نتایج جستجو برای عبارت :

بانک اطلاعات صنعت پلاستیک

بانک اطلاعاتی مجموعه ای سازمان یافته از داده های ساختاری است که بصورت الکترونیکی در یک سیستم کامپیوتری ذخیره می شوند. در این مقاله قصد داریم تا به یک سوال مهم پاسخ دهیم. بانک اطلاعات اوراکل چیست؟ بانک های اطلاعاتی تاثیر بسزایی در طبقه بندی اطلاعات و داده ها دارند و نیاز به این بانک …https://blog.iranserver.com/oracle/
روز گذشته، رئیس بانک مرکزی صنعت خودروسازی را به ناکارآمدی و ضعف مدیریت طی ۴۰ سال متهم کرد. امروز هم خودروسازان، بحران ناشی از تعطیلی کارخانه‌ها و خروج ارز برای واردات خودرو را یادآوری شدند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ادامه مطلب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: ادغام بانک های نظامی در راستای ساماندهی وضعیت سرمایه بانک ها و کاهش هزینه های بانکی با کاهش تعداد شعب انجام می شود.

متن کامل خبر: چرا بانک های نظامی ادغام می شوند؟
رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی به مناسبت فرارسیدن هشتم دی‌ماه روز ملی صنعت پتروشیمی، این روز را به مدیران و کارکنان پرتلاش این صنعت تبریک گفت.
 
متن پیام مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:
 
 
 
بسمه تعالی
 
صنعت پتروشیمی به‌عنوان یک صنعت ارزش‌آفرین و عامل مهم توسعه پایدار، با استفاده از دانش متخصصان پرتوان ایرانی و همگام با استانداردهای جهانی، فرصت‌های طلایی را برای شکوفایی اقتصادی فراهم کرده است.
از امتیازات مهم صنعت پت
سوالات استخدامی برگزارشده ی بانکها عمومی و تخصصی سال 1398
سوالات استخدامی بانک * سال 1398 با پاسخنامه تشریحی
مفاد آزمون کتبی شامل: معارف اسلامی و زبان و ادبیات فارسی – زبان انگلیسی -آشنایی با کامپیوتر در سطح ICDL – هوش و استعداد تحصیلی و اطلاعات عمومی –
اطلاعات بانکی
سوالات بخش اول شامل سوالات  اطلاعات بانکی  :
سوالات استخدامی بانک * سوالات  اطلاعات بانکی  : 
سوالات استخدامی بانک * درس علوم بانکی 850 سوال به همراه پاسخنامه
سوالات استخدامی بانک *
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به اطلاع عموم هموطنان گرامی می‌رساند، بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی(سران سه قوه) در ارتباط با ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، این مهم با اتخاذ تمهیدات مناسب و اطمینان بخش برای مشتریان، سپرده‌گذاران، سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان مد‌نظر قرار گرفته و پس از انجام بررسی‌های کارشناسی گسترده با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط، برنام
یکی تو خیابون داشت داد می‌زد. یکی بلندتر داد زد که زشته، داد نزن!

یه نصیحت کوچک اینکه اگر پولی در حساب بانکی دارید، پیشنهاد می‌کنم به بانک خاورمیانه منتقل کنید. اگر قرار باشه برای بانک‌ها اتفاقی بیفته، این بانک آخرین بانک خواهد بود. و البته تنها بانک غیرورشکسته در ایرانه. می‌تونید صورت‌های مالی این بانک رو از سایت کدال بررسی کنید.
 
کاربرد GIS در صنعت نفت و گاز | - مهندسین مشاور جهان نقشه پرداز
کاربرد GIS در صنعت نفت و گاز. علوم جغرافیایی و نقشه‌برداری از معدود رشته‌های علمی می‌باشد که تمامی انسان‌ها را در قلمرو خود جای می‌دهد زیرا که همه به نوعی علاقه‌مند به .
کاربرد GIS در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی 
صد درصد از تمام حمل و نقل مربوط به حوزه نفت و گاز می باشد.بیش از یک دهه است که کشورهای پیشرفته از تکنولوژی GIS در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی استفاده می .
کاربـرد GIS در صـــنع
در آستانه 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت، رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک تجارت در پیامی این روز را به مدیران و پرسنل سخت کوش صنعت استراتژیک نفت تبریک گفت.
 متن پیام دولت آبادی به شرح زیر است:
 
 
بسمه تعالی
 
شرایط کنونی کشور فرصت مناسبی را فراهم نموده تا صنعت نفت همچون گذشته با ارتقاء ظرفیت ها، نقش محوری خود را در شکوفایی هر چه بیشتر صنایع بالا و پایین دستی این حوزه ایفا کند و چشم انداز اقتصاد ایران را به خلق روزهای بهتر رهنمون سازد.
تجربه نشان
امور بین الملل بانک تجارت:خیابان شهید طالقانی، تقاطع استاد نجات الهی، شماره ۱۳۰
امور بین الملل بانک سپه: میدان آرژانتین، روبروی پارکینگ بیهقی، پلاک ۷- طبقه ۶
امور بین الملل بانک پارسیان: شهرک غرب-بلوار فرحزادی-خیابان زرافشان- پلاک ۴-ساختمان مرکزی بانک پارسیان-طبقه ششم
امور بین الملل بانک ملی ایران: خیابان میرداماد-بعد از بانک مرکزی -شعبه مهر ملی-طبقه دوم
امور بین الملل بانک صادرات: خیابان سمیه، نرسیده به خیابان شهید مفتح، برج سپهر، طبقه ۱۸
همیشه بانک ها محل جمع آوری پول هستند و مردم پول هایشان را در بانک نگهداری میکنند ولی ما بانک گروه داریم و شما میتوانید برای پیدا کردن گروه مد نظر خودتون به این بانک بیاین.
بانک گروه رو به دوستان و همکلاسی های خودتون معرفی کنید و لینک گروه خودتون رو در بانک گروه ثبت کنید تا ما گروه رو انتشار بدیم و شما بتونید عضو واقعی دریافت کنید.
گروههای تلگرامی در بانک گروه امن هستند و شما میتونید گروه خودتون رو در بانک ما سرمایه گذاری کنید.
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ساسان شیردل از راه اندازی یک سرویس ارزش افزوده جدید در اینترنت‌بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد-هزینه شخصی از سوی مشتریان خبر داد.

متن کامل خبر: اینترنت‌ بانک مسکن به امکان حسابداری شخصی مجهز شد
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع مشتریان محترم شبکه بانکی کشور می‌رساند که بانک‌ها و موسسات اعتباری در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش‌های بدون حضور کارت در اینترنت، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم نموده‌اند.
 

متن کامل خبر: اطلاعیه شماره یک روابط عمومی بانک مرکزی در مورد رمز پویا
بانک اطلاعات شرکت‌های روغن نباتی 
هر روز هزاران مورد شرکت روغن نباتی در بانک اطلاعات آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به روزترین اطلاعات شرکت‌ها روغن نباتی اینجا کلیک کنید یا جهت ثبت شرکت .
 
روغن نباتی - بانک اطلاعات تولید کنندگان محصولات غذایی
فریکو( فرآورده های روغنی ایران ). محصولات تولیدی: روغن نباتی مایع. نام تجاری محصولات (برند):. نینا. فعال در صنعت: روغن خوراکی. رتبه این شرکت در سایت مرجع:.
 
شــرکت روغــن نباتــی شــیراز 
شرکت روغ
شماره بانکداری موبایل ایرانسل (1398)) شماره بانکی موبایل ایرانسل ، شماره بانکداری موبایل ایرانسل ، شماره مرجع شماره موبایل مشاغل اول ، شماره موبایل مهندس ، شماره موبایل مهندسین ، شماره پزشکان ، شماره بانکداری موبایل ، فروش آنلاین بانکداری موبایل ، فروش بانکداری موبایل ، فروش بانکداری تلفن همراه ، کار بانکی شماره تلفن همراه ، بانک شماره تلفن همراه بانکی ، بانکی تلفن همراه استانی ، بانکداری موبایل شهری ، بارگیری پیام کوتاه آنلاین ، شماره تل
تفاوت اول سود بورس و بانک:
تضمین سود
 بانک به سپرده شما سودی تضمین شده ولی در مقایسه با بازه زمانی که این پول در اختیار بانک است، سودی پایین پرداخت می‌کند. اما سودی که می‌توانید از بورس به دست بیاورید، در مقایسه با بانک بسیار بالاتر بوده ولی مثل بانک تضمینی برای کسب آن وجود ندارد
تهران- ایرنا- بانک مرکزی براساس بخشنامه ای به همه بانک‌ها برای اخذ شناسه اختصاصی از این بانک ۶ ماه مهلت تعیین کرد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای به همه بانک‌ها و شعب تابعه  به استفاده از شناسه اختصاصی اخذ شده از بانک مرکزی در همه اسناد، مکاتبات، سامانه‌های خدماتی و پرداختی، صدور دسته چک، کارت، سربرگ و سردرب شعب و باجه‌ها مم کرد.
براساس این بخشنامه بانک مرکزی ۶ ماه برای اقدام در این مورد به بانک‌ها مهلت داده است و اعلام ک
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سلیمانی گفت: صنعت بیمه باید استارتاپ ها را به عنوان یک سیستم کمک رسان بپذیرد و نهاد ناظر نیز با قانونمند کردن آن زمینه علمی تر شدن فعالیت های صنعت بیمه را فراهم خواهد کرد.

متن کامل خبر: صنعت بیمه باید استارتاپ ها را به عنوان یک سیستم کمک رسان بپذیرد
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان گیلان 6 پروژه صنعتی ،وزارت صنعت و معدن تجارت استان گیلان "با حضور دکتر زرندی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

متن کامل خبر: 6 پروژه صنعتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران اعلام می کند هیچگونه مشکلی در ارتباط با تایرهای سواری در بازار وجود ندارد و تولیدکنندگان داخلی قادر به تامین نیاز تایر سواری کشور هستند.

متن کامل خبر: واردات بی ضابطه به زیان صنعت تایر کشور است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون چهار تا پنج مدل آزمایشی رمزارز پیاده‌سازی شده و تصمیم‌گیری در این حوزه برای فعالیت آن‌ها با بانک مرکزی است.
آذری جهرمی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر رویکرد بانک مرکزی درخصوص بلاک‌ چین و مقاومت این نهاد در مقابل آن، تصریح کرد:
ذات بلاک‌ چین تمرکز گریز و بانک مرکزی نهاد متمرکز تنظیم مقررات بانک‌ داری است، بنابراین بلاک‌ چین از لحاظ ساختاری در تعارض با بانک مرکزی است و نمی‌توانیم انتظار داشته
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در راستای اجرای قانون مبارزه با پولشویی و با توجه به اام بانک مرکزی مبنی بر منع ارایه خدمات به حساب های فاقد شناسه شهاب مشتریان حقیقی و حقوقی از سوی بانک ها، ضرورت دارد مشتریان بانک ملی ایران هر چه سریع تر نسبت به دارا بودن این شناسه کسب اطلاع و در صورت عدم بهره مندی، اقدامات لازم را انجام دهند.
 

متن کامل خبر: امکان اطلاع از وضعیت شناسه شهاب حساب های مشتریان بانک ملی ایران بدون مراجعه به شعبه
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد واکنش اینستاگرامی بانک مرکزی به بخشنامه دولت در زمینه آزادسازی واردات به گرانی دلار دامن زده است.

متن کامل خبر: واکنش اینستاگرامی بانک مرکزی به بخشنامه دولت به گرانی دلار دامن زد
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مشاور انجمن خودروسازان ایران در خصوص اثرات تصمیمات وزارت صمت بر صنعت خودرو اظهار داشت: لغو مصوبه افزایش 30 درصدی قیمت خودرو. این مصوبه، پس از ماهها تاخیر در تصمیم گیری توسط وزارت صمت بود و طبق آن قرار بود.

متن کامل خبر: اثرات منفی تصمیمات وزارت صمت بر صنعت خودرو
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیر امور اعتباری بانک مسکن از ارایه انواع خدمات تسهیلات دهی به مشتریان بدون اعمال محدودیت تا پایان سال جاری و در نوروز 98 خبر داد.

متن کامل خبر: تمهیدات ویژه بانک مسکن برای تسهیلات دهی در پایان سال و ایام تعطیلات نوروز
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  بانک کشاورزی در راستای حمایت از حذف قبوض کاغذی با هدف حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور و همچنین کاهش هزینه‌ها، امکان استعلام و پرداخت قبوض همراه اول از طریق شماره تلفن همراه را در سامانه اینترنت بانک خود ایجاد کرده است.
 

متن کامل خبر: خدمت جدید بانک کشاورزی برای استعلام و پرداخت قبوض همراه اول از طریق شماره تلفن همراه
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس) در اردیبهشت ماه سال 98 در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

متن کامل خبر: ایران کیتکس دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش برگزار می شود
بانک اطلاعات ساختمان نت سازه، بصورت روزانه بروز می شوند و با توجه به اینکه این اطلاعات دارای دسته بندی های متنوعی از قبیل: بانک اطلاعات ساختمان های نیمه کاره، بانک اطلاعات مشاغل، بانک اطلاعات مناقصات، بانک شماره موبایل کارفرمایان، بانک شماره موبایل مهندسان و . می باشد، در نتیجه دارای تنوع بسیاری بوده و شما خریدار عزیز براساس نیاز خود پکیج مورد نیاز خود را خریداری خواهید کرد.
لیست پروژه های در حال ساخت
پروژه های موجود در بانک اطلاعات ساخت
عرضه اولیه"زدشت"یکشنبه 23 دی در بازار دوم معاملات فرابورس،
103 میلیون و 500 هزار سهم "شرکت مجتمع
کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره" در محدوده قیمتی 185 تا 195 تومانی هر
سهم و سهمیه 1200 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی از طریق کارگزاری بورس بهگزین
روانه میز فروش می شود. بانک آیندهیک مقام مسئول در بانک مرکزی شایعه ورشستگی بانک آینده حاضر در فرابورس را تکذیب کرد.

غاذرکشت و صنعت پیاذر از
برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."غاذر" اعلام کرد در نظر دا
جریان ادغام بانک قوامین و سپه سال 97 | اخرین خبر از ادغام بانک های نظامی
 ادغام بانک ها : بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام می‌شوند
اخرین خبر از ادغام بانک قوامین
گفته می‌شود برخی از این بانک‌ها با این ادغام موافقت کرده‌اند. اگر این اتفاق عملی شود پنج بانک انصار، مهر اقتصاد؛ حکمت ایرانیان؛ قوامین وکوثر به بان
ساخت قطعات پلاستيک در خدمات رنجبر
خدمات تزریق پلاستيک رنجبر با داشتن چندین سال سابقه در ساخت قالب تزریق پلاستيک وهمچنین تولید وساخت قطعات پلاستيکی مورد نظر در هر صنعتی جزو بهترین ها در صنعت پلاستيک به شمار می رود .
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.plasticranjbar.com مراجعه نمایید .
خدمات تزریق پلاستيک کاوش
ساخت قطعات پلاستيک در صنعت خودرویی
 
در شرکت کاوش قطعات پلاستيک در صنعت خودرویی ساخته وتولید می گردد
 
همچنین قالب مربوط به قطعات  خودرویی نیز در این مجموعه با هر شکل
هندسی ساخته می شود
 
بهترین ها از آن ماست.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.kavoshplastic.ir مراجعه نمایید.
 
  ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح با بانک سپه.
 بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در قالب یک بانک واحد در بانک سپه به‌عنوان نخستین بانک ایرانی و یکی از بانک‌های معتبر دولتی در عرصه بانکداری کشور ادغام می‌شوند.
ادامه مطلب
خدمات تزریق پلاستيک کاوش
 
ساخت قطعات پلاستيک در صنعت اجاق گاز
 
در شرکت کاوش هرنوع قطعه پلاستيکی در هرصنعتی اعم از قطعات پلاستيکی
 
در صنعت اجاق گاز ،قطعات پلاستيکی در صنعت لوازم التحریر،قطعات پلاستيکی
 
در تجهیزات پزشکی،ساخت قطعات در صنعت خودرویی،ساخت قطعات در
 
صنعت هواپیمایی،ساخت قطعات در صنعت پزشکی،ساخت قطعات در صنعت
 
کشتی سازی و. با استفاده از دستگاه های مدرن و کادری مجرب ساخته
 
وتولید می گردد.
فهرست حساب‌های بانکی مودیان در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می گیرد
بانک مرکزی بخشنامه‌ اامات بودجه‌ای سال ۹۸، تکالیف جدید مالیاتی بانک‌ها را ابلاغ کرد. 
بر اساس این بخشنامه طبق ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم، اگر بانک‌ها از اجرای تکالیف مقرر سرباز زنند، علاوه‌بر جرائم پیش‌بینی ‌شده در قانون مالیات‌های مستقیم، باید معادل ۲ درصد از حجم سپرده‌های اشخاص نزد بانک یا موسسه اعتباری، جریمه بپردازند.
 علاوه‌بر این، بانک‌ها و مو
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر نیرو تلاش در جهت حفظ، استمرار و تقویت سلامت سیستم کاری صنعت آب و برق را جزو اولویت‌های کاری وزارت نیرو دانست و افزود: برنامه کاری خود را با تاکید بر این موضوع، هم به رئیس‌جمهور و هم به مجلس تقدیم کرده‌ام و بر سلامت کاری این مجموعه مصر هستم.

متن کامل خبر: سلامت کاری در صنعت آب و برق جزو اولویت‌هاست/ سازمان باید "خوداصلاح‌گر" باشد
                           صنعت هنوز زنده است 
 
 
 
ابتدای امر باید خدمت همه عزیزان عرض کنم که این سایت به نیت کمک به صنعت این کشور شروع به فعالیت نموده است، ما با فعالیت واطلاع رسانی ومهیا نمودن شرایط خاص برای زحمتکشان صنعتی، نور امید را در دلشان پر نورتر میکنیم، وتلاش میکنیم تا به همگان بفهمانیم صنعت نمرده، صنعت هنوز زنده است، وهنوز هم می‌شود در صنعت به ثروت رسید  ، 
 بانک شماره موبایل به تفکیک مشاغل + بانک ایمیل
 
این مجموعه شامل چندین میلیون شماره ایرانسل و همراه اول می باشد که بر اساس صنف و شغل طبقه بندی شده و در دو فرمت تکست و اکسل ارائه گردیده است.
بسیاری از مشاغل در این مجموع جای گرفته اند مانند:
املاک، بازرگانی، چاپ و تبلیغ، کامپیوتر، ارتباطات، حمل و نقل، کشاورزی و دامداری، خدمات منزل، خدمات ساختمانی، خدمات مسافرتی، صنعت، مشاوره، شماره های موجود در بانک گاج و علوی، مدیران شرکت های ایران، پزشکان
بنابر اطلاعات رسیده، بدلیل اام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اام دارندگان رمز دوم به استفاده از رمزهای پویا و متنوع بودن روش های بانکها برای در اختیار گذاشتن این رمزها ، ان با شگردهایی در تلاش اند تا از این فضا جهت دریافت اطلاعات کارت اقدام نمایند.بانک ملی ایران ضمن توصیه به مشتریان خود مبنی بر فعال سازی هر چه سریعتر رمز یکبار مصرف بدلیل احتمال  فیشینگ» و سرقت اطلاعات حساب های بانکی تاکید کرد فعال سازی برنامه ی رمز

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها