نتایج جستجو برای عبارت :

پروپوزال روانشناسی

فایل اصول نگارش طرح تحقیق پروپوزال نویسی در دسته بندی #سایر_رشته_های_علوم_انسانی در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------اصول نگارش طرح تحقیق پروپوزال نویسی
دانلود فایل اصول نگارش طرح تحقیق پروپوزال نویسی
عنوان فایل : اصول نگارش طرح تحقیق پروپوزال نویسی
دسته بندی : سایر رشته های علوم انسانی
برچسب ها: پروپوزال,رشته تحقیق,پاورپوینت اصول پروپوزال نویسی,انتخاب موضوع پژوهش,اصول نگارش طرح تحقیق,خلاصه,تلخیص
اصول نگارش طرح تحقیق پروپوزال نویس
دفاع پروپوزال 12 خرداد 98 ساعت 11/30 - تا پنج شنبه  9 ام خرداد اعلام آمادگی بفرمایید و پروپوزال تایید شده توسط استاد راهنما را به اساتید داور ایمیل بفرمایید. 
بدیهی است بعد ار آن تاریخ پذیرفته نمی شود. 
 
داورها 
دکتر
دکتر خیرآبادی
نگارش پروپوزال و نحوه پر کردن فرم پروپوزال
پروپوزال یا طرح پایان‌نامه تأثیر بسیاری در پذیرش و یا عدم پذیرش پایان‌نامه دارد. برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترا، پروپوزال خوب می‌تواند به پایان‌نامه‌ای قوی و موفق منجر شود. برخی از دانشجویان تمام تلاش خود را در تهیه پروپوزال انجام داده ولی نکات ساده‌ای را در تکمیل فرم‌های پروپوزال جدی نمی‌گیرند. برای نگارش پروپوزال یا طرح پایان‌نامه، دانشگاه‌ها فرم‌هایی را تهیه و در اختیار دانشجوی
با سلام و احترام 
آقایان حسین علیزاده و مهدی حجتی پور برای دفاع پروپوزال راس ساعت 10/30 پنج شنبه 17 ام بهمن در ساختمان علوم انسانی طبقه آخر ( یکی از اتاق های دفاع - سمت راست) حضور داشته باشید.  بدیهی است عدم حضور دانشجو به معنای انصراف از دفاع پروپوزال هست و تا اردیبهشت سال آینده نمی توانند دفاع مجدد داشته باشند. 
 
تا ساعت 23 امشب پروپوزال های آماده به دکتر منشی زاده و دکتر خیرآبادی ایمیل شود. 
 
موفق باشید
جلسه دفاع پروپوزال روز یکشنبه ساعت 11:45 روز یک شنبه 27 آبان ماه  برگزار می گردد. افرادی که برای شرکت در جلسه اعلام آمادگی کرده اند به شرح زیر می باشند.
اساتید حاضر در جلسه استاد و منشی زاده می باشند. لطفا اطمینان حاصل کنید که پروپوزال به دست اساتید رسیده است.
پریسا صفارزاده ایمان جلالیحسین برزگرریحانه بحریسارا اثنی عشری
ایمان ابراهیمی
خانم ها گنجوى و حجتى منش در روز ١٧ ام دیماه ٩٨ راس ساعت ١٢/٣٠ در دفتر گروه براى ارایه حضور داشته باشند. داوران دکتر بیدکى و دکتر خیرآبادى. پروپوزال به داوران ایمیل شود. 
آقایان تاتارى و حجتى پور در تاریخ ٢١ دیماه راس ساعت ١٢ در دفتر گروه براى ارایه حضور داشته باشند. 
 
فقط اسم این ٤ دانشجو به من اعلام شده. در صورت آمادگى براى دفاع پروپوزال زیر همین پست ( بجز این ٤ نفر) کامنت بذارید. داوران دکتر فیضى و دکتر خیرآبادى. پروپوزال به داوران ایمیل شود. 
به حول و قوه الهی پروپوزال طلسم شده ی ما دارد به انتهایش نزدیک می شود. هفته پیش و این دو روز گذشته از سخت ترین روزهای زندگی ام بود. خیلی سخت گذشت. با کلی خستگی و حال سنگینی که نی نی برایم درست می کند. با این حال باز هم خدا را شکر که بیشتر سختی ها دارد به پایان می رسد :) .
نوشتن یک پروپوزال در بسیاری از مشاغل و دوره های تحصیلی یک مهارت ضروری می باشد.هدف از ارائه پروپوزال ارائه طرحتان به افراد مناسبی می باشد که می توانند از طرح شما حمایت کنند. طرح شما اگر به خوبی ارائه شود و پیشنهادات و ایده هایتان بخوبی بهم مرتبط باشند می تواند مورد تایید قرار گیرد.دانش نوشتن یک پروپوزال موثر و قوی برای قبولی و تایید آن بسیار ضروری می باشد. انواع مختلف پروپوزال وجود دارد از جمله پروپوزال علمی و پروپوزال کتاب،اما هرکدام مرا
با سلام و احترام
 
دفاع پروپوزال پنج شنبه ١٣ ام تیرماه ساعت ١٥ هماهنگ شده است. لطفا در کامنت اعلام آمادگى بفرمایید.
توجه داشته باشید که پذیرش در دفاع منوط بر تایید استاد راهنما همراه با امضا فرم هاى مربوطه میسر است.
لطفا پروپوزال آماده و تایید شده را تا تاریخ ١٠ ام تیر به ایمیل دکتر حاجى بگلو و دکتر خیرآبادى ارسال بفرمایید.
وقت دفاع براى هر دانشجو ١٠ دقیقه است.
موفق باشید  
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال مهد علم با احیای حس تعلق به مکان می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال مهد علم با احیای حس تعلق به مکان
مکان عنصر اصلی هویت ساکنان آن است.انسان با شناخت مکان می تواند به شناخت خود نایل شود.یکی از علل سرگردانی انسان امروز نپرداختن به مفهوم مکان و هویت مکانی است.
ادامه مطلب
امروز روز دفاع پروپوزال پایاننامه ام بود. البته کمی دیر شده و باید
زودتر از این انجام می دادم. فکر می کردم سخت گیری و بگیر ببند زیادی داشته
باشه و کلی روی آن کار کرده بودم مخصوصا دیشب که شب دفاع بود تا دیروقت
روی آن کار کردم. خوشبختانه زیاد سخت نگرفتند و بجز ایرادات جزئی با
پروپوزال موافقت شد.
امیدوارم هرچه زودتر جمع آوری دیتاها تکمیل شود و به نگارش برسم. واقعا
این پایاننامه مزخرفترین و بیهوده ترین کار در کشور ما است. وقت و هزینه و
انرژی آدم
سلام. بالاخره شب یلدا پروپوزال رو تموم کردم و با موافقت استاد مشاور برای ارزیابی و رفع اشکال نزد استاد راهنما ارسال کردم و تا الان که دارم این مطلب رو براتون می نویسم منتظر پاسخ ایشان هستم. موضوع رو با الهام از یک سریال انتخاب کردم و با یک مقدار چکش کاری برای یک پایان نامه همه چیز تمام بهش شکل دادم. در صورتی که تصویب شد حتما بهتون میگم چه سریالی بوده. خلاصه توی مسیر کامل کردن پروپوزال اغلب از سایت های مختلفی کمک گرفتم که چطور باید پروپوزال نوش
با سلام و احترام
دانشجویانى که آماده دفاع پروپوزال ( با هماهنگى و اجازه استاد راهنما و مشاور) هستند در زیر این پست اعلام آمادگى بفرمایند تا در یکى از روزهاى هفته آینده ( بین دوشنبه ١٤ بهمن تا پنج شنبه١٧ بهمن) جلسه دفاع هماهنگ شود. 
 
موفق باشید 
دکتر خیرآبادى 
برای این کار شما باید مهارتهای ویژه ای در این کار داشته باشید تا بتوانید پروپوزالی بنویسید که شورای پژوهشی دانشکده تان را راضی نماید که شما از عهده انجام این کار بر خواهید آمد. این مهارتها البته چیزی نیستند که از اینترنت بخواهید بیاموزید و تنها تلاش و ممارست در این زمینه به شما خواهد آموخت که چگونه می توانید پروپوزالی بی نقص و کامل بنویسید.
در ابتدا توضیح مختصری درباره پروپوزال به شما خواهیم داد. سپس به مراحل مختلف نگارش پروپوزال می پردازی
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال موزه هنر و صنایع دستی اصفهان با رویکرد تاریخ گرا می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال موزه هنر و صنایع دستی اصفهان با رویکرد تاریخ گرا
بدون شک صنایع دستی شاخص ترین هنر سنتی ایران است ولی هر یک از دیگر هنرهای سنتی نیز به سهم خود دارای ارزش و اعتبار خاص و ویژه ای بوده که اطلاع و آگاهی از دقای
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال معماری باغ قصه ایرانی می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال معماری باغ قصه ایرانی تعامل بین نسلی در جهت احیاء فرهنگ ایرانی
شعر و ادبیات یکی از ذخایر غنی فرهنگ ایرانیان به شمار می آید و منشأ هویت و بقای ملت است. تأکید بر اهمیت و ارزش والا و حفظ و اشاعۀ آن به عنوان میراث فرهنگی لازم و ضروری اس
مشاوره انجام پایان نامه دکتری 
مشاوره انجام مقاله 
مشاوره انجام پروپوزال 
نحوه ی انجام پایان نامه و نگارش پروپوزال
جهت انجام پایان نامه ی خود ابتدا باید موضوع مناسبی را انتخاب نمایید.موضوع پایان نامه بایستی جدید بوده و قبلا توسط کسی انجام نشده باشد.
پس از تایید موضوع و ثبت آن در مرکز ایران داک نوبت به نگارش پروپوزال میرسد.
پروپوزال توسط استاد مشاور مطالعه شده و اگر پروپوزال نیاز به اصلاحات داشت دانشجو باید نسبت به انجام اصلاحات پروپوزا
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال طراحی پژوهشکده آموزشی درمانی می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال طراحی پژوهشکده آموزشی درمانی
با افزایش جمعیت و مهاجرت های گسترده روستاییان و عشایر به شهر خرم آباد ، امکان برنامه ریزی دقیق جهت دست یافتن به نیازهای مختلف از جمله آموزش، بهداشت، درمان در این شهر کاهش یافته است و همینطور گ
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال معماری مجتمع خدمات رفاهی فرهنگی می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال معماری مجتمع خدمات رفاهی فرهنگی
بر اساس تصاویر چشم انداز منطقه 12 از لحاظ کارکردی، جایگاه کارکردهای مکان شهری با تأکید بر گردشگری، فرهنگی و محل استقرار فعالیت های اداری حکومتی در مقیاس کلان است؛ از لحاظ جمعیتی اجتماعی
با سلام جلسه دفاع پروپوزال در اواخر آذر ماه برگزار خواهد شد.
لطفا در قسمت کامنت اعلام آمادگی بفرمایید. در کامنت خود- نام- نام خانوادگی - شماره دانشجویی- استاد راهنما و موضوع را اعلام نمایید.آخرین مهلت اعلام آمادگی 22 آذر ماه می باشد. اطلاعات تکمیلی (اسامی داوران و تاریخ دقیق برگزاری) در پست بعدی موفق باشید
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال طراحی مرکز اقامتی توریستی با رویکرد پایداری انرژی می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال طراحی مرکز اقامتی توریستی با رویکرد پایداری انرژی
صنعت گردشگری یک فعالیت اقتصادی، تفریحی و فرهنگی میباشد که با شناخت ظرفیت های بالقوه و ایجاد موقعیت سرمایه گذاری در آن، موجبات رشد اقتصادی، اشتغاا
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال طراحی دهکده سالمندان با رویکرد ارتقاء دلبستگی محیطی می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال طراحی دهکده سالمندان با رویکرد ارتقاء دلبستگی محیطی
آن چه تمام جوامع به آن واقفند اهمیت کیفیت زندگی سالمندان به عنوان مرحله ای مهم از گذر عمر است.این امر باعث تلاش جوامع مختلف برای فراهم کردن محیطی
با سلام جلسه دفاع پروپوزال در روز یک شنبه 7 بهمن ماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
لطفا در قسمت کامنت اعلام آمادگی بفرمایید. در کامنت خود- نام- نام خانوادگی - شماره دانشجویی- استاد راهنما و موضوع را اعلام نمایید.آخرین مهلت اعلام آمادگی 4 بهمن می باشد. داواران دکتر خیرآبادی و حاجی بگلوموفق باشید
 
 
١- آقاى کفاش - قبول با اصلاحات- عنوان اصلاح شود، نوآورى در عنوان مشخص شود. روش kNN بررسى شود. چالش هاى مساله را مشخص کنید. هدف واضح و روشن بیان شود. تعداد مقالات در پروپوزال اصلاح شود. 
 
٢- آقاى فرهى - قبول با اصلاحات- modeling حرکت موش صحرایى مشخص شود. تعداد benchmark ها افزایش پیدا کند. عنوان تغییر کند، به صورتى که وزن کار بر روى ارایه الگوریتم جدید باشد. در پروپوزال تابع fitness و بهینه سازى پارامترها مشخص شود. 
 
٣- خانم هاشم زهى - قبول با اصلاحات- تعداد م
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال معماری مجتمع تجاری تفریحی،فرهنگی با رویکرد انرژی های پاک می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال معماری مجتمع تجاری تفریحی فرهنگی با رویکرد انرژی های پاک
فرهنگ شهری بخش ویژه ای از فرهنگ عمومی جامعه شهری است که به طور مستقیم با برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری ارتباط پیدا می کند . فرهنگ در هوی
دانلود نمونه پروپوزال رشته میولوژی



نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد زیست شناسی

 دپارتمان علوم پایه موسسه شریف یار به منظور نوشتن پروپوزال زیست شناسی ، متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور در رشته زیست .
موضوع پروژه میولوژی

نوشتن پروپوزال و آموزش انجام پروژه زیست شناسی میولوژی در شریف یار . انجام پروژه ها و طرح های پژوهشی رشته زیست شناسی – میولوژی اعلام می نماید.
پروپوزال آماده رشته زیست شناسی بایگانی

دا
 
با سلام و احترام. شنبه ١١ ام اسفند ساعت ١١/٣٠ براى دفاع پروپوزال در نظر گرفته شده. لطفا دانشجویان اعلام آمادگى بفرمایند و تا سه شنبه دو نسخه امضا شده توسط استاد راهنما تحویل گروه بدهید. موفق باشید
در زیر همین پست، نام، موضوع و استاد راهنما را اعلام بفرمایید. 
داورها : دکتر خیرآبادى و دکتر حاجى بگلو 
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال طراحی مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال طراحی مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی
پیشینه تاریخی سرزمین کهن ایران بیانگر پیشتازی و سرآمدی ایرانیان در ساخت راه‌ها و تأسیسات بین‌راهی است و احداث کاروانسراها و خدمات مربوطه گواه این ادعاست. در عصر حاضر با توجه به توس
پروپوزال رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و تئوری محدودیتها (TOC)
دانلود پروپوزال استاندارد و آماده تحقیق کارشناسی ارشد با عنوان رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و تئوری محدودیتها (TOC)- مطالعه موردی، در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه. در تحقیق حاضر پس از تعیین این که با چه تمهیداتی می توان هزینه ها را کاهش داد ( به وسیله مهندسی ارزش) .
پروپوزال رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و تئوری محدودیتها (TOC)
دانلود پروپوزال استاندارد و آماده تحقیق کارشناسی ارشد با عنوان رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و تئوری محدودیتها (TOC)- مطالعه موردی، در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه. در تحقیق حاضر پس از تعیین این که با چه تمهیداتی می توان هزینه ها را کاهش داد ( به وسیله مهندسی ارزش) .
پروپوزال رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و تئوری محدودیتها (TOC)
دانلود پروپوزال استاندارد و آماده تحقیق کارشناسی ارشد با عنوان رویکرد تلفیقی مهندسی ارزش و تئوری محدودیتها (TOC)- مطالعه موردی، در قالب فایل word و در حجم 11 صفحه. در تحقیق حاضر پس از تعیین این که با چه تمهیداتی می توان هزینه ها را کاهش داد ( به وسیله مهندسی ارزش) .
پروپوزال ارزیابی رضایتمندی مشتریان بانکها و صندوقهای قرض الحسنه
دانلود پروپوزال آماده تحقیق کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با موضوع ارزیابی رضایتمندی مشتریان بانکها و صندوقهای قرض الحسنه، در قالب فایل word. محققان دریافته اند که رضایت مشتری بخشی تاثیر گذار در انجام یک تجارت موفق است و هیچ تجارتی نمی تواند بدون رضایت .
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال روش ها و فناوری نو در معماری می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال روش ها و فناوری نو در معماری
از آغاز قرن 19 با پیشرفت جهشی و سریع علم ودر پی آن رشد عظیم صنایع دست ساز بشر، که از آن تحت عنوان انقلاب صنعتی یاد می شود، جهان وارد عرصه جدیدی از زندگی خود شد. فناوری با گام های بلند به پیش آمد و در م
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال مطالعه طراحی امکان سنجی و مکان یابی اکوتوریسم می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال مطالعه طراحی امکان سنجی و مکان یابی اکوتوریسم
صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است. بر اساس گزارش سازمان جهانی جهانگردی، ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاری
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال طراحی خانه کودک با رویکرد انعطاف پذیری مکان می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال طراحی خانه کودک با رویکرد انعطاف پذیری مکان
به عقیده بسیاری از متخصصان تعلیم و تربیت بر این است که شخصیت هر انسان در 6 سال اول زندگی او شکل می گیرد؛ بنابراین توجه به نیازهای کودکان در این مقطع سنی و ایجاد زمین
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال طراحی پردیس میراث فرهنگی می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال نقش آرایش فضاهای ساختمانی در کاهش آسیب پذیری و افزایش ایمنی در شرایط بحران با تمرکز بر طراحی بیمارستان
چنانچه بپذیریم اصل حفاظت جان انسان و محیط زندگی انسانی می‏بایست به عنوان یک راهبرد در تصمیم‏گیری‏های کلان ملی و شهرسازی
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال طراحی معماری پردیس فرهنگی اقامتی و سلامت سالمندان می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال طراحی معماری پردیس فرهنگی اقامتی و سلامت سالمندان
جمعیت جهان در حال پیر شدن است و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. گروه سنی که از آن به عنوان سالمند یاد میشود، دارای تعاریف مختلفی است. دانشمندان در
پروپوزال شناسایی عوامل تأثیرگذار در اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) و ارائه الگوی مناسب
دانلود پروپوزال استاندارد و آماده تحقیق کارشناسی ارشد با موضوع شناسایی عوامل تأثیرگذار در اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) و ارائه الگوی مناسب در این خصوص (مطالعه موردی)، در قالب فایل word و در حجم 12 صفحه.
دانلود کتاب necronomicon نکرونومی یا رستاخیز مردگان
برای دانلود کتاب necronomicon که یکی از ارزشمند ترین کتاب های جهان می باشد، کافیست به سایت انکت دات آی آر مراجعه فرمایید

دانلود کتاب رستاخیز مردگان فارسی
کتاب مجموعه‌ای از صفحات نوشته‌شده، مصور، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده از جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) .
دانلود رایگان کتاب رستاخیز مردگان فارسی
 کافه بوک پاتوقی برای عاشقان کتاب است. ما د

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها