نتایج جستجو برای عبارت :

کلا گروه پر فیلم باشه

.
باید برم یه وَری، نه یه وری که وما خیلی دور باشه، یه وَری که فقط حال خوب کن باشه، یه فيلم خوب باشه، یه تئاتر خوب باشه، یه بازدید از خونه ی قدیمی قشنگ باشه، یه خیابون گردی توی کوچه پس کوچه های تهرون باشه، یه تاب بازی باشه. باید برم یه وَری که بشوره ببره، که توی این حال بد، حال خوب کن باشه.+ یکی منو ورداره ببره یه وَری.
گپ مشهدیا
خوب حالا که به گروه تلگرام مشهد اومدین، از شما درخواست میکنم تا لینک گروه تلگرام مشهد را برای دیگر دوستان خود هم بفرستین تا گروهی پر نشاط داشته باشیم، گروه تلگرام دختر پسر مشهد میتونه  مکان خوبی برای چت و گپ باشه، و این موضوع با همکاری شما دوستان ممکن هست.
برای اینکه گروه مشهد بتونه یک گروه پرنشاط و جذاب  باشه، کافی هست تا از بین خودتون چند ادمین خوب و فعال پیدا کنید و به مدیر گروه بچه های مشهد پیشنهاد  بدین، در این صورت میتوان یگ  
از همه قمی ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهریای خودشون چت کنند دعوت میکنم که به گروه واتساپ قم بیان و در این گروه فعالیت خودشون رو آغاز کنند.
این گروه برای دورهمی قمی ها ایجاد شده و شما میتونید در این گروه با همشهریا چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید که حتما این چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسی اذیت نشه.
ما همچنان این گروه رو توسعه میدیم تا افراد با خیال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پایان از دوستانی که این گرو
اگر علاقه داری تا با همشهریای بیرجندی خودتون در واتساپ یک گروه داشته باشید، پیشنهاد من به شما گروه واتساپ بیرجند است که واقعا هم یک گروه موفق بوده است.
گروه بیرجندی ها در واتساپ توانسته تا با استفاده از بچه های بیرجند یک گروه موفق باشه و در اینخصوص بسیار خوب عمل کرده که همه افراد هم در اینخصوص اظهار نظر کردند.
لینکدونی واتساپ بیرجند تا کنون تونسته به شدت پیشرفت های خوبی رو به دست بیاره و انشاالله بتونیم با کمک شما گروه رو به بهترین نحوه ادار
گروه واتساپ عکس فيلم یکی از گروههای هست که دوستان درخواست دادن و ظاهرا در اینترنت هم خیلی جستجو میشه و دلیلشو نمیدونم که چی هست و برای چی اینقدر دنبال این گروه تو  وااتساپ هستین.
به نظر من گروه روبیکا و یا کانال روبیکا برای فيلم و عکس خیلی مناسب تر باشه، چراکه حداقل اینترنت رایگان داره و همین اینترنت رایگان برای شما میتونه خیلی خوب باشه.
شما برای جستجوی فيلم مورد علاقه خودتون از کانال های تلگرامی و یا روبیکا بهره ببرید، من که از این واتساپ ا
اگر علاقه داری تا با همشهریای بیرجندی خودتون در واتساپ یک گروه داشته باشید، پیشنهاد من به شما گروه واتساپ بیرجند است که واقعا هم یک گروه موفق بوده است.
گروه بیرجندی ها در واتساپ توانسته تا با استفاده از بچه های بیرجند یک گروه موفق باشه و در اینخصوص بسیار خوب عمل کرده که همه افراد هم در اینخصوص اظهار نظر کردند.
لینکدونی واتساپ بیرجند تا کنون تونسته به شدت پیشرفت های خوبی رو به دست بیاره و انشاالله بتونیم با کمک شما گروه رو به بهترین نحوه ادار
گروه واتساپ یزدبا هدف دورهمی یزدیا در واتساپ ایجاد شده است و از همه دوستان یزدی درخواست داریم که به گروه بیان و با دوستان یزدی چت داشته باشند.
چت و دورهمی یزدیا در واتساپ بسیار حالب و شیرین است، چراکه شما با همشهریای خوب یزدی خودتون در گروه چت میکنید و این میتونه بسیار خوب و عالی باشه.
شما یک دورهمی با دوستان یزدی دارید و افرادی که در گروه واتساپ یزد هستند، جزو همشهریای شما هستند و این موضوع باعث میشه تا تا در گروه بسیار خوب باشه.
شما این امکا
امروز خودم و چهارتا از بچه های گروه فيلمم رفتیم تمرین، راستش انتظار آنچنانی ازشون نداشتم، چهارتا دختر 17 ساله آنچنان تجربه ای در امر بازیگری نداشتند، اما خوب خودشون رو نشون دادن. واقعا امیدواری خوبی بهم دادن، نیرویی که پای کار باشه و متعهد و به دور از نگرش های سنتی غیر اجتماعی، باعث میشه فيلم حتی اگر غیر مذهبی هم باشه، امر عفت، حیا، حجاب و. از بین نره.
تیم من یه تیم خوب و حرفه ای هستن. اینقدر باهاشون کار میکنم که از لحاظ بازیگری به حدی برسن که
گروه ها تنها ملاک اینه که پست مربوط به اون سال ادعایی رو داشته باشه. حالا عضو داشته باشه یا نه پابلیک باشه یا خصوصی هم مهک نیست.
قبل از ارسال پیام برای فروش گروه تلگرام خود لطفا موارد زیر رو بررسی و سپس پیام ارسال کنید.1. گروه ها باید سال ساخت شان از 2021 و قبل از ان باشد. سال ساخت گروه هم بدین صورت معلوم میشود که در ان سال چند پیام در ان سال ادعایی ارسال شده باشد و برای عضو جدید نیز قابل مشاهده باشد یعنی به عبارتی سوپرگروه باشد که چت هیستوری ان قابل
گروه واتساپ یزدبا هدف دورهمی یزدیا در واتساپ ایجاد شده است و از همه دوستان یزدی درخواست داریم که به گروه بیان و با دوستان یزدی چت داشته باشند.
چت و دورهمی یزدیا در واتساپ بسیار حالب و شیرین است، چراکه شما با همشهریای خوب یزدی خودتون در گروه چت میکنید و این میتونه بسیار خوب و عالی باشه.
شما یک دورهمی با دوستان یزدی دارید و افرادی که در گروه واتساپ یزد هستند، جزو همشهریای شما هستند و این موضوع باعث میشه تا تا در گروه بسیار خوب باشه.
شما این امکا
یکی از بهترین لینک گروه تلگرام ها لینک گروه چت تلگرام هست که هر کسی می تونه اون رو داشته باشه.
گروه تلگرام فقط و فقط در سایت لینکدونی تل وجود داره همچنین در گروه چت تلگرام که از بهترین امکانات تلگرام حساب میشه و لینک گروه در اون هست.
کانالی که گروه گپ رو به اشتراک بزاره به لینکدونی گروه گپ معروف هست و این لینکدونی میتونه یکی از معمترین و بهترین لینکدونیها باشه.
چرا که گروههای گپ به واسطه همین لینکدونی رشد پیدا میکنند، شما هم میتونید لینک گپ خودتون رو در این کانال به اشتراک بزارین و گپ خودتون رو شلوغ کنید.
گروه واتساپ دهه 70 برای دورهمی شما دختر پسرای دهه هفتاد ایجاد شده است و همه شما دختر پسرای دهه هفتادی میتونید در گروه حضور به هم برسونید،
شما دهه هفتادی ها یک شیطون هستید، ولی خاطرات شما هم میتونه جالب باشه که میتونید در گروه از این خاطرات به عنوان چت دهه هفتاد استفاده کند و من میدونم که شما خاطرات خوبی خواهید داشت.
اما باز هم در گروه دهه 70 واتساپ چیزهایی خوب پیدا میشه، جملات زیبا و به یاد ماندنی که در این گروه میتویند شما بگین و از همه باحال ت
جمعه باشه
هوا آفتابی باشه
روزای آخر پاییز باشه
تنها باشی
موسیقی باشه
پنجره باز باشه
رو به دریا   
تو قاب پنجره بایستی و نور آفتاب 13:24 دقیقه به صورت و دستهات بتابه
تازه میفهمی اصلا اونجایی که وایسادی نیستی!
پس کجایی بغیر ازونجا ؟
صبح باشه، شنبه باشه، اولای ماه باشه، مِه باشه، تاریک باشه، سرد باشه، بیدار شدن سخت باشه، بخوای بری سرکار، مادرت منعت کنه ماشین ببری. ولی ببری. جاده لغزنده باشه، سُر باشه، ترمز کنی، نگیره. پشت چراغ قرمز باشی. بزنی به ماشینِ سمندِ جلویی. اون طوریش نشه. ماشینِ مادرت، جلوپنجره‌ش کنده بشه، رادیاتورش سوراخ بشه. ازش دود بلند شه. بترسی. بوی بد راه بیوفته. برسی سرکار. از اونجایی که همیشه خبرای بد رو، به بدترین شیوه‌ی ممکن میگی، امیدوار باشی مادرت این
فيلم رو ببنید کتاب رو بخونید و با اشک و لبخند قاطی بشید، تا یادمون باشه، یادم باشه همین چند روز پیش نویسنده ی کتاب رو جایی ملاقات کردم و وقتی ظرف شکلات رو جلوش گرفتم"دخترم" خطابم کرد. ما هم بچه های هموناییم، یادمون باشه یادم باشه امروز یکی دیگه از اون بیست و سه نفر گفت ما هنوزم بیست و سه نفریم! "ما"

پ.ن: زودتر از موعد اکران و خارج از جشنواره دیدم و باید بگم فيلم خوبی بود، جدای از کلیشه سازی های موجود! تا قبل از اکران کتابش رو بخونید تا بفهمید حق مط
آقای فورسایت میگه که آدم ها در عضویت در گروه از دو چیز بسیار لذت می‌برند. یکی جذب شدنشان. یعنی اینکه گروه عضویت ما رو خودش قبول کنه و دیگران رابطه خوبی با ما داشته باشند و ما هم همینطور. و دیگری تمایز، به این معنی که ما وجهه ای داشته باشیم که با اون نسبت به دیگران متفاوت دیده بشیم.
قبلا در مورد کامیونیتی ها و اجتماعاتی که ما توش عضو هستیم چند تا مطلب نوشتم اما این حرفها جدید هستن و تحت تاثیر کتاب پویایی گروه آقای فورسایت نوشته شده.
چرا موضوع گر
حواستون به نفس های پدرمادر باشه.     حواستون به نفس های پدرمادر باشه.
          حواستون به نفس های پدرمادر باشه.
              حواستون به نفس های پدرمادر باشه.
                   حواستون به نفس های پدرمادر باشه.
                       حواستون به نفس های پدرمادر باشه.


+ مهمونایی هستن که یهو دیدی از پیشت میرن.
+ یادت نره تو که بزرگ میشی پدرمادر همیشه جوان نیستن.
سامورایی اومده و من باید رو اعصابم کار کنم. انتظار داره تو روز تعطیلمون هم کار کنیم. امروز یه چی گفت تو گروه ناراحت شدم ازش، دیگه ویس نفرستادم. گروه رو میوت کردم چون امروز آفم و اون حق نداره ازم انتظار کار داشته باشه. رئیس ۱ هم اکی داده که ۵ شنبه تعطیلم پس گه خوریش به اون نیومده به عبارتی!!
بعد از میوت کردن گروه نشستم برنامه ی زندگیم رو تا آخر سال نوشتم. من جدا از کارمند بودن یه انسانم که برای آینده م آرزو دارم و اون اهداف برام مهمتر از کار هستن. ب
خدایا چه فيلمی بود! همه تنم جرقه جرقه شده از بس هیجان بهم وارد شد! 
یه فيلم ترسناک و روحی و مرده ای بود. که با دل نازکی خودم خیلی عجیبه چه جوری از دیدن این فيلم لذت بردم!(این جوری که بازیگری ویجی چی چیک بود!) یه مقداری هم گریه کردم!
نمی دونم این یه اثر ارجینال بوده یا کپی خارجیش بوده ولی از خلاقیت نویسنده ش هر کی که بوده لذت بردم.
 
خلاصه که به عنوان اولین مواجهه من با فيلم روحی و یه تجربه متفاوت برا من که همه ش کله مو کردم تو فيلمای رمانتیک خوب بود!
گروه یابی کار بسیار ساده ای هست و برای گروه یابی کار سختی در پیش ندارید. شما برای گروه یابی کافی هست تا به گروه یاب بپیوندین و با جستجوی گروه مورد علاقه خودتون فرآیند گروه یابی به اتمام میرسد.
گروه یاب های زیادی در فضای مجازی وجود درند که گروه یاب جزو بهترین هستند.
❌نام واقعی: kim namjoon نام استیج: rap monsterگروه خونی: Aجایگاه در گروه: لیدر ، رپراسم مستعار: leader mon و rapmonخانواده: پدر ، مادر، خواهر کوچکترغذای مورد علاقه: گوشترنگ مورد علاقه: سیاهوسایل مورد علاقه: لباس، کامپیوتر، کتابلذت ها:آهنگگشتن تو اینترنتشماره1هوای صافتوانایی:نوشتن رپ-موزیک-خوندن رپ(سریع)رو اعضای گروه حساسه و میخاد گروهشون بهترین باشه
What are you excited about
به نظرم پرسش از چیزهایی که خوشحالمون می کنه، پنج چیزی که نعمتند برامون و این سوال، می تونست یکجا پرسیده بشه! شاید بازی با کلمات نباشه ولی واقعا می شد یکجا بهشون جواب داد! و اگه بخوام جواب بدم: می تونه یک سفر باشه، دیدن کسی یا کسایی باشه، غرق شدن تو رویایی که داری باشه، شروع کاری باشه که بهت حس خوب می ده و حتی می تونه هیجان رفتن به شهربازی هم باشه
بسم الله الرحمن الرحیمبا سلام.
این روزها بازار فيلم خیلی داغ شده.یعنی از هرکس بپرسی که تو اوقات بیکاریت چیکار میکنی؟؟؟حتما میگه میشینم فيلم نگاه میکنم.
یعنی مردممون بیشتر دوست دارن فيلم نگاه کنن.حالا چه بهتر میشه ماکه داریم وقتمون رو میذاریم،حداقل یه فيلم خوب نگاه کنیم و اون فيلم ارزش دیدن داشته باشه.
حالا شیعه کالا ازاین به بعد میخواد یه بخش خوب برای فيلم های ارزشمند داشته باشه
امیدواریم شما همراهیمون کنید.
باتشکر.گروه شیعه کالا
www.shiehka
انگاشته ، فيلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی کریستوفر نولان و با هنرنمایی جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون می‌باشد. انگاشته داستانی اکشن و حماسی دارد که اتفاقات آن در سراسر دنیا در جریان است. داستان رسمی این فيلم هنوز مشخص نشده است و…
دانلود Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم تنت 2020 + دانلود رایگان فيلم Tenet 2020 + دانلود زیرنویس فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 با زیرنویس فار
سلام دوستان:)
اگه موافق باشین دلم میخواد یه گروه کتابخوانی بزنیم،که توش کتاب بخونیم و حرف بزنیم و تخمه بشیم:)
+موافقا دستا بالا.
+اگه ان شاالله به ده نفر برسیم شروع میکنم.
+ضمنا نظر بدین که گروه توی چه پیام رسانی باشه،لطفا فقط تلگرام نباشه که برای من قطعه:)
منتظرتونم
یه دوست لازم دارم. دختر باشه. بیست و شیش هفت ساله. ترجیحا پولدار باشه، نبود هم نبود حالا. مجرد باشه و تنها زندگی کنه، یا فوقش ش مثلا. دختر باخدا و پاکی هم باشه
آهان، مشکلی هم نداشته باشه که من این سه سال باقی‌مونده رو برم پیشش زندگی کنم. 
قدیمیا یه چیزی حالی‌شون بوده که گفتن دوری و دوستی. 
یه موقع هایی هست که آدم وقتی به زندگیش فکر میکنه و اتفاقاتی که افتاده؛ باورش نمیشه این اتفاقا تو زندگی خودش افتاده باشه. مثل اینکه ماجرای ی زندگی رو از زبون دوستی شنیده باشه یا یه فيلم دیده باشهباورش نمیشه که این زندگی خودش بودهکاش واقعا گاهی اوقات همین طور بود.
حواستون به کسایی که دوسشون دارین باشه، حواستون باشه چقدر براشون مهمین، حقیقتا براشون مهمین اصلا یا نه؟
یهو به خودتون می‌آید و می‌بینید دارید تمام تلاشتون رو می‌کنید که نگهشون دارین ولی همه چیز داره محو می‌شه، چون اونا هیچ کاری نمی‌کنن، هیچ کاری.
با معاون پژوهشی دانشگاه جلسه داشتیم؛ شاکی بود که اساتید شدن مثل معلم مدرسه و تمام کارشون شده سر کلاس رفتن و . باید کار پژوهشی باشه. باید هر استاد حداقل سالانه 50 تومن آورده پژوهشی از طرح های برون دانشگاهی داشته باشه و گفتم: آقای دکتر شما درست می فرمایید ولی من نمیدونم چقدر بین معاونتا تعامل هست. الان معاونت آموزشی هم به شدت تأکید داره که ما 4 روز در هفته کلاس داشته باشیم یک روز هم لازمه برای آماده شدن برای انن کلاسها. دیگه زمان و انرژی میمون
چرا تو زندگی ما از این آدمایی که براشون مهم باشه دردمون چیه وجود نداره؟ یکی که دلگیر بودنمون رو بفهمه، و بین همه ی مشکلاتش وقت برامون داشته باشه که مرحمی به زخم دلمون باشه! چرا همه نمکن روی زخم های قلب مون؟؟
اینقد بی کسی رو آدم کجا ببره؟؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در زمینه موبایل براتون مشکلی پیش اومده باشه و بخواهید برای حل این مشکل از انجمن های تلگرامی استفاده کنید.
گروه تلگرامی حل مشکلات موبایل که در پایان لینکش رو براتون میزارم برای همین موضوع ایجاد شده اند و شما کافی هست تا در این گروه مشکلی که برای موبایلتون ایجاد شده رو بنویسید و منتظر پاسخ همکاران ما باشید.
البته این گروه به مشکلات شما در زمینه کامپیوتر هم کمک میکنه و شما میتوانید مشکلات کامپیوتری خودتون رو د
اصولا آدم نباید دختری باشه که حتی از خطرناک ترین وسایلِ شهربازی هم نترسه و با شوق بره سمتشون، حداقل اینکه نباید همش رو جدول راه بره. نباید دختری باشه که ساده ترین تیپ ها رو بزنه نباید دختری باشه که ندونه کانسیلر یا رژگونه رو چطور استفاده میکنن. نباید نسبت به همه بی تفاوت باشه. نباید ساده و مهربون باشه. نباید کلِ روز رو از خستگی خواب باشه. نباید به جای شوآف توی اینستا بیاد ساده توی وبلاگ بنویسه. اصولا دختر نباید یه چیزی تو مایه های من باشه. چن
یه بار دیگه پشیمون از اینکه فکرامو جلوی یه نفر دیگه گذاشتم. روا نیست هر جا مهسا جان. روا نیست! :)
البته از طرفی، چرا اینقدر سخت گذشته در ذهن؟
آخه می گه تو از اولش می دونستی که اینجا اینجوریه.
- خب که چی؟ این یه جواب همدلانه نیست(یه وقتی شایدم باشه، ولی اینجا نبود).
در واقع از این می ترسم که برام نتایج بدی داشته باشه این گفتن ها. وگرنه حالا چه همدلانه باشه و چه نباشه، اونقدری ناراحت کننده نیست.
یه مسیله دیگه هم جمعه. وقتی یه گروه آدم باشه، خب مسیلهی گ
تهران به عنوان پایتخت ایران با بهترین دخترا پسرای با حال نیار داره تا یک لینکدونی گروه مخصوص خودش رو داشته باشه و شما با رفتن به این لینکدونی گروه تهران میتونید عضو بهترین گروههای تهرانی بشید.
گروههای تهرانی با حضور شما دختر پسرای خوب تهرانی میتونه سرشار از مهر و محبت و گفتگو بشه و شما در کنار هم میتوانید با هم چت دوستانه داشته باشید  و از همدیگر و صحبت های همدیگر استفاده کنید.
این گروه با عنوان لینکدونی تهران هم می باشد و بیشتر افرادی که هی
خدایا یه لیست بهت میدم لطفا منقرض یا محوشون کن. 
از دخترای چاپلوس گروه درسی گرفته تا آدمای جوگیر مزخرف.
من درکشون نمیکنم.
من درکشون نمیکنم و حالم از تک‌تکشون به هم می‌خوره. 
الان دلم یه خونه توی یه گوشه از اروپا و دور از هربیماری و جنگ و درگیری‌ای میخواد که سر کوچه‌ش کتابفروشی باشه و دوتا گربه جلوی درش. و توشم پر از گل و گلدون. 
 
لطفا حواست به گلدونای دفتر خانم ردموند هم باشه.
 
آدم باید خل باشه که چیزی رو از ته قلب بخواد و براش به حدی که باید تلاش نکنه. آدم باید خل باشه که حسرت روزایی رو بخوره که گذشته. آدم باید خل باشه که توی سی و چند سالگی مثل نوجوونا رویا پردازی کنه. آدم باید خل باشه که نیمه شب ها غصه ی غصه های کسی رو بخوره که اونو جای ناخن چیده شده ش هم نگرفته. آدم باید خل باشه که احساس نادانی مطلق کنه بعد حالش از هر چه علم و دانشه بهم بخوره بس که بی انتهاست. آدم باید خل باشه که همه خواستگاراش رو بپرونه بعد غصه ی زندگی ت
در فيلم انتقام جویان1داستان از این قرار بود که چندین نفر دور هم جمع شدند تا یک گروه بسازند وبا دشمنان بشریت​ بجنگند و نگذارند که به مردم اسیبی برسد. بعد انها گروهی ساختند بنام انتقام جویانکه تأسیس کننده ان گروه مارول بود که ان  گروه از افرادی مانند:
طور،مرد اهنی،رابین،بیوه ی سیاه(ناتاشا)و.تشکیل شده.
حالا دشمنان اونا کی بود؟
دشمنان اونا عبارتند از:
تانوس (هالک بنفش)وافرادش.
وهدف اونا گرفتن شش سنگ ابدیت تا بتونه بر کل جهان مسلط باشه وبخا
سلام علیکم، خدایی جواب سوال واجبه ها دوستان با نظراتتون ما رو کمک کنید در بهتر شدن وبلاگمون.
امروز جشنه، جشن بزرگی، همه مون دعوتیم، فردا یادمون نره، تولده، تولد 40 سالگی انقلابمون. فردا با مشت های گره کردمون میایم تا مشتی محکم بزنیم تو دهن زورگویان و بد سرشتان. فردا میایم تا بگیم امام مون نائب برحق مون تنها نیست و علی اصغر ها و علی اکبرهایی داره که فدایش هستن.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها