نتایج جستجو برای عبارت :

توليدي با ٢ ميليارد

با شرکت سارگن شما می توانید با پرسود و پرفروش ترین خطوط تولیدی آشنا شوید و به راحتی سرمایه گذاری با 7 میلیارد را به مرحله شروع برسانید. 
اگر نمی دانید که چطور پول خود را سرمایه گذاری کنید و همیشه در جواب سوال با هفت میلیارد چه کنیم خود مانده اید بهتر است قبل از هر اقدامی ببینید که نیاز مردم در بازار امروزی چیست و چگونه می توانید فروش با روندی ثابت و رو به بالا داشته باشید. 
البته که خط تولید با 7 میلیارد به راحتی حرف زدن نمی باشد و شما باید هم
تولیدی فراهانی
09386583445
09300207506
09381272118
تولیدی بندرخت تولیدی جاپیازی
تولیدی میز اتو تولیدی کت اویز
تولیدی جاظرفی تولیدی چوب لباسی
تولیدی پشت دری تولیدی دیوارکوب
tell factory and whatssap: 989386583445+


تولیدی فراهانی
09386583445
اعطای تسهیلات مالی و سرمایه گذاری در پروژه های تولیدی و ساختمانی 
02122858032
09123493557
اعطای تسهیلات مالی و سرمایه گذاری در پروژه های پالایشگاهی و پتروشیمی، صنعتی، تولیدی، گردشگری و ساختمانی و سایر پروژهای تولیدی و اقتصادی. 
مبلغ تسهیلات از 200-2000 میلیارد تومان که به یکی از سه روش به متقاضیان اعطاء میشود.
روش اول: اعطای وام جهت پروژه های تولیدی، صنعتی و ساختمانی (F)
روش دوم: تامین مالی و اجرای پروژه های تولیدی، صنعتی و ساختمانی (EPCF)
روش سوم: مشارکت در
حتما برای کار تولیدی با 9 میلیارد به شما پیشنهادات زیادی شده است اما برای اینکه سریعا به سراغ راه اندازی خط تولید با 9 میلیارد نروید بهتر است قبل از هر اقدامی این سوالات را از خود بپرسید:
آیا کار انتخابی شما نیازمند خرید تجهیزات بسیار گران قیمت می باشد؟
آیا برای راه اندازی خط تولید خود باید مجوز های زیادی از سازمان های مربوطه دریافت کنید؟
کاری که انتخاب کرده اید تا چه حد با روحیه شما سازگار است؟
محصولی که تولید میشود چقدر نیاز مردم است؟
تهی
خطوط تولیدی مختلفی در بازار داخلی و خارجی وجود دارد که بسیاری از این خطوط تولیدی بارها و بارها در یک کشور راه اندازی شده و رقیبان بسیاری برای خود دارند. 
افراد دارای سرمایه همیشه به دنبال راهی هستند تا یک خط  تولید را راه اندازی کنند و بسیار دلشان می خواهد که کاری باشد با کمترین رقیب و بالاترین فروش!
اما آیا چنین چیزی ممکن است؟! 
کار تولیدی با 6 میلیارد ریسک بالایی را می پذیرد اما اگر شما از فردی با تجربه و کاردان م بگیرید قطعا در این راه
در این مطلب قصد داریم در مورد انواع خطوط تولیدی صحبت کنیم که شما به راحتی می توانید سرمایه گذاری با 10 میلیارد را انجام دهید. البته که کسب و کار با 10 میلیارد ممکن است صدها نوع مشاغل مختلف را شامل شود اما اگر می خواهید با چنین سرمایه ایی اقدام به راه اندازی کسب وکار خود کنید بهتر است ابتدا با اصلی ترین کارهایی که بعد از راه اندازی باید انجام دهید آشنا شوید تا بدانید که با 10 میلیارد چیکار کنم چه جواب هایی ممکن است به هنگام انتخاب یک خط تولید دا
شاید با خودتان فکر کنید بگویید که کسی که دارای سرمایه های میلیاردی می باشد دیگر نیازی به کار کردن ندارد و میتواند زندگی بدون دغدغه ای را سپری کند اما هستند افرادی که دارای سرمایه های بسیار بالایی هستند و هنوز هم به دنبال راه اندازی کسب و کار خود می باشند و می خواهند از این طریق هم به درآمد برسند و هم افراد دیگری را مشغول به کار کنند تا بتوانند ایجاد شغل کنند. 
با 8 میلیارد چیکار کنم؟ سوال فردی است که می خواهد بداند چطور می تواند با پول خود در ز
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه دولت گفت: علاوه بر 75 هزار میلیارد تومان تسهیلاتی که برای حمایت از واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا تصویب شده بود، امروز هم رئیس‌جمهور گفت: 100 هزار میلیارد تومان دیگر برای حمایت از کسب و کارها در نظر می‌گیریم.
ادامه مطلب
تویوتا ۷۴۹ میلیون دلار دیگر نیز در تاسیسات تولید خودروی خود در آمریکا
سرمایه‌گذاری خواهد کرد. علاوه‌بر بهبود کارخانه‌ها، این سرمایه‌گذاری ۵۸۶
شغل جدید نیز ایجاد می‌کند. تویوتا در ابتدا بنا داشت در بازه‌ زمانی ۵
ساله از سال ۲۰۱۷، مبلغ ۱۰ میلیارد دلار در سایت‌های تولیدی خود در آمریکا
سرمایه‌گذاری کند، اما این خودروساز ژاپنی توانسته است تا با افزایش این
مبلغ، حدود ۱۳ میلیارد دلار را برای تزریق به کارخانه‌های خود در آمریکا
اختصاص د
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
در حقیقت ۳.۲ میلیارد دلار از ارز اختصاص یافته به کالاها تایید شده و کالای مربوط به ۱.۶ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی پرداختی به کشور وارد نشده است.
۴.۸ میلیارد دلار ارز دولتی بلاتکلیف است./فارس
سه شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۹۹@IrNews_24
[عکس 745×375]
مشاهده مطلب در کانال
در گزارش حسابرسی شده از اطلاعات مالی شرکت در سال 95، پخش با تحقق سود خالص 17 و نیم میلیارد تومانی، موفق به پوشش 103 درصدی آن شد. این مهم در حالی رویت می‌شود که درآمدهای عملیاتی شرکت با قرارگیری در محدوده 1346 میلیارد تومان، افت 14 میلیارد تومانی را در مقایسه با پیش‌بینی بیان می‌دارد؛ اما کاهش بهای تمام شده کالای فروش رفته فاصله نزدیک به 22 میلیارد تومانی در مقایسه با آخرین پیش‌بینی نهایتا رشد سود ناخالص پخش البرز را رقم زد. به اینترتیب با افزایش 9
هشت میلیارد بدهکاری داشت و دویست سیصد میلیون دارایی. پدال گاز را فشار می‌داد و خیابان را می‌گذراند که چشمش به یک پیراهن پشت ویترین افتاد. من که هشت میلیارد بدهکارم. خریدن یا نخریدنش فرقی به حالم نمی‌کنه.» رفت داخل مغازه و با یک دست کت و شلوار شیک بیرون آمد. وقت ناهار رسیده بود. به یک رستوران گران قیمت رفت. من که هشت میلیارد بدهکارم. یه غذا که چیزی نمیشه.» دل سیر از هرچه خواست خورد. شب به خانه رسید. اهل خانه را به شهربازی برد و برایشان بهترین
یکی از مهمترین کارکردهای وقف در نظام جهانی استفاده از ظرفیت موقوفات جهت اداره کردن بهینه دانشگاه‌ها است و یکی از ویژگی‌های اصلی وقف که همانا ماندگاری و بقای آن در طول سالیان متمادی است موجب شده تا دانشگاه‌های زیادی در سراسر دنیا به صورت موقوفه ساخته شده و با ساز و کار وقف مدیریت گردد.
اسامی ۷ دانشگاه برتر دنیا با پشتوانه وقف عبارتند از:
1⃣ رتبه اول: دانشگاه هاروارد با ارزشی بیش از ۳۴ میلیارد دلار
2⃣ رتبه دوم: دانشگا ییل با ارزشی بیش از ۲۵ م
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن ملا امروز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه قطعه ۲ و ۳ آزادراه همت-کرج را به کشش ٩.۶ کیلومتر گشادن کرد. این آزادراه با هزینه ای جوان پهلو ۵۵۰ میلیارد تومان احداث شده است که ۳۸ درصد از هزینه های آن صرف کردن آزادسازی و تملک اراضی شده است. کاهش سالانه ۳۷۴ میلیارد ریال داخل استفاده سوخت و ۱۱۷ میلیارد ریال داخل تصادفات از جمله مزایای این طرح است.
تولیدی فلاکس چای یا به زبان عربی قاروره شای یا به زبان انگلیسی tea flask  این محصول زیبا فلاکس چای یا فلاسک چای تولید شده از گرانول مواد درجه یک پلیمری و بسیار انعطاف پذیر و محکم و نرم و دارای شیشه یک لیتری وارداتی با کیفیت high quelity دارای واشر گلویی برای جلوگیری از نشتی مایع و پیچ ته فلاکس که می تواند تنظیم کند تا چقدر فشار به شیشه وارد شود که واشر گلویی نرم از صدمه به گلویی شیشه یک لیتری دو جداره جلوگیری می کند این محصول ۱۰۰ درصد ایرانی با طراحی نو
تولید لباس بچه گانه در رودان
یک کارگاه تولیدی پوشاک در رودان ماهانه هزار و ۵۰۰ دست لباس بچه گانه تولید می‌کند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رودان گفت: ۱۰ بانو در کارگاه تولیدی پوشاک بچه گانه کار می‌کنند.اسماعیل ناصح افزود: تولید پوشاک این واحد تولیدی با دریافت ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات، ماهانه به ۶ هزار دست افزایش می‌یابد و زمینه اشتغال ۲۵ نفر فراهم می‌شود.وی گفت: پوشاک‌ بچه گانه در سراس
سوالات مصاحبه شرکت تولیدی صنعتی سیمان تهران  98
سوالات مصاحبه شرکت تولیدی صنعتی سیمان تهران 98
سوالات شرکت تولیدی صنعتی سیمان تهران بهمن 98

نمونه سوالات استخدامی  شرکت تولیدی صنعتی سیمان تهران


سوالات مصاحبه شرکت تولیدی صنعتی سیمان تهران 98 (جهت دانلود کلیک کنید
غمینو در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 9 میلیارد و 600 میلیون تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه با 25 درصد افزایش، به 12 میلیارد تومان رسیده است. فروش مرداد ماه شرکت 11 میلیارد تومان بوده است.
صنایع غذایی مینو شرق در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 29 میلیارد تومان فروش داشته که این عدد در نیمه نخست امسال به 48 میلیارد تومان رسیده است. (65 درصد افزایش نسبت به سال گذشته)
عمده ی فروش غمینو، بیسکوئیت است. (سهم 80 درصدی از فروش این شرکت) ا
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل بورس کالای ایران از انجام 1300 میلیارد تومان معامله سکه طلا در سال جاری خبر داد و گفت: قرارداد آتی طلای آب شده در بورس کالا فعال می‌شود.

متن کامل خبر: معامله 1300 میلیارد تومانی سکه طلا
تولیدی کفش
تولیدی کفش ، تولیدی کفش تهران ، تولیدی کفش ارزان
کفاشی و سراجی با بیش از دو دهه فعالیت در بخش تولید و پخش عمده انواع کفش های نه  ، کفش مردانه ، مدل های کالج ، مدل های کفش دخترانه مجلسی و انواع کفش های بچگانه . بیش از 50 مرکز کارگاهی فعال تولید کفش ، دمپایی و 200 نیروی کار فعال داخلی

- انواع مدل های کفش نه پاشنه دار و کالج نه
- انواع مدل های کفش مردانه مجلسی و راحتی
- انواع مدل های کفش دخترانه و بچگانه
- انواع مدل های دمپایی مردان
وخاور در پنج ماه ابتدائی سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 118 میلیارد تومان درآمد تسهیلات و 70 میلیارد تومان سود سپرده داشته است. (48 میلیارد تومان تراز بانک)
بانک خاورمیانه در شهریور ماه 125 میلیارد تومان درآمد تسهیلات و 75 میلیارد تومان سود سپرده داشته است. در نتیجه تراز عملیاتی بانک 50 میلیارد تومان بوده که نسبت به میانگین امسال بهبود یافته است. با اینحال نزدیکی این عدد با میانگین تراز ماه های گذشته نشان از ثبات عملکرد بانک در درآمد های مشاع می
خیلی از افراد ثروتمند و سرمایه دار هستند که هنوز هم به دنبال موفقیت های بیشتری هستند و به شدت در تلاش هستند تا سرمایه خود را افزایش دهند.
معمولا این افراد به دنبال راه اندازی خط تولید با 2 میلیارد و کارآفرینی جدید می باشند. اما راه اندازی هر خط تولیدی ممکن است سوددهی بالایی نداشته باشد و زحمت شما را چندین برابر کند.
در سرمایه گذاری با 2 میلیارد تومان با انتخاب های زیادی روبه رو هستید و ممکن است پیشنهادات زیادی را از اطرافیان دریافت کنید.
اما س
پرفروش ترین ها تا روز جاریآمار فروش فیلم‌های سینمایی و کم فروش و پرفروش‌ترین آنان منتشر شد .صدرنشین فروش فیلم‌های سینمایی کشورمان کماکان مطرب» است ; فیلمی که تا ظهر روز جاری به فروش ۳۸ میلیارد تومانی رسیده است .به‌دنبال جدول فروش همگی فیلم‌های سینمایی روی پرده را تا ظهر روز جاری ملاحظه کنید :فیلم فروش ( به تومان ) روزهای نمایشمطرب ۳۸ میلیارد ۹۶ روزدیده و گوش بسته ۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ۹۶ روزذیل لحاظ ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون
جزییات برنامه فروش سهام تولیدی نیروی برق دماوند توسط بانک دی اعلام شد.بانک دی در نظر دارد بیش از 2.48 میلیارد سهم (معادل 90 درصد) تولید نیروی برق دماوند را با قیمت هر سهم 4 هزار و 190 تومان به فروش برساند. واگذاری مزبور توسط بانک دی در راستای چابک سازی بانک‌ها و خروج از بنگاه‌داری اعلام شده است. بانک‌ها در راستای اموال و دارایی‌های مازاد، فروش سهام مازاد را نیز در دستور کار قرار داده‌اند که البته این مساله در راستای خروج از بنگاه‌داری عنوان شد
افتتاح ۹ طرح آب وخاک در شهرستان زرند
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت:در هفته جهاد کشاورزی ۹ طرح آب و خاک با هزینه کرد اعتباری بیش از ۳۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

 زارعی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۹ طرح کشاورزی، دامپروری با هزینه کرد اعتباری بیش از ۳۴ میلیارد ریال که بیش از ۲۴ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: این طرح‌ها شامل ۴ طرح آبیاری تحت فشار و ۵ طر
افرادی که از سرمایه های بزرگ برخوردار هستند قطعا فکرهای بزرگی نیز در سر دارند.
کارآفرینی با 3 میلیارد از آنجائیکه رقم کوچکی به شمار نمی رود قطعا می تواند خط تولید با 3 میلیارد نسبتا بزرگی حساب شود.
برای اینکه بتوانید بهترین سرمایه گذاری با 3 میلیارد را با یک انتخاب مطمئن راه اندازی کنید بهتر است در این راه مسائلی که در زیر ذکر می شود را دقیق و حساب شده بررسی کنید:
1- انتخاب شما باید بر اساس نیازهای جامعه باشد.
2- خط تولید مورد نظر شما به چه تعداد
همشهری‌آنلاین نوشت:‌ وقتی یک خواننده سرشناس در مرفه‌ترین منطقه تورنتو در عمارتی به وسعت ۴۶۵۰ متر مربع زندگی می‌کند، باید هم روی تشکی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار (کمی بیش از شش میلیارد تومان) بخوابد.
درک Drake اوایل ماه جاری میلادی از عمارت بسیار اشرافی
ادامه مطلب
تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حال اکران اعلام شد. فیلم مطرب» با گذاشتن فروش متری شیش و نیم» پرفروش ترین فیلم سال 98 شد تا کنون شده است. * مطرب:29 میلیارد و 100 میلیون تومان/7 هفته * چشم و گوش بسته: 9میلیارد و 100 میلیون تومان/7هفته * هزارتو:5 میلیارد و 650 میلیون تومان/9 هفته * منطقه پرواز ممنوع:4 میلیارد و 400 میلیون تومان/7 هفته * بنیامین:2 میلیارد و 700میلیون تومان/7هفته * جان دار: 1 میلیارد و 800 میلیون تومان/ 2 هفته * زیر نظر: 800 میلیون تومان /2 روز * ت
تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حال اکران اعلام شد. فیلم مطرب» با گذاشتن فروش متری شیش و نیم» پرفروش ترین فیلم سال 98 شد تا کنون شده است. * مطرب:29 میلیارد و 100 میلیون تومان/7 هفته * چشم و گوش بسته: 9میلیارد و 100 میلیون تومان/7هفته * هزارتو:5 میلیارد و 650 میلیون تومان/9 هفته * منطقه پرواز ممنوع:4 میلیارد و 400 میلیون تومان/7 هفته * بنیامین:2 میلیارد و 700میلیون تومان/7هفته * جان دار: 1 میلیارد و 800 میلیون تومان/ 2 هفته * زیر نظر: 800 میلیون تومان /2 روز * ت
با 5 میلیارد چیکار میشه کرد؟ سوالی که یک فرد سرمایه گذار بارها و بارها از خودش میپرسد و تنها هدفش این است که تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا در درجه اول سرمایه اولیه خود را ثابت نگه دارد و بعد با سوددهی بتواند مبلغ آن را افزایش دهد.
اما سرمایه گذاری با 5 میلیارد از آنجائیکه مبلغ کمی نمی باشد بسیار باید حساب شده عمل شود چرا که بدون فکر و برنامه ریزی کردن و کمک نگرفتن از مشاورین و افراد با تجربه باعث می شود شما در این راه با شکست مواجه شوید.
کارهای
بازاری به وسعت پنج میلیارد تومان منتظر شماست.برای ورود و کسب درامد:.اپلیکیشن هفتاد سی رو نصب کنمشخصاتت رو کامل کن و ثبت نام کنشارژ بخر ، قبض تو پرداخت کن و تراکنش کندوستات رو دعوت کن.هفتاد درصد سود تراکنشهای شما و زیر ممجموعه به شما تعلق داره.راستی استفاده از کد معرف اامیه.کد معرف:miluner_shooخوبه می تونید استفاده کنید بجنبید که بازار رو از دست ندین.
نشریه فوربس طبق روال گذشته اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرد که بر این اساس و تا پایان ماه دسامبر، جف بزوس موفق شد بار دیگر به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شود. در حال حاضر ۵۳ فرد با ثروت بالای ۲۰ میلیارد دلار در جهان وجود دارند و برای قرار گرفتن در بین ۱۰۰فرد ثروتمند جهان باید دست کم ۱۴.۲ میلیارد دلار ثروت داشت.
در ادامه با ثروتمندترین افراد جهان که ایسنا به نقل از این نشریه آن را منتشر کرده آشنا می‌شوید:
۱-جف بزوس
سمت شغلی: مدیرع
 به کمپانی‌هایی گفته میشه که ارزششون بیشتر از ۱ میلیارد دلار هست. ظاهرا سال ۲۰۱۳ این عبارت توسط یک سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر برای متمایز کردن این نوع شرکت‌ها مطرح شده. اسب تک شاخ! یک نماد ویژه و منحصربفرد.
علاوه براین، واژه‌های دیگه‌ای هم ارایه شده در این زمینه، مثلا decacorn که عبارتی هست که برای شرکت‌هایی به کار میره که ارزششون بیشتر از ۱۰ میلیارد دلار هست و hectacorn برای شرکت‌هایی بکار میره که ارزششون بیشتر از ۱۰۰ میلیارد دلار هست.
گزارش توسط مهندس متین > بخش ی سایت
 
از مجموع ۱۲۳ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان بنزین، حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان سهم سه دهک پایین (کم درآمد) و حدود ۶۷ هزار میلیارد تومان سهم سه دهک بالا (پردرآمد) بود؛ یعنی سه دهک بالا حدود شش برابر بیشتر از سه دهک پایین از یارانه‌های بنزین نفع می‌بردند.
ادامه مطلب
گزارش توسط مهندس متین > بخش ی سایت
 
از مجموع ۱۲۳ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان بنزین، حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان سهم سه دهک پایین (کم درآمد) و حدود ۶۷ هزار میلیارد تومان سهم سه دهک بالا (پردرآمد) بود؛ یعنی سه دهک بالا حدود شش برابر بیشتر از سه دهک پایین از یارانه‌های بنزین نفع می‌بردند.
ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت تولید فرش دستباف 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
http://asiasavate.ir/asiasavate.ir › caption › پاورپوینت-تولیدی-فرش-دستبافپاورپوینت تولیدی فرش دستباف – caption - asiasavateپاورپوینت,پاورپوینت تولیدی فرش دستباف,تولیدی,تولیدی فرش دستباف,دانلود پاورپوینت تولیدی فرش دستباف,دستباف,فرش پاورپوینت تولیدی فرش .http://mefile.neginfile.ir/mefile.neginfile.ir › file › پاورپوینت-طرح-کارآفرینی-تولیدی-فرش.پاورپوینت طرح کارآفرینی تولیدی فرش دستبافدانلود پاورپوینت با موضوع طرح
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از صدور حکم جریمه فروشگاه رفاه به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، حمیدرضا کریم در خصوص این موضوع اظهار کرد: با کشف تخلف عرضه خارج از شبکه برنج در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، این فروشگاه بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد.
ادامه مطلب
این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را ف

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها