نتایج جستجو برای عبارت :

تحمیل آفریقی جانور

سه جانور مرگبار زمین: 
 شاید فکر کنید مرگبار ترین جانور روی زمین، یک شیر درنده در جنگل هاباشه یا یک ه در قعر دریاها و یا یک دایناسور غول پیکر بوده که منقرض شده؛ اما همه این جانوران از ابتدای خلقت تا حالا نمی تونن اندازه بشر دو پای تربیت نشده  که فقط دنبال برآورده کردن هوای نفس شیطانی اش هست خطرناک و مرگبار باشه. 
فقط یک ترامپ جانی در مدتی کوتاه بیشتر از کل درندگان، جنایت کرده و بانی هزاران آدم کشی بوده از بیگناهان آمریکایی گرفته تا کودکان
طوفان جانور مرموزی را که شبیه اژده های افسانه ای است به سواحل شمال شرقی اسکاتلند آورده است.
به نقل از اسپوتنیک، رومه دیلی میل نوشت؛ طوفان "سیارا" اسکلت موجود دریایی وحشتناکی را به سواحل شمال شرقی اسکاتلند آورد.
روز یکشنبه 9 فوریه، در حالی که که طوفانی شدید تا 144 کیلومتر در ساعت و باران های شدید در این منطقه جریان داشت، بقایای این جانور عجیب و وحشتناک در ساحل شهر ابردین‌شیر کشف شد. این جانور مرموز بسیار شبیه به اژدها های افسانه ای است.
​کار
چندی پیش همینطور که داشتم کتاب های تاریخی را ورق می زدم و دنبال وقایع مربوط به دوران قاجاریه می گشتم ، درست مانند کریستف کلمب که بدون هیچ قصد قبلی ناغافل قاره آمریکا را کشف کرد ، من هم ناغافل جانور عجیب و غریبی را کشف کردم . اولین مرتبه ای که با این جانور روبرو شدم از ترس جلوی چشمانم سیاهی رفت و زبانم به لکنت افتاد و فشار خونم بالا و پایین شد.

ادامه مطلب
Artist: Joshua Ollerton | Music Name: Aquatic Escape | Genre: Progressive House | Released: 2015 | Album: Aquatic Escape / Self Destruct | Joshua Ollerton - Aquatic Escape


هنرمند: جاشوا وللرتون | نام موزیک: وابسته به آب-جانور آبزی | سبک: پروگرسیو هاس | تاریخ انتشار: 2015 | ملیت: آمریکا
دانلود آهنگ بی کلام (جاشوا وللرتون) Joshua Ollerton با نام (وابسته به آب-جانور آبزی) Aquatic Escape

ادامه مطلب
شناخت
پلاتیپوس یا نوک اردکی
 نوک اردکی یا ارنی ترنگ یا پلاتی‌پوس ( به انگلیسی : platypus ) جانوری است دار از رده داران، راسته تک‌سوراخیان (Monotremata) و خانواده نوک‌اردکیان (Ornithorhynchidae) که در جنوب خاوری استرالیا و جزیره تاسمانی در کنار نهرها و رودها، زندگی می‌کند. درازای این جانور از نوک تا دم به ۵۰ تا ۶۰ سانتیمتر می‌رسد.
وزنش یک تا دو کیلوگرم است.بدنش پوشیده از موی کوتاه، نرم و قهوه‌ای رنگ است و دمی پهن دارد. منقارش پهن و به شکل منقار مرغا
دوستی، برای اولین‌مرتبه، لفظ "جونورای آکادمیک" را به‌کار برد. از این لفظ برای اشاره به جمعیت خاصی از آکادمیک‌ها استفاده کرد، قبل از ورود به مبحث، سه مقدمه مطرح می‌کنم، که فرض bias داشتن نوشتار را رد کند؛ اول آن‌که آن دوست، خود آکادمیک بود؛ دو آن‌که من هم آکادمیکم؛ سه آن‌که رویکرد پوزیتیوستی-پراگماتیستی حاکم بر روح علم را حداقل در بعد علمی پذیرفته‌ام و با آن بیگانه نیستم.
جانور آکادمیک، کشیش علمی‌ست، کسی که فرم دین را گرفته، شرع و حکم و ف
دوستی، برای اولین‌مرتبه، لفظ "جونورای آکادمیک" را به‌کار برد. از این لفظ برای اشاره به جمعیت خاصی از آکادمیک‌ها استفاده کرد، قبل از ورود به مبحث، سه مقدمه مطرح می‌کنم، که فرض bias داشتن نوشتار را رد کند؛ اول آن‌که آن دوست، خود آکادمیک بود؛ دو آن‌که من هم آکادمیکم؛ سه آن‌که رویکرد پوزیتیوستی-پراگماتیستی حاکم بر روح علم را حداقل در بعد علمی پذیرفته‌ام و با آن بیگانه نیستم.
جانور آکادمیک، کشیش علمی‌ست، کسی که فرم دین را گرفته، شرع و حکم و ف
سال ۹۲-۹۳ بود که جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه ما برگزار می‌شد. در یکی از جلسات دانشجو‌ها اعتراض کردند که شب‌ها، فضای دانشگاه خیلی تاریک است و چشم چشم را نمی‌بیند. معاون داشنگاه هم شروع کرد به جواب دادن که سال فلان در دانشگاه فلان که از دانشگاه‌های به نام است، ظلمات کامل بود لامپ که هیچ، روشنایی مهتاب هم نبود و اینجا وضعیت خیلی خوب است و جوری روشن است که انگار در حد استادیوم نیوکمپ پروژکتور دارد. وسط همین حرف‌ها یکی از بچه‌های اصفهانی هم ن
سبزوار و مسکو تفاهمنامه همکاری دانشگاهی امضا کردنددر راستای همکاری های مشترک علمی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی؛تفاهم نامه همکاری بین دانشکده علوم پایه دانشگاه حکیم سبزواری با موزه جانور شناسی دانشگاه مسکو منعقد شد  تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی بین دانشکده علوم پایه دانشگاه حکیم سبزواری با موزه جانور شناسی دانشگاه مسکو [پایتخت کشور روسیه] منعقد شد. رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه حکیم سبزواری با اعلام این خبر به ر
کشف جانور عجیب در خانه مرد اندونزیایی
یک مرد اندونزیایی با انتشار ویدیویی از یک جانور عجیب و غریب که در حال خزیدن روی سقف اتاق خانه‌اش دیده می‌شود، شگفتی و وحشت بسیاری را در فضای مجازی برانگیخته است.
در این ویدیو موجودی با اندازه‌ای متوسط با دو بال و چهار شاخک به طول‌های مختلف در حال بالا رفتن از سقف اتاق دیده می‌شود.
صاحب این خانه که ویدیو را در فضای مجازی منتشر کرده این موجود را "بیگانه" خوانده است.
این مرد اندونزیایی گفته شبی که این وید
 
آشنایی با ماهی سرماری گلدن کبرا
 
سرماری گلدن کبرا بومی آب های کشور هند است.
 
اما امروزه در سراسر جهان تکثیر می شود. رنگبندی زیبای این ماهی آن را به یک ماهی محبوب تبدیل کرده است.این ماهی موجودی بسیار پرخاشگر و پرخور است.
 
سرماری می تواند در یک روز تا نصف وزن خود غذا مصرف کند. همین رفتار باعث شده است که این جانور لقب ماهی هیولا را در بین سایر ماهیان داشته باشد.
 
ماهی سرماری دارای لابیرنت است که این ویژگی به آن امکان تنفس مستقیم و جذب اکسیژ
چاپ وسیع ترین راءس چاپ دیجیتال با استفاده مندی از دستگاه های مجهز، خدمات چاپ فضای خارجی و داخلی را با کیفیت دوچندان بالا ارایه می دهد از پاراگراف این خدمات: چاپ فضای خارجی از قبیل: بنر- فلکس- وینیـل، استیکر- مش- صفحه دیـواری چاپ  طراحی کارت ویزیتپوسترهای نمایشگاهی بر روی کاغذهای: کوتد- گلاسه- بوم- متالایز- بک لیت به یاور لمینیت سرد و گرم چاپ بی واسطه بر روی اجسام سخت از قبیل: سنگ- شیشه- چوب- اشکال فات… . . 
چاپ دیجیتال و نصب بیلبوردهای شهری 
هَشت‌پا یا اُختاپوس (نام علمی: Octopoda) یک جانور آبزی از رده سرپایان است که در بخش‌های گوناگونی از اقیانوس‌ های جهان، به‌ویژه در آب‌سنگ‌های مرجانی زندگی می‌کند. ۳۰۰ گونه از هشت‌پا شناسایی شده که این تعداد، یک‌سوم از تمامی گونه‌های سرپایان را تشکیل می‌دهد. هشت پا جزو بی مهرگان است به این معنی که استخوان ندارد. به همین خاطر هنگامی که هشت پا از آب بیرون کشیده می شود، شکل اش را از دست می دهد.
ادامه مطلب
سمندر مکزیکی ( Axolotl)
در دریاها و اقیانوس ها موجودات عجیبی ست دارند که بیشتر به فیلم های تخیلی شبیه هستند تا جانواران واقعی. یکی از آن ها ماهی راه‌ رونده مکزیکی است که چهره خندان و جالبی دارد.اکسولوتل، جانوری دوزیست و شدیدا وابسته به آب است. این جانور می‌تواند قسمت‌ های آسیب‌ دیده بدنش را احیا کند یا در صورت قطع شدن آن اعضاء دوباره آن‌ را اضافه کند.
هَشت‌پا یا اُختاپوس (نام علمی: Octopoda) یک جانور بی مهرهٔ آبزی از شاخه نرمتنان، رده سرپایان و راستهٔ هشت‌پایان (Octopoda) است. ۳۰۰ گونه هشت‌پا شناسایی شده که این تعداد، یک‌سوم از تمامی گونه‌های سرپایان را تشکیل می‌دهد. نام اختاپوس به معنی هشت پا از زبان یونانی گرفته شده است.
سر هشت پا با ۸ بازو احاطه شده که همه اندام های حیاتی این جانور در سر آن قرار دارد. رنگ و اندازه هشت پا به وسیله محیط اش تعیین می شود. هشت پاهایی که در آب سرد زندگی می کنند خیلی ب
گورکن عسلخوار یکی از نترس ترین و شجاع ترین جانور روی این کره ی خاکی هست ، که نیزه و چاقو و . از بدن آنها عبور نمی کنه
گورکن عسلخوار با شجاعت در مقابل شیر و حیوانات بزرگ تر از خودش ایستادگی می کنه 
پ.ن : این حیوون خیلی عجیبههههه به نظرم
ساعت هاست که جغد سیاه شومی روی تیربرق جلو خانه مان نشسته است و از ته گلو جیغ میکشد. نوری خوفناک به داخل حیاط میتابد.
من با تحکم و بی صبری میان حیاط پریدم و عوعو کردم. این جانور با آن چشمان دریده و خیره اش به بدبختی ما میخندد، او نمیداند که من پیش از آنکه به دنیا بیایم، در آیینه سرنوشتم، این پیشامدهای شوم و نامفهوم را دیده بودم، من از نخستین روز زندگی ام تلخی این روزها را زیر پوستم داشته ام. من سالهاست به گور پدر این شومی خندیده ام. چه دردناک! چق
سرماری گلدن کبرا بومی آب های کشور هند است. اما امروزه در سراسر جهان تکثیر می شود. رنگبندی زیبای این ماهی آن را به یک ماهی محبوب تبدیل کرده است.این ماهی موجودی بسیار پرخاشگر و پرخور است. سرماری می تواند در یک روز تا نصف وزن خود غذا مصرف کند. همین رفتار باعث شده است که این جانور لقب ماهی هیولا را در بین سایر ماهیان داشته باشد.  
ماهی سرماری دارای لابیرنت است که این ویژگی به آن امکان تنفس مستقیم و جذب اکسیژن از هوا را می دهد. سرماری توانایی زنده
الربسم الله الرحمن الرحیم 
الكتب الخاصة بالمسابقة الرمضانیة الیومیة


ت
عنوان الكتاب
رابط التحميل

1
الآداب المعنویة للصلاة للسید الإمام الخمینی

2
العبودیة سرّ الخلق للسید الشهید دستغیب

3
التوحید الجزء الأول للسید الإمام الخمینی

4
الإستعاذة للسید الشهید دستغیب

5
مسكن الفؤاد عند فقد الأحبة و الأولاد للشهید الثانی
الربسم الله الرحمن الرحیم 
الكتب الخاصة بالمسابقة الرمضانیة الیومیة


ت
عنوان الكتاب
رابط التحميل

1
الآداب المعنویة للصلاة للسید الإمام الخمینی

2
العبودیة سرّ الخلق للسید الشهید دستغیب

3
التوحید الجزء الأول للسید الإمام الخمینی

4
الإستعاذة للسید الشهید دستغیب

5
مسكن الفؤاد عند فقد الأحبة و الأولاد للشهید الثانی
آیا AirPodها با دستگاه‌هایی به غیر از اپل هم فعالیت می نمایند؟
iphone mashhad
آری، هدفون‌های AirPod به کلیه‌ی پخش کنندگان بلوتوثی صوتی استاندارد، متصل میگردند. شما می توانید با فشار دادن کلید جانور در پشت کیف شارژ AirPod، آن ها را به دستگاه متبوع متصل نمایید.در حالتی که یک کدام از AirPodها گم شود، چه اتفاقی می‌ افتد؟متاسفانه AirPodها کوچک میباشند و ممکن میباشد به راحتی گم شوند. در صورتیکه صرفا یک کدام از آنان را گم نمائید، میتوانید از کمپانی اپل جایگزین آن را
او
جدا کردن انسان از شبه انسان به دانائی است و دانا کسی است که بداند بودِ نخست که بوده، چه بوده و چه خواسته و چرا آفریده است و اگر آفریده! ما را آفریده یا سیستمی را آفریده تا ما را بسازد و
جایگاه ما»، در میان این خواسته کجا و از چه و برای چه بوده است و پاسخ بر پرسش هائی که یک شبیه انسان به آن نیاز دارد تا به هست انسانی برود چیست.
گفتگوی ما در این سلسله نوشتارها با توجه به فرومایگی شبه انسان ها و سوءاستفاده ای که ذات نسناس بر آن استوار است کاینچ
قالیشویی در مشهدچه‌طور لک های روی موکت را منزه کنیم ؟
پاک کردن موکت از آن چیزی که می پندارید شل‌خیس میباشد. صرفا چیزی که برای این عمل لازم دارید، جاروبرقی خوب و اسباب تمیزکاری میباشد و اینکه تا حدودی به نحوه شستن و تزکیه موکت آشنا باشید.
در اینجا یک سری نکته را برای شناخت شما با شیوه پاک کردن موکت مطرح میکنیم:
1-وقتی‌که موکت شما در گیر لکه یا این که آلودگی شد اولی نکته قابل توجه این میباشد که فورا نقطه لک گردیده را منزه نمائید.
2- در مواردی که ط
صنعت بازی‌های تلفن همراه با رویش و ترقی سخت‌افزار گوشی‌های همراه هر روزه روندی رو به جلو را بدون چالش‌های تجربه‌ی بازی‌ها روی نمایشگر کوچک گوشی‌ها سپری میکند . با ورود جدی‌تر بازی‌های گوشی به کنفرانس‌های پرده‌برداری از تلفن‌های هوشمند مثل اپل و سامسونگ , ایجاد کنندگان اثاثیه جانبی تمرکز جدی‌تری را روی ساخت کنترلرهایی شبیه کنسول‌ها گذاشته‌اند . به‌ویژه با ورود بازی‌های بتل رویال و به اصطلاح اهمیت بقا» در بازی‌های آنلاین برای
پراکندگی زیست این جانور در خراسان جنوبی در منطقه حفاظت شده شاسکوه شهرستان قاین، منطقه شکار ممنوع آهنگران شهرستان قاین، پناهگاه حیات وحش نای بندان شهرستان طبس است.
 
پلنگ از راسته گوشتخواران و خانواده گربه سانان بوده و دارای بدنی نرم و انعطاف پذیر است. رنگ عمومی بدن از خاکستری تا قهوه‌ای روشن که در قسمت پشت و پهلوها یک سری خال‌های توخالی دیده می‌شود که از کنار هم قرار گرفتن 2 تا 5 لکه سیاه، به وجود آمده است.
ادامه مطلب
گورکن عسلخوار یکی از نترس ترین و شجاع ترین جانور روی این کره ی خاکی هست ، که نیزه و چاقو و . از بدن آنها عبور نمی کنه
گورکن عسلخوار با شجاعت در مقابل شیر و حیوانات بزرگ تر از خودش ایستادگی می کنه 
پ.ن : این حیوون خیلی عجیبههههه به نظرم
بهترین عطر نهبه چه شکل یک رایحه خوب گزینش کنیم؟28 سپتامبر 2016 ساعت 08:51توسط تکتم کوثریچگونه یک رایحه خوب تعیین کنیم؟رایحه و ادکلنشما احتمالا اشخاص متعددی را در فضا خویش دارید که مدام از یک رایحه یا این که ادکلن به کارگیری مینمایند به گونه ای که بخشی از وجودشان گردیده برای مثال در‌صورتی‌که بوی وانیل و شکلات تلخ را استشمام نمایید مطمئن می باشید که برای مثال فلانی میباشد یا این که با استشمام بعضا رایحه ها خاطر اشخاص خاصی می‌افتید. البته از
خاصیت گوشت بوقلمون برای بدنسازیافرادی که ورزش های سنگین انجام می‌دهند می بایست از گوشت بوقلمون مصرف نمایند. به دلیل آنکه این گوشت دارنده پروتئین و کربوهیدرات عالی است و همینطور چربی آن نادر می باشد. گوشت بوقلمون دارنده حدود ۳۰ گرم پروتئین هست
ماشین جوجه کشی
که به تولید ماهیچه های تن شما امداد می نماید. در شرایطی‌که ورزش سنگین میکنید و در ادامه یک منشا انرژی عالی میباشید از گوشت بوقلمون میل فرمایید. مواد پرخاصیت جانور در‌این گوشت بعداز تم
دانشمندان با استفاده از شواهد بدست آمده از دی ان ای سعی می کنند معمای آدم برفی منفور را حل کنند. این یکی از بزرگترین معماهای حل نشده در دنیاست. طی صدها سال، داستانهای آدم برفی منفور یا همان یتی جزئی از افسانه‌های مردم هیمالیا شده است، اما هرگز مدرک قطعی مبنی بر وجود این موجود بدست نیامده است. اکنون، گروهی از دانشمندان برجسته بین‌المللی با موشکافی پیشرفته ای که از دی ان ای می شود، مشخص می کنند که آیا توضیح منطقی در ورای این نظریه‌هاست یا خیر
سلام به دوستای گلم امیدوارم حالتون خوب خوب باشه ^-^
براتون یه مطلب ریزه میزه راجع به پلاتیپوس گذاشتم♥_____♥⤵
پلاتیپوس یکی از ۳ گروه دار تخم گذاره!!  
همه ی داران بچه‌زا هستن و به بچه هاشون شیر می‌دن اما پلاتیپوس اینجور نیست.بدنش مثل سگ آبی و منقارش مثل اردکه تخم گذاری پلاتیپوس مثل یک مار به انجام میرسه اما شیردهی به بچه های پلاتیپوس مثل داران است.این جانور از نظر ظاهری شبیه خزندگان و داران و پاهاش پهنه.حتی دم پلاتیپوس به
سلام من یه پست کوتاه درمورد گورکن عسلخوار نوشتم :
گورکن عسلخوار یکی از نترس ترین و شجاع ترین جانور روی این کره ی خاکی هست ، که نیزه و چاقو و . از بدن آنها عبور نمی کنه
گورکن عسلخوار با شجاعت در مقابل شیر و حیوانات بزرگ تر از خودش ایستادگی می کنه 
پ.ن : این حیوون خیلی عجیبههههه به نظرم
حقایقی در رابطه کاندوم های مردانهراههای متفاوتی برای پیشگیری از بارداری موجود است , برخی از اشکال این راهها از خیر فقط از بارداری پیشگیری می نمایند , بلکه جلوی ابتلا به بیماری های مقاربتی را هم می‌گیرند . کاندوم یک کدام از اشکال راههای پیشگیری از بارداری است که خیر فقط از بارداری پیشگیری می‌کند بلکه قادر است جلوی ابتلای شخص به بیماری های مقاربتی همچون ایدز , هپاتیت , زگیل تناسلی , تبخال تناسلی و … را بگیرد . کاندوم ها در دونوع با اهمیت کاندو
دَلقَک‌ماهی نسبت به تنتاکولهای سمی شقایق دریایی مقاوم است . دلقک ماهی نوعی رابطهٔ هم‌زیستی با شقایق دریایی دارد.دلقک ماهی نوعی مادهٔ مخاطی و ناشناخته در پوست خود دارد که مانع آزاد شدن نماتوسیست‌های شقایق دریایی می‌شود.در حالی که اگر ماهی دیگری با بازوهای شقایق دریایی تماس پیدا کند، طعمهٔ جانور می‌شود.به این ترتیب شقایق دریایی پناهگاه ماهی می‌شود و ماهی نیز ممکن است با حرکات خود ،آب را جابجا کند،رسوبات روی بدن شقایق دریایی را بردارد و
وقتی که ماه کامل شد / نرگس آبیار
 
تا وقتی این فیلم را ندیده بودم نمی دونستم برادر عبدالمالک ریگی درگیر چنان ماجرایی داشته .
احساسات بدون تعقل خطرناکه . هم برای خود شخص و هم برای دیگران .
یک جا بت میسازی و جای دیگه همون بت را میشکنی .
نه بواسطه تفکر بلکه یک دفعه یک بت جدید وسط زندگیت هبوط میکنه که دو پادشاه در یک سرزمین نگنجند و دستور از بالایی جدید صادر میشه که 
پ(فتحه) بشکن اون بت(ضمه)
 
+فیلم خوبیه . ببینید .
من فقط به یک نکته ی اون اشاره کردم .
کل
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحميل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
لعابدار آهنیدارنده روکش های مضاعف روشن و صیقلی میباشند و در رنگ های مختلفی جانور هستند . روکش آن‌ها کاملاً طاقت فرسا است , زیاد بادوام بوده و کم کم رخداد می افتد که روی آن‌ها خط و خش تولید می شود . جریان آب روی آن زیاد بی صداست . از هر جور کالا دیگری راحت خیس منزه می شود و پاک کردن بی آلایش با دستمال مجدد به عبارتی جلا و درخشندگی روز اولیه را می‌گیرد , البته از آنجایی که وزن آن ها قدری سنگین وزن خیس است , نیاز به وسایل جانبی توانا تری دارا هستند .ک
جانوران اقیانوس از سر تا دم
کتاب جانوران اقیانوس از سر تا دم» از مجموعه کتاب از سر تا دم» یک کتاب علمی اطلاعاتی برای کودکان است، که با شیوه‌ای معماگونه کودکان را به خواندن اطلاعات علمی درباره‌ی هر جانور تشویق می‌کند.
در کتاب جانوران اقیانوس از سر تا دم» ۸ تصویر از ۸ قسمت مختلف بدن ۸ جانور ساکن اقیانوس نشان داده شده و از مخاطب پرسیده می‌شود آیا می‌داند این اندام متعلق به کدام جانور است؟ سپس در صفحه‌ی بعد آن جانور در زیستگاه خود نشان دا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها