نتایج جستجو برای عبارت :

سلیمی اکسچنج


 
اکسچنج بورس اشتوتگارت (Boerse Stuttgart) ، دومین اکسچنج اوراق بهادار آلمان ، یک حوزه ی تجارت تنظیم شده برای دارایی های دیجیتال را افتتاح کرده است.
بر اساس این بیانیه ، معاملات امروز در اکسچنج دیجیتال اشتوتگارت (BSDEX) ، یک اکسچنج کاملا قانونگذاری شده دارایی دیجیتال تحت قانون بانکداری آلمان آغاز شد. در حال حاضر ، BSDEX  فقط یک جفت یعنی بیت کوین – یورو bitcoin-euro را تجارت می کند.
این اکسچنج اعلام کرد قصد دارد یک اکسچنج دارایی دیجیتالی کاملاً تنظیم شده را
آربیتراژ به معنی خرید یک دارایی از یک بازار و فروش بلافاصله ی آن در بازاری دیگر به منظور سود بردن از تفاوت قیمت در بازار ها است. بدین معنی که یک دارایی در یک بازار خریداری می شود و همان زمان در بازاری دیگر یا به فرمی دیگر با قیمتی بالاتر فروخته می شود.  چون این داد و ستد به صورت همزمان انجام می شود بدون خطر است و ضرری صورت نمی گیرد. امکان انجام آربیتراژ در بازار های مختلفی هم چون بازار ارز دیجیتال وجود دارد.
آربیتراژ کلمه ای فرانسوی است که از کل

 
این شرکت ها در روز دوشنبه در بیانیه مطبوعاتی مشترکی اعلام کردند که اکسچنج معاملات همتا به همتای پکسفول (Paxful) ، ابزارهای نرم افزاری هوشمند تراکنش و تحقیقات کریپتوکارنسی چینالیسیس (Chainalysis) را بر روی پلتفرم خود راه اندازی کرده است.
 
این همکاری نمایانگر تغییر روش چینالیسیس (Chainalysis) ، یکی از برجسته ترین توسعه دهندگان نظارتی کریپتو و شریک قانونی اکسچنج ها ، دولت ها و شرکت های خصوصی است. جان دمپسی (John Dempsey) ، رییس بخش تولیدات (Chainalysis) ، گفت: این شر

 
تاواندا کمبو (Tawanda Kembo) ، بنیانگذار و مدیر عامل اکسچنج کریپتوکارنسی زیمبابوه به نام  (Golix) ، ادعا می کند که رمز عبور یکی از کیف پول های سرد اکسچنج Bitcoin (BTC) را از دست داده است.
در تاریخ ۱ نوامبر ، رومه اخبار محلی(  iHare) گزارش داد که مدیرعامل اولین اکسچنج کریپتوکارنسی زیمبابوه رمز عبور کیف پول را در ماه می سال گذشته از دست داده است. ( IHare) نوشت که از دست دادن رمز عبور” توسط دو منبع جداگانه که در جریان موضوع هستند تأیید شده است.
مدیرعامل (Golix) دس
 
بیتمکس (BitMEX)، بزرگ ترین اکسچنج کریپتوکارنسی از جهت حجم معاملات روزانه تا به امروز در جهان، اکنون ۰٫۱۸٪ از کل بیت کوین های (BTC) در گردش را در اختیار دارد.
جیمز لوپ (James Lopp) ، مدیر ارشد فناوری استارتاپ کریپتوی مستقر در نیویورک به نام کاسا (Casa) ، در توییتی در ۲۶ دسامبرهمچنین خاطرنشان کرد که بودجه صندوق بیمه اختصاصی بیتمکس (BitMEX) در سال ۲۰۱۹ شصت و دو درصد افزایش یافته است.
بیتمکس (BitMEX) دارای ۳۳۴۴۹ بیت کوین (Bitcoin) از ۱۸٫۱ میلیون بیت کوین ماین شده تا به
آموزش بلاک چین و تحلیل کریپتوها در فرهاد اکسچنج توسط فرهاد مقدم سليمي
⚡️کاربران گرامی لطفا توجه بفرمایید⚡️دوره ی آموزش بلاک چین و تحلیل کریپتوها در چهار روز هفته: دوشنبه، سه شنبه، چهار شنبه و پنج شنبه منتشر می شود.در روزهای جمعه، شنبه و یک شنبه انتشار دروس و تحلیل های جدید نداریم.
 
تحلیل ها و سیگنال ها صرفا جنبه آموزشی دارند و ما هیچ گونه مسئولیتی در مقابل سود یا زیان شما قبول نمی کنیم.تحلیل ها رایگان هستند.با ریسک خود استفاده کنید. 
 جل
 
بیتفینکس (Bitfinex) ، اکسچنج بزرگ کریپتوکارنسی و شریک شرکت استیبل کوین تتر (Tether (USDT در حال اضافه کردن صندوق پوشش ریسک (hedge fund) چند میلیون دلاری کرپتوکارنسی است.
 
این اکسچنج در تاریخ ۱۶ مارس اعلام کرد که صندوق پوشش ریسک مستقر در باهاما به نام، (Fulgur Alpha) که در حال حاضر ۲۸۰ میلیون دلار ارزش دارد را به اکسچنج اضافه کرده است.
 
به گفته بیتفینکس ، این صندوق که فقط در دسترس سرمایه گذاران حرفه ای است ، قصد دارد امسال دارایی های تحت مدیریت خود را افزایش ده

 
اکسچنج کریپتوی اوکی کوین OKCoin به تازگی از راه اندازی یک طرح رای گیری محور برای اهدای حداکثر ۱۰۰۰ BTCبیت کوین به توسعه دهندگان بیت کوینBitcoin (BTC) ، بیت کوین کشBitcoin Cash (BCH)  و بیت کوین ساتوشی ویژنBitcoin Satoshi Vision (BSV) خبر داد.
رای گیری از امروز آغاز می شود
طبق اعلامیه ی مطبوعاتی ای که در تاریخ ۳ سپتامبر از طریق Cointelegraph به اشتراک گذاشته شد ، اوکی کوینOKCoin ، یکی از اکسچنج های برتر با حجم تنظیم شده ، متعهد شده است تا ۱۰۰۰ بیت کوینBTC  را به توسعه ی Bitcoin ، Bitcoin Cas

 
اکسچنج کریپتوکارنسی اوککس (OKEx) ویژگی جدیدی را اعلام کرده است که به کاربران خود اجازه می دهد تا موجودی های محدود خود را به توکن اختصاصی این شرکت (OKB) تبدیل کنند.
 
اوککس در تاریخ ۷ آوریل اعلام کرد که محصول جدیدش به کاربران اجازه می دهد تا تمام موجودی های دارایی دیجیتال خود به ارزش کمتر از ۰٫۰۰۱ بیت کوین (BTC) (به میزان ۷٫۳۸ دلار در زمان نگارش مقاله) را به (OKB) تبدیل کنند. بیشترین میزان ارزش برای تبدیل نیز ۰٫۰۱ بیت کوین(BTC) (به میزان ۷۳٫۸۴ دلار در ز

 
لاین LINE ، ارائه دهنده ی محبوب ترین برنامه ی پیام رسانی ژاپن ، به تازگی مجوز کسب و کار کریپتوکارنسی در این کشور را دریافت کرده است.
این خبر ، که روز جمعه توسط CoinDesk Japan گزارش شده است ، به این معنی است که لاین قادر خواهد بود خدمات اکسچنج کریپتوی خود را درژاپن که در آنجا ۸۰ میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه دارد ارائه دهد . طبق گفته ی این شرکت ، پلتفرم جدید BitBox  نامیده شده است.
این مجوز توسط آژانس خدمات مالی ژاپن اعطا شد ، که در وب سایت خود اعلام ک

 
مدیرعامل سابق اکسچنج  (Mt. Gox) ادعا کرده است که شاکی پرونده که او را در قبال خسارات وارده در پی سقوط اکسچنج مسئول دانسته با تغییر ادعاهایش در شکایت خود ، رویه قضائی دادگاه را نقض کرده است.
 
طبق پیشنهادی که روز دوشنبه در دادگاه فدرال منطقه شمال ایلینویز (Illinois) مطرح شد ، مارک کارپلس (Mark Karpeles) ادعا می کند که گرگوری گرین (Gregory Greene) ، که برای اولین بار شکایتش را علیه او در ماه فوریه ۲۰۱۴ مطرح کرد ، مبنای ادعاهایش را در تلاش برای ایجاد مانع” در رون

 
موجودی استیبل کوین (ERC-20) در اکسچنج بایننس (Binance) تا ۲۴ مارس به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است و از اکسچنج هووبی (Huobi) که در رتبه دوم قرار دارد فراتر رفته است.
 
بایننس (Binance) میزان ۱،۰۰۷،۵۸۵،۵۴۹ دلار از این استیبل کوین ها را تا زمان انتشار این مقاله در اختیار دارد ، که طبق گزارش موجودی جهانی استیبل کوین اکسچنج توسط نانسن (Nansen) طی هفت روز گذشته حدود ۱۰۵،۵۸۳،۱۳۲ دلار رشد داشته است.
 
موجودی هووبی (Huobi) کمی بیش از نیمی از این مبلغ است: ۶۹۴،۳۲۷،۵۰۵
آموزش بلاک چین و تحلیل کریپتوها در فرهاد اکسچنج توسط فرهاد مقدم سليمي
 
با دوره آموزشی روزانه بلاک چین و روش های تحلیل کریپتوکارنسی همراه ما باشیدبرای مشاهده ویدئو آموزشی در یوتیوب به لینک زیر مراجعه کنیدhttps://www.youtube.com/watch?v=k7qtbOWpeoYتحلیل ها و سیگنال ها صرفا جنبه آموزشی دارند و ما هیچ گونه مسئولیتی در مقابل سود یا زیان شما قبول نمی کنیم.تحلیل ها رایگان هستند.با ریسک خود استفاده کنید. 
آیا حال حاضر زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است یا خیر؟
ویرو
 
بنا بر گزارش ها ، کوین بیس (Coinbase) و جمینی (Gemini) حساب های خود را در ماه آوریل از سوی جی پی مورگان چیس (JPMorgan Chase) تایید کردند.
 
طبق گزارش ها ،جی پی مورگان چیس( JPMorgan Chase) ، بزرگ ترین بانک ایالات متحده ، اکسچنج های کریپتوکارنسی کوین بیس (Coinbase) و جمینی (Gemini) را به عنوان مشتری پذیرفته است.
 
طبق گزارشی از وال استریت ژورنال در تاریخ ۱۲ می با استناد به منابع ناشناس ، گفته می شود این نخستین باری است که این غول بانکی خدماتی را به مشتریان صنعت کریپتو ارائه می
داده های اخیر نشان می دهند پس از اینکه یک سرمایه گذار آماده فروش 1000 بیت کوین (BTC) در اکسچنج هووبی شده بود ، بیت کوین (BTC)  به کمتر از 7000 دلار رسید.
 
طبق گزارش منبع نظارتی کوین متریکز (Coin Metrics) ، سپرده گذاری در اکسچنج هووبی (Huobi Global) در تاریخ 10 آوریل قبل از سقوط 250 دلاری BTC / USD انجام شده است.
نمودار BTC / USD و حرکت سرمایه های موجود در هووبی (Huobi). منبع:  Metrics Coin / Twitter
 
پیش از این ، این جفت ارزی در یک کریدور بین 7،100 و 7،400 دلار معامله شده بود. با وجود این که بسیا
به نظر می رسد که Coinbase بریتانیا در حال کاهش پشتیبانی از کریپتوکارنسی zcash با تمرکز بر حریم خصوصی است.
به گفته ی مشتریان ، Coinbase UK تا ۲۶ آگوست با پیغام هایی به مردم هشدار می دهد که باید موجودی ارز zcash (ZEC) خود را تبدیل کنند و یا به یک کیف پول خارجی منتقل کنند.
این اکسچنج به دلیل خاصی برای حذف آن اشاره نکرده است، اما گفته است که تمام مانده های ZEC باقیمانده در تاریخ ۲۶ اوت به طور خودکار در حساب های کاربران به پوند انگلیس تبدیل می شوند.
شرکت الکتریک کوین
اگر شما یک تریدر یا معامله گر در حوزه ارز دیجیتال  می باشید به طور حتم تاکنون در خصوص اهمیت تبدیل بیت کوین به تتر برایتان سوال پیش آمده است و یا از خود پرسیده اید که چگونه میتوان ارز های دیجیتالی همچون بیت ‌کوین را به تتر تبدیل نمایم. با این وجود بهتر است بدانید یکی از بهترین سایت هایی که در این زمینه یاری کننده شما می باشد سایت دیجی اکسچنج است.
ارز دیجیتال تتر چیست؟
یکی از انواع ارزهای دیجیتال که در حال حاضر بسیار محبوب بوده و پشتوانه اصلی آن
Trust Wallet یکی از بهترین کیف پول های معتبر،غیر متمرکز است که توسط باینانس خریداری شد و سپس با امکانات بیشتری، از جمله پشتیبانی از ارزهای بیشتر، قابلیت اکسچنج ، در اختیار عموم قرار گرفت. اگر قصد دارید در این کیف پول یک حساب داشته باشید و با آن کار کنید.کیف پول Trust Wallet تراست والت یک کیف پول محبوب مخصوص پلتفرم های اندروید و iOS است، که از توکن های اتریوم، ERC20 و ERC223 پشتیبانی می کند این کیف پول به شما امکان ارسال، دریافت و نگهداری از توکن های رمزارز را د
دریک کوین (dariccoin) اولین کوین ضرب شده در ایران توسط یک ایرانی خوش ذوق می باشد. این کوین که از دسته ارزهای دیجیتال غیر متمرکز می باشد و بر پایه ی تایید بر زنجیره ای از بلاک ها یا اصطلاحا بلاک چین قرار گرفته است از الگوریتم اسکریپت (scrypt) پیروی می کند . نظر به این که این کوین با استفاده از بلاک چین و تایید تراکنش ها توسط ماینرها فعال است دخل و تصرف به این کوین تقریبا صفر می باشد و تراکنش های آن از امنیت بالایی برخوردار است . براساس اظهارات سازنده ی این
مجلس شورای اسلامی برای تغییر واحد پول ایران رای موافق صادر کرده است زیرا شیوع ویروس کرونا و تحریم های شدید موجب تورم ریال شده است و قیمت بیت کوین (Bitcoin) نسبت به اکسچنج های رسمی به شدت افزایش یافته است.
 
بر اساس گزارشی که در تاریخ 4 می (15 اردیبهشت) از سوی رسانه مهر نیوز منتشر شده است، لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی” ایران در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است. طبق قانون جدید واحد پول ایران از ریال به تومان تغییر یافته و هر تومان به ارزش 10،000 ریال م
یکی از معتبرترین سایت های تخصصی پوکر به صورت آنلاین سایت الین پوکر می باشد که یکی از فعال ترین و بهترین سایت های موجود در ایران می باشد که سرور های اصلی این بازی در خارج از ایران و در کشور انگلستان بنا شده است. که در اینجا به بررسی این سایت قدرتمند و قدیمی ( الین پوکر) خواهیم پرداخت.
برای ورود به سایت اختصاصی و معتبر و قدیمی الین پوکر کافیست بر روی ورود به سایتی که در بالای مقاله برای شما قرار داده شده است کلیک نمایید تا از امکانات این سایت و دان
بیت کوین ارز دیجیتالی است که بصورت شخص به شخص یا همان peer to peer  معامله میشود . روش peer to peer  روش ای است که در ان اشخاص بصورت مستقیم و با یکدیگر به انجام معامله در یک صرافی یا اکسچنج معتبر می پردازند.مهمترین مزیتی که بیت کوین در شبکه بلاکچین دارد اینست که همه افراد حاضر در معامله باید ان را تایید کنند .اما مهم ترین مزیت هایی که این سیستم و پرداخت دارد کدام است ؟1_برگشت ناپذیر بودن2_کار مزد بسیار پایین تراکنشها3_انتقال و ترنسفر سریع از یک نقطه به سای
چگونگی خرید و فروش بیت کوین:بیت کوین ارز دیجیتالی است که بصورت شخص به شخص یا همان peer to peer  معامله میشود . روش peer to peer  روش ای است که در ان اشخاص بصورت مستقیم و با یکدیگر به انجام معامله در یک صرافی یا اکسچنج معتبر می پردازند.مهمترین مزیتی که بیت کوین در شبکه بلاکچین دارد اینست که همه افراد حاضر در معامله باید ان را تایید کنند .اما مهم ترین مزیت هایی که این سیستم و پرداخت دارد کدام است ؟1_برگشت ناپذیر بودن2_کار مزد بسیار پایین تراکنشها3_انتقال و ت
طی چند ماه اخیر صرافی معتبری به نام اوکی اکسچنج افتتاح گردیده است که در مدت زمان کوتاهی توانسته تعداد زیادی ازمشتریان علاقمند به معاملات رمز ارز ها را به سمت خود بکشد و خدمات جدید ارایه دهداین صرافی آنلاین قابلیت نمایش زنده قیمت تمامی رمز ارز های نظیر Bitcoin ،اتریوم ، ریپل و چندین  آلت کوین معتبر را را برای مشتریان خود فراهم کرده است.مدیر این صرافی آنلاین با بیان اینکه از اوکی اکسچنج به عنوان برترین صرافی کشور با پشتبانی بیشترین ارز ها یاد ک
معرفی ۶ کیف پول چند منظوره برای دستگاه های اندرویدی

از زمانی که بسیاری از پول های مردم عزیزمان در اکسچنج های آمریکایی بلوکه شد، بسیاری از کاربران غیر ایرانی هم تصمیم گرفتند که از اکسچنج ها برای نگهداشتن دارایی های خود استفاده نکنند و از آن ها فقط برای تبدیل کردن ارزهای دیجیتالی استفاده بکنند. با توجه به این مسئله، یکی از دغدغه هایی که کاربران دارند، این است که دارایی های خود را در کدام کیف پول می توانند نگهداری کنند. مسئله بعدی که وجود دا
 
اگر به تازگی دنبال یک کیف پول با امنیت بالا و کاربردی هستید،کیف پول کوینومی بهترین گزینه برای شماست.این کیف پول از ارزها و توکن های بسیار زیادی پشتیبانی می کند و دارای اکسچنج داخلی می باشد.coinomi در سال 2014 شروع به کار کرد که می توان آن را جزو قدیمی ترین کیف پول ها دانست.در حال حاضر هیچ گزارشی از هک شدن این کیف پول گزارش نشده،پس می توان نتبجه گرفت که امنیت بسیار بالایی دارد.در حال حاضر کیف پول کوینومی از 120 ارز مختلف پشتیبانی می کند و کاربران می
صرافی چنجلی Changelly یک صرافی ارز دیجیتال شرکت MinerGate است که تا الان قدرتمند و مورد اطمینان در بین مردم بوده است و همچنین فرآیند خرید و فروش در این صرافی غیر متمرکز و کاملا خودکار است و نیازی به تایید هویت هم ندارد. شما در این صرافی با تبدیل ارزها به یکدیگر، ارزها را در کیف پول مخصوص خودشان دریافت می‌کنید و چیزی در کیف پول صرافی باقی نمی‌ماند تا خطر مسدود شدن را داشته باشد. همچنین این صرافی دارای بهترین نرخ کارمزد تبادل ارزهای دیجیتال در دنیا ا
ارز دیجیتال یا Cryptocurrency را می‌توان گونه جدیدی از پول دانست که تحت شبکه بلاک چین توسعه پیدا کرده‌اند. شاید آشناترین گونه ارز دیجیتال که مدت زیادی از فعالیت آن می‌گذرد، بیت کوین باشد. در واقع بیت کوین اولین ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۰۹ در دسترس افراد قرار گرفت. پس از بیت کوین، اتریوم به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در دسترس افراد قرار گرفت. این دو ارز دیجیتال هم اکنون در بسیاری از اکسچنج‌های مطرح دنیا به عنوان ارز مرجع در مبادله

 
با از کار افتادن غول مشتقات بیتمکس (BitMEX) ، که همزمان با آن بیت کوین (BTC) به ۳۶۰۰ دلار سقوط کرد ، این شرکت خسارتی به ارزش ۲۰۰۰۰۰ دلار به کاربران پرداخت کرد.
 
بیتمکس (BitMEX) با انتشار یک پست وبلاگ درباره این رویداد ، که در تاریخ ۱۳ مارس اتفاق افتاد ، دو حمله  DDoS ” را مقصر خرابی پلتفرم خود دانست.
 
بازپرداختی به ارزش ۴۰ بیت کوین (BTC) به معامله گران اتریوم (Ethereum)
طی نوسانات شدید در بازارهای بیت کوین (Bitcoin)، یک بات نت (botnet) با مصرف منابع سخت افزاری در
 
حجم کل معاملات آتی در سه ماهه اول سال 2020 در مقایسه با داده های سال 2019 به شدت افزایش یافته است.
 
طبق تحقیقاتی که توسط توکن اینسایت (TokenInsight) صورت گرفته است حجم کل معاملات آتی در صنعت کریپتو در سه ماهه اول سال 2020 به بیش از 2.1 تریلیون دلار رسیده است. این نشان دهنده افزایش 314 درصدی نسبت به میانگین سه ماهه چهارم سال 2019 است.
 
مطابق گزارش صنعت اکسچنج مشتقات کریپتوکارنسی در سه ماهه اول سال 2020” ، به جز کاهش اندکی در سه ماهه چهارم سال 2019 ، حجم معاملات آ
 
بیت کوین کش (BCH) ، که در حال حاضر چهارمین کریپتوکارنسی بزرگ بر اساس ارزش بازار است و برجسته ترین فورک در میان ده ها فورک دیگر بیت کوین (bitcoin) می باشد ، خود نیز در ۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۸ فورک شد و به بیت کوین کش ای‌بی‌سی (Bitcoin Cash ABC) و بیت کوین اس‌وی (Bitcoin SV) تقسیم شد. طی فرایند هاردفورک ، کریپتوکارنسی اصلی تغییری نمی کند و پروتکل های قبلی خود را دنبال خواهد کرد. در همین حین ، ارز دوم مطابق مجموعه جدیدی از پروتکل ها تولید می شود. دو سیستم توکن به طور هم
مشتریان اکسچنج اوراق بهادار عمده ی بایننس Binance هم اکنون می توانند کریپتو را مستقیماً با استفاده از کارت های دبیت و اعتباری از طریق شرکت پردازش پرداخت Koinal خریداری کنند.
کارمزد ۲٫۵٪ برای خرید کریپتو از ویزا و مستر کارت
این شرکت در پستی در ۲۵ سپتامبر اعلام کرده است که کاربران بایننس Binance اکنون می توانند با استفاده از کارت های اعتباری و ویزا و مسترکارد ، کریپتوی خود را خریداری کنند.
با استفاده از Koinal ، مشتریان بایننس قادر به خرید پنج کریپتوکارن
 
اکنون بایننس (Binance) ، اکسچنج بزرگ کریپتوکارنسی جهان به کاربران این امکان را می دهد تا کریپتو را مستقیماً از طریق کارت های اعتباری ویزا (Visa) و کارت های بدهی ( debit card) خریداری کنند.
باننس (Binance) در بیانیه ای در تاریخ ۲۶ دسامبر گفت که کاربران آن قادرند پس از اتصال حساب های خود به کارت های ویزا (Visa) که در منطقه اقتصادی اروپا (European Economic Area) صادر شده اند ، مستقیماً چهار کریپتوکارنسی را خریداری کنند.
کاربران بایننس (Binance) می توانند چهار کریپتوکارنسی را ب
 
پی 98 یک سرویس عمومی است که برای ارائه خدمات پرداخت آنلاین و نقدکردن درآمد های ارزی ( درآمدهای برنامه نویسان، وبمستران، عکاسان و… ) برای کاربران ایرانی راه اندازی شده است تا از محدودیت های ایجاد شده در عرصه بین المللی پیشگیری به عمل آورد.
 
آدرس و مقدار سفارش مورد نظر خود را وارد نمائید و سفارش خود را ثبت کنید و ادامه فرآیند را به واحد پشتیبانی پی 98 بسپارید و از خرید آسان و بدون دردسر لذت ببرید.
صرافی پی 98 یکی از صرافی های معتبر و با سابقه اس
 
پی 98 یک سرویس عمومی است که برای ارائه خدمات پرداخت آنلاین و نقدکردن درآمد های ارزی ( درآمدهای برنامه نویسان، وبمستران، عکاسان و… ) برای کاربران ایرانی راه اندازی شده است تا از محدودیت های ایجاد شده در عرصه بین المللی پیشگیری به عمل آورد.
 
آدرس و مقدار سفارش مورد نظر خود را وارد نمائید و سفارش خود را ثبت کنید و ادامه فرآیند را به واحد پشتیبانی پی 98 بسپارید و از خرید آسان و بدون دردسر لذت ببرید.
صرافی پی 98 یکی از صرافی های معتبر و با سابقه اس
دانلود آهنگ ماهان عابدی و مهرشید حبیبی و علی سليمي به نام نامحرم
Download Music From Mahan Abedi & Mehrshid Habibi & Ali Salimi - Namahram
 
دانلود آهنگ ماهان عابدی و مهرشید حبیبی و علی سليمي به نام نامحرم
دانلود آهنگ ماهان عابدی و مهرشید حبیبی و علی سليمي به نام نامحرم با کیفیت 128
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مومنی، امام جمعه محترم حبیب آباد در بخشی از خطبه های نماز جمعه مورخ 1397/12/10 حبیب آباد برخوار با بیان خدمات و دستاوردهای حوزه های علمیه و ت پس از پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند : هر منطقه ای که افراد مستعد و تحصیلکرده در آن رشد و به درجات بالای علمی رسیده، بهره مند از وجود ت آگاه، با بصیرت ، فعال و دلسوز بوده که توانسته است بر روی افراد آن منطقه تاثیر مثبت بگذارد و هر کجا محروم از این نعمت بوده از رشد کا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها