نتایج جستجو برای عبارت :

گروه ده هشتاد

گروه دهه هشتاد واتساپ برای دورهمی شما در واتساپ ایجاد شده و شما که علاقه دارین به گروه واتساپ و شما دهه هشتاد که شیطون هم هستین، میتونید به این گروه بیاین و چت و گپی دوستانه داشته باشید.
گروه دهه هشتاد واتساپ با هدف ارتقا دانش چت ایجاد شده و چت رو شما نشون میدین که چگونه باید انجام بشه و اگر چت کردن رو خوب بلد باشین، در لینکدونی واتساپ دهه هشتاد میشه اجرا کرد.
گروههای زیادی در واتساپ ایجاد شده و این گروه هم یکی دیگر از گروههای چت در واتساپ است
گروه تلگرام دهه هفتاد تا هشتاد
یه چنل باحال برا دهه هفتادیایه مشتی و دهه هشتادیایه فول انرژی اینجا هرچیزی نمیزاریم هرچیزی باهاش خوشیم هرچیزی لایق وقت گزرونیه ممبرامون باشه میزاریم قـــراره خـــوش بگــــزره
https://t.me/joinchat/AAAAAFAB-8NTqKM6Q2z-Dg
بچه ها
خیلی خوشحال بودم گفتم با شما هم تقسیم کنم بلا بلا بلا :)
صابخونه م هر هفته دوبار برام نون میپزه خودش :)

امروز بهم گفت،
من خیلی کم این رو میگم
ولی خیلی خیلی خوشحالم که تو اومدی اینجا با من هم خونه شدی :)
اینقدر خوشحال شدم :)
مرد نازنین و خوبیه :)
خیلی مسنه
حدود هشتاد سالشه!
+ ادوارد هشتم رو می‌شناسی؟ 
 
_ نه! 
+ ادوارد هشتم بزرگترین پادشاهی جهان رو داشت، اون به هشتاد و چند سالگی فکر می‌کرد، هشتاد و چند سالگی وقتیه که هر چیزی معنای واقعی خودش رو پیدا می‌کنه! 
ادوارد هشتم پادشاهی بریتانیا رو واسه بودن با زنی که نمی‌تونست ملکه بشه رها کرد. 
جای کاخ‌های لندن رو اتاق اون زن گرفت، جای ثروت اسکاتلند رو لبخندش، جای سفرهای دور و دراز رو قدم زدن باهاش، جای مجلل‌ترین رستوران‌ها رو یک فنجان چایِ همراهش،  
تا حالا به هشت
14دیاکثر ما درطول روز برای مدیریت زمان به مشکل میخوریم و خیلی جاها حتما وقتتون رو هدر میکنید و بعدش عذاب وجدان میگیرید و میگید کاش زمانمو هدر نداده بودم …بااین قانون میتونید زمانتونو تو مشتتون بگیرید.
 
تماشای صدا در لینک روبرو: قانون بیست هشتاد
 
برای مدیریت زمان میتونید ویس مشاوران جهش در مورد تکنیک مدیریت زمان در قانون بیست هشتاد روگوش بدید تا با کنترل زمان این الماس گرانبهای عنصر وجودتون رو حفظ کنید و روز به روز پله های موفقیت بیشت
گپ مخصوص بچه های دهه هشتادی
با عضویت در این گروه در یک دورهمی بزرگ که همه دهه هشتاد هستند میتونید شرکت کنید، پس همین الان وارد لینک زیر شوید.
لطفا قوانین گروه هم رعایت کنین : تبلیغات ممنوعه - بی احترامی و فحش تعطیل
هدف دورهمی و گپ دوستانه ست پس کاری کنید که خوش بگذره نه اینکه باعث ناراحتی کسی یا خودتون بشه
ادامه مطلب
چای سفید نوعی چای است که از جوانه‌ها و گلبرگهای تازه گیاه چای به دست می‌آید. برای جلوگیری از اکسایش ،این گلبرگهای تازه را در نور طبیعی آفتاب خشک کرده و سپس مراحل بعدی تهیه چای را طی می‌کنند. نام‌گذاری چای سفید بدین نام ناشی از پرزهای سفید نقره‌ای جوانه‌های نشکفته گیاه چای است که به آن ظاهری سفید می دهد، هر چند دم کرده آن به رنگ زرد کم رنگ است.
خواص چای سفیدچای سفید تمامی خواص چای سبز را دارد با این تفاوت که تأثیرگذاری و خاصیت این چای در مقا
سامانه ثبت گروه تلگرام چیست؟
هر سایتی که بتوان گروههای تلگرام را در آن ثبت کرد به سامانه ثبت گروه تلگرام معروف هست و سامانه های زیادی در خصوص ثبت گروه تلگرام فعالیت میکنند که معروفترین و بهترین این سامانه ها تل گروه می باشد.
تل گروه یک سامانه قوی ثبت گروه تلگرام می باشد و بیشتر مدیران گروههای تلگرامی ترجیح میدهند تا گروه خودشان را در این سامانه به ثبت برسانند.
ثبت گروه تلگرام چه فوایدی دارد؟
دوستان ثبت گروه تلگرام موجب میشود تا افرادی که به
به نظرم خیلى ساده ست 
اباذرى و ملکیان رو میشناسید؟
اگه نمیشناسید که خوب نیست. یعنى از وضعیت فرهنگى اجتماعى خیلى بى خبرید.
اگه میشناسید بهتر میشه اوضاع!
من ملکیان رو خیلى دوست دارم!
اما یه چیز دیگه میخوام بگم! توى جامعه روشنفکرى الان دو گروه عمده وجود دارند : یه گروه منتقدان وحشى و مخالف همه چیز و یه گروه روشنفکر مهربان و متواضع . یه گروه سومى هم خودشونو نخود هر آش مى کنن که از کلمات گنده گنده استفاده مى کنن و نمى فهمن چى میگن اصلاً اینا جز روشنف
مرد، مطابق قانون حمایت خانواده، مکلف است نسبت به ثبت امور راجع به ازدواج، از قبیل ازدواج، طلاق، فسخ نکاح یا رجوع، اقدام نماید.
مردی که این وقایع را به ثبت نرساند، به حبس از نود و یک روز تا شش ماه یا پرداخت جرای نقدی از هشتاد میلیون تا یکصد و هشتاد میلیون ریال، محکوم می گردد.
در زبان ترکی آذری هم اعداد از قواعدی مشابه با دیگر زبان ها و بلکه قواعدی ساده تر پیروی می کنند و کافیست از یک تا ده به صورت یکی یکی، از ده تا صد ده تا ده تا و از صد تا هزار صدتا صدتا بتوانیم بشماریم.
1= بیر
2= ایکی
3= اوچ (معمولا اوش تلفظ می شود)
4= دؤرد (معمولا ر تلفظ نمی شود)
5= بئش
6= آلتی
7= یئددی
8= سگگیز
9= دوققوز
10= اون
20= اییرمی
30= اوتوز
40= قیرخ
50= اللی
60= آتمیش
70=
یئتمیش
80= هشتاد (در قدیم ان یا سهسان مصطلح بود ولی امروزه هشتاد کاربرد دا
ویکتوریا بکهام می گوید برای این وارد طراحی لباس و دنیای مد شد که بتواند لباس هایی که خودش دوست دارد بپوشد را برای خودش طراحی کند. من هم با این گند اخلاقی ها و خرده گیری های نشریات و وبلاگ ها و گروه های ادبی باید ادب شوم و بشینم سرجایم و خودم یک گلی به سر ایده های درب و داغانم بگیرم.
شرح برنامه :امروزه و با پیشرفت تکنولوژی ابداع روش هایی که بتواند به کمک افراد آمده تا از اتلاف هزینه، وقت و انرژی بکاهد لازم و ضروری به نظر می رسد. در این راستا می توان از خدمات الکترونیکی که در قالب کدهای USSD و یا اپلیکیشن های تلفن همراه خدماتی را به کاربران خود ارائه می دهند بهره جست، یکی از این موارد کد USSD و سامانه دستوری # 780 * است که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. این سامانه تمامی آن دسته از خدماتی که با کد #780* در بسترUSSD  ارائه می
+ ادوارد هشتم رو می‌شناسی؟ 
 
_ نه! 
+ ادوارد هشتم بزرگترین پادشاهی جهان رو داشت، اون به هشتاد و چند سالگی فکر می‌کرد، هشتاد و چند سالگی وقتیه که هر چیزی معنای واقعی خودش رو پیدا می‌کنه! 
ادوارد هشتم پادشاهی بریتانیا رو واسه بودن با زنی که نمی‌تونست ملکه بشه رها کرد. 
جای کاخ‌های لندن رو اتاق اون زن گرفت، جای ثروت اسکاتلند رو لبخندش، جای سفرهای دور و دراز رو قدم زدن باهاش، جای مجلل‌ترین رستوران‌ها رو یک فنجان چایِ همراهش،  
تا حالا به هشت
از دست این طاقچه :( حالا که ما مشتری اش شدیم داره هی بازی در میآره:(
زده بود هشتاد درصد تخفیف کتاب کودک داره و هفتاد درصد کتاب بزرگسال. اومدم برا دختری با هشتاد درصد تخفیف کتاب بگیرم که میشد مبلغ هشتصد تومن. هر چی میزدم میگفت بانک این مبلغ را پشتیبانی نمی کنه. اومدم حساب کاربری را پنج هزار تومن شارژ کردم. که نخواد از کارت خرید کنم و از شارژش برداشت کنم اینقدر ادا در آورد و هی خطا داد تا نهایتا بدون اینکه کد تخفیف را بزنم خرید نهایی شد و چهار هزار ت
توی زندگیم
در هیچ مقطع و زمانی
خودم رو به اندازه الان دوست نداشتم و روی خودم به اندازه الان حساب نکردم.
به خودم خیلی اعتماد دارم.
 
این رو مدیون دوستهای خوب
و عشق خودم هستم که یه انسان فوق العاده هست و انسانیت رو در من تقویت کرد.
 
و البته ممنون صابخونه قبلیم (همون که مسن هست و ادم خودخواه و دیکتاتوری هست و پیر درون داره) و همه کسانی که خودرای و مستبد و حرف حرف منه، مای وی اور های وی، و هستن، که به من نشون دادن، گذر سن، حتی رسیدن به هشتاد سالگی، ب
قلب خودم را می درم تا به گریبانمن شرحه شرحه شرحه ام با سینه چاکانخون به زبان مادری  یعنی در ایرانسرخ است رنگ پرچم صلح شهیدان
قانون این دنیا اساسی نیستدر غیبت اقا امام انس و الجانما دایم الذکریم، تکبیر ! برپاستجمهوری اسلامی آیات قران
هشتاد و شش میلیون نفر هستیم یعنیهشتاد و شش میلیون سپاه پاسدارانهشتاد و شش میلیون لگد باشیمزیر بساط شرب خمر جوجه ابلیسان
سی و سه یا علی شد ذکر تسبیحات لبنانو اسرجت و الجمت و تنقبت شیطانو غزه بیست و یک دفعه گفت یا
دلار در صرافی بانک ملی ایران امروز ۱۲,۸۸۰ دوازده هزار و هشتصد و هشتاد تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته گران شد.
به گزارش دنیای اقتصاد قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.
 
براساس نرخ های اعلام شده قیمت خرید دلار آمریکا 12,880 دوازده هزار و هشتصد و هشتاد تومان و قیمت فروش دلار آمریکا 12,980 دوازده هزار و نهصد و هشتاد تومان اعلام شد.
همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 14,150 چهارده هزار و صد و پنجاه تومان و قیمت فرو
این روزها غم بعضی ها را بهتر می فهمم. غم نداشتن حریم شخصی بعضی آدم ها. آدم هایی که غم خانه چهل متری شان فغان از من سر می دهد. در این چهل متری ها حریم شخصی معنا ندارد. حتی سرویس بهداشتی اش هم عمومی است. آن وقت مادر و پدر کجا می توانند حریم شخصی داشته باشند؟! در این تنگنا، هستند کسانی که در خانه های هشتاد متری شان تنهایند. نمی دانم چرا هشتاد متری ها با هم یکدل و چهل متری ها تنها نمی شوند تا غم این شهر کوفتی کمتر شود. این شهر کوفتی با آن آسمان خاکستری
گروه یابی کار بسیار ساده ای هست و برای گروه یابی کار سختی در پیش ندارید. شما برای گروه یابی کافی هست تا به گروه یاب بپیوندین و با جستجوی گروه مورد علاقه خودتون فرآیند گروه یابی به اتمام میرسد.
گروه یاب های زیادی در فضای مجازی وجود درند که گروه یاب جزو بهترین هستند.
▪ ۸۰ درصد سود شما مربوط به ۲۰درصد از محصولات یا خدمات شما است
▪ ۸۰ درصد بیماران دچار۲۰ درصد بیماری ها میشوند
▪ ۸۰ درصد انبار شما از ۲۰ درصد لوازم شما پر شده است
▪ ۸۰ درصد تصادفات مربوط به ۲۰ درصد جرایم رانندگی است
▪ ۸۰ درصد شاخص سهام مربوط به ۲۰ درصد شرکت ها 
▪ ۸۰ درصد مشکلات پرسنلی سازمان شما مربوط به ۲۰ درصد کارکنان است
قاعده کلی ۲۰/۸۰ میتواند به عنوان یک یاداوری روزانه در خدمت شما باشد و به ما یاداوار شود که ۸۰ درصد زمان و انرژی خود را بر
جمعه بر میگردم شهر دانشجوییدرسامون پاره کننده س و تو خونه نمیخونم
برم اونجا که حداقل برم کتابخونه دانشگاه
رفتم غذا رزرو کنم
پول تو کارت تغذیه م نبود
خواستم شارژش کنم
گفتم اول برم بلیطمو بگیرم بعد هرچقدر پول برام موند باهاش کارت شارژ کنم
دیدم چهل تومن تو یه کارتمه
هشت تومن تو یه کارت دیگم
یعنی اگه  بانک ها بهم رخصت میدادن و اجازه انتقال کل پولا رو به یه کارت می دادن
میتونستم باهاش فقط بلیط بگیرم :/
گفتم وات تو دو وات نات تو دو؟ 
خواستم یه جور ب
دیشب خواب چارلی پارکر رو دیدم، اون نابغه بود، توی ساکسیفون زدن کسی به گرد پاش هم نمی رسید. خواب دیدم توی کلاب نیو مورنینگ نشستم و چارلی پارکر داره یه آهنگ جاز اجرا می کنه. 
بهش نزدیک شدم و گفتم: هی چارلی! تو حرف نداری پسر. به نظرت یه روز من هم می تونم مثل تو توی یه گروه جاز ساکسیفون بزنم؟ 
چارلی آهنگ رو نگه داشت، لبخندی زد و ساکسیفونش رو بهم تعارف کرد. گفتم: نه نه، می دونی چارلی من هنوز بلد نیستم ساکسیفون بزنم. 
وقتی که داشتم این حرف رو می زدم به د
در اینجا یکی از بهترین گروه یاب های لری رو میخام به شما معرفی کنم، این گروه یاب از بزرگترین گروه یاب های لرستان می باشد و لینک گروه های لری زیادی در این کانال به ثبت رسیده است.
شما برای عضویت در لینک یاب لرستان کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید، البته شما اگر گروه تلگرام لری دارید، حتما در این گروه یاب معرفی کنید تا تعداد گروه های لری زیاد بشن.
از همه قمی ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهریای خودشون چت کنند دعوت میکنم که به گروه واتساپ قم بیان و در این گروه فعالیت خودشون رو آغاز کنند.
این گروه برای دورهمی قمی ها ایجاد شده و شما میتونید در این گروه با همشهریا چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید که حتما این چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسی اذیت نشه.
ما همچنان این گروه رو توسعه میدیم تا افراد با خیال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پایان از دوستانی که این گرو
از دست این طاقچه :( حالا که ما مشتری اش شدیم داره هی بازی در میآره:(
زده بود هشتاد درصد تخفیف کتاب کودک داره و هفتاد درصد کتاب بزرگسال. اومدم برا دختری با هشتاد درصد تخفیف کتاب بگیرم که میشد مبلغ هشتصد تومن. هر چی میزدم میگفت بانک این مبلغ را پشتیبانی نمی کنه. اومدم حساب کاربری را پنج هزار تومن شارژ کردم. که نخواد از کارت خرید کنم و از شارژش برداشت کنم اینقدر ادا در آورد و هی خطا داد تا نهایتا بدون اینکه کد تخفیف را بزنم خرید نهایی شد و چهار هزار ت
صد و هشتاد تا پاسپورت را تایید می کنم تا پول ویزا برایشان واریز شود در حالی که هیچ قدرتی برای رفتن خودم ندارم.
شکر که وسیله ی سفر خیلی ها هستم اما خب آدم یک جایی بغضش می ترکد دیگر !
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان به تن در آید
 
 
بچه های شهر لرستان بعد از این میتوانند با بهره برداری از کانال گروه تلگرام در گروههای چت لری عضو بشوند.
 
گروه دوستیابی لر یک راه برای جستجوی دوست خوب در لرستان هست و البته یک دوست مجازی و نه دوست واقعی.
در کانال گروه تلگرام،در گروه مورد علاقه خود عضو شوید.
  گروه تلگرام لری
@group_60
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
همیشه بانک ها محل جمع آوری پول هستند و مردم پول هایشان را در بانک نگهداری میکنند ولی ما بانک گروه داریم و شما میتوانید برای پیدا کردن گروه مد نظر خودتون به این بانک بیاین.
بانک گروه رو به دوستان و همکلاسی های خودتون معرفی کنید و لینک گروه خودتون رو در بانک گروه ثبت کنید تا ما گروه رو انتشار بدیم و شما بتونید عضو واقعی دریافت کنید.
گروههای تلگرامی در بانک گروه امن هستند و شما میتونید گروه خودتون رو در بانک ما سرمایه گذاری کنید.
    برای مهاجرت به کانادا پلنهای متنوعی وجود دارد. یکی از این پلن ها که البته امکان اپلای گرفتن از طریق آن بسیار بیشتر از سایر پلنها می باشد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد. دولت کانادا نیز مانند هر دولت دیگری از افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را داشته باشند به خوبی استقبال می کند.گروه مشاوره کانتیننتال با سابقه ترین گروه مشاورین در زمینه مهاجرت به کانادا در تهران محسوب می شود که تاکنون بیش از دو هزار پرونده موفق داشته
پایه دوازدهم _ ریاضیات گسسته _ فصل دوم _ درس دوم
دریافت powerpoint
 
+توضیحات
اسلاید۲: صفحه ۴۳ کتاب درسی _ تاریخچه (ایجاد انگیزه)
اسلاید۵: صفحه ۴۴ کتاب درسی _ شکل۱
اسلاید۷: برای هرکدام از پنج گراف داده شده، مجموعه‌ی احاطه‌گر بنویسید. (مثال)
اسلاید۸: روی ستاره قرمز‌رنگ کلیک کنید تا به اسلاید ۷ بروید و برای هرکدام از پنج گراف آن، مجموعه احاطه گر مینیمم بنویسید. (مثال)
اسلاید۱۸: هر گروه یک گراف دلخواه رسم کند و هر گروه گرافی را که رسم کرده، به گروه بعدی
بعد از فیلتر شدن تلگرام تصمیم گرفتم تا گروه واتساپ کرمان را راه اندازی کنم و از همه بچه ها کرمانی هم درخواست میکنم که این گروه خوب و دوست داشتنی شهرشون رو از دست ندین.
ما در این گروه تلاش میکنیم تا یک دورهمی خوب و شاد رو برای شما ایجاد کنیم و شما میتونید از کنار هم بودن در گروه لذت ببرید و به قوانین گروه و هم توجه کنید تا انشالله مشکلی پیش نیاد.
صحبت های ی در گروه ممنوع است و در صورت دیدن صحبت و گفتگوی ی در گروه حذف خواهید شد، پس انتظار م
گروه های تلگرام قم همیشه این شانس رو داشتهاند که جز بهترین گروه های تلگرام باشند.
یکی از معروف ترین گروه تلگرام رو به خودش اختصاص بدهد.
گروه چت قم
گروه دختر پسرهای قمی 
گروه دوتیابی قم از گروه های پر سرچ تلگرامی هستند.
لینکدونی قم ، لینک گروه های تلگرامی قم را انتشار می دهد.
برای پیوستن به گروه تلگرام قم روی عکس زیر کلیک کنید.                             linkyab140
باسمه تعالىآیا میدانید خداوند متعال در بعضى نعمتها شفا قرار داده استمثل عسل که فلسفه ى شفابخش بودنش صلواتهایى است که زنبور عسل مىفرستدیا برخى آیات قرآن کریم مثلا دست بر موضع درد بگذارید و آیه ى هشتاد و دو از سوره ى مبارکه ى اسراء را بخوانید
سوره‌ی بقره
اشاره
این سوره همه‌اش مدنی است جز یک آیه و آن وَ اتَّقُوا یَوْماً تُرْجَعُونَ فِیهِ إِلَی اللّٰهِ» (بترسید از روزی که همه به سوی خدا باز می‌گردید) که در منی، سال حجةالوداع نازل شد.
عدد آیاتش دویست و هشتاد و شش است بنا بر عدد کوفی که از علی علیه‌السلام نقل شده است و دویست و هشتاد و هفت بنا بر عدد بصری و دویست و هشتاد و پنج در عدد حجازی و دویست و هشتاد و چهار بنا بر عدد شامی (که از ذکر موارد اختلاف آن‌ها در این‌جا صرف نظر کرده و بیا
اگر بخواهید در تلگرام گروهی را پیدا کنید در واقع شما گروه یابی کردین و به کل این فرآیند گروه یاب گفته میشود و به فرایند پیدا کردن گروه راحت هست.
خوب شما بعد از عضویت در گروه یاب میتونید به جستجو گروه و یا گروههای تلگرامی مورد علاقه خودتون بپردازین.
تصورکن برنده یک مسابقه شدی و جایزه­ ات اینه که بانک هر روز صبح، یک حساب برات باز می­کنه و توش هشتاد شش ­هزار و چهارصد دلار پول می­گذاره، ولی دوتا شرط داره. یکی اینکه همه پول را باید تا شب خرج کنی، وگرنه هرچی اضافه بیاد ازت پس می­گیرند. نمی­تونی تقلب کنی و یا اضافه ی پول را به حساب دیگه­ ای منتقل کنی. هر روز صبح بانک برات یک حساب جدید با همون موجودی باز می­کنه. شرط بعدی اینه که بانک می­تونه هر وقت بخواد بدون اطلاع پیشین حسابو ببنده، و بگه جایزه
اون دختر پسرای تهرانی که به دنبال گروه گپ بودن به گوش باشند که ما یک گروه زدیم به اسم گروه گپ تهران و شما تهرانی ها همه در گروه دعوت هستین.

شما میتونید در گروه با همه تهرانی های دیگه چت کنید و از چت و گپ با دوستان خود لذت ببرید که واقعا این گروه واسه همین درست شده که بیان گپ داشته باشین.
لینک گروه گپ تهران و گروه تهران رو برای عضویت میزارم.
https://t.me/joinchat/HlKlMxRrYljaBbHA-boNJw
گفت: "دیوانگی شاخ و دم ندارد. وقتی آدم با آدم های دیگر شباهت نداشته باشد، دیوانه محسوب می گردد."گفتم: "اگر همه مردم دیوانه بودند ، تا حالا همدیگر رو خورده بودند."گفت: "نکته همین جاست که آفت عالم و بلای جان بنی آدم همیشه نیم عقلا و نیم دیوانگان بوده اند . و الا از آدم تمام عاقل و تمام دیوانه – اگر فرضا پیدا شود – هرگز سر سوزنی آزار نمی رسد."دارالمجانین | محمدعلی جمااده  (1376-1270)
 
 
 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها