نتایج جستجو برای عبارت :

اسناد بالا دستی

نمونه سوالات استخدامی کاردان ثبت اسناد و املاک(بایگان ) سازمان اسناد و املاک
سوالات استخدامی کاردان ثبت اسناد و املاک(بایگان ) سازمان اسناد و املاک1399
 
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون مدنی –520 سوال با جواب
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون تجارت – 540  سوال با جواب
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون ثبت اسناد و املاک – 200  سوال با جواب
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون دفاتر
به استناد سایت آیین دادرسی دینا خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع اجرای اسناد تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و ارزیابی نحوه کار، در واحد‌های مختلف این مجتمع حضور یافت . برای مشاهده جزئیات اجرای اسناد از طریق دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/84/اجرای-اسناد-از-طریق-دفاتر-اسناد-رسمی.html
دعوای ابطال سند مالکیت
سند مالکیت، سندی است که از نوع اسناد رسمی تلقی می‌شود. اسناد رسمی در مقابل اسناد عادی قرار دارند و به اسنادی گفته می‌شوند که توسط مأمورین رسمی و در حوزه صلاحیت آن‌ها تنظیم شده باشد. این سند دارای ستون‌هایی است که نقل و انتقالات در آن نوشته می‌شود. همچنین در این اسناد اوراق به صورت خط‌کشی شده می‌باشند و پلمپ شده اند. غالباً اسناد رسمی از اعتبار عمده‌ای برخوردارند؛ مگر اینکه بی‌اعتباری آن‌ها به طریقی آشکار شود.
مو
خدمات اسکن اسناد و مدارک سازمانی 
اسکن اسناد و اوراق یکی از بهترین روش ها برای کاهش هزینه ها، بهبود گردش کار و مدرنیزه سازی سازمان شما  به صورت همزمان است. فواید شناخته شده در مورد اسکن اسناد و مدارک  بی شمار است،  این کار باعث افزایش عملکرد و راندمان فعالیت کاری شما می شود.
ادامه مطلب
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هرساله یک الی دو بار اقدام به برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند و تنها کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که از جانب یک سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند . ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی روند منظم و از پیش تعیین شده ای ندارد اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون در اسفند ماه انجام گرفت . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید
با گسترش رسانه های مجازی و غیرمجازی ، سرعت انتشار اخبار به شدت بالا رفته است و مردم با سرعت وحشتناکی اخبار را دریافت میکنند اما خیلی نمیتوانند خبر درست را از خبر غلط تشخیص دهند .
برای همین دولت ها و حکومت ها برای انکه بتوانند رسانه ها را کنترل کنند از  ضعف سواد رسانه ای مردم استفاده میکنند ، امروزه یکی از تکنیک های دولت ها و حکومت ها را  به شما اموزش خواهیم داد ، اسم این تکنیک حلقه دار است ، تکنیک حلقه دار برای هدایت و تخریب رسانه ها زیاد استفا
نمونه سوالات استخدامی کاردان ثبت اسناد و املاک(بایگان ) سازمان اسناد و املاک
سوالات استخدامی کاردان ثبت اسناد و املاک(بایگان ) سازمان اسناد و املاک1399
 
سوالات استخدامی را اینجا دانلود کنید
سوالات استخدامی را اینجا دانلود کنید
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون مدنی –520 سوال با جواب
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون تجارت – 540  سوال با جواب
نمونه سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  قانون ثبت اسناد
نمونه سوالات مصاحبه استخدامی سازمان اسناد و املاک 1399
شامل نمونه سوالات زیر:
سوالات مصاحبه استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 احکام ۲۸۲ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 آشنایی با پیامبران ۲۶۸ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 آشنایی با امامان ۱۴۴ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 آشنایی با احادیث و شخصیتهای مذهبی ۹۹  سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  سا
به استناد سایت آیین دادرسی دینا بر اساس تصمیم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مقرر شده است تا اطلاع و ابلاغ بعدی، از روز چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ دفاتر اسناد رسمی با شماره زوج در روزهای زوج و دفاتر اسناد رسمی با شماره فرد در روزهای فرد فعالیت داشته باشند . برای مشاهده فعالیت دفاتر اسناد رسمی به صورت زوج و فرد از 6 فروردین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/59/فعالیت-دفاتر-اسناد-رسمی-به-صورت-زوج-و-فرد-از-6-فروردین.html
آثار ثبت اسناد:
به موجب ماده ۷۰ قانون ثبت اسناد واملاک؛ سندی که مطابق قوانین به ثبت رسیده رسمی است و تمام محتویات و امضاهای مندرجه در آن معتبر خواهد بود، مگر اینکه مجعولیت آن سند ثابت شود.
انکار مندرجات اسناد رسمی راجع به اخذ تمام یا قسمتی از وجه یا مال و یا تعهد به تادیه وجه یا تسلیم مال مسموع نیست.
 
دوره آموزشی رایگان اسناد دریافتنی یک دوره مجازی برای معرفی انواع عملیات بر روی اسناد دریافتنی میباشد که با گذراندن این دوره به عملیات مربوط به اسناد دریافتنی و نحوه ثبت این عملیات آگاه میشوید و یک قدم دیگه در جهت رسیدن به قله موفقیت در حسابداری حرفه ای رو طی میکنید . امیدواریم که این دوره رایگان مورد پسند و یادگیری شما قرار بگیره و در زندگی شغلی شما مورد استفاده باشد.گروه آموزش استار حساب رو از نظرات پر مهرتون بی نصیب نزارید
 
مشاهده دوره
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱   حجم: 2.65 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۲   حجم: 2.78 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۳   حجم: 2.75 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۴   حجم: 2.59 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۵   حجم: 2.58 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۶   حجم: 2.88 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۷   حجم: 2.68 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۸   حجم: 2.75 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۹   حجم: 4.89 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱۰   حجم: 5.33 مگابایت
اسناد لانه جاسوسی جلد ۱۱ 
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هر ساله اقدام به برگزاری آزمونی تحت عنوان آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند . برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی 99 با توجه به شیوع کرونا به تعویق افتاده و اطلاع داوطلبان از زمان دقیق برگزاری برای برنامه ریزی در جهت جمع بندی و مطالعه دروس باقی مانده ضروری است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.c
اسناد خزانه اسلامی، ابزار مالی جدیدی است که از سال 1392 برای تسویه مطالبات طلب‌کاران غیردولتی از دولت معرفی‌شده است. این نوع از اسناد که ازجمله اوراق بدهی به‌شمار می‌آید، در کشورهای دیگر به‌عنوان ابزاری برای جبران کسری‌های بودجه دولت در کوتاه‌مدت به‌شمار می‌ِآید. در ایران دو نوع اسناد خزانه اسلامی معرفی‌شده است. اسناد خزانه اسلامی نوع اول که جهت تسویه بدهی‌های دولت به پیمانکاران غیردولتی مورداستفاده قرار می‌گیرد با اسناد خزانه مت
به استناد سایت آیین دادرسی دینا متعاقب پیگیری‌های مکرر هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران تهران در نهایت رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موافقت کردند اسکن اثر انگشت سردفتر در تایید نهایی اسناد حذف شود و به حالت تعلیق درآید . برای مشاهده جزئیات حذف اسکن اثر انگشت سردفتر در تایید نهایی اسناد می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/48/حذف-اسکن-اثر-انگشت-سردفتر-در-تایید-نهایی-اسناد.html
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا تمام سردفتران اسناد رسمی نیاز به یک دفتریار دارند تا در انجام امور دفتر اسناد رسمی و در مواقعی که آن ها در دفتر حضور ندارند به کارها رسیدگی کند . این سردفتران می توانند با معرفی شخصی برای شرکت در آزمون دفتریاران و در صورتی که این شخص حد نصاب نمره را کسب کند او را به عنوان دفتریار استخدام کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com
امروز در اصفهان گل‌هایی که پرپر شدند، در خاک پنهان‌شان کردیم. و فردا هم مابقی‌شان در دیار‌های خودشان.
و عده‌ای در این بین تمام تلاش‌ خود را در امضا شدن سندی به کار گرفته‌اند که بعد از آن دیگر به این شهدا نمی‌گویند شهید!!!! 
اری می‌گویند عده‌ای تروریست با عده‌ای تروریست درگیر شدند !!!! و آنقدر فشار اقتصادی بر مردم می‌آورند تا مردم خسته شوند و به آنها القا می‌کنند که راه حل در پذیرش این اسناد است . اسناد بالا دستي . که ما تجربه کردیم، برجا
سند
رسمی در ماده 1287 قانون مدنی تعریف شده است و از آنجا که پیمان نیز علی
الاصول در نزد مامورین رسمی دولت و در حدود صلاحیت آنها و بر طبق مقررات
قانونی تنظیم می شود از این حیث سند رسمی تلقی شده و واجد برخی از آثار
حقوقی و قانونی مترتب بر اسناد رسمی خواهد بود از جمله اینکه امضاء کننده
ذیل قرارداد ( پیمان ) نمی تواند نسبت به مفاد پیمان یا امضاء خود ادعای
انکار یا تردید نماید بلکه در اینخصوص فقط ادعای جعل پذیرفته می شود و
همچنین تاریخ مندرج در سند
ویژگی های نرم افزار حسابداری راندمان سافت:
 
- ساختار درختی سرفصل های حسابداری: نوع، گروه، کل، معین و تا یکصد سطح تفصیلی قابل تعریف می باشد:
- ساختار درختی مراکز هزینه
- ساختار درختی پروژه ها
- گروه حساب های شناور و حساب های شناور
- سطوح تایید سند حسابداری
- تعیین پروژه، مرکز هزینه و حساب شناور برای هر آرتیکل مالی
- تغییر ترتیب آرتیکل های اسناد حسابداری
- کپی کردن آرتیکل های داخل یک سند و بین اسناد
- ثبت آرتیکل های سند حسابداری از روی فایل اکسل
-
به استناد سایت آیین دادرسی دینا دفاتر اسناد رسمی برای ارائه خدمات در زمینه های مختلف مستحق دریافت حق التحریر می باشند . البته باید تنها به میزان مشخص شده در تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی 99 از مراجعان خود هزینه دریافت کرده و مجاز به دریافت مبلغی بیش از تعرفه نیستند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1977/تعرفه-حق-التحریر-دفاتر-اسناد-رسمی.html
 دانلود کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
حقوق ثبت غلامرضا شهری pdf - Ali n - Mediumhttps://medium.com › حقوق-ثبت-غلامرضا-شهری-pdf-9a06026ed0b3۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - حقوق ثبت غلامرضا شهری pdf” is published by Ali n. . دانلود آیین نامه قانون ثبت اسناد و املاک pdf · دانلود رایگان . بهترین کتاب تست حقوق ثبت.جزوه کامل خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک+تست :: خلاصه .record-1-2.blog.ir › جزوه-کامل-خلاصه-کتاب-حقوق-ثبت-اسناد-و-املاک-تست۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - جهت دانلود خلاصه کت
نمونه سوالات استخدامی سرایدار سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۳۹۹
دروس  موجود در این کتاب شامل 7 درس عمومی که در آزمونهای استخدامی =  مطرح می شوند به شرح زیر می باشد:
آزمون عمومی:1 - نمونه سوالات استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 ریاضیات وآمارمقدماتی ۱۲۵۶ عدد نمونه سوال +جواب 2 - نمونه سوالات استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 زبان انگلیسی - عمومی ۱۳۴۸ عدد نمونه سوال +جواب 3 - نمونه سوالات استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 زبان و ادبیات فارسی تعداد ۱۳
به استناد سایت حقوق تجاری دینا مدیر کل ثبت اسناد و املاک گفت : با توجه به اینکه تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری مستم تهیه نقشه عرصه املاک است ، بر همین اساس فراخوان برون سپاری تهیه نقشه‌های عرصه املاک در پورتال این اداره کل بارگذاری شده است . برای مشاهده جزئیات سرعت بخشی به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/95/سرعت-بخشی-به-اسناد-مالکیت-دفترچه-ای.html
در دنیای بازرگانی و حمل‌ونقل بین‌المللی
یک سری اسناد و مدارک وجود دارد که دربرگیرنده ویژگی‌ها و خصوصیات محموله
بوده که به اسناد حمل شهرت دارند. اسناد حمل جز مهم‌ترین مدارک در
خریدوفروش خارجی به حساب آمده و در واقع این اوراق به منزله هویت و
شناسنامه کالا هستند. اسناد حمل برای خریدار کالا از اهمیت
فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ زیرا وی پس از انجام تعهدات مالی و تسویه حساب
با فروشنده یا بانک گشاینده اعتبار فقط از طریق ارائه اصل این اسناد
سوالات استخدامی سرایدار سازمان ثبت اسناد و املاک
نمونه سوالات استخدامی سرایدار سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۳۹۹
دروس  موجود در این کتاب شامل 7 درس عمومی که در آزمونهای استخدامی =  مطرح می شوند به شرح زیر می باشد:
آزمون عمومی:1 - نمونه سوالات استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 ریاضیات وآمارمقدماتی ۱۲۵۶ عدد نمونه سوال +جواب 2 - نمونه سوالات استخدامی  سازمان اسناد و املاک 1399 زبان انگلیسی - عمومی ۱۳۴۸ عدد نمونه سوال +جواب 3 - نمونه سوالات استخدامی  سا
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت وم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
نمونه سوالات pdf  استخدامی کارگزین سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
اصلی ترین سوالات استخدامی کارگزین سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
 
سوالات استخدامی کارگزین (جهت دانلود کلیک کنید)
سوالات استخدامی کارگزین (جهت دانلود کلیک کنید)



سوالات استخدامی کارگزین (جهت دانلود کلیک کنید)
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  تئوری های مدیریت  500 سوال با جواب
سوالات استخدامی سازمان اسناد و املاک  تجزیه و تحلیل سیستمها 220  سوال با جواب
س
تحقیق حسابداری اسناد دریافتنی
دانلود تحقیق رشته حسابداری با موضوع حسابداری اسناد دریافتنی در قالب فایل pdf و در حجم 50صفحه. بخشی از متن: مدیریت اسناد دریافتنی در پنج مرحله صورت میگیرد: ابتدا یک چک نزد صندوق ثبت شده در مرحله دوم یک یا مجموعه ای از چکها می تواند به یک حساب جاری یا اشخاص واگذار شود .
مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان گفت: با توجه به قانون کاداستر از یکم فروردین ۹۴ به مدت پنج سال این اداره کل مکلف است تمام اسناد و دفترچه‌ها را به سند تک برگی تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اصغر پیرهادی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک همداندر جمع خبرنگاران گفت: ۳۱۸ هزار سند تک برگ از ابتدای سال ۸۹ تاکنون در این استان صادر شده‌است.
او با بیان اینکه بر این اساس از سال ۹۹ هیچگونه خدمتی به دارندگان دفترچه‌
 دانلود خلاصه حقوق ثبت اسناد املاک غلامرضا شهری همراه نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری - جزوه pdfhdaneshjoo.ir › کتاب-حقوق-ثبت-اس. Translate this page Sep 17, 2017 - دانلود خلاصه کتاب حقوق ثبت اسناد و املاک غلامرضا شهری در قالب pdf به صورت . مراد از حقوق ثبت اسناد و املاک ، مجموع قوانین و مقررات مربوط به ثبت . شماره همراه * . دانلود رایگان نم
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت موسسه معین انجام شده و چند روز قبل از شروع فرآیند ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون قبل از هر اقدامی باید این دفترچه را مطالعه کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1987/دفترچه-ثب
نحوه بازکردن لمینت یا پرس خشک :
بازکردن پرس خشک یا لمینت نیاز به مهارت و دقت زیادی دارد.بسیاری از اشخاص بر این باور هستند که برداشتن لمینت از روی اسناد به راحتی امکان پذیر می باشد، در صورتیکه اگر بازکردن لمینت اسناد و مدارکی که به علت عدم آگاهی لمینت شده اند را به افرادی بدون مهارت بسپارید باعث آسیب رساندن به آن سند شده (موجب پارگی و یا لایه لایه شدن مقوای سند میگردد) و جای چسب از روی کارت نیز به خوبی پاک نمی شود. همین امر سبب می گردد زمانیکه به
جزوه اصول دبیرخانه و بایگانی اسناد
دانلود جزوه اصول دبیرخانه و بایگانی اسناد مربوط به درس اصول بایگانی، در قالب فایل pdf و در حجم 26 صفحه. بایگانی به مفهوم فن طبقه بندی، تنظیم، نگه داری و حفاظت اسناد و مدارک بر طبق روشی معین به نحوی که در اسرع وقت و با کمال سهولت و با صرف حداقل زمان و .
1-     مبحث مربوط به اسناد تجارتی در حقوق تحت عنوان اسناد قابل معامله[1]»Negotiable instrument یا اسناد تجارتی[2]» commercial paper مورد بررسی قرار می‌گیرد که اعم از اسناد تجارتی به مفهوم خاص کلمه (برات، سفته و چک) و سایر اسناد تجارتی مانند اعتبارات اسنادی، ضمانت‌نامه بانکی، گواهی سپرده بانکی و . است. بنابراین، سوال اول این است که محدود شدن لایحه به اسناد تجارتی سنتی و عدم شمول قواعد حاکم بر این اسناد بخصوص اصول تجریدی بودن، اصل استقلال امضاها، صدور این اس
در نوشته وکیل پایه یک دادگستری در بیان مجازات جعل اسناد قصد داریم تا در رابطه با مجازات های در نظر گرفته شده توسط قانون گذار در قانون جمهوری اسلامی ایران در رابطه با جعل اسناد بپردازیم و این قوانین را از زبان وکیل پایه یک دادگستری برای شما عزیزان مطرح کنیم. همچنین در این نوشته سعی شده است تا مطالب به نحوی بیان شود که فهم و درک آن برای تمامی افراد جامعه ساده و قابل درک باشد. در این نوشته سعی شده است تا به تمامی مواد قانونی موجود در این رابطه اشا
کمد بایگانی - کمد کتابخانه|کمد های فی اسناد
قفسه بندی |کتابخانه |کمد ریلی اسناد|کمد بایگانی ریلی |کمد بایگانی|قفسه بایگانی اسناد|قفسه بندی ثابت|کمد کتابخانه اسناد
شرکت اوژن سیستم جهان مشاور و یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کمدهای کتابخانه ای و فروشگاهی ، کمد ریلی مجری ، کمد ریلی مکانیکی ، کمد ریلی برقی ، کمد ریلی اتوماتیک ، پارتیشن های اداری و کمد ریلی ایران _ ایتالیا می باشد.
قفسه بندی |کتابخانه |کمد ریلی اسناد|کمد بایگانی ریلی |کمد ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها