نتایج جستجو برای عبارت :

شوگر مامی پارتنر

شوگر ددی یعنی چی و به چه فردی گفته میشود؟ خب، شوگر ددی (که به انگلیسی نوشته می شود sugar daddy) مرد میانسالی است که در ازای رابطه جنسی و البته با رضایت، به زن ها و مردان جوان، هدایا و کمک هزینه می دهد و با آنها سفر و گردش میرود. در ادامه این مطلب ویکی روان بیشتر به معنی کلمه شوگر ددی می پردازیم.
منبع مقاله : شوگر ددی یعنی چی ویکی روان
ادامه مطلب
پارتنر گوگل ادوردز شدن کار راحتی نیست اما با رعایت چند نکته و ارسال یک سری مدارک خاص و دریافت نتایج خوب در مدیریت اکانت‌های گوگل ادز می توانید تبدیل به پارتنر گوگل (مجری تبلیغات در گوگل) شوید. در اصل آژانس‌های تبلیغاتی که با مشتری های زیادی برای انجام تبلیغ در گوگل همکاری دارند می‌توانند به عنوان پارتنر گوگل فعالیت کنند.
ادامه مطلب
همانطور که میدانید خیلی ها به دنبال شرایط جدید پارتنر شدن گوگل هستند تا بتوانند با علاوه بر افزایش اطلاعات، شرایط بهتری را در حوزه تبلیغات در گوگل برای خود فراهم کنند.همچنین باید بدانید که اخیرا گوگل شرایط متفاوتی برای کسب پارتنری گذاشته است. ابتدا زمان تعیین شده تا شهریور سال 99 بود ولی به علت شیوع ویروس کرونا این زمان تا بهمن ماه 99 تمدید شده. حال با مشاهده ویدیو با ما همراه باشید:
ویدیوی معرفی شرایط جدید پارتنر شدن گوگل
 
حتما بخوانید: چگ
شرایط زندگی هر کسی برای خودش سخته . دیروز داشتم با دانیال حرف می‌ زدم . می گفت که داره خوب کار می کنه . پول خوبی هم درمیاره . اما واقعا دلیلی برای زندگی نداره . از طرفی یکم وضعیت کاریش سخت شده و نیاز به یک پارتنر رو حسابی توی زندگیش احساس میکنه . ولی هرگز این پارتنر رو نداشته . همیشه درگیر کار بوده و هم گیم میزده و هیچ وقت فرصتش رو پیدا نکرده که دنبال یه پارتنر باشه و حالا باید فشار زیادی رو تحمل کنه . من داشتم به حرف هاش فکر میکردم و فکر میکنم حرفش ب
تبلیغات در گوگل
توسط پارتنر رسمی گوگل
برای موفقیت در تبلیغات گوگل:۱: تحلیل و انتخاب بهترین کلمات کلیدی۲: بهینه سازی صفحه فرود برای رفع نیاز جستجوگر کالا و خدمات شما۳: نوشتن جملات و توضیحات حرفه ای مناسب برای جذب مشتری پتانسیل۴: تنظیم کمپین حرفه ای توسط متخصصین گوگل ادورز۵: آنالیز نتایج و اصلاح مداوم مراحل ۱ تا ۴
   ده روز دیگر، درست ده روز دیگر، تولد پارتنر سابقم است و ده روز دیگرش تولد پارتنر فعلیم. هنوز از دست جفتشان عصبانیم. از اولی به خاطر این که ترکم کرد و از دومی احتمالا به خاطر این که دیگر دوستم ندارم. به اولی پیامی دادم که تولدش را، پیش‌پیش، تبریک بگویم و در همین اثنا تصمیم گرفته‌م مدتی از دومی فاصله بگیرم.
   دلم برای بوسه‌های اولی تنگ شده. هم بهتر می‌بوسید هم بهتر بغلم می‌کرد. مشکلش این بود که دوستم نداشت. دومی هم دیگر دوستم ندارد. هیچ کدا
 
 
این کشور برا هر روزش یه روز واسه تبریک داره پسباباها، شوهرها، داداشا، شوگر ددی ها، دوست پسرا روزتون مبارک. مرسی انقد خوبین که دست و بال ما رو جمع کردید.شما نبودید جنس دوم ام نبودیم شانس میاوردیم جنس دست چندم چینی می شدیم شاید! به هر حال هر چی نداریم یا اضافی داریم صدقه سر شماس.لطفا بار و بندیل غیرت و من بیشتر می فهمم و اجازه نمیدم و من مردم چون شمبول طلام و عقلم بیشتره رو ببندید و بندازید دور .
دنیا با برابری قشنگ تره . 
 
خانوما روز شمام مبا
سلام دوستان عزیز
گفتم بعد از یه مدت یه نظر سنجی دوباره تو وب قرار بدم. لطف کنید شرکت کنید
خب حالا بنظر شما کدام تو لباس سربازی خوش تیپ تر لی مین هو یا جی چانگ ووک ؟
راستش من خودم هیچ کدومشون نمیشناسم یه فیلم کامل از هیچ کدام ندیدم ولی می دونم جفت شون پسرند جفت شون ۳۱ ساله شون جفت شون پارتنر پارک مین یانگ هستند . از جفت شون ۲ تا سریال که پارتنر مین یانگ بودند دیدم اونم ۱۰ دقیقه .
اما راستش بخواهیم بنظر من جی چانگ ووک هم جذاب تر هم خوش تیپ تر هم باز
   ده روز دیگر، درست ده روز دیگر، تولد پارتنر سابقم است و ده روز دیگرش تولد پارتنر فعلیم. هنوز از دست جفتشان عصبانیم. از اولی به خاطر این که ترکم کرد و از دومی احتمالا به خاطر این که دیگر دوستم ندارم. به اولی پیامی دادم که تولدش را، پیش‌پیش، تبریک بگویم و در همین اثنا تصمیم گرفته‌م مدتی از دومی فاصله بگیرم.
   دلم برای بوسه‌های اولی تنگ شده. هم بهتر می‌بوسید هم بهتر بغلم می‌کرد. مشکلش این بود که دوستم نداشت. دومی هم دیگر دوستم ندارد. هیچ کدا
همیشه اینجوریه:
دانشگاه تهران حتما کیفیت دانشجوهاش بالاتره.
درسته؟
خب اینجا ملت کس و میدن که بتونن کار نکنن و از پس هزینه مخارج بربیان.
اینو بخونین.
دانشگاه تورنتو بیشترین تعداد شوگر بیبی ها رو در کانادا داره.
آخه جالبه طبق این امار مثلا مک گیل و اتاوا و یو بی سی هم رتبه هاشون بالاست!!! 
یعنی مثلا دخترای 20 ساله با مردای شصت ساله دوست میشن (اماری که این سایت داده مزخرفه، شوگر بیبی ها معمولا اندرگرد هستن و بین 18 تا 22 سن دارن یا حالا بیشتر، دیگ
این دو دستور جزو محبوب ترین دستور پخت های کیک وانیلی لایه ای و اسفنجی هستند که به صورت تصویری آن را به شما آموزش می دهیم.
چگونه یک کیک اسفنجی وانیلی درست کنیم؟
کیک اسفنجی وانیلی یا ساده، یک مورد پخت استاندارد برای هر قنادی می باشد که عاشق کیک درست کردن است. در کیک اسفنجی سنتی از آرد ساده یا همه منظوره همراه با ورز دادن فراوان برای پف کردن کیک استفاده می شود. یک روش ساده تر برای اسفنجی شدن کیک، استفاده از آرد با خمیر مایه است که به فرایند پف کردن
+ بچه ها ، اینجا کسی هست که زبان انگلیسیش خوب باشه ؟ یعنی در سطحی که بشه مکاتبات و ارسال کامنت بصورت انگلیسی باشه ؟؟؟
 
تو پست های مربوط به زبان انگلیسی ، خب من راه های زیادی گذاشتم ، اما واقعیت اینه که ما پارتنر نداریم ، تلگرام و اینا هم که قطعه ، خیلی خوبه که مثلا یه برنامه میان مدت بزاریم و براساس درس های مکالمه نصرت ، مثلا 15 تا درس بریم جلو و هر چی یاد گرفتیم بیایم و شروع به مکاتبه و چت کنیم .
 
 
یعنی میخوام بگم سطح پایه باشه 15 درس نصرت که مناب
سلام
قبلا" ، 2 تا پست درباره بحث زبان انگلیسی نوشتم و چیزهایی که می دونستم رو گفتم اما مهمترین چیز در یادگیری زبان انگلیسی تمرین و تلاش و انگیزه و صد البته یک پارتنر خوب برای زبان هست و تو خونه چون کسی رو نداریم باید با در و دیوار حرف بزنیم که البته اگه به یک سطح مشخص برسیم میتونیم از طریق اسکایپ با بقیه صحبت کنیم.
 
چطور انگلیسی یاد بگیریم ؟ ( پارت 1 )
چطور انگلیسی یاد بگیریم؟ ( پارت 2 )
 
در 2 پست قبلی ، گفتنی ها رو گفتم و بحث پارتنر رو بعدا تو یک پست
از ساعت ده و نیم بیدارم و همینجور رو تختم. دلم نمیخواد پاشم و به حجم کارایی که میتونم و باید انجام بدم فکر کنم
امروز باید برم عابر بانک تا پولامو جا به جا کنم
تف تو هر چی رمز دوم. چرا نباید بتونم از خونه انجام بدم. شت
 
*پارتنر کثافت حتی یه مسج هم بهم نداده
سهم من از زندگی خیلی بیشتر از این حرفاس!از وقتی شروع کردم به دوست داشتن خودم،به حرکت در جهت ایده آل های خودم حالم بهتر شد،خوب شد کاملن حتی!چیزی ک من بهش نیاز دارم یه ادم خفنه !ولی نه یه پارتنر خفن نه!خودم !خودم باید به خودم حس ارزش بدم!
سلام
قبلا" ، 2 تا پست درباره بحث زبان انگلیسی نوشتم و چیزهایی که می دونستم رو گفتم اما مهمترین چیز در یادگیری زبان انگلیسی تمرین و تلاش و انگیزه و صد البته یک پارتنر خوب برای زبان هست و تو خونه چون کسی رو نداریم باید با در و دیوار حرف بزنیم که البته اگه به یک سطح مشخص برسیم میتونیم از طریق اسکایپ با بقیه صحبت کنیم.
 
چطور انگلیسی یاد بگیریم ؟ ( پارت 1 )
چطور انگلیسی یاد بگیریم؟ ( پارت 2 )
 
در 2 پست قبلی ، گفتنی ها رو گفتم و بحث پارتنر رو بعدا تو یک پست
بچه ها اینو بخونین:
750ft2 - Offering a room with a view for free (Toronto)
I have a beautiful penthouse that I am open to sharing with a female. Not expecting any rent. Hoping for a mutually beneficial arrangement. Brown single guy in late thirties
خخخخخخخخخ
پسره یا ایرانیه یا مال آمریکای جنوبیه.
چون نوشته brown
همسن غالب پسرای مجرد ایرانیه
مطمئنم که پسره ایرانیه
چون South american ها غالبا میگن که مثلا مال امریکای جنوبی هستن
همش بهتون میگم که تنهایی و بدبختی داره از سر و روی پسرای ایرانی و مردهای ایرانی اینجا میباره؟!
خیلیاشون درامداشون میره بالا
مطلع شدیم که پارتنر من توی تئاتر رقص کاغذپاره‌ها قراره انتقالی بگیره و همین آخر هفته بره یزد برای همیشه. نه تنها اپیزود ما، که کل اجرا کنسله. دیشب من و پویا پشت صحنه که نشسته بودیم کلی گریه کردیم و من با آرایش ریخته اومدم رو صحنه :) که البته به درک. صال داره می‌ره :((((
کانون خالی خالی میشه. همه رفتن.
جالبه بدونین که کلمه ain't به صورت رسمی اصلا وجود نداره
 
این مخفف غیر رسمی و نادرست به جای is not/isn’t, am not, are not/aren’t, have not/haven’t, and has not/hasn’t استفاده می‌شود. به مثال‌های زیر دقت کنید:
If it ain’t broke, don’t fix it.”
اگر نشکسته تعمیرش نکن.
I ain’t got no money to pay for that.”
من پولی ندارم که براش بپردازم.
They stayed quiet because they ain’t got nothing to say.”
آن‌ها ساکت موندن به خاطر اینکه چیزی برای گفتن ندارن.
Ain’t nobody got time for that!”
هیچ کس برای اون وقت نداره!
با استفاده از کلمه ai
محیط کشت TSI یک محیط کشت جامد است و درون لوله ای و به صورت شیب دار تهیه می گردد و در تشخیص باکتری ها نقش بسیار مهمی دارد .
محیط کشت TSI  شامل ترکیبات گلوکز ،لاکتوز، سوکروز ، پپتون، تیوسولفات، آهن و . می باشد .
PH محیط بین 4.8 تا8.4  متغییر است . مقدار گلوگز کمتر از لاکتوز و ساکارز است که همین موضوع باعث می شود باکتریهای تخمیر کننده قندهای مختلف تمییز داده شوند. نحوه کشت این محیط به صورت خطی و عمقی است و همچنین محیط کشت TSI  به علت داشتن فنول رد به رنگ ق
این بار در مورد اصطلاح جالب use it or lose it صحبت می‌کنیم.
این اصطلاح، یک اصطلاح غیر رسمی در زبان انگلیسی است و به این معنی است که اگر از آموخته‌ها استفاده نشوند ممکن است به فراموشی سپرده شوند و همچنین فرصت‌ها اگر استفاده نشوند ممکن است از بین بروند!
مفهوم این اصطلاح دقیقا در مورد یادگیری خود زبان انگلیسی هم صادق است. تمام جملات، سختارها و کلماتی که از کلاس، کتاب، فیلم، آهنگ، سایتها و . یاد می‌گیرید اگر استفاده نشوند از بین می‌روند!
طبق منحنی ف
از دوست پسرم تست چسان فسان روانشناسانه گرفتم، چون دکتر دیونه های آی فیلم بهم گف که ازش بگیر و جواب سوالاش رو بده که با جواب سوالای تو، بشینم تفسیرشون کنم.
یکی از سوالا این بود که شما احساس تنهایی میکنید اغلب اوقات؟ و اونم گفت اره. سوال دیگه این بود که ایا کسی شما رو درک میکنه و گفت نه. ایا اگر اتفاق بدی برای شما بیوفته، کسی براش مهم هست؟ جواب نه.
طبعا ببینید حس من بعنوان پارتنر ایشون چی میتونه باشه.
که تمام جواب اون سوالا برای من "اره" بود، بخا
بعضی وقتها به این خیلی فکر میکنم
که اگه شما اون ادم/پارتنر/شریک که فکر میکنین ادم فانتزیاتونه
رو پیدا کنین
هم شما خوشحال میشین از ازدواج با اون ادم
هم اون ادم (پسرا مخصوصا) در نگاه اول و در همون هفته اول تصمیمش رو گرفته که شما اون همسر رویایی اون ادم هستین.
بله ما دخترا خیلی فانتزی بزن و گاهی خیلی رویایی و احساساتی میشیم.
ولی پسرا خیلی قاطع هستن. وقتی پسری در نگاه اول یا در هفته اول از شما خوشش میاد و یا حس میکنه شما نیمه گم شده ش هستین،
 
قطعا شم
دیروز یه پستی و کامنت هاش رو میخوندم در مورد بدن زن.حرف این بود که ن بیشتر از این که انسان جنس دیگه باشن "بدن" دیده میشن.واسه همینه که ،آزار جنسی و جسمی و روانی،کتک،متلک و این چیزها وجود داره.عمل های زیبایی هم بخشی از همین فرهنگ حساب میشن.بعد طبق معمول مردها اومده بودن و گفته بودن:مردها هم همین طور.فرقی نمیکنه چه پستی نوشته بشه این دوستان همیشه با این کامنت هستن و انگار نمیخوان مغز حرف رو درک کنن.
در ادامه کلی کامنت های ن بود از تجار
بچه ها جدی گرگ زاده لاس میزد امشب با من
دیوث
خیلی ناراحت شدم.
وقت خوابش بود تحریک شده بود کاملا معلوم بود.
من هرگز و هرگز پیش نیومده موقع تحریک شدن با کسی حرف بزنم مگر اون آدم شریک زندگیم  عشقم باشه.
احمق.
بچه ها جدی حسودی میکنه :) گوگوری، دلم براش سوخت
دیشب داشت به من اثبات میکرد که من براش مهم نیستم (همیشه این کارو میکنه که ثابت کنه اهمیتی به من نمیده)
دلم سوخت :(
عزیزم.
من کلا دلم میسوزه برایکسی که تنهاست و عشقش هم لو رفته.
به زور همه ش بهم میگه تو
مقدمه تقویت مهارت های مکالمه زبان انگلیسی 
امروزه با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و مشکلات اقتصادی، تقاضا برای شرکت در آزمون آیلتس به شدت افزایش پیدا کرده است. بیشتر افراد به دنبال این هستند تا با دریافت مدرک آیلتس خود به یکی از کشور های انگلیسی زبان مهاجرت کنند. 
اما یکی از مهم ترین چالش هایی که با آن روبرو هستند، مهارت های مکالمه زبان انگلیسی است. بیشتر زبان آموزان و داوطلبان آزمون آیلتس نمی توانند انگلیسی را به خوبی و به صورت روان صحبت کنن
همه ما آرزوی دنیای ایده‌آلی رو داریم که بعد از گذشت چند روز از تصمیم برای یادگیری یک زبان جدید بتوانیم خیلی راحت به آن زبان صحبت کنیم. اما واقعیت این است که یادگیری یک زبان جدید به تمرین و پشتکار نیاز دارد.
درست است که یادگیری یک زبان جدید یک شبه ممکن نیست ولی راه‌هایی وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها سرعت یادگیری را چند برابر کرد و از پیشرفت خوب لذت برد. راحت‌ترین و کاربردی‌ترین این روش‌ها "شروع به صحبت کردن" است. هر چقدر بیشتر صح
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


 
————————————————————————————
 
یه بار تو نوشته های مهدی معارف خوندم میگفت ؛
هیچ کس نمیمونه، هر کسی آخرش یه روز میزاره میره و ترکت کنه
این یه حقیقه غیر قاب
جالبه دلم برای هیچکس و هیچ روزی تنگ نمیشه ! الا بابام ! که اونم جز استثنا قرار میگیره :)) کافیه یکم آدما ازم دور بشند کم کم توی ناخودآگاهـم فراموششون میکنم خیلی روتین وار !البته مامانم جز استثنا قرار میگیره !چون جزیی از وجودمه ! 
چند روز پیش داشتم فکر میکردم کی ممکنه یه روزی برام تا ابد بمونه حالا ابدم نشد حداقل اگه زنده بمونم تا سن سی الا چهل سالگیم !دیدم تنها امیدم همین مامان خوش قلبمه ! بقیه خیلی خیلی عادی کنار میرن !
همینقدر حسابمـون از آدما خ
اینو متوجه شدم،
اگه اشتباه میکنم، هم پسرا هم دخترا بهم بگن.
مردها، یعنی جنس مذکر، تا وقتی پارتنری که دوست دارن رو پیدا نکردن، همه ش میرن بیرون، پست میذارن اینورو اونور، همه ش به اینو اون پیام میدن و خیلی تحرک دارن.
یعد که آدمی که دوست دارن رو پیدا میکنن،
دیگه اروم و قرار میگیرن
و کلا دیگه حال ندارن پست جدید بذارن، کلا دوست دارن به اهدافشون فکر کنن، تلاش میکنن برای مستحکم کردن و لذت بردن از زندگیشون.
 
دخترا برعکسن.
 
دخترا به محض اینکه آدم فان
 
I need some sleep :
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


 
————————————————————————————
 
یه بار تو نوشته های مهدی معارف خوندم میگفت ؛
هیچ کس نمیمونه، هر کسی آخرش یه روز میزاره میره و ترکت کنه
این یه
۱. سوم راهنمایی که بودم رفتم کانون زبان. اون زمان اکثر دوستام کلاس‌های موسسه‌های دیگه رو شرکت می‌کردن. من هم روزی که وارد کانون شدم خیلی زبانم قوی نبود ولی با این وجود توی آزمون تعیین سطح pre1 قبول شدم. pre1 جزء سطح بزرگسالان محسوب می‌شه. توی اون کلاس فقط من دانش‌آموز بودم! یکی پرستار بود، یکی استاد دانشگاه و… بین این همه فاطمه پارتنر من شد. فاطمه دانشجوی سال دوم مهندسی پتروشیمی تهران بود. اون ترم تابستون بود و اومده بود شهر خودش. خواهر فاطمه ه
 
I need some sleep :
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


 
————————————————————————————
 
یه بار تو نوشته های مهدی معارف خوندم میگفت ؛
هیچ کس نمیمونه، هر کسی آخرش یه روز میزاره میره و ترکت کنه
این یه
ساعت از 3 صبح گذشته بود. ژولیس خسته بود اما خوابش نمی‌برد. صدای قار و قور شکمش سکوتِ اتاق را بر هم می‌زد. یک تکه پیتزای سرد از یخچال برداشت و آن را با سس گوجه‌فرنگی تزیین کرد. به تنها ماهیِ باقی مانده در آکواریوم نگاه کرد که احتمالا با روشن کردنِ چراغِ آشپزخانه او را بیدار کرده است. دو قلپ از دلستر لیمو نوشید و برگشت به تخت. رفت زیر پتو و همانطور که تکه پیتزایی که به دست گرفته بود را گاز می‌زد به حرفِ موزآلو _یکی از معشوق‌های سابقش_ فکر کرد. ژ
زندگی جای دیگری است» اثر میلان درا.
این کتاب داستان یه شاعر جوان و مادرشه. مادری که مورد عشق و علاقه ی همسرش نیست، پس بعد از تولد پسرش به عشق بی رویه و افراطی به اون روی میاره و تلاش میکنه این عشق رو جایگزین ناکامی عاطفی زندگیش کنه. پسری که بسیار به مادرش وابستست، از برقراری رابطه ی درست ناتوانه، ضعیفه و برای جبران احساس حقارت ناشی از کنترل شدن دائمی توسط مادرش، به رفتارهای سادیسمی با پارتنرش روی میاره. از طرف دیگه مادر که احساس میکنه بای
سلام
دیروز فیلم wedding date را دیدم. قبلا هم یبار دیده بودم چون خیلی حوصله نداشتم دوباره تماشا کردم.
داستان این فیلم ماجرای دختری هست که مدتی است با دوست پسرش بهم زده و حالا از شانس بدش عروسی خواهرش هست و از اون بدتر این هست که خواهرش داره با برادر دوست پسر سابقش ازدواج می کنه. 
خیلی پیچیده شد. بایدد ببینید تا بفهمید.
این دختر خانوم هم چون نمیخواسته تنها به عروسی بره و اونجا دوست پسر سابقش را ببینه به فکر چاره میفته.
ظاهرا در آمریکا شغلی وجود داره ک
چرا تبلیغات در گوگل؟
گوگل را دیگر همه می‌شناسیم؛ بزرگ‌ترین موتور جست‌وجو در دنیا و پر ترافیک‌ترین وب‌سایت در ایران. وب‌سایت گوگل یکی از اصلی‌ترین کانال‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارها به شما می‌آید. تبلیغات در گوگل به دلیل نمایش در زمان و مکان مناسب، این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا مشتریان بالقوه را سریع‌تر به سمت وب‌سایت خود هدایت کنند.
با تبلیغ در گوگل، شما هر یک از سرویس‌های گوگل و همکاران تجاری آن را تبدیل به جای

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها