نتایج جستجو برای عبارت :

بوته تازه روییده که در معرض خطر اتش قرار گرفته است

گفتمش آهای ! ماه پیشانو ؟
گفت جون جونم؟ 
گفتم احوال این روزای دلت؟ 
گفت به مثابه ی غنچه خشک شده سر بوته
گفتم ای بابا:/ یعنی انقده خشک ؟
گفت خونه بعثتی تون رو یادته ؟ تو باغچه تون یه بوته گل رز داشتن از دزفول آورده بودین . یه سال که کلی غنچه سرخ داده بود یهویی هوا خیلی سرد شد ؟ غنچه ها سر بوته همون جوری سیاه شدند ؟
گفتم آره .
گفت همون جوری. خشک نشدم از  گذشتن زمان و سر رسیدن فصل خستگی . یهویی سوم سرما دل تازه رسته ام رو خشد :/
گفتم ای بابا . ای ب
کاربرد حفاظ بوته ای
حفاظ بوته ای شکلی دارد که باعث می شود شکل ظاهری آن ها بیشتر به چشم بیاید. این نوع حفاظ ها در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
اینطور گفته می شود که از حفاظ های بوته ای باید در نصب پایگاه های نظامی و همچنین در بخش های مختلفی مانند فرودگاه ها، مدارس و همچنین منزل نیز استفاده شود.
شما همچنین در مجتمع های مسی و همچنین هتل ها و زندان ها میتوانید از حفاظ بوته ای استفاده کنید.
کاربرد بالای این محصول باعث می شود تا به صو
طرز تهیه سالاد سزارکاهو یک بوته شسته شدهنان تست یا باگتروغن زیتونآب لیمو ترش تازه ا عدد 
مواد لازم برای سس سالاد سزار:تخم مرغ 2 عددپنیر پارمسانسرکه سفید نصف استکانسیر دو حبهروغن زیتون یک استکاننمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
طرز تهیه سالاد سزارکاهو یک بوته شسته شدهنان تست یا باگتروغن زیتونآب لیمو ترش تازه ا عدد
ادامه مطلب
حفاظ بوته ای چیست؟
حفاظ بوته ای شاید یکی از نزدیکترین مدل ها به حفاظ های شاخ گوزنی حفاظ آهنی می باشد که از میلگرد نمره 10 نیز ساخته می شود.
این مدل از حفاظ ها در بازار با این نام شناخته می شود.
این نوع حفظا ها در واقع در بازار با عنوان حفاظ آهنی خاری و همچنین حفاظ خاری نیز شناخته می شوند.
میتوان گفت که این نوع حفاظ با الهام از بوته های خاردار در بیان تولید شده است و به همین جهت هم استفاده از آن ها بسیار مناسب است.
شما میتوانید حفاظ آهنی خاری را رو
⛔️فضولی در کار خدا موقوف.
گویند روزی ملانصرالدین به دهکده ای می رفت، در بین راه زیر درخت گردوئی به استراحت نشستو در نزدیکی اش بوته کدوئی را دید؛ ملا به فکر فرو رفت که چگونه کدوی به این بزرگی از بوته ی کوچکی بوجود می آیدو گردوی به این کوچکی از درختی به آن بزرگی؟
سرش را به آسمان بلند کرد و گفت: خداوندا! آیا بهتر نبود که کدو را از درخت گردو خلق می کردی و گردو را از بوته کدو؟ در این حال، گردوئی از درخت بر سر ملا افتاد و برق از چشمهایش پرید و سرش را با
حفاظ بوته ای
حفاظ بوته ای جزء حفاظ‌های تیغی نسل جدید میباشد.
اکثرا برای دیوار منازل و دیوار ساختمان‌هایی که فضاهای باز مانند بالکن، حیاط یا حیاط خلوت دارند به کار می‌رود.
و به دلیل امنیت بالا، استحکام، زیبایی، قابلیت ساخت جهت انواع عرض و طول و ارتفاع و تراکم، و ضریب بالای افزایش امنیت، با استقبال عمومی مواجه شده است.
این روزها انواع مختلف حفاظ ها برای ایجاد امنیت موثر در بازار وجود دارد . یکی از این نوع حفاظ ها ، حفاظ بوته ای است.
حفاظ های
حفاظ بوته ای چگونه نصب می شود؟
حفاظ آهنی اما از مدل حفاظ هایی است که شما میتوانید به آسانی و در مدت زمان کوتاهی آن ها را روی انواع مدل ها نصب و اجرا کنید.
نصب این محصولات اما باید توسط متخصصین در این زمینه انجام گیرد.
در همین راستا اما صنایع فی مختلف آموزش های متعددی را ایجاد کرده است که نیاز به مهارت های خاصی دارند.
شما میتوانید از مهارت های خاص خود در این زمینه استفاده کنید و یا میتوانید از افراد مختلفی کمک بگیرید که در این زمینه به صورت تخص
 
از اخم خدا آمده یا خنده شیطان؟
 
ترسی که درآمیخته با خلقت انسان
 
در فطرت آدم هوس تجربه کردن
 
سیبی‌ست که یک طفل گرفته ست به دندان
 
از عطر تو سرمستم و از طعم تو دل‌خون
 
ای کفر شکوفا شده در بوته ایمان
 
ای سبزترین دانه این دام قدیمی
 
ای شرم تو دل برده از این تازه‌ مسلمان
 
سنگینی یک لحظه نگاه تو چه کرده‌ست
 
با سست‌ترین پایه این خانه ویران
 
ای کاش تو را تنگ در آغوش بگیرم!
 
چون پیچک پیچیده به اندام درختان
 
#پوریا_شیرانی
همه جا رو مه گرفته بود بوته های حرس نشده در هم پیچ وتاب خورده بودند. انتهای درختان قد بلند رو نمی شد پیدا کرد.هنوز گیج و مبهوت اطرافم رو نگاه می کردم.
از جام بلند شدم سویی شرت پاره پورم رو مرطب کردم به عقب برگشتم وبه بالای دره نگاه کردم،واو چه ارتفاعی من از این جا افتادم و هنوز زندم صدای پایی شنیدم به سرعت برگشتم کسی نبود؛حتما صدای باد بوده .
با اولین قدم بوته های سمت راست کنار درخت سوم تکان خوردند.شاید صدای حرکت خرگوش بوده. با هر قدم صدای پای با
 رُزها یا گل سُرخ ها یکی از مهمترین دسته گیاهان میباشد که انواع شناخته شده آن به بیش از ۲۰۰۰۰ گونه و واریته مختلف تخمین زده میشود .
 رُز، یا گل سُرخ ، جنسی ازخانواده گل سُرخ ها یا(Rosacea) رُزاسِه میباشد که بوته هایش پاکوتاه و پا بلند و رونده با ساقه های چوبی است و در بعضی گونه ها برگهایش غیر دائمی و در برخی دائمی میباشد .
 در اقسام اصلی و اولیه بوته ها صورت بدوی خود را داشته ، بصورت کُرپه و پُر تیغ و خار میباشد ، ولی پس از گشنگیری و بدست آوردن اقسام
 رُزها یا گل سُرخ ها یکی از مهمترین دسته گیاهان میباشد که انواع شناخته شده آن به بیش از ۲۰۰۰۰ گونه و واریته مختلف تخمین زده میشود .
 رُز، یا گل سُرخ ، جنسی ازخانواده گل سُرخ ها یا(Rosacea) رُزاسِه میباشد که بوته هایش پاکوتاه و پا بلند و رونده با ساقه های چوبی است و در بعضی گونه ها برگهایش غیر دائمی و در برخی دائمی میباشد .
 در اقسام اصلی و اولیه بوته ها صورت بدوی خود را داشته ، بصورت کُرپه و پُر تیغ و خار میباشد ، ولی پس از گشنگیری و بدست آوردن اقسام
در دل خویش مجموعه ای از نفرت دارم. یک بوته ی عظیم تنفر در قلبم روييده است، منی که همیشه جز محبت مرام دیگری نمی دانستم. چه بر من رفته ای استاد؟ چه بر من اورده ای استاد؟‌این حجم از تنفر در من ای استاد . 
و منی که کهیر می زنم از حرف زدن با تو. و تویی که هیچ چیز برایت مهم نیست. و تویی که لم می دهی و نان سنگک گنده را از ان زیر میز در می اوری و فرو می کنی توی ارده -جلوی لپتاپت -. و تویی که دو لوپی می خوری و هیچ چیز این جهان برایت مهم نیست. 
و منی که در تنفر مست
مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای
اکثر شرکت ها امروزه با توجه به شرایط ایجاد شده بیشتر از حفاظ های نسل جدید که همان حفاظ شاخ گوزن ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزارحفاظ ایستاده ، نیزه ای  و انواع دیگر این گونه حفاظ ها برای امنیت استفاده می کنند.امروزه با توجه به شرایط ایجاد شده بیشتر از حفاظ ها برای امنیت استفاده می کنند.حفاظ ها مدل ها و رنگ های متفاوتی نیز دارند که امروزه دو نوع از حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای پرفروش ترین حفاظ های بازار هستند . حفاظ ه
من اینجا ، لب دریاچه، جلوی انعکاس ماه روی آب دریاچه، دارم یکی یکی می‌شمرم قدم‌هایی رو که ازش دور شدم.
سایه‌ها هم کم و بیش هستن. پشت درختا، لای بوته‌ها و توی آب سرد دریاچه. سنگینی‌ نگاهشون رو روی خودم حس می‌کنم.صدای زمزمه‌هاشون توی گوشم می‌پیچه.نمی‌دونم ماهیا خوابن یا بیدار. باد می‌وزه و سطح دریاچه‌ رو می‌لرزونه. بوته‌ها و شاخه‌ها خش خش می‌کنن. من هنوز آرومم. به آسمون صاف نگاه می‌کنم. ستاره‌ها مثل همیشه براق و درخشنده راه درست رو نشون
تبر به بتان و تون آتش.توان و عطش و توشه ی تن.همه از من!.تو فقط در باد و بوته اش شتاب کن!.مس من با زر خود ته بوته مذاب کن!.یا به اکسیرت، ورد کثیرت، سیرم و زر ناب کن!.توان و عطش و توشه ی تن.با من!.از مهر تو و سیرت، با من اسیرت.چنان مهمان به ماه و محراب کن! . . . . . . . . . . . . . .ء روز شرف شمس بر قمر شعبانشب ولادت شاه شهیدان و سرور شیعیاننوزده فروردین از سال یکهزارو سیصد و نود و هشتمن اسیر و تشنه و تراشه ی خرده مسان.تشنه ی اکسیر، ته بو
روزی پادشاهی اعلام کرد به کسی که بهترین نقاشی صلح را بکشد، جایزه بزرگی خواهد داد. هنرمندان زیادی نقاشی هایشان را برای پادشاه فرستادند. پادشاه به تمام نقاشی ها نگاه کرد ولی فقط به دوتا از نقاشی ها علاقه مند شد. در نقاشی اول، دریاچه ای آرام با کوه های صاف و بلند بود. بالای کوه ها هم آسمان آبی با ابرهای سفید کشیده شده بود. همه گفتند: این بهترین نقاشی صلح است. در نقاشی دوم هم کوه بود ولی کوهی ناهموار و خشن، در بالای کوه آسمانی خشمگین رعد و برق می زد
پاورپوینت اسپانیای 2005 در بوته ی آمار - 43 اسلاید
پاورپوینت اسپانیای  2005 در بوته ی آمار پاورپوینت اسپانیای  2005 در بوته ی آمار پاورپوینت اسپانیای  2005 در بوته ی آمار پاورپوینت اسپانیای  2005 در بوته ی آمار پاورپوینت اسپانیای  2005 در بوته ی آمار nبی تردید بخش عمده ای از تاریخ اسپانیا با تاریخ اسلام در هم پیوسته است که تجلی این پیوستگی را به روشنی می توان در واژة اندلس مشاهده نمود. از این روی، بررسی تاریخ این سرزمین خارج از حال و هوای فرهنگ و تمدن اس
#حدیث_مهدوی
امام رضا(ع)
لای ماتمدن الیه اعناقکم حتی تمیزوا و تمحصوا، فلا یبقی منکم الا القلیل».
آنچه انتظار می کشید واقع نمی شود جز هنگامی که در بوته ی آزمایش قرار بگیرید و شناخته شوید و از شما جز تعدادی اندک بر اعتقاد خود باقی نباشد. آنگاه این آیه ی شریفه را تلاوت فرمود:الم احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا آمنا و هم لا یفتنون».آیا مردم خیال می کنند که اگر بگویند: ایمان آورده ایم، فرو گذارده می شوند و در معرض امتحان قرار نمی گیرند».
ارشاد
احساسات شخصی برای آن که به معرض دید عموم گذاشته شوند بیش از حد پیچیده و بغرنج هستند .احساسات لطیف درونی وقتی در معرض توجه و نگاه خیره ی دنیای بیرون قرار می گیرند گرد آلودگی و ناپاکی بر آنان می نشیند و با رفتار های سبعانه تکه تکه می شوند .
قیمت حفاظ بوته ای چقدر است؟
حفاظ بوته ای یکی از مدل های حفاظ هایی است که به نوع خود مدرن هستند.
این نوع حفاظ ها معمولا نسبت به سایرین قیمت مناسب تری دارد و مقرون به صرفه هستند.
این نوع از حفاظ ها برای ساختمان های مختلف با کاربری های مختلف ساخته می شوند.
در بین تمامی انواع حفاظ هایی که تولید می شوند میتوان گفت که قیمت حفاظ بوته ای اما به نسبت بیشتر است.
این نوع محصولات به واسطه قیمت مناسبی که دارند فروش آن بسیار بیشتر از سایرین. قیمت مناسب این مدل
از صبح می خواستم این پست رو بنویسم هی گفتم حالا کار دارم بعدا. الان ولی شب هست.
 
روزها اگر خیلی باد نیاد و بارونی نباشه میرم رو میز تو حیاط کار میکنم. بعد خب اینجا جک و جونور خیلی زیاده دیگه! هی مارمولک در سایزهای مختلف میاد کت واک میره و مورچه و سوسک و . میرن و میان و . :))
خب اینا جدید نیستند و همه جای دنیا هستند و البته که اینجا بیشتر هستند و ما تو خونه هم گاهی داریمشون.
 
ولی همین جور که نشستم کار میکنم از تو بوته و درختچه های اطرافم صدای حرکت پ
مسگری یکی از بهترین صنایع دستی کهن ایران
است. اشیا و ظروف مسی دست ساز از زمانهای دور در موزه ها قابل مشاهده
هستند. از جمله مراکز عمده این هنر شهرهای کاشان، اصفهان، کرمان و شیراز
میباشد. در آن دوران ابتدا استاد کار گدازنده شمش و قطعات مس را به ورق مس
تبدیل میکرد. برای این منظور وی کوره یا بوته ای که شبیه به بوته ریخته گری
بود به کار میبرد و بوته ها را با انبر کج ویژه از کوره خارج میکرد و ف
گداخته را در قالبهای شمش (ریجه) میریخت.
کار اصلی او آن
 
تازه وارد کلاس دوم شده بودم هنوز تصور و باورم از دنیا کودکانه  بود. مادر هرسال در حیاط خانه نیلوفر می‌کاشت. نیلوفر ما آن‌قدر قد می‌کشید که برادرم یک نخ به بوته نیلوفر وسر دیگر آن را به پایه ی  آنتن پشت بام می‌بست. البته که هرگز نیلوفر ما تا پشت بام نمی‌رسید و فصل عمرش سر می‌آمد. اما حیات خانه ما را خیلی زیبا می‌کرد. من همیشه فکر می‌کردم خدا در آسمان‌هاست و چون قد نیلوفر ما خیلی از من بلندتر بود از هرکس و هرچیز که ناراحت می‌شوم و یا هر وقت
چه عواملی باعث لایه برداری پوست بر روی دست ها می شود؟
 
لایه برداری پوست روی دست شخص ، غالباً در اثر قرار گرفتن در معرض منظم عناصر در محیط آنها ایجاد می شود. این همچنین می تواند یک وضعیت اساسی را نشان دهد.
در ادامه بخوانید تا دلایل مختلف لایه برداری پوست روی دست و روشهای درمانی آنها را بدانید.
قرار گرفتن در معرض عناصر محیطیغالباً می توانید علل محیطی برای لایه برداری پوست روی دستان خود را به راحتی شناسایی و برطرف کنید. در زیر چند مثال آورده شده
خدایان از بشر ناراضی شدند و محرمانه تصمیم گرفتند که بشر را نابود کنند . ولی اِآ Ea این راز را به بوته‌ی خاری گفت ، بوته‌ی خار آن‌را به زیوسودو Ziusuddo که به قول بابلی‌ها اوتناپیشتین Utnapishtin بود تکرار کرد ، و به او نصیحت داد که زورقی بسازد . اوتناپیشتین [نوح] خود و خانواده‌اش را در آن زورق جای داد ، سپس طوفانی شدید روی داد . خدایان به وحشت افتادند . ربةالنوع ایشتار⁰ اعتراض کرد و گفت : من مردم را خلق کرده‌ام که شما آنان را مانند بچه‌ماهی‌ها در آب بر
اقا یکی که به پشمشم نیست ب اقای مهری کنکور اسان است زنگ بزنه بگه کی گفته میخوایم بات کار کنیم که تازه رتبه دو رقمیم نشیم تازه شرطم میذاری یک ساعت و نیمم مخ ادمو میذاری تو فرقون ک بگی خیلی خفنی و خفنین و اینا!!؟؟ تازشم!!! م اگ مشاور میخاسم همون تابستون میزنگیدم باو. بیا بروووو ://// یه فیلم خاسیما! اه :| ینی تازه وقتشم مهمه براش! 
م سرم درد گرفته :/ 
اگر نمی توانی بلوطی بر فراز تپه ای باشی
بوته ای در دامنه ای باش
ولی بهترین بوته ای باش که در کناره راه می روید
((اگر نمی توانی درخت باشی،بوته باش))
اگر نمی توانی بوته ای باشی،علف کوچکی باش
و چشم انداز کنار شاه راهی را شادمانه تر کن
اگر نمی توانی نهنگ باشی،فقط یک ماهی کوچک باش
-ولی بازیگوش ترین ماهی دریاچه!
همه ما را که ناخدا نمی کنند،ملوان هم می توان بود
در این دنیا برای همه ما کاری هست
کارهای بزرگ و کارهای کمی کوچکتر
و آنچه که وظیفه ماست،چندان د
کد محصول: E_21101گز خوریجنس: برنجطرح: گل و بوته
قلم: برجستهپرداخت: پتینهقیمت: ۷۰۰ هزار تومان
قیمت درج شده، به روز (جدید) است. ابعاد تقریبی می باشند.
سفارش کالا:
ارسال کد کالا با واتساپ، تلگرام، دایرکت
 پیامک به شماره ۰۹۱۰۳۸۵۴۵۶۲⁦ پیج اینستاگرام:
rayan_handicrafts کانال تلگرام:t.me/rayan_handicrafts
نرده آهنی روی دیوار  چه کاربردی در امنیت دارد
شاید یکی از نزدیکترین مدل ها به حفاظ های شاخ گوزنی نرده آهنی روی دیوار  باشد. این مدل از حفاظ ها در بازار با این نام شناخته می شود. این نوع حفظا ها در واقع در بازار با عنوان حفاظ بوته خاری و همچنین حفاظ خاری نیز شناخته می شوند. میتوان گفت که این نوع حفاظ با الهام از بوته های خاردار در بیان تولید شده است و به همین جهت هم استفاده از آن ها بسیار مناسب است. شما میتوانید نرده آهنی روی دیوار  را روی دیوار
درختای اقاقیایی که اسفند با بچه ها کاشتیم سبز شدن و بوته ی گلا هم گل دادن. به مدیر می گم منتظر باشید تا عطر اقاقیا تمام فضای مدرسه رو پر کنه.
یکی دیگه از معلما دو تا درخت توت و چند تا بوته گل به نیت مادربزرگش آورده. مدیر می گه تو دست سبزه، تو بکارشون^__^
ببین چوب خشکی که اسفند پارسال کاشتیم، فروردین امسال چه دلبری شده *__*
در هفته گذشته به بیش از 200هزار وبسایت وردپرس اطلاع داده شد که به دلیل وجود یک اشکال در افزونه ای هکرها را قادر می سازد به سرعت وبسایت هایی که افزونه را نصب کردند مورد حمله قرار گیرند.
 
هاست وردپرس , هاست , خرید هاست
ادامه مطلب
قیمت حفاظ بوته ای چقدر است؟
حفاظ بوته ای یکی از مدل های حفاظ هایی است که به نوع خود مدرن هستند.
این نوع حفاظ ها معمولا نسبت به سایرین قیمت مناسب تری دارد و مقرون به صرفه هستند.
این نوع از حفاظ ها برای ساختمان های مختلف با کاربری های مختلف ساخته می شوند.
در بین تمامی انواع حفاظ هایی که تولید می شوند میتوان گفت که قیمت حفاظ بوته ای اما به نسبت بیشتر است.
این نوع محصولات به واسطه قیمت مناسبی که دارند فروش آن بسیار بیشتر از سایرین.
قیمت مناسب این مدل
در ایام شیوع ویروس کرونا در سطح کشورهای مختلف، افرادی که دارای ریه‌های حساس و یا بیماری زمینه ریوی هستند بیش از سایرین در معرض ابتلا و مرگ با این ویروس مهلک قرار دارند. در این میان جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و بالاخص جانبازان شیمیایی جزو گروه‌های خطر محسوب شده و بیشتر دچار مرگ و میر کرونا می‌شوند. جانبازان شیمیایی که به دلیل استنشاق گازهای مرگ آوری که صدام به استفاده آن در دوران هشت سال جنگ تحمیلی اقدام کرد، ریه‌های بیماری دار
افزایش عملکرد ریشه در مزارع چغندرقندچغندرقند بر خلاف اکثر محصولات زراعی که بر اساس وزن خریداری می شوند با دو فاکتور وزن و درصد قند (عیار) خریداری می شود:برای بالا بردن مقدار محصول در واحد سطح لازم است نکات زیر در نظر گرفته شود:1) استفاده از بذور اصلاح شده مناسب کشت هر منطقه2) آبیاری کامل و صحیح و استفاده مفیدتر از منابع آب با توجه به کمبود شدید آب در اکثر مناطق کشور و  ‌تناسب سطح کشت با آب موجود3)  داشتن دقت فراوان در جهت ایجاد تراکم مطلوب بوته
السلام علیک یا موسی بن جعفر(ع)عشق شما در جان شیعه پا گرفتهاشفع لنا» احوال این دنیا گرفتهاین روزها هر روز دردی تازه داریمنوروزمان با غم سراغ از ما گرفتهای هفتمین خورشید، ای باب الحوائجانظر إلینا»! غصه‌ها بالا گرفتهساعت کمی از هفت» رد شد، سال نو شدتحویل امسال از شما معنا گرفتهدر صحن جامع جمع جان‌ها گرچه جمع استاز دوری فرزندتان دلها گرفتهنوروز با نام شما تلفیق شد کهدر اوج غم نوری وجودم را گرفتهاین جمعه که با ندبه پای هفت سینیمشوق فرج در ق
حفاظ نامنظم چیست ؟!
حفاظ نامنظم در واقع نوعی از حفاظ های اهنی می باشد که برای امنیت ساختمان بسیار کارامد هستند. این حفاظ ها معمولا برای تمامی ساختمان ها اعم از تجاری و مسی قابل استفاده هستند.
این حفاظ ها به دلیل شکل ظاهریشان به این نام معروف شده اند و انواع مختلفی نیز دارند. این حفاظ های نامنظم دارای میله گرد هایی هستند که به شکل نامنظم بر روی هم قرار گرفته و دسترسی را کاملا سلب خواهند کرد.
این حفاظ ها بر اساس نوع نمای بیرونی ساختمان ها دار
دیشب سراغ کوچه های قدیمی خاطر رفتم . . . . هنوز هم همانی بود که بود . . . .  رد پاهای عاشقی ، اون بوته  یاس رازقی، کافه مجنون . . . . کافه مجنون ، هنوزهم پرشاخه بود وبا آن سایه مهربانش، و وقتی باد توی گیسوان برگی ش می پیچید ، زمزمه عاشقی . . . . وهنوزهم سینی فنجان چای تازه رو تو دستش  برا ی آنهایی که لحظه ای کنارش می نشینند،  تعارف میکرد . . . .
یادم آمد چه راحت همه این سادگی هارو با جاروی  فراموشی کشیدن ،روی رد پاهااز یاد بردی .  . . . ،کاش همین قدر که یادم هست

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها