نتایج جستجو برای عبارت :

گل های دوخته در آموزشگاه شب افروز

نمونه ای از دوخت ذغره و گلهاي نگینی با سرمه و مروارید را در زیر می بینید که توسط خانم مهری صالحانی از آموزشگاه شب افروز، بر روی پارچه ترمه؛ دوخته شده است. طرح مورد استفاده بر روی این ترمه ترکیبی از یک بته جقه با چند شاخه و گل می باشد که در دوسمت رومیزی به صورت رانر ؛ قرار گرفته و با استفاده از تکنیک هاي مختلف ذغره ، سرمه و مروارید دوخته شده است. 
شما نیز ببینید و لذت ببرید.

ادامه مطلب
نمونه ای از دوخت یک چهل تکه را می بینید که با استفاده از چند ضلعی ها دوخته شده است. این نمونه بسیار زیبا توسط خانم ناهید حسن پور از آموزشگاه شب افروز؛ دوخته شده است.خانم حسن پور برای دوخت این نمونه از سه رنگ پارچه مشکی، خاکستری و سفید طرح دار استفاده نموده و با استفاده از تکنیک اتصال چند ضلعی که در اینجا لوزی انتخاب شده ؛ یک بلوک از چهل تکه آماده نموده است. پس از آماده سازی این بلوک ، آن را بر روی پارچه ای دیگر به رنگ لیمویی، تکه دوزی نموده است.
ش
خلاصه داستان : افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال ن ایران است،با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازیهاي آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مای میشود،در فرودگاه افروز در میابد که توسط شوهرش ممنوع الخروج شده است و
ادامه مطلب
۴۰۸ – ماه مهر افروز عمریست تامندر طلب هر روز گامی می زنم   دست شفاعت هرزمان در نیکنامی می زنم بی ماه مهر افروز خودتا بگذرانم روز خود دامی به راهی می نهم مرغی به دامی می زنم اورنگ کو گلچهر کو نقش وفاو مهرکو حالی من اندر عاشقی داو تمامی می زنم دانم … ماه مهر افروز – عمریست تا من در طلب هر روز گامی می‌زنم – غزل ۳۴۴ – ۴۰۸
منبع : فالگیر
بنفشه  ها از جمله گل هايی هستند که در هر حلقه کارگاه و میان دستان هر سوزندوزی که دوخته شوند،  رنگ و جلوه ویژه ای از آفرینش را، به تماشا می گذارند.
 نمونه آموزشی زیبایی از دوخت دو بنفشه را می بینید که توسط خانم مریم قلی پور از آموزشگاه شب افروز، سوزندوزی شده است. در سوزندوزی این دو بنفشه از نخ دمسه و  تکنیک کوتاه و بلند و سایه روشن دوزی استفاده شده است. دو بنفشه ای که در عین زیبایی، ارزشمند هستند و ماندگار. اینطور نیست؟!!!!
ادامه مطلب
 
خلاصه کتاب اختلالات یادگیری دکتر غلامعلی افروز
خلاصه کتاب اختلالات یادگیری دکتر غلامعلی افروز درقالب پاورپوینت ____________________ نوع فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 189 مزایا: جامع وکامل تقسیم بندی جالب حفظ نظم وترتیب بیان ساده و روان فهم عمیق واسان محیط با گرافیک عالی اماده برای استفاده در کلاس و . ترسیم نموداری مناسب .
دریافت فایل
 
خلاصه کتاب اختلالات یادگیری دکتر غلامعلی افروز
خلاصه کتاب اختلالات یادگیری دکتر غلامعلی افروز درقالب پاورپوینت ____________________ نوع فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 189 مزایا: جامع وکامل تقسیم بندی جالب حفظ نظم وترتیب بیان ساده و روان فهم عمیق واسان محیط با گرافیک عالی اماده برای استفاده در کلاس و . ترسیم نموداری مناسب .
دریافت فایل
نمونه آموزشی زیبایی از دوخت یک گل شقایق را در زیر می بینید که توسط خانم معصومه اصغر پور از آموزشگاه شب افروز؛ دوخته شده است. این گل شقایق بسیار زیبا بر پارچه ای سپید از جنس کتان و با نخ دمسه سوزن دوزی شده و برای سوزندوزی آن، از تکنیک هاي دوخت کوتاه و بلند و سایه روشن دوزی برگ و گل؛ استفاده شده است.
زیباست . اینطور نیست؟!!!!!!

ادامه مطلب
گل هاي بنفشه همیشه زیبا هستند و سوزندوزی این گل ها هم، همیشه و در میان هر حلقه ای که قرار بگیرد می تواند دلنشین و پر از راز و رمز باشد. نمونه ای از دوخت بنفشه ها را در زیر می بینید که توسط خانم معصومه اصغر پور، از آموزشگاه شب افروز ؛ دوخته شده است. بنفشه هايی شاد و سرشار از حس خوب زندگی.
بسیار زیباست. اینطور نیست؟!!!!

ادامه مطلب
ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر (موسسه فرهنگی هنری سرای اندیشه آسمان) شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.
نمونه آموزشی زیبایی از دوخت یک گل رز را می بینید که با استفاده از تکنیک دوخت دندان موشی کوتاه و بلند به همراه سایه روشن دوزی استفاده شده است. این نمونه زیبا توسط خانم ساره زارع از آموزشگاه شب افروز؛ بر روی پارچه کتان دوخته شده و پس از اطو و مرتب نمودن؛ درون یک قاب نهاده شده است. ساقه دوزی، گره ایرانی و دوخت پیچ رز نیز از جمله دوخت هاي اطراف این سوزندوزی زیبا می باشد.
برای دیدن تصاویر بیشتری از این سوزندوزی زیبا می توانید بر روی کلمه ادامه مطلب
نمونه ای از دوخت پولک را در تصویر زیر می بینید که در وسط رومیزی سورمه ای دوخته شده است . این نمونه زیبا توسط خانم مریم عسگریان از آموزشگاه شب افروز؛ سوزندوزی شده و تکنیک مورد استفاده در دوخت این طرح ، پولک دوزی به شیوه ایستاده می باشد.
استفاده از دو رنگ پولک نباتی و سورمه ای به صورت دوبل در گلبرگ هاي اطراف و پولک سورمه ای در مرکز ، به دلیل تناسب رنگ  پولک ها و رنگ پارچه زمینه بر زیبایی این سوزندوزی افزوده و آن را دلنشین تر نموده است.
برای دیدن تص
شاید برخی از دوستان در تصویر ذهنی شان دوخت گره فرانسوی فقط و فقط برای دوختن وسط گل ها مورد استفاده قرار گیرد. ولی به واقع چنین نیست و این دوخت بسار پر کاربرد تر از آنچه تصور می شود، هست و از طرفی موارد مختلفی مانند گره فرانسوی تو پر، گره فرانسوی پایه دار و را نیز در بر می گیرد.
 در این پست نمونه ای از دوخت گره فرانسوی را به صورت شاخه گلی کوچک بر روی یک مانتو می بینید که توسط خانم مرضیه نیاز آذری، از آموزشگاه شب افروز؛ دوخته شده و بسیار زیباست. ا
دوخت چهل تکه جناغی علیرغم سر گرم کننده بودن می تواند بسیار کار آمد نیز باشد . زیرا با تبدیل بلوکی آماده از این چهل تکه می توان محصولات متنوع بسیاری ایجاد نمود و البته ترکیب و هماهنگی میان رنگ ها؛ می تواند نقش زیادی در زیبایی محصول تولیدی ما داشته باشد. نمونه ای از دوخت این چهل تکه را در تصویر زیر می بینید که توسط خانم ناهید حسن پور از آموزشگاه شب افروز، دوخته شده و تبدیل به ساک شده است.
ویژگی ایجاد این بلوک از چهل تکه، استفاده از پارچه هاي طرح د
دوخت گل ها و برگ ها، همیشه با تکنیک کوتاه و بلند و سایه روشن، اجرا نمی شود و گاهی هم می توان از تکنیک دندان موشی کوتاه و بلند و سایه روشن؛ استفاده نمود. در این پست نمونه آموزشی زیبایی از دوخت گل و برگ را می بینید که با استفاده از تکنیک دندان موشی کوتاه و بلند به همراه سایه روشن دوزی، سوزندوزی شده است. 
این نمونه زیبا توسط خانم سارا میر محمدی و از آموزشگاه شب افروز، دوخته  و پس از سوزندوزی؛ حاشیه دوزی نیز شده است. زیباست. اینطور نیست؟

ادامه مطلب
باز تابی در ده آن زلفین عالم سوز را
باز آبی بر زن آن روی جهان افروز را
باز بر عشاق صوفی طبع صافی جان گمار
آن دو صف جادوی شوخ دلبر جان دوز را
باز بیرون تاز در میدان عقل و عافیت
آن سیه پوشان کفر انگیز ایمان‌سوز را
سر برآوردند مشتی گوشه گشته چون کمان
باز در کار آر نوک ناوک کین توز را
روزها چون عمر بد خواه تو کوتاهی گرفت
پاره‌ای از زلف کم کن مایه‌ای ده روز را
آینه بر گیر و بنگر گر تماشا بایدت
در میان روی نرگس بوستان افروز را
لب ز هم بردار یک دم تا هم
آموزشگاه کامپیوتر در معالی آباد شیراز – آموزشگاه کامپیوتر در شهرک گلستان شیراز – مدرک icdl فوری در شیراز – اموزشگاه کامپیوتر چرخابی شیراز – کلاس هاي icdl در شیراز – تبلیغات آموزشگاه کامپیوتر
لیست بهترین آموزشگاه هاي کامپیوتر در شیراز
یادگرفتن علم کامپیوتر در دنیای امروز یک امر حیاتی و بسیار مهم می باشد.آموزشگاه هاي کامپیوتر شیراز شما را در این راه، همراهی می کنند در این آموزشگاه ها دوره هاي طراحی سایت، آموزش وردپرس، آموزشگاه تخصصی نرم اف
نمونه آموزشی زیبایی از دوخت منجوق دوزی روی یک گل به شیوه برجسته را بر روی ترمه، در این پست می بینیدکه توسط خانم محدثه وثوقی از آموزشگاه شب افروز؛ دوخته شده است. این گل در میانه طرحی از بته جقه، قرار گرفته و اطراف بته جقه نیز شاخه هايی به شیوه پراکنده قرار دارد. تکنیک هاي مورد استفاده در این طرح پولک دوزیساده، منجوق دوزی برجسته، دوخت خطی، گل گندمی و. و.  می باشد. برای دیدن تصاویر بیشتری از این سوزندوزی بسیار زیبا بر روی کلمه ادامه مطلب کلیک ن
گل هاي قاصدی که اغلب با منجوق و ملیله شکسته دوخته می شوند، در بسیاری موارد علاوه بر آسان بودن گل، توانایی پر نمودن بخشی از فضای خالی را نیز بر دوش می کشند. . در تصویر زیر نمونه آموزشی زیبایی از دوخت پولک و منجوق می بینید که توسط خانم مریم محلوجیان و از آموزشگاه شب افروز، سوزندوزی شده است. خانم محلوجیان این نمونه آموزشی زیبا را بر روی یک ن مخملی اجرا نموده و برای دوختن طرح روی این ن از تگنیک هاي مختلفی مانند جناغی، خطی، تیغ ماهی، سرخسی ، آ
۱۰۹- جانانه کیست ؟ یارب این شمع دل افروز زکاشانه کیست ؟   جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست ؟ حالیا خانه برانداز دل و دین من است     تاهم آغوش که می باشد و همخانه کیست باده لعل لبش کز لب من دور مباد         اح روح که و … جانانه کیست ؟ – یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست – غزل ۶۷ – ۱۰۹
منبع : فالگیر
ساسان شب افروز اول زمستون
دانلود آهنگ زیبای ساسان شب افروز بنام اول زمستون
دانلود موزیک ساسان شب افروز بنام اول زمستون با لینک مستقیم و پخش آنلاین
دانلود آهنگ جدید ساسان شب افروز بنام اول زمستون
پخش آنلاین و لینک دانلود پرسرعت آهنگ اول زمستون با صدای ساسان شب افروز
لینک مستقیم دانلود آهنگ ایرانی اول زمستون ساسان شب افروز با بالاترین کیفیت
آهنگ ایرانی ساسان شب افروز بنام اول زمستون
Sasan Shabafrooz Avvale Zemestoon
 
دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیف
گاهی مجموعه ای از گل هاي وحشی به همراه چند ساقه به هم پیوند می خورند و تصاویری بسیار ساده و زیبا می آفرینند . به گونه ای که اگر نیک بنگری بخوبی در می یابی که می توانی بدون داشتن طرح و نقشی خاص، سوزن و نخ به دست بگیری و شروع به دوختن نمایی. تصویرسوزندوزی شده روی یک بلوز قرمز در زیر، نمونه خوبی از این گفته می باشد. این سوزندوزی زیبا توسط خانم فاطمه رمضانی از آموزشگاه شب افروز؛ دوخته شده.
خانم رمضانی با استفاده از نخ دمسه و تکنیک هاي سرخسی، رز ایران
 گلدوزی روی تریکو بی شباهت با گلدوزی روی کانوا نیست . نحوه انتقال طرح روی تریکو، دقیقا شبیه انتقال طرح روی کانوا می باشد و استفاده از تکنیک هاي مختلف دوخت برای هر طرح دقیقا بسته به طرح و سلیقه سوزندوز می تواند متغیر نیز باشد. 
نمونه ای از دوخت کلمه و گلدوزی روی تریکو را در این پست می بینید که توسط خانم مریم قلی پور از آموزشگاه شب افروز؛ دوخته شده است. خانم قلی پور برای اجرای سوزندوزی این طرح از تکنیک هاي داودی، بخیه تنبل و ساقه دوزی استفاده نم
نمونه آموزشی زیبایی از گلدوزی روی یک بلوز می بینید که توسط خانم ماجده عبدی از آموزشگاه شب افروز، دوخته شده است. این گلدوزی شامل طرحی با یک گل رز در مرکز و تعدادی گل رز کوچک ایرانی و روکوکو در اطراف می باشد.  گل رز مرکزی با طیف رنگ هاي زرد تا نارنجی و تکنیک دوخت دندان موشی کوتاه و بلند به همراه سایه روشن دوزی بر دامنه یک بلوز؛ به رنگ نباتی روشن؛ سوزندوزی شده و زیبایی دلنشینی به بلوز بخشیده است.  بسیار زیباست. اینطور نیست؟
برای دیدن تصاویر بیشتر
به
شیوه معمول در میانه گل ها و برای دوخت وسط گل یا مغز گل از مروارید یا سنگ استفاده
می کنند . اما گاهی دوختن یک دگمه زیبا در میانه گلی که با پولک و منجوق دوخته شده
است، خالی از لطف نیست و می تواند جلوه گل را افزون سازد. نمونه ای از دوخت یک دگمه
در میانه گل را می بینید که توسط نادیا خاکی از آموزشگاه شب افروز؛ دوخته
شده است. خانم نادیا خاکی این گل را به همراه طرحی از چهار لوزی، در وسط یک کیف
دستی زیبا سوزندوزی نموده است. زیباست . اینطور نیست؟

برای
دی
نمونه آموزشی بسیار زیبایی از دوخت سرمه را بر روی مخمل روی رومیزی مربع از جنس مخمل می بینید که توسط خانم مهری صالحانی از آموزشگاه شب افروز، سوزندوزی شده است.
خانم مهری صالحانی در این نمونه زیبای سرمه دوزی، طرحی از جقه را با حاشیه ای باریک در گوشه هاي یک رومیزی مربع قرار داده و با استفاده از تکنیک هاي دوخت سرمه و ذغره مانند ذغره گره دار، سرمه برجسته،زنجیره و دندان موشی و دوخته است. این رومیزی بسیار زیبا پس از سرمه دوزی، آسترکشی شده و با استفا
آموزشگاه موسیقی شرق تهران
آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی
آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه‌ی آموزش موسیقی ایرانی و کلاسیک آغاز نمود.این آموزشگاه با مدیریت حسین اعتمادی، نوازنده و آهنگساز همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.آموزشگاه نوای محجوبی ( آموزشگاه موسیقی در نارمک ) با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان و فعالیت درعرصه‌ی آموزش موسیقی، مفتخر است به آموزش و کشف استعدادهاي نخبه در بستر موسیقی کلاسیک و
برای به دست گرفتن سوزن و شروع سوزندوزی، همیشه لازم نیست که مهارت بسیار بالایی داشته باشید و تکنیک هاي مختلفی بلد باشید. گاهی یک طرح ساده و چند شلال همراه با کمی ساقه دوزی می تواند تصاویر بسیار زیبایی از لحظه هايی سرشار از رنگ و مهر بیافریند و شما را به آرامشی پنهان برساند. 
نمونه زیر یکی از این طرح هاست که به راستی، در عین زیبایی کاملا قابل دسترس برای یک شروع خوب در سوزندوزی می باشد و توسط خانم مریم رفیعی از آموزشگاه شب افروز، سوزندوزی شده اس
به نظر بهترین آموزشگاه آرایشگری دراصفهان ، شینیون بسته از مدل آرایش موهاي پرطرفدار و جذاب در میان خانم ها است ، اما موهاي بلند با شینیون باز و نیمه باز به ظاهر خانم ها جلوه ای متفاوت می بخشند لذا باید بر اساس فرم صورت و سایر ویژگی هاي ظاهری تان آن را انتخاب کنید. بسیاری از خانم ها دوست دارند موهاي خود یا اطرافیانشان را شینیون کنند پس شما می توانید با ثبت نام در آموزشگاه آموده به این هدف خود برسید ، همچنین می توانید آموزش هاي دیگر آرایشگری را ب
ایده جواهر دوزی برای پای شلوار
نمونه طرح مورد نیاز را روی پایین شلوار طراحی کرده و سپس با متریال مورد  دلخواهشروع به دوختکنیدو یا به صورتجدا که فقط روی کار نصب میشود از قبل دوخته  آماده کرده یا از بازار تهیه کرده روی پایین پای شلوار کار کنید.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نمونه ای از دوخت سرمه دوزی به شیوه برجسته را در این پست می بینید که توسط خانم مهری صالحانی از آموزشگاه شب افروز،دوخته شده است. این سرمه دوزی که روی پارچه ای از جنس مخمل اجرا شده، به رنگ بنفش تیره می باشد و برای یک رومیزی مربع در نظر گرفته شده است.
خانم صالحانی برای این رومیزی طرحی از یک گل را با چند شاخه در یک گوشه رومیزی قرار داده و با استفاده از تکنیک هاي مختلف سرمه دوزی و ذغره دوزی؛ آن را به شیوه سایه روشن؛ سوزندوزی نموده است. این رومیزی زیبا
پس از طی نمودن راهی طولانی ما با افتخار اعلام می کنیم که بهترین آموزشگاه زبان تهران هستیم و آن را در عمل ثابت می کنیم. چطور؟ در آموزشگاه زبان تهران شما هیچ مبلغی را برای دوره آموزشی زبان پرداخت نخواهید کرد. تنها پس از پایان دوره و در صورت رضایت شما از استاد زبان و کلاس زبان آموزشگاه زبان تهران مبلغ کلاس را پرداخت خواهید کرد. برای این است که ما معتقدیم که بهترین موسسه زبان تهران هستیم چون به کیفیت تدریس مان و استادان زبان مجرب موسسه زبان تهران
جواهر دوزی 
طرح مدل نظر راروی ارگانزا کشیده و در کارگاه گلدوزی دوخته و سپس دور آن را قیچی کرده و روی روبان یا هر قسمتی از لباس که مورد نظر تان هست بدوزید . از سنگهاي ریزو درشت ودر رنگهاي تک رنگ یا رنگی با استفاده از منجوق، ملیلیه، مروارید و انواع پولک  میتوانید استفاده کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فروش انواع بخاری گازی جهان افروز با بهترین قیمت و خدمات عالی ارسال به تهران و تمام شهرستان ها دارای گارانتی و خدمات عالی از جمله ویژگی هاي مهم بخاری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
 
مجهز به گاورنر
گازسوز
سیستم جرقه زن
مدل شومینه
دودکش دار
1 سال گارانتی اصلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت به وبسایت فروشگاه اینترنتی بخاری ها مراجعه بفرمایید.
 
 
ژیپون لباس عروس
که به صورت جدا دوخته میشود از جنس تور  آهاردار  است استفاده میشود ودر کمر کش یا بند دوخته  و دوخت فنر  به صورت افقی و عموددی بنا به مدل لباس سبب میشود دامی لباس حالت دار و دور از بدن قرار بگیرد و زیبایی خاصی به لباس میدهد .حتما اندازه لبه پایین باید از محیط لبه پایین لباس کوچکتر باشد و قد دامن لباس حتما از ژیپون بلندتر باشد.و همیشه قد دامن لباس باید بلندتر برش بخورد .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دوخت یک بلوک از چهل تکه ها ی گرد، همیشه به رومیزی مرتبط نمی شود و گاهی به کمک این بلوک هاي ایجاد شده  می توان نمونه هاي مختلف و البته زیبایی از تولیدات سوزندوزی را ایجاد نمود. یکی از این موارد مصرف، استفاده از بلوک هاي گرد چهل تکه در دوخت ن می باشد.
نمونه ای از دوخت چهل تکه بشقابی و گرد را در زیر می بینید که توسط خانم عفت فتاحی از آموزشگاه شب افروز؛ دوخته شده است. خانم فتاحی ابتدا دو بلوک دقیقا یکسان و یک شکل و گرد، با دو رنگ پارچه ساده و طرح د
روح پدرم شاد  که میگفت به استاد
شمعیم و دلی مشعله‌افروز و دگر هیچ
شب تا به سحر گریهٔ جانسوز و دگر هیچ
افسانه بود معنی دیدار، که دادند
در پرده یکی وعدهٔ مرموز و دگر هیچ
حاجی که خدا را به حرم جست چه باشد
از پارهٔ سنگی شرف اندوز و دگر هیچ
خواهی که شوی باخبر از کشف و کرامات
مردانگی و عشق بیاموز و دگر هیچ
روزی که دلی را به نگاهی بنوازند
از عمر حساب است همان روز و دگر هیچ
زین قوم چه خواهی؟ که بهین پیشه‌ورانش
گهواره‌تراش‌اند و کفن‌دوز و دگر هیچ
زین م
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
.
جشن پایان سال و پیشواز نوروز در آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک
به امید سالی پر از خیر و برکت برای تمامی شما عزیزان
.
آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک
برگزار کننده کلاس هاي هنری با اساتید مجرب
.
شماره تماس:
03136284263-5
09162040710
آدرس: اصفهان ، خیابان شریعتی ، جنب اداره برق
اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه در تاریخ 15 مهر ماه با شرکت بیش از 90نفر از اولیا در محل نمازخانه آموزشگاه برگزار گردید . مدیر آموزشگاه ضمن خوش آمدگویی گزارشی ار وضعیت مدرسه در سال تحصیلی گذشته و همچنین برنامه هاي سال جدید ارائه نمود و در اخر انتخابات انجمن برگزار گردید و اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه در سال تحصیلی جدید معرفی شدند.
فنر دامن ژیپون
این فنر به صورت متری در بازار موجود است. شما را به دیدن عکس دعوت میکنم .از بند نگه دارنده و یا از نوار اریب در مسیر فنر روی تور دوخته و فنر را از داخل آن رد کنید و یا مسقیم فنر  چرخ میکنیم .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزشگاه آرایشگری خوب چه ویژگی دارد؟آموزشگاه آرایشگری در مارلیک.برای پیدا کردن یک آموزشگاه آرایشگری نه باید به نکاتی توجه کرد تا آموزشگاه خوبی را انتخاب کنیم.معتبر بودن داشتن سابقه طولانی دسترسی خوب ارائه انواع آموزش هاي به روز آرایشگری آموزش دوره ها از مبتدی تا تخصصی در کنار قیمت مناسب تنها بخشی از مشخصات یک آموزشگاه خوب است.یک آموزشگاه باید رشته هاي آموزش آرایش و پیرایش , آموزش کاشت ناخن , آموزش بافت مو , کار با مواد , پیرایشگر ابرو , گ
شناخت انواع پارچه در پوشاک بانوان
حریر
پارچه حریر در انواع:حریرنخ،حریرکریستالف،حریر ژورژت،حریرکریشه،حریر ژاکارد،حریر پلیسه،حریر ساتن، حریر شیشه ای
وکاربرد:لباسهاي حریر حتما به دلیل ظرافت همراه باآ ستر دوخته میشودبسیار خنک و سبک هستند و برای لباسهاي پیراهن و لباسهاي مجلسیو خرج کار مانتو استفاده میشود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
درباره آموزشگاه کامپیوتر اسیاییآموزشگاه کامپیوتر اسیایی(آکادمی اسیایی) در میان سه آموزشگاه تخصصی برتر ایران و همچنین برترین آموزشگاه تخصصی کامپیوتر  در رشته هاي معماری، گرافیک و طراحی وب سایت به انتخاب کاربران در شهر تهران شناخته شده است. آکادمی اسیایی،یکی از برترین آموزشگاه هاي آموزش حرفه ای طراحی سایت,آموزشگاه آموزش حرفه ای نرم افزار هاي سینمایی,آموزشگاه تخصصی معماری,آموزشگاه icdl و آموزشگاه گرافیک در شهر تهران می باشد که تاکنون این ا
دنیای سرمه و مروارید، علیرغم تصور اکثر افراد، فقط به رومیزی ، بقچه
و جانمازی و تزیین روی لباس ها ختم نمی شود و می توان کاربردهايی بسیار فراتر از
این تولیدات برای آن بوجود اورد. از جمله این کاربردها، دوخت گل یقه می
باشد.

تصاویری زیبا از دوخت یک گل یقه را، در این پست می بینید که توسط خانم مریم رفیعی از آموزشگاه شب افروز؛ دوخته شده است.


 

خانم مریم
رفیعی به کمک
چند سنگ اشکی و یک سنگ گرد درشت، تعدادی مروارید، مقداری منجوق و کمی سرمه؛ یک گل
یقه
آموزشگاه سرنا به عنوان یکی از آموزشگاه هاي معتبر موسیقی در کرج به ارائه انواع آموزش هاي موسیقی در کرج و استان البرز می پردازد و دارای اساتید مجرب و حرفه ای می باشد برای آنایی بیشتر با آموزشگاه موسیقی سرنا می توانید روی لینک هاي ذیل گلیک نمایید:
درباره آموزشگاه موسیقی سرنا
آموزش موسیقی در کرج
آموزش موسیقی به کودکان
آموزش موسیقی را چگونه شروع کنیم؟ از کدام آموزشگاه موسیقی؟

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه. خوب میخوایم تو این مقاله
درباره ی آموزش موسیقی باهاتون صحبت کنیم و یکسری تجربیات از چند تا از
اساتید آموزش موسیقی و موزیسین هاي خوب که خیلی از مدرس و آموزشگاه موسیقی
به اطلاح به درد نخور صدمه دیدن رو باهاتون در میون بازاریم.
امروزه اوضاع آموزش موسیقی و ساز و کلا تمامی مسائل فرهنگی دیگه هم مثل
بقیه موارد به شکل هردنبیلی شده. و هر کس و ناکسی اوم
رادیو آوا . ساعت یک ربع به چهار صبح 
از دل آویز ترین روز جهان خاطره ای با من است 
آه سحری بود و هنوز گوهر ماه به گیسوی شب آویخته بود 
من به دیدار سحر می رفتم 
من به دیدار سحر می رفتم 
این دل افروز ترین روز جهان را بنگر 
تو دل آویز ترین شعر جهان را بسرای 
من به دیدار سحر می رفتم 
من به دیدار سحر می رفتم 
در افق پشت سرا پرده ی نور 
باغ هاي گل سرخ 
شاخه گسترده به مهر
غنچه آورده به ناز 
دم به دم از نفس باد سحر 
غنچه ها می شد باز 
غنچه ها می شد باز 
غنچه ه
شرکت مهرافروز قرین از چهل سال پیش فعالیت خـود را در زمینه ساخــت قطعات نفت سوز و گاز سوز منبع انبساط تحت پوشش وزارت صنایع آغاز نموده است،
از آنجا که همواره  ت مدیران این شرکت بر اساس برنامه ریزی هاي بلند مدت بوده است لذا در همین راستا توانسته کار خود را در زمینه بخاری گازسوز منطبق بر استاندارد ملی به تولید انبوه برساند، و با شناخت بیشتری از کاربرد انرژی در صنعت از جمله صنعت تاسیسات به تولید انبوه  انواع مختلف مبدل هاي حرارتی قیمت منب
 
 
تئوری موسیقی (مقاله کامل تئوری موسیقی)
در این مقاله کامل شما با اصول موسیقی آشنا خواهید شد مانند : شیوه تولید صدا (فیزیک صوت) ، صداها ، صداهاي موسیقیایی ، ارتفاع ، دیرند ، ادامه ، شدت ، پایان
 
 
بهتر است در ادامه بخوانید که
بهترین آموزشگاه موسیقی تهران کجاست ؟
 
بهترین آموزشگاه موسیقی تهران به نام آموزشگاه موسیقی ریتم آوا در سال 1392 راه اندازی شده است ،  بهترین آموزشگاه موسیقی تهران  با به کارگیری بهترین اساتید با شیوه ای نوین در تد
آموزش به صورت کاملا خصوصی و پرداخت شهریه به صورت مرحله ای و اقساط زیر نظر برترین اساتید استان گلستان و گرگان در آموزشگاه آزاد دارای مجوز رسمی از فنی و حرفه ای و بیش از 20 سال سابقه فعالیت مستمرآموزشگاه آرایشگری شمیم گرگان زیر نظر بانو نوری استاد برتر حوزه هاي احیا و کراتین مو ، اکستشن موی طبیعی و . 09221101290
 
گرگان - بلوارناهارخوران - عدالت 26 - مرداد مرکزی- آموزشگاه شمیم گرگان گرگان - گرگان پارس - مرداد مرکزی - آموزشگاه شمیم گرگان
با سلام
آموزشگاه میلانا:چهارشنبه 10بهمن 97 ساعت هشت و نیم صبح در آموزشگاه میلانا.
آموزشگاه حجار: چهارشنبه 10بهمن 97 ساعت هشت و نیم صبح در آموزشگاه حجار.
آموزشگاه ماهوت:شنبه 13بهمن 97 ساعت هشت ونیم صبح در آموزشگاه ماهوت.
نارسیس: عکاس دیجیتال:چهارشنبه 10بهمن 97 ساعت نه صبح(با دوربین) در مرکز فنی و حرفه ای تنکابن.
نارسیس:حسابدار مالی 2نفر و حقوق و دستمزد 1نفر: (کاغذ a4 و برگه هاي لازم و ماشین حساب آورده شود.)یکشنبه 14 بهمن ساعت 9صبح.در مرکز فنی و حرفه ای تنکاب
آموزشگاه آرایشگری هنرسرا فعالیت خود را در سال 1392 آغاز کرد. فعالیت اصلی این آموزشگاه با تکیه بر تجربه بالا و دانش به روز کادر اصلی مجموعه هنرسرا است. مجموعه هنرسرا در زمینه آموزش آرایشگری در حرفه هاي مختلفی همچون رنگ و مش ، میکروپگمنتیشن ، پاکسازی و مراقبت از پوست ، گریم حرفه ای ، شینیون و بافت مو ، طراحی ناخن ، اصلاح صورت و ابرو ، طراحی با حنا و مجموعه آرایش و پیرایش فعالیت دارد. هنرسرا بر این عقیده است افرادی که از آموزش هاي این آموزشگاه بهر
  در جمع دوستانه ی آموزشگاه پسرانه ی شهید کارگر(ره) با حضور مدیر، معاونین و کادرِ آموزشگاه، درخصوصِ شیوه هاي تعامل با بنیاد طلوعِ کوثر کویر میبد، گفتگو بعمل آمد. در این جمع نماینده بنیاد، ضمن قبول هزینه ی شرکتِ دانش آموزانِ یک کلاس، در همایشِ شهرستانی آزمایش هاي علومِ تجربی(۱۲۰)، با مبلغی نیز به عنوان قرض الحسنه کوتاه مدت نیز به آن آموزشگاه، موافقت گردید. در ضمن، درباره نحوه همکاری همکارانِ فرهنگی با موسسه خیریه اباصالح (عج) نیز تبادل نظر گ
به همین سوی چراغ قسم مکالمه زیر واقعیه
- یه مدته لپ تاپم  خیلی داغ میکنه
- ببر نشون بده شاید فنش مشکل داره
-آره حتما باید برم روغنشو عوض کنه
-  مگه بلبرینگه؟؟؟ :))))
- نمیدونی مگه ؟ لپ تاپ یه روغنی داره وقتی تموم میشه گرم میکنه باید بازش کنی روغن بریزی توش
-:|||||||( دهانم دوخته شده بود توانایی مکالمه نداشتم)
-حالا شاید از یوتیوب سرچ کردم خودم لپ تاپمو باز کردم روغن ریختم توش
- هم چنان با دهان دوخته شده مثل سیامک انصاری به دوربین زل می زند
گاهی دوختن یک یا چند شاخه گل روی یک لباس می تواند انگیزه خوبی برای ایجاد یک حس تازه بشود. حس تازه ای که نه تنها روی ما، بلکه روی بیننده آن گل ها نیز فرصت برخورداری از لذت هايی را بوجود می آورد که کمتر کسی امروزه به آن توجه می کند.
تصاویر زیر نمونه ای از ایجاد آن حس تازه در افراد می باشد که توسط خانم رقیه اپرناک از آموزشگاه شب افروز، بر دامنه یک مانتو، سوزندوزی شده است. زیباست اینطور نیست؟!!!

ادامه مطلب
یکی از میوه هاي دوست داشتنی فصل بهار، توت فرنگی است . سوزندوزی طرح توت فرنگی، با سوزن و نخ چندان سخت نیست. فقط کافی است که با دوخت کوتاه و بلند، سایه روشن دوزی و گره فرانسوی؛ آشنایی داشته باشید. آنگاه با کمی نخ ، یک کارگاه و اندکی حوصله می توانید توت فرنگی هاي خوشمزه بسیاری در هر اندازه که بخواهید بر پارچه و درون همان حلقه گلدوزی؛ایجاد کنید و آن را ماندگار سازید.
نمونه ای زیبا از دوخت چند توت فرنگی را در تصویر زیر می بینید که توسط خانم فاطمه رمض
دانلود فیلم سینمایی عرق سرد Cold Sweat 2018 
فیلم ایرانی عرق سرد محصول ۱۳۹۶ به کارگردانی سهیل بیرقی
برنده 4 جایزه و نامزد 11 جایزه دیگر
کارگردان: سهیل بیرقی | ژانر: اجتماعی، درام، ورزشی | سال تولید: 1396 | تاریخ انتشار: 1398
مدت زمان: 85 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت ویدئو: WEB-DL
فرمت: MP4 | محصول ایران | تهیه کننده: مهدی داوری | امتیاز: 6.2 از 10
خلاصه داستان:افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال ن ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای
مدیریت محترم آموزشگاه هاي شهدای گلدسته و سروش تهران نرم افزارهاي مدارس شما آماده است.
می توانید با رمزهاي ارسالی به تلفن همراه تان آنها را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
آموزشگاه شهدای گلدسته
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 5.45 مگابایتتوضیحات: آموزشگاه شهدای گلدسته تهران 
 
 
آموزشگاه سروش
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 4.68 مگابایتتوضیحات: آموزشگاه سروش گلدسته تهران 
 
مدیریت محترم آموزشگاه هاي شهدای گلدسته و سروش تهران نرم افزارهاي مدارس شما آماده است.
می توانید با رمزهاي ارسالی به تلفن همراه تان آنها را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
آموزشگاه شهدای گلدسته
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 5.45 مگابایتتوضیحات: آموزشگاه شهدای گلدسته تهران 
 
 
آموزشگاه سروش
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 4.68 مگابایتتوضیحات: آموزشگاه سروش گلدسته تهران 
 
آموزشگاه حسابداری شیراز

نام آموزشگاه حسابداری شیراز
آدرس آموزشگاه حسابداری شیراز
تلفن آموزشگاه حسابداری شیراز

 آموزشگاه حسابداری نارون حساب شیراز
شیراز فرهنگ شهر بین کوچه 3 و5 ساختمان آپسا
07136315298

آموزشگاه فنی و حرفه ای برگزیده نو شیراز
شیراز، معالی آباد، حد فاصل خلبانان و مجتمع پارمین، طبقه فوقانی
07136258613

آموزشگاه حسابداری چرخابی شیراز
شیراز، شهرک گلستان، نبش خیابان تعاون
07136224618

آموزشگاه حسابداری حرفه آموزان شیراز
شیراز، اول خیابان
شاید باورش برای شما که با دنیای چهل تکه دوزی آشنایی ندارید، کمی
هم مشکل باشد. ولی به واقع این مثلث ها
و مربع هاي ریز و درشت می توانند دنیای شگفت انگیزی را در فضای ذهن و محیط
اطرافتان بوجود بیاورند و زیبایی هاي محیط تان را افزون نمایند. تنها با کمی خلاقیت و جابجایی تکه ها و رنگها می توانید، تصاویر
بسیار زیبا و چشم نوازی را بوجود آورید و برای تولید خاصی مورد استفاده قرار دهید.

نمونه ای از این تصاویر زیبا را در این پست می بینید. این تصاویر زیبا حا
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است
ادامه مطلب
نمونه آموزشی زیبایی از دوخت چهل تکه فرفره ای،
را در این پست می بینید. این نمونه آموزشی زیبا توسط خانم عادله ذبیحی، از
آموزشگاه شب افروز؛ اجرا شده است.

خانم عادله ذبیحی به
کمک دو رنگ پارچه قرمز و مشکی، رو میزی مربع زیبایی با طرح یک چهل تکه فرفره ای؛
دوخته است. پس  از دوخت چهل تکه روی برخی از
خطوط، دوخت شلال  با
نخ عمامه به عنوان رودوزی و تزیین چهل تکه؛ مورد استفاده قرار گرفته است. خانم ذبیحی پس
از اجرا و دوخت چهل تکه با دقت و سلیقه، آن را لا
تا از بهترین آموزشگاه و کلاس زبان شمال تهران
شعبات بسیاری از برندهاي آموزشی برتر زبان در مناطق شمالی تهران یعنی مناطق ۱ و ۲ و ۳ قرار دارند که در اینجا به معرفی بهترین آموزشگاه و کلاس زبان در شمال تهران میپردازیم. بسیاری از این شعب، شعب مرکزی آموزشگاه هاي زبان هستند و گاهی هم فقط در چند شعبه مختص شمال تهران خلاصه میشوند.
اگر دنبال یک آموزشگاه زبان در شمال تهران و یا یک کلاس زبان خوب در شمال تهران میگردید با ما همراه باشید. همانطور که میدانید آ
بسمه تعالی
صورتجلسه واگذاری اداره تعاونی آموزشگاه به اعضای شورای دانش آموزی دبستان شهید صدوقی کنرک
سال تحصیلی 98-97
طی جلسه ای که در تاریخ 97/8/9در دفتر آموزشگاه باحضور مدیر -مربی پرورشی وکلیه اعضای شورای دانش آموزی تشکیل گردید در این جلسه پس از  تلاوت آیاتی چند از کلام الله مدیریت آموزشگاه ضمن تقدیر وتشکر از اعضای شورای دانش آموزی به نقش واهمیت وجایگاه شورای دانش آموزی اشاره فرمودند و از اعضای شورای دانش آموزی خواستند که با توجه به شرح وظایف
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهاي سنتی در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه هاي آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهاي سنتی و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهاي استراحت بودند.
مدیریت محترم آموزشگاه صنعت آرمان ناحیه 1 مشهد‍ نرم افزار شهریه مدرسه شما آماده است.
می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار شهریه آموزشگاه صنعت آرمانحجم: 5.85 مگابایتتوضیحات: ناحیه 1 مشهد
مروارید
ها و دوخت آن ها در حرفه هاي مختلف سوزندوزی مانند سرمه دوزی، ذغره دوزی، پولک و
منجوق دوزی و. و امری اجتناب ناپذیر و عملا غیر قابل تفکیک می باشد. اما غیر
از آن می توان از مروارید ها به شیوه دانه دانه 
در رنگ هاي متفاوت و یا در اندازه هاي متفاوت در مکان هاي مختلفی از لباس
ها استفاده نمود. 
در تصویر زیر نمونه ای از این نوع دوخت مرواریدها را در دو رنگ قرمز
و مشکی می بینید که توسط خانم نادیا خاکی از آموزشگاه شب افروز و بر
روی یک لباس قرمز؛ دو
گاهی استفاده ترکیبی از نخ ابریشم و نخ دمسه در اجرای دوخت ها می تواند زیبایی دوخت را افزون نماید. در نمونه زیبای زیر تصویری از این ترکیب را می بینید که توسط خانم اشرف پور از آموزشگاه شب افروز،در میانه یک گل؛ اجرا شده است. برای دوخت این گل از نخ عمامه دمسه استفاده شده و برای دوختن وسط گل و اجرای گره فرانسوی تو پر، دو رنگ ابریشم به کار رفته است.
برای دیدن تصاویر بیشتری از این سوزندوزی زیبا بر روی کلمه ادامه مطلب کلیک نمایید.
زبان انگلیسی اولین زبان دنیا برای یادگیری به عنوان زبان دوم می باشد. در سرتاسر دنیا آموزشگاه هاي زبان انگلیسی بسیار محبوب هستند و هر روز به تعداد دانشجویان زبان انگلیسی نیز افزوده می شود. علت محبوبیت فراوان زبان انگلیسی تکلم آن به عنوان زبان اول توسط کشورهاي پر قدرت در زمینه تجارت، فرهنگ، سینما، موسیقی و ت مانند ایالات متحده آمریکا، انگلیس و کانادا می باشد. در آموزشگاه زبان 24، تمام لهجه هاي پرکاربرد زبان انگلیسی مانند، لهجه امریکن و
نمونه آموزشی زیبایی از دوخت پولک دوزی توپر و برجسته را بر روی یک ن، در این پست می بینیدکه  توسط خانم اشرف پور ، از آموزشگاه شب افروز؛ اجرا شده است. دوخت پولک در این طرح به شیوه توپر و برجسته می باشد که در آن از دو نوع پولک(صاف و معمولی) و دو رنگ پولک ( طلایی و معمولی) به شیوه دوبل استفاده شده است. 
برای دیدن تصاویر بیشتری از این پولک دوزی بر روی کلمه ادامه مطلب کلیک نمایید.
 
​  بهترین آموزشگاه هاي آرایشگری در شیراز را در پایین مشاهده میکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین آموزشگاه هاي آرایشگری در شیراز وارد سایت کارشد شوید.
بهترین آموزشگاه هاي آرایشگری شیراز را مشاهده کنید.
 
در مورد آرایشگری بیشتر بدانید.
دانلود فیلم ایرانی عرق سرد
دانلود فیلم عرق سرد : فیلم سینمایی عرق سرد (cold sweat) ساخته سهیل بیرقی است که در سال 1396 تولید شده و در سال 1398 انتشار پیدا می کنید این فیلم در ژانر اجتماعی ، دارم تولید شده است بازیگرانی مانند باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی در فیلم عرق سرد نقش آفرینی کرده اند

کارگردان : سهیل بیرقی
موضوع : اجتماعی
سال تولید : 1396
سال انتشار : 1398
بازیگران عبارتند از : باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی
مدیریت محترم آموزشگاه صنعت آرمان ناحیه 1 مشهد‍ نرم افزار شهریه مدرسه شما آماده است.
می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
دریافتعنوان: نرم افزار شهریه آموزشگاه صنعت آرمانحجم: 5.85 مگابایتتوضیحات: ناحیه 1 مشهد
افتتاح اولین آموزشگاه آزاد تخصصی حسابداری در زرند
با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، امام جمعه، فرماندار، دادستان زرند، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان آموزشگاه پویش گستر در زمینه آموزش مهارتهاي حسابداری در زرند افتتاح شد.
به گزارش ندای زرند، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این مراسم بر آمادگی مجموعه آموزش فنی و حرفه ای برای ارتقای آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر و تامین نیاز شغلی شاغلین در سطح
آریا تهران، معتبر ترین آموزشگاه کامپیوتر در تهران
در دنیای امروز آشنایی با مهارت هاي کامپیوتری و دنیای تکنولوژی یکی از مهم ترین وجوه تمایز بین افراد موفق و ناموفق در کسب و کار می باشد.
اگر بدنبال بهبود سطح دانش و مهارت هاي خود در راستای افزایش درآمد هستید اولین گام شرکت در دوره آموزش کامپیوتر می باشد.با شرکت در دوره هاي ICDL آریا تهران در کوتاه ترین زمان مدرک معتبر ICDL دریافت کنید.اگر بدنبال یک آموزشگاه کامپیوتر معتبر برای شرکت دوره هاي آی سی
در رابطه با برگزاری المپیاد ورزشی همکاری با مربی تربیت بدنی آموزشگاه و تقسیم کارها بین اعضاء شورای دانش آموزی و پیشتازان با همکاری شورای مدرسه و برگزاری شورای معلمان و تهیه مقدمات برگزاری المپیاد و گرفتن تشک هاي مخصوص جهت اجرا و تشویق دانش آموزان و گروه بندی دانش آموزان توسط مربی تربیت بدنی و  تمرین ورزشهادر سالن ورزشی با همکاری خانم نوروزیان  و اجرای المپیاد در آموزشگاه و ارسال گزارش به اداره.
1-  نخست محل دوخت زیپ را لایی می چسبانیم .
2- درز زیپ را تا نقطه موازنه با درجه درشت دوخته سپس دوخت محکم زده و بقیه درز را با درجه ریزتر تا پای دامن میدوزیم.
3-درز را اتو کرده یک بخیه بالاتر از دوخت محکم را قطع کنیم.
4- دندانه زیپ را بر درز دوخته شده منطبق و کوک زده و سپس زیپ را بسته و طرف دیگر را کوک می زنیم.
5-از سمت روی لباس با فاصله 5/0 سانتی متر از درز از بالا تا نقطه موازنه دوخته سپس دوخت عرضی 1 سانتی متر به سمت مقابل رفته و دوباره به سمت بالا با فاصله
نمونه آموزشی زیبایی از دوخت شقایق را در این پست می بینید که توسط خانم فاطمه ولی پور از آموزشگاه شب افروز، سوزندوزی شده است. این سوزندوزی زیبا بر روی پارچه کتان سفید و با استفاده از نخ عمامه و تکنیک دوخت کوتاه و بلند و سایه روشن دوزی اجرا شده است. جهت دوخت گلهاي کوچک اطراف شقایق ها نیز از دوخت بخیه تنبل و گره فرانسوی استفاده شده است.
ساده و بسیار زیباست با کاربردی فراوان در هر فضایی  که البته می تواند چشم اندازی دلنشین بیافریند.
 
ادامه مطلب
احتمالا اگه من سرپرست خانواده بودم و بچه ی مدرسه ای داشتم، یکی از بزرگ ترین دغدغه هام پیدا کردن آموزشگاه خوب میشد.
به همین خاطر تصمصیم گرفتم آموزشگاه هاي خوب و خفن شهر اصفهان رو پیدا کنم و اون ها اینجا لیست کنم تا اگر یه وقت پدر یا مادری برای فرزند مدرسه ایش دنبال یه آموزشگاه خوب برای تقویت درس هاي فرزندش هست بتونه از اون به عنوان یه مرجع خوب استفاده کنه.
لیست بهترین آموزشگاه هاي اصفهان:
استادبانک ( غیر حضوری- دخترانه-پسرانه)
استادبانک آموزشگ
ایده زیورآلات با ابزارهاي خیاطی
با دکمه هاي  میتوان کاردستی تهیه کرد و گیره گوشواره ، قفل گردنبند، دستبند وحلقه هاي اتصال وابزارهاي اولیه کار را میتوانید از بازار تهیه کنید .شما را به تماشایی چند مدل دعوت میکنم.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مصوبات کلی انجمن در طی نیم سال دوم:
1_برپایی نمایشگاه هنر هاي دانش آموزی با نظارت انجمن فرهنگی-هنری
2_برگزاری مسابقات فرهنگی-هنری با همکاری انجمن و معاونت پرورشی آموزشگاه
3_انجام مبادلات با انجمن کتابخانه در زمینه ای فرهنگی-هنری
- فتوشاپ مقدماتی در مجموعه فنی و حرفه ای - فتوشاپ ویژه منشی ها و رئیس دفتر ها در آموزشگاه خصوصی - کاربرد فتوشاپ در گرافیک (مقدماتی و پیشرفته) مجتمع فنی تهران - مبانی اولیه گرافیک و فتوشاپ دانشگاه علمی کاربردی اهواز - طراحی سایت و وردپرس مقدماتی فنی و حرفه ای - مدیریت سایت و تولید محتوا فنی و حرفه ای - ابزارهاي آنالیز سایت آموزشگاه خصوصی - بازاریابی تلفنی دانشگاه تهران - تدوین با پریمیر آموزشگاه خصوصی - ICDL1 مرکز فنی و حرفه ای و بیش از ۵۰۰ ساعت آموزش
رنگ خاکستری طراحی لباس
رنگ خنثی و میانگین بین سفیدو  سیاه و معمو لا  اندوه ، افسردگی و ناامیدی را در ذهن انسان تداعی میکند.انواع طیف هاي رنگ خاکستری :نقره ای ، طوسی روشن ، طوسی تیره ،دودی ،سربی ،رنگ خاکستری نماد عقل و بی طرفی و عدم وابستگی  ،کاهش انرژی است.و افرادی که این رنگ را دوست دارند  بی طرف وبی تفاوت نسبت به مسایل هستند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
یکی از مسائلی که اگه بهش توجه نشه ممکنه صدمات جبران نا پذیری و اساسی
به هنرجو و استعداد هاي فرد بزنه آموزشگاه موسیقی ضعیف است.بار ها شده که
افزاد کلاس موسیقی حضوری و آموزشگاه موسیقی لاکچری رفتن ولی تنها چیزی که
نسیبشون شده هزینه هاي بالا و اساتیدی بوده که بهشون به چشم کیف پول نگاه
میکردن.یه معیاری برای ارزیابی رستوران ها هست که میکه رستورانی که هزینه ی
اجارش کمتره غذای بهتری داره.البته این درباره همه حالت ها صدق نمیکنه ولی
. .یه آموزشگاه
ایده زیورآلات با ابزارهاي خیاطی
با دکمه هاي  میتوان کاردستی تهیه کرد و گیره گوشواره ، قفل گردنبند، دستبند وحلقه هاي اتصال وابزارهاي اولیه کار را میتوانید از بازار تهیه کنید .شما را به تماشایی چند مدل دعوت میکنم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزشگاه پارتاک
زیرنظر سازمان فنی حرفه ای برگزار میکند
اجراهاي صحنه ای پایان دوره سوم و پنجم کلاس هاي بازیگری پارتاک
استاد راهنما"مجید بدیع زاده"
زمان پنجشنبه ۹ اسفند،از ساعت ۱۴ تا ۱۹
آدرس خیابان شریعتی شرقی،جنب شیرینی نیوشا و اداره برق، آموزشگاه پارتاک
ورود برای عموم آزاد و رایگان
.
آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک
.
شماره تماس:
03136284263-5
09162040710
ذغال سرخ کن برقی افروز
حراج ذغال سرخ کن برقی افروز
ذغال سرخ کن برقی افروز ستوده 2019

ذغال سرخ کن برقی افروز وضعیت : موجود
قیمت با تخفیف یک ماهه: 98,000 تومان ذغال سرخ کن برقی افروز به همراه گارانتی معتبر شرکتی

ویژگی ها و مشخصات ذغال سرخ کن برقی ذغال افروز: طراحی نوین و بسیار کارآمد دارای دستگاه تنظیم مصرف برق ( دیمر ) دارای صفحه محافظ چدنی منبع تغذیه : برق 220 ولت شهری مصرف برق : 1000 وات دارای دستگیره چوبی دارای ضمانت نامه رسمی 5 سال خدم
تلفیق مد و معماری
ایده گرفتن و استفاده از نشانه ها و المان هاي معماری یکی از زیباترین کارهايیست که به شدت مورد توجه طراحان مد قرار گرفته است. که بصورت خلاقانه و هنرمندانه توسط طراح انجام شده است به صورتی که طراحی لباس و معماری این دو هنر با هم یکی شده و مجموعه ای واحد ارائه می شود و این همکاری فوق العاده ای است. معماران فضای زندگی و کار را مهیا میکنند و مد هنر پوشیدن و هر یک از متریال هاي مخصوص کار خود استفاده کرده تا شاهکار هاي بی نظیری خلق شود
آموزشگاه موسیقی سرنا

آموزشگاه موسیقی سرنا واقع در کرج، فعالیت حرفه ای خود را در سال 1390 با شیوه نوین آموزشی آغاز کرد و در طی این مسیر اساتید حرفه ای را به مجموعه اضافه نموده است که هریک از ایشان در زمینه کاری خود مسلط و به نام هستند.
برای آشنایی با اساتید آموشگاه موسیقی سرنا اینجا کلیک کنید.
علاوه بر اساتید مجرب آموزشگاه سرنا با شیوه هاي جدید آموزش و استفاده از آخرین متد هاي روز دنیا و با برگزاری ورک شاپ ها و کنسرت هاي مختلف توانسته دانشجویان
آموزشگاه موسیقی - تاریخچه پیانو |آموزشگاه موسیقی در پاسداران
 
 
آموزشگاه موسیقی - تاریخچه پیانو |آموزشگاه موسیقی در پاسداران
مقاله آموزشی پیانو از آموزشگاه موسیقی ریتم آوا
تاریخچه پیانو
تاریخچه پیانو پیانو را ساز مادر نامیده اند  چون هم از محدوده یا وسعت صدای بیشتری نسبت به سازهاي دیگر برخوردار است و هم  به نوازنده این توانایی را می دهد تا همزمان 10 نت را اجرا کند، یعنی به شمار تمام انگشتان دست.محدوده صدای این ساز تا حدودی بیشتر از هفت
با توجه به ارسال بخشنامه بیماری ویروسی کرونا  اقدامات لاز م در زمینه بخشنامه انجام شد مدیر آموزشگاه برای دانش آموزان در برنامه هاي آغازین آموزشهاي لازم را ارائه فرمودند و طریقه  صحیح شستن دستها را و فیلم آموزشی در این رابطه برای دانش آموزان پخش کردیم از  مسئولان درمانگاه شماره یک فرخ شهر دعوت کردیم جهت آموزش به اولیاء و دانش آموزان که متاسفانه قبول نکردند به علت کمبود نیرو و داشتن مربی بهداشت آموزشگاه و درخواست مجوز  به اداره دادیم  جهت
فیلم سینمایی ایرانی
کارگردان: سهیل بیرقیتهیه کننده: مهدی داورینویسنده: سهیل بیرقیسال ساخت: ۱۳۹۶محصول کشور: ایرانمدت زمان: ۸۵ دقیقهژانر فیلم: اجتماعی
بازیگران: باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین، سحر دولتشاهی، عباس ، مریم سرمدی و …
خلاصه داستان: افروز اردستانی کاپیتان تیم ملی فوتسال ن ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌هاي آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مای می‌شود …
راهنمای
​  بهترین آموزشگاه هاي موسیقی شیراز را در پایین مشاهده میکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین آموزشگاه هاي موسیقی در شیراز وارد سایت کارشد شوید.
بهترین آموزشگاه هاي موسیقی شیراز را مشاهده کنید.
 
 
بررسی و تاریخچه موسیقی.
بررسی موسیقی سنتی ایران.
درمورد ساز هاي موسیقی بیستر بدانید.
آموزش طراحی سایت در ارومیه
مقدمه
امروزه طراحی سایت یکی از مهارت‌هاي ضروری برای هر فردی است که می‌خواهد در دنیای دیجیتال موفق باشد. با طراحی سایت می‌توانید کسب‌وکار خود را آنلاین کنید، محصولات یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنید و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
اگر شما ساکن ارومیه هستید و به دنبال یادگیری طراحی سایت هستید، این مقاله برای شما مناسب است. در این مقاله به‌طور کامل و جامع به آموزش طراحی سایت در ارومیه می‌پردازیم.
چرا بای
آموزشگاه
بازیگری کارنامه در سعد آباد – آموزشگاه کارنامه | آموزشگاه سینمایی و
بازیگری کارنامه یکی از پنج آموزشگاه برتر سینمایی و بازیگری ایران است که
در میدان تجریش خیابان افراز قرار دارد و مدیریت موسسه کارنامه با سرکار
خانم نگار اسکندرفر میباشد.
کارنامه
یکی از فعال‌ترین موسسات آموزشی است که در زمینه‌هاي مختلفی هنرجو
می‌پذیرد. و بزرگانی چون عباس کیارستمی و  اصغر فرهادی سالهاي گذشته در
کارنامه حضور داشت و دوره و ورک‌شاپی در این آمو
دوخت پولک و منجوق شیوه هاي مختلفی دارد . یکی از این شیوه ها که این روزها طرفداران بیشتری دارد و به نوعی دوخت پولک و منجوق به شیوه آزاد می
باشد. این شیوه به دوخت پنل
یا پنل دوزی، نیز معروف است.
در تصویر زیر نمونه ای ازدوخت پولک
و منجوق به شیوه آزاد یا دوخت یک پنل زیبا
را می بینید که توسط خانم سحر محمدی،
از آموزشگاه شب افروز؛ دوخته
شده است.
 بسیار زیباست. اینطور نیست؟
طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه حسابداری
طرح توجیهی(طرح تجاری) تأسیس آموزشگاه حسابداری، در قالب فایل word و شامل اطلاعات مربوط به سرمایه گذاری کل، دوره بازگشت سرمایه، فضای مورد نیاز، اشتغال زایی، سهم تسهیلات، استانداردهاي مربوطه، بازارهاي داخلی و خارجی، عرضه کنندگان و توجیه فنی و اقتصادی.
این کلاس ها را ما با معیارهاي مختلفی به شما معرفی می کنیم. معیارهاي ما عبارتند از:
کیفیت و تجهیزات کلاس ها
مهارت اساتید کلاس ها
قیمت کلاس ها و تناسب آن با امکاناتی که دریافت می کنید
اعتبار آموزشگاه در سطح ملی و بین المللی
نظرات کاربران مختلف در فضای مجازی
نکته مهم! به شهرستانی هاي عزیز اکیدا توصیه می کنیم برای یادگیری حرفه ای و با نمره بالا در جی آر ای، به آموزشگاه هاي زیر در تهران مراجعه کنند، زیرا کیفیت آموزش در آنها عمدتا قابل قیاس با آموز
بسمه تعالی
خلاصه دوجلسه دی ماه شورای دانش آموزی آموزشگاه نیایش  که در تاریخ هاي 98/10/1 و 98/10/22 در نماز خانه آموزشگاه برگزار شد ، از این قرار می باشد :
1) با توجه به فصل امتحانات انجمن علمی آموزشی و مهارتهاي زندگی برآن شدیم که علاوه بر ارائه مطالب مشاوره ای تغذیه ، چگونگی بهبود مطالعه ، ساعات خواب و . را در مراسم صبحگاه ، اختصاص ساعات تفریح به مطالعه ، و برقراری کلاس هاي کمک درسی ، و کمک  دانش آموزان قوی تر در دروس مشکل و
2) برنامه ریزی جهت برگ
دست کاری در طرح ها و تغییر آیتم هاي طرح با ضرورت هاي خود ما،گاهی می تواند بسیار سازنده هم باشد. نمونه ای از دست کاری در طرح را در این پست می بینید که توسط خانم نرگس نقوی از آموزشگاه شب افروز، اجرا شده است. در این طرح فقط با کوتاه نمودن موها، طرح تغییر یافته و از طرح دختر گلفروش به طرح پسر گلفروش، تبدیل شده است. و به قولی اصلا ومی ندارد که همیشه گلفروش ها دختر باشند ، گاهی بر حسب ضرورت می توانند پسر هم باشند.
این طرح روی پارچه نباتی و برای یک بال
آموزشگاه حوض نقاشی
آموزشگاه حوض نقاشی برگزار کننده کلاس هاي تخصصی آموزش نقاشی و طراحی . آموزشگاه حوض نقاشی در نظر دارد با برگزاری کلاسهاي هنری در کرج و تهران به صورت آموزش هاي آنلاین  و مجازی و یا حضوری اقدام به برگزاری کلاس هاي هنری دارد
در غرب تهران، استان البرز و شهر کرج شامل طراحی با مداد، طراحی چهره، رنگ روغن، مداد رنگی و سیاه قلم با تکنیک و آموزش بسیار متفاوت.
دوره هاي در حال برگزاری در این مرکز شامل تمامی سنین می باشد.
این مرکز افت
عبارت آموزشگاه زبان فرانسه را در اینترنت جست‌وجو کنید. بیش از صد لینک به شما نشان داده می‌شود که در آن آموزشگاه هاي زبان فرانسه و افراد مختلف در زمینهٔ آموزش زبان فرانسه به صورت خصوصی فعالیت می‌کنند و تمام آن ها ادعا می کنند که بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در ایران هستند. اما ما در آموزشگاه زبان فرانسوی 24 در عمل ثابت می کنیم که بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران هستیم. 
در موسسه زبان فرانسوی 24 ما با بهره از بهترین استادان زبان فرانسوی و م
دانلود رایگان فیلم عرق سرد
فیلم ایرانی عرق سرد محصول ۱۳۹۶ به کارگردانی سهیل بیرقی
کارگردان: سهیل بیرقی | ژانر: اجتماعی، درام، ورزشی | سال تولید: 1396 | تاریخ انتشار: 1398
مدت زمان: 85 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت ویدئو: WEB-DL
فرمت: MP4 | محصول ایران | تهیه کننده: مهدی داوری | امتیاز: 6.2 از 10
خلاصه داستان: افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال ن ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌هاي آسیایی راه پیدا
 در رابطه با تشویق دانش آموزان و اولیاء جهت عضویت مجلات رشد و پیوند از طریق نامه و پیامک توسط مدیر آموزشگاه اطلاع رسانی شد . تعدادی دانش آموزان مجلات رشدرا ثبت نام کردند و تعداد ی مجله نیز توسط مدرسه خریداری شد جهت اهداء جوائز به دانش آموزان در زمینه هاي مختلف در برنامه هاي آغازین و مناسبتها و دانش آموزانی که اولیاء آنها با آموزشگاه همکاری دارند وچند جلد نیز در اختیار کلیه همکاران قرار گرفت جهت تشویق کلاسی  .نزدیک کتابخانه باز آموزشگاه ایس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها