نتایج جستجو برای عبارت :

استان های ایران

استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان هاي ايران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت هاي وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
کرمانشاه یکی از استان هاي بزرگ در غرب ايران است . این استان در مرز بین کشور ايران و عراق قرار گرفته است . 
این شهر دارای آب و هوای کوهستانی است . همچنین در دوران قبل از اسلام و همین طور بعد از اسلام دستخوش تغییرات فراوانی بوده است .
این استان به دلیل شاه راه بودن در امر حمل و نقل بین شهری در منطقه غرب ايران بسیار فعال است . وانت بار ايرانکس در امر حمل و نقل در استان کرمانشاه و سایر استان ها فعالیت دارد . 
این شرکت در کنار سرویس مناسب از نظر قیمت و ز
لینک لیست کانالها و گروهاي استانی سراسر ايران.
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه استان همدان :
استان هاي گیلان و مازندران، دو استان پرطرفدار کشور برای سفر هستند. امروز در این مقاله می خواهیم مناطقی از این دو استان را به شما معرفی کنیم که احتمالا کم تر کسی آنها را بشناسد و شما هم بتوانید در سفر بعدی تان به این دو استان، جاهاي جدید و بکر و دست نخورده را تجربه کنید، با ما تا انتهاي این مطلب همراه باشید.
ادامه مطلب
به نقل از بدانید ها: استان بوشهر از استانهاي جنوبی ايران و هفدهمین استان بزرگ کشور به لحاظ مساحت است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. مرکز این استان بندر بوشهر می‌باشد. این استان به‌علت قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریایی، صنعت صیادی، وجود ذخایر نفت و گاز (پارس جنوبی و شمالی)، کشاورزی و نخلداری و وجود نیروگاه هسته‌ای از …
نوشته معرفی استان بوشهر اولین بار در بدانید ها. پدیدار شد.
نتایج #تایید و #رد_صلاحیت نامزدهاي مجلس به تفکیک استان‌ها نتایج بررسی صلاحیت ها در 31 استان به ترتیب ذیل است:نتایج تایید و رد صلاحیت نامزدهاي مجلس به تفکیک استان‌ها1- استان آذربایجان شرقی؛ 364 نفر تایید، 223 نفر رد، در مجموع 58 درصد تایید صلاحیت2- استان آذربایجان غربی؛ 180 نفر تایید ،‌ 241 نفر رد، در مجموع 41 درصد تایید صلاحیت3- استان اردبیل؛ 125 نفر تایید، 60 نفر رد، در مجموع 62 درصد تایید صلاحیت4- استان اصفهان؛ 450 نفر تایید، 482 نفر رد، در مجموع 44 درصد تا
لینک لیست کانالها و گروهاي استانی سراسر ايران.
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و کانال بنیاد کشه( استان کرمانشاه)
https://t.me/joinchat/AAAAAFW3KVOPyKtX
              1. در نقشه ايران محدوده ی استان ها و مراکز خواسته شده را نشان دهید و بنویسید کدام
                   یک در محدوده آب و هوای خزری و کوهستانی هستند .
           الف) شهر کرد        استان  .             آب و هوا
         
           ب) ساری              استان .              آب و هوا
  
            2. در استان اصفهان شهرستان هاي نایین و فریدونشهر را نشان دهید و بنویسید کدام یک
                دارای رطوبت بیشت
در اینجا میخاهیم به شما لینک گروه استان هاي ايران رو به شما معرفی کنم و از شما دعوت کنم تا در گروههاي تلگرام استان خودتون به راحتی عضو بشن و به راحتی به لینک گروه چت استان خودتون دسترسی پیدا کنید.



در این کانال لینک  گروه تلگرام استان اردبیل و شهر هاي آن قرار داده میشود در این کانال لینک  گروه تلگرام استان اصفهان و شهر هاي آن قرار داده میشود در این کانال لینک  گروه تلگرام استان البرز و شهر هاي آن قرار داده میشود در این کانال لینک  گروه تلگرام
لینک لیست کانالها و گروهاي استانی سراسر ايران.      
آدرس بنیاد کشه در ویکی پدیا : https://en.kfwiki.org/wiki/KF_Wiki
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و
استان ایلام (عروس زاگرس) یکی از زیباترین استان هاي ايران عزیزمان است که تاریخچه ای بسیار عظیم دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر و زیبایی دارد که هرساله نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. اگه شما هم مانند بسیاری از گردشگران، این استان را برای سفر خود انتخاب کرده اید پس با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
فایل دانلود تحقیق در مورد استان سمنان و تاریخچه آن در دسته بندی #سایر_رشته_هاي_علوم_انسانی در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------دانلود تحقیق در مورد استان سمنان و تاریخچه آن
دانلود فایل دانلود تحقیق در مورد استان سمنان و تاریخچه آن
عنوان فایل : دانلود تحقیق در مورد استان سمنان و تاریخچه آن
دسته بندی : سایر رشته هاي علوم انسانی
برچسب ها: استان سمنان,سمنان,تحقیق درباره استان سمنان,تاریخچه استان سمنان
دانلود تحقیق در مورد استان سمنان و تاری
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهاي ارائه شده از سوی مرکز آمار ايران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهاي ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان هاي سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
پربارش‌ترین و کم‌بارش‌ترین استانهاي کشور+جدول
استان سیستان و بلوچستان با 87 میلیمتر بارش کم‌بارش‌ترین استان کشور بوده و تنها استانی است که زیر 100 میلیمتر بارش در سال آبی جاری داشته است.

به گزارش ندای زرند، بررسی آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ايران نشان می دهد که در 206 روز ابتدایی سال آبی جاری (اول مهرماه 97 تا عصر روز بیست‌وهفتم فروردین‌ماه 98) مجموع بارش‌هاي کشور به 308.2 میلیمتر رسیده است.

در این مدت، برخی است
تعداد سینما هاي استان فارسسینما شیراز یک سینما در شهر شیراز , کشور‌ايران است .این سینما که در سال ۱۳۴۳ تأسیس شده هم‌اکنون وابسته به حوزه هنری میباشد و دارنده ۵۴۵ نفر گنجایش هست .استان فارساستان فارس دارنده هشت سینماست .این استان با مساحت ۱۲۲ . ۶۰۸ کیلومتر مربع دارنده هشت سینماست و تمام این سینماها تک تالار می باشند .سینما پرسیا شیراز - ۶۳۰ , ايران شیراز – ۹۰۰ , بهمن شیراز - ۷۰۰ , پیام شیراز - ۵۲۴ , حافظ شیراز - ۷۷۴ , فلسطین شی
 معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، این استان را یکی از پیشرفته ترین استان ها در صنعت چاپ دانست.معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، این استان را یکی از پیشرفته ترین استان ها در صنعت چاپ دانست.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ايران، محمدطاهری اظهار داشت: در شهرک هاي صنعتی استان چاپخانه هاي صنعتی فراوانی فعال بوده بطوریکه پذیرای سفارشات کشورها و استان هاي دیگر نیز هستند.
وی با اشاره به اینکه
مراحل ثبت شرکت در استان گلستان به چه صورت است






استان گلستان یکی از استان هاي
شمالی ايران است. جمعیت استان گلستان بر اساس سرشماری سال 1390 بالغ بر
1,777,014 نفر است که از این تعداد 51/0 درصد روستانشین می باشند.
مرکز این استان، گرگان پر جمعیت ترین و بزرگترین شهرستان می باشد.
مردم استان گلستان به زبان هاي ترکمنی، مازندرانی، فارسی و ترکی سخن می
گویند. دو قوم بزرگ  استان گلستان را شمالی ها و ترکمن ها تشکیل داده اند.

ادام
-اشنایی با شهرستان هاي استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه هاي گردشگری و مکان هاي دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهاي محلی
-اقامتگاه هاي بوم گردی اسن
-و.
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
استان ایلام امن ترین منطقه ايران و منطقه ای غیر قابل نفوذ در برابر نیروهاي م انگلستان و شوروی در طول جنگ جهانی دوم در سایه اقدامات حاج فرامرز اسدی رئیس العشایر استان ایلام و رئیس ایل ملکشاهی و سرهنگ مُکری حاکم نظامی پشتکوه و غرب کعیین میزان دیه و خون بها و جلوگیری از و قتل و غارت در استان ایلام توسط حاج فرامرز اسدیمطالب برگرفته از کتاب انساب شهری و عشایری استان ایلام مرحوم رستم رفعتی
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده هاي مواصلاتی استان کرمان به استان هاي سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در جلسه شورای استان‌ کرمان که پنج شنبه ۳ بهمن ماه متشکل از روسای شورای شهرستان هاي استان تشکیل شد، انتخابات هیئت رئیسه شورای استان‌ برگزار و حجت الاسلام علی هاشمیان به اتفاق آراء به عنوان ریاست شورای اسلامی استان کرمان انتخاب شد .
یکشنبه ، ۶ بهمن ۹۸@IrNews_24
[عکس 736×800]
مشاهده مطلب در کانال
اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل می‌شود 
◀️ خبرنگار ايران در تماس با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از صحت خبر منتشر شده  مبنی بر وصل اینترنت در شش استان پرسید، این منبع آگاه با تایید خبر افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است.
رفع محدودیت اینترنت ثابت در استانهاي
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به اپراتورها ابلا
بوسیله گزارش روابط اشتراکی فدراسیون چرخه سواری، مسابقات قهرمانی ملک تریال از ۴ تا ۵ مهربانی با آستان ۴۰ ورزشکار از ۱۳ استان قلمرو در شهر آبسرد استان تهران برگزار شد. در این دوره از مسابقات که انتخابی تیم ملی بخاطر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می شد استان البرز تو مجموع تیمی به رتبه فاتحه دست یافت و خراسان جنوبی و تهران به ترتیب دوم و سومین شدند. نتایج مسابقات به شرح زیر است: کلاس ۲۰ و ۲۶ جوانان ۱- علی احترامی از خراسان جنوبی ۲- مهدی م
زراعة الاسنان فی ايران
تهدف زراعة الاسنان فی ايران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة، وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.زراعة الأسنان فی ايران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ايران أفضل ا
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
زراعة الاسنان فی ايران
تهدف زراعة الاسنان فی ايران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن
طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة،
وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.
زراعة الأسنان فی ايران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان
الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات
سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ايران أ
مدیرکل ثبت احوال استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر جمعیت در کشور رتبه نهم را دارد، گفت: بیشترین جمعیت استان در شهرهاي کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم و کمترین جمعیت در شهرهاي کوهبنان، فاریاب، رابر، انار و ارزوئیه است.
ادامه مطلب
بازدید مدیرکل بهزیستی استان از مناطق سیل زده جنوب استان در شهرستان قلعه گنج ، از مددجویان دلجویی و کمک هزینه هاي معیشتی به ایشان اعطا گردید. دکتر صادق زاده طی این سفر با حجت الاسلام و المسلمین احمد نجنو امام جمعه و شهسواری فرم
ادامه مطلب
هواشناسی استان اعلام کرد:
سیلابی شدن رودخانه‌هاي استان را پیش‌بینی نمی‌کنیم/وزش بادهاي شدید در استان
رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: نقشه‌هاي فعلی هواشناسی سیلابی شدن رودخانه‌هاي استان را نشان نمی‌دهند اما مناطق غرب و جنوب غرب استان کرمان بارش‌هاي خوبی خواهند داشت.

به گزارش ندای زرند، "حمیده حبیبی" با اشاره به وضعیت جوی استان در روزهاي آینده، اظهار کرد: ناپایداری‌هاي که از روزهاي گذشته در سطح استان وجود داشته
جمعیت شهر سبزوار به عنوان بزرگترین شهر نیمه غربی استان خراسان رضوی، از 7 شهر مرکز استان کشور بیشتر است.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، بر اساس اطلاعات درج شده در درگاه ملی آمار ايران، در سرتاسر کشور 1242 شهر شناسایی شده است که از لحاظ جمعیت سبزوار با 243 هزارنفر سکنه، در ردیف سی و چهارم و در فهرست 40 شهر پرجمعیت ايران قرار می گیرد.
بر مبنای همین گزارش شهرهاي بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با 228 هزارنفر، بوشهر مرکز استان بوشهر با 223 هزارنفر، بی
سخنگوی وزارت بهداشت در به سوال ایسنا درباره تحلیل‌هايی که از آمار جانباختگان کرونا مطرح می‌شود و همچنین رشد ۱۳ درصدی آمار مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: آمار رشد ۱۳ درصدی موارد مرگ و میر در تهران درست است و در برخی استان ها کمتر یا بیشتر از این است. تعداد فوتی‌ها در چند روز اخیر سه رقمی شد و امروز هم به طور میانگین هر ۱۰ تا ۱۲ دقیقه یک ايرانی جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهد و این حرف درستی است. البته همچنان در بسیاری مراکز، میزان مر
استان خوزستان در جنوب غرب ايران و در مجاورت استان هاي کهگیلویه و بویراحمد،‌ چهار محال بختیاری، لرستان و ایلام واقع است. از سمت جنوب با خلیج فارس و از سمت غرب با کشور عراق هم مرز است. مردم خوزستان در تاریخ ايران تاثیر به سزایی داشته اند از زمان پادشاهی هخامنشیان گرفته تا ورود اسلام به ايران و یا جنگ تحمیلی و … و را نام برد.
 

ادامه مطلب
سوالات مصاحبه و گزینش سازمان اداری و استخدامی(سال 98)
سوالات مصاحبه و گزینش سازمان اداری و استخدامی(سال 98) با پاسخنامه تشریحی
 
سوالات مصاحبه و گزینش سازمان اداری و استخدامی(سال ۹۸جهت دانلود کلیک کنید )


 

 

مرکز آمار ايران


سازمان ملی بهره وری ايران


سازمان نقشه برداری کشور


سازمان ثبت احوال کشور


سازمان دامپزشکی کشور


سازمان امور اراضی کشور


سازمان هواشناسی کشور


سازمان زندانها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور


شرکت مهندسی آب و فاضلاب کش
لیست نیازمندی هاي خرید و فروش فیش حج
 
 آخرین نیازمندی هاي خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع و استخدام نیروی کار دفتر ايران حج در کل کشور به شرح ذیل می باشد
در استان مازندران شهرستان ساری تعداد ۲ عدد فیش حج تمتع ثبت نام ۱۳۸۶/۱۱ موجود می باشد
یک عدد تمتع ثبت نام ۸۶/۰۸ در شهر تهران موجود است
تعداد ۲ عدد فیش حج تمتع تاریخ ۱۳۸۶ هر ماهی هم که باشد مشکلی نیست در استان آذربایجان شرقی و مرکزی خریداریم
یک عدد فیش حج تمتع ثبت نامی ۸۶/۰۹ تهران موجود است
۳ عدد
در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استانهاي کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌هاي خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استانهاي خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است.
مقا
براساس آمارهاي اطلس وضعیت ن و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.
ادامه مطلب
آمارهاي اطلس وضعیت ن و خانواده که بر مبنای سال ۹۵ تهیه شده، نشان می‌دهد بالاترین درصد نی که همسرشان بیش از یک زن دارند، متعلق به استان سیستان و بلوچستان» و کمترین این ن متعلق به استان سمنان» هستند./ایسنا
یک شنبه ، ۳ آذر ۹۸@irNews_24
[عکس 640×640]
مشاهده مطلب در کانال
دریافت نگارش جدیدراهنمایی
راهنمای دریافت نگارش:
ابتدا فایل را دانلود کرده , سپس وارد برنامه Helper  مربوطه 
شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل
نگارش را برای سیستم معرفی نمایید.
 یاروی فایل حاصل کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه
Extract Files فایل را از حالت فشرده خارج کنید و در پوشه ایجاد شده
برای برنامه مدارس ( در Program Files   گزینه Pajoohesh و پوشه مربوطه) کپی نمایید
نکته :بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واق

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها