نتایج جستجو برای عبارت :

لینک گپ امریکایی

 
♻️ وضعیت نامعلوم نظامی امريکايي در پایگاه عین الاسد
 
پدر نظامی امريکايي: رسانه‌های آمریکا گفتند هیچ تلفاتی در الاسد نبوده است اما الان یک هفته است از وضعیت پسرم بی‌خبرم و پاسخ تماس‌های مرا نمی‌دهد. خدا ترامپ را لعنت کند! 
مدل لباس مجلسی با ساتن امريکايي انتخابی بسیار زیبا و شیک است. ساتن امريکايي یک نوع پارچه با بافتی میدانی است که از میکروفایبرهای پلی استر ساخته شده است. این پارچه به دلیل بافت صاف و براق خود، در لباس‌های مجلسی بسیار محبوب است.
در این مقاله از رسانه زیباتن به بررسی مدل‌های لباس مجلسی با استفاده از ساتن امريکايي می‌پردازیم. ساتن امريکايي از مواد با کیفیت و ظاهر لطیف و براق بهره می‌برد که بسیار مناسب برای ایجاد ظاهری شیک و الگانت است.

ادامه
سوله های امريکايي
بسیاری از ما ممکن است سوله های امريکايي را دیده باشیم اما اسم انها را ندانیم .
سوله های امريکايي همان سوله های یو بی ام UBM هستند که با نام اصلی خود در ایران شناخته نشده اند و همه این نوع سوله ها را با نام یو بی ام یا قوسی می شناسند .
سوله های امريکايي در نوع خود می توانند بسیار مفید باشند و سازه های مناسب را پیاده سازی نمایند .
ویژگی جالب این نوع سوله ها هزینه پایین و سرعت بالای نصب می باشد .
جالب است بدانید که این مدل سوله در محل
دوستی دارم که شوهرش امريکايي هست
تعریف می کرد "در آمریکا یا مردان امريکايي خیلی بدن یا خیلی خیلی خوب طوری که ن شون را پرستش می کنند.
این دوست ما از قرار از ان مدل مردان خیلی خوب امريکايي خدا قسمتش کرده است.دوستم می گفت :، در آمریکا اگر مرد درآمد خیلی خوبی داشته باشد زن خانه دار می شود و بالای سر بچه ها می ماند. یکجورایی هم خیلی هم باعت خوشحالی زن هست این خانه داری
حالا اینجا عکس ماجراست مرد اگر درآمد خوبی هم داشته باشد باز زن به بهانه های د
✴️120 هزار سرباز امريکايي در خلیج فارس!!این روزها پر از خبرهای عجیب و غریب است و عده‌ای هم در کشور مدام به این خبرها دامن می‌زنند. یکی هم اعلام اعزام 120 هزار سرباز امريکايي به آسیای غربی است که به نقل از رومه نیویورک تایمز منتشر شده است. این خبر هم مانند همان خبر اعزام ناو هواپیمابر امريکايي است. امریکا برای شروع هر جنگی، در مقیاس حمله به سوریه و نه ایران، نیاز 500 هزار سرباز دارد، حالا اگر بخواهد به ایران به زعم خودش حمله کند، باید سه برابر
مورخ 18 دی 1398 ، ایران پایگاه نظامی امریکا را در عراق هدف موشک های خود قرار میدهد
ایران مدعی میشود علاوه بر ضربه سخت به تجهیزات پایگاه نظامی امریکا دست کم 80 نظامی امريکايي کشته شدند
امریکا مدعی است که هیچ نظامی امريکايي آسیب جدی ندیده است
کمتر از 20 روز بعد مورخ 7 بهمن ، هواپیمای نظامی امریکا با حدود حداقل 80 نیروی نظامی در آسمان افغانستان منفجر شده و سقوط میکند
طالبان سریعا حادثه سقوط هواپیمای نظامی امریکا را کار گروه خود میداند و از اطلاعات چگ
این فیلم به درد فیلم بازای واقعی میخوره نمی تونم بگم بهترین فیلم امريکايي بود که دیدم اما این فیلم یه فرق بزرگ با بقیه فیلمای امريکايي داشت اونم این بود که خبری از نتیجه گیری آمریکایی خوب است یا آمریکایی فرشته است ال است بل است نیست اتفاقا همین موضوع در چند سکانس باعث خنده دار شدنش میشد حتی فیلم خیلی هم دیالوگ نداره ولی ماشالله اینقد نقش اصلی خوش قیافه است سوکوتشم قشنگه
نویسنده : هانیه :)
خرید و فروش جوجه یک روزه بیوتی 6سنگین وزن
خریدو فروش جوجه یک ماهه بیوتی 6 سنگین وزن
خرید و فروش جوجه یک روزه برنز سینه پهن امريکايي
خرید و فروش جوجه یک ماهه برنز سینه پهن امريکايي
خرید و فروش تخم نطفه دار بوقلمون برنز 
چرا آقای ‌ای که در خارج حامی مستضعفین عالم است و روبروی ایدئولوژی امريکايي و ت خارجی هاشمی رفسنجانی می‌ایستد، در داخل با تصویب امثال ت‌های اصل ۴۴ قانون اساسی حامی سرمایه‌سالاران است و با ایدئولوژی امريکايي و ت اقتصادی هاشمی رفسنجانی همراه است؟ قریب به مضمون این سؤال را @ali.alizadeh.insta پرسیده است. @mohsen_mahdian هم پاسخی داده است که بنظرم بکلی تهی و بیراه است و بعد از اینکه نظر صریحم را برایش کامنت کردم، بلاکم کرد!
پاسخ مختصر بنده
سیزدهمین جلسه از جلسات هفتگی  " #دوشنبه_های_انقلاب "  (جهت شنیدن کلیک کنید)
با سخنرانی دکتر هدایتخواه   
مورخ ۹۷/۱۰/۲۴
مسجد و حسینیه امام علی علیه السلام
 
موضوع :  نه دی ۸۸ 
این هفته : 
معرفی سه مرکز بین المللی و البته امريکايي دیگر که زمینه ساز #فتنه88 شدند
هاله اسفندیاری نماینده ایرانی این مراکز که بود و در ایران چه می کرد ؟
موسسه های ویلسون ، شارپ و روکینز وابسته به کدام جریانات بودند و چه اهداف و برنامه هایی داشتند ؟
معرفی دو کتاب موثر در
الشِمَّری با اعلام رصد دقیق تمامی تحرکات و حتی تغییر مسیر تردد اشغالگران امريکايي از مبدا پایگاه‌های نظامی، ساعت صفر انتقام را نزدیک اعلام کرد.
مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء دقایقی پیش با انتشار توئیتی ضمن تاکید بر نزدیک بودن ساعت صفر انتقام، اعلام کرد که این جنبش تحرکات نیروهای امريکايي از پایگاه "کی‌وان" در کرکوک به‌سمت "زاب" و "حویجة" را دقیق رصد کرده است.
مهندس نصر الشِمَّری آورده
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار امت اسلامی حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و فدارکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله نیروهای م و تروریست امريکايي در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد.
در پی حمله هوایی نیروهای م و تروریست امريکايي در نزیکی فرودگاه بغداد و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه چند تن دیگر از فرماندهان جهبه مقاومت ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد. 
متن اطلاعیه بدی
فرمانده کل سپاه با اشاره به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی‌ها خطاب به آنان هشدار داد: کسانی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده‌اند اگر زنده بمانند قطعا از این گفته خود پشیمان خواهند شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گفت و گویی در واکنش به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی ها با بیان اینکه  آنهایی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده اند، اگر زنده بمانند قطعا از ا
ایران از نظر امریکا (هرمنوتیک امريکايي) چپ و راست نداره، اصول گرا و اصلاح طلب و طیف چپ و راست نداره،نه قبل از انقلاب و نه بعد از انقلاب، ایران از نظر امریکا فرقی با عراق، افغانستان، سوریه یا عربستان و پاکستان نداره ایران از نظر امريکايي ها ایران خالیه بدون هیچ پسوند و پیشوندی. البته هم امریکا و هم اروپا می دونن که ایران هم مثل کشورهای همسایش منبع عظیمی از انرژی داره. بنابراین در عراق و عربستان و پاکستان و ایران امریکا همان ت قدیمی و کهن
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر حذف دلار از چرخه پولی و مالی
کشور، اظهار داشت: اگر این اراده در کشور به وجود بیاید که دلار امريکايي
توسط مردم در خیابان‌ها مثل ترکیه به آتش کشیده شود و تمرکز برای بالا بردن
ارزش پول ملی کشور ایجاد شود می‌تواند یک حمله تمام عیار به نقطه ضعف دشمن
باشد. امريکايي‌ها می‌دانند که اگر اجماعی برای خارج کردن دلار از چرخه
پولی جهان شکل بگیرد، بزرگترین نقطه قوت خود در عرصه اقتصاد را از دست
می‌دهند، الب
حداقل انتقام افقی برگشتن تمام سربازای امريکايي از منطقه ست.
 
یعنی این حتی حداقل هم نیست.هنوز مونده!
 
خدایا سربازای ما رو یاری کن و تیرهاشون روبه هدف بزن! خدایا به ما رحم کن و ما رو جزو پیروز شده ها بر جبهه باطل قرار بده که پیروزی حق بر باطل حتمیه!
پس از آزادی سربازان آمریکایی
فرمانده آمریکایی خطاب به سربازانش : رفتار ایرانی ها با شما چگونه بود؟!سرباز آمریکایی : بسیار خوب؛ حتی به ما ناهار و شام دادند! فرمانده: وای! ایرانی ها در غذایشان ماده ای می ریزند که شمارو دنباله رو عقایدشان می کند! 
سرباز: نه به امام هشتم اصلا اینطور نیست!
 
به سیستم تبادل لينک اتوماتیک و بک لينک رایگان هوشمند خوش آمدید
برای درج لينک خود در این سیستم شما باید مراحل زیر را انجام نمایید
ابتدا لينک سایت ما در سایت خود درج نمایید :

نام لينک : تبادل لينک - بک لينک رایگان
آدرس لينک : http://links.scriptyab.com

سپس از طریق فرم زیر اقدام به ثبت لينک خود نمایید :
کشور در یکی دو هفته گذشته شرایط ملتهبی را گذراند. ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شروع این التهابات بود که بهت را در جامعه افکند. پس از آن تشییع پیکر میلیونی این سردار قلب ایرانی‌ها را بیش از پیش به هم متحد کرد. در روز‌هایی که همه خونخواه حاج قاسم بودند، سپاه پاسداران در عملیات موشکی پایگاه امريکايي در عراق را بمباران کرد.

*سیل دعاوی ارضی را بالا می‌برد
سیل و در کل، بلایای طبیعی خسارات زیادی را به اموال و جان‌ها وارد می‌کند. یکی از معضلا
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
جنگ الکترونیک دشمن عامل زدن هواپیما بود!
 ⭕️بسیار مهم
گزارش زیر توسط واحد دفاعی #موسسه_مصاف_ایرانیان تنظیم شده است و به احتمال بسیار زیاد دلیل شلیک پدافند ایرانی به هواپیمای اوکراینی انجام عملیات سوتر» از سوی امريکايي ها بوده است.
 
ادامه مطلب
از دیشب تا حالا شیش قسمت از سریالمو دیدم و خب حالا قبل از خواب مثل یه امريکايي اصیل تختمو مرتب کردم، همه کرمهامو مالیدم وبا موهایی براشینگ شده اومدم زیر پتو.
فقط عادت دارم که یه شووری مث جک* هم کنارم باشه. کو پس؟
 
 
* جک شخصیت مرد داستانه که واقعا از اولین اپیزودها چشممو گرفته. یه مرد اصیل و واقعی.
 
_موهام خیلی خوب شده. بزنم به تخته؟ چی میشد همیشه همینجور خانوم میموندی جانم؟
متن اخبار حاکی از تصمیم نمایندگان مردم مبنی بر تحریم محصولات اپل هست که به گفته خبرگزاری به نقل از هیئت رئیسه مجلس این طرح اعلام وصول شده.
+ هر پیج و خبرگزاری که میرم و این خبر رو میخونم زیرش به جای تحلیل و تعقل و تفکر، دعوای اپل امريکايي با محصولات چینی و کره ای و ژاپنیه :|
یعنی طرف نوشته اخهههه هوآوی دوربین جلوش اینطوریه اونطوریه :|
کسی با فحوای خبر کار نداره ها :)))
اولش گفتم این انتقام کم بود اما وقتی دیدم آمریکا همین حرفِ منو داره میزنه فهمیدم این موضع گیری از بیخ و بن اشتباست . و به قول دوستان عملیات وقتی به امضای فرمانده ی کل قوا رسیده حتما حتما حتما بهترین گزینه بوده .و البته انتقام نظامی پایان کار نیست . انتقام حقیقی خروج کامل نیرو های امريکايي از منطقه است .
بسم الله
 
دوگانه‌ای که ما از امام خمینی به یاد داریم، دوگانه‌ی اسلام ناب محمدی و اسلام امريکايي است. اگر به اسلام ناب آن طور که امام تبیین می‌کرد - نه روایت برخی مدعیان راه او - نگاه کنیم، گمانم کم نیستند مواردی که امروز به آن‌ها تقابل با دنیا» می‌گویند - گرچه در این نام‌گذاری مناقشه است.بله! ما هم می‌دانیم ریشه‌ی اختلافات ی جای دیگری است.
 
تعمیر اسپکتوفتومتر در انواع مختلف
در تعمیر اسپکتوفتومتر انواع مختلف داشتن قطعات و تخصص دارای اهمیت بالایی می باشد.
تعمیرات  اسپکتوفتومتر در انواع دیجیتال و انالوگ اروپایی و اسیایی و امريکايي.
بهترین خدمات اسپکتوفتومتر را از ما دریافت نمایید.
زیباترین قسمت بازی دیروز وریر و تورنتو (بسکتبال) این بود که Drake سوخت!
مرتیکه وایت. 
تو خودت با نشنالیتی امريکايي شناخته میشی
توی کانادا به دنیا اومد و بزرگ شد و هویجم براش رنده نمیکردن. فقط توی گروپ ا میبستنش و ترتیبش رو میدادن حالا جلوی میلواکی هفته گذشته داشت گه میخورد. که وای آی عم عه تورنتو آی عم عه تورنتو.
ش سوخت.
با سوخته رفت که بده.
.
حالا با کشته شدن 80 نظامی امريکايي یه عده شروع کردن زدن رو طبل ترس و جنگ!
میگن ما از حمله امریکا میترسیم!
به قول رئیس جمهور منتخبتون:" یک عده می گویند ما میترسیم؛ خب برید یه گوشه که نترسید" :-)
 
یه بار یکی بهم گفت چرا طرفداری اینارو می کنی؟ اینا ن همشون!
بهش گفتم " هایی که کار می کنند بهتر از پیغمبرهایی هستن که حرف های قشنگ قشنگ می زنند"! 
 
+ یه نفر همون اول کاری اطلاعات پایگاه عینالاسد ویرایش کرده:-)
 
در لينک سازی در زمینه ی سئو یک سری از لينک ها می تواند منجر به جریمه و پنالتی شود که در دسته ی لينک های غیر طبیعی قرار میگیرند
بعضی از آن ها هم هنوز ضرر مستقیمی نمیرسونن 
1-ارسال نظر در بلاگ ها2-لينک هایی که در تمام صفحات سایت تکرار می شوند3-انجمن ها4-دامنه های ریدایرکت شده5-تبادل لينک6-ویجت ها7-لينک های تزریق شده8-لينک های خریداری شده9-دایرکتوری ها و بوکمارکینگ های بی کیفیت10-اطلاعیه های مطبوعاتی و خبری11-Link Schemes
✅کانال آموزشی دانیال طاهری فر
فروردین وانت
اردیبهشت.سانتافه
خردادخر مش قربون
تیر مرسدس بنز
مرداد.لندکروزر شاسی
شهریور.پورشه
مهرمازراتی
آبانپراید
آذر ﺎﻭ ﻏﻼﻡ ﻋﺒﺎﺱ
دی. شورلت امريکايي
بهمن. فضاپیما
اسفند.نیسان آبی
الهی امريکايي بشم . رئیس جمهورم تو باشی
یا اینکه حداقلش (دیگه جهنم ضرر لنگه کفش در بیابان هم نعمت است)
الهی اسرائیلی و صهیونیست بشم . نخست وزیرم تو باشی
 
 
خسته شدم از بس مسئول بی کفایت، بدریخت، بدقواره، بد لباس، زشت و صد البته پشمالو دیدم .
 
 
الهی امريکايي بشم . رئیس جمهورم تو باشی
یا اینکه حداقلش (دیگه جهنم ضرر لنگه کفش در بیابان هم نعمت است)
الهی اسرائیلی و صهیونیست بشم . نخست وزیرم تو باشی
 
قربان شما بابا خرسها،
موگلی
 
شما برا دستیابی به لينک گروههای تلگرامی شامل لينک گروه چت و لينک گروه گپ و هر گروه دیگه ای که فکرشو بکنید کافی هست تا به کانال لينک یاب 8 برین و عضو گروهها بشین
من لينک این لينک یاب خوب و محبوب را برای عضویت شما در انتهای همین مطلب میزارم.
https://telegram.me/linkyab8
 
سیلی در گوش امریکا! »

 

 

 
آقای ترامپ می گوید کنار پهباد کهنه و مضحکه امريکايي یک
هواپیمای جنگی سرنشین دار امريکايي نیز در به فضای ایران حرکت می کرده منتهی
ایران فقط این پهباد مسخره» را زده است .
نامبرده از این جهت از ا یران قدردانی می کند!

این معما چیست ؟

امپریالیسم در عالی ترین سطح رهبری ایران مثلاً مشاوران دل آگاه
اطلاع داشته که ایران هواپیمای سرنشین دار امريکايي جنگی را سرنگون نمی کند. (آن
ها مثلاً به لندن، واشنگتن، مسکو، جد
⭕️پاسخ به شبهه ی معامله ی خون سردار با آمریکایی ها جهت حفظ انقلاب اول در خصوص اصل توهم معامله بین ایران و آمریکا بر سر خون شهید سپهبد #قاسم_سلیمانی باید عرض کنم که چنین توهمی به دلایل عدیده ساخته و پرداخته اذهان مریضه! از جمله ی این دلایل امکان ترور با کمترین هزینه برای امريکايي ها توسط منافقین در ایران،
ادامه مطلب
دانلود آهنگ خارجی
در زندگی امروزه ما موزیک نقشی مهمی دارد، همه در طول روز ساعت ها را به گوش کردن موزیک اختصاص می دهیم و قطعا وقتی سلیقه پا را فرا تر از یک حیطه بگذارد شما به دنبال تنوع هستید، در این وضعیت پیشنهاد ویژه ما به شما آرشیو و آلبوم های خارجی، موزیک های امريکايي، اروپایی و. است.
ادامه مطلب
e
بعد خمینی دیگه ارزو نمی کنمعملیات  کورتاز یعنی سقط جنین مردم طلب خود را از خمینی گرفتند :سیگارمشکلات من را فقط یه مرد می فهمدتو دنیا مرد نیست ولی نامرد هستزمین و زمان-تاریکی وفضا-صدا ونورهادی عسگری صدا استحسن عسگری نور  استمهدی خاک استخدای دانش اموزان امريکايي توهم و طبیعت و  واقعیت استفکر خدا:موبایل/قلب خدا:ماشین/ خدا:انسان-رباتلامپ  زرد زمین است-لامپ سفید ماه استعصر علم:زمین-عصر انرزی:ماه-عصر تکنولوزی:خورشید
برق روی ماه است-گاز روی ز
بک لينک دائمی چیست ، یکی از روش های تاثیرگذار بر سئو سایت، استفاده از بک لينک های دائمی است. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لينک دائمی چیست و چه تاثیری در بهینه سازی سایت دارد. در ابتدا به تعریف بک لينک دائمی می پردازیم و سپس مزایای بک لينک دائمی را بیان خواهیم کرد.
ادامه مطلب
 نقد رمان آوای وحش: رمانی بی محتوا با قلم و توصیف خوب که ارزش خواندن ندارد.
 
نقد رمان آوای وحش نوشته ی جک لندنباید جک لندن را زنده کرد تا دوباره قلم بزند؛ با همین موقعیتی که در حال و احوال یک سگ داشته است. سگی که خانگی بوده و رام، به خاطر باخت در قمار واگذار می­ شود به عده ­ای که وحشیانه با او برخورد می­ کنند و سگ کم­ کم هم می­ شود، هم وحشی و سر آخر هم با گرگ ­های وحشی همراه می­ شود و می­ رود.
نویسنده چنان عمیق در حالات این سگ دقیق شده است که فک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها