نتایج جستجو برای عبارت :

ابلاغ جدیدسامانه ثنا

دانلود نمونه ابلاغ طرح بوم یکی از کامل ترین ابلاغ های طرح بوم بصورت ورد و قابل ویرایش می باشد شما میتوانید ابلاغ طرح بوم را بصورت ورد دانلود و فقط مشخصات مدرسه خودتان را وارد نمایید
باسمه تعالی                                                                                                                                                         شماره:                                                                    
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، ابلاغ واقعی یکی از مهم ترین موارد ابلاغ محسوب می شود که در مقابل ابلاغ قانونی است . در ابلاغ واقعی ، اوراق قضایی مربوط به دعوا به صورت مستقیم به شخص مخاطب آن ابلاغ می شود و به همین دلیل ، به آن ابلاغ واقعی گفته می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه ابلاغ واقعی به چه معناست و چه مواردی دارد بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/52/ابلاغ-واقعی-به-چه-معناست-و-چه-مواردی-دارد.html
به استناد سایت حقوق کیفری دینا رئیس قوه قضاییه بخشنامه " نرخ دیه کامل در ماه‌های غیر حرام از ابتدای سال ۱۳۹۹ " را به تمامی مراجع قضایی ابلاغ کرد . با توجه به بررسی‌های بعمل آمده قیمت دیه کامله در ماه‌های غیر حرام از ابتدای سال ۱۳۹۹ ، مبلغ سه میلیارد و سیصد میلیون ریال تعیین می‌گردد . برای مشاهده ابلاغ بخش نامه نرخ کامل دیه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/55/ابلاغ-بخش-نامه-نرخ-کامل-دیه.html
به استناد سایت حقوقی دینا محمد شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مصوبه شورای عالی کار در خصوص تعیین حداقل مزد کارگران در سال ۱۳۹۹ را به کلیه کارفرمایان و کارگاه‌­های مشمول قانون کار ابلاغ کرد . برای مشاهده جزئیات ابلاغ بخش نامه تعیین حداقل مزد کارگران در سال 99 می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/81/ابلاغ-بخش-نامه-تعیین-حداقل-مزد-کارگران-در-سال-99.html
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، از ابلاغ طرح آمادگی مدیریت بحران استان‌ها ویژه نوروز 1398 خبر داد و گفت: این طرح از روز 25 اسفند 97 تا روز 16 فروردین 98 در استان های سراسر کشور اجرا می‌شود.

متن کامل خبر: طرح آمادگی مدیریت بحران استان‌ها ویژه نوروز ابلاغ و از 25 اسفند تا 6 فروردین 98 اجرا می‌شود
این یکی
از اصول عدالت است که باید رعایت شود. در نتیجه یک اخطاریه یا احضاریه علاوه بر
خواهان به نشانی خوانده نیز ارسال می‌شود تا در جلسه رسیدگی حضور پیدا کند و
بتواند از خود دفاع کند. همه این اخطاریه‌ها و احضاریه‌ها توسط مأمور ابلاغ، به دو
طرف دعوا ابلاغ می‌شود. علاوه بر دو طرف دعوا هر کسی که به هر نحوی در جریان
رسیدگی در این پرونده درگیر می‌شود مانند وثیقه‌گذار یا شاهد نیز توسط ابلاغ به
دادگاه دعوت می‌شود. بنابراین ابلاغ یکی از موارد مهم
به استناد سایت آیین دادرسی دینا امروزه ابلاغ اوراق قضایی برخلاف گذشته به صورت فیزیکی انجام نگرفته و ابلاغیه ها از طریق سایتی به نام سامانه ثنا به صورت الکترونیکی قابل دریافت است . برای مشاهده و دریافت ابلاغیه ها لازم است ابتدا ثبت نام در این سایت انجام گرفته و سپس با ورود به قسمت سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی و وارد کردن کد ملی و رمز شخصی ابلاغیه ها مشاهده شود .
در سامانه ثنا کلیه ابلاغ های مربوط به اشخاص و پیوست های آن از طریق این سامانه
مصوبات مهم کارگروه تنظیم بازار در خصوص چگونگی ملاک قرار دادن ارزش مندرج در ثبت سفارش کالاهای اساسی و ضروری جهت تخصیص ارز، اظهار و ترخیص گمرکی و تعیین نرخ توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان ابلاغ شد.
به گزارش ایبِنا، این مصوبات در بخشنامه ای از سوی مهرداد جمال ارونقی معاون فنی و امور گمرکی به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شده و پیش بینی می شود با اجرایی شدن این بخشنامه روند ترخیص کالاهای ضروری و اساسی از گمرکات سراسر کشور آسان تر شود.
ادامه مطلب
آذری جهرمی با تایید برقراری دوباره اینترنت در برخی نقاط کشور گفت:‌ سایر نقاط هم با تصویب ابلاغ شاک متصل خواهند شد. به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.
وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا خبر برقراری مجدد ارتباطات اینترنت در برخی نقاط کشور را تایید کرد و افزود: سایر نقاط هم با تصویب ابلاغ شاک متصل خواهند شد.
ادامه مطلب
در 13 بهمن ماه اطلاعیه ابلاغ دستورالعمل سنجش و پذیرش دانش آموزان در مدارس استعدادهای درخشان به استان‌ها ، منتشر شده است . به گفته سایت هیوا اطلاعیه ابلاغ دستورالعمل سنجش و پذیرش دانش آموزان در مدارس استعدادهای درخشان به استان‌ها ، توسط وزیر آموزش و پرورش اعلام شده است ؛ که لینک اطلاعیه ابلاغ دستورالعمل سنجش و پذیرش دانش آموزان در مدارس استعدادهای درخشان به استان‌ها در این سایت قرار داده شده است .
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کل
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که مصوبه جدیدی درباره بیت کوین در دست بررسی توسط دولت است و به‌زودی ابلاغ می‌شود.به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از ایسنا، فرهاد دژ پسند با بیان اینکه طبق مصوبه شورای پول‌شویی در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ ارزهای دیجیتال ممنوع هستند، گفت:    دولت مصوبه دیگری را در این خصوص در حال بررسی دارد که ابلاغ خواهیم کرد.در جلسه سی ام شورای عالی مبارزه با پولشویی در تاریخ ۹ دی ماه ۱۳۹۶، به کارگیری ابزار بیت کوین و سایر ارزهای
این یکی
از اصول عدالت است که باید رعایت شود. در نتیجه یک اخطاریه یا احضاریه علاوه بر
خواهان به نشانی خوانده نیز ارسال می‌شود تا در جلسه رسیدگی حضور پیدا کند و
بتواند از خود دفاع کند. همه این اخطاریه‌ها و احضاریه‌ها توسط مأمور ابلاغ، به دو
طرف دعوا ابلاغ می‌شود. علاوه بر دو طرف دعوا هر کسی که به هر نحوی در جریان
رسیدگی در این پرونده درگیر می‌شود مانند وثیقه‌گذار یا شاهد نیز توسط ابلاغ به
دادگاه دعوت می‌شود. بنابراین ابلاغ یکی از موارد مهم
به استناد سایت حقوق تجاری دینا دستورالعمل اجرایی تبدیل ثبت شرکت‌های تجاری به تصویب معاون حقوقی رییس‌جمهوری رسید . از ویژگی‌های ممتاز این دستورالعمل، پیش‌بینی امکان تبدیل انواع شرکت‌های تجاری به یکدیگر، شرایط عمومی و اختصاصی تبدیل شرکت‌ها و معیارهای تبدیل شرکت‌های شخص و سرمایه‌ و مختلط به یکدیگر است . برای مشاهده جزئیات ابلاغ دستورالعمل اجرایی تبدیل ثبت شرکت های تجاری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/108/ابلا
اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل می‌شود 
◀️ خبرنگار ایران در تماس با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از صحت خبر منتشر شده  مبنی بر وصل اینترنت در شش استان پرسید، این منبع آگاه با تایید خبر افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است.
رفع محدودیت اینترنت ثابت در استانهای
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به اپراتورها ابلا
موحد عنوان کرد:
کاهش 50 درصدی موجودی پرونده های قضائی در دادسرای زرند/79 درصد اوراق قضائی در شهرستان زرند به صورت الکترونیک ابلاغ می شوند
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: موجودی پرونده های دادسرای عمومی انقلاب شهرستان زرند در پایان سال 97 نسبت به ابتدای سال قریب 50 درصد کاهش داشته است .
به گزارش ندای زرند ؛ یدا. موحد در جلسه بررسی عملکرد دادگستری شهرستان زرند که با حضور جمعی از معاونین دادگستری استان و قضات شهرستان زرند برگزار گردید، اظهار دا
با سلام  با توجه به اینکه تغییر محل خدمت و  تنزل شغل مورد تصدی کارمند و بدون ارتکاب تخلف اداری و یا رضایت مستخدم برای دستگاه اجرایی مجاز نیست

ضمن اعلام عدم رضایت ، درخواست برگشت به پست سازمانی خویش را دارم

در ضمن  مسئولیت هر گونه ضرر احتمالی در امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری که کارمند در طول خدمت بر
مبنای تحصیلات، دوره های آموزشی، مهارت ، سنوات خدمت و تجربه  ارزیابی عملکرد ، اضافه کاری و عدم پرداختی فوق العاده های مربوط به ابلاغ جدید
چند سال پیش برنامه مویایلی کوثرنت توسط یکی از برنامه نویسان اندرویدی در قم که کارمند مرکز تحقیقات نور بود تولید شد.
در این برنامه شماره تماس و آدرس سایت پشتیبانی را شماره پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه های خواهران و ایمیل را نیز از دامنه whc قرار دادیم
دو سال پیش برنامه نویس مذکور برنامه ای برای کارهای قوه قضاییه به نام ابلاغ را تولید نموده و در کافه بازار منتشر نمود. با همان شماره پشتیبانی کوثرنت و ایمیل نادرستی که وجود ندارد!
چند سالی است ک
اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای مقابله با بیماری کرونا در تهران طبق ابلاغ رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، ۴۰۰ میلیارد تومان برای مقابله اثربخش با بیماری کرونا در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان تهران قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، به دنبال درخواست ستاد فرماندهی عملیات‌ مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، با ابلاغ محمدباقر نوبخت - معاون رییس جمهور - مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌ها و تأمین لوا
داریم طلاق توافقی میگیریم مشاوره هم تموم شده نامه عدم سازش هم گرفتیم ولی همسرم برای طلاق حاضر نمیشه  بعضی جاها خوندم چون توافقی باید حتما زن هم به دفتر طلاق بیاد و مرد تنهایی نمیتونه طلاق بده بعضی جاها نوشته سر دفتر ابلاغ میکنه و اگر زن نیامد طلاق ثبت میشه و بعضی جاها نوشته دادگاه ابلاغ میکنه و اگر نیامد به سر دفتر میگه برا طلاق لطفا راهنماییم کنید زیاد وقت ندارم مهلت نامه گواهی هم داره تمام میشود ولی زنم لج کرده نمیاد.
هرگاه ابلاغ احضاریه به علت معلوم نبودن محل اقامت متهم ممکن نباشد و به طریق دیگر نیز ابلاغ احضاریه مقدور نشود، وقت رسیدگی تعیین و مفاد احضاریه یک نوبت در یکی از رومه‌های کثیرالانتشار ملی یا محلی آگهی می‌شود.تاریخ انتشار آگهی تا روز رسیدگی نباید کمتر از یک ماه باشد. چنانچه نوع اتهام با حیثیت اجتماعی متهم یا عفت عمومی منافی باشد در آگهی قید نمی‌شود.
ابلاغ تعرفه خدمات کامپیوتری سال 98
نرخ‌نامه جدید خدمات کامپیوتری توسط هیات مدیره اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران تصویب و ابلاغ شد.
روابط عمومی اتحادیه فناوران- در نرخ‎نامه جدید خدمات کامپیوتری (سال 98)  تعرفه خدمات نرم‎افزاری بر روی سیستم( کامپیوتر شخصی- PC) ، تعرفه هزینه نصب سخت افزار و درایورهای مربوطه، تعرفه تعمیرات و سرویس دستگاه‎های جانبی کامپیوتر و همچنین تعرفه نصب نرم افزارهای نوت بوک تعیین و تصویب شده است که فعالان رسته ارایه خدم
نمونه سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک آئین دادرسی 300 سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق اساسی  300 سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق جزا (عمومی ) – 380  سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق جزا ( اختصاصی) – 400  سوال و جواب
سوالات استخدامی
توضیحات فایل
دانلود نمونه سوالات و منابع استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا
کارجویان و داوطلبین گرامی ، جهت شرکت در آزمون های استخدامی قوه قضاییه (کارکنان اداری) در این پست بسته کامل سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا دستگاه های مختلف را تدارک دیده ایم که تمامی منابع سوالات بخش های عمومی و تخصصی مورد نیاز را در خود جای داده است.
آشنایی با شغل مسئول ابلاغ و اجرا قوه قضاییه :
مسئول ابلاغ و اجرا قوه قضاییه فردی است که احکام صادره را به طرفین دعوا ابلا
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرمانده کل ارتش به منظور ارزیابی آمادگی رزمی یگان‌های نزاجا شب گذشته ماموریت غیر مترقبه‌ای را به نیروی زمینی ارتش ابلاغ کردند تا رزمایشی در منطقه شمال غرب کشور انجام شود.
 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره برگزاری رزمایش غیر مترقبه این نیرو در شمال غرب کشور، افزود: فرمانده کل ارتش به منظور ارزیابی آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی شب گذشته ماموریتی غیر مترق
ضوابط اقامتگاه‌های بومگردی» با دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابلاغ شد. این ضوابط، شاخصی برای ارزیابی و تعیین‌کننده درجه و قیمت این اقامتگاه‌ها خواهد بود.
به گزارش ایسنا، در ابلاغیه علی‌اصغر مونسان» ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی - آمده است: ‌در راستای اجرای تبصره (۱) ماده (۱۰) آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر آن‌ها مصوب  هیات وزیران مورخ ۰۴/ ۰۶/ ۱۳۹۴ و با
ما مأمور به انجام وظیفه هستیم، نه رسیدن به نتیجه».
این جملۀ معروف شهید بهشتی(ره) که نیروهای ارزشی را تکلیف‌محور معرّفی می‌کند و نه نتیجه‌محور، چند سالی است که مورد سوءبرداشت قرار گرفته و عدّه‌ای از آن، معنای "رفع تکلیف" و "از سر وا کردن" را فهمیده‌اند. در حالی که به تصریح حضرت امام(مدّظلّه)، پیگیری نتیجه هم جزئی از تکلیف است و به قول قدما: کار را که کرد؟ آنکه تمام کرد. (تمام یعنی کامل و بی عیب و نقص در اینجا صفت است برای کردن/انجام دادن). نمونۀ
 
دستورالعمل تعداد واحدهای درسی دوره دکتری دانشگاه آزاد ابلاغ شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، دستورالعمل تعداد واحدهای درسی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) دانشگاه آزاد اسلامی از سوی جواد علمائی معاون علوم ، مهندسی و کشاورزی و عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی ، هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی به رؤسای استان‌ ها ، واحدها ، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد .
 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک ز
*شایعه سهمیه بندی بنزین از فردا شب*
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران: هنوز هیچ مصوبه‌ای درخصوص سهمیه بندی بنزین به ما ابلاغ نشده است
زیبا اسماعیلی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما ضمن تکذیب برخی شایعات درباره افزایش قیمت بنزین از ساعت ۲۴ امشب گفت: تاکنون چنین چیزی به ما ابلاغ نشده است.
وی با اشاره به اینکه روند ثبت نام کارت سوخت از مالکان خودرو‌ها و موتور سیکلت‌های فاقد کارت سوخت همچنان ادامه دارد، گفت: مردم برای اطلاع از
   ریاست محترم شعبه . دادگاه عمومی حقوقی .
سلام علیکم؛
احتراماً- در خصوص پرونده کلاسه
. موضوع دعوی . به طرفیت آقای ، با توجه به گزارش
مأمور ابلاغ مبنی بر نقل مکان خوانده از آدرس اعلامی و اینکه نشانی دیگری
از وی در اختیار نیست، مستنداً به مفاد ماده 73 قانون آئین دادرسی مدنی
استدعا دارد مقرر فرمائید نسبت به ابلاغ اوراق قضائی از طریق انتشار آگهی
اقدام فرمایند.
                                                         با تجدید اح
با سلام و احترام
در جهت اجرایی نمودن شیوه نامه هسته ها و مراکز مشاوره مناطق و نواحی، کارشناسان محترم لطفا لیست نهایی مشاوران و روان درمانگران (که مصاحبه  گذرانده‌اند و در سامانه، ابلاغ مرکز یا هسته  گرفته‌اند تا تاریخ چهارشنبه  سوم بهمن  به ایمیل اداره کل ارسال نمایند.
تذکر: همکاران گرامی این لیست نهایی مربوط به همکارانی است که ابلاغ دریافت کرده اند
نمونه سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا سازمان اسناد و املاک ۱۳۹۹
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک آئین دادرسی 300 سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق اساسی  300 سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق جزا (عمومی ) – 380  سوال و جواب
سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک– حقوق جزا ( اختصاصی) – 400  سوال و جواب
سوالات استخدامی
نمونه سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا قوه قضاییه (کامل ترین مجموعه)
کارجویان و داوطلبین گرامی ، جهت شرکت در آزمون های استخدامی قوه قضاییه (کارکنان اداری) در این پست بسته کامل سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرا دستگاه های مختلف را تدارک دیده ایم که تمامی منابع سوالات بخش های عمومی و تخصصی مورد نیاز را در خود جای داده است.
برای شغل مسئول ابلاغ و اجرا از فهرست شغل محل های سازمان تعزیرات حکومتی نفرات زیادی را در کشور جذب خواهند نمود که کافیست
دانلود نمونه سوالات اختصاصی استخدامی دستگاه های اجرایی شغل مسئول ابلاغ و اجراء
استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی
مناسب آزمون استخدامی شغل مسئول ابلاغ و اجراء
کاملترین و جدیدترین نمونه سوالات شغل مسئول ابلاغ و اجرا را از ما بخواهید
پذیرش رشته های کارشناسی حقوق
با سوالات آشنا شوید و در استخدامی سازمان تعزیرات کشور قبول شوید
(از دیگران یک گام جلوتر باشید)
برای دانلود کلیک کنید
مواد آزمون:
 - آئین دادرسی - حقوق اساسی - حقوق جزا(عمومی و اختصاصی) 
به اطلاع می رساند با توجه به آنکه پرداخت حقوق مهرماه منوط به اعلام نیاز حاصل از کلاس بندی دانش آموزان می باشد طی بررسی های انجام شده مشخص گردید در مرحله اول انتقال اطلاعات از سناد به بکفا در دوره ابتدایی و متوسطه اول منجر به از تایید خارج شدن حدود 21 درصد ابلاغ ها خواهد شد. لذا مقرر گردید جهت کاهش درصد از تایید خارج شدن ابلاغ ها کاربران استان ها و مناطق اهتمام ویژه در اتمام فرآیند کلاس بندی دانش آموزان ویژه دوره ابتدایی و متوسطه اول حداکثر تا
سامانه ثنا چیست ؟
سامانه ثنا چیست ؟ ، گروه وکیل الرعیا یکی از با تجربه ترین وکلا در تهران و کرج و سایر استان ها می باشد .
یک وکیل عالی را شما تجربه خواهید کرد .
سابقا ابلاغ اوراق قضایی به طرفین دعوی بصورت مکتوب و از طریق واحد ابلاغات دادگستری یعنی واحد پست مستقر در این مجموعه انجام می گردید
به عبارتی اوراق قضایی به نشانی و کدپستی معرفی شده ارسال می شد
این نحوه ابلاغ مشکلات بسیاری را برای مراجعین در پی داشت
از عدم ابلاغ اوراق و درست نبودن نشانی
به استناد سایت آیین دادرسی دینا در سال 1395 همزمان با طراحی سامانه ای به نام سامانه ثنا ابلاغ فیزیکی اوراق قضایی برچیده شد . از این زمان ابلاغیه ها و اطلاع رسانی های قضایی از طریق مراجعه به این سایت در دسترس اشخاص حقیقی و حقوقی قرار گرفت . برای مشاهده و دریافت ابلاغیه ها و دیگر اطلاعات موجود در پرونده لازم است ابتدا ثبت نامی از سوی اشخاص در سامانه ثنا انجام گرفته و سپس با استفاده از کد ملی و رمز شخصی از طریق قسمت سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی ، ا
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مازیار حسینی امروز در نامه ای به مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها، اصلاحیۀ شیوه‌نامۀ تبصرۀ ۲ مادۀ ۲۴ آیین‌نامۀ اجرایی مادۀ ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را ابلاغ کرد.
در این نامه خطاب به مدیران کل محترم راه و شهرسازی استان‌ها، با اشاره به موافقت وزیر راه و شهرسازی تصریح شده است: از تاریخ این ابلاغ، ارجاع کار معرفی مهندسان ناظر به شهرداری‌ها و سایر مراجع صدور پروانه و کنترل ساختما
سلام
پسری هستم سی ساله و مجرد، اصلا تو خط مد و تیپ زدن نبودم تا حالا، یعنی پوششم سنتی و کلاسیک بوده، همیشه شلوار و پیراهن پارچه ای کمی گشادتر و اتو کشیده رنگ های سنگین میپوشیدم، اما الان چند وقتیه که حساس شدم یه چیز ناخوداگاهی تو ذهنم اذیتم میکنه:
تو این سن یا کلا هر سنی چقد باید به تیپ و ظاهرمون برسیم؟ اگه مشکل مالی نباشه هر چند وقت باید لباس جدید خرید کرد ؟
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها