نتایج جستجو برای عبارت :

سازگاری های عصبی عضلانی باتمرینات مقومتی

توضیحات فایل
اصول تمرینات مقاومتى PPT
کاربران عزیز ، در این بخش فایل تدریس شده در سمینار با عنوان پاورپوینت اصول تمرینات مقاومتى در ۵۵ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
عناوین پاورپوینت اصول تمرینات مقاومتى:
اساس برنامه تمرینی
تمرین مقاومتی
تمرین استقامتی
اصل اضافه بار Overload
اصل اختصاصی بودن تمرین ( Specialization)
سازگاري عضلاني به تمرینات قدرتی و پرور
متخصص مغز و اعصاب شیراز
سیستم عصبي انسان به دو دسته کلی اعصاب مرکزی (مغز و نخاع) و اعصاب محیطی (اعصاب و نورون هاي عضلات) تقسیم می‌شود.کلیه شرایط و بیماری هايی که هریک ازقسمت ها ی سیستم اعصاب را در گیر کند، در حوزه اختیارات متخصص مغز و اعصاب قرار دارد.
از آنجایی که در همه جای بدن اعصاب وجود دارند، بیماری هاي عصبي می توانند هریک از اعضای بدن از جمله چشم، پوست، عضلات، گوش، حلق، دست و پا ، سیستم گوارشی از دهان تا مقعد و … را درگیر کنند برای همین طیف
بیماری هاي اسکلتی عضلاني
بیماری هاي اسکلتی عضلاني در اثر معلولیت هاي فیزیکی که به استخوان، ماهیچه و مفصل مربوط است ایجاد می شود و شدت و درگیری آن ها در افراد مختلف متفاوت می باشد. دردی که بر اثر انواع اختلالات اسکلتی عضلاني ایجاد می شود زندگی و فعالیت روزمره فرد را دچار اختلال خواهد نمود.
ادامه مطلب
متخصص مغز و اعصاب خوب تصمیم به درمان انواع خاصی از بیماران یا بیماری‌هاي خاص سیستم عصبي بدن میگیرد. برخی از زیرمجموعه‌هاي تخصص مغز و اعصاب شامل:
متخصص مغز و اعصاب کودکان 
یک دکتر مغز و اعصاب کودکان به درمان کودکان ۱ تا ۶ ساله‌ای که از اختلالات و بیماری‌هاي عصبي رنج می‌برند مشغول می‌شود.
طب تسکینی (Palliative Medicine)
طبی که هدف آن تشخیص، پیشگیری و کاهش درد و رنج در بیماران مبتلا به بیماری‌هاي جدی مغزی-نخاعی است. متخصصان در این طب به تسکین درد بیم
بیماری میوپاتیِ ارثی گربه 
 
میوپاتی ارثی بیماری گربه هاي اسفینکس است که به ضعف عضلاني تعمیم یافته توسط نقصی در مکانیزم انتقال سلول هاي عصبي به ماهیچه ها ایجاد می شود . گربه هاي مبتلا به این عارضه ممکن است بخاطر ضعف عضلات قادر به راه رفتن و حرکات معمولی نباشند . به راحتی خسته می شوند و ممکن است دچار لرزش عضلاني و غش کردن شوند .
 
مشاوره و آموزش بیماری میوپاتیِ ارثی گربه 
این علائم ممکن است بیشتر خود را در دوران استرس ، هیجان یا دوران نقاهت از
اصول تمرینات مقاومتى PPT - فایل فولدر
توضیحات فایل. اصول تمرینات مقاومتى PPT. کاربران عزیز ، در این بخش فایل تدریس شده در سمینار با عنوان پاورپوینت اصول تمرینات مقاومتى در .
 
علم تمرین
علم تمرین. دکتر حمید آقا علی نژاد. دانشگاه تربیت مدرس. 1. طرح درس. برنامه ترم. تمرینات سرعتی وچابکی. جلسه 9. اصول تمرین. جلسه 1 . سازگاري هاي عصبي عضلاني و بهبود اجرا به نوع تمرین مقاومتی براساس ویژگی هاي زیر بستگی دارد: گروه هاي .
 
ورزش در بیماران کلیوی ودی
 دانلود رایگان پاورپوینت تمرین پلایومتریک
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اماده, پاورپوینت, پایان نامه, پروژه, دانلود, رایگان, کامل.https://pptx.ir/pptx.ir › downloads › تمرین-پلایومتریکدانلود پاورپوینت آماده { پاورپوینت رایگان } | تمرین .۱۷ مهر ۱۳۹۶ - پیش از بحث در مورد تمرین پلایومتریک ارایه تعریفی از مفاهیم زیر ضروری است: -قدرت (Strength)-سرعت توسعه نیرو (Rate of force .http://fullfill.yeksell.ir/fullfill.yeksell.ir › fullfill › پاورپوینت+تمرین+پلایومتریکپاورپوینت تمرین پلایومتریک - پاورپوی
 
تجزیه و تحلیل عضلاني حرکت دست و پا در شنای پروانه 
تجزیه و تحلیل عضلاني حرکت دست و پا در شنای پروانه. تمرینات قدرتی برای دست پروانه · حرکت پا · حرکت دست. همچنین مشاهده کنید. تجزیه و تحلیل عضلاني مهارتهاي .
 
تجزیه و تحلیل عضلانى حرکت دست و پا در شناى پروانه 
. و ورزش · آناتومی حرکتی · تجزیه و تحلیل حرکتی و عضلاني مهارت‌هاي ورزشی · تجزیه و تحلیل عضلاني حرکت دست و پا در شنای پروانه. Toggle navigation موضوعات.
 
پاورپوینت تجزیه و تحلیل عضلاني حر
 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت فیزیولوژی ورزشی ویرایش سال ۹۸ در ۶۲ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
عناوین پاورپوینت فیزیولوژی ورزشی:
فیزیولوژی
مربیگری
متابولیسم و سازگاريهاي متابولیک
طیف سیستم انرژی-زمان
آنزیم ها
عوامل اثرگذار بر سرعت واکنش ها
سوخت هنگام ورزش
کربوهیدرات ها
چربی ها
پروتئین ها
سوخت مورد استفاده هنگام استراحت  و ورزش
شدت
سردردهاي عصبي،معده عصبي،تیک هاي عصبي و.همه اینا باشه،قبول.ولی مثانه عصبي آخه؟! :''(
من هر دکتری با تخصص هاي مختلف برم اول برام یه قرص آرام بخش می نویسه.
حالا دیروز رفتم دکتر ارولوژی فکر کنین چی تجویز کرده؟کوهنوردی،یوگا،فیلم و کتاب مورد علاقه.تمام.
منم یه دوسالی می خواستم دکتر بشم از من به شما تجویز همین نسخه بالای دکتر.ببینین من چه روزی بهتون گفتم اگه خدای نکرده مثانتون عصبي شد نگید که نگفتی.
متخصص مغز و اعصاب یک پزشک است، که برای تشخیص و درمان بیماری‌ها و اختلالات مربوط به مغز، نخاع (طناب نخاعی)، اعصاب محیطی و عضلات، آموزش تخصصی دیده است. اغلب اوقات در صورتی که بیماران علایم نشان‌دهنده بیماری عصبي داشته باشند، توسط یک پزشک مراقبت‌هاي اولیه، به یک متخصص مغز و اعصاب خوب ارجاع داده می‌شوند. در این مقاله به معرفی بهترین دکتر مغز و اعصاب می‌پردازیم. هرچیزی که باید در مورد این تخصص و بهترین متخصص مغز و اعصاب بدانید در این مقاله تو
چرا نوزادم با کوچکترین صدا یا حرکت می ترسد، می پرد و وانکش نشان می دهد؟
رفلکس‌هاي نوزادی:
رفلکس‌ها گروهی از پاسخهاي خود به خودی عصبي-عضلاني ساده هستند که در بدو تولد وجود دارند و به تدریج در طی سال اول زندگی مهار می‌شوند. این رفلکس ها توسط ساقه مغز کنترل می‌شوند.
وجود رفلکسهاي نوزادی نشانه سلامت عصبي وی است ،تضعیف رفلکسها در نوزاد نشانه صدمه عصبي می باشد.این رفکس هاي خاص غیرارادی اند و برای بقا ضروری می ‏باشند.‏
رفلکس مورو (Moro) چیست؟
در ای
شما چقدر از انواع حملات عصبي اطلاع علائم حمله عصبي در کودکان دارید؟ به شکل کلی علائم حمله عصبي زیاد متفاوت نیستند اما در مواردی  میتوانند تشخیص را مشکل کند حمله عصبي در خواب یکی از مشکل ساز ترین انواع حملات عصبي میباشد همچنین حملاه عصبي و تشنج در بزرگ سالان اگر در حالات نا مناسب رخ دهد حتی ممکن است منجر به فوت فرد و یا ایجاد حادثه شود   با این که حمله        هراس  حالات متفاوتی دارد اما ممکن است با رسیدگی به موقع بتوان
ادامه مطلب
ارتوزهاي اندام فوقانی به منظور حفاظت از بافت ها، اصلاح دفورمیتی و افزایش عملکرد و کارایی اندام توصیه و تجویز می شوند.دلایل تجویز ارتوزهاي دست:•بیماریهاي اسکلتی عضلاني: التهاب تاندون یا التهاب غلاف تاندونی،شکستگی و آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت•بیماریهاي عصبي عضلاني:آسیب هاي اعصاب محیطی،ضایعات نخاعی،MS،CP،سکته مغزی،ضربه مغزی و•سوختگی، پس از تروما یا جراحیمواد مورد استفاده در ساخت این ارتوزها معمولا ترموپلاستیک هاي حرارت پایین، قط
علتهاي عضلاني اسکلتی درد قفسه سینه ، دلایل و علایم درد قفسه سینه

Musculoskeletal causes of chest pain, causes and symptoms of chest pain



علتهاي عضلاني اسکلتی درد قفسه سینه از مواردی است که برای تشخیص و درمان درد دیواره (قفسه) سینه یا درد سینه عضلاني اسکلتی که یکی از دلایل شایع درد سینه غیر قلبی است مورد بررسی قرار می گیرند. این درد با عضلات و استخوان هاي قفسه سینه مرتبط است.
 

 
برای مشاهده متن کامل مقاله علتهاي عضلاني اسکلتی درد قفسه سینه روی ل
پاورپوینت رشد قدرت در دستگاه عضلاني
دانلود پاورپوینت با موضوع رشد قدرت در دستگاه عضلاني، در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل دستگاه عضلاني، هماهنگی بین عضلات، هماهنگی درون عضلاني، سنجش قدرت، تغییرات ناشی از رشد در قدرت، اثر بالیدگی بر قدرت، تغییرات .
 
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت آشنایی با شبکه هاي عصبي مصنوعی در ۳۷ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آشنایی با شبکه هاي عصبي مصنوعی ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
فهرست مطالب
تعاریف مقدماتیسیستم عصبي انسان و نرون بیولوژیکیتاریخچه پیدایش شبکه عصبيمدل هاي ارائه شده برای نرونسا
کارکرد قلب چیزی فراتر از پمپاژ خون است. قلب نقش مهمی در یادگیری، تفکر و ادراک دارد و به عبارتی دیگر شبیه مغز کار می کند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس یافته هاي علمی تازه قلب دیگر فقط یک پمپ عضلاني توخالی نیست که بدون توقف خون را به سراسر بدن پمپ می کند.دانشمندان دریافته اند که قلب انسان حاوی دستگاه عصبي مستقل و پیشرفته ای متشکل از ۴۰۰۰۰ سلول عصبي و شبکه پیچیده از انتقال دهنده هاي عصبي و پروتئین هاست که اطلاعات بسیاری از شخصیت
پاورپوینت جلد اول کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی جک اچ.ویلمور و همکاران ترجمه معینی و همکاران



دانلود پاورپوینت کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی
تألیف جک اچویلمور و همکاران ترجمه معینی و همکاران، در قالب ppt و در 108
اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول تعاریف و تاریخچه، فصل دوم کنترل عضلاني
حرکت، فصل سوم کنترل عصبي حرکت، فصل چهارم سازگاريهاي عصبي عضلاني با
تمرینات مقاومتی، فصل پنجم دستگاههاي ا
دردهاي عضلاني و مفصلی معمولا از ۱۲ تا ۴۸ ساعت بعد از انجام فعالیت بروز میکنند.بسیاری از افراد از داروهاي شیمیایی برای تسکین دردهاي موضعی خود استفاده می کنند اما باید بدانید مصرف زیاد مسکن ها می تواند اعتیادآور باشد.در این میان داروهاي گیاهی زیادی برای درمان دردهاي مفصلی و عضلاني وجود دارد.یکی از مهمترین داروها روغن سیاه دانه می باشد . سیاه دانه بهترین روغن برای دردهاي عضلاني است و با ماساژ آن می توانید خونرسانی در عضلات را زیاد کرده و در
تیک هاي عصبي می تواند با رفتارهايی مثل بالا انداختن شانه،پلک زدن،تنگ کردن چشمها، تکانهاي تند سر یا شانه، شکلک در آوردن یا چین دادن بینی دیده شود. در واقع تیک ها، حرکات بدنی یا صداهاي کنترل نشده هستند و انواع مختلفی از تیک هاي عصبي وجود دارد. برخی افراد ممکن است تنها یک نوع تیک داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است چندین تیک داشته باشند. برخی از انواع متداول تیک ها در ادامه بخش سلامت نمناک توضیح داده شده اند.
انواع تیک هاي عصبي
انواع مخ
بیشتر افراد از حس سوزن سوزن شدن صورت ، سوزش ناگهانی در دستان و پاها، شکایت دارند. ممکن است وقتی که به مدت طولانی خوابیدید یا نشستید و در حال کتاب خواندن یا نوشتن هستید، این سوزش را احساس کنید.
از لحاظ علمی به این بیماری پارستزی» می گویند. این حس سوزش معمولا نتیجه ضربه و یا آسیب به سیستم عصبي محیطی است. سیستم عصبي محیطی، بخشی از سیستم عصبي است که از طریق شبکه ای از رشته هاي عصبي، مغز را به اندام هاي مختلف بدن متصل می کند. سیستم عصبي محیطی، اطلاع
                                  
ماساژ و سیستم عصبي
 
ماساژ سیستم عصبي مرکزی را از طریق اعصاب پیرامونی پوست تحریک می کند. وقتی که یک محرک سیستم خاص، بی اندازه مستقر می شود، اثرات درمانی ماساژ به دوباره برگرداندن تعادل درونی کمک می کنند و به موجود زنده فرصت استراحت کردن می دهند و مکانیسم احیاء اجرا می شود.
SpongeBob MuscleBob BuffPants,SpongeBob SquarePants,انیمیشن باب اسفنجی عضلاني دوبله فارسی,باب اسفنجی,خانوادگی,دانلود باب اسفنجی از سایت دوستی ها,دانلود باب اسفنجی عضلاني دوبله فارسی,دانلود تمام قسمتهاي باب اسفنجی,دانلود دوبله فارسی SpongeBob MuscleBob BuffPants,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود کامل سریال باب اسفنجی,دوبله فارسی,کارتون باب اسفنجی عضلاني با دوبله فارسی,
ادامه مطلب
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت فیزیولوژی تمرینات مقاومتی می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 69 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فیزیولوژی تمرینات مقاومتی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 41
 اختلاف در فیزیولوژی و آناتومی خانم ها و آقایان
سطح هورمون تستوسترون در آقایان 10 تا 40
درمان هاي خانگی و طب سنتی برای رفع تیک عصبي چیست؟
تیک هاي عصبي می تواند با رفتارهايی مثل بالا انداختن شانه،پلک زدن،تنگ کردن چشمها، تکانهاي تند سر یا شانه، شکلک در آوردن یا چین دادن بینی دیده شود. در واقع تیک ها، حرکات بدنی یا صداهاي کنترل نشده هستند و انواع مختلفی از تیک هاي عصبي وجود دارد. برخی افراد ممکن است تنها یک نوع تیک داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است چندین تیک داشته باشند. برخی از انواع متداول تیک ها در ادامه بخش سلامت نمناک
گاهی ممکن است فقط سرتان را بچرخانید تا مطمئن شوید قبل از بیرون آمدن از پارکینگ همه چیز مرتب است یا شاید بعد از گذراندن ۹ ساعت پرواز، یک حرکت کششی خوب داشته باشید.اکنون شما دچار موج‌هايی از درد عضلاني، غیرقابل تحمل می‌شوید که پشت شما چنان درد می‌گیرد که به سختی می‌توانید بایستید. از آنجا که ادامه مطلب 
دانلود مقاله شبکه هاي عصبي مصنوعی
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدمقالاتِ تحقیقاتی برای دانلود مقاله شبکه هاي عصبي مصنوعی… of Bayesian and Levenberg-Marquardt Neural Network … - ‏Fakhari - بیان شده در 3 یافتهمقالات ISI شبکه هاي عصبي مصنوعی : 164 مقاله انگلیسی + .isiarticles.com › دسته بندی موضوعی مقالات ISI › هوش مصنوعیشبکه هاي عصبي مصنوعی تا حد زیادی ملهم از سیستم هاي یادگیر طبیعی است که در آنها یک . neural network (KGANN) model for exchange rate prediction. دانلود مقاله.دا
در این مطلب با کمک چندین مجله معتبر پزشکی از سرتاسر دنیا شما را با طرز مصرف امگا ۳، نحوه استفاده برای تنظیم وزن، بدنسازی و همه نکات ضروری دیگر آشنا می کنیم.
حقایقی راجب امگا ۳ و ورزش
تحقیقات نشان داده است که روغن ماهی امگا ۳ در بدنسازی و بازیابی نیرو در ورزش هاي دیگر مفید است.
مصرف امگا ۳ برای ایجاد عضلات، زمان بهبودی را پس از ورزش افزایش می دهد.
بازیابی عضله مرحله مهمی از هر برنامه آموزشی است.
امگا ۳ دارای مزایای زیادی برای عملکرد ورزشی است.
م
 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت فیزیولوژی ورزشی کودکان در 42 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فیزیولوژی ورزشی کودکان،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 3
سرفصل
آشنایی با تغییرات ترکیب بدنی در کودکان و نوجوانان
آشنایی با پاسخهاي سوخت و سازی و غدد درون ریز کودکان و نوجوانان به ورزش
آشنا
 
فرهنگ سازگاري ناشی از پیش‌بینی ناپذیری شرایط محیطی، اجتماعی، ی و احساس ناامنی مستمر است. در این فرهنگ، ناامنی نهادینه شده و به تبع آن، دروغ، ریا و نفاق رشد می‌کند. در فرهنگ سازگاري، اصل بر بقاء و حفظ وضع موجود، بی‌همتی برای تغییر، خود محوری، عدم همکاری‌هاي اجتماعی، بی‌نظمی، پراکندگی، عدم خطر پذیری و قبول ریسک و آمادگی پرداخت هزینه برای اصلاح و تغییر است. در فرهنگ سازگاري، چون هدف، حفظ و بقاء خود در شرایط متغیر و غیرقابل پیش بینی ج
پرسشنامه استاندارد سازگاري بل فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 8حجم فایل: 26 کیلوبایت قیمت: 4900 تومان
توضیحات:پرسشنامه استاندارد سازگاري بل، در قالب فایل word، شامل 160 گویه و 5 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده شده.مولفه هاي مورد ارزیابی در این پرسشنامه عبارتند از:سازگاري در خانه، سازگاري بهداشتی، سازگاري اجتماعی، سازگاري عاطفی، سازگاري شغلی

پرداخت با کلیه کارتهاي عضو شت
بیماری هاي اسکلتی عضلاني
بیماری هاي اسکلتی عضلاني در اثر معلولیت هاي فیزیکی که به استخوان، ماهیچه و مفصل مربوط است ایجاد می شود و شدت و درگیری آن ها در افراد مختلف متفاوت می باشد. دردی که بر اثر انواع اختلالات اسکلتی عضلاني ایجاد می شود زندگی و فعالیت روزمره فرد را دچار اختلال خواهد نمود.
انواع بیماری هاي اسکلتی عضلاني
بخش هايی از بدن که در معرض ابتلا به بیماری هاي اسکلتی عضلاني هستند عبارتند از:
مچ دست
کف پا
زانو
ناحیه کمر
ساق پا
شانه ها
لگن
آمینو اسید یا به اصطلاح دیگر اسید آمینه، حدود بیست بلوک اصلی سازنده‌ی پروتئین و بافت عضلاني بدن است. آمینو اسیدها در فرایند فیزیولوژیکی بدن مرتبط با انرژی، ریکاوری، حال و حوصله، عملکرد مغز، افزایش قدرت و توده‌ی عضلاني، نقشی اساسی دارند.
اینکه یک انتقال دهنده عصبي تحریکی است یا مهاری بستگی به گیرنده‌ای دارد که به آن متصل می‌شود.
نورومدولاتورها کمی متفاوت هستند، زیرا آنها به شکاف سیناپسی بین دو نورون محدود نمی‌شوند و بنابراین می‌توانند تعداد زیادی نورون را به طور همزمان تحت تأثیر قرار دهند.
بنابراین نورومدولاتورها سلولهاي عصبي را تنظیم می‌کنند، در حالی که در طی یک دوره زمان کندتر از فرستنده‌هاي تحریکی و مهاری نیز فعالیت می‌کنند.
بیشتر انتقال دهنده‌هاي عصبي یا مولکول
فروش عصبي و بازاریابی عصبي
فروش عصبي و بازاریابی عصبي هردو انقلابی در بخش فروش ایجاد نموده اند.
تصویر کسانی که این دو واژه را شنیده اند این است که این دو یکی هستند ، اما اینطور نیست.
هرچند که هردو از منابع و دانش پایه علم عصب استفاده می‌کنند ، اما تاکتیکها و استراتژیهاي آنان متفاوت است.
فروش عصبي : جریان فروش هوشمند
ما در جهانی در حال تغییر زندگی می کنیم که ضربان قلب اقتصاد کاملا بی نظم میزند.
رفتارهاي غیر قابل پیش بینی خریداران نیز منعکس کنن
پاورپوینت آناتومی دستگاه عضلاني
دانلود
پاورپوینت با موضوع آناتومی دستگاه عضلاني، در قالب pptx و در 128 اسلاید،
قابل ویرایش، شامل تعریف بافت ماهیچه ای، وظایف عضلات، رده بندی انواع
ماهیچه ها، عضله قلبی، عضلات سر و صورت، عضلات قسمت کمربند شانه ای، عضله
ذوزنقه .

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها