نتایج جستجو برای عبارت :

داتلودآهنگ بشین رفیقموتاغم دل بگویم

با اون لهجه‌ی شیرین مشهدیش که با لحن عالمانه‌ی یه طلبه‌ی درس‌خونده قاطی شده، در آخرین شب شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها که درکش کرده و ظاهراً کاست اون‌شب بین مشهدی‌ها با توجه به وصیتی که توش می‌کنه معروف شده به نوار وصیت‌نامه» با یه حال خاص که بعد این همه سال که از شنیدنش می‌گذره هنوز بهش غبطه می‌خورم می‌گه:
یک وقت یکی درد دارد، کس هم دارد. دست‌شو می‌گیره، می‌گه: بشين! بشين! می‌خوام برات ناله کنم، بشين! بشين! می‌خوام برات دردهای د
نمی توانم از این بغض بی اراده بگويمکه با سواره چه حرفی منِ پیاده بگويم؟به آن که در دلش آبی تکان نخورده، چگونهاز آتشی که نگاهت به جا نهاده بگويم؟چه سود اگر که هوای تو را نداشته باشد؟سرم کم از بدنم باد اگر زیاده بگويمنه طاقتی که از آن چشم تیره، دست بدارمنه فرصتی که از این حال دست داده بگويمپناه می برم از شرّ شهر بی تو به غربتبه گوشه ای که غمم را به گوش جاده بگويمچه سخت منزوی ام کرده است عشق تو، بشنو:"دلم گرفته برایت، سلیس و ساده بگويم"سجاد رشیدی
میخواهم بنویسم. میخواهم بگويم نذر کرده‌ام. میخواهم بگويم خوابت را دیده‌ام. میخواهم بگويم از مردهای میانسال با ریش دراز می‌ترسم. میخواهم بگويم وقت خداحافظی بهم میگه مواظب سلامتیت باش». میخوام بگم بی‌خوابی باعث ترس میشه. میخوام بگم هیچ کنترلی روی خودم ندارم. میخواهم بگويم انگار از دور دارم خودم را نگاه می‌کنم. میخواهم بگويم cosmology به فارسی میشه "کیهان‌شناسی"! میخوام بگم که . ولی از دیروز صبح تا حالا بیدارم. دیشب تا صبح داشتم به پروگرام‌ها
فعل وایمیستم» در یک مثال در گۊیش‌های مختلف زبان گیلکی:
(فارسی: شما برید من وایمیستم)
ساری: شِما/شِمان بۊرین مِن اِستِمبِه».
آمل: شِما بۊرین من اسامه».
اشکور: شمۊ بشين مۊ هیسم».
سختسر: شمۊ بیشین مۊ هسنم».
کلأچئه: شۊمۊ بشين مۊ هیسنم».
لاجؤن: شمه بشين مۊ ایسنم».
پاشاکی: شۊمۊ بیشید مۊ ایسمه».
رشت: شۊما بیشید من ایسم».
رۊبار: شما بشَن مؤ ایشتُم».
المۊت: شمه بَشین مِن اِشتِم».
( تشکر عزیزان أجی که زحمت بکشئن خۊ گۊیش ٚ برابر' أمره بؤگۊتن)
میگم نشه یه‌وقت مثلا پنج سال دیگه آرشیو اینجا رو بخونم و بگم اوووو چقدر جوگیر بودم که پزشکی می‌خواستم.اگه پنج سال دیگه‌س و داری اینجا رو میخونی، باید بهت بگم که وسط هرکاری که هستی، چه توش خوبی چه بد. ولش کن. تو آرزوی قلبیت پزشکیه. اون کارو ول کن و بشين واسه پزشکی بخون. هرچقدر مقصد دور باشه و بعید. 
هرچی هرچی وجود داره رو بریز دور و بشين واسش بخون و تلاش کن. قول بده، خب؟
 
هزار بار شکستم که یک کلام بگويم که در وداع تو امشب به تو سلام بگويم سلام! صورت خونین ! سلام دست بریده! سلام جسم مقطع، من از کدام بگويم؟ مُرید راه ولایت، شهید حضرت زینب اجازه هست برایت از ازدحام بگويم؟ چه روضه‌ای‌ست مجسم، عقیق سرخ برایم که حکم کرد از انگشتر امام بگويم ورق ورق شدی اما، سَرت نرفته روی نِی دگر نخواه که از سنگ و پشت بام بگويم عزا بس است برای تو ای حماسۀ مطلق عزا بس است دِلا! باید از قیام بگويم اگر اجازه دهد غم، خدا کند بتوانم که فت
دانلود آهنگ جدید یکم بشين از گروه آکس با بهترین کیفیت + پخش آنلاین
بیا یکم بشين به دلم بشين مثل من که کسی نمیاد به چشت
AKs – Yekam Beshin
دانلود آهنگ گروه آکس به نام یکم بشين با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸
دانلود آهنگ یکم بشين از گروه آکس
آمده اید تا از آسمان پیر بگويم؟ انتظار می کشید تا از قلب رفته بگويم؟ کلمات را رد می کنید تا از عاشقی بگويم؟ باور می کنید که باور ندارد برایش اشک ریخته ام؟بگذریم، می خواهم از عشق بگويم اما، نه او، می خواهم از روزی بگويم که دست پدرم را بوسیده ام. از روزی که چشمان مادرم بی تابم بوده اند. از حالی که خواهرم از من پرسیده است، از حرف های که برادرم شنیده است. اگر عشق این نیست، من هیچگاه عاشق نمی شوم. بچه ها، من عاشق بوده ام. بچه ها، من عاشق هستم. 
مادرم،
بسم رب
 
حتی اگر بامن حرفی نداری، باز هم با من حرف بزن
مثلا بگو: چه خبر؟ تا من از چیزهایی که تو از آن ها خبر نداری برایت بگويم
از روزهایی بگويم که تو نبودی.
از دردهایی بگويم که تنهایی کشیدم.
حتی اگر هم برایت مهم نبود باز هم بگو : واقعا؟
تا چانه ام گرم شود و شاید آن بین ها خسته شوم
هیچ وقت در مقابل من سکوت نکن
من از سکوت واهمه دارم.
سکوت اصلا علامت رضایت نیست.
من هرچه سکوت دیدم، همان رفتن بود
 
 
اگه یک وقتی هوای یه بوسه از لعل یار کردی بدون خراب کردی ! اگه هوس کردی یار رو تو بغل بگیری بدون خراب کردی . اگه هوس کردی زیر بارون با یار قدم بزنی بدون خراب کردی . اگه هوس کردی بری پیش یار بدون خراب کردی . اگه هوس کردی با یار ، یار شی بدون خراب کردی . اگه هوس کردی یار رو تصور کنی بدون خراب کردی . همه ی این کارارو اون موقعی درست کردی که از یار فرار کردی ! یا یار از تو . :((
بیا بدون اینکه خراب کنی تو حسرت یار بمون ، سکوت کن ، بیخیال .
فعلن بشين !
شما میتونید برای عضویت در بهترین گروه های چت تهرانی که به لینکی که در ادامه میدم برین و روش کلیک کنید و عضو این لینکدونی بشين.
در این لینک یاب بهترین گروههای چت تهران گذاشته میشه که شما با توجه به علاقه خودتون میتونید عضو یکی از این گروههای خوب چت بشين.
https://telegram.me/linkyab8
دانلود آهنگ جدید کیوان داوودی بنام پیشم بشين
آهنگ زیبا و بسیار شنیدنی کیوان داوودی بنام پیشم بشين همراه با متن و کیفیت اصلی
Song Exclusive Keyvan Davoodi   Pisham Beshin” With Text And Direct Links In Media-Music
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ پیشم بشين

ادامه مطلب
می‌خواستم برایت بگويم که چرا رفتم. دوست داشتم برایت تعریف کنم که چطور همه چیز به هم ریخت. که چطور همه‌ی دنیایم فرو ریخت. می‌خواستم بگويم که درست است که از بیرون همه چیز به نظر عادی می‌رسد اما از درون نابودم می‌خواستم بگويم که تو بدانی، که تو مثل دیگران فکر نکنی خوشی زده زیر دلم. می‌خواستم برایت بگويم که حالم خوش نیست. که فکر می‌کنم دیگر هیچ وقت حالم خوب نمی‌شود. می‌خواستم برایت بگويم که فکر می‌کنم همه‌ی این‌ها کفاره‌ی گناهم بوده. یا چه
گروههای سمنان یکی از بهترین و جذابترین گروههای تلگرامی هست که وجود دارد و برای دستیابی به لینک گروههای سمنان لازم هست که ابتدا به یک لینکدونی وارد بشين و بعد از ورود به این لینکدونی میتونید در گروههای چت و گپ سمنان حضور پیدا کنید.
من در زیر همین مطلب لینک لینکدونی تلگرام رو برای عضوییت شما سمنانی ها میزارم
عضو بشين و از گروههای سمنانی لذت ببرید
https://t.me/earn2
سلام به خوزستان و بچه های خوب اهواز، گروه اهوازیا از شما دختر پسرای خوب اهوازی دعوت میکنه که به گروه اهواز بیاین و با دیگر اهوازیا آشنا بشين.
اینجا مجموعه از بهترین گروههای اهواز  رو در لینکدونی اهواز رو براتون جمع کردیم و خوشحال میشیم که در گروه تلگرام اهواز با ما همراه بشين. این یک گروه چت مخصوص جنوبیای خونگرم و عزیز هست.
اگر دنبال گروه تلگرام مازنداران هستید نیاز هست که عضو لینکدونی گروه تلگرام مازندران باشید و بعد میتونید عضو گروه تلگرام مازندرانی ها بشين.
در این گروهها میتونید با دوستان دیگر مازندرانی آشنا بشين و با اونا چت کنید و در مورد مسائل مختلف بحث کنید و این خودش یک نوع سرگرمی هست.
این لینکدونی داخلش گروههای رشت گزاشته میشه و شما م میتونید گروه رشت خودتون رو به این کانال بدین تا براتون تبلیغ کنه
سلام به شما عزیزان 
طبق قرارهرروزمون وبه سفارش مشتریای عزیزمون قرارشدهرروزداخل کانال تقویم همسران قرارداده بشه
امامادرنظرداریم خودشماعزیزان وارداین سایت بشين وهمه روزه تقویم همسران ومشاهده کنین واستفاده کنین ✅✅✅
کافیه وارداین سایت بشين وتقویم هرروزهمسران وداشته باشین به همین راحتی
ازشماسپاس گزاریم که ماروموردلطف خودتون قرارمیدیدوپیشنهادهاتون رومیون میزارید
باماهمراه باشین  
   https://ehsangostar.ir و غرفه خانه احسان کاشمر  در ب
فکر کنین بعد کلی سختی کشیدن دوباره درگیر یک چالش جدید بشين و کاملااتفاقی متوجه یکسری پیام بشين که در مورد شماست ( و دد مورد شما به خانواده هشدار میدن !)و شما هم با این که امکانش رو دارین به خودتون اجازه چنین کاری رو ندین که برین پیام ها رو چک کنین و بلا تکلیف بشينین که ببینین چه بلای دیگه ای قرار سرتون بیاد ، تا کجا قراره تحت فشار باشین و برای عقایدتون بجنگین و پنهانشون کنین :)))))
فقط میتونم بگم خدایا تنها امیدم اینه که حواست هست ، هر چی که خودت صل
.
من می‌ترسم. از حرف زدن می‌ترسم. از حرف نزدن می‌ترسم. از گفتن می‌ترسم. از نگفتن می ترسم. از نوشتن می‌ترسم. از ننوشتن می‌ترسم. می‌ترسم بگويم اشک هایم بند نمی‌آیند. می‌ترسم بگويم بغض لعنتی ام تمام نمی‌شود. من بلد نیستم چرایش را توضیح بدهم‌. فقط می‌توانم بگويم اشک هایم بند نمی‌آیند. فقط می‌توانم بگويم نماز مغرب و عشایم به گریه گذشت. من فقط می‌توانم بگويم موبایلم روی پخش یک مداحی ست و دست هایم تند و تند روی تسبیح سی و سه مهره ام می‌چرخند. م
شما دوستان عزیز که در جستجوی گروههای چت تلگرام هستین به این مطلب توجه کنید.
گروههای چت تلگرام رو میتونید با داشتن یک کانال تلگرامی در اختیار داشته باشید و شما برای عضویت در گروههای چت تلگرام به روشی که در ادامه توضیح خواهم داد پیدا کنید.
ابتدا به لینکدونی چت تلگرام برید و در این کانال عضو بشين
بعد عضویت بر روی لینک گروههای چت کلیک کنید
بعد شما عضو گروههای چت خواهید شد.
در این لینکدونی گروههای چت شما میتونید عضو گروههای چت دختر و پسر و گروههای
برای عضویت در گروههای شهرکرد ابتدا باید در لینک یاب شهرکرد عضو بشين و بعد میتونید به لینک گروههای شهرکرد دسترسی پیدا کنید و عضو گروههای شهرکردی بشين.
لینکدونی شهرکرد یک راه حل سریع و بسیار خوب جهت عضویت در گروه تلگرام شهر کرد هست.
برای عضویت در لینک یاب شهر کرد میتوانید روی بنر زیر کلیک کنید.
اگر دوست دارید تا در گروههای واتساپ عضو بشين، یهترین گزینه رفتن به لینکدونی واتساپ و عضویت در گروههای هست که داخل این کانال گزاشته میشه.
این کانال مجموعه از بهترین گروههای چت واتساپی رو جمع آوری کرده و شما با توجه به شهری که زندگی میکنید و علاقه ای که دارید میتونید یکی از این گروه ها رو انتخاب کنید و در اون گروه عضو بشين.
شما میتوانید بهترین گروههای دوستیابی واتساپ رو در این لینکدونی واتساپ مشاهده کنید و دیگر دوستان خودتون رو هم به این کانال
هر لحظه داریم به روزای آخر سال نزدیک تر میشیم
آخر سالی که هم خوشی داشت هم ناخوشی , داریم به پایان سالی نزدیک میشیم که شاهد اشک های غم انگیز
, لبخند ها و خندیدن هایی بود که  یه دلخوشی کوچیک یا بزرگ رو نشون میداد.
دلخوشی ای که برای بعضیا اومدن یه آدم جدید نو زندگیشون و امید برای شروع یه زندگیه جدید بود  
و برای بعضیای دیگه موندن یه رفیق که با جون و دل دوستش دارن ,
رفیقی که تو بدنرین حالشون هم فقط دیدنش  کافیه برای یه لبخند از ته دل.
نمیخوام از غم و
 
بسم رب 
 
 
پیش بیا! پیش بیا! پیشتر!تا که بگويم غم دل بیشتردوست ترت دارم از هر چه دوستای تو به من از خود من خویشتردوست تراز آنکه بگويم چقدربیشتر از بیشتر از بیشترداغ تو را از همه داراترمدرد تو را از همه درویشترهیچ نریزد به جز از نام توبر رگِ من گر بزنی نیشتر.
 
ایا شما هم به دنبال لینک لینکدونی هستین؟ شما با داشتن لینک لینکدونی میتونید به راحتی به لینک گروههای تلگرامی دسترسی پیدا کنید و عضو گروههای تلگرام بشين.
به شما پیشنهاد میکنم که لینک لینکدونی را در جایی برای خودتان ذخیره کنید تا بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و عضو گروه دوست داشتنی خودتون بشید.
در این لینک ما بیشتر گروههای تلگرامی رو تبلیغ میکنیم که میتونه براتون مفید باشه و شما هم بتونید هر گروهی که علاق داشتین عضو بشين.
ایا شما هم به دنبال لینک لینکدونی هستین؟ شما با داشتن لینک لینکدونی میتونید به راحتی به لینک گروههای تلگرامی دسترسی پیدا کنید و عضو گروههای تلگرام بشين.
به شما پیشنهاد میکنم که لینک لینکدونی را در جایی برای خودتان ذخیره کنید تا بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و عضو گروه دوست داشتنی خودتون بشید.
در این لینک ما بیشتر گروههای تلگرامی رو تبلیغ میکنیم که میتونه براتون مفید باشه و شما هم بتونید هر گروهی که علاق داشتین عضو بشين.
دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا از حسین عامری به نام بگردم کوه به کوه دره به دره با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
Ahange begardam koh be koh dare be dare az Hossein Ameri
دانلود آهنگ بگردم کوه به کوه دره به دره حسین عامری (با کیفیت بسیار عالی)
لالا لالالالا لالا لالالالا ♫♪✌
درختان سایه دارن// ما نداریم… نداریم… ♫♪✌
همه گلدسته دارن// ما نداریم… نداریم… ♫♪✌
بگردم کوه به کوه// دره به دره… بگردم تا بگیرم// آهو بره… آهو بره… ♫♪✌
عزیزم// آهوی
سلام خوبین دوستان امروزی یکی از بهترین سایت های کسب در آمد از اینترنتو معرفی می کنم خدمتون که خودم توش نزدیک 40 روزه فعال هستم و قشنگ دارم درامد کسب می کنم تو این سایت که براتون قرار می دم  هیچ نیازی به سرمایه گذاری یعنی گذاشتن نیست می تونید رایگان کار کنید و رایگان پول کسب کنید تنها کاری که شما باید بکنید این لینک که اینجا قرار داره رو کلیک کنید زیرمجموعه ای من بشين که اگر یه موقعه کمکی چیزی خواستین از صفحه اسکرین شات برام بفرستین اگه دیدم زی
فاطمه کیست؟
خواستم بگويم: فاطمه دختر خدیجه ی بزرگ است دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگويم که: فاطمه دختر محمد(ص) است دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگويم که: فاطمه همسر علی(ع) است دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگويم که: فاطمه مادر حسنین(ع) است دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگويم که: فاطمه مادر زینب(س) است باز دیدم که فاطمه نیست.
نه، اینها همه هستو این همه اطمه نیست.
فاطمه، فاطمه است.
کجای این جنگل شب
پنهون میشی خورشیدکم
پشت کدوم سد سکوت
پر میکشی چکاوکم
چرا به من شک میکنی
من که منم برای تو
لبریزم از عشق تو و
سرشارم از هوای تو
دست کدوم غزل بدم
نبض دل عاشقمو
پشت کدوم بهانه باز
پنهون کنم هق هقمو
گزیه نمیکنم نرو
آه نمیکشم بشين
حرف نمیزنم بمون
بغض نمیکنم ببین
سفر نکن خورشیدکم
ترک نکن منو نرو
نبودنت مرگ منه
راهی این سفر نشو
نذار که عشق منو تو
اینجا به آخر برسه
بری توو مرگ من از
رفتن تو سر برسه
گریه نمیکنم نرو
آه نمیکشم بشين
حرف نمی
این روزها عجیب دلم برایت تنگ شده
و تو هر روز دایره داشته هایم از خودت را تنگ تر می‌کنی
اگر هر شب در رویاهایم میگویی دلتنگت هستم برگرد ولی در واقعیت واکنشی از تو نمیبینم چه دارم بگويم، جز اینکه بگويم مالیخولیایی عاشق و سرگردان هستم که تنها منتظر آخرین ایستگاه و رسیدن به مقصد شورانگیزش است
همین
 
یک قسمتی از من درد می‌کند که نمی‌توانم برایش نامی بگذارم،
که بگويم کجاست، که بگويم جنس دردش مانند سردرد است یا دلدرد.
یک قسمتی از من درد دارد که صدایی ندارد، توضیحی ندارد، بی‌حوصله است و فکر می‌کنم می‌خواهد همین طور کنجی داشته باشد برای خودش و کسی او را نشناسد.‌
باز می خواهم از تو بگويم و این تکرار کلمات نیست، عطش عشق هست که می تراود و از درونم می جوشد. نمی دانم، نشمرده ام، نخواهم شمرد. چند بار گفته ام؟ چند بار خواهم گفت؟ که دوستت دارم. بگذار حتی بچه گانه باشد اما بگويم: دوستت دارم. بگذار عادی باشد نه شاعرانه اما بگويم: دوستت دارم. جز خدا چه کسی می داند، بعد از مرگم نگویم؟ دوستت دارم.باران می باربد و من در انتظارم تا اذان بگویند. آنگاه جا نمازم را بر می دارم و به حیاط پشتی می روم و در زیر درخت نارنج با گنجش
فعل وایمیستم» در یک مثال در گۊیش‌های مختلف زبان گیلکی:
(فارسی: شما برید من وایمیستم)
ساری: شِما/شِمان بۊرین مِن اِستِمبِه».
آمل: شِما بۊرین من اسامه».
اشکور: شمۊ بشين مۊ هیسم».
سختسر: شمۊ بیشین مۊ هسنم».
کلأچئه: شۊمۊ بشين مۊ هیسنم».
لاجؤن: شمه بشين مۊ ایسنم».
پاشاکی: شۊمۊ بیشید مۊ ایسمه».
رشت: شۊما بیشید من ایسم».
رۊبار: شما بشَن مؤ ایشتُم».
المۊت: شمه بَشین مِن اِشتِم».
( تشکر عزیزان أجی که زحمت بکشئن خۊ گۊیش ٚ برابر' أمره بؤگۊتن)
دانلود آهنگ غمگین و احساسی از حسین عامری به نام درختان سایه دارن ما نداریم از حسین عامری با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
Ahang derakhtan saye daran ma nadarim az Hossein Ameri
دانلود آهنگ درختان سایه دارن ما نداریم از حسین عامری (عالیترین کیفیت)
لالا لالالالا لالا لالالالا ./!♬!
درختان سایه دارن؛ ما نداریم… نداریم… ./!♬!
همه گلدسته دارن؛ ما نداریم… نداریم… ./!♬!
بگردم کوه به کوه؛ دره به دره… بگردم تا بگیرم؛ آهو بره… آهو بره… ./!♬!
عزیزم؛
[ سکانس اول ]سربازهارو ارشدشون توی آسایشگاه به صف کرده که بشين پاشو برن!
موقع بشين پاشو همه با صدای بلند میگن :
" میشینم , پا میشم , چی توز موتوری ام گاز میدم "
[ سکانس دوم ]سرباز تازه وارد آمده پیش طرف تو برجک نگهبانی گفته :
" سرگرد گفته شارژر مسلسل رو بدین "
[ سکانس سوم ]سرباز فرستادن پیش فرمانده ازش " کلید کمین " واسه امشب بگیره !
[ سکانس چهارم ]
نشستن تو گوشی فیلم ترسناک نگاه کردن!
حالا سرباز میگن برو سر پستت موقع نگهبانیه , میترسه نمیره :|
{ گوشه ای از خ
اگر بگويم: دوستت دارم، امروزت زیباتر می شود؟ در انتظار گفتنش ثانیه ها انگار سوار قطار سریع السیر شده اند؟اگر بگويم: وقتی نیستی، هر بار ازرائیل را می بینم. ناراحت می شوی؟ به خودت قول می دهی زود زود از من خبر بگیری؟ اگر بگويم: امروز، روز خوبی داشتی؟ انتظار بکشم که بگویی: نه، چون تو را نداشتم.اگر بگويم: آسمانم هوای تو را می دهد. ریه ها با هر بار فکر تو اکسیژن می گیرند. عاشقم می شوی؟اگر بگويم: تو را فراموش می کنم. بخاطرم گریه خواهی کرد؟ از خالقت می پ
سلام خانه جان
عجب حس تعلقی ست به تو. خانه ی من. تو تمام مرا از بری
دلم یک دل سیر نوشتن میخواهد برایت
بنویسم و بنویسم و بنویسم برایت
از خواب بدی ک دیشب دیدم. که دخترک در رودخانه ای در حال غرق شدن است و با حال پریشان بیدار شدنم
از چیزهای خوبم هم بگويم . بگويم که امروز دخترک را صدا زدم و در جوابم گفت : " بله قربونت برم الان میام نازگلم" . و من حظ دنیا را بردم
ولی این هم بگويم برایت ک حس گوسفند بودن دارم خانه جانم. قدردان نباشم و ناشکری کنم و نعمت هایم را
بسم الله
 
یادم می‌آید. پستی نوشته بودم چند سال قبل. درباره‌ی خدا را شکر کردن. بله در همه حال که باید خداوندِ جان را شکر کرد ولی یک لحظه‌ای بود که ویژه می‌خواستم شکر بگويم. وقتی که می‌دیدم. می‌دیدم کسی را دوست دارم. دوستم دارد. نگاه کردن به هم برایمان خنده‌دار و مسخره نیست. هی نگاهم کند وقتی که حواسم نیست. هی نگاهش کنم وقتی حواسش نیست. یادم می‌آید نوشته بودم دلم می‌خواهد وقتی دوست داشتن قلبم را گرم کرد و من نگاهش که می‌کنم، خداوند را شکر بگ
گروه یاب واتساپ مکانی برای چت و گپ و گفتگو است و شما برای پیدا کردن دوستان خوب میتونید از این گروه یاب استفاده کنید و عضو گروههای اون بشين.
این گروه یاب تونسته با کمک گرفتن از بهترین تکنولوژی روز دنیا به تبلیغ گروهها و کانال های واتساپی بپردازه و در این خصوص از هیچ قدرتی دریغ نمیکنه و شما هم با این لینکدونی واتساپ همراه بشين.
شما میتونید لینکتون رو به ما بدین و بعد شاهد افزایش ممبر اون باشید که معجزه میکنه ، همین که لینکتون رو میزارین کانال ما
چند وقتی می شود دور بودم،از اینجا،از این قبرستان خاطراتِ مرده،دلم میخواست بنویسم ولی دستی همراهم نبود شاید هم دلی برای نوشتن نمانده! از زمان عاشقی بگويم یا شوخی های جنسی!از دلایل جدیدم بگويم یا جدایی های درستی! نمی دانم از چه و از که بگويم،وقتی اینجا را باز کردم با خود گفتم،حالا وقتش رسیده همان که هستم را نشان دهم،آنچه در سر دارم را بگويم،نه آنچه دلم میخواهد!
دیوار های حیا و خجالت را بشکنم،اولین بار ها را بشکنم،شاید به آخرین ها برسم!دختری ه
وقتی به این فکر می‌کنم که ممکن است هرلحظه اتفاقی بیفتد و بسان آب خوردن بمیرم، دلم می‌خواهد به همهٔ آن‌هایی که دوستشان دارم بگويم دوستشان دارم و به همهٔ کسانی که دلتنگشانم بگويم از دلتنگی‌ها و اندوه‌ها. به قول نلسون ماندلا: سکوت گورستان را می‌شنوی؟ می‌رسد روزی که هرگز در دسترس نخواهیم بود. خاک آنتن نمی‌دهد که نمی‌دهد.»
دلم میخواد یکیو بگیرم بزنم
اینقدر بزنم اینقد بزنم اینقد بزنم که گریم بگیره
که این بغض لعنتی بزنه بیرون راحت شم
دلم میخواست الان یه ستاره بودم تو تیکه از کائنات و رفتن یه پسر بچه با مو های طلائی به سمت کره زمین رو نگاه میکردم و بهش میگفتم شازده کوچولو لبخندِ عشقت به زمین نبر.بهش بگم که زمین درد مشترک ما شد،چون نغمه نبودیم که بخوانیم هم را و صدا نبودیم که شنیده شویم .بگويم مشکل ان بود که من با او حرف زدم ،در حالی که ستاره بودم و باید با کهکشان سخن
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی چه بگويم
همین حالا دانلود کنید و لذت ببرید از ♫ آهنگ زیبا و شنیدنی چه بگويم با صدای سالار عقیلی به همراه تکست و بهترین کیفیت در رسانه موزیک من  ♫
شعر : محمد مهدی سیار | ملودی : فرید سعادتمند | تنظیم قطعه : فرید سعادتمند ، میلاد بیضا | میکس : نوید صالح زاده | مستر : امید اصغری
دانلود آهنگ یا برگرد یا دل را برگردان
Download New Music BY : Salar Aghili | Che Begooyam With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa
 
متن آهنگ سالار عقیلی چه بگويم
ادامه مطلب
Five ways to win your hearts 
فکر نمیکنم کسی باشه که غیر از عشق،احترام و توجه چیز دیگه ای از این دنیا بخواد .
یه آغوش امن ،آرامش .مهربانی.
پ.ن: اگر توی محیط کار به شدت تحقیر بشين همون جا میمونین؟ 
چند وقته دلم میخواد استعفا بدم جراتشو ندارم
و خوبی یه جمع دخترونه، یا حداقل جمع دخترونه‌ی ما اینه که اگر دلت گرفت، اگر دلت گریه خواست می‌تونی خیلی راحت بگی: بچه‌ها، بیاید لامپا رو خاموش کنیم گریه کنیم. و می‌دونی که کسی بهت نمی‌خنده، چون خود اونا هم دارن گریه می‌کنن.
یا می‌تونی دپرس باشی و وقتی گفتن چته، بگی نمی‌دونم با اینکه می‌دونی. از بس ندونستی که همه باورت می‌کنن، هیچ‌کس پی‌شو نمی‌گیره. 
+ بعدم از زور "ندونستن" پاشو برو اون گوشه حیاط که به زور اینترنت گوشی E می‌شه و بیست دقیق
شبکه‌های اجتماعی مجازی چه تأثیری روی عادات مطالعاتی ما دارد؟
در این چند خط نمی‌خواهم بحث‌های تکراری تقابل شبکه‌های اجتماعی مجازی با مطالعه را دوباره بگويم و از کم شدن عادت مطالعه در اثر انس با فضای مجازی بنویسم. همچنین کاری هم به بحث اثر اسکرول‌های متناوب در کانال‌ها و صفحه‌ها روی ساختار ذهن ندارم که چطور ذهن ما در اثر این کار به نوشته‌های کوتاه و متنوع عادت کرده و حوصله‌ی متون طولانی و متمرکز را ندارد. می‌خواهم در مورد یک عادت مرسوم
فکرش را بکن
مثلا صدایت بزنم بگويم عاشقت شده ام!
شاکی نشو بابا.
فقط گفتم فکرش را بکن!
بعد بلا به دور ! 
مثلا بگویی وای عزیزم. 
من هم مدتهاست میخواهم همین را بگويم!
چشم غره نرو دختر .
گفتم مثلا بگویی!
بعد زندگی کنیم.بچه دار شویم.
نوه دار شویم !
اوووه اخمش را ببین.
داریم فرض میکنیم فقط!
حواست باشد نوه دار که شدیم
هر بار قربان صدقه اش بروی.
از من یک پس گردنی خواهد خورد!
ها؟ 
چشمهایت را چرا گرد میکنی!؟
حسادت پیر و جوان و بچه و نوه ندارد که!
خب.
نظرت
می خواهم بدین وسیله اعلام کنم دارم زیر بار درس خواندن جان می دهم. یا بهتر بگويم گاوم دارد می زاید. شاید بهتر باشد به فارسی سخت بگويم: دارم جر می خورم. تمام این مدت به این فکر می کنم من چطوووور برای کنکور کارشناسی می خواندم و آخ هم نمی گفتم! چرا این ما تحت مبارک دیگر بند نمی شود تا مثل جوانی هایم آن قدر درس بخوانم تا نمره چشمم بالاتر برود؟ آن آکوآی خرخون کجا رفته است؟ پشتیبان سنجاب کجاست که از ترس نگاه های نافذش کتاب ها را جر دهم؟
 
سلام خوبین دوستان امروزی یکی از بهترین سایت های کسب در آمد از اینترنتو معرفی می کنم خدمتون که خودم توش نزدیک 40 روزه فعال هستم و قشنگ دارم درامد کسب می کنم تو این سایت که براتون قرار می دم  هیچ نیازی به سرمایه گذاری یعنی گذاشتن نیست می تونید رایگان کار کنید و رایگان پول کسب کنید تنها کاری که شما باید بکنید این لینک که اینجا قرار داره رو کلیک کنید زیرمجموعه ای من بشين که اگر یه موقعه کمکی چیزی خواستین از صفحه اسکرین شات برام بفرستین اگه دیدم ز
جدی م
چرا اینقدر کچل شدی؟
حالا لاغریت که عین موادکشا شدی یه طرف
لباس مارکت که عین نی نی های سه ساله مارک به رخ مردم میکشی یه طرف
این کچلی از کجا میاد؟ 
بچه ها صبر کنید با مردها بعد از 40 سالگشون اشنا بشين.
حداقل معلوم میشه قراره چه شکلی بمونن.
متن آهنگ وابسته از محسن لرستانی
دل شده وابسته تو مگه نمیدونیبدون همه جا بتون اگه که بتونی بمونبرده دل آرام و قرار از کف این بیقراربه من دیوونیه سرمست و هوشیار بباربه تکرار ببار تو بسیار ببار برای یه بارمی و جام بیاربیا بده دستم می و پیمانه رو پر کن هی وبزن و بکوب کن بیا حال منو خوب کن بیابیا و کنارم بشين میبینی خوشحالم … متن آهنگ وابسته محسن لرستانیدل شده وابسته تو مگه نمیدونیبدون همه جا بتون اگه که بتونی بمونبرده دل آرام و قرار از کف این بیق
امروز میخوام یه سایت به شدت کاربردی بهتون معرفی کنم. سایت متمم؛ محل توسعه‌ی مهارت‌های من. شاید چندنفری این سایت رو دیده باشن اما من می‌خوام به اونا که ندیدن توصیه کنم حتما این روزها بهش سر بزنن.نمی‌دونم شما چقدر از این کتاب‌های موفقیت و انگیزشی که همش به مخاطبانشون انرژی مثبت و حالِ خوب میدن (حتی الکی) خوندین. اگه توی این روزها دنبال جایی غیر از تلگرام و خوندن خبرهای منفی و تلخ و اغلب اشتباه هستید، یا می‌خواین از محیط اینستاگرام و شوآف دو
آموزش بازی آپلند upland از صفر تا صد
بازی آپلند از جمله بازی هایی هس که به تازگی بعد از پیشرفت ها و موفقیت های زیاد بازی های دسنترالند(decentraland) وارد دنیای متاورس metawars شده که توجه تعداد کاربران زیادی رو نیز جلب کرده. شما میتونین با استفاده از این بازی به خرید و فروش زمین به صورت مجازی بپردازین و حتی ساخت و ساز کنین. ما در این مقاله نحوه خرید زمین در بازی آپلند را آموزش خواهیم داد تا شما هم با دنیای متاورس و کریپتو بیشتر آشنا بشين.
برای ورود به بازی ب
مثلا من بگويم:
منع خویش از گریه و زاری نمی آید ز من 
طفل اشکم خویشتن داری نمی آید ز من 
یا بگويم:
مشعلی در دست بادم حال و روزم خوب نیست
در دل آتشفشان هم این چنین آشوب نیست
و تو بگویی:
 هان مشو نومید چون واقف نیی از سر غیب
باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور
یا چه می دانم مثلا بگویی: 
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند.
و من روشن شوم، لبخند شوم، جوانه امید در دلم شکوفه بدهد!
 
* لاهوتی.     
رهی، انسیه سادات هاشمی، حافظ  
 
چگونه بگويم: برگردچگونه بگويم: بی تو نمی تونمچگونه بگويم: بی تو می میرمچگونه بگويم: که خودت را می خواهم، بیا بدون ورقی، بدون قلمی، بیا و فقط بگذار نگاهت کنم. داخل سکوتت بگويم: دوستت دارم.چگونه بگويم: دلیل نگاه کردنم هستیچگونه بگويم: دلیل راه رفتنم هستیچگونه بگويم: دلیل زندگی کردنم هستی، بیا و بگذار گریه ام تموم کنم، بیا و بگذار ترس نرسیدن بریزه، بیا و بگذار بگويم: دوستت دارم تو هم لبخند بزنی.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تص
۲۶ در حال آمدن است و من نمی دانم چگونه بهت تبریک بگويم که تمام احساسم را در آن خلاصه کنم.
۲۶ در حال آمدن است و من می خواهم در آمدنش کنارت باشم اما مقابل روزگار ناتوانم.
۲۶ در حال آمدن است و من نارحتم که نمی توانم در آن روز تو را در آغوش بگیرم و تبریک بگويم.
۲۶ در حال آمدن است و من هنوز کادو نگرفتم، گشتم ولی هنوز چیزی نیافتم که بتواند تمام دوست داشتن مرا بیان کند.
۲۶ در حال آمدن است و من هنوز در انتظار شنیدن دوستت دارم هستم.
آروم باش! این فقط یه کلیشه ی برعکسه»
یه مرد تنها این موقع شب تنها تو خیابون چیکار میکنه؟ اینجور مردا خرابن!
مردو چه به این غلطا؟ تو بشين بچه هاتو تر و خشک کن ضعیفه! مرد عقلش ناقصه!اگه بیشتر به زنت میرسیدی این مردو نمی آورد سرت ، خودت کم گذاشتی!تو برو بشين پشت ماشین لباس شویی ، مردو چه به رانندگی:/پیر پسره ، ترشیده!زن اگر بتواند برخورد عاقلانه با تمامی شوهر های خود داشته باشد ، داشتن چهار شوهر عقدی برای او حلال است!نمیشه! چون تو پسری مردم چه فکر
نڪنـہ یـہ وَقْتُ واسش دورے عادے بشـہ بذارہ بِرِّهِ زیر پاهاش خالے بشـہمیمیرہ دلے میدونـہ تنگ میشـہ این دَلَّ واسش خیلے . . . یـہ بَارُّ دیگـہ بِهِ گوشش میرسونم حَرْفٍ دلمو بِرِّهِ آتیش میڪشم هَمَّهُ عالمواون بَا نگاش میتونـہ عِوَضُ ڪنـہ حَالٍ دلمو
https://www.buzzsprout.com/1399576/5768815
https://anchor.fm/pamusic/episodes/ep-ekm8a7نذار امشبو دلم بَا خیال تو سِرْ ڪنـہ این دلم خاطراتمونو یڪے یڪے پرپر ڪنـہامشبو بشين ڪنارم بَا عِطْرُ تو مُسَّتْ ڪنم میخوام امشبـہ رَوِّ بشينم أَز
هیچ چیز خوب نبود خودنویس . میدانم لازم نیست بگويم . خودت بهتر از من میدانی . تمام این مدت گوشه ای از مغزم نشسته بودی و آرام اشک می ریختی . گاهی که صدای ناله ام از زیر ویرانه هایی از هیچ به گوشت می رسید ، صدای هق هقت سرم را پر میکرد . وقت هایی که به شیرگاز زل می زدم ، جیغ میکشیدی و با مشت به جمجمه ام می کوبیدی . تو همیشه بودی ! لازم نیست برایت از آن آدمِ جدید متفاوت بگويم . لازم نیست به تشریح لایه های افکار لجن مال شده ام بپردازم و خاطرت را آزرده تر کنم .
آموزش طراحی سایت (رایگان)
قطعا به برنامه نویسی تولید وبسایت یکی از علاقه مندی های شماستولی اینکه چطور میتونید یک سایت درست کنین و اصلا از کجا شروع کنین همیشه یه سوال بزرگه.هزینه ی بالای خیلی از دوره ها و آموزشگاه ها هم یک مسئله خیلی مهمه در حالیکه میتونین به طور رایگان با کیفیت بسیار بالا برنامه نویسی رو با این آموزش ها یاد بگیرین و شروع کنین.اگه میخواین از صفر وارد دنیای بزرگ و پر درآمد طراحی سایت بشين که همه جای دنیا بازار کار داره این دوره
ای خدای خوبی ها.
بیا نزدیکتر، آنچنان که از رگ گردنم هم به من نزدیک تر باشی. بیا که غم دلم را به تو بگويم. بیا که بگويم چقدر از دوری ات ناله میکنم؟
خدایا، خوش داری ضجه زدن مرا نگاه کنی؟
خدایا، خوش داری در نیمه های شب، با پای و چشم های خواب آلود به دیدارت بیایم و جسم نیمه جانم همچنان بعد از این توهم در خودش بتپد؟
خدایا، خوش داری؟
مثل آقاجون که یک کشیده محکم میزد به آدم، بعد هم چنان محکم بغل میکرد آدمو که انگار صدای هق هق عمیقش از تو سینه من د
کنار حوض می نشینم، ماهی ها تو را از من می خواهند؟ نسیم سراغ پیچش موهای تو را از من می گیرد؟ نمی دانم چگونه بهشون بگويم: دیگر تو را نخواهند دید. قدم برداشتی و ما تنها ماندیم. ادامه بده من دارم دنبالت می کنم. تو دیگر مرا دوست نداری، چه قبر نمناکی.
اگه اینجا خوشحال نیستی به حرف های من گوش نده و ادامه بده، برو به سمتی که در آن گنجشکان هر صبح لبخند به لبهایت می آورند. نمی توانم دروغ بگويم: زمانی که مهتاب به ملاقاتم می آید در آغوشش خواهم گرفت و تا زمان ر
آروم باش! این فقط یه کلیشه ی برعکسه»
یه مرد تنها این موقع شب تنها تو خیابون چیکار میکنه؟ اینجور مردا خرابن!
مردو چه به این غلطا؟ تو بشين بچه هاتو تر و خشک کن ضعیفه! مرد عقلش ناقصه!اگه بیشتر به زنت میرسیدی این مردو نمی آورد سرت ، خودت کم گذاشتی!تو برو بشين پشت ماشین لباس شویی ، مردو چه به رانندگی:/پیر پسره ، ترشیده!زن اگر بتواند برخورد عاقلانه با تمامی شوهر های خود داشته باشد ، داشتن چهار شوهر عقدی برای او حلال است!نمیشه! چون تو پسری مردم چه فکر
میگوید
_ مریم جان حیف شما نیست چرا از کار انصراف دادی؟ واقعا باید از قلمت استفاده کنی؟و.
می مانم جوابش را چه بدهم مثلا زل بزنم توی چشم هایش و بهش بگويم شاید ولی من با مدیر نشریه ای که اصلا ازش خوشم نیاید نمی‌توانم کار کنم. یا مثلا بهش بگويم من که با نوشتن مشکل ندارم، مشکل‌م خودِ خود شما هستین.
ولی حیف بلد نیستم انقدر رک و راحت حرفم را بزنم. در عوض عین یک قرص حرفم را قورت می‌دهم و یک لیوان آب هم برای راحت تر پایین تر رفتن‌ش می‌خورم. و عوارضش را
این روز ها طناب قلاده ی زمان است که محکم تر از دیگر اربابان گردنم را می‌کشد و من مثل توله سگی مفلوک زوزه کشان تسلیم میشوم
شاید هم از اول تنگ ترین قلاده بر گردن انسان قلاده ی زمان بوده
دوست دارم بگويم :زمان کسی است که هرچیزی را در دست و هر کسی را در اختیار دارد و بعد هم مثل کازانتزاکیس پیرمرد نیمه دیوانه ی خوش احساس بگويم 《او یا خداست یا شیطان》
واما پینک فلوید چه خوب می‌گوید که ما  همیشه به زمان سجده کرده ایم (در موقعیت های زمانی خاص دعا کرده
اگر شما برای دوستی از جون و دل مایه گذاشته باشین و اونوقت متوجه بشين یه جایی طرف باهاتون رو راست نبوده چه میکنین؟
خواهشا دوستانی که این پست را میخوانند جواب بدهند. 
پست رمزدار بعدی بیشتر در این باره خواهم نوشت.
+ نظرات بدون تایید نشان داده میشود
به نام خدا
سلام
 
ما در زندگی بار ها با دچار می شویم که احساس هایمان را نشان دهیم ؛ چون بعضی وقت ها اگر نشان ندیم امکان داره به خودمان آسیب برسونیم پس بهتر است که احساس هایمان را نشان دهیم . اما اینجا  به دو گروه میشود موضوع را تقسیم کرد.     
١) احساس هایی که باید بروز داد
٢) احساس هایی که نباید بروز داد
می خواهم امروز با مثال هایی توضیح بدم 
مثال برای ۱ :                                        
گاهی وقت ها نسبت به یکی از نظر های دوستانمان مخالفیم چون ا
بعضی چیزا یهو عوض میشه یهو تغییر میکنه تو یه ثانیه حتی تو یه لحظه 
جایی خونده بودم فاصله ی نفرت و دوس داشتن یه تار موئه 
کاملا درسته 
بعضی وقتا آدم به جایی می رسه که برای کسی که همه ی خودشو وقتی خرج میکنه و میزاره وسط دیگه ذره ای اهمیت قائل نیست دیگه با دیدن عکساش نمی گه یادش بخیر فلان زمان دیگه نمی گه چقدر دلم تنگ شد براش دیگه با شنیدن آهنگی که اونو یادش میندازه حال نمیکنه و میزنه اهنگ بعدی 
حسی شبیه به بی حسیه بی اهمیتی نه حتی نفرت 
نزارین ادم
یه جایی باید با خودمون روراست باشیم و قبول کنیم که دیگه داریم زیادی خودمون را دست بالا میگیریم .
از خودمون انتظار معجزه داریم .
 
آخه مگه ما کی هستیم ؟!
 
ندا می آید : تو چیزی جز یه کرم که از قضا در فرگشت دست و پا در آورده نیستی پس بگیر بشين سر جات و زندگی خودت را بکن !
دوستان من فک نمیکردم کار با UltraSurf رو بلد نباشین بعضیاتون
دانلود UltraSurf برای اندروید به صورت فایل zip.
کافیه پروکسی سالم پیدا کنید 
و بعد وارد برنامه بشين و روی ➕سه نقطه بالای صفحه بزنید 
روی پروکسی کلیک کنید  و با توجه به نوع پروکسیتون انتخاب کنید و خط اول ایپی و خط دوم پورت رو بزنید
 
روی کلاینتای دیگه مثل ادگارد، سایفون، پروکسی فایر
رو اینها هم میتونید پروکسی ست کنید و متصل بشين
 
 
 
 رفتن. نبودن. نباید زیاد طول بکشد. نباید عادت شود. نباید گذاشت دلتنگی به حد نهایت برسد. نباید گذاشت دل به دلتنگی خو کند. یادش بگیرد و با آن کنار بیاید آدم نباید آن‌قدر برود . و دور شود . که از مدار جاذبه‌ی کسانی که دوستش دارند . خارج شود بگذارید در گوش‌تان بگويم. آدمی که یک بار تا پای مرگ رفته باشد . و برگشته باشد، دیگر از مرگ نمی‌ترسد. آدمی که یک بار تا سر حد مرگ دلتنگ شده باشد و زنده مانده باشد، دیگر از فقدان نمی‌ترسد. ‌‌‌‎‌‌
در این مطلب میخام به شما کانالی رو معرفی کنم که در آن گروه روبیکا گزاشته میشه و شما میتونید هر گروهی که دوست داشتین در اون عضو بشين و لینک بهترین گروههای روبیکا در این کانال گزاشته میشه.
گروههایی که در این کانال گزاشته میشه با موضوعات متفاوت می باشد که می تونید با سلیقه خودتون گروهی که دوست دارین رو عضو بشين و حتما سعی کنید که به قوانین گروه احترام بگذارید تا مشکلی پیش نیاد.
قوانین گروه برای ایجاد یک محیط صمیمی در گروه ایجاد شده است و از دوستا
همین الان دلم برایت پرکشید.دوست دارم کلمات را رها کنم و بپرم توی آغوشت.بگويم ک چقدر مستاصل شده ام.بگويم که روبروی تو از خودم بیزارم.بگويم که تا دهانم را باز کردم که بگويم آن کلمات قبلی را و یک لحظه درنگ.تو محرم کلماتی.گنا من را هرگز فاش نساخته ای.من را رسوا نکرده ایپس من هم چنین حقی را به خودم نمیدهم
 
نه حالا نمیخواهم که پری آن قصه باشم.دوست ندارم مدام ورد ها را تکرار کنم .دوست ندارم که بنویسم تا دیگران بخوانندم دوست ندارم بنویسم برای نوشتن
آروم باش! این فقط یه کلیشه ی برعکسه»
یه مرد تنها این موقع شب تنها تو خیابون چیکار میکنه؟ اینجور مردا خرابن!
مردو چه به این غلطا؟ تو بشين بچه هاتو تر و خشک کن ضعیفه! مرد عقلش ناقصه!اگه بیشتر به زنت میرسیدی این مردو نمی آورد سرت ، خودت کم گذاشتی!تو برو بشين پشت ماشین لباس شویی ، مردو چه به رانندگی:/پیر پسره ، ترشیده!زن اگر بتواند برخورد عاقلانه با تمامی شوهر های خود داشته باشد ، داشتن چهار شوهر عقدی برای او حلال است!نمیشه! چون تو پسری مردم چه فکر
   فاجعه درست از آن لحظه‌ای آغاز شد که هیچ دوستی نداشتم. غیر از *، شقا، جواد، محیا و مریم (زیاد به نظر می‌رسند، نه؟)‌ کسی نیست که بتوانم با آن‌ها ارتباط برقرار کنم. همین‌ها هم نیستند. هر کدامشان جایی سرشان به آخوری گرم است و در این لحظاتی که اینجا می‌نویسم کسی در دسترسم نیست. با * حرف زدم، پشیمانم. خیلی چیزها را نمی‌توان بیان کرد. درست مثل همین لحظه. چیزهایی هست که دوست دارم بگويم، چیزهایی هست که از گفتنشان عاجزم و در تلاشی کور می‌خواهم بگوی
سلام جانا!نمیدانم تو هم مرا احساس میکنی یا نه اما اگر نگرانم شدی باید بگويم که امروز ام آر آی دادم! نه نه هنوز معلوم نیست که چیز خاصی باشد یا نه خودت که دکتر ها را بهتراز من میشناسی از هر کاهی کوه میسازند و وقت آدم را میگیرند! خلاصه که اگر میپرسی از یک تا ده باید بگويم هیچ :) 
به یاد پارسال افتادم! وقتی بهانه ی بیماری ات را آوردی و ترکم کردی روز و شب با خدا نجوا میکردم که کاش مریضم کند! توموری سرطانی آسمی تشنجی حداقل!! هرچیزی که بتواند جلوی رفتنت را
دائم چهل منزل بلا بر ما رسیدهخواندم نمازم را نشسته، قد خمیدهجای نوازش کردنِ دستان باباشعله، میان گیسویم شانه کشیده****هجران دلبر، قد کمانی ساخت من رااز ناقه، ضعف و تشنگی انداخت من راطوری کتک خوردم دو چشمم تار گشتهحق داشت عمه، لحظه ای نشناخت من را****درد کف پا، خسته ام کرده حسابیدارم میان پهلویم دردِ حسابیگفتم نکش اینگونه از سر چادرم رادادِ مرا دشمن در آورده حسابی****آخر چرا رحمی به چشمِ تر نداری؟!پایم شکسته، از چه رو باور نداری؟!من دخترم، خیلی
متن آهنگ هوروش بند بنام شبای نیلوفری
 
صدا بزن منو بگیر ازم غمو شانه به شانهپا به پا بیا بگیر دست مرا ببر تو رویای شبونتنوازشم کن و دوباره عاشقم کن وبرای روییدن خنده رو لبات دلم میخواد خودم بشم بازم بهونتنیست بجز هوای تو در سرم با تو خوشم ای همه باورمآرام جان من تویی بمان کنار من همیشهمنو از این شبای نیلوفری از خواب خوش تا به کجا میبرینفس تویی و بس فقط بمان کنار من همیشهچشمانت منو سپرده دست رویابیا بشين در بر من تا خیره بشم به موج گیسوی چو دری
تو بشين کنارم تا من باز دستتو بگیرم تو دستم بی بهانه و با انگشتات بازی کنم و بعد وقتی میخوای موهای قشنگت رو درست کنی دستت رو آروم از دستم بکشی و بعد باز با کیوت بودن بی نهایتت، دستتو بذار کف دستم و بگو نمیدونم میخوای بیا بگیر دستمو :)) 
دارم فراموشش میکنم ، بعد نمیدونین چه دردسری دارم برای اینکه نرم تو پروی توییترش  :)))
هی میخوام بدم میگم گوه نخور ،بشين سر جات!://
والا بخدا ،
آهنگ بلیط یک طرفه ی سوگند به اضافه صحبت با صبا ، فیلم‌گرفتن از خودم‌ و حرف زدن با خودم و در نهایت عزم عظیمم، همه در فراموشیش موثرن:)
دارم فراموشش میکنم ، بعد نمیدونین چه دردسری دارم برای اینکه نرم تو پروی توییترش  :)))
هی میخوام بدم میگم گوه نخور ،بشين سر جات!://
والا بخدا ،
آهنگ بلیط یک طرفه ی سوگند به اضافه صحبت با صبا ، فیلم‌گرفتن از خودم‌ و حرف زدن با خودم و در نهایت عظم عظیمم، همه در فراموشیش موثرن:)
گاهی بین ذهنم وخودم درگیری پیش میاد
من ازافکار ناخواسته شاکی میشم
وذهنم مثل یک بچه ۵ساله اصلا حرف گوش نمیده!
بهش میگم بشيننمیشینه،میگم سکوت!ساکت نمیشه
وبعدمیگم هییی تومال منی!پس دیگه کافیه
ودرکمال پررویی پاسخ میده:شایدم تومال منی!
✍الف_ع
   فاجعه درست از آن لحظه‌ای آغاز شد که هیچ دوستی نداشتم. غیر از *، شقا، جواد، محیا و مریم (زیاد به نظر می‌رسند، نه؟)‌ کسی نیست که بتوانم با آن‌ها ارتباط برقرار کنم. همین‌ها هم نیستند. هر کدامشان جایی سرشان به آخوری گرم است و در این لحظاتی که اینجا می‌نویسم کسی در دسترسم نیست. با * حرف زدم، پشیمانم. خیلی چیزها را نمی‌توان بیان کرد. درست مثل همین لحظه. چیزهایی هست که دوست دارم بگويم، چیزهایی هست که از گفتنشان عاجزم و در تلاشی کور می‌خواهم بگوی
دوست دوران بچگیت عروس بشه و تو هنوز درگیر دغدغه‌های کودکانه‌ی ناشی از عدم رشد عقلی و عاطفی باشی. چرا سین نمیکنه؟ چرا زنگ نمیزنه؟ چرا نمیاد؟ به درک دختر من. اینا واسه آدم آینده میشن؟ بشين درستو بخون به یه جایی برسی. تمرکزت رو از روی دلقک‌بازیا بذار روی مسائل مهم زندگیت. بخند. بخند من ببینمت :))
در این مطلب میخام به شما کانالی رو معرفی کنم که در آن گروه روبیکا گزاشته میشه و شما میتونید هر گروهی که دوست داشتین در اون عضو بشين و لینک بهترین گروههای روبیکا در این کانال گزاشته میشه.
گروههایی که در این کانال گزاشته میشه با موضوعات متفاوت می باشد که می تونید با سلیقه خودتون گروهی که دوست دارین رو عضو بشين و حتما سعی کنید که به قوانین گروه احترام بگذارید تا مشکلی پیش نیاد.
قوانین گروه برای ایجاد یک محیط صمیمی در گروه ایجاد شده است و از دوستا
 
یکی از ایرادهای جدی من اینه که خوش سر و زبون نیستم؛ خیلی وقتها حرفهایی دارم که میتونم بزنم، خریدار هم داره یا احتیاط می‌کنم و به جهت نگاه موشکافانه‌ام به کلمات دست‌انداز میخوره بهشون در فکرم و از خیرشون میگذرم یا بای‌دیفالت خجالتی بودنم ضایع میکنه مساله رو. یعنی تو بگو من بوعلی، مولوی، میرفندرسکی، هرکی، نمیشه در عمل آنچه که باید بشود الحاصل ماییم و این صفت ضایع البته که به نظر من مستمع سر ذوق آورنده‌ای باید باشد که من حرف دلم را با ش
دیروز ساعت ده صبح بیدار شدم و تا امروز ساعت ۶صبح که مشغول نوشتن این پست هستم هنوز نخوابیدم .ساعت پنج و نیم که میخواستم بخوابم گوشی ام را به رختخواب بردم تا کتاب بخوانم که همسرم گفت امواج مغناطیسی موبایل برای مغز و بقیه اعضای بدن خیلی خطرناک است!" حتما روی حالت هواپیما بگذار !!
دوست داشتم به او بگويم به نظرت امواج موبایل برای مغز و قلب زنت خطرناک تر است یا خیانتهای تو ؟!!
گاهی حالم از موجودی که کنارش زندگی میکنم بهم میخورد .خیلی دوست داشتم بگويم
وی از آن سوی خانه ی 200 متری داد می زند:_بریدااااا! نصبو با چه س.ص ای مینویسن؟!!_بریدااااا! اطلاع رو چجوری مینویسن؟!!_بریدااااا! بگذارم چجوری نوشته میشه؟!!با لحنی آرام تر! به نظر خودش دلفریبانه تر و نازک تر:" عَی آجی بیا یه دیقه بشين کنارم تا من جواب این مشتریمو بدم!!"
+راهکار میدم بهش " خب وویس بده هم خودتو راحت کن هم منو :/ " دروغ میگم؟!
دچار ملال شده ام نسبت به خودم . چینش کلمات حالم را بهم میزنند. ناتوانی در نوشتن ترشحات مغزم مرا بیشتر از هرچیزی ازار میدهد . اینکه نمیتوانم بگويم چقدر ادمها این روزها برایم لذت بخش شده اند اینکه در توانم نیست از ملالی که گرفتارش شده ام سخن بگويم . بگويم چقدر احساس میکنم هر لحظه به بلوغ نسبی وپایداری نسبی تری داخل علایقم میرسم . از این ملال از این ستوه ازاین حس انزجار که نسبت به تنها پناگاه ترشحات مغزی ام دارم حالم بهم میخورد . از اینکه بگويم چقد
خدایا یه بارون قشنگی میباره.
 
ادم دوست داره فقط بشين لب پنجره، چایی بخوره،
و نخوابه.
 
واقعااااااااا بارون قشنگیه.
 
بارون خوبه.
 
بارون رو دوست دارم.
 
امیدوارم جایی دفن بشم که زیر خروارها بارون باشم، همه ش بباره. همه ش بباره. منو یاد بچگیام بندازه.
یا جابر العظم الکسیر .فصل دوم: مهارتهای ارتباط موثر
میگفت: خوب شد آمدی، داشتم دق میکردم. واقعا عروس هم عروس های قدیم. این قدر ناراحتم که نمیدانم چه بگويم؟ آخر شما بگو وقتی خودش مریض است، بچه اش مریض است، میتوانم بگويم به من ربطی ندارد؟ خوب سه روز است میروم کمکشان ، برایش غذا پخته ام، از بچه اش نگهداری کرده ام، هی رفته ام و آمده ام، این هم نتیجه اش. میگوید چرا این حرف ها را میزنید؟ 
آخر شما بگو آیا این حرفها مشکل دارد؟
 گفتم: حتما بچه ات این مریضی
توصیه م اینه توی چت تلگرام قبل از اینکه دستانتون جلو جلو افسار ذهنتون رو بدست بگیره، به این فکر کنید قراره این آدم صمیمی رو حالا حالاها ببینید و دوباره هم کلام بشين با هم. اونوقت از خجالت این فکر، این اعترافات زیبا رو تو خلوت هم تکرار نمیکنین چه برسه به جلوی طرف.*تو این یکی مورد قابلیت حذف پیام و کلییِر هیستوری تلگرام به داد آدم میرسه واقعا.
بعضی وقتا به خودم میگم آخه بدبخت، مشکل دار، روانی،
اخه گفتن این حرفا به ادمایی که وقتی میرن ترکیه کلی ذوق میکنن که خارج رفتن، تازه اول راهن، دوست دارن تجربه کنن، خود منم توی این مرحله بودم، اخه چه فایده ای داره؟!
 
نمیدونم.
 
درد دل هام رو مینویسم و شما بخونین و جدی نگیرین.
یه فاز هست که باید خودتون واردش بشين و نیازهاتون عوض بشه و بعد درک کنین چی میگم.
:(
"ما سزاوار انتخاب بین مرگ‌ها نیستیم"
 
وقتی زنی سیگار میکشه یعنی دیگه گریه جوابگو نیست.
وقتی مردی گریه میکنه یعنی دیگه سیگار جوابگو نیست.
پیرمرد شیک‌پوش اومده بود بین خاکا نشسته بود و سیگارشو تو جیبش نگه داشت و اشکشو چندتا پک زد و به این فکر نکرد که چند ده میلیون تومن هزینه‌ی  فرار» بچه‌ش بوده، به این فکر می‌کرد که چرا لازمه اصلا بچه‌ش فرار کنه. ببخشید، چرا لازم  بود»؟ فکرش مشغول این بود که اصلا مگه ایرادی داره بچه‌م بمونه پیش خودم و در
با سلام یه پک کامل آموزش رایگان فتوشاپ گذاشتم با چن تا فیلم و در قالب چن جلسه  کهمی تونین با دیدن همه ی این فیلم ها روی فتوشاپ مسلط بشين
 
این فیلم های آموزشی تماما رایگان هستند.
 
جمع اوری این فیلم ها حاصل دست رنج زیادیه به عنوان اجر یه صلوات برای سلامت امام زمان(عج) بفرستید
فیلم ها کاملا جامع هستن و در فصای گوگل دراید بارگداری شدند
 
اینم لینک::
https://drive.google.com/folderview?id=1-23m9tUHf_EFRBVIZ6V77B4D_0l4FojJ
 
 
 
ههمچنین همه ی فایل های آموزشی نرم افزار های دیگ
دیگر از باریدن خبری نیست. دیگر از خندیدن اثری نیست زیرا دیگر دوست داشتن در کلبه دلم اقامت نمی کند! مثل همیشه کلمه معروف را بازگو می کنم: پشیمانم.
اما بی تاثیر هست زمانی که ابرها دیگر از این آسمان گذشته اند و از انسانیت به دور است باد را دشنام بگويم!
دوست دارم عصبانی نشوم و دوست دارم بی اختیار گریه کنم. 
 دوست دارم در مقابل آینه به ایستم و رخ در رخ چهره رو به رو بگويم: دوستت دارم.
دوست داشتن چرا اینقد زیبایی؟ 
دوستم داری، دوست داشتن؟
 چه کسیست ک
برای پسری که پایان عشق را فقط در مرگ می بیند حال اگر بگویی می روم. سزاوار مُردن نیست؟! من از دوست داشتنت می گویم اما تو از بی حس بودن فریاد می زنی! من از ماندن می نالم تو از تمام شدن دم می زنی! قبل از تو من شکسته بودم حال اگر تو بگذری با خاکستر قلبم چکار کنم؟!  می پرسم چرا چمدان بسته ای؟ می گویی: نمی دانم. می پرسم چرا نمی مانی؟! می گویی: نمی دانم. جواب دل را چه دهم؟! بگويم برای چه دلیلی تنها مانده ای؟ اشک می ریزم از این بخت سیاهم، اشک می ریزم نه برای ما
امروز که دیدمت، احتمالا نخستین دفعه‌ای نبود که چهرۀ حیاتمندت در چشمانم جای ‌می‌گرفت. شاید پیش از این‌ها در رویایی با همدیگر رویارو شده بودیم. و یا شاید اصلا تعبیرِ خوابِ پرواز و پرندگیِ دیشبم هستی. نمی‌دانم؛ اما با تو غریبگی ندارم و می‌خواهم در آغوشت بگیرم. راستی، تو هدیۀ کدام زمانه‌ای؟ انگار نه دور هستی و نه نزدیک و یا شاید هم دور هستی و هم نزدیک. نکند در این‌شهرِ موّاج، تو چون آبی که بر جویباری می‌گذرد، از کنار پاهای سرگردانم، با زمزم
حمید هیراد بیا راحت بسوزون این کویر خشک و خالی رو
دانلود آهنگ حمید هیراد بیا راحت بسوزون این کویر خشک و خالی رو

برای دانلود این آهنگ اینجا کلیک کنید

متن آهنگ
مات چشماتم همین
تو روبروی من بشين
دنیارو میزنم زمین
محو تماشاتم همین
تو روبروی من بشين
دنیارو میزنم زمین
بیا راحت بسوزون این کویر خشک و خالی رو
بیا و شعله ور کن این دل حالی به حالی رو
بیا بارون شو ببار آروم شو
ببین آشوبم بیا منهوم شو
۴- تقریبا هر روز وقتی که میخوام سوار اتوبوس بشم که برم مدرسه، انقدر پر هست که میچسبم به در شیشه ای اتوبوس و تا خود ایستگاهی که پیاده میشم پرس میشم. خیلی موقعا تصورم از قیافم تو اون شرایط مثل این کارتونا هست که یه دفعه یارو میاد با صورت توی لنز و سر میخوره میره پایین :دی
اما اینا رو گفتم که امروزو تعریف کنم. اتوبوس اول که اومد، دیدم آخرین نفر دقیقا مثل هر روز من چسبیده به در پس دیگه هیچ گنجایشی نداره اتوبوس. ده دقیقه ایستادم و بعدی اومد و دیدم باز
فکر می‌کردم بزرگ می‌شم، درست می‌شه دیگه  بالاخره من که آدم خوبی ام! من که بزرگ شم مثه بقیه اشتباه نمی‌کنم
هرچقدر بزرگ‌تر شدیم، کم‌اختیار تر شدیم. اشتباه‌تر شدیم
هرچقدر خاستیم بلند شیم، بیشتر فشارمون دادن که بشين سر جات!».
اون دست بچگونه‌ای که از آب بیرونه و کمک می‌خواد، کم مونده که بره زیر آب و اونم پیر بشه.
دو هفته پیش استادمون سر کلاس برگشت گفت یه سوال میدم هر کس حل کنه هر نمره ای بخواد بهش میدم.یعنی اگه بگه نمره پایان ترمم رو بیست بده بهش میدم ولی اگه نتونه حل کنه بیست بگیره بهش ده میدم.
یکی از بچه ها گفت استاد بگید سوال چیه تا ما بگیم میایم یا نه
استاد هم گفت عه نه بابا
بقیه بچه ها شروع کردن بگن ایمان تو برو ایمان تو برو
ایمان هم معلوم بود ترس داره ولی بلند شد بره
استاد برگشت گفت چه نمره ای میخوای
گفت:بیست
استاد هم گفت پس حل نکنی بهت ده میدم
پشیمون
بیا این اللهم انی وقفت ها را کنار بگذاریم
بیا این التقی و النقی گفتن ها را کنار بگذاریم
بیا این یا سیدنا و مولاناها را فراموش کنیم
بگذار جایش بساط عاشقی پهن کنیم
بگذار فریاد بزنم و بگويم که چقدر عاشقت هستم
که بگويم عشقت رخنه کرده درتمام روحم
درتک تک سلول هایم 
در بند بند وجودم 
در این دل خانه خراب که یک پایش باب الجواد گیر کرده و یک پاپش باب القبله حرم ارباب
بگذار بازی کلمات را فراموش کنم
بگذار ارام حرف بزنم
بگذار آرام گریه کنم
بگذار بگويم که
این یک درد دل و دلنوشته مبتنی بر یافته ها و تجربیات شخصی است و دلیل ندارد قابل تعمیم باشد؛ هست یا نه به خواننده ی عزیز محول می کنم.
 
یک روز از روز معلم گذشته و من این روز را به سبک تکراری و مالوف سالهای گذشته ام، تنها به تعداد کمی از معلمان تبریک گفته ام.
به بعضی هم فراموش کرده ام تبریک بگويم.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها