نتایج جستجو برای عبارت :

کانال ایتا عروس ناز

سلام علیکم خدمت همه دوستان عزیز✋انشاءالله تاسیس این وبلاگ مایه پیشرفت درسی شما دوستان شودهمچنین در کانال ما در ايتا نیز امیدوارم مفید فایده واقع شود وهمچنین مارا در ايتا نیز دنبال کنید
انشاءالله مورد رضایت امام زمان (عج) باشد 
 
کانال ما در ايتا:
 
کانال ما در ايتا   
لینکدونی ايتا با هدف معرفی لینک گروهها و کانال های ايتا ایجاد شده است و دوستانی که این اپلیکیشن رو روی گوشی خودشون نصب کردن و کانال یا گروه ايتا دارن میتونند لینک خودشون رو در لینکدونی ايتا تبلیغ کنند.
البته اگر شما به گروههای ايتا علاقه دارید، میتونید با عضویت در این کانال عضو گروههای ايتا بشین و با دوستان خودتون در ايتا چت کنید و یک دورهمی در ايتا داشته باشید.
این کانال برای پیدا کردن یک دوست در ايتا ایجاد شده و شما با عضویت در لینکدونی ایت
طبق بررسی های آماری به دست آمده از مقایسه بازدید مطالب بین دو کانال مشابه با مدیریت واحد در دو پیامرسان ايتا و سروش، گرچه اعضای اسمی برخی کانال های سروش بیشتر از ايتا است، لکن بازدید مطالب در ايتا به مراتب بیشتر است.
این تحقیقات نشانگر این است که سروش ریزش زیادی داشته است و ايتا بهتر توانسته است کاربران موجود خود را حفظ کند. بعبارتی سروش گذشته خوبی داشته و ايتا آینده خوبی خواهد داشت.
اگر شما نیز مایلید این تحقیقات را خودتان انجام و از نتیجه ا
خدمات مجالس:گل آرایی و تزیین جایگاه عروس و داماد و ماشین عروس در مراسم عروسی و عقد و ازدواج
تزیین جایگاه عروس و داماد فراموش نشود
چرا که همه چشم ها به جایگاه عروس و داماد دوخته می شود و در تمامی عکس ها و
فیلم هایی که لحظات شاد عروس و داماد را ثبت می کنند خاطره ساز می شود.
مطابق با زمان و فصل برگزاری جشن
عروسی می توانید از گل های زیبای بهاری در فصل بهار یا برگ های زیبای
پاییزی در فصل خزان بهره بگیرید و زیبایی فصل را در تزیین جایگاه عروس و
داماد
با سلام خدمت همراهان گرامی
خیلی از عزیزان به ایمیل بنده پیام فرستادند که با توجه به مشغله و. کمتر ایمیل رو بررسی میکنم
بنابر این جهت سوال و اظلاع از خدمات بکسان سازی به کانال ما در ايتا به نام یکسان سازی مراجعه بفرمایید
 
کانال یکسان سازی در ايتا
جنسیت برای نگهداری عروس هلندی
عروس هلندی من نر است یا ماده؟ رنگ گونه های عروس هلندی های خاکستری یا نر نارنجی کم رنگ تری است.
مشاوره و آموزش درمان بیماری پرندگان زینتی 
روی دم عروس هلندی های ماده طرح های راه راهی مشاهده می شود. در نژاد هایی که رنگ های مختلفی دارند(مانند مرواریدی) تنها راه شناسایی جنسیت تست DNA می باشد. در برخی از این پرندگان رفتار در میان جنسیت ها تفاوت هایی دارد ، به طور مثال عروس هلندی های نر بیشتر سوت می زنند و امکان حرف زدنشا
خرید عروس هلندی
دوستان قبل از خرید عروس هلندی، باید به این موارد فکر کنید؛ هزینه خرید عروس هلندی، قفس، لوازم جانبی قفس، دانخوری، آبخوری، دانه، وسایل بازی برای سرگرمی.
 
مشاوره و آموزش خرید عروس هلندی
در مورد پرندگانی مثل عروس هلندی باید مواظب نوک زدن آنها باشید. وقت کافی برای بازی کردن با آنها را داشته باشید. زمان کافی حداقل یکبار در هفته، برای آموزش به عروس هلندی را داشته باشید. مکان مناسبی برای عروس هلندی در نظر بگیرید که در برابر وسایل گ
نرم افزار ارسال تبلیغات به مشتریان در پیام‌رسان ايتا و روبیکا -_-نسخه ویندوز-_-ارسال انبوه ايتا و روبیکا
ارسال روبیکا
ارسال ايتا
ارسال تبلیغات در ايتا
ارسال تبلیغات در روبیکا
ارسال در پیام‌رسان های ایرانی
افزایش ممبر کانال
افزایش ممبر کانال ايتا
افزایش ممبر کانال روبیکا
 
برای تهیه نرم افزار با این شماره در تماس باشید
۰۹۹۳۵۲۷۰۵۶۰
 
 
پرریزی در عروس هلندی
ریزش پر عروس هنلدی می تواند چند عامل داشته باشد .                                                                                                    
عامل اول ناشی از طبیعت و آب و هوا 
عامل دوم ناشی از تغذیه ی عروس هلندی 
عامل سوم ناشی از بیماری عروس هلندی 
عامل چهارم ناشی از سن بلوغ عروس هلندی
ادامه مقاله در ادامه مطلب
ادامه مطلب
در این بخش با بازیگران سریال عروس تاریکی آشنا می شویم. سریال عروس تاریکی یک درام عاشقانه اسـت و بازیگرانی از جمله: رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی در آن بـه ایفای نقش پرداخته اند. سریال عروس تاریکی قرار اسـت از 25 خرداد ماه و از شبکه 1 سیما روی آنتن تلویزیون برود، در ادامه با مطرح ترین بازیگران این مجموعه تلویزیونی بـه طور کامل آشنا می شویم.
ادامه مطلب
چندی است که ايتا از سامانه تحت وب خود به نام ايتا یار» رونمایی کرده است که قابلیت های جالبی را درون خود تعبیه کرده است.
در این سامانه، ادمین کانال میتوانند مطالبی را به صورت زمان دار و با جزئیات قابل تنظیم، به کانال خود ارسال کند. این قابلیت برای ادمین هایی که سفر خارجی یا مشغولیت فراوان دارند مفید است. همچنین کانال دار هایی که چندین کانال دارند، می توانند در اوقات فراغت روزانه مطالب را تنظیم کرده و وارد زمان بندی کنند.
ادامه مطلب
تور عروس نقطه پایان انتخاب استایل و ظاهر عروس بوده و بایستی در انتخاب آن، بسیار محتاط و دقیق عمل کرد. انواع مختلف مدل تور عروس، قدرت این را دارند تا عروس را متحول کنند. البته داشتن تور کاملا سلیقه ای است و به خودتان بستگی دارد. حتی می توانید آن را خودتان طراحی و آماده کنید. در این مطلب به معرفی انواع تور بهمراه تصاویر متنوع می پردازیم.
 
مطلب انواع مدل های تور عروس شیک را مطالعه کنید
فروشگاه شاپ بدلیجات سرویس کامل بدلیجات عروس را برای زوج های جوان با قیمت بسیار مناسب به صورت ست کامل دراورده است.
این سرویس تشکیل شده از موارد زیر می باشد.
 
انگشتر برای عروس و داماد
ست کامل چند نوع پابند عروس
گردنبند مردانه برای داماد
سرویس گوشواره 5 مدل برای عروس
 
لینکدونی ايتا با هدف معرفی لینک گروه ها و کانال های ايتا راه اندازی شده است و شما میتوانید برای دیدن بهترین لینک گروه ها و کانال های ايتا به لینکدونی ايتا برید و بعد میتونید عضو لینک بهترین گروه ها بشین.
برای تبلیغات در لینکدونی هم میتونید به پشتیبان لینکدونی پیام بدین و از ایشون درخواست کنید تا تبلیغ شما رو انجام بده.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بعد از دوسال محروم کردن خودم از پیام رسان
بلاخره ايتا نصب کردم
یک کانال درست کردم برای روزانه نوشت ها و حرف هام و عکس هایی که میگیرم
شاید به زودی ايتا رو هم دوباره حذف کنم.اما فعلا.
آدرسم اگر مایل بودید
@ahooyesargardan
مجموعه ای از ۵ فریم لایه باز طراحی عکس قابل اجرا در فتوشاپ  کاری از گرافیک ریور استفاده آسان از فریم ها و طراحی حرفه ای عکس های شما کیفیت بسیار بالا  . 
کلمات کلیدی : فتوشاپ,فریم لایه باز,عروسی,عکس عروس,طراحی عکس آتلیه ای,عکس اسپرت عروس,دانلود رایگان,فون دیجیتال,Psd آماده عکس عروس,قالب عروس
نماز عروس این ﺩﺍﺳﺘﺎﻥرا بخوانید ﺩﺧﺘﺮﻣﺴﻠﻤﺎنی ﺑﻌﺪ ﺍﺯ اﻦ ﻪ ﻧﻤﺎﺯعصر ﺭﺍ ﺍﺩﺍ ﺮﺩ ﻮن ﺷﺐ ﻋﺮﻭﺳ ﺍﺵ ﺑﻮﺩ ﺁﺭﺍﺶ ﺮﺩ ﻭ ﻟﺒﺎﺱ ﺳﻔﺪ ﻋﺮﻭﺳﺍﺵ ﺭﺍﺑﻪ ﺗﻦ ﺮﺩ ﻭ ﺑﺮﺍ ﻋﺮﻭﺳ ﺍﺵ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺷﺪ! ﺩﺭﻫﻤﻦ ﻭﻗﺖ اذان ﻧﻤﺎﺯ شام ﺑﻪ ﻮﺷﺶ ﺭﺳﺪ ﺍﻭ ﻣﺪﺍﻧﺴﺖ ﻪﻭﺿﻮ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ادامه مطلب
ست ماشین عروس و دسته گل عروس و حلقه گل عروس برای مشتری خوبمون
گلسرای فاطمه جدیدترین و بهترین مدل ها را ب سلیقه خودشما با کمترین هزینه انجام میدهد برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 09388828068
و مارا در اینستاگرام دنبال کنید09388828068ث
جدید ترین فرش عروس
جدیدترین فرش عروس
جدیدترین فرش عروس با قیمت
جدیدترین مدل فرش عروس
جدیدترین فرش اتاق خواب عروس
جدیدترین مدل فرش برای عروس
جدیدترین مدل فرش فانتزی عروس
فرش آشپزخانه عروس
فرش جهیزیه عروس
فرش پذیرایی و مهمانخانه جهیزیه عروس, مدل فرش عروس, عکس فرش مدرن مهمانخانه عروس و داماد, فرش ماشینی، دست بافت، تبریز، ترک جهاز عروس.
جدیدترین مدل های فرش ترک جهیزیه عروس, فرش ارزان جهیزیه, فرش ترک فانتزی, فرش ترک با طرح مدرن,عکس فرش ترک مدرن پ
قفس مناسب برای نگهداری عروس هلندی
من باید چه نوع قفسی برای عروس هلندی خود تهیه کنم؟ عروس هلندی ها پرنده های فعالی می باشند ،
مشاوره و اموزش درمان بیماری پرندگان زینتی
بنابر این به قفس نسبتا بزرگی نیاز دارند. یک قفس با 24 اسنچ طول و 24 اینچ ارتفاع داشته باشد برای عروس هلندی مناسب می باشد. بهتر است قفسی تهیه کنید که تمیز کردن و دسترسی به ظرف آب و غذای آن راحت باشد.
آشنایی با طراحی منزل و دکوراسیون عروس این روزها می‌تواند به عروس و دامادها در تعیین سبک مناسب و موردپسندشان در فضای منزل جدید کمک‌رسان باشد.
دکوراسیون عروس
شاید بتوان بیان کرد که این‌گونه دکوراسیون اغلب در بین ایرانی‌ها بیشتر موردبحث و بررسی است و تازه‌عروس‌های ایرانی بیشتر در تکاپو برای تزئینات منزل و دکوراسیون آن نسبت به دیگر کشورهای جهان هستند البته به خاطر فرهنگ ایرانی و توجه بسیار به فضای منزل و دکور آن است ولی مسلماً در کشورهای
قصد دارم در این پست نحوه کسب درآمد از پیام رسان ايتا را برای شما کاربران عزیز توضیح دهم.
برای اینکه بتوانید از پیام رسان ایرانی ايتا کسب درآمد کنید ابتدا باید در این شبکه اجتماعی که از محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی برخوردار هست عضو بشین و برای شروع این کار از لینک زیر برنامه ايتا را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید
 
لینک دانلود پیام رسان ايتا (نسخه اندروید)
لینک دانلود پیام رسان ايتا (نسخه ویندوز)
نسخه تحت وب
 
بعد از نصب و ثبت نام در این پ
میکاپ و آرایش سبک غلیظ عروس در سبک خطی و غلیظ می توان اثر رنگ رژ گونه را به صراحت مشاهده کرد. رژ لب های تند و سایه های غلیظ از علامت های این سبک به شمار می روند. در آرایش غلیظ عروس ایرانی شما مختار به استفاده از رنگ های مختلف و سایه های رنگی و رژهای پر رنگ و رژ گونه های براق هستید. کدام سبک آرایش را برای عروسی انتخاب کنیم؟ انتخاب سبک میکاپ و ارایش علاوه بر طبع عروس خانم به چهره عروس و نظر آقا داماد و فرهنگ اشخاص و سبک عروسی بستگی دارد. 
گفتند عروس سوره نور می خواند…چرا در خیلی از اوقات مثلاً وقتی که می خواهند خطبه عقد را بخوانند، دروغ ها شروع می شود؟وقتی که خطله عقد می خوانند، چند بار خاطب می خواهد از عروس بله» بگیرد، می گویند: عروس رفته گل بچیند.چرا باید از همان اول دروغ گفته شود؟چرا این دروغ را به نسل های آینده منتقل کنیم؟پایه ریز و برنامه ریز این دروغ کیست؟یکی از وعاظ می فرمود:در یکی از مکان هایی که خطبه عقد جاری می شد، خاطب و خواننده خطبه عقد وقتی می خواست از عروس بله»
بسم الله الرحمن الرحیم
امسال یه کار جالب به ذهن بنده و حاج خانم رسید که ایده ی جالبی بود سبد عیدی ها رو برای انتخاب به جای گذاشتن کنار خونه بردیم توی یک کانال در پیام رسان ايتا که عزیزانی که قرار بود بهشون عیدی بدیم از این کانال عیدی مورد نظر رو انتخاب فرمودند و در زمان ملاقات تحویل این عزیزان شد.
لینک کانال
نمیدونم چه فازیه فکر میکنن هر کی با عروس میره خرید و این ور اونور باید تا میتونه تیپ بزنه! بعد خودِ عروس با یه روسری آبی ساده و چادر قدیمی ش همراهیشون میکنه! این وقته که با چشمای علامت سوال شده میپرسن: عروس خانوم کیه دقیقا؟ بعد من از گوشه تصویر صدام در میاد که: سلام! مث اینکه منم :) :) :)
برای عضویت در گروه ايتا نیاز هست تا ابتدا به یک لینکدونی ايتا برید، چون که در لینکدونی ايتا معمولا گروهها و کانال های ايتا رو به اشتراک میزارن و نیاز هست که شما حتما در این لینکدونی عضو باشین.
خوب، حالا بعد عضویت در این لینکدوین ايتا شما میتونید به راحتی به لینک گروههای ايتا دسترسی پیدا کنید و این فرصتی هست که این لینکدونی در اختیار شما قرار میده و شما هم از این فرصت باید به نحو احسن استفاده کنید و به این صورت به پیش برید .
خوب تا اینجا ماچرا ع
لوبیا یکی از منابع پروتئین است که می توان به جای گوشت ان را جایگزین کرد . بنابراین می تواند سبک تر از غذاهای پر از گوشت باشد و برای وعده های سبک تر مورد استفاده قرار گرد. با طرز تهیه خوراک لوبیا عروس در نیک صالحی آشنا شوید.
مواد لازم خوراک لوبیا عروس
لوبیا عروس سیب زمینی سرخ شده هویج سرخ شده قارچ سرخ شده آب مرغ فلفل دلمه ای خرد شده گوجه ی رنده شده نمک فلفل

ادامه مطلب
شما می توانید در کانال رسمی نویسنده( حامد اصغرزاده) در ايتا با لینک
@hamedasgharzadeh   عضو شوید و برای راحتی داستان ها را با فایلpdf
داشته باشید . عضو شوید و ما را دنبال کنید این وبلاگ را به دوستان خود هم معرفی کنید 
همچنین نظرات شما هم می تواند به ما در ادامه ایث راه کمک کند 
 
با تشکر 
بیماری تولک رفتن عروس هلندی 
عروس  هلندی (کوکاتیل) سالی یک بار پرهای خود را از دست می دهد و پرهای جدید می سازد و در اصطلاح به  آن تولک رفتن می گویند. این فرایند را نمی توان بیماری نامید اما ممکن است به بیماری تبدیل شود. کوکاتیل هم مثل بیشتر پرندگان در فصل تابستان تولک می رود و پرهای اصلی خود را از دست می دهد که این موضوع امر طبیعی است و هیچ جای نگرانی ندارد.
 
مشاوره و آموزش بیماری تولک رفتن عروس هلندی 
وظیفه شما در این زمان تغذیه مناسب و در اخت
لوبیا یکی از منابع پروتئین است که می توان به جای گوشت ان را جایگزین کرد . بنابراین می تواند سبک تر از غذاهای پر از گوشت باشد و برای وعده های سبک تر مورد استفاده قرار گرد. با طرز تهیه خوراک لوبیا عروس در نیک صالحی آشنا شوید.
مواد لازم خوراک لوبیا عروس
لوبیا عروس سیب زمینی سرخ شده هویج سرخ شده قارچ سرخ شده آب مرغ فلفل دلمه ای خرد شده گوجه ی رنده شده نمک فلفل

ادامه مطلب
اهمیت انتخاب آرایشگاه عروس مناسب بر کسی پوشیده نیست. همه ی عروس خانم ها دوست دارند در روز ویژه و تکرار نشدنی زندگیشان زیبا و بی نظیر به نظر برسند. برای انتخاب آرایشگاه مناسب، نیاز به صرف وقت و انرژی قابل توجهی هستید. همچنین برآورد هزینه ای که برای جیبتان مقدور است و تناسب امکانات و قیمت آرایشگاه کار زمان بری هست. بهترین کار، تهیه ی لیستی با عنوان لیست آرایشگاه های عروس است که امکان سر زدن یا تماس گرفتن با آن ها موجود باشد، و سپس بررسی این آرای
فروشگاه شاپ بدلیجات سرویس کامل بدلیجات عروس را برای زوج های جوان با قیمت بسیار مناسب به صورت ست کامل دراورده است.
این سرویس تشکیل شده از موارد زیر می باشد.
 
انگشتر برای عروس و داماد
ست کامل چند نوع پابند عروس
گردنبند مردانه برای داماد
سرویس گوشواره 5 مدل برای عروس
 
برخی از پر فروش ترین سرویس بدلیجات برای خانم های عروس :
 
گردنبند نه طرح گل و نگین
قیمت :  48,000 تومان
 
___________________________________
 
دستبند نه طرح زنجیر و گره
قیمت : 52,000 تومان
 
____________
گفتند عروس سوره نور می خواند…چرا در خیلی از اوقات مثلاً وقتی که می خواهند خطبه عقد را بخوانند، دروغ ها شروع می شود؟وقتی که خطله عقد می خوانند، چند بار خاطب می خواهد از عروس بله» بگیرد، می گویند: عروس رفته گل بچیند.چرا باید از همان اول دروغ گفته شود؟چرا این دروغ را به نسل های آینده منتقل کنیم؟پایه ریز و برنامه ریز این دروغ کیست؟یکی از وعاظ می فرمود:در یکی از مکان هایی که خطبه عقد جاری می شد، خاطب و خواننده خطبه عقد وقتی می خواست از عروس بله»
اطلاعیه
پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی، توجه کاربران گرامی بخصوص مدیران محترم کانال‌ها را به موارد زیر جلب می‌نمائیم:
1⃣ در ايتا امکان ساخت اکانت با شماره‌های مجازی وجود ندارد. لذا همه اکانت‌های موجود در ايتا حقیقی و منتسب به یک شماره تلفن فعال هستند و پدیده‌ای بنام عضو فیک برای کانال یا گروه در ايتا تعریف نشده است
2⃣ ايتا بالاترین احترام را برای کاربران قائل است؛ لذا فعالیتی بنام ممبر فروشی و نظایر آن را بی‌احترامی به کاربران دانسته و آن
در روزهای اخیر و پس از راه افتادن شایعه ای نادرست در مورد ايتا مبنی بر اینکه بدون اجازه کاربر از او عکس می گیرد، رتبه ايتا در کافه بازار و مایکت بالاتر رفت.
این یعنی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
برخی کانال های تلگرامی می خواستند از این مطلب به نفع تلگرام جاسوس و به ضرر پیامرسان بومی ايتا استفاده کنند اما نمی دانستند بااینکارشان ايتا را بیشتر به دیگران معرفی کرده اند و محبوبیت اش را بین طرفدارانش بیشتر کرده اند! نکن آقا؛ ای کاش بجای اینکه منف
سلام دوستان.
تو پیامرسان ايتا ، مدیرِ کانال شدم .
اگه بیاید ،خیلی خوشحال میشم .
یه کانال هنری دارم که توش اموری درباره زندگی ، نی نی داری و . هست ولی همه شون با دیدِ خاصِ هنری هستن . بنظرم که زود عضو شید که منم خوشحال شم . منتظرتونم .
Eitaa.com/honarism
شرکت داب با بیش از 40 سال سابقه، یکی از اصلی ترین سازندگان پمپ در جهان می باشد. که جهت افزایش کارایی و بهینه سازی مصرف انرژی، راه حل های فنی زیادی به شما ارائه می کند.
پمپ آب داب تک پروانه که شامل K,NKM, NKP,KP, KPF می شود جزو دسته بندی پمپ های سانتریفیوژی می باشد و جهت پمپاژ آب تمیز به کار می رود و همچنین از آنها می توان به عنوان پمپ آب خانگی یاد کرد.
پمپ آب داب جتی با مکش عالی خود، یک انتخاب مناسب جهت مصارف خانگی، تامین آب و آبیاری زمین های کشاورزی در مقی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها