نتایج جستجو برای عبارت :

کیت بارسا برای دریم لیگ

دی یانگ:
" بارسا برام بهترین باشگاه خارجیه"
" خیلی دلتنگ آژاکس خواهم شد. الان هر روز با شادی و لذت زیاد به باشگاه میرم"
" خوشحالم به من اجازه داده شده که جزئی از آژاکس باشم، امیدوارم بتونم مسیرم در این باشگاه رو به شکلی عالی به پایان برسونم"
" همیشه مایل بودم براي بارسا بازی کنم"
" باشگاه بارسا فوتبالی زیبا ارائه میده. وقتی که باید از آژاکس ترنسفر میشدم، همیشه امیدوار بودم اون باشگاه بارسا باشه"
مارسلو بچلر(Esporte Interativo):
" بارسا از قرارداد با نیمار مطمئنه به همین دلیل به پاریس سفر میکنه. بعد از اینکه رئال ورود وینیسیوس رو به عملیات نیمار رد کرد حالا بارسا مطمئنه اونا از دور خارج شدن. بارسا اماده ست دمبله رو وارد عملیات کنه"
ژاوی بوش (موندو) : 
"دلیخت گریه نکن. به تصمیم مربیت و نتایج تصمیم خودت احترام بذار. به خاطر وجود پیکه پیشنهاد بارسا رو رد کردی و در نهایت ذخیره بونوچی و کیلینی شدی و حالا از تصمیم خودت سوپرایزی"
موندو چاپ امروز:
" نیمار ن
 نقل از آاس، ناکامی های اخیر لیونل مسی در گنی براي بارسا به نظر براي او گران تمام شده است. مسی در سه بازی آخر بارسا در لاليگا با وجود ۲۲ شوت به دروازه موفق به گنی نشد که از فوریه ۲۰۱۸ بی سابقه بود.
طبق فهرست ارائه شده از سوی وبسایت ترانسفرمارکت”، ارزش لیونل مسی در دو سال اخیر ۴۰ میلیون یورو افت کرده است. اگر مسی ماه می ۲۰۱۸ ارزشی
ادامه مطلب
امروز ساعت 20:30 تمرینات بارسا دوباره شروع خواهند شد. چهارشنبه بارسلونا با ایبیزا در کوپا بازی دارد! روز بعد از آن ساعت 13:30 بازیکنان باید در شهرک تمرینی حاضر شوند.
روز جمعه ساعت 18:00 باید تمرینات دوباره شروع شوند! روز شنبه بارسا باید به مصاف والنسیا برود. یکشنبه ساعت 13:30 بازیکنان باید دوباره به تمرینات برگردند و روز دوشنبه هم بازیکنان ساعت 13:30 دوباره در کمپ تمرینی باید حاضر شوند! 
مشخص است که کیکه ستین در حال بازیابی سطح بازیکنان است باید دید این
نیمار در راه بارسا یا مادرید ؟؟
به گزارش برخی رسانه ها ناصر الخلیفی تمایل به فروش نیمار دارد اینه در حالی است که برخی باشگاه های بزرگ مانند بارسلونا ، رئال مادرید در صف اول  مشتریان این بازیکن هستند و نیمار به باشگاه های دیگری نیز لینک شده که دو تیم شهر منچستر از مهم ترین آنها هستند 
در طی روز های گذشته شایعاتی مبنی بر توافقات اولیه میان بارسا و آنتوان گریزمان خبر میدهند و رئال مادرید هم به تازگی چندین بازیکن مثل هازارد و یوویچ را خریداری کر
بر خلاف گفته منابع ، بارسلونا هنوز پیشنهاد رسمی براي جذب نیمار نفرستاده است. پاریس میداند که بارسلون از منابع مالی کافی براي جذب نیمار برخوردار است ، پس منتظر میماند. اگر بارسا پیشنهاد خوبی بدهد عملیات انتقال نیمار به پایان میرسد.انتقال،نیمار ، بازی شطرنج در سه تیم است!بارسا ، PSG و نیمار با ترس از انجام حرکت اشتباه ، به مذاکره می پردازند.
مارکا :
فیلیپه کوتینیو %100 فروخته خواهد شد
بازار نقل و انتقالات انگلیس تا 8 آگوست باز است
پی‌اس‌جی 100 می
رمربی بارسا ضمن قبول بازی نه چندان قابل قبول تیمش برابر لگانس تاکید کرد که مهمتر از هر چیزی کسب سه امتیاز بود.
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا صدرنشین لاليگا امروز توانست در زمین لگانس به سه امتیاز ارزشمند دست یابد. سه امتیاز البته دشوار برابر تیم تیم ته جدولی که با گل دقیقه 80 آرتورو ویدال ممکن شد. بارسا همچنان صدرنشین است اما اگر امشب رئال با اختلاف 4 گل بر سوسیداد پیروز شود به رتبه دوم سقوط می کند. 
ادامه مطلب
رمربی بارسا ضمن قبول بازی نه چندان قابل قبول تیمش برابر لگانس تاکید کرد که مهمتر از هر چیزی کسب سه امتیاز بود.
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا صدرنشین لاليگا امروز توانست در زمین لگانس به سه امتیاز ارزشمند دست یابد. سه امتیاز البته دشوار برابر تیم تیم ته جدولی که با گل دقیقه 80 آرتورو ویدال ممکن شد. بارسا همچنان صدرنشین است اما اگر امشب رئال با اختلاف 4 گل بر سوسیداد پیروز شود به رتبه دوم سقوط می کند. 
ادامه مطلب
مردم درباره بارسا حرف میزنن ولی ما دو بازی مهم مقابل کاردیف و هادرزفیلد پیش رو داریم و هر دو به اندازه بازی با بارسا مهم هستن"
" فوق‌العاده اس که در این موقع از فصل براي دو جام رقابت میکنیم"
"احساس خستگی نمیکنیم. در لحظات حساسی از فصل به سر مییریم و باید بهترین عملکردمونو ارائه بدیم و ابدا حس خستگی نمیکنیم"
نیمار در راه بارسا یا مادرید ؟؟
به گزارش برخی رسانه ها ناصر الخلیفی تمایل به فروش نیمار دارد اینه در حالی است که برخی باشگاه های بزرگ مانند بارسلونا ، رئال مادرید در صف اول  مشتریان این بازیکن هستند و نیمار به باشگاه های دیگری نیز لینک شده که دو تیم شهر منچستر از مهم ترین آنها هستند
ادامه مطلب
نیمار می خواهد به بارسلونا بازگردد، پاریس سن ژرمن ممکن است مجبور شود او را به فروش برساند، اما بارسا ممکن است علاقه مند نباشد.
گزارش های روزانه نشان می دهد که نیمار دائما با بارسا تماس می گیرد، امیدوار است که او را به باشگاه بازگردانند که در سال گذشته بارسا را به مقصد پاریس سنت ژرمن کرد.
مدیاپارت محاسبه می کند که باشگاه پاریس باید 170 میلیون یورو را براي رعایت درخواست های  در صورت از دست دادن پرونده خود پیدا کند. ساده ترین راه براي جمع آوری این
به نام خدا
دريم ليگ(جعبه ابزار)برنامه ای است که شما می توانید با آن لباس تیم خود را عوض کنید
در این برنامه بیش 20 تیم برتر جهان:بارسا+تاتنهام و حتی پرسپولیس و استقلال نیز وجود دارد آموزش استفاده نیز در خود برنامه وجود دارد
منتظر آپدیت ها و سوپرایز های بعدی نیز باشید.
ادامه مطلب
بارسلونا خیال عثمان دمبله را راحت کرد
بارسلونا برنامه ای براي فروش عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی اش ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات به بدترین شکل ممکن براي عثمان دمبله پیش رفته و این بازیکن جوان تا حدود شش ماه دیگر قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود. عثمان دمبله در دیدار بارسا مقابل دورتموند در مرحله گروهی ليگ قهرمانان مصدوم شد و این آسیب دیدگی چند روز قبل تشدید شد تا زمان دوری او از میادین اینگونه به درازا بکشد.
 
 
در روزهای اخیر شای
 آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو فصل گذشته گزینه اول تقویت خط حمله بارسا بود. 
در انتهای فصل حتی ارنستو والورده، سرمربی بارسا در آخرین گفت و گوی خود با رئیس باشگاه اطمینان حاصل کرد که گریزمان پیراهن آبی اناری را به تن خواهد کرد اما در واپسین روزهای مانده به جام جهانی 2018 بود که گریزمان در یک مستند جنجالی خبر از تمدید قراردادش با اتلتیکو داد تا سران بارسا را با یک شوک بزرگ مواجه کند.
در واقع تلاش حداکثری مسئولان اتلتیکو بود که در آخرین
مصاحبه دی یونگ با اسپورت(پارت1):
"لئو مسی بهترین بازیکن جهانه"
کدام تیم رو بیشتر دوست داری؟
" همیشه تماشای بارسای گواردیولا رو دوست داشتم. باورنکردنی بود. یکی از بهترین تیم های تاریخ"
" بعد از حذف مادرید رئیس بهم زنگ زد و به ما به خاطر برد تبریک گفت"
دوست داری کنار #نیمار بازی کنی؟
"قطعا دوست دارم کنار نیمار بازی کنم. او بی نهایت بازیکن خوبیه ولی این امر و تصمیم گیری براي اینکه باید برگرده بارسا به من مربوط نیست"
قرارداد با گریزمان چطور بود؟
"خبر خ
کنفرانس مطبوعاتی ستین پیش از بازی بارسا مقابل گرانادا (یکشنبه ساعت 23:30)
همیشه به بازیکنام میگم بهترین نسخه حریف رو انتظار داشته باشید؛ دیدار اسانی وجود نداره
اولین هفته ات در باشگاه چطور بود؟هفته ای عالی بود و بهتر از اون چیزی که تصورش رو میکردم. وقتی به باشگاه جدیدی میری همیشه شک و تردید وجود داره. ولی با بازیکنان خوب مچ شدم و افکارم رو پذیرفتن"
رابطه ات با #مسی چطوره؟ نمیتونم مخفی کنم که لئو مسی بازیکنی واقعا خاص است. با همه بازیکنان مثل مس
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی ماتایس دی لیخت قطعا امروز و فردا به بازیکن جدید یوونتوس بدل خواهد شد ولی تا آخرین لحظات، بارسا به جذب او امید داشت. یوونتوس و آژاکس براي جذب دی لیخت به توافق نهایی دست یافته اند و این مدافع جوان و باکیفیت، امروز تست های پزشکی یوونتوس را پشت سر خواهد گذاشت. رقم انتقال 70 میلیون یورو و دستمزد او نیز 12 میلیون یورو خواهد بود. بند فسخ 150 میلیون یورویی نیز در قرارداد دی لیخت گنجانده شده است.
طبق ادعای موندودپورتیوو، جوزپ م
تحلیلی از آخرین تمرینات بارسلونا: 
آنطور که مشخص است گریزمان جایگزین سوارز خواهد شد. گریزمان، شماره 9 بارسا مقابل گرانادا خواهد بود.
در کنار او #مسی قرار خواهد گرفت. لئو مسی با آزادی کامل در خط حمله خواهد بود و در سمت راست قرار خواهد گرفت. سومین عضو در خط حمله فاتی خواهد بود! بازیکنی که توسط والورده شناخته شد و ممکن است توسط ستین به ستاره تبدیل شود. کارلوس پرز یکی دیگر از گزینه های نیمکت است! او احتمالا در نیمه دوم به جای فاتی به بازی خواهد آمد.
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی بارسا آماده ارائه اولین پیشنهاد رسمی خود به پاری سن ژرمن براي خرید مهاجم برزیلی است. این باشگاه مصمم است بعد از چند روز سکوت حالا تلاش مضاعفی براي خرید نیمار انجام دهد. مدیران رده بالای بارسا تلاش خواهند کرد تا با PSG توافقی کنند که مناسب شرایط هر دو طرف باشد.
 
دلیل رویکرد منفعلانه بارسا تا این لحظه، جلوگیری از عصبانی شدن باشگاه فرانسوی بود زیرا پیش از این رابطه ای دشوار میان بارسا و پاری سن ژرمن برقرار بود. نیمار
شوک مسی به هواداران بارسلونا؛ ستاره در راه منچستر سیتی!
 
لیونل مسی با فالو کردن صفحه اینستاگرام باشگاه منچسترسیتی انگلیس به شایعات پیوستنش به این تیم انگلیسی دامن زد
مسی و فالو کردن صفحه منچسترسیتی
امروز اخبار عجیبی در خصوص ترک باشگاه بارسلونا توسط لیونل مسی منتشر شد.
شایعه جدایی مسی از بارسا و پیوستن او به منچسترسیتی انقدر زیاد بود که حتی صفحات مختلف مجازی طرح پوشیدن لباس سیتی توسط مسی را منتشر کردند.
این شایعات در خصوص پیوستن مسی به من
در چارچوب هفته بیست و چهارم لاليگا از ساعت 23 و15 دقیقه بارسلونا در ورزشگاه نیو کمپ به مصاف وایادولید رفت.

بارسا که اتلتیکو و رئال مادرید را بیخ گوش خود می دید براي شکست نوار تساوی پا به میدان گذاشت و با گل پنالتی که توسط مسی به ثمر رسید با نتیجه یک بر صفر مقابل وایادولید به پیروزی رسید.
مسی در دقیقه 43 یک پنالتی را به گل مبدل کرد و در دقیقه 85 بازهم صاحب پنالتی شد که اینبار در به ثمر رساندن گل ناکام بود.
با این پیروزی بارسا بعد از دو تساوی مقابل وال
رونالدو نازاریو براي سال ها بهترین مهاجم
فوتبال دنیا بود. تخصص بزرگ ستاره برزیلی در دریبل دروازه بان ها بود
 
به گزارش"ورزش سه"، رونالدو نازاریو دالیما ابتدا در پی اس وی آیندهوون بود که چشم ها را خیره کرد و سپس بارسلونا زودتر از همه توانست او را به سطح اول فوتبال دنیا معرفی کند. تابستان 1996 رونالدو راهی بارسا شد ولی دوران حضور در این باشگاه تنها یک سال دوام داشت و سپس راهی اینتر شد. او بعدها پیراهن رئال مادرید و میلان را نیز به تن کرد و در کورین
خیلی داره تبعیض میشه ها
نمونش حضور نداشتن استقلال پرسپولیس در فیفا 19 و حضور تیمای رده آخری مثل بارسا و رئال
و یا نبودن ایران در گروه 8 ببر اقتصادی دنیا 
و یا فروخته نشدن پراید و تیبا و پژو 405 مونتاژ ایران در بازار آمریکا
چیکار کنیم با این تبعیضا؟
به کجا داریم میریم ما؟
بارسلونا امروز با امیدهای فراوان به پایتخت اسپانیا سفر می‌کند تا در بازی برگشت خود در جام حذفی اسپانیا به مصاف رئال مادرید برود. 
امید اصلی بارسا بدون شک به ابرستاره آرژانتینی‌اش لیونل مسی خواهد بود که این روزها براي تیم کاتالان عالی بازی می‌کند ولی تنها چیزی که بارسا را نگران کرده آمار عجیب مسی در بازی‌های مقابل رئال، در جام حذفی اسپانیا است.
 
این نگرانی به یک آمار عجیب برمی‌گردد. آماری که باعث شده بعضی هواداران بارسلونا معتقد باشند ب
دیشب نیمه اول لیورپول-بارسا را دیدم. یک عدد گل زدند. خوابم برد. تصور نمی‌کردم بتوانند سه گل دیگر بزنند؛ چیزی شبیه محال بود. چرا که،
- بارسا مسی را داشت،
- لیورپول صلاح را نداشت،
- در این سطح از فوتبال، جبران سه گل واقعاً یک معجزه است،
- و
صبح که براي سحری بیداری شدم، دوستی پیامک زده بود: لیورپول زد! باز هم باورم نشد. می‌گفتم مگر می‌شود؟ مگر شدنی است؟ بعد به این فکر کردم شاید منظورش این بوده که لیورپول با همان یک گل پیروز شده، ولی لابد در پایان
ورزشگاه خانگی ویارئال دیشب شاهد نبرد دراماتیک و پر افت و خیز بارسلونا و ویارئال بود. 
بازی‌ای که تا دقیقه 90 با پیروزی 4-2 ویارئال پیش می‌رفت ولی بارسلونا در یک کامبک رویایی موفق شد با درخشش دو ستاره بزرگش این بازی را بعد از پایان 90  دقیقه قانونی با تساوی 4-4 به پایان برساند. اما قهرمانان و ضدقهرمانان یا ناکام‌های بزرگ  بازی دیشب کدام ستاره‌ها بودند؟
 
 
لیونل مسی بدون شک قهرمان اول بازی دیشب بود. او که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده بود
کنفرانس مطبوعاتی گریزمان(پارت 2 ):
"وقتی اومدم دیدم که باید کلا یه فلسفه دیگه رو بازی کنم. باید در طول دو ماه یاد بگیری، پیشرفت کنی و حرکاتت رو عوض کنی ولی نمیشه که همه این چیزا رو در این مدت به دست بیاری"
"میدونم که هم تیمی هام منتظرم بودن و ازم بهترین نسخه ام رو میخوان"
"من در راه صحیح قرار دارم تا به بهترین وضعیتم برسم"
"برد در بازی های خارج از خانه مهمه" 
"بعد از کسب سه امتیاز مقابل ختافه، تساوی دربی براي ما بهترین نتیجه بود"
ته؟"بازی رو براي م
در شبی که دو تیم نمایش متعادلی داشتند، در نهایت این آبی و اناری ها بودند که با گل به خودی لوک شاو به پیروزی رسیدند و شانس شان را براي رسیدن به نیمه نهایی افزایش دادند. 
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و اولین موقعیت بازی، با خطای بوسکتس روی مک تامینای، پشت محوطه جریمه بارسا ایجاد شد اما شوت محکم راشفورد از روی ضربه آزاد، از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.
 
 
 
 
در ادامه بازیکنان بارسلونا بازی را در دست گرفتند و در مقابل، تیم میزبان به دنبال ا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، موندو دپورتیوو نوشت: آلباسته اولین تیمی بود کهلیونل مسیتوانست پشه اش را باز کند. این پیوستگی درون یکم می سال ۲۰۰۵ در لاليگا صورت داد. ۱۵ سال از این گل می گذرد. بازی بی اهمیتی برايبارسلونا نبود. آبی اناری ها به پیروزی نیاز داشتند تا فاصله شش امتیازی خود را با رئال مادرید حفظ کنند. مادرید توانسته بود رئال سوسیداد را تو آنتوئتا شکست دهد و اختلاف را به سه امتیاز برساند. با وجود این که آلباسته تیم قدرتمندی نب
رامون کالدرون (مدیر سابق رئال) :وقتی فرگوسن فهمید که رونالدو می خواهد به رئال برود با شرایطی مشابه او را به بارسلونا پیشنهاد داد
به رونالدو گفت که میتواند برود اما فقط به شرطی که به بارسا برود ، با این وجود رونالدو تعهد و تعصبش به رئال را نشان داد و به همین خاطر به برنابئو آمد
در این قسمت از آموزش ساخت دريم کچر رویایی شما با نحوه ساخت دريم کچر با استفاده از پر آشنا می شوید. همچنین در این ویدیو شما با نحوه ساخت دريم کچر حلقوی و همچنین چگونه گره زدن نخ آشنا می شوید. مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با تماس با شماره های 02128423118 و 8-09130919446
آدرس سایت: 118file.com
براي دیدن نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#آویز_دیواری_دريم_کچر
#دريم_کچر_حلقوی
#آموزش_ساخت_دريم_کچر
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی روز گذشته آنتوان گریزمان با پرداخت بند فسخ 120 میلیون یورویی به بارسلونا پیوست. با انتقال ستاره فرانسوی، بارسا حالا دیگر توانایی پرداخت 222 میلیون یورو رقم درخواستی پی اس جی براي نیمار را ندارد. پروسه بازگرداندن نیمار حالا طولانی تر از حد تصور خواهد شد.
طبق ادعای نشریه بیلد، مسئولان بارسا هنوز از جذب نیمار ناامید نشده اند و در حال بررسی تمام جوانب هستند. استراتژی احتمالی آنها نیز پیشنهاد سه بازیکن به پی اس جی براي ج
به گزارش همشهری آنلاین و بوسیله نقل از دپورته کواترو، لیونل مسی فوق هنرمند آرژانتینی آویشن پیاده روی بارسلونااسپانیابه دلیل مسری ویروس کرونا و تعویق مسابقات فوتبالی مختلف در اروپا از جمله ليگ قهرمانان و لاليگا، دستمزد سالیانه خود را که بالغ بر ۵۰ میلیون یورو  وجود را به ۱۵ میلیون کاهش قسط. لازم به ذکر است که پیش از این مسی مبلغ یک میلیون و پانصد هزار یورو هم بابت مبارزه با این بلای ناگهانی به بیمارستان ها معاون کرده است. عدم ارامش ستاره ه
جیانی اینفانتینو با انتخاباتی دوباره در جایگاه رئیس فیفا باقی ماند.


 
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، جیانی اینفانتینو با انتخاباتی دوباره تا سال 2023 به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد. 
211 عضو فدراسیون فیفا به تنها کاندید موجود رای مثبت دادند تا اینفانتیو ابقا شود. 
 
این مرد وکیل سوئیسی سال 2016 پس از مشخص شدن فساد سرمایه‌گذاری سپ بلاتر جانشین وی شد. 
 
انتهای پیام
 
اعلام فهرست برترین پاسورهای ليگ قهرمان
به گزارش همشهری آنلاین به بستگی سالروز اولین تراب مسی  براي بارسلونا تمام 627 گل این ورزشکار در طرحی گرافیکی منتشر شده که نشان دهنده آمار گل های مسی به تفکیک ابگینه ها و البته نحوه بوسیله میوه رسیدن آنهاست. مسی 438 گل در لاليگا و 114 گل داخل ليگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده که بیشترین آمار گنی فوق هنرپیشه بارسلونا به شمار می رود. مسی 516 گل خود را با پای چپ به محصول رسانده و 86 گل را با پای حق زده است. علو هنرمند آرژانتینی  22 گل با ضربه شیوه زده است
کيت دريم ليگ

توضیحات:

کيت دريم ليگ یک برنامه براي دریافت کيت های بازی دريم ليگ است که در آن بیش از 10 ليگ جهان و 50 کيت موجود است و اما براي اعتماد شما عزیزان چند کيت هم بصورت رایگان قرار داده ایم تا از آن استفاده کنید.
در برنامه آموزش های تصویری نیز موجود است تا از آن استفاده کنید.
ادامه مطلب
به گزارش بدانیدها ویتامین‌ها نقش حیاتی براي سلامت انسان داشته و وجود آنها در بدن براي ادامه بقا لازم و ضروری است. ویتامین‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ برخی محلول در آب و برخی محلول در چربی هستند. از طرفی بهترین راه دریافت این تركیبات موثر رعایت تنوع و تعادل در برنامه غذایی و استفاده …
نوشته آشنایی با ویتامین ها اولین بار در بدانید ها. پدیدار شد.
احسان محمدی فاضل: در این مصاحبه درباره ی روند های کاری و آینده کسب و کارها صحبت کردیم. دانشکده کسب وکار هاس واقع در مرکز نوآوری جهانی، با هدف بررسی نیاز به
آموزش به وسیله تفکر جدیدی براي اقتصاد جدید ایجاد شده است. فرهنگ والای
این موسسه ، سطح تخصص و دانش دانشکده و درک مناسب اهداف مشتریان به برنامه
های این دانشکده اجازه داده تا به ایجاد و شکل گیری کسب وکارها کمک کنند و
به شرکت ها براي رشد کمک نمایند.براي آشنایی بیشتر با چگونگی مشتری مداری و
ر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها