نتایج جستجو برای عبارت :

چمران قرارگاه سايبرى

احساس می‌کنم تحمل رنج و غم و خطر و مصیبت در راه خدا مهم‌ترین و اساسی‌ترین راه تکامل در این حیات است. 
و معتقدم زندگی در خوشی و بی‌غمی، لذت و سلامت، امن و نعمت، آدم را منجمد، راکد و بی‌احساس می‌کند.

+ از جملات شهید چمران.
+فکر کردن به چمران واقعا روحم رو شکوفا میکنه. یعنی میشه چمران هم یه روزی، یه جایی، یه وقتی به من فکر کنه؟
انتخابات قرارگاه استانی تبریز با حضور اعضای قرارگاه شهری و مسئولین استانی  اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان در محل اتحادیه تبریز برگزار شد.
در ابتدای مراسم آقای محمد زاده نکاتی پیرامون مسئولیت پذیری از نگاه قرآن و اسلام بیان کردند و بعد کاندیداهای محترم به بیان ایده ها و نظرات خود پرداختند.
در پایان رای گیری انجام شد و اتحادیه تبریز 5 نفر عضو قرارگاه استانی خود را شناخت.
قلم شهید چمران به حقیقت عالم وصل است.
احساس می‌کنی میفهمی که نگاشته‌های یک عارف را می خوانی که طعم حرفهایش را چشیده است.
مخصوصا که بعضی از نوشته ها موقعیت‌های خاص داشته است و این را میتوان از توضیحات کوتاه ابتدا متن‌ها فهمید که توسط گردآورنده یعنی مهدی چمران آورده شده است.این توضیح‌ها راهگشا است برای درک متن.
وقتی شهید چمران را مینگرم با خود میگویم اینها افسانه نیست، بوده اند، در همین خاک و در همین زمین زیسته‌اند. و چقدر آدمی دلش می خواهد
چندی پیش آقای محمدحسین اسلامی راد بعنوان مسئول قرارگاه فرهنگی تربیتی مسیر تکامل منطقه داریون توسط حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد امام جمعه این منطقه منصوب و معرفی شدند.  در ادامه ی این مطلب با مسئول جدید اولین قرارگاه تربیتی در منطقه داریون بیشتر آشنا می شوید.
ادامه مطلب
جلسه ای باحضور اعضای قرارگاه مردمی آتش به اختیار و شهردار محترم شهر دولت آباد در مکان دفتر شهردار برگزار گردید و پیرامون موضوعات همکاری فی مابین قرارگاه و شهرداری و واگذاری مکانی در  گار شهدای گمنام جهت تاسیس پایگاه فرهنگی بحث شد که در این جلسه شهرداری یک اتاق از آثار تاریخی واقع در پارک شهدای گمنام را به این قرارگاه واگذار کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و سایت بازار پایه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران با اعلام آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای گره‌گشایی از تولید هپکو اراک گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء آماده خرید ماشین‌آلات تولیدی هپکو است.
سعید محمد با اشاره به موضوع واگذاری شرکت هپکو به قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار داشت: مطابق ت‌های اصل 44 قانون اساسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه اجازه ورود به بنگاه های اقتصادی را ندارد. وی افز
هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی.خدایا! به هر که و هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی.عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی.هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، در سایه‌ی امیدی و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم، تو یکباره همه را بر هم زدی و در طوفان‌های وحشت‌زای حوادث رهایم کردی، تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ‌وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم.تو این چنین
۱/ فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با کرونا: با تقدیر از خدماتی که نیروهای مسلّح تاکنون در زمینه کرونا به مردم عزیز تقدیم کرده اند و با تاکید بر ادامه و گسترش هرچه بیشتر آن، لازم است سازماندهی این خدمات به شکل یک قرارگاه بهداشتی و درمانی بوده و علاوه بر درمان و ایجاد مراکز درمانی مانند بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه و غیره، به پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری با شیوه های لازم نیز بپردازد. تقسیم وظائف و مأموریت
بسم الله الرحمن الرحیم


#بِسمِ_رَبِّ_الشُّهَداءِ_وَالصِّدّیقین
#زندگی_شهید_چمران
سلام
ابعاد شخصیتی دکتر چمران را تا حدودی در این مدتی که در خدمت شما بودیم بررسی کردیم .
چمران انتهایی ندارد که به آن برسیم هر چه پیش برویم بدون شک اول راهیم .
 اما می ماند پستی ها و بلندی ها و چرخش ایام زندگی #شهید_چمران و این که چمران، چگونه چمران شد ؟!
ادامه مطلب
آیت الله ای: [شهید چمران] اینجور نبود که یک آدم خشکی باشد که لذات زندگی را نفهمد؛ بعکس، بسیار لطیف بود، خوش‌ذوق بود .دل باصفائی داشت؛ عرفان نظری نخوانده بود؛ شاید در هیچ مسلک توحیدی و سلوک عملی هم پیش کسی آموزش ندیده بود، اما دل، دل خداجو بود؛ دل باصفا، خداجو، اهل مناجات، اهل معنا.
هنوز باور نمیکنم. و به خاطر غافلگیری و این شگفت زدگی حاصل هنوز نمی دانم چگونه بروم و تشکر کنم. دوست خوب و مهربانم، (و تاکید می کنم که روی دو صفت خوب» و مهربان» فکر کرده ام. و شاید مخاطب محبتش من نبودم، قدرشناس» را هم به آن اضافه میکردم.) برایم ده عنوان از کتاب های شهید چمران (که 8 عنوان به قلم خود او، و 2 عنوان در موردش» است.) (و فکر میکنم مهمترین کتاب هایش.) را برایم هدیه داده است. دقت کنید کتاب های شهید چمران را! و چند خطی که نوشته است. و چقدر ا
زندگینامه شهید دکتر مصطفی چمران
چمران از قلب بیروت سوخته و خراب تا قله های بلند کوههای جبل عامل و در مرزهای فلسطین اشغال شده از خود قهرمانیهای بسیاری به یادگار گذاشته و همیشه در قلب محرومین و مستضعفین شیعه جای گرفته است .
به گزارش گروه دفاع مقدس خبرگزاری مهر» : دکتر مصطفی چمران در سال 1311 در تهران ، خیابان پانزده خرداد متولد شد. وی تحصیلات خود را در مدرسه انتصاریه، نزدیک پامنار، آغاز کرد و در دارالفنون و البرز دوران متوسطه را گذراند؛ سپس در
فرمانده قرارگاه تاکتیکی جنوب استان (شهید میثم ):دانش آموز رودباری از چنگ گروگانگیر ها‌‌رهایی‌ یافت
به گزارش کانال خبری رودبارجنوب سرهنگ پاسدار خاوری مقدم گفت :عملیات رها سازی دانش آموز ربوده شده ظرف ۲۴ ساعت با همت و تلاش عوامل اطلاعاتی قرارگاه تاکتیکی جنوب استان محقق شد 
یاسر رئیسی خبرنگار رودبارجنوب :سرهنگ پاسدار عباس خاوری مقدم فرمانده قرارگاه تاکتیکی جنوب استان (شهید میثم ) در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار رودبارجنوب  ضمن تبریک پیروز
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
روایت رهبر انقلاب از مجاهدی که در همه جا یک خط را تعقیب می‌کرد. با کلیک روی لینک زیر می تونید این مطلب را که سایت رهبری عزیز آماده کرده اند مطالعه کنید.
داستان چمران
پی نوشت:
شخصیت شهید چمران برای حقیر بسیار گیرا و جذاب و جالب است. انشاالله که با دعای این شهید بزرگوار بتوانیم به عنوان الگو از او بهره ببریم.
برای من که اصولا ارتباط مخصوصی با شهدا ندارم - گرچه برایشان احترام قائلم - جالب است که میان این همه، این یکیشان بدجوری به دلم چسبیده. آن‌قدر که (راستی این یکی را یادم نبودها!) یک بار دیدم یک نفر وصیت‌نامه‌ی زیبای چمران را پست کرد، بعدش یک نفر دیگر نوشت که اصلا این فکرهای مسخره چیست! فرد اول هم پذیرفت و پستش را پاک کرد. از همان‌جا بود که دلگیری ریزی از آن فرد پست‌گذارنده پیدا کردم که بعدا به دلگیری بزرگ‌تری بدل شد.چمران را مرد بزرگی می‌دانم. ش
فکر می‌کنم سال ۵۳ یا ۵۴ بود. من وقتی به لبنان رفتم، طبق راهنمایی‌های
آقای هاشمی، قرار بود بروم مرحوم چمران را اول پیدا کنم -چمران را با رمز و علامت‌
پیدا کردم چون او هم به‌نوعی زندگی نیمه‌مخفی در لبنان داشت. به اتفاق آقای چمران به
دفتر آقاموسی رفتیم تا با ایشان ملاقات کنیم.
وقتی رسیدیم، قبل از ورود به دفتر، آقای
چمران گفت مراقب باشید رئیس دفتر آقاموسی متوجه نشود شما چه کسی هستید و برای چه آمده‌اید.
پرسیدم چرا، گفت چون ساواکی است. تعجب کردم
پاسدار مدافـع حـرم حاج‌حسین معماری از نیروهای قرارگاه فجر اهواز و فرزند شهید علی معماری» که چندی پیش در حمله پهبادی در دفاع از حرم اهل‌بیت (؏) در عـراق مجروح شده بود ؛ شامگاه شنبه براثر جراحات شدید در بیمارستان شهید چمران تهران به فیض شهادت نائل آمد.
هنیئا لڪ یا شهید
@zakhmiyan_eshgh
شهید دکتر چمران بسیار انسانی متواضعی بود. اهل جوانمردی و ایثار و فداکاری بود، یک بار خودش می‌گفت که یکی از دوستانش نمره پایین گرفته بود و رد شده بود، دکتر هم‌گریه‌اش گرفته بود که چرا دوستش رد شده و خود او دکتر را دلداری داده بود، یا دانشکده فنی که بود یک رای‌گیری کرده بودند و او که سال سوم دانشکده بود به عنوان محبوب‌ترین دانشجوی دانشکده فنی انتخاب شده بود.

ادامه مطلب
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم آلشهداافتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میتو
قرارگاه انتخاباتی نجبای اصفهان تا شروع دهه فجر انقلاب اسلامی هیچ اعلام رسمی در خصوص فعالیت خود در انتخابات مجلس یازدهم اصفهان نکرده بود اما پس از اعلام اسامی نهایی مجمع اصولگرایان و در تاریخ ۱۴ بهمن ماه بیانیه ای از طرف این قرارگاه بر روی خبرگزاری‌های رسمی مانند فارس قرار گرفت که در متن بیانیه آمده بود:
ادامه مطلب
 به گزارش رسانه خادم الشهدا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان امنیتی امام علی "ع" داراب، قرارگاه خادم الشهدا این شهرستان به منظور کمک های که  در امر پشتیبانی تجهیزاتی به عمل آورده بود با طراحی و اهدا پوستر"این سپایی که به آن می نازیم فوج فوج مالک اشتر دارد" از زحمات و همکاری های این فرمانده تقدیر به عمل آوردند.

ادامه مطلب
شهید مصطفی چمران:
"سـَر" آن است که در طریــق وصـال به باد رود
و " جـان" متاعی است که هم او بخشیده است تا به بهای آن لقایش را باز خریم، 
و سِّر آن که خون مقتول عشق را ثارالله گفته اند نیز در همین جاست.

این پست در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/p/B_DEONqJJky/
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: تمامی تحرکات دشمنان را در عمق مرزها بصورت شبانه‌روزی مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و رصد می‌کنیم.

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در سایت‌های راداری خلیج فارس،گنو، فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیک(فاشا)، گردان موشکی اس200 و سایت‌های موشکی جزایر بوموسی و سیری این یگان‌ها را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.
امیر صباحی‌فرد در این بازدید گفت:
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم آلشهداافتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میتو
نفر اول سمت راست سردار شهید غلامرضا جوان مسئول اطلاعات‌ عملیات لشکر المهدی  استان فارس و نفر دوم شهید محمد نور بخش از شهر برازجان.این شهیدان بزرگوار یک هفته قبل از عملیات والفجر 8جهت اخرین شناسایی از اروند عبور میکنند و از موانعهای بسیار سخت عبور میکنند و وارد شهر فاو میشوند .و از این طرف بچه های قرارگاه همه منتظر بر گشت غلام و محمد می مانند ولی بر نمی گردند همه نگران میشوند تا صبح منتظر میمانند ولی باز هم بر نمیگردند خبر به فرماندهان ق
نفر اول سمت راست سردار شهید غلامرضا جوان مسئول اطلاعات‌ عملیات لشکر المهدی  استان فارس و نفر دوم شهید محمد نور بخش از شهر برازجان.این شهیدان بزرگوار یک هفته قبل از عملیات والفجر 8جهت اخرین شناسایی از اروند عبور میکنند و از موانعهای بسیار سخت عبور میکنند و وارد شهر فاو میشوند .و از این طرف بچه های قرارگاه همه منتظر بر گشت غلام و محمد می مانند ولی بر نمی گردند همه نگران میشوند تا صبح منتظر میمانند ولی باز هم بر نمیگردند خبر به فرماندهان ق
سالن اجرا : سالن سینما تئاتر چمران کرج



قیمت بلیت ها (ریال)

200,000

300,000

350,000

400,000

450,000

500,000

550,000

600,000


















چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 15:00






سالن سینما تئاتر چمران کرج


آدرس
کرج - پارک بزرگ چمران - پشت شهربازی


بلیط این برنامه 
                                                          کاراپست شیراز بلوار چمران
پست سریع بین المللی
پست داخلی
حمل و نقل مرکب
حمل هوایی بار سنگین
 
 
آدرس : شیراز بلوار چمران خیابان ابیوردی 2 روبروی درمانگاه سهامی
"بسم الله الرحمن الرحیم"
سخنان زیبا و آموزنده دکتر مصطفی چمران

سخنان دکتر چمران ، دکتر مصطفی چمران
 
ای حیات! با تو وداع می کنم، با همه ی مظاهر و جبروتت. ای پاهای من! می دانم که فداکارید! و به فرمان من مشتاقانه به سوی شهادت_صاعقه وار_ به حرکت در می آیید; اما من آرزویی بزرگ تر دارم.
شهید دکتر چمران
 
ادامه مطلب
بسیجیان پایگاه شهید چمران در گردهمایی یکصد هزار نفری عاشورایی شرکت کردند. بسیجیان پایگاه شهید چمران در گردهمایی عاشورایی روز پنجشنبه ۱۲مهرماه ۱۳۹۷شرکت کردند. این گردهمایی در ورزشگاه آزادی با حضور یکصد هزار نفر از بسیجیان استانهای تهران و البرز برگزار شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی مطالبی را درباره نقش بسیج و بسیجی در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی بیان کردند.

ادامه مطلب
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)گفت: یکی از حوزه های مهم در کسب موفقیت، شناخت دشمن و ابزار های آن»، توانمندی‌ها» و هماهنگی در ایجاد شبکه یکپارچه پدافندی» است.

 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در همایش فرماندهان مراکز فرماندهی و کنترل این قرارگاه با اشاره به موفقیت قرارگاه پدافند هوایی در حوزه عملیات، رزمایش جنگال، مقابله با ریزپرنده‌ها و دیگر رزمایش‌
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه اعلام کرد:
درگیری رزمندگان نیروی زمینی قرارگاه حمزه با یک تیم تروریستی ضد انقلاب/ هلاکت یک تروریست 


روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) از درگیری میان رزمندگان این قرارگاه با یک تیم تروریستی ضد انقلاب در منطقه عمومی چالدران در آذربایجان‌غربی خبر داد.
به گزارش سپاه‌نیوز، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه گذشته (یکشنبه) یک
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
سالن اجرا : سالن سینما تئاتر چمران کرج



قیمت بلیت ها (ریال)

600,000

700,000

800,000

900,000

1,000,000

1,100,000

1,200,000

1,300,000

1,400,000

1,500,000

1,600,000

1,700,000






پنج‌شنبه 26 دی 1398 ساعت 21:00













سالن سینما تئاتر چمران کرج


آدرس
کرج - پارک بزرگ چمران - پشت شهربازی


تهیه بلیط
حضرت آیت الله ‌ای با صدور احکامی جداگانه امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم را با حفظ سمت فرماندهی کل ارتش به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) و امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب کردند.
 متن احکام فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم
نظر به تفکیک امور پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از قرارگاه پدافند هوایی خاتم
مدیریت محترم دبیرستان سیمای نور شهر چمران بندر ماهشهر نرم افزار کارنامه ماهانه مدرسه شما آماده است.
شما می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 4.98 مگابایتتوضیحات: دبیرستان سیمای نور 
سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح اعلام کرد که کسرخدمت‌های سربازی مربوط به بسیح تنها به افراد دارای مهارت تعلق خواهد گرفت. سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا دراین‌باره گفت: قرارگاه مهارت آموزی سربازان که با هدف بهبود کیفیت خدمت سربازی و افزایش بهره‌وری از این دوران تشکیل شده است، از زمان آغاز فعالیتش تا کنون تصمیمات مختلفی را برای مهارت آموزی سربازان اتخاذ کرده و در همین راستا نیز مشوق‌هایی را برای سربازا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها