نتایج جستجو برای عبارت :

انتی ویروس های مسدود شده در ایران

انتي ويروس اندرویدانتي ويروس اندروید این روزها در انواع مختلفی یافت می شود. مخاطبان این گوشی هاي موبایل هوشمند به سختی می توانند انتخاب درست را از غلط تشخیص دهند. در عصر ارتباطات مخاطرات موجود در فضای اینترنت افزایش چشم گیری داشته است. به همین دلیل با گسترش دنیای مجازی و ابزارهاي هوشمند نیاز به انتي ويروس اندروید قدرتمند بیش از پیش احساس می شود.
سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل کدباز (open source) است به همین دلیل آسیب پذیری بیشتری نسبت به رقبا د
دلیل رسوبات رادیاتور و بطور کلی مسدود شدن راه عبور آب در سیستم رادیاتور 
دلیل این رسوبات و زنگارها داخل رادیاتور استفاده از آب لوله کشی به جای آب رادیاتور می باشد که به مرور زمان املاح مدنی آب دربین شبکه هاي داخلی رادیاتور رسوب کرده و ته نشین می شود و مسیرعبورآب را مسدود می کند.   
همین عامل باعث خرابی رادیاتور و جوش آمدن.
ادامه در
http://ravankaransanat.ir/category/weblog 
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ايران از دستور دولت دونالد ترامپ» به شرکت هاي فناوری و شبکه هاي اجتماعی برای مسدود کردن حساب هاي کاربران ايرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ايران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهاي همیشگی واشنگتن علیه ايران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ايران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت هاي فناوری و شبکه هاي اجتماعی خواسته تا حساب هاي کار
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ايران از دستور دولت دونالد ترامپ» به شرکت هاي فناوری و شبکه هاي اجتماعی برای مسدود کردن حساب هاي کاربران ايرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ايران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهاي همیشگی واشنگتن علیه ايران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ايران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت هاي فناوری و شبکه هاي اجتماعی خواسته تا حساب هاي کار
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ايران از دستور دولت دونالد ترامپ» به شرکت هاي فناوری و شبکه هاي اجتماعی برای مسدود کردن حساب هاي کاربران ايرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ايران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهاي همیشگی واشنگتن علیه ايران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ايران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت هاي فناوری و شبکه هاي اجتماعی خواسته تا حساب هاي کار
اگر دنبال انتي ويروس اورجینال نود32 و اسمارت هستین . به فروشگاه زیر سر بزنین 
http://shop313.ir 
تضمین کار کیفیت ماست . 
قیمت مناسب و اصلی بودن لایسنس ها شمارا همیشه مشتری خواهد نگه داشت . 
فقط کافی است یک بار تست کنید . 
فروشگاه آنلاین آنتی ويروس ( ضد ويروس ) جی دیتا ( G DATA ) شاپ (جی‌دیتا‌شاپ)، نماینده رسمی و انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات آنتی ويروس ( ويروس کش ) شرکت جی دیتا آلمان و نماینده . آنتی ويروس نود - 32 برند - eset nod32 v5.2.8.0 – آنتی ويروس قدرتم
به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ترکیه تمامی گذرگاه هاي خود با ايران را مسدود. این تصمیم وزارت سرزمین ترکیه به دلیل پراکندن ويروس کرونا در ايران ایفا گرفته است. بنا پهلو این تصمیم، راههاي ارضی اعم از ترانزیت و متد آهن به روی ايران سپرده شده و پروازها از ايران همچنین از امروز نقض می شود. جمهوری آذربایجان نیز مرز بیله سوار خویشتن با ايران را بست.
درج تبلیغات مشاغل ، کالا و خدمات ، رزومه فقط مِشَد و حومه درج لینک = مسدود توسط ربات. اضافه کردن ربات = مسدود درج آیدی و فوروارد تبلیغ آزاد شرط تبلیغات = ادد 10 نفر روزانه [بینهايت] میتوانید تبلیغ کنید لینک گروه:https://t.me/joinchat/JErASkW74p4I9hhCoA7vAw
  روشهاي مسدود کردن کارت نقدی بانک پاسارگاد.
شاید برای شما عزیزان هم اتفاق افتاده باشه که کارت بانکی خود را گم کرده‌باشید، برای جلوگیری از سوء استفاده از کارت بانکی روشهاي مختلفی وجود دارد. در زیر نحوه مسدود کردن کارت بانک پاسارگاد اورده‌شده‌است :
ادامه مطلب
آنتی ويروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ويروس هاي دنیاست. این آنتی ويروس قوی کامپیوتری، مخصوصا در بین کاربران ايرانی محبوبیت زیادی دارد.در نسخه جدید آنتی ويروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی به چشم میاید. مانند بالاتر رفتن سرعت اسکن هنگام کپی فایل به صورت زنده، بهینه شدن فایل نصبی برای بالاتر رفتن سرعت نصب، تغیر ظاهر گرافیکی نرم افزار و نیز نمایش پیغام هاي مهم در رابط گرافیکی جدید نرم افزار که با نصب نسخه جدید این آنتی ويروس میتوانید از
لوزارتان متعلق به دسته داروهايیست که به مسدود کننده هاي گیرنده آنژیوتانسین یا ARBs معروفند. دسته دارویی به گروهی از داروها گفته می شود که عملکردی یکسان یا مشابه با هم دارند و اغلب برای درمان بیماری هاي مشابهی استفاده می شوند. از دیگر داروهاي مسدود کننده گیرنده آنژیوتانسین می توان به المزارتان (olmesartan)، واارتان (valsartan) و تلمیزارتان (telmisartan) اشاره کرد که درست مثل لوزارتان از آنها هم برای درمان فشار خون بالا استفاده می شود.
لوزارتان با مسدود کرد
طرف به دلیل چت غیراخلاقی تمام اکانت‌هاش تو برنامه مسدود میشه، با ایمیل اون یکی اکانتش با لحن مظلومانه!! به پشتیبانی پیام میده چرا مسدود شدم من که کاری نکنم. نمیدونه ما تمام متخلفین رو با جزئیات زیر نظر داریم و ادعای دروغ اونها برای ما کاملا روشنه.
 
مورد داریم اکانتش مسدود شده، یه اکانت ناشناس دوم از قبل داشته و ما هم میدونستیم، اما از اونجایی که تخلفش در حدی نبوده که تمام اکانت‌هاش مسدود بشه دیگه پیگیری نکردیم. حالا اسمشو به یه غریبه آشنا ت
زراعة الاسنان فی ايران
تهدف زراعة الاسنان فی ايران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة، وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.زراعة الأسنان فی ايران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ايران أفضل ا
زراعة الاسنان فی ايران
تهدف زراعة الاسنان فی ايران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن
طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة،
وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.
زراعة الأسنان فی ايران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان
الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات
سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ايران أ
رئیس جمهور فرانسه هشدار داده که ممکن است مرزهاي اتحادیه شینگن به خاطر شیوع ويروس کرونا تا ماه سپتامبر مسدود باقی بماند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شنگن ویزا اینفو، امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه هشدار داده که ممکن است مرزهاي اتحادیه شینگن به خاطر شیوع ويروس کرونا تا ماه سپتامبر یعنی تا حدود شش ماه دیگر مسدود باقی بماند.
رئیس جمهور فرانسه که این هشدار را در کنفرانس ویدئویی اعلام کرده، دلیل این شرایط را جلوگیری از شیوع مجدد ويروس
کانال خبرگزاری فارس دقایقی قبل خبر داد که دامنه farsnews.com متعلق به خبرگزاری فارس ساعتی پیش با دستور وزارت خزانه‌داری آمریکا مسدود شد.در ایمیلی که از طرف سرویس دهنده بین‌المللی این دامنه برای خبرگزاری فارس ارسال شده به صراحت دلیل این انسداد غیرقانونی دستورالعمل مقرر شده توسط دفتر کنترل دارایی‌هاي خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک) و قرار گرفتن این خبرگزاری در فهرست SDN عنوان شده است.از ساعتی قبل دسترسی مخاطبان خبرگزاری فارس به سایت این
 بدافزار ها یک اصطلاح گسترده تر نسبت به ويروس ها هستند. ويروس، باج افزار ، تروجان و . در بدافزار ها وجود دارند . در سالهاي گذشته اسم ويروس بین مردم  عمومیت بیشتری داشته است . به همین علت بیشتر شرکت ها و کمپانی ها برنامه هاي امنیتی خود را به آنتی ويروس ها اختصاص داده بودند ولی امروزه انتي ويروس ها از قابلیت ضدبدافزار ها برای حفاظت و امنیت بیشتر استفاده میکنند .
            این قابلیت آنتی ويروس ها میتوانند انواع بدافزارها و ويروس هاي نوظهو
   آیا کسپرسکی ، ایست، آویرا، اف-سکیور و بیت دیفندر ، آپدیت آنتی ويروس هايشان را بر روی ايران میبندند؟
هم
اکنون نیز در برخی روزها وب سایت این شرکتها به سختی باز می شود و آپدیت
آنتی ويروس هايشان با خطا مواجه میشود و یا با سرعت بسیار کمی صورت میگیرد.
فروشندگان
و نمایندگان شرکتهاي فوق با ارائه اطلاعات نادرست و اشتباه به خریداران
آنتی ويروس همواره تلاش کرده اند مانع مهاجرت مشتریانشان به آنتی ويروس هاي
دیگر شرکتها مخصوصآ برندهاي مطرح ماند تر
کاتلین کروتین یک کتابخانه برنامه نویسی غیر مسدود کننده (non-blocking) برای زبان برنامه نویسی کاتلین است که برای توسعه اپلیکیشن هاي شبکه ای طراحی شده است. کروتین ها به توسعه دهندگان این امکان را می دهند تا کدهاي غیر مسدود کننده بنویسند که باعث افزایش کارایی و بهره وری می شود.
ادامه مطلب
و ماه، در نیمه شبی به اندازه ی نیم قرن پیرتر شد.
ما به اندازه ی نیم قرن خسته تر شدیم.
حالا چه کسی می خواهد صدای جوانی ما را
از زیر خروارها خاکِ سرخِ گرم،
و ترک هاي زودهنگام پوستمان را
از زیر بوتاکس هاي پی در پی، بشنود؟
 
صدای ما را که در گورهاي خانگی دفن شده ایم،
خواب هايمان را که در فکرهاي خونین غرق شده اند،
و نفس هايی که در سینه ها حبس کرده ایم را،
چه کسی می خواهد بخت بگشاید؟!
 
من قول داده بودم که بخندم!
من پاییز را در میانه ی راه پشت سر گذاشته بو
راه هاي جلوگیری از ابتلا به ويروس کرونا چیست؟
ويروس کرونا یکی از نسخه هاي جهش یافته آنفلوآنزا میباشد که عوارضی بسیار شبیه به سرماخوردگی دارد اما با شدت بسیار بیشتر. ابتدا بایست ببینیم که این ويروس چگونه منتشر میشود تا راه ابتلا به آنرا مسدود کنیم.  ويروس کرونا از دو طریق هوا و تماس قابل انتقال است.

ادامه مطلب
سلام امروز کرک آنتی ويروس نود32 برای همیشه  گذاشتم بیشتر میگن برای نسخه 8 هست 
1- قبل از اجرا نرم افزار انتي ويروس را غیرفعال کنید--------------------------------------------
2- رمز فایل rezavideo است --------------------------------------------------------------------
3- لینک دانلود کلیک کنید------------------------------------------------------------------------
نکته : بعد از زدن گرینه اکتیو بر روی yes کلیک کنید ولی بر روی ok کلیک نکنید
رفت!
فردای همون روزی رفت که واسه اش شال آبی فیروزه ای و سبز پسته ای گرفته بودم، فردای همون روزی که احمد دنبال پوشه ی آبی می گشت تا مدارک سربازیش رو بچپونه توش و بره سربازی تا مرد بشه اما رفت و برگشت و نامرد شده بود و دو سال از زندگی و بیست سال از مروّت عقب افتاده بود، فردای همون روزی که اون مرد ۴۶ ساله بهم گفت "قدر جوونیت رو بدون، بعد از ۲۷ سالگی یه دفعه به خودت میای می بینی شدی ۴۶ ساله!"، فردای همون روزی که آقای اصغری گفت "به علت بارش باران و برف، ج
به گزارش خبرگزاری فارس، در ایمیلی که از طرف سرویس دهنده بین‌المللی این دامنه برای خبرگزاری فارس ارسال شده به صراحت دلیل این انسداد غیرقانونی دستورالعمل مقرر شده توسط دفتر کنترل دارایی‌هاي خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک) و قرار گرفتن این خبرگزاری در فهرست SDN عنوان شده است.
از ساعتی قبل دسترسی مخاطبان خبرگزاری فارس به سایت این خبرگزاری در ايران و نقاط مختلفی از جهان با مشکل مواجه شده بود.
در حال حاضر دسترسی مخاطبان به سایت خبرگزاری
رئیس جمهور فرانسه هشدار داده که ممکن است مرزهاي اتحادیه شینگن به خاطر شیوع ويروس کرونا تا ماه سپتامبر مسدود باقی بماند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شنگن ویزا اینفو، امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه هشدار داده که ممکن است مرزهاي اتحادیه شینگن به خاطر شیوع ويروس کرونا تا ماه سپتامبر یعنی تا حدود شش ماه دیگر مسدود باقی بماند و هیچکسی امکان دریافت ویزای شینگن را نداشته باشد.
رئیس جمهور فرانسه که این هشدار را در کنفرانس ویدئویی اعلام کر
بازار هدف آنتی ويروس بیت دیفندر که مدتها کشورهاي اروپایی را پوشش میداد مدتهاست کشورهاي آسیایی را نیز در دستور کار قرار داده. شناخت مناسب از صنعت امنیت اطلاعات، ارائه راه حل‌ها و تکنولوژی هاي پیشرفته پیشگیرانه و مسدود کننده بدیع، این تولید کننده محصولات امنیتی سایبری را به یکی از مطرح ترین‌ها در این عرصه تبدیل کرده است.
 
ادامه مطلب
محدودیت‌هاي جدید اپل از روز گذشته آغاز شده و به واسطه همین محدودیت‌ها که در زمینه گواهی توسعه دهنده سازمانی است، تعدادی از برنامه‌هاي پرطرفدار و کاربردی ايرانی مثل اسنپ، برای کاربران آیفون از دسترس خارج شده‌اند.
ادامه مطلب
چهارمین روز فروردین در حالی آغاز شده است که کولاک، برف، باران و مه گرفتگی مهمان اکثر جاده‌هاي کشور است.
هرچند همه مسؤولان بهداشتی کشور تاکید کرده‌اند که هموطنان باید در نوروز امسال از سفرهاي غیر ضرور اجتناب کنند اما باز هم هستند عده‌ای که یا به دلیل شرایط خاص و یا عدم توجه به این توصیه‌ها پا به جاده می‌گذارند.
در این مطلب از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌هاي کشور مطلع خواهید شد.
 
11:15/ انسداد محور دیهوک - زنوغان
محور دیهوک ـ زنوغان در خرا
دلایل اصلی نشتی اب از یخچال فریزر چیست؟
غالبا مشکل نشتی اب از یخچال فریزر به علت مسدود شدن تخلیه است.همه یخچال فریزر هاي بدون برفک یک چرخه برفک زدایی دارند که یخ و برفکی که ممکن است روی کویل هاي اواپراتور بوجود ایند را ذوب می کنند.اب ناشی از ذوب شدن این یخ ها به داخل ی ظرف یا سینی که خارج از یخچال فریزر معمولا زیر یخچال  نزدیک کمپرسور قرار دارد هدایت می شود.گاهی اوقات تخلیه  ممکن است با ذرات غذا یخ یا کیسه هاي پلاستیکی مسدود شود.در بعضی یخچال ف
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- دربدن افرادی  که درکشور هلند سه درصد جمعیت بوده است  انتي بادی ویا پاتن است که مخصوص از بین بردن ويروس کورانا است ضد کورنا است جوانان به مرکز خون گیری برونند مقداری خون بدهندچنانه انها دارای پاتن باشنداز خون انها اول استفاده کنندودر ثانی ازروی الگوی ان-واکسن بسازنند انشا اله قصد قربت الی الله بکنید اگرموفق شدید ثواب بی حد خواهید برد –انشالله-موفق باشید
               
 
بهترین برنامه آنتی ويروس Anti Virus در گوشیهاي اندروید. با نصب این برنامه و استفاده از آن میتوانید سطع امنیت و سلامت گوشی خود را به بالا ترین هد خود برسانید .این برانامه شامل مسدود کننده تماسهاي مزاحم نیز میباشد که شما میتوانید از قسمت call filter تماسهاي مزاحم را مسدود کنید. این برنامه در بین هم نوعان خود از بلاترین رتبه برخوردار است.حجم فایل: 38mbفرمت فایل:apkرتبه در گوگل پلی: 4.9 ☆راهنمای دانلود : (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه
رَت Rat
سلام به تمامی فرتاپی ها
 
شاید تا الان خیلی جاها کلمه رت (Rat) به گوشتون خورده باشه مثل میگن با رت طرفو هک کردم یا رت دادم به طرف این جملات رو زیاد شنیدید , در این پست میخواهیم توضیح بدیم رت (RAT) چیه ؟ و چطوری کار میکنه و در آخر رت هاي معروف رو خدمتتون معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.
 
 
رت (RAT) مخفف کلمه (Remote Access Trojan) یا (Remote Administration Tool) هست و به زبان ساده یعنی دسترسی از راه دور , بخوام واضع تر توضیح بدم رت به ما این امکان رو میده که بتونیم سیستم یا
چه مسائلی باعث خرابی کمپرسور کولر گازی می شود
 1-کثیفی رادیاتور
زمانی که رادیاتور پراز گرد وغبار شود لوله هاي رادیاتور کندانسور مسدود می شود و از خروج حرارت جلوگیری می کند و همین باعث افزایش کارکرد کولر گازی و اورلود و همچنین متوقف شدن عملکرد کولر گازی می شود.
 
 2-مسدود شدن لوله هاي حاوی مبرد
اگر به هر دلیلی لوله هاي حاوی مبرد مسدود شود و یا دچار مشکل شده باشد ابتدا متوجه میشوید که کولر گازی خنک نمیکند.اگر این مشکل برطرف نشود ممکن است دچار او
بیت دیفندر در شناسایی ويروس‌ها دقیق و مطمئن است، به کمک قابلیت فیلترسازی وب خود دسترسی کاربر به سایت‌هاي نامطمئن را مسدود می‌کند و یک مرورگر ایمن را برای حفظ امنیت تراکنش‌هاي بانکی و خرید آنلاین شما در اختیارتان می‌گذارد. این آنتی ويروس هوشمند به یک قابلیت مدیریت رمز هم مجهز است و به کمک آن به طور خودکار اطلاعات کارت اعتباری شما را در فرم‌هاي اینترنتی پر می‌کند.
کسب امتیاز عالی در زمینه محافظت از اطلاعات کاربران در مقابل سارقین اینترن
GA در اندروید می رود، مرورگر Vivaldi مسدود کننده ردیابی داخلی می شود 
ا
GA در اندروید می رود، مرورگر Vivaldi مسدود کننده ردیابی داخلی می شود
GA در اندروید می رود، مرورگر Vivaldi مسدود کننده ردیابی داخلی می شود  : ویوالدی ، مرورگری که توسط مدیر عامل سابق اپرا ، جان فون تتچنر راه اندازی شده ، مدت هاست که خود را به عنوان یک جایگزین بسیار قابل تنظیم برای Chrome و Firefox برای کاربران قدرت قرار داده است. امروز ، این تیم نسخه 3.0 مرورگر دسک تاپ خود را با ردیاب داخلی و مس
سلام
تابستان یازده
ما خانوادگی! مشتری بانک رفاه هستیم. ماجرا از این قرار است که سه شنبه به خاطر یک تراکنش بانکی از طریق اینترنت، متوجه شدم که حسابم مسدود شده! یعنی متوجه نشدم چون فقط پیغام خطای سیستمی می‌داد بدون هیچ توضیحی. با شعبه که تماس گرفتم گفتند حسابتان مسدود شده!
چرا؟
لابد اشکالاتی در اطلاعات حساب بوده!
مثلا چه اشکالاتی؟ همین چند ماه قبل –پارسال-  حساب ارجمندبابا مسدود شد و حضوری خدمتتان رسیدم محض احتیاط علاوه بر ارجمندبابا، کل اطل
صبح امروز در دیدار کارگران: این حرکت اخیر آمریکا برای تحریم فروش نفت ايران؛ بجایی نمیرسد. ما آنقدری که نیاز داریم و خودمان اراده میکنیم، میتوانیم نفت خود را صادر کنیم. آنها به خیال خودشان راه را مسدود کرده اند اما ملت فعال و مسئولین بیدار اگر دامن همت به کمر بزنند بن بستها را باز خواهند کرد/ ملت ايران ملتی نیست که در مقابل دشمنی آنها ساکت بنشیند/ هرچه ما کمتر وابسته به این شکل از فروش نفت باشیم، قدر میدانیم و این برای ما بهتر است.
انواع عایق پشم سنگ- عایق فله ای ( یا خام)- عایق لحافی پشم سنگ- عایق پتویی دوخته شده- عایق تخته ای پشم سنگ- عایق لوله ای پشم سنگ 
کاربرد انواع پشم سنگعایق فله ای خام: این نوع عایق به شکل الیاف خام پشم سنگ می باشد و در واقع الیافی تولیدی پشم سنگ هستند که به فرم ها و شکل هاي دیگر تبدیل نشده اند. از این نوع عایق در فضاهاي ناصاف، بی نظم و بدون شکل مشخص و یا برای پر کردن فضای هاي خالی بین انواع دیگر عایق هاي پشم سنگ استفاده می شود.عایق لحافی: در عایق کاری پ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها