نتایج جستجو برای عبارت :

کتابخانه کرشت

به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، که (17 اسفند هر سال) می باشد. برای دومین سال متوالی، کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی شهرستان زهک، در کتابخانه عمومی فدک در روستای قلعه نو برگزار شد که که کتابداران کتابخانه عمومی شهیدطباطبایی به این مناسبت در کتاب عمومی فدک حضور بهم رساندند.
ادامه مطلب
به مناسبت شانزدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دومین دوره کتابخانه گردی کتابخانه های عمومی شهرستان زهک در کتابخانه تازه تاسیس فدک واقع در روستای قلعه نو در روز شنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح برگزار می شود.
ادامه مطلب
به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دومین دوره کتابخانه گردی کتابخانه های عمومی شهرستان زهک در کتابخانه تازه تاسیس فدک واقع در روستای قلعه نو در روز شنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح برگزار می شود.
ادامه مطلب
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
به مناسبت روز کتابخانه گردی مراسم شاهنامه خوانی در کتابخانه عمومی جدیدالتاسیس هشت بهشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران ، مریم نوروزی با اعلام این خبر عنوان داشت در این مراسم که به همت سرکار خانم هاشمی زاده ، مسوول کتابخانه عمومی هشت بهشت گلبهار و به مناسبت روز کتابخانه گردی برگزار شد ، حسنا شریعت زاده از اعضای خردسال کتابخانه اقدام به قرائت بخش های از شاهنامه و شاهنامه خوانی در حضور اعضای کتابخانه
با تلاش و پیگیری کارشناس فناوری استان جناب آقای صوفی در خصوص کسب مجوز تهیه و به کارگیری مودم های 4g اینترنت همراه، و با مساعدت همکاران اداره کل توسعه کتابخانه و مشارکتهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4 کتابخانه عمومی  روستایی مهتاب و فجر در شهرستان ایرانشهر، شهید ا. بخش  ایرندگانی روستای ایرندگان شهرستان خاش و کتابخانه مرحوم حجت الاسلام  رحمان بامری روستای گز کر شهرستان دلگان  به سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی (سامان) متصل گردیدند و با
فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه می یابد.
هفته آینده(هفته اول اردیبهشت۹۹)فعالیت کتابخانه ها به منظور رعایت توصیه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود.
با این حال پیگیری ها برای بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب فعالیت کتابخانه ها جهت ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وصع موجود آغاز خواهد شد.
کتابخانه PIL که مخفف عبارت Python Imaging Library یا کتابخانه تصویر پایتون است، یکی از کتابخانه‌های پردازش تصویر با پایتون محسوب می‌شود. این کتابخانه، پشتیبانی از عملیات مرتبط با پردازش تصویر نظیر باز کردن، دستکاری و ذخیره‌سازی تصاویر در فرمت‌های مختلف را به زبان پایتون اضافه می‌کند. با این حال، توسعه آن از سال 2009 دچار وقفه شده است.
همزمان با طرح کتابخانه گردی و تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور آقای بهزاد کاویانی عضو شورای اسلامی شهر اندیشه از کتابخانه عمومی ایثار بازدید و با آقای علی افسری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار گفتگو کردند.
Scrappy یک کتابخانه محبوب پایتون برای web scraping است. از این کتابخانه برای ساخت خزنده استفاده می‌شود. در ابتدا از این کتابخانه تنها برای scraping استفاده می‌شد، اما بعدها مواردی مانند داده‌کاوی، خودکارسازی تست‌ها و. مورد استفاده قرار گرفت. Scrapy کتابخانه‌ای متن‌باز و محبوب است.
جناب حاج آقای رضایی مدیر کل محترم نهاد کتابخانه های استان خراسان جنوبی مورخه 98/10/4 از کتابخانه های شهرستان زیرکوه بازدید کردند . همچنین هیات همراه ایشان جناب آقای حاجی و جناب آقای نارمنجی بودند که از ساختمان در حال تکمیل کتابخانه نیز بازدید کردند و اظهار امیدواری کردند که انشاالله تا پایان سال 98  کتابخانه شهدای غزه در ساختمان اصلی مستقر شود. 
سال 2009 بود که تاد بل برای ادای احترام به مادرش قفسه‌ی کتابی ساخت و آن را در جلوی حیاط خانه‌اش گذاشت. قفسه‌ی کتاب درواقع کتابخانه‌ای کوچک بود با طراحی برگرفته از مدرسه‌های مناطق روستایی. طولی نکشید که همسایه‌ها از ایده‌ی تاد استقبال کردند. کتاب‌ها به‌سرعت جابه‌جا می‌شد و برخی کتاب‌های جدیدی را هم به کتابخانه اضافه می‌کردند. همین استقبال باعث شد تا تاد کتابخانه‌های بیشتری بسازد و آن‌ها را به دیگران بدهد. سپس ریک بروک به ایده‌ی تاد پ
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران ، مریم نوروزی عنوان داشت در مراسمی که  به مناسبت روز کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی جدیدالتاسیس هشت بهشت گلبهار با حضور تنی چند از مسوولان شهرستان برگزار شد از جاب آقای معشوقی ، بخشدار گلبهار با اهدای لوح تقدیر ، تشکر و قدردانی شد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران با اعلام این خبر عنوان داشت این تقدیر با توجه به نقش ویژه و حمایت های بخشداری گلبهار از حوزه فرهنگی و ع
دانلود سوالات پیام نور آشنایی با کتابخانه
دانلود سوالات پیام نورآشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانهکد درس : 1211020_1211046دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانه نیمسال دوم 93-92دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانه نیمسال اول 93-92دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانه نیمسال اول 92-91دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کت
کتابخانه اَدمونت در اتریش
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
سلام دوستان
خیلی از شما تا ب حال اسم کتابخونه یا فریم وورک رو شنیدید
در این قسمت میپردازیم به اینکه اصلا چی هست :)
در این مطلب میخوانید:
فریم ورک یا کتابخانه  چیه؟
معرفی کتابخانه ی بوت استرپ در css
معرفی کتابخانه ی فونت اوسوم در css
معرفی کتابخانه ی انیمیت در css 
معرفی کتابخانه ی جی کوئری
چطوری کتابخونه ها رو استفاده کنیم
چطوری یه کتابخونه بسازیم؟

ادامه مطلب
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و . برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و . ساخته می ش
به گزارش روابط عمومی و کتابخانه ملی کتابخانه های عمومی ، طبق بخشی که مصوب چهارشنبه 15 اردیبهشت توسط دبیرکل و کارکنان شرکت است ، کتابخانه های عمومی در سراسر کشور – پس از حدود سه ماه رعایت اورژانس با قوانین و مقررات بهداشتی و درمانی ، اورژانس را آغاز خواهد کرد. دارن کار میکنن.طبق راهنما ، در مثال اول ، بخش های بهداشتی موظفند مطابق با تعداد کتابخانه ها و کتابخانه ها ، مراکز بهداشتی از جمله سپر صورت ، ماسک ، دستکش یکبار و ضدعفونی کننده دست را تأم
کتابخانه اَدمونت در اتریش
 
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
 
از این عجیب‌تر دیگر نمی‌شود! شما تا به حال شنیده بودید که یک شیر به کتابخانه بیآید، آن هم یک شیر بزرگ و قوی!
ماجرا از این‌جا آغاز می‌شود که روزی از روزها یک شیر به به یک کتابخانه می‌رود. او صاف از جلوی میز کتاب‌دار می‌گذرد، به طرف قفسه‌های کتاب می‌رود و به آن‌ها  نگاه می‌کند. برگه‌دان را بو می‌کشد، سرش را به مجموعه‌ی کتاب‌های نورسیده می‌مالد و با قدم‌های نرم و آرام به بخش کتاب‌های داستان می‌رود.
حضور یک شیر در کتابخانه خیلی خطرناک ا
بنابر تصمیم نهاد کتابخانه های عمومی کشور عضویت در تمامی کتابخانه های استان کردستان در روز چهارشنبه 29 خرداد ماه به صورت رایگان می باشد. مراجعین محترم که در تاریخ مذکور به کتابخانه ها مراجعه می کنند اامی است کارت شناسایی، یک قطعه عکس و مبلغ 1000 تومان جهت صدور کارت همراه داشته باشند
ضمن تبریک هفته کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور شنبه مورخه 25آبان بعنوان روز عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سراسر کشور در نظر گرفته شده است لذا از عموم مردم تقاضا میشود جهت عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی در تاریخ فوق با همراه داشتن مدارک شناسایی به کتابخانه مراجعه نمایند.
کتابخانه Serio  یک کتابخانه برای serialization در سی پلاس پلاس است که از کانتینرهای سی پلاس پلاس و دیگر تایپ‌ها و همچنین کلاس‌ها و استراکت‌ها پشتیبانی می‌کند و در مقایسه با کتابخانه libnop گوگل هم از سرعت بیشتری برخوردار است و هم پشتیبانی تایپ‌های بیشتری انجام می‌دهد.
لینک گیتهاب کتابخانه Serio
در مرحله نخست که از ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، کتابخانه‌ها در یک نوبت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر بدون حضور اعضاء و با هدف انجام امور کتابخانه ای و ارائه خدمات بازگشایی می شوند و کتابداران به صورت یک روز در میان در کتابخانه حضور خواهند یافت.
فایل کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها-و-موسسات-دانشگاهی در دسته بندی #سایر_محصولات در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها-و-موسسات-دانشگاهی
دانلود فایل کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها-و-موسسات-دانشگاهی
عنوان فایل : کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها-و-موسسات-دانشگاهی
دسته بندی : سایر محصولات
برچسب ها:
کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها-و-موسسات-دانشگاهینام فایل : کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها
به نام خدا
خب دوستان من صرفا شروع ++c از ابتدا نخواهم گفت :
مطالبی اضافه بر انچه هست خواهم گفت . هدف من تدریس نیست
 
هدف به اشتراک گذاشتن مطالب است.
 
خب همین طور که میدانیم هر زبانی یه سری حروف الفبا داره. در زبان های برنامه نویسی ابتدا باید تعریف شه که ما از چه الفباهایی (کتابخانه)  میخواهیم استفاده کنیم
برای این کار از :
#include <name>
#include 'name'
بجای name نام کتابخانه مورد نظرمون رو تایپ میکنیم
در برنامه نویسی کتابخانه های متعددی وجود داره
که من در
در تاریخ 1398/08/28 دانش آموزان پایه نهم مدرسه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که نحوه عضویت در کتابخانه و بخشهای مختلف کتابخانه معرفی گردید و در پایان کتاب حکایت های امیرحمزه صاحبقران و نسیم عیار نوشته محمدرضا شمس توسط کتابدار کتابخانه معرفی گردید و جلسه پرسش و پاسخ بین دانش آموزان برگزار شد.
 
به همت پرسنل کتابخانه باقرالعلوم ع بیست و پنجمین نشست کتابخوان مجازی شهرستان پاکدشت با شرکت کتابداران، معلمان و اعضای کتابخانه های عمومی برگزار شد.
در این نشست طاهره جمشیدی کتابدار کتابخانه باقرالعلوم ع ، وجیهه قدیری کتابدار کتابخانه علامه دهخدا تهران ، لیلا عسگری و هاجر علی عسگری فرد دبیران آموزش و پرورش که از اعضای کتابخانه نیز هستند و محمد مهدی ابراهیمی عضو نوجوان کتابخانه به معرفی کتابهای خود پرداختند.
با حضور جمعی از نونهالان پیش دبستانی دنیای غنچه ها و به همت مسئول کتابخانه عمومی مهر بهادران نشست قصه گویی در بخش کودک این کتابخانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، مریم منگلی، مسئول کتابخانه عمومی مهربهادران از بازدید نونهالان پیش دبستانی دنیای غنچه ها خبر داد و گفت: در این بازدید ضمن معرفی کتابخانه به کودکان و آشنایی نونهالان با فعالیت های کتابخانه، قصه گویی از کتاب شنل قرمزی و گرگ بدشانس» نوشته
مرحوم آیت الله هادی علاقه وافری به کتاب و کتابخوانی داشتند. با توجه به استفاده عموم پژوهشگران و طالبان علم ازکتابخانه حوزه خاتم الانبیاء(صدر) و همچنین عدم وجود کتابخانه عمومی مناسب در سطح شهر بابل ، آن مرحوم به فکر احداث یک کتابخانه عمومی بزرگ برآمدند تا جوابگوی خیل مراجعه کنندگان و مشتاقان علم و دانش باشند.
کتابخانه عمومی آیت الله به همت والای مرحوم آیت الله شیخ هادی در سال 1373 بنا و در سال 1378 تاسیس گردید.این کتابخانه 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در هفته سوم
آبان‌ماه کتابخانه‌های عمومی کشور با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی
پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خواهند بود.
ادامه مطلب
معاون توسعه کتابخانه و
کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از تلاش این نهاد برای تبدیل
کتابخانه‌های عمومی از یک پایگاه عضویت و امانت کتاب به یک پاتوق فرهنگی و
اجتماعی خبر داد.
 به
گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، محمد اللهیاری در حاشیه گردهمایی مولفین
و خادمان کتاب استان سمنان اظهار کرد: تلاش نهاد بر این است که به سمتی
حرکت کنیم که کتابخانه‌های عمومی، علاوه بر ارائه خدمات در حوزه امانت
کتاب، پاسخگوی بسیاری از دیگر نیا
در قالب سی امین سفر استانی؛دبیرکل نهاد به دیدار کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی می آیددبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز چهارشنبه دهم مهرماه با سفر به استان خراسان جنوبی با کتابداران این استان دیدار و گفتگو می‌کند.به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز چهارشنبه دهم مهرماه با سفر به استان خراسان جنوبی از نزدیک با کتابداران این استان
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلبهار ، مریم نوروزی عنوان داشت به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و روز کتابخانه گردی کتابخانه جدیدالتاسیس هشت بهشت گلبهار امروز میزبان عموم علاقه مندان  به مطالعه و کتابخوانی و مدیران شهرستان بود.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی همچنین اظهار داشت از جمله برنامه های برگزار شده در این روز می توان به استقبال از مراجعه کنندگان به کتابخانه ، برش کیک ویژه سالروز تاسیس نها
در تاریخ 1398/08/29 هنرستان فنی حرفه ای دخترانه عصمت از کتابخانه  بازدید کردند و کلاس گزارش نویسی با موضوع اهداف، منابع و خدمات کتابخانه  توسط مربی هنرستان برگزار شد که با مقررات و خدمات ارائه شده در کتابخانه آشنا شدند و در پایان فرم عضویت بین دانش آموزان توضیع شد.
صبح زنگ زدم کتابخانه. خانم مسئول، پشت تلفن گفت تا ساعت ۷:۳۰ هستیم. اگر اشتباه نکنم، ۱۶ جلد کتاب را چپاندم توی کوله‌پشتی و بعد رفتم کیف دستی‌ام را از احسان گرفتم. نیمی از کتاب‌ها را گذاشتم توی آن و راهی کتابخانه شدم. رفتم طبقۀ دوم. همه‌چیز عوض شده بود. در را که باز کردم، هرچه خاطره بود به یادم آمد. از خرداد ٩١ تا آخرین باری که به آن‌جا رفته بودم. انگار هنوز میثم و امیرمحمد آن‌طرف نشسته بودند. آقای مسئول گفت کتاب‌هایی که به‌درد کتابخانه بخور
کتابخانه:افزونه های کتابخانه و درخواست کتاب.
شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که در کتابخانه قرار دارند دانلود و مطالعه کنید و همچنین شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که از قسمت درخواست کتاب،درخواست می کنید،در کتابخانه قسمت کتاب های درخواستی دانلود و مطالعه کنید.
موفق باشید.
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته استرنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومی پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد(معمولا اتفاق می افته)که شروع به یادگیری یک روش الگوریتم نویسی یا یک زبان برنامه نویسی  می کنید و بعد از یک مدت کوتاه یا در زمان یادگیری به دونبال مسائلی می گردید که بتونید اون ها رو با اون الگوریتم یا زبان برنامه نویسی حل کنید و خودتون رو به چالش بکشید .
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها