نتایج جستجو برای عبارت :

کتاب مقدس عالی جناب

شما کاربران گرامی می توانید در این بخش ، کامل ترین مجموعه جزوات و نمونه سوالات کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس را با بهترین کیفیت از این سایت دریافت نمائید.
نسخه:پی دی اف با کیفیت بسیار بالا


دانلود فایل 





کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس.کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ویراست 4.کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس pdf.خلاصه کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس.خرید کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس.دانلود کتاب آشنایی ب
دانلود کتاب دفاع مقدس مجتبی شربتی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsآشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس دکتر هادی مراد پیری » منبع .sutche.com › . › دورس عمومی › اشنایی با قانون اساسیTranslate this pageJan 5, 2017 - که شما دوستان عزیز می توانید کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس تالیف دکتر هادی مراد پیری و دکتر مجتبی شربتی را از جدول زیر در سایت و انجمن علمی تخصصی مهندسی شیمی بصورت رایگان دانلود نمایید. آشنایی با علوم و .دانلود کتاب آشنایی با علوم و معار
دانلود pdfکتاب دفاع مقدس مجتبی شربتی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsآشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس دکتر هادی مراد پیری » منبع .sutche.com › . › دورس عمومی › اشنایی با قانون اساسیTranslate this pageJan 5, 2017 - که شما دوستان عزیز می توانید کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس تالیف دکتر هادی مراد پیری و دکتر مجتبی شربتی را از جدول زیر در سایت و انجمن علمی تخصصی مهندسی شیمی بصورت رایگان دانلود نمایید. آشنایی با علوم و .دانلود کتاب آشنایی با علوم و معا
مراسم دیدار  و تقدیر از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس امروز با حضور مسئولین محترم شهر و شهرستان برگزار شد.
در این دیدارها جناب آقای مهندس طاهری فرماندار محترم شهرستان شهریار، جناب آقا دکتر رنجبر شهردار محترم باغستان ، اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و حجت الاسلام سادات رسول امام جمعه محترم باغستان حضور داشتند.
نام مانهوا : کتاب مقدس و عاليجناب ژانر: #فانتزی ، #عاشقانه ، #کمدیمنتشر شده از #webcomicsوضعیت: #در_حال_انتشار
خلاصه: دختر سی ساله ای که به خاطر اهانت به کتاب مقدس وارد دوره باستان میشه به عنوان یک کتاب تا پرنسی که تمایلی به داشتن فرزند را ندارد مجبور به بچه دار شدن کند که در این صورت می‌تواند به دنیای خود بازگردد و.

ادامه مطلب
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آقای محمد سلگی: درگذشت جانباز عزیز و سردار فداکار جناب آقای میرزا محمد سلگی را به همه کسانی که به ایثارگران دفاع مقدس ارادت می ورزند وبه همه خانواده های شهید و جانبازان و خانواده های آنان و همه یادگاران دفاع مقدس تسلیت عرض میکنم. این مجاهد فداکار در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز با تحمل رنج جسمانی، مجاهدت در راه خدا را ادامه داد تا به لقاءالله پیوست.
Danlod Fehreste Moghaddas 720p HD,Download Animation Fehrese Moghadas,انیمیشن ایرانی فهرست مقدس,بهرام زند,دانلود انیمیشن فهرست مقدس با لینک مستقیم,دانلود رایگان انیمیشن فهرست مقدس,دانلود کارتون فهرست مقدس,دانلود مستقیم انیمیشن فهرست مقدس,فهرست مقدس,فهرست مقدس با کیفیت 1080p Full HD,فیلم فهرست مقدس با حجم کم,محمد امین همدانی,
ادامه مطلب
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب خویشتن مقدس شما اثر وین دایر
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب خویشتن مقدس شما اثر وین دایر یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب خویشتن مقدس شما اثر وین دایر
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
 دانلود کتاب دفاع مقدس مجتبی شربتی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب آشنایی با دفاع مقدس دکتر هادی مراد پیری – دانلود .topfile.gigfa.com › 2017/10/20 › دانلود-کتاب-آشنا. Translate this page Oct 20, 2017 - کتاب آشنایی با دفاع مقدس دکتر هادی مراد پیری و مجتبی شربتی به صورت کامل و تایپ شده فرمت:پی دی اف با کیفیت بالا… جزئیات بیشتر / . کتاب آشنایی با علوم ومعارف دفاع مقدس هادی مرادی پیری مجت
 
 کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس هادی مراد پیریدانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سوالات کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» استاد ابراهیم .sahebzaman-k.com › سوالات-کتاب-آ. Translate this page Oct 15, 2016 - سوالات کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» استاد ابراهیم امیری دکترهادی مرادپیری و دکتر محسن شربتی دفاع مقدس. دانلود کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس + . - فایل یاب4doc.4kia.i
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
 
برای خواندن قسمت های آپلود نشده در سایت به کانال تلگراممون مراجعه کنید
 

 
نام مانهوا : کتاب مقدس و عاليجنابژانر: #فانتزی ، #عاشقانه ، #کمدیمنتشر شده از #webcomicsوضعیت: #در_حال_انتشار
خلاصه: دختر سی ساله ای که به خاطر اهانت به کتاب مقدس وارد دوره باستان میشه به عنوان یک کتاب تا پرنسی که تمایلی به داشتن فرزند را ندارد مجبور به بچه دار شدن کند که در این صورت می‌تواند به دنیای خود بازگردد و.
 

ادامه مطلب
دانلود مجموعه کامل کتاب های مقدس عهد عتیق و جدید (تورات و انجیل)
فرمت کتاب ها: pdf
حجم: 54 مگابایت
 
شامل تمامی کتاب های مربوط به تورات و انجیل به صورت ترتیبی و طبقه بندی
شده است. با دانلود این کتاب مقدس تمام محتوای زیر را در اختیار خواهید
داشت:
 
کتابهای عهد عتیق (تورات):
کتاب پیدایش
کتاب خروج
کتاب لاویان
کتاب اعداد
کتاب تثنیه
کتاب یوشع
کتاب داوران
کتاب روت
کتاب اول سموئیل
کتاب دوم سموئیل
کتاب اول پادشاهان
کتاب دوم پادشاهان
کتاب اول تواریخ
کتاب
دیدار حجت الاسلام والمسلمین سادات رسول امام جمعه باغستان با جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس عباس شکری در این دیدار دکتر رنجبر شهردار باغستان، جناب سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه شهریار ، مهندس امامی رئیس شورا ، اعضاء شورای اسلامی و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج حضور داشتند.
کادر دبیرستان:
 
مدیر دبیرستان: جناب آقای سعید فتحی زاده
معاون پرورشی: جناب آقای حسن سلطانی
مشاور: سرکار خانم اکبری
دبیر ریاضیات: جناب آقای بهمن سلیمی
دبیر علوم تجربی: جناب آقای سعید فتحی زاده
دبیر ادبیات فارسی/ انشا: جناب آقای سید جمال ملارجبی
دبیر زبان انگلیسی/ آمادگی دفاعی/ تفکر و سبک زندگی/ ورزش / قرآن: جناب آقای احمد فدایی
دبیر دینی/ قرآن/ عربی/ هنر: جناب آقای غلامعلی دادخواه
دبیر دینی/ قرآن/ عربی: جناب آقای محمد پورمظاهری
دبیر عربی: جناب آق
☕️ معرفی کتاب
نام کتاب: خاک‌های نرم کوشک | مولف: سعید عاکف | ناشر: انتشارات ملک اعظم | سبک: خاطرات
️ چندی پیش یکی از دوستان مهربان، زحمت کشید و کتابی برای بنده اورد. نام کتاب "خاک‌های نرم کوشک" بود. مدتی بود که این کتاب، به علت انبوه روزمرگی، در گوشه‌ای از اتاق خاک می‌خورد. یک روز صبح که برای رفتن به دانشگاه و حضور در کلاس درس آماده میشدم، در میان چندین کتاب نخوانده، "خاک‌های نرم کوشک" را اتفاقی برداشتم و در کیف گذاشتم.
️ قبل از این کتاب، مطال
.
من خطاب به یکی از رفیق جان ها: وقتی کتاب سایه تموم شد، فلانی پیشم بود. بهم گفت حالا که تموم کردی بده منم بخونم. منم گفتم نمیتونم. ببخشید، ولی واقعا نمیشه. بعد اون ناراحت شد. بعد زشت شد. بعد من مجبور شدم ۴۰۶ تومن بدم و کتاب رو بعنوان یک هدیه براش سفارش بدم!
میگه: یعنی تو عالي هستی! اینقدر غیرتت روی کتاب سایه ستودنیه+ و البته که این کتاب مثل ناموس آدم میمونه و نباید قرض داد به کسی+ و ‏کاری که جناب سایه با ما کرد کس در جهان نکرد :))
.
من خطاب به یکی از رفیق جان ها: وقتی کتاب سایه تموم شد، فلانی پیشم بود. بهم گفت حالا که تموم کردی بده منم بخونم. منم گفتم نمیتونم. ببخشید، ولی واقعا نمیشه. بعد اون ناراحت شد. بعد زشت شد. بعد من مجبور شدم ۴۰۶ تومن بدم و کتاب رو بعنوان یک هدیه براش سفارش بدم!
میگه: یعنی تو عالي هستی! اینقدر غیرتت روی کتاب سایه ستودنیه :))+ و البته که این کتاب مثل ناموس آدم میمونه و نباید قرض داد به کسی :))+ و ‏کاری که جناب سایه با ما کرد کس در جهان نکرد :))
‍ مرحوم جعفرقلی کمره ای فرزند صفرعلی  انسانی مومن ، متقی و زحمتکش بود که در دیار خوش آب و هوای شهر تاریخی نراق به شغل کشاورزی و دامداری مشغول بود .مزرعه مُفرح لادینه(لایه - لانه) در حومه بقعه زبیده خاتون نراق یکی از محل های پر تردد ایشان بود . قدیمی های خاندان می گویند جعفرقلی فردی خوش رو ، مودب ، مردم دار و چهره ای نورانی داشت . ایشان سال  ۱۳۳۸ هجری شمسی  فوت نمود و در صحن بقعه شاه سلیمان نراق در کنار قبر دخترش مرحومه شهربانو کمره ای خاک سپاری گ
در تاریخ هشتم مهرماه نود و هشت (روز بزرگداشت مولانا) منتشر شد.
 
 
کتابم منتشر شد: "عاشقانه‌ای از کوی دانشگاه تهران"این اثر شامل ۴۱ دیالوگ و ۱۰ دلنوشته ست. دیالوگ‌ها طی این دو سال (۹۶ الی ۹۸) بین من و بچه‌ها توو محیط خوابگاه (کوی دانشگاه) رد و بدل شده و هرکدوم به نحوی رنگ و بوی عشق داره و تماما واقعی هستن. دلنوشته‌ها هم گلچین یادداشت‌های من از این دو ساله.__________________________مظاهر.نوشت ۱: ایده نگارش این اثر از کتاب "لطفا یکی مرا از مرگ نجات بدهد" تالیف
سالهای سال باکتاب حدیقه الشیعه مرحوم شیخ احمد اردبیلی( مقدس اردبیلی) رحمه الله برعرفان وتصوت تاخته می شد وبااحادیثی که به اهلبیت (ع) نسبت داده شده بود، چماقی برسر عرفا ومتصوفه ساخته بودند که جناب حجه الاسلام والمسلمین شیخ محمد حسن وکیلی کتابی بنام تطهیر الشریعه عن حدیقه الشیعه نوشت وبه بحثهای تاریخی پرداخت وجعلی بودن کتاب واحادیث رد تصوف را افشا کرد. این کتاب در 520 صفحه است ودر بازار موجود است. حال سوال ما ازپیروان مکتب بی اساس ووهابی گونه
وقتی فهمیدم فیلمی از این کتاب ساخته شده، گفتم باید حتما قبل از اینکه فیلمش رو ببینم، کتابش رو بخونم.صفا و صداقتی که در این روایت است و شیوایی و جذابیتی که در قلم نویسنده وجود دارد، در مجموع کتابی عالي رقم زده است.تا به حال از این زاویه و دید دفاع مقدس را نخوانده بودم. از زاویه دید چند نوجوان به خصوص در دوران اسارت.
 
شما از این دست کتاب‌ها نخوانده‌اید؟
مراسمی بمناسبت هفته کتاب با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر و مدرسه نمونه دولتی صدیقه طاهره برگزار شد که زنگ کتاب و کتابخوانی توسط جناب آقای بامری در این مدرسه نواخته شد.
از برنامه های مهم این جشن، مراسم حاملان قرآن،برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با اجرا سرود ملی، نقالی، مسابقه مشاعره، نقاشی روی دیوار توسط دانش آموزان بود.
مراسمی بمناسبت هفته کتاب با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر و مدرسه نمونه دولتی صدیقه طاهره برگزار شد که زنگ کتاب و کتابخوانی توسط جناب آقای بامری در این مدرسه نواخته شد.
از برنامه های مهم این جشن، مراسم حاملان قرآن،برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با اجرا سرود ملی، نقالی، مسابقه مشاعره، نقاشی روی دیوار توسط دانش آموزان بود.
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
جناب آقای دکتر عزیز
مستندی است به نام
رقص بر روسی سیم خاردار
که به موضوع قاچاق خاک ایران به امارت میپردازد
و برنامه ای به نام شریان که به وضعیت بهداشتی و تغذیه وبیمارستان ها و نظام پزشکی و . میپردازد ، اسراف ها و واردات غلات ی که جز زیان چیز دیگری ندارند
تمنا دارم پس از ملاحظه این دو مسائل مطرح شده را پیگیری فرمایید
هردو این برنامه ها از شبکه افق صدا و سیما در سالهای گذشته پخش ش
دانلود pdfکتاب مکاترونیک و رباتیک
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مکاترونیک و رباتیک به زبان فارسی - آغازهhttps://aghazeh.com › robotic-and-mechatronic-35091Translate this pageدانلود کتاب مکاترونیک و رباتیک به زبان فارسی. . ساخت ربات. کتابهای هوش مصنوعی; 3,175 بازدید; 7 سال پیش. به اشتراک بگذارید. برچسب ها. آموزش رباتیک .دانلود کتاب مکاترونیک و رباتیک - پارس بوکhttps://www.parsbook.com › دانلود-کتاب-مکاترونیک-و.Translate this pageMay 19, 2011 - توضیحات : کتابی فوق العاده کاملی که برا
 خلاصه کتاب ارزشهای دفاع مقدس پیام نور همراه نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود رایگان نمونه سوالات آشنایی با دفاع مقدس با جوابwww.pnueb.com › courses › آشنایی-. Translate this page Rating: 4 - ‎154 votes مجموعه نمونه سوالات آشنایی با دفاع مقدس با کد درس 1212300-1212400 شامل تمامی آزمون های پیام نور درس آشنایی با دفاع مقدس در یک کتاب. . اطلاعات کامل سوالات موجود در کتابچه به هم
سپاس گزاریم از صدا و سیما که خیلی ریز و مویرگی جهت منافع و خواسته های جناب پرزیدنت و دوستان و دوست دارانش اقدام و عمل می کند. یک نمونه اش کلاس های کنکور! از دیروز که نتایج کنکور اعلام شده تا همین لحظه ده ها مصاحبه با نفرات اول شده، مبنی بر این که از کتاب های کنکور استفاده کرده ایم از کلاس های کنکور نه. خوب! این به چه دردی می خورد؟! این دقیقا به همان دردی می خورد که جناب پرزیدنت می خواهد!
 کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس پیام نور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب آشنایی با دفاع مقدس پیام نور pdf | جنگلبانjangalban.net › downloads › tag › ک. Translate this page دانلود جزوه خلاصه دفاع مقدس پیام نور تبیین مفاهیم جنگ و دفاع ۱-۱ اصطالح جنگ در لغت به معنی جدال ، قتال ، هرگونه کوشش و کشش ، زد و خورد، و هر درگیری خصمانه با . خرید و فروش کتاب و لوازم تحریر در امیرکلا - شیپورwww.sheypoor.com
چه مقدس است این اندوه! چه مقدس است آن چشمی که برای انسان ها می گرید، و چه مقدس است آن دو قطره اشکی که به حال انسان ها می ریزد.آن روحی که نمی گذارد لذات شخصی، تمام وجود او را لحظه ای در زندگانی فرابگیرد، چه قدر عظمت گرفته است. 
محمد تقی جعفری
 
اسامی و القاب و کنیه‌های امام زمان علیه السلام و وجه تسمیه آن‌ها
چهارم: ایزدشناس
پنجم: ایزدنشان
در کتاب مذکور، مسطور است که این دو، نام آن جناب است در نزد مجوس و شیخ بهایی رحمه الله در کشکول» فرموده که: فارسیان، آن جناب را ایزدشناس و ایزدنشان گویند.»
نجم ثاقب، تالیف میرزای نوری، جلد ۱، صفحه ۸۹، چاپ انتشارات کتاب جمکران
خیلی از عاشقان و دلسوختتگان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام این سوال را در ذهن خود دارند که سرمطهر و مقدس حضرت سید الشهدا علیه السلام کجا دفن شده است؟
در روایات تاریخی نقل های متفاوتی از مدفن سر مقدس حضرت سیدالشهدا علیه السلام وجود دارد که به معتبر ترین آنها میپردازیم.
سر مقدس امام حسین علیه السلام کجاست؟
ادامه مطلب
روز دوشنبه 30 دی ماه 1398 طبق سرفصل درس "تفکر و سواد رسانه ای" و با پیشنهاد دبیر مربوطه جناب آقای "سبحان زاده" بعد از هماهنگی قبلی، کلیه هنرجویان پایه یازدهم از تمامی رشته های هنرستان حائری با همراهی دبیران خود و مدیر و همچنین معاون پرورشی به باغ موزه دفاع مقدس رفته و از این مجموعه بازدید کردند.
ادامه مطلب
دانلود کتاب ساختمان های گسسته نوشته دکتر بهروز قلی زاده
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsفایل pdf کتاب ساختمان های گسسته نوشته دکتر بهروز قلی زادهonline.blogfa.com › post › فایل-pdf-کتاب-ساختمان-های.Translate this pageفایل pdf کتاب ساختمان های گسسته نوشته دکتر بهروز قلی زاده. در ادامه می توانید کتاب ساختمان های گسسته نوشته دکتر بهروز قلی زاده را دانلود کنید. دانلود فصل 1.دانلود کتاب ساختمان گسسته قلی زاده - سایت اسفندwww.esfand.org › index.php › 17-cat17 › 19-cat19 › 8.Transla
تب کنکور و کلاس خصوصی در شیراز بسیار تند و فراگیره و اسامی نام برده تنها
قطره ای از دریای مشاوران کنکور شیراز هسکه به فراخور زمان در پست های
بعدی سایرین رو هم بهتون معرفی می کنم اعم از:جناب آقای استدلال.جناب آقای
عبداللهی.جناب آقای مقدسی.جناب آقای کرم.و.در ضمن این پست به منظور
جانب داری از هیچ یک از افراد نام برده یا تخریب هیچ یک نوشته نشده و صرفا
جنبه ی معرفی دارد
افراد دیگه ای اگر شما میشناسید لطفا به ما اطلاع بدید تا به این صفحه با تو
الهی من بگردم نفس خاله رو که همش دو سال و نیم بیشتر نداره ولی چه نقاشی هایی میکشه.
نقاشان زبر دست تاریخ از جمله :لئوناردو داوینچی وینست ون گوک پابلو پیکاسو ادوارد مونش و. 
 خلاصه همگی  باید بیان یه دوره ی کاملا تخصصی زیر دست جناب نفس آموزش ببینن.( البته فکر کنم یکم‌سختشون بشه‌ بخوان از‌اون دنیا‌ تشریف بیارند) 
پ. ن: در تشریح هنرنمایی جناب استاد اضافه میکنم که اون هیولای قرمز رنگ بی سر و دم به گفته ی جناب استاد مختار سقفی و اون جنبنده ی
آیا روشی بی خطر برای سفیدی دندان ها وجود دارد ، گفت : بله ، بیلیچینگ (سفید کردن دندان ها به کمک نور و مواد خاص غیر مضر) یکی از بهترین روش ها و محافظ کارترین درمان زیبایی محسوب می شود .بیلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها یکی از شایع‌ترین روش‌های بکارگرفته شده در دندانپزشکی زیبایی است و ماندگاری و سفیدکنندگی بیشتری را برای دندان‌های زرد رنگ بوجود می‌آورد.اکثر دندان پزشکان به افرادی که خواستار دندان هایی سفید هستند این روش را توصیه می کنند چرا که

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها