نتایج جستجو برای عبارت :

کلید میانبر عمل وسط چین کدام است

مرورگر موزیلا فایرفاکس ( Mozilla’s Firefox ) بدون شک یکی از بهترین مرورگرهای وب است، این مرورگر به سادگی سفارشی سازی می شود و دارای مجموعه قدرتمندی از افزونه و کليد ميانبر است.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مرورگر فایرفاکس را برای مرور اینترنت خود انتخاب کرده اید بهتر است که شیوه های استفاده سریع از این مرورگر را نیز بیاموزید، این ترفند ها شامل سفارشی سازی، کليد های ميانبر و امنیت مرور اینترنت است که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی همه کليد
CTRL+ESC:فشردن همزمان این دو کليد سبب باز شدن منوی استارت میشود 
 
ALT+F4:این ميانبر شما را قادر میسازد به سرعت برنامه های باز شده را ببندید.
 
L+لوگوی ویندوز:با این ميانبر کامپیدتر خود را به سرعت قفل کنید.
 
 CTRL+V:متنی را که قبلا کپی کرده ایم در مکان جدید میچسباند.
 
CTRL+B: این ميانبر کمک میکند تا متن انتخابی را درشت (BOLD)کنید.
 
CTRL+l:متن انتخابی را italicیا کج میکند.
 
CTRL+SHIFT+ESC:این ميانبر برنامه task manager ویندوز را میگشاید.
 
کليد عملکرد F2:به کمک این کليد میتوان ف
شاید شما هم از وارد کردن کلمات تکراری در سایت ها مانند وارد کردن ، ایمیل ، شماره تلفن ، نام و  … خسته شده اید و قبول دارید این یکی از طاقت فرسا ترین کارهاست ،  با این نرم افزار یک بار برای همیشه برای هر کدام از واژه های مورد استقاده خود یک  کليد ميانبر تعیین کنید که پس از فشرده شدن کليدميانبر به صورت  خودکار می توانید از واژه ای که تعیین کرده اید استفاده کنید . این نرم افزار باعث صرفه جویی چشم گیری در زمان و هزینه شما می شود و وقت بیشتری را برا
Enumerate a few keyboard shortcuts and name their applications in Windows
1)CTRL+C:برای کپی کردن متن انتخاب شده،می توان از این ميانبر پس از انتخاب همه متن با استفاده ازیکی دیگر از ميانبرها که مخصوص این کار است یعنی CTRL+A استفاده کرد.
2)CTRL+X:چیدن متن بدان معنی است که متن را کپی کرده،اما از محل فعلی آن را جابه جا می‌کند.پس دیگر در فایل فعلی اثری از متن کات شده نخواهد بود.
3)CTRL+V:چسباندن متن که بدان معناست که متنی را که قبلا کپی کرده را در محل جدید می چسباند.
4)CTRL+B:این ميانبر کمک می‌کند تا
در این مطلب، آموزش کاملی از کليد های ميانبر در تایپ، کليدهای ترکیبی و کاراکترهای ویژه بر روی کیبورد همچون تایپ نیم فاصله، تایپ اعراب تنوین ها و تشدید ها، علامت ویرگول، نقطه ویرگول، علامت @، علامت یورو، علامت گفتاورد یا علامت نقل قول انگلیسی، گیومه، دونقطه و … را به شما آموزش خواهیم داد.
حتما بارها برای شما پیش آمده که نیازمند تایپ یک کاراکتر یا حرف خاص در داخل متن خود بوده اید و جست و جو برای یافتن کليد های ميانبر کاراکتر مذکور مدت ها
در این قسمت میخواهیم کليد های ميانبر(ترکیبی) چند برنامه مهم و کاربردی ویندوز را معرفی و بازگو کنیم.
 
برای شروع از برنامه فوتوشاپ که هم در ویندوز و هم در سیستم عامل مک هستند تصویری آپلود کردم که کليد های ميانبر(ترکیبی) را معرفی میکند:
 
 
 
 
برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطالب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
کليد های ميانبر در فتوشاپ: آپدیت 2019
کار با فتوشاپ می تواند بسیار وقتگیر شود اما همیشه راهی برای بهینه کردن کارها وجود دارد. یکی از بهترین روش ها برای اینکه کارایی و سرعت خود را در فتوشاپ افزایش دهید استفاده از کليدهای ميانبر فتوشاپ است. در اینجا لیستی از مهمترین کليدهای ميانبر در فتوشاپ را که هر کاربر حرفه ای باید بلد باشد به شما معرفی می کنم:
ادامه مطلب
معرفی ميانبرهای صفحه کليد سیستم عامل ویندوز:
 
CTRL + ESC : فشردن همزمان این دو کليد سبب باز شدن منوی استارت ویندوز می شود فرقی هم ندارد که در کدام برنامه مشغول کار باشید.
 
 ALT + TAB : هنگامی که شما در حال کار بر روی یک پروژه هستید و چندین برنامه را بر روی دسکتاپ خود اجرا  کرده اید با فشردن کليد های ALT  و  TAB  سوئیچ بین برنامه ها به سرعت انجام شود.
 
SHIFT + DELETE: این ميانبر کمک می کند تا با سرعت بیشتری به حذف داده ها به طور دائم از روی دیسک سخت خود و یا هر نوع
در این قسمت میخواهیم کليد های ميانبر(ترکیبی) چند برنامه مهم و کاربردی ویندوز را معرفی و بازگو کنیم.
 
برای شروع از برنامه فوتوشاپ که هم در ویندوز و هم در سیستم عامل مک هستند تصویری آپلود کردم که کليد های ميانبر(ترکیبی) را معرفی میکند:
 
 
 
 
برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطالب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
رفتن به اول خط
هرچند که کليد Home همین کار را انجام می‌دهد اما معمولا این کليد در جای مناسبی قرار ندارد و علاوه بر آن در هر تخته کليد در مکان متفاوتی قرار دارد. Ctrl+A همین کار را برای شما انجام می‌دهد و در مکان مناسب و ثابتی قرار دارد.
رفتن به پایان خط
کليد End همین کار را می‌کند اما کليد Ctrl+E در مکان مناسبی می‌باشد.
حذف کل یا قسمتی از خط
کليد Ctrl+K هر چه در موقعیت فعلی تا پایان خط وجود دارد را حذف می‌میکند. میتوانید با Ctrl+A به اول خط بروید سپس با Ctrl+K کل
سلام.
در این مطلب میخوام درمورد کليد های ميانبر ویندوز صحبت کنم.
شاید براتون اتفاق افتاده باشه بخواین مثلا اسم یک فایل رو عوض کنید یا اینکه پروپرتیز اون رو باز کنید. این کار ها رو می شه با یه کلیک راست ساده و انتخاب اون گزینه انجام داد. ولی خیلی جالب میشه وقتی بشه این کار و یه دسته کار های دیگر رو فقط با کليد های کیبورد انجام داد. تو این مطلب به چند تا از این ها می پردازیم.
ادامه مطلب
کليدهای ميانبر در ویندوز
 
در صورتی که یکی از کابران ویندوز باشید ، حتما کم و بیش با کليد های ميانبر آشنایی دارید. ميانبر ها باعث افزایش سرعت و عملکرد شما در اجرای فرامین ویندوز می شوند به طور مثال شما می توانید با استفاده از ميانبر Alt + F4 یک برنامه و یا یک پنجره ی در حال اجرا در ویندوز را در کسری از ثانیه ببندید.
 
در این مطلب تصمیم داریم ۱۵ کليد ميانبر مفید ویندوز را به شما معرفی کنیم. برخی از این ميانبر ها را به خوبی میشناسید و از آنها به طور من
آیا می دانید با آموزش ایجاد کليد ميانبر در ویندوز ۷ و ۱۰ می توانید کليدهای ميانبری برای باز یا بسته کردن برنامه های کاربردی خود ایجاد نمایید و در کمترین زمان از آنها استفاده نمایید؟ آیا می دانید اینکار تا چه اندازه می تواند سرعت انجام کارهای شما را افزایش دهد؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد، زمانی که با لپ تاپ خود کاری می کنید، انبوهی از برنامه ها را باز کرده اید و حاضر نیستید هیچ کدام را ببندید زیرا دوست ندارید مجددا دنبال آن برنامه بگردید
تو کیستی، که من اینگونه بی تو بی تابم؟شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم .تو چیستی، که من از موج هر تبسم توبسان قایق، سرگشته، روی گردابم!
 
تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟تو را کدام خدا؟تو از کدام جهان؟تو در کدام کرانه، تو از کدام صدف؟تو در کدام چمن، همره کدام نسیم؟تو از کدام سبو؟
 
من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه!چه کرد با دل من آن نگاه شیرین، آه!مدام پیش نگاهی، مدام پیش نگاه!کدام نشاه دویده است از تو در تن من؟
 
که ذره های وجودم تو را که می بینند،ب
با چشمانی که به تیرگی شب شبیخون زده اند به کدام نقطه از تاریخ نقب زده ای که بودنت، فرسنگ ها بعید است و دور، به کدام قصه عاشقانه سفر کرده ای که مجنون بر لیلی نگاهت کرنش می کند، به کدام جوخه فرمان آتش داده ای که هویدا حلاج وار سر دار را طلب میکند و در کدامین آیه نازل شده ای که سهراب محمد وار به معراج می خواندت.
تو کیستی، که من اینگونه بی تو بی تابم؟شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم .تو چیستی، که من از موج هر تبسم توبسان قایق، سرگشته، روی گردابم!
 
تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟تو را کدام خدا؟تو از کدام جهان؟تو در کدام کرانه، تو از کدام صدف؟تو در کدام چمن، همره کدام نسیم؟تو از کدام سبو؟
 
من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه!چه کرد با دل من آن نگاه شیرین، آه!مدام پیش نگاهی، مدام پیش نگاه!کدام نشاه دویده است از تو در تن من؟
 
که ذره های وجودم تو را که می بینند،ب
۱_ کليد لوگوی ویندوز+F : پیدا کردن فایل ها وپوشه ها
۲_ Ctrl+ESC : باز شدن منوی استارت در هر برنامه و پنجره ای
۳_ Ctrl+P : پرینت گرفتن از صفحه وب یا اسناد
۴_ Ctrl+C : کپی فایل مورد نظر در حافظه
۵_ Ctrl+X : انتقال فایل مورد نظر درحافظه
۶_ ALT+F4 : این ميانبر صفحه کليد را قادر میسازد که برنامه های باز شده در ویندوز را به سرعت ببندد.
۷_ با استفاده از Ctrl واسکرول ماوس میتوان در بسیاری از برنامه ها مثل فوتوشاپ زوم کرد.
۸_Win+Prtscr : عکس گرفتن از کل صفحه نمایش و پنجره های آن
۹_ Win+L : با
 
کدام خوانش دیگر رامیان جمله بگردانمکه در به پنجره‌ها بنگر»خیالِ پرزده‌ای باشد؟کدام خواهش دیگر رابه گوش باد فروخوانمبه شوق آنکه پس از چندیمحالِ سرزده‌ای باشد؟کدام پنجره می‌بازد؟کدام پنجره می‌بندد؟کدام آینه غمگین است؟کدام آینه می‌خندد؟میان قاب لب دیوارهجوم جمعیتی خوشحالاز آن جهت که حضوری نیستبه راه وحشت و استیصالرسیده‌ایم به فرداهازمان کرشمهٔ نو داردبه جنگلی که در آن حتیشغال حق وتو دارد. 
غلامرضا آقاسی
برای سرعت بخشیدن به کار با کامپیوتر کافی ایت چند ميانبر اصلی را بدانید و سپس به کار بپردازید.
 معرفی ميانبر های صفحه کليد سیستم عامل ویندوز:
 
۱ . حرکت در میان کلماتفرض کنید در حال تایپ یک متن می باشید ، در صورتی که قصد دارید بین کلمات تایپ شده حرکت کنید از کليد ترکیبی Ctrl و کليد های جهتی استفاده کنید.
 
۲ . انتخاب کلمه ها با هر حرکتشما با استفاده از کليد های ترکیبی زیر می توانید کلمات اطراف نشانگر را انتخاب (highlight) کنید.
۳ . حذف یک کلمهدر صورتی که ق
از همان بچگی علاقه وافری به کليد های ترکیبی (ميانبر) داشتم. کلا با موس وقتی کليد ترکیبی میتوانست کارم را راه بیندازد حال نمیکردم. بخصوص زمانی که اولین نسل موس های بیسیم را گرفتیم که فرط و فرط باتری تمام میکرد و مجبور میشدم با کیبورد تنها سر کنم حرفه ای تر هم شدم. الان ها هر کس موقع کار با کامپیوتر بالاسرم می ایستد سرش گیج میرود از بس با کیبورد بامبول در میاورم. از باز کردن مای کامپیوتر گرفته تا راست چين و وسط چين کردن نوشته تا بوکمارک زدن کروم و
کليد‌های عملکرد یا Function در بیشتر اپلیکیشن‌ها آنطور که باید مورد توجه قرار نمی‌گیرند. استفاده از کليد‌های ميانبر همیشه سرعت کار با نرم افزار‌های مختلف را افزایش می‌دهد.
کليد‌های عملکرد یا Function در واقع همان کليد‌های F1 تا F12 روی کیبورد هستند که هرکدام وظیفه‌ی خاصی را به انجام می‌رسانند. در این مطلب قصد داریم به بررسی عملکرد هرکدام از کليد‌های عملکرد در نرم افزار پاورپیونت بپردازیم. با ما همراه باشید:
ادامه مطلب
به آمدن ها اعتباری نیست وقتی درها از باز و بسته شدنِ مدامصدای جیغ‌شان درآمده که نیاوقتی بالابر ساختمانهمیشه به همکف برمیگرددبه آمدن ها اعتباری نیستوقتی از زمین به آسمان باران و هی باران. "اخیرا" در کدام "آخرین بازدید" معنا میگیردامید روی کدام دیوار یادگار میگذارد کدام کوچه را آذین می بندند و به کدام شیرینی وعده سفارش داده‌اندوقتی به آمدن ها اعتباری نیست.؟
تصویر شماره ۳
کدام درد اینگونه مچاله ات کرده؟ زندگی کدام غم را به جانت انداخته که اینگونه چمباتمه زده ای و گرد پیری بر محاسنت جلوه می فروشد؟! تن رنجورت کتاب قصه کدام ماجراست؟ خوره کدام دل مشغولی از فربگی تنت کاسته و پوست و استخوانی بر جای گذارده؟ به من بگو اهل کدام دیاری؟ در دیار تو نیز جام ها آکنده از خون دل مردم است؟ شرابی سرخ تر از سرخ؟ دستان پینه بسته ات رد بوسه کدام ظلم و جفاست؟ کم سویی چشمانت را کدام سورمه شفابخش، مرهم است؟ بوستانی پس زم
آیا AirPodها با دستگاه‌هایی به غیر از اپل هم فعالیت می نمایند؟
iphone mashhad
آری، هدفون‌های AirPod به کلیه‌ی پخش کنندگان بلوتوثی صوتی استاندارد، متصل میگردند. شما می توانید با فشار دادن کليد جانور در پشت کیف شارژ AirPod، آن ها را به دستگاه متبوع متصل نمایید.در حالتی که یک کدام از AirPodها گم شود، چه اتفاقی می‌ افتد؟متاسفانه AirPodها کوچک میباشند و ممکن میباشد به راحتی گم شوند. در صورتیکه صرفا یک کدام از آنان را گم نمائید، میتوانید از کمپانی اپل جایگزین آن را
  مایکروسافت دیروز نسخه‌ ی نهایی ویندوز ۱۰ را به صورت رسمی منتشر کرد. در ویندوز جدید علاوه بر اضافه شدن ویژگی‌ های جدید کليد‌های میان‌ بری وجود دارند که کار با آن را راحت‌تر نیز می‌ کنند. با ما همراه باشید تا با این کليدهای میان‌ بر آشنا شوید. 
وجود کليدهای میان‌ بر برای هر کاربری می‌ تواند بسیار کاربردی باشد و به نظر می‌ رسد مایکروسافت نیز از این کليدها در ویندوز ۱۰ غافل نشده است و کليدهای جدیدی را نیز به آن‌ها اضافه کرده است که در اد
همونطور
که از عنوان معلومه اومدم چند تایی ميانبر
یا همون شرتکات های لینوکس رو براتون
گذاشتم.


TAB
یکی
از مهم ترین و پرکاربرد ترین ميانبر های
ترمینال لینوکس به حساب میاد.
کاربرد
این ميانبر که همان کليد ‍‍‍‍
tab » برای
کامل کردن نام دایرکتوری های فایل ها و.
است
که برای کارهای روزمره ی کاربران میتوان
با استفاده از این ميانبر در صرفه جویی
وقت و سرعت را بطور چشم گیری افزایش داد.


Ctrl
+ c
برنامه
یا دستوری که در محیط کامندی لینوکس در
حال اجراست رو متو
به کدام مذهب است این 
به کدام ملت است این 
که کشند عاشقی را که تو عاشقم چرایی ؟
به طواف کعبه رفتم بهدرون رهم ندادند که برون در چه کردی که درون خانه آیی؟
به قمار خانه رفتم همه پاکباز دیدم 
چو به صومعه رسیدم همه زاهد ریایی‌
 
فخرالدین عراقی
 
مفهوم تقریب ریاضی دوم دبستان:     در یک سرزمین کوهستانی سه تا عدد به نام های ۲۳، ۲۵ و ۲۸ زندگی می کردند . یک روز تصمیم گرفتند به اسکی بروند . مسافت اسکی کردن آن ها از ایستگاه ۲۰ تا ایستگاه ۳۰ بود .     آن ها در حال بازی کردن بودند که ناگهان طوفان شدیدی گرفت . هر کدام از عددها تصمیم گرفتند که سریع تر خود را  به نزدیک ترین ایستگاه برسانند .     عدد ۲۵ بالای قله بود . سرخورد و به ایستگاه ۳۰ رسید و نجات پیدا کرد .    عدد ۲۳ در کولاک شدیدی گیر کرده بود و
اینترنت کدام شهرها وصل شده؟ شما از کدام شهر هستید؟ لطفا بنویسید آیا به شبکه جهانی اینترنت متصل هستید؟ باید از وضعیت هم خبردار باشیم. از دیروز تا به حال منتظرم تا به جهان وصل بشیم. متاسفانه در تهران که هنوز اینطور نیست. 
شما بگویید وضعیت اینترنت در شهرتان چگونه است. خواهش می کنم دریغ نکنید و کامنت بگذارید تا از اوضاع هم با خبر باشیم.
اینترنت کدام شهرها وصل شده است؟ شما از کدام شهر هستید؟ لطفا بنویسید آیا به شبکه جهانی اینترنت متصل هستید؟ باید از وضعیت هم خبردار باشیم. از دیروز تا به حال منتظرم تا به جهان وصل بشیم. متاسفانه در تهران که هنوز اینطور نیست. 
شما بگویید وضعیت اینترنت در شهرتان چگونه است. خواهش می کنم دریغ نکنید و کامنت بگذارید تا از اوضاع هم با خبر باشیم.
*ما در شناساندن رهبرعزیزمان کم کاری کردیم.* *لطفا" .تا به انتها و با دقت خوانده شود!!!!* *آقا سیدعلی حسینی ای کیست . که تو نیویورک و کالیفرنیا چهارصدهزار نفر مقلد دارد؟* *کدام مرجع تقلیدی، دومین تندخوان کشورش بوده است؟* *کدام رهبری در دنیا هشت سال* *سردار جبهه‌های جنگ بوده است؟* *کدام فرمانده جنگی هشت سال رئیس جمهوری بوده است؟* *
ادامه مطلب
آن مرد رفت و ماند کلامش؛ما ملّتِ امام حسینیم»اما، یکی از آینه پرسید:ما ملّتِ کدام حسینیم؟»
او با ستم، کنار نیامدبا جهل، سازگار نیامدبی‌خود به کارزار نیامدما ملّتِ کدام حسینیم؟
فرمود: این که شیوۀ دین نیستای قوم! دینِ جدّ من این نیست!دین با دروغ و حیله، عجین نیست»ما ملّتِ کدام حسینیم؟
فرمود: اهلِ دین به زبانیددنیاپرست کیست؟ همانیددردا! شما حرام‌خورانید»ما ملّتِ کدام حسینیم؟
فرمود: اگرچه اهلِ ریاییدهرچند دشمنانِ خداییدتا وقت هست سوی
آموزش نصب کولر آبی
 
کليد کولر آبی شامل ۳ پل است :
ک کليد یک پل برای واتر پمپیک کليد یک پل برای موتورو یک کليد تبدیل برای دور تند و کند
کابلهای برق کولر داری ۴ رشته سیم مفتولی هستند که هر کدام از این سیمها باید به یکی از سوکتهای پشت کليد کولر و سوکت هم نام داخل خود کولر وصل شود.
نکات حائز اهمیت سیم نول میباشد :سیم نول برای کليدهایی که مجهز به چراغ هستند به سوکت نول پشت کليد متصل می شود.
می توان سیم نول کولر و نول اصلی برق منزل را بدون اینکه به سوک
کدام درد اینگونه مچاله ات کرده؟ زندگی کدام غم را به جانت انداخته که اینگونه چمباتمه زده ای و گرد پیری بر محاسنت جلوه می فروشد؟! تن رنجورت کتاب قصه کدام ماجراست؟ خوره کدام دل مشغولی از فربگی تنت کاسته و پوست و استخوانی بر جای گذارده؟ به من بگو اهل کدام دیاری؟ در دیار تو نیز جام ها آکنده از خون دل مردم است؟ شرابی سرخ تر از سرخ؟ دستان پینه بسته ات رد بوسه کدام ظلم و جفاست؟ کم سویی چشمانت را کدام سورمه شفابخش، مرهم است؟ بوستانی پس زمینه تصویرت نمی
دانلود انیمیشن تصمیم با کدام عقل یا قلب با لینک مستقیم و رایگان دانلود کامل کارتون تصمیم با کدام عقل یا قلب دانلود رایگان تصمیم با کدام عقل یا قلب
دانلود انیمیشن تصمیم با کدام عقل یا قلب
هوممممم، خودتان تصمیم بگیرید. خب، شما با عقل‌تان فکر می‌کنید یا با قلب‌تان؟ در پژوهشی اخیر از آدم‌ها پرسیدند محل تصمیم گیری‌شان در کجا واقع است؛ عقل یا قلب.
در امر ازدواج نیز قبل از هرگونه تصمیم و گزارشی، قلب باید از کارشناس ویژه خود یعنی عقل . عقل باید
 
در این آموزش با نمونه سوالات مهم و پر تکرار Word  در قالب سوالات چهارگزینه ای همراه با جواب آن، بیشتر آشنا می شوید.
 
لازم به ذکر است که این آموزش از "وبلاگ آموزش مفید" که دارای مجموعه سوالات کامل و متنوعی از مهارتهای کار با رایانه است، برداشت شده است.
 
1-کدام مورد زیر متن را به صورت ضخیم نشان میدهد؟
 
1)italic
 
2)bold*
 
3)underline
 
4)regular
 
2-کليد ميانبر مورب کردن کدام است؟
 
1)Ctrl+I*
 
2)Ctrl+B
 
3)Ctrl+U
 
4)Ctrl+Z
 
3-اگر بخواهیم حروف را به صورت اندیس پایین بنویسیم از
کدام درد اینگونه مچاله ات کرده؟ زندگی کدام غم را به جانت انداخته که اینگونه چمباتمه زده ای و گرد پیری بر محاسنت جلوه می فروشد؟! تن رنجورت کتاب قصه کدام ماجراست؟ خوره کدام دل مشغولی از فربگی تنت کاسته و پوست و استخوانی بر جای گذارده؟ به من بگو اهل کدام دیاری؟ در دیار تو نیز جام ها آکنده از خون دل مردم است؟ شرابی سرخ تر از سرخ؟ دستان پینه بسته ات رد بوسه کدام ظلم و جفاست؟ کم سویی چشمانت را کدام سورمه شفابخش، مرهم است؟ بوستانی پس زمینه تصویرت نمی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها