نتایج جستجو برای عبارت :

کارت موتر سیکلت کدینگ منطقه بدون رفتن به شرکت در ست میشود

phpSearch یک سیستم عامل موتور جستجو بر اساس API بینگ است و به کاربران امکان می دهد تمام وب یا وب سایت های شخصی شما را برای صفحات وب ، تصاویر ، فیلم ها و اخبار جستجو کنند. دارای چندین فیلتر برای تصفیه نتایج جستجو ، همراه با جستجوی منطقه ای ، رابط کاربری سبک و تاریک و موارد دیگر است.
پخش و نال شده توسط قالب 20

اسکریپت ساخت موتر جستجو گر
خریداری شده توسط قالب 20
لینک دانلود مستقیم
حجم : 1.3مگابایت
رمز فایل :www.ghaleb20.blog.ir
خب turns out که یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا دفاع کردن از خود و پشت خود ایستادن است. برای اینکه همیشه وقتی اوضاع خراب است یک بخش بزرگی از من از من متنفر است. از خانه زده‌ام بیرون که پشت خودم ایستاده باشم. اما کارت بانکم گم شده و کارت را قبل از اینکه با مبایل از حساب پول بکشم غیرفعال کردم. و خب، در اوضاعی که جایی برای خواب ندارم این فاجعه‌ست. سخت است آدم برای این از خودش متنفر نباشد. چطور از خودت دفاع می‌کنی وقتی از خودت متنفری؟ آدم گاهی شک می‌کند نک
کارت شناسایی مهندسی. این یک نمونه کارت پرسنلی مهندسی باکیفیت است که در شرکت داتکو طراحی و چاپ شده، پرچم ایران و همینطور نماد سازمان مهندسی در طراحی این کارت لحاظ شده است. این نوع کارت با استفاده از کارت پرینتر شرکت هایی مثل فارگو چاپ می‌شود تا بالاترین سطح کیفیت را داشته باشد. 
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود
 
کارت ویزیت به انگلیسی،کارت ویزیت به روز،کارت ویزیت بختیاری،کارت ویزیت
بدنسازی،کارت ویزیت بدلیجات،کارت ویزیت بدنسازی بانوان،کارت ویزیت بدون
متن،کارت ویزیت بدلیجاتی،کارت ویزیت بدون نوشته،کارت ویزیت بدلیجات لایه
با
 
شمع موتور سيکلت خود را چه زمانی تعویض کنیم؟
شمع موتور سيکلت چیست؟
شمع موتور سيکلت قطعه ای متشکل از الکترود، عایق چینی و مهره و واشر فی میباشد که وظیفه اش جرقه زنی و ایجاد احتراق بخار بنزین در انجین موتور سيکلت به منظور کارکرد انجین میباشد. شمع موتور سيکلت ولتاژ برق را از یک سر گرفته و از سر دیگر باعث جرقه زنی و احتراق بنزین میگردد.
موتور سيکلت ها معمولا از یک شمع کوچک در قسمت بالایی پیستون استفاده میکنند که با استفاده از سر شمع، به سیستم
 
شمع موتور سيکلت خود را چه زمانی تعویض کنیم؟
شمع موتور سيکلت چیست؟
شمع موتور سيکلت قطعه ای متشکل از الکترود، عایق چینی و مهره و واشر فی میباشد که وظیفه اش جرقه زنی و ایجاد احتراق بخار بنزین در انجین موتور سيکلت به منظور کارکرد انجین میباشد. شمع موتور سيکلت ولتاژ برق را از یک سر گرفته و از سر دیگر باعث جرقه زنی و احتراق بنزین میگردد.
موتور سيکلت ها معمولا از یک شمع کوچک در قسمت بالایی پیستون استفاده میکنند که با استفاده از سر شمع، به سیستم
کارت pvc  چیست؟
کارت PVC یکی از بهترین نوع کارت برای چاپ کارت ویزیت ، کارت پرسنلی و  . می باشد . کارت pvc از جنس پلاستیک می باشد. این نوع کارت ها مقاوم در برابر پارگی ، آب و حرارت می باشند . کارت پی وی سی به علت دوام بالایی که دارند بسیار مورد استفاده می باشند . 
انواع کارت PVC 
کارت پی وی سی به دو دسته کارت ساده ، کارت هوشمند تقسیم می شود. کارت ساده خود دارای دو نوع کارت پی وی سی سفید و کارت pvc رنگی دسته بندی می شود.
قیمت کارت PVC خام
قیمت کارت پی وی سی خام ب
♦️ثبت نام کارت سوخت آغاز شد.
در اطلاعیه شماره هفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده است: با توجه به درخواست‌های مکرر هموطنان، مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتور سيکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت‌نام جا مانده‌اند، به مدت یک هفته تمدید شد.
مالکان خودرو و موتورسيکلت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن خدمات دولت همراه برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.»
بارکد 8 رقمی کارت موتور سيکلت همان کدی است که در پشت کارت موتور سيکلت درج شده است. این کد برای شناسایی موتور سيکلت یا گرفتن خلافی آن مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که بارکد 8 رقمی کارت موتور سيکلت را با شماره VIN موتور مشابه ندانید. این دو از هم جدا هستند و هر کدام به صورت مجزا در پشت کارت خودرو و موتور سيکلت درج شده اند.

ادامه مطلب
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که احتمال از بین رفتن سهمیه کارت در صورت استفاده نادرست از کارت سوخت وجود دارد.
با اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی​ پس از پایان سوخت‌گیری خودرو، بلافاصله کارت سوخت خود را خارج نکنید، زیرا در این صورت در هر مرحله تقریبا ۱.۵ تا ۲ لیتر از سهمیه سوخت شما کم می‌شود.
در صورت استفاده نادرست از کارت سوخت احتمال از بین رفتن سهمیه کارت وجود دارد؛ بنابراین پس از سوخت‌گیری باید مراحل زیر
چاپ کارت پی وی سی برای کارت شناسایی  ، کارت ویزیت  ، کارت هدیه  ، کارت گارانتی  و کارت تخفیف  بسیار متداول است چرا که این نوع کارت ها باید با دوام باشند و رنگ ها را به بهترین شکل ممکن نمایش دهند. این ویژگی ها در این نوع خاص از پلاستیک کاملا رعایت شده و از همین رو، ما در داتکو چاپ کارت PVC را به تمام مشتریانمان پیشنهاد می‌کنیم.
بارکد 8 رقمی کارت موتور سيکلت همان کدی است که در پشت کارت موتور سيکلت درج شده است. این کد برای شناسایی موتور سيکلت یا استعلام خلافی آن مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که بارکد 8 رقمی کارت موتور سيکلت را با شماره VIN موتور مشابه ندانید. این دو از هم جدا هستند و هر کدام به صورت مجزا در پشت کارت خودرو و موتور سيکلت درج شده اند.

ادامه مطلب
 
 کدينگ یا رمزگذاری کارت PVC یکی از تکنیک‌های الکترونیکی برای هوشمند کردن و بالا بردن سطح امنیت آنهاست. این تکنیک شامل روش‌های کدينگ مختلف و رمزگذاری بر روی انواع مختلف قطعات دیجیتالی است که نقش بسیار مهمی در کارت‌های هوشمند ایفا می‌کنند.
 
* کلیات کدينگ کارت
 
عملیات کدينگ کارت یک فرایند پیچیده است که توسط دستگاه پرینتر کارت PVC صورت می‌گیرد. رمزگذاری کارت‌های PVCبه شکل‌های مختلف صورت می‌گیرد و هرکدام اطلاعات مختلفی بر روی کارت وارد می
فروش انواع پنل های پیامکی و کارت ویزیت های اینترنتییکی از امن ترین شرکت ها در زمینه فروش کارت های ویزیت انلاین و جذب مشتر برای شرکت ها و رستوران ها و تمامی کسب و کار های کشور پشتیبانی از تمام نقاط کشوری بدون محدودیت پیامکی و خرید کارت ویزیت انلاین با خرید کارت ویزیت انلاین می توانید شماره مشتری خود را در سایت ذخیره کنید و با ارسال پیام های تبریک  روز تولد یا اجناس جدید یا کلا های دیجیتالی خود انها را به مشتری های دائمی خود تبدیل کنید

شماره ه
تک تک بخش های اقتصادی یک منطقه با واژه تقویت مالی آشنا هستند.این تقویت مالی درهرمکانی یافت نميشود.
مملکتی که روی معادن طلاخوابیده بیشترازمملکتی که روی معادن نفت خوابیده ثروت دارد این ثروت بعنوان اعتباروتقویت مالی یایارانه تولیداستفاده ميشود.معادل آن کارت اعتباری درخزانه صادرمی‌شود.اصلاطلاجهت استخراج نیست جهت صدور کارت اعتباری وسندهست.یک منطقه به کشور دیگری فروخته ميشودباتمام فوایدی که دارد.این اقدام زمانی اهمیت پیدامیکندکه افراد مت
ابزار=یک حلقه کش نازک کاملا نرم  _  یک کارت ویزیت  _  یک قیچی کند.
 
 
 
حلقه کش را دور کارت بیندازید. سپس کارت را با قیچی از یک طرف به طرف دیگر به گونه ای ببریدکه مسیر قیچی از یک طرف به طرف دیگر
به گونه ای ببرید که مسیر قیچی عمود بر حلقه کش باشد. کارت دو تکه ميشود بدون آنکه آسیبی به کش برسد!
ویکومن
ویکومن یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده کارت های حافظه می باشد. شرکت ویکومن در آمریکا بوده و تجهیزات ذخیره سازی دارای استانداردی را ارائه می دهد. این شرکت در شهر کالیفرنیا و در منطقه والنسیا قرار دارد و با پیشرفت تکنولوژی توانسته است محصولات خود را به روز کرده و به بازار عرضه نماید. همه ما در هنگام کار، نیازمند تجهیزاتی جهت ذخیره سازی اطلاعات به روش های گوناگون هستیم. کارت های حافظه که با عنوان کارت های SD نیز در بازار معرفی می شو
محله نارمک در شهر تهران واقع شده است . این منطقه به صد میدان معروف است . میدان نبوت که در این منطقه در گذشته به هفت حوض معروف بوده ، به عنوان یک میدان اصلی و تجاری در این منطقه به حساب می آید .
این منطقه از محله های قدیمی شهر تهران است که در قدیم به آن ده نارمک می گفتند .
شرکت حمل بار ایرانکس فعالیت خود را در این منطقه آغاز نموده است و آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در این منطقه می باشد .
این شرکت به افرادی که در جستجوی یک ماشین مناسب برای حمل و جا
منظور از اخذ کارت بازرگانی فوری چیست؟
منظور از  اخذ کارت بازرگانی فوری  که کارت یا گواهی  معتبری است که تمامی شرکت های تجاری، تعاونی،تولیدی  و خدماتی براساس قوانین گمرکی کشور برای  واردات یا صادرات کالا به آن نیازمند می باشند؛ لذا اخذ کارت بازرگانی فوری جزو اامات این شرکت ها محسوب می شود. شرکت ها برای آنکه بتوانند در چارچوب قانون به فعالیت خود ادامه دهند موظف هستند برای اخذ کارت بازرگانی فوری اقدام نمایند و از این طریق مجوز لازم  را کسب
مای هایتی  برترین چاپخانه تخصصی چاپ کارت (pvc) که در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی مانند کارتهای اینترنت، تلفن، کارت پرسنلی، کارت بلیط، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل تردد، کارت دانشجوئی، . کارت پرینتر هایتی  . ریبون هایتی  کارت شهر بازی و … فعالیت می کند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال ( مستقیم و غیر مستقیم ) می باشد و هم اکنون مدعی اولین و برترین کیفیت چاپ و تولید انواع کارتهای pvc می باشد. همچنین جهت برآورده کردن نیاز سازمان های بزر
توضیحات ریبون رنگی هایتی YMCKO ریبون رنگی هایتی YMCKO برای چاپ رنگی روی کارت PVC توسط پرینتر هایتی hiti cs200 ، با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال مستقیم مورد استفاده قرارمیگیرد. ریبون رنگی YMCKO هایتی دارای پنج لایه است: Y زرد – M قرمز – C آبی – K مشکی و O که یک لایه شفاف در پایان عملیات چاپ بر روی کارت ایجاد میکند و باعث ماندگاری بیشتر چاپ خواهد شد. 
مشخصات ریبون رنگی هایتی YMCKO با این ریبون میتوانید ۲۰۰ عدد کارت pvc دو رو یا ۴۰۰ عدد کارت pvc یک رو را چاپ کنید با
ارائه دهنده انواع کارت پرسنلی 
نمونه کارت شناسایی با کیفیت ، نمونه کارت پرسنلی با کیفیت را از ما بخواهید . 
چاپ کارت شناسایی با کیفیت
شرکت داتکو از سال 83 به صورت تخصصی در زمینه انواع چاپ کارت PVC فعالیت میکند و توانسته نماینگی فارگو را در ایران اخذ نماید . اگر میخواهید برای پرسنل خود کارت شناسایی تهیه کنید که به نوعی با آن کارت حضور غیاب و کارت هویتی آن های نیز باشد میتوانید با متخصصین ما در داتکو تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را از ما بپرسی
انواع چاپ کارت PVC پرسنلی 
چاپ کارت PVC پرسنلی انواع مختلفی دارد. چاپ دیجیتال و چاپ افست. مشخصات فایل در این دو چاپ با هم تفاوت دارد به عنوان مثال در چاپ دیجیتال باید با فرمت RGB و در چاپ اقست با فرمت CMYK باید ذخیره شود و ضخامت کارت  پی وی سی پرسنلی 760 میکرون می باشد.
برای چاپ کارت پی وی سی  و تیراژ بالای 500 عدد اگر اطلاعات متغیر نباشد از چاپ افست استفاده ميشود.در صورتی که اطلاعات کارت پرسنلی متغیر باشد با استفاده از دستگاه HDP5000 که خصوص چاپ کارت PVC پرسن
چاپ کارت ویزیت لمینیتی
این کارت ویزیتها بر روی کاغذ ۳۰۰ گرم چاپ شده و بر روی دو طرف کاغذ لمینیت مات یا براق 170 میکرون کشیده ميشود، این روکش استحکام فوق العاده از لحاظ خم شدن همچنین محافظت از کارت را داراست، جدای از اینکه کارت ویزیت لمینیت به صورت خام تولید ميشود برای خاص‌تر شدن کارت ویزیت انواع خدمات پس از چاپ مانند یو‌وی موضعی برجسته، طلاکوب و یا ترکیبی از این دو تکنیک وجود دارد که در لیست زیر عرضه شده است.شما میتوایند کارت لمینیت را فقط بر
چاپ کارت پی وی سی یا به صورت دیجیتال و یا افست انجام می‌شود. در روش دیجیتال با دستگاه چاپ کارت پرسنلی  ، کارت خام  داخل دستگاه قرار می‌گیرد و باقی مراحل را کارت پرینتر انجام می‌دهد. در نهایت کارت چاپ شده از دستگاه خارج می‌شود. این عملیات کمتر از پنج دقیقه زمان می‌برد اما چاپ کارت در تیراژ بیشتر از 200 عدد با این دستگاه‌ها از نظر اقتصادی به صرفه نیست
چاپ کارت به روش افست مقرون به صرفه تر است اما حداقل تیراژی که با چاپ افست کارت پی وی سی چاپ م
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
 
دانلود
با کلاس،کارت ویزیت psd،کارت ویزیت با عکس،کارت ویزیت با فلش مموری،کارت
ویزیت با کورل،کارت ویزیت با چوب،کارت ویزیت لپ تاپ،کارت ویزیت بتن
آماده،کارت ویزیت بتن،کارت ویزیت بته جقه،کارت ویزیت بتن ریزی،کارت ویزیت
با فرمت psd
چاپ کارت پی وی سی در ضخامت‌های 500 و 760 میکرون مرسوم تر است، با این حال نمونه کارت های پی وی سی  داتکو هیچ محدودیتی در این باره ندارند. کارت PVC با ضخامت 500 میکرون برای چاپ کارت ویزیت، و کارت PVC با ضخامت 760 میکرون برای چاپ دیجیتال کارت پرسنلی استفاده می‌شود.
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل ميشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
 
دانلود
ویزیت بدون روکش،کارت ویزیت برای آرایشگاه نه،کارت ویزیت بزرگ،کارت
ویزیت اندازه بزرگ،کارت ویزیت معماران بزرگ،کارت ویزیت بستنی فروشی،کارت
ویزیت بستنی،کارت ویزیت بسیار شیک،کارت ویزیت بسیار زیبا،کارت ویزیت بستنی
ل
کارت پارکینگ
چاپ کارت پارکینگ | چاپ کارت پارکینگ هوشمند | کارت پارکینگ
چاپ کارت پارکینگ | چاپ کارت پارکینگ هوشمند | کارت پارکینگ
برای سرعت بخشیدن به روند کاری پارکینگ می باشد این کارت ها برای وسایل نقلیه برای استفاده از پارکینگ های عمومی، پارکینگ طبقاتی و مورد استفاده قرار می گیرد.این روش های برای حذف هزینه در ثبت اطلاعات پارکینگ می باشد و همچنین تخلفات و توقف اتومبیل هنگام  ورود و خروج به پارکینگ را کاهش می دهد  مدیریت پارکینگ  راحتتر به 
کمک فنر موتور سيکلت چیست؟ کمک فنر یک سیستم ارتجاعی از قسمت تعلیق موتور سيکلت است که وظیفه آن کنترل ضربات ناشی از فراز و نشیب های سطح جاده هنگام رانندگی میباشد. به طور خلاصه کمک فنر نمیگذارد که سطح نا صاف جاده ها به آرگونومی بدن موتور سوار آسیب برساند. بعضی از کمک فنر ها مانند کمک فنر موتور تریل باید ارتجاع بیشتری داشته باشند زیرا این نوع موتور سيکلت در سطوح کوهستانی که فراز و نشیب های سخت تری دارد رفت و آمد میکنند. کمک فنر موتور تریل یکی از نر
فروش کارتخوان سیارپکس مدل pax s90
ویژگی دستگاه های سیار
فروش موبایل پوز مدل پکس d200
محصولات CASTLES
قابل توجه رانندگان اسنپ و تپسی
صاحب یک دستگاه کارتخوان بی سیم شوید، حتی بدون پروانه کسب یا داشتن مغازه
فروش کارتخوان بیسیم مدل verifone 670
فروش کارت خوان سیار وری فون 675
فروش دستگاه کارتخوان سیار مدل Szzt8210
فروش کارت خوان سیار وریفون 680
زمان واریز پول به حساب پس از کشیدن پوز ۲۴ ساعته شد؟
11 فن بازاریابی و فروش دستگاه کارت خوان سیار
10 ویژگی یک کارشناس فروش حر
در این پست می‌خواهیم یک بار دیگر چند نمونه کارت پرسنلی منحصر به فرد به شما معرفی کنیم. از آنجایی که کارت پرسنلی نقش موثر و مهمی در سازمان ها و شرکت های مختلف دارد. از این نظر طراحی کارت پرسنلی و کارت شناسایی مهم و تاثیر گذار است
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود
 
با کلاس،کارت ویزیت psd،کارت ویزیت با عکس،کارت ویزیت با فلش مموری،کارت
ویزیت با کورل،کارت ویزیت با چوب،کارت ویزیت لپ تاپ،کارت ویزیت بتن
آماده،کارت ویزیت بتن،کارت ویزیت بته جقه،کارت ویزیت بتن ریزی،کارت ویزیت
با فرمت psd
*شایعه سهمیه بندی بنزین از فردا شب*
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران: هنوز هیچ مصوبه‌ای درخصوص سهمیه بندی بنزین به ما ابلاغ نشده است
زیبا اسماعیلی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما ضمن تکذیب برخی شایعات درباره افزایش قیمت بنزین از ساعت ۲۴ امشب گفت: تاکنون چنین چیزی به ما ابلاغ نشده است.
وی با اشاره به اینکه روند ثبت نام کارت سوخت از مالکان خودرو‌ها و موتور سيکلت‌های فاقد کارت سوخت همچنان ادامه دارد، گفت: مردم برای اطلاع از
به گزارش خبرنگار اقتصادی  شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران دقایقی پیش اطلاعیه جدیدی در خصوص کارت سوخت صادر کرد. متن این اطلاعیه که اطلاعیه شماره 10 این شرکت بوده، بدین شرح است:
"به اطلاع تمام هموطنان عزیز می‌رساند از امروز چهارشنبه 17 مهر ماه تا پایان روز سه‌شنبه 30 مهر ماه، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت علاوه بر رمز جاری کارت‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت معتبر است.
بنابراین
این
کارت ویزیت به صورت لایه باز وکتور با کیفیت بسیار عالی و قابلیت ویرایش
کامل در نرم افزارهای گرافیکی است. از این طرح لایه باز می توانید در طراحی
انواع کارت ویزیت های شخصی،اداری، شرکتی و سایر مشاغل استفاده کنید.
دانلود

 
تغذیه،کارت ویزیت تفلون،کارت ویزیت براق و مات،کارت ویزیت سلفون و
لمینت،کارت ویزیت تقویم دار،کارت ویزیت تقویمی،کارت ویزیت تقویم،کارت ویزیت
و تقویم،کارت ویزیت تکنسین دندانپزشکی،کارت ویزیت تک رو،کارت ویزیت
تکواندو،ک
فروشگاه گیفت کارت سل www.giftcardcell.com  به عنوان معتبرترین وبسایت فروش گیفت کارت در ایران شروع به کار کرد و مفتخر خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان است.
انواع گیفت کارت
گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند و گیفت کارت هر شرکت با نام همان کمپانی یا شرکت نام گذاری شده است. مثلا شرکت اپل گیفت کارت آیتونز را عرضه میکند که از این گیفت کارت برای خرید کتاب،موسیقی،نرم افزلر، بازی و. در فروشگاه بزرگ آیتونز استفاده ميشود.
از جمله محصولات قابل ارائه در این وبسایت به

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها