نتایج جستجو برای عبارت :

خبر فوری سازمان بهزیستی سال 99تاریخ 16 فروردین

در بازدید بعمل آمده از منازل افراد سیل زده توسط دکتر نفریه مدیرکل مدیریت عملکرد سازمان بهزيستي ، دکتر هاشمی نیا مدیرکل دفتر حراست سازمان با همراهی دکتر آرام مدیرکل ، اعضا شورای معاونین بهزيستي مازندران و رئیس بهزيستي شهرستان یک جهیزیه ، چند سبدکالا، لوازم کمک توانبخشی مانند ویلچر ، واکر ، عصا و کارت های هدیه توزیع شد.
با سلام 
همرهان عزیز این روزها که نگرانی از ویروس نحس کرونا دامن گیر خانواده هامون شده و بعضا باعث شده بچه ها از خواب بپرند و خواب هایی با مضموم از دست دادن والدین ببینن یکی از بهترین راهکارها شاید صحبت با یه روانشناس باشه و اگه براتون مقدور نباشه یا بهرعنوان نتونید از منزل خارج بشیدسامانه صدای مشاور سازمان بهزيستي ۱۴۸۰ به صورت رایگان در سراسر کشور پاسخگویی مطمعن میتونه باشه .
پس فقط کافی شماره بگیری تا کمک تخصصی دریافت کنی 
با ما در تماس
اتحادیه بینالمللی ناتوانی در خلاصه
اتحاد بینالمللی ناتوانی (IDA) یک اتحاد از هشت سازمان جهانی و شش سازمان منطقه ای افراد معلول است . ما در سازمان ملل متحد برای محیطی جامع جهانی برای افراد معلول و سازمان هایشان حمایت می کنیم. کنوانسیون حقوق افراد معلول (CRPD) قطب نما ماست. ما در حصول اطمینان از این که برنامه 2030 و اهداف انکشافی پایدار شامل و هماهنگ با CRPD هستند، سرمایه گذاری می کنیم . ما از سازمان های افراد معلول در سراسر جهان برای شرکت در پروسه
به مناسبت هفته بهزيستي جواد بسطامی رئیس اداره بهزيستي شهرستان چالوس و جمعی از کارکنان این اداره با محمد ناصر زندی فرماندار شهرستان چالوس در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار جواد بسطامی به ارائه گزارشی از عملکرد بهزيستي و همچنین خدمات ارائه شده به جامعه هدف این سازمان پرداخت. در ادامه محمد ناصر زندی ضمن تبریک هفته بهزيستي اظهار داشت: کار کردن در بهزيستي سختی های بسیار دارد و افرادی که در بخش دولتی و یا خصوصی تحت نظارت بهزيستي
نمونه سوالات استخدامی پزشکی قانونی
برای دانلود سوالات کلیک کنید

دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور دانلود دفترچه نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان پزشک قانونی کشور همراه پاسخنامه منابع ازمون استخدام سازمان پزشکی قانونی کشوراستخدام پزشکی قانونی کشور .سال ایران استخداماستخدامپزشکیقانونیکشور مهر جهت دانلود نمونه سوالات چهارمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ادامه داد سال گ
خلاصه کتاب تئوری مدیریت مقیمی سازمان و مدیریت pdf
 
دانلود خلاصه کتاب تئوری مدیریت مقیمی سازمان و مدیریت pdf
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر مقیمی | .www.ninisite.com › discussion › topic › دانلود-رایگان-کتاب-مبانی-س.۹ فروردين ۱۳۹۸ - دانلود رایگان کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر مقیمی, کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر مقیمی, دانلود کتاب مبانی سازمان و مدیریت د
دانلود خلاصه کتاب تئوری مدیریت مقیمی سازمان و مدیریت پی دی اف
 
دانلود خلاصه کتاب تئوری مدیریت مقیمی سازمان و مدیریت تایپ شده
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت مقیمی | طرفداریwww.tarafdari.com › nodeکاربران عزیز خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر سید محمد مقیمی، در عرصه کنکور دکتری مهم ترین منبع برای درس تئوری مدیریت به حساب می آید.این کتاب،رشد .
دانلود
دکتر نفریه مدیرکل مدیریت عملکرد سازمان بهزيستي ، دکتر هاشمی نیا مدیرکل دفتر حراست سازمان ودکتر آرام مدیرکل محترم بهزيستي مازندران و اعضا شورای معاونین در مراسم شاد و جذابی که برای کودکان حادثه دیده سیل در روستای ملاکلا برگزار شدحضور سبز داشته و به کودکان اسباب بازی اهدا نمودند. 
عیدی مددجویان بهزيستي چقدر است سال 98 + میزن عیدی مددجویان
عیدی مددجویان بهزيستي چقدر است 1398
عیدی مددجویان بهزيستي چقدر است 98
یکی از برنامه‌های سازمان بهزيستي در سال ۹۸ اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان است که بودجه مدنظر ما برای اجرای کامل قانون ،۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که با توجه به شرایط اقتصادی دولت رقم یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۸ در نظر گرفته است که البته امیدواریم این رقم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اضافه شود.
1 day
دانلود خلاصه کتاب سازمان و مدیریت نجف بیگی بهمراه تست تالیفی
کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل کامل ترین خلاصه و تست های تالیفی کتاب سازمان و مدیریت تالیف رضا نجف بیگی می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه درس سازمان و مدیریت نجف بیگیxخلاصه کتاب سازمان و مدیریت نجف بیگیxدانلود خلاصه سازمان و مدیریت نجف بیگیxدانلود خلاصه کتاب سازم
دانلود خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر مقیمی
 
دانلود خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر مقیمی pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت مقیمی | طرفداریwww.tarafdari.com › nodeکاربران عزیز خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر سید محمد مقیمی، در عرصه کنکور دکتری مهم ترین منبع برای درس تئوری مدیریت به حساب می آید.این کتاب،رشد .
دانلود خلاصه کتاب مبانی سازما
عیدی  بهزيستي امشب واریز می‌شود
معاون امور توانبخشی سازمان بهزيستي کشور گفت: عیدی مددجویان تحت پوشش بهزيستي کشور امشب واریز می‌شود.

به گزارش ندای زرند ، "حسین نحوی‌نژاد" با اشاره به واریز عیدی مددجویان تحت پوشش بهزيستي کشور اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه و تامین اعتباری از سوی این سازمان، عیدی مددجویان امشب واریز می‌شود.
وی تصریح کرد: براساس آمار و اطلاعاتی که سازمان بهزيستي دارد، یک میلیون و 50 هزار
اصل سوالات مصاحبه استخدامی سازمان ملی بهره وری 1398
سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان ملی بهره وری ایران سال 98
سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان ملی بهره وری ایران سال 1398 با پاسخنامه
سوالات مصاحبه استخدامی سازمان سازمان ملی بهره وری ایران
سوالات مصاحبه سازمان ملی بهره وری ایران 1398
سوالات مصاحبه سازمان ملی بهره وری ایران 98
سوالات جدید مصاحبه حضوری سازمان ملی بهره وری ایران در سال 98
نمونه سوالات مصاحبه سازمان ملی بهره وری ایران -سال 98
ن
روز جهانی آب مصادف با دوم فروردين هر سال (۲۲ مارس) از سوی سازمان ملل نام‌گذاری شده‌است. روز جهانی آب اولین بار در سال ۱۹۹۲ میلادی، در کنفرانس محیط زیست و توسعه سازمان ملل در شهر ریودوژانیرو کشور برزیل رسماً مطرح شد. در این کنفرانس از کلیه کشورها خواسته شد تا در راستای اجرای بیانیه شماره ۲۱ سازمان ملل، این روز را به عنوان روز ترویج و آگاه‌سازی مردم در مورد آب اختصاص دهند.
به نام خداوند بخشنده مهربان که نام او سرآغاز هر کاری است
مقدمه راجب سازمان تکثیرات افق
انتشارات افق یا ( سازمان تکثیرات افق)یک موسسه چاپ و نشر تمامی اسناد چاپی و نوشتاری یا حتی طراحی می باشد.
این سازمان از تعدادی بسیاری کارمند تشکیل شده است که در اینجا استخدام هستند.
سازمان تکثیرات افق بنا به درخواست تشکیل دهنده از تعدادی سرمایه گذاران عظیمی سرمایه گذاری کرده اند
انتشارات افق از پنج گروه تشکیل شده است مثل
1 سازمان تکثیرات افق
2 روابط عمومی س
خبرگزاری مهر- گروه استان ها، مرضیه اردکانی: سازمان جهانی بهداشت  ۱۰  اکتبر ( ۱۸ مهر) هر سال را روز جهانی سلامت روان نامگذاری کرده است. طبق آمار سازمان جهانی بهداشت، اگر اقدامات فوري و اساسی انجام نگیرد؛ تا سال ۲۰۳۰  بیماری روان، شایع ترین بیماری در دنیا می شود، با توجه به هشدارهای افزایش آمار مبتلایان به بیماری روان، روز جهانی سلامت روان فرصت مناسبی است تا عموم مردم آگاهی بیشتری از این بیماری و نحوه پیشگیری از ابتلا به انواع اختلالات روانی
مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک یک تجزیه و تحلیل در خصوص مسایل مهم
و برجستهٔ سازمان است که توسط راهبران ارشد سازمان به نمایندگی از مالکان،
به منظور کنترل منابع در محیط‌های خارج از سازمان، اتخاذ می‌شود. این
فرایند شامل مشخص کردن ماموریت، چشم‌انداز، دارایی‌های سازمان و توسعه
برنامه‌های و ت سازمان‌های سازمان و همهٔ فعالیت‌هایی که برای نیل به
آن‌ها نیاز است، نیز می‌شود.
ادامه مطلب
دانلود خلاصه کتاب نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته
 خلاصه کتاب نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته (تئوری سازمان ساختار و طرح سازمانی) تالیف استیفن رابینز ترجمه مهدی الوانی،حسن دانایی فرد .
 
خلاصه کتاب تئوری های سازمان و مدیریت 
هو العلیم و هو الحکیم خلاصه ای بر کتاب تئوری های سازمان و مدیریت از تجددگرایی فهرست: 1) مبانی نظریه های سازمان و مدیریت از دیدگاه اسکات 2) ماکس .
 
خلاصه کتاب تئوری سازمان و مدیریت
کتاب آموزه های مدیریتی یک
دستور موقت چیست؟دستور موقت یا همان دادرسی فوري دستوری است كه دادگاه مبنی بر توقیف مال یا انجام عمل یا منع از امری صادر می‌كند.  تشخیص صدور دستور موقت با قاضی است و هیچ تاثیری در اصل دعوا ندارد . فقط به اموری كه احتیاج به تعیین تكلیف فوري دارند اشاره دارد. هرگاه چند روز حتی چند ساعت تاخیر در رسیدگی سبب ورود خسارت به یکی از اصحاب دعوا شود می‌توان آن‌ را از موارد دادرسی فوري یا دستور موقت به‌شمار آورد. برای مثال شما زمین خود را برای كشاورزی ب
ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره ای بدون اخذ پروانه از سازمان نظام روان شناسی ممنوع است!

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: از این پس هیچ فرد، سازمان یا نهادی نمی‌توانند بدون اخذ مجوز پروانه از نظام روان‌شناسی و مشاوره مجاز خدمات روان‌شناختی و مشاوره نماید.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خانه ملت؛ در تاریخ 1398/02/23، نشست کمیته موارد خاص کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیرامون تفاهم‌ بین سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره و مسئولین سازم
سازمان چیست؟
جوامع امروزی را جوامع سازمانی می نامند، زیرا در این جوامع انسانها هر جایی که زندگی کنند و هرکاری که انجام دهند با سازمانهای مختلف در ارتباط اند و سازمانها بخشی از زندگی روزانه همه مردم را تشکیل می دهد:
1- امروز هر یک از انسانها معمولا در بیمارستانی(یک سازمان) متولد می شود.
2- شناسنامه او را سازمان ثبت اسناد و احوال کشور صادر می کند.
3- به هنگام رسیدن به سن آموزش در مدرسه ای(یک سازمان) درس میخواند.
4- هنگام رسیدن به سن قانونی از اداره ر
‌دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه ۲۶ فروردين اعلام کرد به دلیل ناتوانی سازمان بهداشت جهانی در مواجه با بحران ویروس کرونا، کمک مالی آمریکا به این نهاد بین المللی را تعلیق می‌کند.
دونالد ترامپ در جریان کنفرانس خبری خود در کاخ سفید تاکید کرد که سازمان بهداشت جهانی اطلاعات نادرست در خصوص ویروس کرونا منتشر کرده و با اقدام آمریکا در ممنوعیت ورود مسافران از چین مخالفت کرد.
سازمان بهداشت جهانی یک روز پس از محدودیت های اعمال شده توسط ر
در این مراسم که با هدف جلب و جذب مشارکتهای مردمی و تامین سبد غذایی در پایان سال برگزار گردید، آقای ابتدا به منظور آگاهی بخشیدن از برنامه ها و فعالیتهای سازمان به تبیین و تشریح عملکرد بهزيستي در حوزه های مختلف پرداخت و ضمن تقدیر و سپاس از دست اندرکاران این جلسه جهت برگزاری این مراسم ، یکی از اقدامات اصلی سازمان ارائه خدمات به امور معلولین و جامعه هدف را علاوه بر اغتبارات دولتی بحث مشارکتهای مردمی دانسته و واقف به این امر بود این قشر عز
اصول مدیریت و تئوری سازمان
اﺻﻮل ﻣﺪﺮﺖ و ﺗﺌﻮری ﺳﺎزﻣﺎن. ﺳﺎل و ﻧﻤﺴﺎل ﺗﺤﺼﻠ. : اول. 1393. -. 1394. ﻣﺪرس. : دﺘﺮ ﻏﻼﻣﺮﺿﺎ ﻣﻠ زاده. ﺴﺖ اﻟﺘﺮوﻧ. : malekzadeh@um.ac.ir. ﻫﺪف ﻠ درس. : آﺷﻨﺎﺋ. داﻧﺸﺠﻮﺎن.
 
اصول مدیریت و تئوری سازمان - دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا
عنوان و کد درس, اصول مدیریت و تئوری سازمان. تعداد واحد و نوع, 2 واحد نظری. پیش نیاز درس, مقاومت مصالح 2، علم مواد. ترم تحصیلی, نیمسال دوم 96-95 .
پیش نیاز درس‎: ‎مقاومت مصالح 2، علم مواد
رشته تحصیل
سوالات مصاحبه نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی 99
شامل نمونه سوالات زیر:
سوالات مصاحبه استخدامی  نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی 99 احکام ۲۸۲ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی 99 آشنایی با پیامبران ۲۶۸ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی 99 آشنایی ب
با حضور معاون محترم فرماندار و روسای ادارات و همکاران در ایام الله دهه فجر
ریاست بهزيستي جناب آقای ضمن خوشامدگویی به مدعوین و تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر به شرح فعالیتهای سازمان بهزيستي ( در خصوص امور معلولین ، خدمات اجتماعی ، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و معلولیتها ، توانمندسازی جامعه هدف شهرستان از طریق تسهیلات خوداشتغالی )پرداختند واز مشارکت همه شهروندان به ویژه خیرین شهرستان در ارائه برنامه ها و فعالیتهای اداره بهزيستي تق
نمونه سوالات مصاحبه سازمان امور عشایر -سال 98&بهترین پکیج
والات مصاحبه سازمان امور عشایر -سال 98&بهترین پکیج
نمونه سوالات مصاحبه سازمان امور عشایر (آبان 98 -آپدیت شده)
سوالات مصاحبه سازمان امور عشایر سال 1398 (با پاسخنامه)
سوالات مصاحبه سازمان امور عشایر سال 98 با جواب
دانلود بهترین سوالات مصاحبه استخدامی سازمان امور عشایر 98
نمونه سوالات مصاحبه استخدامی سازمان امور عشایر مهر 98
نمونه سوالات استخدامی سازمان امور عشایر مهر
نمونه سوالات مصاحب
شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

سوالات مصاحبه استخدامی سازمان اداری و استخدامی
 
دانلود بهترین سوالات مصاحبه استخدامی سازمان اداری و استخدامی " 98
نمونه سوالات مصاحبه استخدامی سازمان اداری و استخدامی " مهر 98
نمونه سوالات استخدامی سازمان اداری و استخدامی "
سوالات مصاحبه استخدامی سازمان اداری و استخدامی ([98 ) جهت دانلود کلیک کنید
 
کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت بصورت خلاصه
دانش پژوهان گرامی ، محصول مورد نظر شامل خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت ترجمه ی اعرابی پارساییان درس سازماندهی و تشکیلات حاوی نکات مهم و کلیدی درس می باشد که با فرمت pdf در 41 صفحه تهیه و تدوین گردیده است.
 فهرست مطالب خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت :
بخش اول: مقدمه ای بر سازمان
فصل اول: سازمانها و تئوری سازمان
بخش دوم: سیستم باز
فصل دوم: مدیریت استراتژیک و اثربخش
سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان هواشناسی 1398
سوالات مصاحبه استخدامی سازمان هواشناسی 1398
سوالات مصاحبه استخدامی سازمان هواشناسی
اصل مجموعه سوالات مصاحبه استخدامی سازمان هواشناسی 1398
سوالات مصاحبه استخدامی سازمان هواشناسی 1398
سوالات مصاحبه استخدامی شرکت سهامی سازمان هواشناسی سال 9
سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان هواشناسی 98 جهت دانلود کلیک کنید
به نام خداوند بخشنده مهربان که نام او سرآغاز هر کاری است
مقدمه راجب سازمان تکثیرات افق
انتشارات افق یا ( سازمان تکثیرات افق)یک موسسه چاپ و نشر تمامی اسناد چاپی و نوشتاری یا حتی طراحی می باشد.
این سازمان از تعدادی بسیاری کارمند تشکیل شده است که در اینجا استخدام هستند.
سازمان تکثیرات افق بنا به درخواست تشکیل دهنده از تعدادی سرمایه گذاران عظیمی سرمایه گذاری کرده اند

انتشارات افق از پنج گروه تشکیل شده است مثل
1 سازمان تکثیرات افق
2 روابط عمومی س
کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی 
کنوانسیون ملل متحد علیه جرائم سازمان‌یافته فراملی (انگلیسی: United Nations Convention against Transnational Organized Crime) از معاهده‌های چندجانبه مورد حمایت سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۰ علیه جرایم سازمان یافتهٔ فراملی است.
متن کنوانسیون سازمان ملل برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فرا ملی مصوب دسامبر2000 را اینجا بخوانید
ادامه مطلب
 
مبانی سازمان و مدیریت علی رضائیان سمت فروشگاه کتاب آروین
مبانی سازمان و مدیریت. نویسنده: علی رضائیان. انتشارات : سمت. فهرست مطالب: بخش اول: چالش مدیریت - آینده در حال فصل1: مدیریت و کارآفرینی فصل2: نظریه‌های سازمان .
 
دریافت فایل
خلاصه کتاب مدیریت مبانی سازمان و مدیریت علی رضائیان - تهیه شده در سایت. WWW . Modir . ir. تعریف مدیریت: مدیریت یک فراگرد است. منظور از فراگرد تغییر به .
 
کتاب مبانی سازمان و مدیریت نوشته دکتر علی رضائیان
این کتاب ب
 
 آبخیزداری راه برون رفت از بحران سیلاب های مخربمحمد شکرچی زاده، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی: سازمان جهانی هواشناسی پیش‌بینی کرده در فروردين 99 احتمال خطر سیلاب 4 برابر افزایش پیدا می‌کند. تغییر اقلیم، شرایط جغرافیایی و منطقه‌ای فلات ایران، پیش‌بینی‌های احتمالی وقوع سیلاب را افزایش داده است. در این شرایط انجام نشدن طرح‌های آبخیزداری دقیق و بجا، ساخت و ساز در مسیر رودخانه‌ها و نبود سازه‌های مورد نیاز، خطر سیلاب را تشدید می
همزمان با سی و نهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزيستي کشور،مدیران ،معاونین و کارکنان بهزيستي زرند با حضور در کنار قبور شهداء ضمن غبار روبی قبور این شهداء با آرذمانهای بلندآنها تجدید بیعت کردند .
دکتر محمد ابراهیمی رئیس اداره بهزيستي زرند در این مراسم ضمن ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء دفاع مقدس و تبریک سی و نهمین سال تاسیس بهزيستي گفت: مجاهدت، ایثار، شهادت طلبی، ایمان و ولایت مداری ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان شد.
 
 
دانلود رایگان خلاصه درس مبانی سازمان و مدیریت 
دانلود رایگان خلاصه درس مبانی سازمان و مدیریت - طاهره فیضی پیام نور دو جزوه مربوط به کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف طاهره فیضی از دروس . (جزوه شماره ۱ با فرمت پاورپوینت) . دانلود رایگان کتاب فیزیک هالیدی جلد دوم فارسی + حل المسائل .
 
دانلود پاورپوینت مبانی سازمان و مدیریت مسعود
دانلود خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت طاهره فیضی · perow. 114 بازدید 11 . پاورپوینت (مبانی تحول 
تهران - ایرنا - مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزيستي کشور از طراحی برنامه کنترل طلاق در کنار دیگر برنامه‌های موجود در این زمینه خبر داد و گفت: این سازمان برنامه ارتقای کیفیت زندگی و تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری و کنترل طلاق را طراحی کرده که می‌تواند پنج سال بعد از ازدواج را پوشش دهد.
بهزاد وحیدنیا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه برای پیشبرد، به پشتیبانی و تامین منابع نیاز دارد و سازمان برنامه و بودجه در این
اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار قدرتمند در بخش فروشگاهی و تبلیغاتی میباشد که بیش از 20 میلیون ایرانی این شبکه را مورد استفاده قرار داده اند. اینستاگرام محل خوبی برای تبلیغ محصولات شما میباشد و میتوانید با داشتن پیچ در این شبکه و یا اقدام به تبلیغ محصول خود در پیچ های بسیار پر طرفدار اقدام به فروش هر چه بیشتر محصولات خود کنید.
ما شما را کمک خواهیم کرد تا با هزینه کمتر نسبت به صفحات دیگر محصولات و یا صفحه خود را تبلیغ کنید. البته برای ت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها