نتایج جستجو برای عبارت :

گروه واتساپ ن صیغه ای

دوستان گرگانی میتوانند براي چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، اين گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما اين امکان را میدهد تا دوستان خوبی براي هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب براي شما عزیزان گرگانی ايجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب براي بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
ارومیه یکی ازشهرهايی هست که امروز میخام گروه واتساپ شهرشون رو معرفی کنم و دوستانی که در ارومیه زندگی میکنند میتونند به گروه واتساپ ارومیه بیان.
دوستابی در گروه واتساپ آزاد هست و شما میتونید براي خودتون دوست مجازی در گروه انتخاب کنید، البتهدقت داشته باشید که اينجا دنیاي مجازی هست و شما با یک گروه مجازی سر و کار دارید.
تبلیغات هم در گروه ارومیه در واتساپ با اجازه مدیر قابل انجام است و فکر میکنم که شما قرار نیست بابت اين موضوع هزینه اي پرداخت
دوستان بندری و جنوبی هم میتوانند در گروه واتساپ شهر خودشون و با همشهریاي خودشون چت دوستانه داشته باشند و از دوزهمی در واتساپ لذت ببرند و ما خیلی خوشحال هستیم که اين گروه رو ايجاد کردیم.
گروه واتساپ بندرعباس با تلاش زیاد دوستان ايجاد شده است و هدف آن نیز دورهمی شما بندریها بوده و از همه دختر خانم ها و اقا پسرها که دوست دارند تا در اپلیکیش واتساپ با هم چت کنند دعوت میشه که به گروه بیان.
اين گروه چت واتساپ بندری یکی از موفقترین گروههايی بوده که م
وقتی به گروههاي واتساپی نگاه میکردم دیدم که ما کرمانشاهیا تو واتساپ گروه ندارم و براي همین تصمیم گرفتم تا خودم توی واتساپ گروه بزنم و گروه واتساپ کرمانشاه را راه اندازی کردم.
از همه کرمانشاهیا و دختر پسراي کرمانشاهی درخواست دارم که به گروه واتساپ کرمانشاه بیان و با دیگر دوستان خودشون آشنا بشن، در اين گروه بجه هاي واتساپی استان کرمانشاه هستند.
خیلی عالی میشه گروه وقتی حضور همه کرمانشاهیا رو تو گروه ببینم، کرمانشاهیا میتونند تو گروه دوست پ
گروه واتساپ شیراز با هدف دورهمی شما شیرازی ها در واتساپ ايجاد شده است و از همه شیرازی ها عزیز دعوت میشه تا به گروه واتساپ شیرازیها بیان و در اين گروه با هم چت کنند.
خیلی خوشحال میشیم تا شما با عضو کردن شیرازیهاي دیگه در گروه به گروه رونق بدین و همه در اين گروه دور هم جمع بشیم و با هم یک گروه شکوفا داشته باشیم.
https://chat.whatsapp.com/GZKVHxw8QLL9cuOfacxb1X
گروه واتساپ شیراز داراي قوانین بسیار زیادی هست و از همه شما درخواست میکنم که به قوانین گروه واتساپ شیراز اهمی
ساری و واتساپ که با هم جمع شوند، تشکیل گروه واتساپ ساری را میدهند و شما بچه هاي خوب ساری میتوانید در اين گروه واتساپی و در کنار هم جمع شوید و با هم چت کنید.
دورهمی واتساپ ساری میتونه به شما کمک کنه تا یک گروه خوبی رو تشکیل بدین و در کنار هم چت و گپ دوستانه داشته باشید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.
چت و گپ ساری در واتساپ بسیار لذت بخش است و یک نوع سرگرمی هم می باشد که شما میتوانید از بودن در کنار هم لذت برده و روزهاي خوشی را تجربه کنید.
ساری و چت دخ
دوستان گرگانی میتوانند براي چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، اين گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما اين امکان را میدهد تا دوستان خوبی براي هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب براي شما عزیزان گرگانی ايجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب براي بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
از همه قمی ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهریاي خودشون چت کنند دعوت میکنم که به گروه واتساپ قم بیان و در اين گروه فعالیت خودشون رو آغاز کنند.
اين گروه براي دورهمی قمی ها ايجاد شده و شما میتونید در اين گروه با همشهریا چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید که حتما اين چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسی اذیت نشه.
ما همچنان اين گروه رو توسعه میدیم تا افراد با خیال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پايان از دوستانی که اين گرو
گروه دهه هشتاد واتساپ براي دورهمی شما در واتساپ ايجاد شده و شما که علاقه دارین به گروه واتساپ و شما دهه هشتاد که شیطون هم هستین، میتونید به اين گروه بیاين و چت و گپی دوستانه داشته باشید.
گروه دهه هشتاد واتساپ با هدف ارتقا دانش چت ايجاد شده و چت رو شما نشون میدین که چگونه بايد انجام بشه و اگر چت کردن رو خوب بلد باشین، در لینکدونی واتساپ دهه هشتاد میشه اجرا کرد.
گروههاي زیادی در واتساپ ايجاد شده و اين گروه هم یکی دیگر از گروههاي چت در واتساپ است
در گروه واتساپ زنجان یک دورهمی زنجانی واتساپ ايجاد کریدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت میکنیم که به گروه بیان و با همدیگه چت کنند.
چت واتساپ یک فرصت براي دوستان زنجانی هست که علاقه دارند تا در یک اپلیکشن غیر فیلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همدیگر در خصوص حال و احوال همدیگر رو سوال کنید و اگر دوست داشتید میتوانید دوستان خوبی براي هم
گروه واتساپ تبریز براي دورهمی  شما دوستان تبریزی ايجاد شده است و از شما عزیزان و دختر پسراي تبریزی که به چت در واتساپ علاقه دارید درخواست میشود که به گروه چت واتساپی تبریز بیايید.
https://chat.whatsapp.com/IjqKQ9B0tIsFNBirreNtUP
ما در گروه برنامه هاي ویژه اي داریم و شما میتوانید در گروه چت با دیگر تبریزیها و ترک ها داشته باشید و اين یک گروه واتساپ ترکی هم هست و همه ترک ها هم میتونند به اين گروه بیان و اشکالی نداره.
ما خوشحال میشیم که بتونیم یک دورهمی در واتساپ براي
اگر علاقه داری تا با همشهریاي بیرجندی خودتون در واتساپ یک گروه داشته باشید، پیشنهاد من به شما گروه واتساپ بیرجند است که واقعا هم یک گروه موفق بوده است.
گروه بیرجندی ها در واتساپ توانسته تا با استفاده از بچه هاي بیرجند یک گروه موفق باشه و در اينخصوص بسیار خوب عمل کرده که همه افراد هم در اينخصوص اظهار نظر کردند.
لینکدونی واتساپ بیرجند تا کنون تونسته به شدت پیشرفت هاي خوبی رو به دست بیاره و انشاالله بتونیم با کمک شما گروه رو به بهترین نحوه ادار
گروه واتساپ مذهبی یکی از پرطرفدارترین گروههاي واتساپ هست و ما هم تصمیم گرفتیم که اين گروه رو در واتساپ ايجاد کنیم، اما ادمین نداشتم و از اين کار صرفه نظر کردم و چرا که گروه مذهبی یک گروه حساس هست و بايد خیلی مراقب بود.
متاسفانه بعضی از افراد در گروه مذهبی پیام میزارن و مدیر گروه نمیتونه اين پیام رو پاک کنه و اين جاي تعجب داره که چرا واتساپ با اين سطح از مشتریان زیاد اين مشکلات رو برطرف نمیکنه.
مثلا الان ما یک گروه واتساپ مذهبی داشته باشیم و حا
بعد از فیلتر شدن تلگرام تصمیم گرفتم تا گروه واتساپ کرمان را راه اندازی کنم و از همه بچه ها کرمانی هم درخواست میکنم که اين گروه خوب و دوست داشتنی شهرشون رو از دست ندین.
ما در اين گروه تلاش میکنیم تا یک دورهمی خوب و شاد رو براي شما ايجاد کنیم و شما میتونید از کنار هم بودن در گروه لذت ببرید و به قوانین گروه و هم توجه کنید تا انشالله مشکلی پیش نیاد.
صحبت هاي ی در گروه ممنوع است و در صورت دیدن صحبت و گفتگوی ی در گروه حذف خواهید شد، پس انتظار م
عضویت در گروه واتساپ مشهد
قبل از هر چیز میخام لینک گروه واتساپ مشهد رو براي عضویت در همینجا قرار بدم تا دوستان مشهدی عضو اين گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/IHqagPaS4tU8WzuRSkPGn4
بعد عضویت در گروه واتساب مشهد سعی کنید تا به دوستان خود احترام بگذارید و در گروه به دیگران توهین نکنید تا مشکلی براي شما و دوستان شما پیش نیايد.
از همه شما دوستان مشهدی درخواست داریم تا لینک گروه واتساپ مشهد را براي دیگر مشهدی ها بفرستین تا آنها
امروز با معرفی یکی دیگر از گروههاي خوب واتساپی در خدمت شما هستم و اون هم گروه واتساپ سنندج هس که دوستان سنندجی میتونند به اين گروه بیان و با همشهریاي سنندجی خودتون چت دوستانه داشته باشید.
کانال تلگرام
پس ممنون میشم که تو گروه به قوانین احترام بزارید و با دوستان خوب ما در واتساپ آشنا بشین، ما با بهترین برنامه ها در خدمت شما هستیم و از شما به بهترین وجه ممکن همراهی خواهیم کرد.
گروه چت واتساپ سنندجی ها در واقع میخواهد در اين مسیر به موفقیت برسد
کاشان هم داراي گروه واتساپ شده و از همه دوستان که در شهر کاشان زندگی میکنند درخواست میکنم که به گروه واتساپ کاشان بیان و با دوستان کاشانی خودشون اشنا بشن.
اين گروه و لینکدونی واتساپ کاشان براي معرفی گروهها و کانال هاي کاشان هست و اگر شما هم گروه و کانال داری میتونی در اين لینکدونی تبلیغ کنی.
اما اگر گروه و کانال کاشان رو ندارید ، پس یکی درست کنید و به من بدین تا براتون تبلیغ کنم و به اين وسیله ممبر گروهتون رو افزايش بدیم
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیايند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران براي همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ايشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
اين گروه که در ادامه بهتون معرفی میکنم به گروه واتساپ خارجی هست که شما مینونید در اون عضو بشید و با دوستان خود در اين گروه چت کنید و امیدوارم که چت خوبی داشته داشته باشید.
https://chat.whatsapp.com/L5biI62suHz5p7JFVAgD87
اگر دوستان دیگر هم دارید که به گروه خارجی علاقه دارند دعوت کنید که به گروه واتساپ خارجی بیان و در اين گروه دورهمی دوستانه واتساپی داشته باشیم و مطمئن هستم که به همه ما خوش میگزره
براي اينکه شما بتونید در گروه واتساپ خارجی فعالیت کنید نیاز هست تا ت
رشت ها و شمالیا هم از اين به بعد میتونند در گروه واتساپ رشت حضور بهم رسانند و از چت کردن با هم لذت ببرند و ما گروه چت واتساپ رشت رو براي همین موضوع ايجاد کردیم.
ما عاجزانه از همه دختر پسراي رشتی درخواست میکنیم تا در گروه حضور بهم رسانند و علاقه داریم تا یکی از بهترین گروههاي واتساپی را داشته باشیم.
من فکر میکنم که اگه همه ما به قوانین احترام بگذاریم، مشکلی براي هیچکس پیش نیاد و در واقع به اين موضوع ايمان دارم و درخواست من اين است که حتما دوستان
تبریک به همه شما اردبیلی ها، گروه واتساپ اردبیل را ايجاد کردیم و اين فرصتی است تا شما در یک گروه واتساپی دور هم جمع بشین و با هم چت دوستانه داشته باشید.
اين چت حق شماس که در گروه واتساپ اردبیل به هم بپیوندین و از نظرات همدیگر استفاده کنید و ما هم به شما کمک میکنیم که گروه به شما خوش بگذره و در گروه با هم چت کنید.
اين گروه همانند لینکدونی اردبیل در واتساپ است چراکه همه دوستان اردبیلی در گروه هستند و اين یک فرصت براي چت و گزاشتن تبلیغات در گروه اس
یک روز با دوستان خود در خصوص تشکیل گروه واتساپ کرمانشاه صحبت کردم و به اين نتیجه رسیدم که بهتر است یک گروه در واتساپ درست کنم و بچه هاي کرمانشاهی را به گروه دعوت کنم.
دوستان من از اين موضوع استقبال کردند و درنتیجه من اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی خودم نصب کردم و گروه را ايجاد کردم و در یک فراخوان از دوستان خودم درخواست کردم که به گروه بیان.
در گروه خیلی از افراد حضور داشتند و بیشتر اعضا هم از دختر پسراي کرمانشاهی بودن که در گروه بودن و خیلی هم خو
خیلی ازدوستان شمالی درخواست کردن تا گروه واتساپ شمالیا رو هم تاسیس کنم و ما هم تصمیم گرفتیم تا گروه واتساپ شمالی ها رو استارتش بزنیم و شروع کار گروه واتساپ شمال رو از همین الان به شما اعلام میکنم.
اين گروه براي دورهمیشما شمالیا ايجاد شده و از همه دوستانی که در شمال ايران زندگی میکنند و علاقه دارند تا در گروه شمال با ما همکاری داشته باشند درخواست داریم که به گروه شمالیا بیان و با ما ما همراه بشن.
اما توی گروه بايد احترام همدیگر رو نگه دارید و ب
ساری و واتساپ که با هم جمع شوند، تشکیل گروه واتساپ ساری را میدهند و شما بچه هاي خوب ساری میتوانید در اين گروه واتساپی و در کنار هم جمع شوید و با هم چت کنید.
دورهمی واتساپ ساری میتونه به شما کمک کنه تا یک گروه خوبی رو تشکیل بدین و در کنار هم چت و گپ دوستانه داشته باشید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.
چت و گپ ساری در واتساپ بسیار لذت بخش است و یک نوع سرگرمی هم می باشد که شما میتوانید از بودن در کنار هم لذت برده و روزهاي خوشی را تجربه کنید.
ساری و چت دخ
با سلام
اينجا اومدیم گروه هاي واتساپ کرج رو بهتون معرفی کنیم.
همه گروه ها و لینک هاي واتساپ کرج موجوده
سلام دوستان عزیز
همشهریان عزیز کرج می تواند در اين صفحه لینک ها و آدرهاس واتساپ whatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
میخوايیم دوستان کرجی را با گروه هاي واتساب آشنا کنیم.
گروه هاي تلگرامی کرج هم معرفی میکنیم.
موضوعات گروه واتساپ شهر کرج به شهر زیر می باشد.
*گروه واتساپ خبری کرج
*گروه واتساپ هنری کرج
*گروه تفریح و سرگمی واتس
عضویت در گروه واتساپ اصفهان
قبل از هر چیز میخام لینک گروه واتساپ اصفهان رو براي عضویت در همینجا قرار بدم تا دوستان اصفهانی عضو اين گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/C2QjZYJ29CDLulafv3KjBI
بعد عضویت در گروه واتساب اصفهان سعی کنید تا به دوستان خود احترام بگذارید و در گروه به دیگران توهین نکنید تا مشکلی براي شما و دوستان شما پیش نیايد.
از همه شما دوستان اصفهانی درخواست داریم تا لینک گروه واتساپ اصفهان را براي دیگر اصفهانی ها ب
عضویت در گروه واتساپ تهران
قبل از هر چیز میخام لینک گروه واتساپ تهران رو براي عضویت در همینجا قرار بدم تا دوستان تهرانی عضو اين گروه بشن و بتونند با هم چت دوستانه داشته باشند.
https://chat.whatsapp.com/ITZDuJ6gvAfHFJ7EwYtYja
بعد عضویت در گروه واتساب تهران سعی کنید تا به دوستان خود احترام بگذارید و در گروه به دیگران توهین نکنید تا مشکلی براي شما و دوستان شما پیش نیايد.
از همه شما دوستان تهرانی درخواست داریم تا لینک گروه واتساپ تهران را براي دیگر تهرانی ها بفرستین
لینکدونی واتساپ با هدف انتشار لینک گروه هاي چت و گپ واتساپ ايجاد شده است و شما میتوانید عضو گروه هاي واتساپ اين لینکدونی شوید و یا لینک گروه خود را براي تبلیغ به لینکدونی واتساپ بدهید.
بله دوستان اين لینکدونی بهترین لینکدونی در واتساپ می باشد و هر روز لینک گروه هاي چت و گپ واتساپ داخل اين کانال گزاشته میشه و شما میتوانید با توجه به علاقه خودتون عضو گروه مورد علاقه خودتون در واتساپ بشید.

ضمنا از اين لینکدونی میتوانید براي تبلیغ لینک گروه خود
در گروه واتساپ زنجان یک دورهمی زنجانی واتساپ ايجاد کریدم و از همه شما علاقمندان به واتساپ در واتساپ دعوت میکنیم که به گروه بیان و با همدیگه چت کنند.
چت واتساپ یک فرصت براي دوستان زنجانی هست که علاقه دارند تا در یک اپلیکشن غیر فیلتر دور هم جمع بشن و با هم چت دوستانه داشته باشند.
گروه واتساپ زنجان افتخار دارد تا شما را در کنار هم و دورهم جمع کند و شما با همدیگر در خصوص حال و احوال همدیگر رو سوال کنید و اگر دوست داشتید میتوانید دوستان خوبی براي هم
سلام دوستان عزیز
همشهریان عزیز قزوینی می تواند در اين صفحه لینک ها و آدرهاس واتساپ whatsapp را داشته باشند و در گروهاي که دوست دارند عضو بشند.
اين تنها کمکی است که می توانیم دوستان قزوین را با گروه هاي واتساپ آشنا کنیم.
گروه هاي تلگرامی قزوین هم معرفی میکنیم.
موضوعات گروه واتساپ شهر قزوین به شهر زیر می باشد.
*گروه واتساپ خبری قزوین
*گروه واتساپ هنری قزوین
*گروه تفریح و سرگمی واتسابپ قزوین
*گروه دوستیابی واتساپ قزوین
کلیک براي ورود به گروه  واتساپ
اگر علاقه داری تا با همشهریاي بیرجندی خودتون در واتساپ یک گروه داشته باشید، پیشنهاد من به شما گروه واتساپ بیرجند است که واقعا هم یک گروه موفق بوده است.
گروه بیرجندی ها در واتساپ توانسته تا با استفاده از بچه هاي بیرجند یک گروه موفق باشه و در اينخصوص بسیار خوب عمل کرده که همه افراد هم در اينخصوص اظهار نظر کردند.
لینکدونی واتساپ بیرجند تا کنون تونسته به شدت پیشرفت هاي خوبی رو به دست بیاره و انشاالله بتونیم با کمک شما گروه رو به بهترین نحوه ادار
گروه واتساپ یزدبا هدف دورهمی یزدیا در واتساپ ايجاد شده است و از همه دوستان یزدی درخواست داریم که به گروه بیان و با دوستان یزدی چت داشته باشند.
چت و دورهمی یزدیا در واتساپ بسیار حالب و شیرین است، چراکه شما با همشهریاي خوب یزدی خودتون در گروه چت میکنید و اين میتونه بسیار خوب و عالی باشه.
شما یک دورهمی با دوستان یزدی دارید و افرادی که در گروه واتساپ یزد هستند، جزو همشهریاي شما هستند و اين موضوع باعث میشه تا تا در گروه بسیار خوب باشه.
شما اين امکا
یکی از سرگرمی هاي جوانان در فضاي مجازی چت کردن است و ما نیز تصمیم گرفتیم تا گروه چت واتساپ رو راه اندازی کینم تا شما بیان در گروه و با دوستان خودتون چت کنید.
گروه چت واتساپ یکی از روشهاي گپ دوستانه در واتساپ هست و احترام به همدیگر از شروط اصلی گروه چت واتساپ هست و از همه شما درخواست میکنم که به اين موضوع اهمیت بدین.
گروه رو به دوستان خود معرفی کنید تا یک گروه شلوغ خوب داشته باشیم و بتونیم از صحبت هاي همدیگر استفاده کنیم ، از همه افرادی که به گرو
اين گروه رو درست کردم تا دوستان قزوینی با دیگر دختر پسراي قزوینی چتی دوستانه داشته باشند و از چت کردن با دوستان خودشون لذت ببرند و همچنین اين گروه براي تبلیغات شهر قزوین هم خیلی مناسب است و چت کردن در اين محیط لذت بخش است.
جت و گپ در واتساپ براي قزوینی ها جزو بهترین ها می باشد و از همه علاقمندان دعوت میشه که به قوانین گروه واتساپ قزوین احترام بزران و با دوستان خودشون صمیمی باشند.
گروه واتساپ قزوینی ها در تلاش هست تا دوستان قزوینی رو در کنار هم
اين گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست براي دورهمی و چت و گپ دوستان لر ايجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانهداشته باشند.
از همه بچه هاي لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههايی هستند که مربوط به همه لرهاي کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و اين مشارکت
اگر دوست دارید تا در گروههاي واتساپ عضو بشین، یهترین گزینه رفتن به لینکدونی واتساپ و عضویت در گروههاي هست که داخل اين کانال گزاشته میشه.
اين کانال مجموعه از بهترین گروههاي چت واتساپی رو جمع آوری کرده و شما با توجه به شهری که زندگی میکنید و علاقه اي که دارید میتونید یکی از اين گروه ها رو انتخاب کنید و در اون گروه عضو بشین.
شما میتوانید بهترین گروههاي دوستیابی واتساپ رو در اين لینکدونی واتساپ مشاهده کنید و دیگر دوستان خودتون رو هم به اين کانال
زمانیکه لیست باکس بیش از یک ستون داشته باشد اکسل عرض ستون هاي لیست باکس را به طور مساوی در نظر می گیرد که ممکن است نیاز ما را براورده نکند(فرض کنید یک ستون نام و یک ستون ادرس است که بايد ستون ادرس بزرگتر از ستون نام باشد و.)
براي رفع ان و تنظیم دستی عرض ها از کد در فراخوانی فرم استفاده می شود به شرح زیر
جمع اعداد به اندازه کل عرض لیست باکس محاسبه شود
در اين مثال تعداد ستون ها 3 و کل عرض لیست باکس 200می باشد

listbox1.ColumnWidths = "50,50,100"
نقل شده از
https://stackoverflo

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها