نتایج جستجو برای عبارت :

شرایط بورسیه تحصیلی ترکیه با مدرک دیپلم مدارک لازم جهت پذیرش در دانشگاه های ترکیه از دغدغه های اغلب دختران پسران جوانی است که به تازگی مدرک دیپلم خود را اخذ .

آیا فقط با مدرک پیش دانشگاهی می‌توان برای پذيرش اقدام کرد؟
 
حداقل مدرک تحصيلي برای ثبت نام در دوره‌ی کارشناسی، ديپلم رسمی دبیرستان (۱۱
سال تحصیل) بوده و در صورت نداشتن مدرک پیش‌دانشگاهی هم می‌توانید در
دوره‌ی کارشناسی ثبت‌نام کنید ولی برای تحصیل در رشته‌هاي داروسازی و پزشکی
مم به داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی با شرط معدل خواهید بود.
آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند در مقطع کارشناسی و یا بالاتر ادامه تحصیل دهند از نظر پذيرش در دانشگاه
تحصیل داروسازی در ترکيه در چند سال گذشته نظر بسیاری از فارغ التحصیلان دبیرستان ها در ایران را به خود جلب کرده است. داروسازی یکی از رشته هاي پزشکی در ترکيه به حساب می آید که برای قبولی در دانشگاه هاي معتبر در ترکيه شرايط خاص خودش را دارد. البته که زبان تحصیل داروسازی در ترکيه در اغلب موارد انگلیسی می باشد.
برای تحصیل داروسازی در ترکيه نیازی نیست که فرد متقاضی ديپلم تجربی داشته باشد. بلکه فرد با داشتن ديپلم ریاضی نیز می تواند نسبت به شرکت در آ
شرايط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 در مقاطع مختلف
شرايط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 برای تمامی مقاطع با هم تفاوت دارد و به این صورت می باشد که براب انتخاب رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد در هر کدام از 4 مقطع شرايط خاص و مدارک تحصيلي لازم برای ورود به آن را دانشجو باید داشته باشد که در این مقاله کامل در مورد آن توضیح خواهیم داد، قبل از توضیح 4 مقطع شامل:
 
 
شرايط ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98-99
شرايط ثبت نام کاردانی ناپیوست
شرايط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 در مقاطع مختلف
شرايط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 برای تمامی مقاطع با هم تفاوت دارد و به این صورت می باشد که براب انتخاب رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد در هر کدام از 4 مقطع شرايط خاص و مدارک تحصيلي لازم برای ورود به آن را دانشجو باید داشته باشد که در این مقاله کامل در مورد آن توضیح خواهیم داد، قبل از توضیح 4 مقطع شامل:
 
 
شرايط ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98-99
شرايط ثبت نام کاردانی ناپیوست
ترجمه ديپلم 
صدور مدرک ديپلم به صورت قانونی توسط موسسات آموزشی زیر نظر وزارت آموزش و پروش آن استان انجام میگیرد , اما متاسفانه بارها دیده شده که مدارک تحصيلي توسط برخی سایت هاي سودجو به فروش می رسد آما اینکه این مدارک تا چه حد قابل تائییدات و استناد بوده در این مورد تنها این نکته بیان می باشد اگر در فرآیند ترجمه رسمی  و قانونی مدرک ديپلم خود  نمیخواهید به مورد مهمی شامل عدم تایید ترجمه و مدرک برخورد کنید همین امر جعلی بودن مدرک ديپلم شماست.
اگر قصد خرید مدرک ديپلم دارید شماره تلفن خرید ديپلم برای کسب آگاهی از قیمت و معتبر بودن مدرک برای شما بسیار ضروری است معمولا سایت هاي قانونی و معتبر مثل ivn شماره تلفن خرید ديپلم را در سایت خود قرار می دهند برای اینکه افرادی که قصد خرید مدرک دارند بتوانند برای مشاوره گرفتن با این شماره تلفن ها تماس بگیرند به یاد داشته باشید که مدرک ديپلمی که خریداری می کنید باید مورد تایید آموزش و پرورش باشد و دارای اعتبار باشد تا هزینه که برای خرید مدرک دیپل
 دانلود فایل حرفه ای و با کیفیت بالا لایه باز قابل ویرایش مدرک فوق ديپلم یا همان مدرک کاردانی 
فایل لایه باز مدرک فوق ديپلم با فرمت psd تهیه شده و تمامی اجزا از نام و نام خانوادگی تا نام دانشگاه و اجزا و بخش هاي آن و. لایه بندی شده و قابل ویرایش است
 
فایل psd مدرک تحصيلي فوق ديپلم
طرح لایه باز مدرک کاردانی
فایل قابل ویرایش مدرک فوق ديپلم
 
 
 
مدرک تحصيلي لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

مدرک تحصيلي لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی که نشان دهنده معدل کل مقطع ديپلم متوسطه باشد (معدل پیش دانشگاهی داوطلب مد نظر نمی باشد)
مدرک معتبر لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99 که نشان دهنده معدل مقطع کارشناسی رشته هاي مورد پذيرش باشد
مشاوره تخصصی گرفتن مدرک لازم جهت ثبت نام در آزمون کارشناسی به پزشکی 99
توصیه می شود در هنگام ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی برای پر نمودن فیل
کانتاننتال
برای مهاجرت به کانادا اغلب داشتن مدرک آیلتس ان هم با نمره بالای 6.5 و یای یکی از مدارک هم سطح با آن ضروری است. اما در شرايط خاصی ویزای تحصيلي با مدرکی با نمره پایین تر قابل دریافت می باشد. با توجه به نیاز بسیاری از متقاضیان مهاجرت به مدرک زبان این شرايط می تواند مورد توجه قرار گیرد.
اخذ ویزای تحصيلي کانادا بدون مدرک زبان
مدارک و افتخارات 
سنسی نیازی

مربی گری درجه یک از ترکيه

دان ٤ (ISDS) دفاع شخصی هوشمند سامورایی

مربی درجه یک سازمان (ISBMAN)

دارنده مدرک بادیگاردی درجه Aاز سازمان موی تای تایلند

دارنده مدرک ووشواز معبد شاءو لینگ چین

دارنده مدرک بادیگاردی درجه Aاز سازمان تربیت بدنی ترکيه

دارنده مدرک چینا از معبد شاءو لینگ چین

مربی درجه ٢ از ایران

دان ۷ چینا

نماینده رسمی جوجیتسو (JJI) در کشور جمهوری آذربایجان(باکو)

دارنده مدرک جوجیتسو برزیلی(JJB)
تحصیل در ترکيهتحصیل در ترکيه به زبان انگلیسیتحصیل در ترکيه کارشناسی ارشدتحصیل در ترکيه دندانپزشکیتحصیل در ترکيه تبریزتحصیل در ترکيه بدون کنکورتحصیل در ترکيه بدون آزمونتحصیل در ترکيه با ديپلمتحصیل در ترکيه بدون مدرک زبانتحصیل در ترکيه 2020تحصیل دندانپزشکی در ترکيه به زبان انگلیسیتحصیل داروسازی در ترکيه به زبان انگلیسیتحصیل رایگان در ترکيه به زبان انگلیسیتحصیل دکتری در ترکيه به زبان انگلیسیهزینه تحصیل در ترکيه به زبان انگلیسیتحصیل فیز
بهترین کار در تهران با مدرک فوق ديپلم
 
لینک مشاهده آگهی ها :
http://bit.ly/37kk2vI
 
https://docdro.id/I2uSxZ7
 
https://iranestekhdam.ir/
 
 
استخدام مدرک ديپلم ایران استخدام استخدام تهران استخدام آذربایجان شرقی تبریز استخدام آذربایجان غربی ارومیه آگهی استخدام اردبیل آگهی استخدام اصفهان آگهی استخدام البرز کرجاستخدام ديپلم تهران وطن استخدام نیروی خدماتی آقا مدرک ديپلم تهران شرکت بازرگانی معتبر دعوت همکاری نماید استخدام نیروی خدماتی آقا حداقل سال سابقه کار مرتبط کار ت
یکی از دغدغه هاي دانش آموزان و دانشجویان امروزی تحصیل در خارج از کشور می باشد ، اما آیا می دانید که کدام کشور برای تحصیل مناسب است ؟ از شرايط تحصیل در خارج از کشور چه می دانید ؟ آیا می دانید شرايط تحصیل در هر کشور چگونه است ؟
شاید تصور کنید این موضوع تنها یک رویا دست نیافتنی باشد ؛ اما اینطور نیست . پیش از اینکه اقدام به تحصیل در خارج از کشور کنید ، بهتر است با شرايط تحصیل در هر کشور و مزایا و معایب آن آشنا شوید و سپس تصمیم بگیرید .
از نظر شما کدام
راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98 در مقاطع مختلف
راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در دومقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته برای مهر 98 از اسفند 97 آغاز و تا 6 شهریور 98 ازطریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ادامه دارد، در این قسمت از مقاله به راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته خواهیم پرداخت.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوست
راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98 در مقاطع مختلف
راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در دومقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته برای مهر 98 از اسفند 97 آغاز و تا 6 شهریور 98 ازطریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ادامه دارد، در این قسمت از مقاله به راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته خواهیم پرداخت.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوست
ترجمه مدرک لیسانس 
صدور مدرک لیسانس در دانشگاه هاي کل کشور  و به صورت کاملا قانونی می باشد , دانشجویان هر دوره قادر به گذراندن دوره هاي پیوسته و ناپیوسته بوده که این دوره هاي مذکور به مدت 4 سال و در دوره هاي ناپیوسته به مدت دوسال قادر به اخذ مدرک لیسانس در هر رشته دانشگاهی می باشند .
دانشجویان متقاضی مدرک لیسانس میتواند در هر مقطعی به طور کاملا قانونی مدرک لیسانس خود را ترجمه رسمی کنند که دارالترجمه رسمی پارسیس قادر به ترجمه رسمی مدرک لیسانس
شرايط ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98
شرايط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 در مقطع کاردانی  به شرح ذیل می باشد :
1) داشتن ديپلم سه ساله نظام جدید (کار دانش،نظری،فنی حرفه ای) و یا ديپلم نظام قدیم  آموزش متوسطه ( چهارساله یا شش ساله نظری و فنی حرفه ای)
2) برخورداری از قدرت جسمی لازم متناسب با رشته هاي انتخابی
3)داشتن سایر شرايط اختصاصی اعلام شده توسط هریک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه علمی کاربردی
4) داشتن شرايط مربوط به وظیف
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در نظر دارد جهت تکمیل کادر درمانی
بیمارستان امام سجاد (ع) و کلینیک دامپزشکی به شرح جدول ذیل به صورت
قرارداد کار معین نیروی انسانی جذب نماید. لذا واجدین شرايط جهت ثبت نام در
وقت اداری از تاریخ 18 لغایت 21 اسفند به مدت 4 روز به امور اداری
بیمارستان امام سجاد واقع در بلوار شهریار، خیابان گلکار مراجعه نمایند.
تلفن:33286770-041
> شرايط عمومی
نداشتن منع استخدام- حداکثر سن 30 سال- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت
قانونی برا
پذيرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی برای سال تحصيلي 99 در مقاطع کاردانی و کارشناسی تابع شرايط خاصی می باشد . مهم ترین شرط نام نویسی در دانشگاه علمی کاربردی ، داشتن مدرک ديپلم برای مقطع کاردانی و داشتن مدرک کاردانی برای مقطع کاردانی به کارشناسی می باشد .
دانشگاه هاي علمی کاربردی در تمامی رشته هاي ارائه شده در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بصورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصيلي دانشجو می پذیرند . مانند تمامی دوره هاي پذيرش بدون آز
تهیه مدارک ویزای تحصيلي کانادا در فرمت هاي دقیق ، ما را در انجام سریع تر پرونده شما یاری خواهد کرد. لطفا با دقت موارد زیر را مطالعه کرده و مدارک خود را از طریق ایمیل ارسال فرمائید.
 
مدارک لازم برای اخذ پذيرش مدرسه در کانادا
اسکن پاسپورت معتبر
ترجمه سه سال اخیر کارنامه تحصيلي متقاضی با فرمت pdf

یک قطعه عکس ۳.۵ در ۴.۵ (با فرمت pdf یا jpeg)
ادمیشن فی ( پرداخت پس از هماهنگی با مشاورین مدرن اپلای )
آدرس و شماره تماس و کد پستی متقاضی
نام پدر و مادر متقاضی
بورسيه تحصيلي دانشگاه هاي ترکيه ۲۰۱۹ :
شرايط پذيرش : هزینه هاي سنگین تحصیل در دانشگاه ها و مخصوصا دانشگاه هاي خارج از کشور ، یکی ازموانع ادامه تحصیل دانشجویان است . در این قسمت توضیحاتی در مورد بورسيه تحصيلي دانشگاه هاي ترکيه داده شده است .شما نیز می توانید از این بورس استفاده کنید .در صورت پذیرفته شدن شما در بورس ، تحصیل رایگان و خوابگاه و بیمه درمانی و حقوق ماهیانه به شما تعلق می گیرد .همچنین تحصیل در کشوری همچون ترکيه ، شما را با تجربه هاي ج
مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مهم ترین مرحله پس از انتخاب رشته می باشد که هر داوطلب باید پس از آماده کردن مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 ، با در نظر گرفتن تمامی جوانب لازم سر جلسه آن حاضر شود . به نقل از سایت مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد هیوا ، مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 طبق اطلاعیه مرکز سنجش و پذيرش شامل اصل مدرک کارشناسی ارشد ،  اصل مدرک کارشناسی ، اصل شناسنامه و یا کارت ملی و . می باشد . مدارک لازم برای مصاحبه دکتری
پیرو اطلاعیه‌هاي مورخ 98/08/06 و 98/08/22، بدین‌وسیله به اطلاع علاقمندان به تحصیل در رشته‌هاي تحصيلي پذيرش صرفاً با سوابق تحصيلي در دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 (اعم از داوطلبانی که در پذيرش رشته‌هاي صرفاً با سوابق تحصيلي آزمون سراسری سال 1398 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌ها
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
تحصیل در ترکيه
هر آنچه باید در مورد تحصیل در ترکيه بدانید
 
ترکيه
کشوری است اوراسیایی به این معنی که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی از
آن در قاره آسیا قرار گرفته است. به همین دلیل نیز فرهنگ هر دو قاره در بین
مردم ترکيه دیده می شود. ترکيه سی و هفتمین کشور بزرگ جهان می باشد و با
شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی همسایه است که یکی از این کشورهاي آسیایی
ایران می باشد. همسایگی ایران و ترکيه یکی از دلایلی است که تحصیل در
ترکيه در بین ایرانیان را بسی
جدول ضریب تاثیر اعمال سوابق تحصيلي با توجه به نوع ديپلم دانشگاه آزاد بدون کنکور 98

نوع ديپلم -->>>گروه آزمایشی
ریاضی
تجربی
انسانی
علوم و معارف
سایر ديپلم ها

علوم ریاضی و فنی
100
100
57.1
57.1
51.4

علوم تجربی
100
100
57.1
57.1
51.4

علوم انسانی
57.1
57.1
100
100
51.4

هنر
100
100
100
100
100

زبان هاي خارجه
100
100
100
100
100

ضوابط پذيرش دانشجو در دانشگاه آزاد بدون کنکور نیسمال اول 98
ﺿﻮاﺑﻂ ﺬﺮش داﻧﺸﺠﻮ در دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 از آﻧﺠﺎ ﻪ ﺬﺮش داوﻃﻠﺒﺎن ﺻـﺮﻓﺎً ﺑﺮاﺳـﺎس
جدول ضریب تاثیر اعمال سوابق تحصيلي با توجه به نوع ديپلم دانشگاه آزاد بدون کنکور 98

نوع ديپلم -->>>گروه آزمایشی
ریاضی
تجربی
انسانی
علوم و معارف
سایر ديپلم ها

علوم ریاضی و فنی
100
100
57.1
57.1
51.4

علوم تجربی
100
100
57.1
57.1
51.4

علوم انسانی
57.1
57.1
100
100
51.4

هنر
100
100
100
100
100

زبان هاي خارجه
100
100
100
100
100

ضوابط پذيرش دانشجو در دانشگاه آزاد بدون کنکور نیسمال اول 98
ﺿﻮاﺑﻂ ﺬﺮش داﻧﺸﺠﻮ در دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 از آﻧﺠﺎ ﻪ ﺬﺮش داوﻃﻠﺒﺎن ﺻـﺮﻓﺎً ﺑﺮاﺳـﺎس
هزینه هاي تحصیل در هلند متفاوت است و به عوامل مختلفی، مانند شهر محل تحصیل و رشته تحصيلي شما، بستگی دارد. با این حال، به طور کلی، هزینه هاي تحصیل در هلند نسبت به بسیاری از کشورهاي اروپایی دیگر پایین تر است.
چگونه می توانم از دانشگاه هاي هلند پذيرش بگیرم؟
برای درخواست پذيرش تحصيلي از دانشگاه هاي هلند، باید مدارک خود را به صورت آنلاین یا از طریق پست ارسال کنید. برخی از دانشگاه ها ممکن است مصاحبه حضوری نیز داشته باشند.
محدودیت سنی برای تحصیل در ه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها