نتایج جستجو برای عبارت :

پیدا طلا گم شده

قبلا ها وقتی یک گدا جلویم سبز می‌شد، یا سر چهار راه چند نفر می‌خواستند چند شاخه گل بهمان بفروشند.زیاد برایم اهمیت نداشت.می‌گذشتم از کنارشان.و شاید گاهی سرم را مینداختم پایین که یک وقت عذاب وجدان نگیرم.
ولی الآنالآن.فقط خود خدا می‌داند که چه‌قدر از پول تو جیبی هایم صرف همین هایی که جلویت التماس می‌کنند می‌شود.جلوی آن مرد بزرگی که التماس می‌کند خانوم توروخدا بخر از صبح ی دونه هم کاسبی نکردم.جلوی آن مردی که می‌گوید خانوم .ال بل.
راه دشوار است و باید همسفر پيدا کنم عارفی صاحب دل و صاحب نظر پيدا کنم جاده پر پیج و خم است و باید ازآن بگذرم راه را با خوردن خون جگر پيدا کنم هرکدام از همرهانم از مسیری رفته اند کاش از حال رفیقانم خبر پيدا کنم گرچه سرمست از شرابی سرخ و چندین ساله ام باید از این می رفیقی کهنه تر پيدا کنم چون که لطف شیخ و زاهد گاه هست و گاه نیست می روم تا اینکه یاری معتبر پيدا کنم بنده ی آنم که در محراب عشقش روز و شب دست و پا گم میکنم تا بال و پر پيدا کنم یارب از تردام
اگه خدا گذاشته تو رو توی یه سختی که، داری هِی دو دوتا چارتا می کنی !! که راه در رو ازش پيدا کنی اما پيدا نمیشه  
 
حکمتی داره که هنوز نگرفتی  
بی خیال اون سختی شو
 
یه چیز دیگه که هست رو سعی کن ببینی
اینا کُدهایی هستن که بهت می دن، بتونی راه رو پيدا کنی  
 
خدایا یادم بده که همه چی دست خودته همه چی 
 
 
Euforia رو گوش کردم و تماشا کردم و در عکس ها و فن آرت ها غرق شدم و عکسای خوب پيدا کردم و حس بهتری پيدا کردم. باید به هر حال به هر چیزی چنگ انداخت برای ذره ای حتی حس بهتر پيدا کردن. 
Seasaw رو هم تماشا کردم باز :) یونگی دوست داشتنیه :) زیاد. 
میتونم بگم که الآن پيدا کردن یک عکس دوتایی از کوک و شوگا بهم حس خوبی داد! در هر حال اما قشنگ ترین و واقعی ترین هنوز کوکمینه و من دوستشون دارم ^^ 
روزی پسر بچه ای در خیابان سکه ای یک سنتی پيدا کرد . او از پيدا کردن این پول ، آن هم بدون هیچ زحمتی ، خیلی ذوق زده شد. این تجربه باعث شد که بقیه روزها هم با چشمهای باز ، سرش را به سمت پایین بگیرد(به دنبال پول بیشتر و گنج!). 
او در مدت زندگیش ، 296 سکه یک سنتی ، 48 سکه پنج سنتی ، 19 سکه ده سنتی ، 18 سکه بیست و پنج سنتی و 12 اسکناس مچاله شده یک دلاری پيدا کرد! یعنی در مجموع سیزده دلار و هفتاد شش سنت . 
ادامه مطلب
با یه دنیا تلاش، یه عاااالم تلاش، تیکه های گم شده و پخش وجودمو  اینور و اونور دارم می گردم و پيدا می کنم.
چه هااااا کشیدم تا خودمو پيدا کنم. چه ها کشیدم.! و هنوز هم پيدا نشدم!
.
.
.
هع آه.
 
می گردم
می گردم
می گردم
و باز می گردم
کار ما تا آخر دنیا جست و جوهاستما آدما پاره های گمشده ی وجود همیم؟ :) چه اونچه از چند سال قبل گم کردیم و چه از ازل. تا که خود ازلیمونو یادمون بیاد. یا شاید قبل تر از اون(فک کنم که توی ازل وما یکی نبودیم اما مطمین نیستم). که ه
عشق و ادم مورد علاقه من مثل اینکه چند تا کودک بی سرپرست و چند تا اقای بی بضاعت که در شرف کارتون خوابی بودن رو سالهاست داره حمایت میکنه! یکیشون حتی کار خوب پيدا کرده و الان پروموت شده!
واو!!!
واقعا ادمها شبیه های خودشون رو پيدا میکنن. این رو اعتقاد قلبی دارم بهش.
خدایا ادمها وقتی میان کانادا گدا میشن و ترسو
ولی همچنان توی بقیه جاهای دنیا ادم حسابی پيدا میشه!
امروز به یکی از کتاب فروشی های بزرگ رفتم
خیلی تلاش کردم کتابی پيدا کنم که منو بگیره تا بخرم و بخونم
ولی عجیبه
متاسفانه اون مدل کتابی که حرفی برای گفتن داشته باشه 
و جاذبه ای منحصر بفرد برای خوندن
پيدا نکردم
.
فردا صبح دوباره امتحان می کنم
امیدورام کتابی پيدا کنم
که دیوونم کنه
که بخوام بخونم
که نتونم زمین بگذارمش
حکمتی برای فهیمان : یارو داشته دنبال جای پارک می گشته اما پيدا نمی کرد! در همون حال گشتن به خدا میگه: خدایا اگه یه جای پارک برام پيدا کنیا من نماز می خونم، روزه می گیرم که یه دفعه یه جای پارک می بینه و به خدا می گه! خدا جون نمی خوادخودم پيدا کردم
هو
برای آن که سِیر [برزخ] برای سالک پیش بیاید عظمت روح شرط است. اگر روحت عظمت پيدا کرد بر تو حقایقی کشف می شود و مشاهدهٔ روح پيدا می کنید ، گدایی درِ خانهٔ حق عظمت روح هاست پس عظمت پيدا کنید تا روحت [پس از مرگ] محتاج و گرفتار نشود ، به شریعت محمدی و طریقت علوی عمل کنید تا مشاهدهٔ روح پیش آید. روح تو وقتی پر و بال پيدا می کند که تزکیه ای در کار باشد ، یک کمی حرکت کنید تا حقیقت خودتان را دریافت کنید. چرا نیروی وجود خودتان را درک نمی کنید؟ آفریده شده ای
فسیل‌های بزرگ لاک‌پشت‌ها از میلیون‌ها سال پیش در منطقه گرمسیری آمریکای جنوبی کشف شده‌اند. اولین بار در دهه ۱۹۷۰ دانشمندان این لاک پشت‌ها را کشف کردند ولی با توجه به محدود بودن شواهد باستان شناسی در آن زمان مطالعات آن‌ها ادامه پيدا نکرد. ولی به تازگی دانشمندان به یافته‌هایی در آمریکای جنوبی دست پيدا کرده‌اند که روند کاری آن‌ها را تغییر داده است.
ادامه مطلب
هو
برای آن که سِیر [برزخ] برای سالک پیش بیاید عظمت روح شرط است. اگر روحت عظمت پيدا کرد بر تو حقایقی کشف می شود و مشاهدهٔ روح پيدا می کنید ، گدایی درِ خانهٔ حق عظمت روح هاست پس عظمت پيدا کنید تا روحت [پس از مرگ] محتاج و گرفتار نشود ، به شریعت محمدی و طریقت علوی عمل کنید تا مشاهدهٔ روح پیش آید. روح تو وقتی پر و بال پيدا می کند که تزکیه ای در کار باشد ، یک کمی حرکت کنید تا حقیقت خودتان را دریافت کنید. چرا نیروی وجود خودتان را درک نمی کنید؟ آفریده شده ای
برای موارد زیر، search by image گزینه ی خوبی ست :
1- پيدا کردن عکس اصلیِ عکسی که فکر می کنیم فتوشاپ شده
2- پيدا کردن اسم یک نفر از روی عکسش
3- پيدا کردن اسم و آدرس یک مکان
4- (فعلا، مهم ترین !) چک کردن صحت انتسابِ یک عکس به خبر مورد نظر
و .
راحت ترین روش برای جستجو بر مبنای عکس، drag & drop است (یعنی با ماوس، عکس مورد نظر را بگیریم و بندازیم تو گوگل کروم) 
الآن چشمم خورد به ماه، دیدم نصفه است. درصورتی که سر شب کاملا گرد بود! طوری که دخترخالم داشت براش میخوند: "یه ماه داریم قل قلیه"
یهو گفتم: عه ماه گرفته!
جایی هم اعلام شده یا من اولین کسی هستم که متوجه شده؟! :دی
ب.ن: وای الآن یکی از همکلاسیامو که ده ساله گمش کردم و دنبالش میگردم، تو یه گروه تلگرامی پيدا کردم! خیلی اتفاقی پیامشو دیدم و از پروفایلش شناساییش کردم. اسمش رو یه چیز دیگه نوشته بود، چهره اش هم عوض شده، از رو ع و پدرش شناختمش! چقدر هیجا
1️⃣0️⃣ دلایل خالی شدن باتری به صورت یکباره :
ابتدا ما باید رفتار باتری خود را برای پيدا کردن مشکل پيدا کنیم، باید دلایل خالی شدن باتری به صورت یکباره را تشخیص دهیم. حال راه های پيدا کردن را به ترتیب خدمتتون معرفی میکنیم.
ادامه مطلب
من شدیدا آدم مزخرفی در انتخاب بک گراند برای دستگاه های مختلفی هستم. شاید ببینید دوساعت بگردم و ۱۰ تا عکس هم ذخیره کنم ولی ب نتیجه نرسم و هرچی بزارم دوسش نداشته باشم. انگار  درست فیت نمیشه!
من چند ماه پیش پس از گشتن های بی نهایت دوتا عکس خوب پيدا کرده بودم و گزاشته بودم برگراند و با خوشحالی باهاشون زندگی میکردم تا اینکه امروز در اثر یک اقدام داغانی بکگراند هام ب چیز های دیگه ی تغییر پيدا کرد‌
الان  چیز جدید خوبی پيدا نکردم و ن دیگ اون قبلیا
به تازگی ماست یونانی در میان مردم محبوبیت زیادی پيدا کرده است و اکثر ورزشکاران هم به خوردن این نوع ماست روی آورده اند. همچنین در بیشتر سوپرمارکت ها هم می توانید آن را پيدا کنید. این نوع ماست غلیظ، خامه‌ای و سرشار از پروتئین است که با خوردن آن می‌توانید کاهش وزن پيدا کنید.
 
ادامه مطلب
اینا رو تو کیفم پيدا کردم.انگار مدتهاست اونجا منتظر پيدا شدن بودن.
با محدثه نشسته بودیم، از میون صدف‌ها خوشگلترهاش رو جدا میکردیم.همین بود خوشبختی
+دیشب که احتمال جنگ داشت جدی و جدی تر میشد، از همه ی خواسته ها و کارای انجام نداده ام گذشته بودم و دلم میخواست قبل از هر اتفاقی دوباره اونجا بشینیم و صدف پيدا کنیم.
اومدم در نقد روشنفکری مطلب نوشتم، امّا الآن هرچی می‌گردم یک وبلاگ درست و درمان که نویسنده‌ش روشنفکر باشه پيدا نمیکنم!!!
خیلی گشتم!!! فقط دوسه تا پيدا کردم!!! خداوکیلی اگر کسی چنین وبلاگی سراغ داره معرفی کنه!!!
یه تبریکی هم به بچّه مذهبی‌ها بگم! انصافا غنای منطقی و فکری وبلاگ‌های مذهبی بیشتر بود!!! واقعا روحم شاد شد!!!
من به این جوانان امیدوارم!!!

إن شاء الله باز هم میگردم، اگر چیزی پيدا کردم، ادامه‌ی مطلب رو فردا منتشر میکنم!!!
در این عالم (طبیعت) اگر کسی چیزی رو بخواد به دست ما برسونه باید آدرس ما رو بدونه.
مثلا بدونه از کل عالم طبیعت باید کهکشان راه شیری رو پيدا کنه
از کل این کهکشان باید منظومه شمسی رو پيدا کنه.
از کل این منظومه باید کره زمین رو پيدا کنه
از کل کره زمین باید ایران رو پيدا کنه.
از کل ایران مثلا استان اصفهان رو پيدا کنه.
از کل اصفهان باید شهر کاشان رو پيدا کنه.
از کل کاشان باید محل زندگی من رو پيدا کنه و .
این آدرس وطنهای بهم پیوسته من در عالم ماده هس
به نام نامی‌الله
# مجالس+
# دیوار نوشت
 
هر وقت پایان محرم میشود پيدا
این دل بهم میریزد و غم می‌شود پيدا
من گشته‌ام، در هیچ جا پيدا نخواهد شد
حال خوشی که زیر پرچم میشود پيدا
اصلا به سیصد سال توبه احتیاجی نیست
آدم! در این‌جا قرب آدم میشود پيدا
باید برای گریه دل را گردگیری کرد
در گردگیری گریه کم‌کم میشود پيدا
از روضه آب فراتی که نخوردی تو
در صورت هر کس دو زمزم میشود پيدا
چیزی نمیفهمم فقط اینقدر میفهمم
در کربلا حتی خدا هم میشود پيدا
چه عاشقانی د
بعضی آدم ها منطقی پيدا می کنند که نه به زندگی بعد از مرگ و نه دعا و .اعتقاد ندارنداما همین آدم ها وقتی که به عشقی نرسند آرزوشون این میشه که بتونند منطقی رو‌ پيدا کنند تا کمکشون کنه تا به زندگی بعد مرگ اعتقاد پيدا کنند آخه تمام درمان این دردها همین میشه.
 جالبه که همین آدم ها با تمام بی اعتقادیشون واسه خوشبختی و آرامش کسی که دوست دارنش دعا می کنند.
درسته که عشق اونا یک طرفه و حتی غیر منطقی هست ولی خوب نمی توانند به طور کامل از خاطره تجربه این ن
روزی پسر بچه ای در خیابان سکه ای یک سنتی پيدا کرد . او از پيدا کردن این پول ، آن هم بدون هیچ زحمتی ، خیلی ذوق زده شد. این تجربه باعث شد که بقیه روزها هم با چشمهای باز ، سرش را به سمت پایین بگیرد(به دنبال پول بیشتر و گنج!). 
او در مدت زندگیش ، 296 سکه یک سنتی ، 48 سکه پنج سنتی ، 19 سکه ده سنتی ، 18 سکه بیست و پنج سنتی و 12 اسکناس مچاله شده یک دلاری پيدا کرد! یعنی در مجموع سیزده دلار و هفتاد شش سنت . 
در برابر به دست آوردن این مقدار پول ، او زیبایی دل انگیز 25580 ط
  وقتى ما به آخر خط مى‌رسیم و درک مى‌کنیم که چه با موادمخدر و چه بدون آن، نمى‌توانیم مثل یک انسان زندگى کنیم، همگى با یک مسئله بغرنج روبرو هستیم. آیا کار دیگرى مانده است که انجام نداده باشیم ؟
 این‌طور به نظر مى‌رسد که دو راه بیشتر نباشد، ما یا مى‌توانیم به بهترین نحو ممکن روانه عاقبت تلخ خود یعنى زندان، تیمارستان یا مرگ شویم و یا راه تازه‌اى براى زندگى پيدا کنیم. درگذشته، تعداد بسیار کمى از معتادان شانس پيدا کردن راه دوم را داشته‌اند، ا
رین: روی صفحه سفید دل لکه می افتد. با گناههای گاه و بیگاه قلب صاف و پاک را کثیف می کنی! یک قلب صیقلی زنگار می گیرد.
زیغ: وقتی خلاف ادامه پيدا کند، دل از راه اصلی خودش که رفتن به سمت حق بوده منحرف می شود.
طبع: وقتی انحراف ادامه پيدا کند، کفر اتفاق میفتد. بر قلب مهر کفر زده می شود.
+ امان از روزی که مهر به قلب
۱. امروز جلسه داشتیم و راجع به پارادایم شیفت یاد گرفتم. . که میگه چجو ذهن باز داشته باشی و بتونی باورای غلطتو پيدا کنی بعد اونا رو کم کم تغییر بدی و الگوهای ذهنیتو که باهاش جهانو میبینی عوض کنی
۲. رفتم تو شهرکتاب و کتابای باحال پيدا کردم [the school of life]
۳. چیپس و ماست موسیر
امیدواری نویسنده‌ی کتابی که دارم ترجمه می‌کنم، هم خوشحالم می‌کنه و هم قلبم رو به درد میاره. فکرشو بکن، با یه سری آدم تو شرایط و جایی باشی که امیدی به نجات پيدا کردن ازش نیست، هیچ امیدی، ولی تو امیدوار باشی، و خب از اونجایی که داستانش واقعیه می‌دونم خودش در آخر نجات هم پيدا می‌کنه واقعا، ولی بقیه. واقعا بعید می‌دونم. شاید یه کورسوی امیدی برای نجلت پيدا کردن خودش بوده اون روزا، ولی برای بقیه، برای رفیق بغل دستیش‌ واقعا نه. و وقتی که نویسند
عصر روز اول مسیر اربعین بود که با محمدحسین رفتیم یه چندتا عمود بعد عمود 285 ، یک موکب پيدا کردیم. عمود 285 مراسم حاج آقا پناهیان و حاج مهدی رسولی بود. یکی از موکب های آستان قدس بود. خیلی مراسم خوبی بود و ی حاج مهدی و روضه خوانی اش هم عالی تر.بعد تموم شدن مراسم برگشتم موکب برای استراحت. متوجه شدم گوشی ام رو جا گذاشتم اون جایی که نشسته بودم. یک ذره نگران نشدم شاید پيدا نشه با اینکه موکب خیلی شلوغ بود و هم خانوما بودن و هم آقایون. خلاصه یه بخشی بو
سلام امروز میخوام بهتون برنامه ای معرفی کنم که خیلی برای کرک ها بدرد بخوره این برنامه کاری میکنه که خیلی کم برنامه ای پيدا میشه که این کار رو انجام بده این برنامه کمبویی که شما دامپ کردید رو ان هش میکنه اگه دقت کرده باشید بعضی از کمبو هایی که دامپ میکنید یه رمز طولانی عجیب غریب دارن این برنامه الگوریتم اون هارو پيدا میکنه و رمز رو از داخل اون پيدا میکنه
ادامه مطلب
به نام بخشنده بزگ داور بر حق به نام خداوند ایثار و انصاف
خارم اگر از خاری خارم تو مپنداریدانم که مرا با گل یکجا تو نگهداریگل راتوبه آن گوئی کزعشق معطرشدآن گل که فقط گل بود درحادثه پرپرشدسودای تورا دارم من از دل و از جانمگفتند که پيدا شو دیدند که پنهانمگفتند که پيدا کن خود را و تو را با همگفتم که پيدا هست در هر نفسس آدمپيداست و من پنهان من در تن واو در جانیک آن نظری کردم در خود گذری کردمدیدم که نه در دوری نزدیک تر از نوریدر راه عبور از تو من این ه
بهم گفتی راهی پيدا می‌کنی تا باهم از این هزارتو نجات پيدا کنیم. وقتی تنهایی ازش بیرون رفتی، من هم تمام راه اومده رو به مرکز هزارتو برگشتم. حالا همه هزارتو متعلق به منه و هرکسی که درونش قدم بگذاره، تا ابد بین پیچ و خم‌هاش رها میشه.
 ★مسیرهای درست در زندگی را پيدا می‌کنید★باعث تقویت حافظه میشود★خواب بهتری را تجربه خواهید کرد★علم و اگاهیتان افزایش پيدا میکند★جذاب تر و قابل اعتماد تر دیده میشوید★فن بیان شما تقویت میشود★گفتگو های شما با خواندن کتاب بهتر میشود
سلام.این سایت نکته ای دارد که باید توجه کنید
اگر فیلم یا سریال مورد نظر را پيدا نمیکنید:شاید روزانه فیلم یا سریالی پخش بشود که شما میخواهید آن را پيداکنید اما در صفحه اول نمیتوانید آن را پيدا کنید باید از طریق پایین صفحه به دنبال کلمه بعدی بگردید و بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه بعدی منتقل شوید و فیلم و سریال مورد نظر را پيدا کنید
اگر سوال و انتقاد و پیشنهادی دارید میتوانید از طریق راه زیر بامن درمیان بگزارید
تلگرام:nimak13842005@
اینستا:nima_k84
دوماه پیش رفته برا کار بهش گفتن تعطیلاته عیده فعلا کار نیست.بالاخره بعد دوماه و نیم تونسته یه کار پيدا کنه طرف زنگ زده گفته پاشو بیا، لباس کار هم بیار مشغول شوسه روز نگذشته بهش گفتن ماه رمضونه و فعلا کار نیست.نمیدونم این اوضاع تا کی ادامه پيدا میکنه.
چطور فردی رو پيدا کنم که دوست دارم؟اغلب افرادی که ازدواج نکردند یا در روابط خوبی نیستند معمولا میگن من چطور میتونم اون فردی رو پيدا کنم که مثل خودم باشه و چیزایی که دوست دارم توی اون رابطه اتفاق بیوفته؟برای رسیدن به چیز هایی که میخوایم باید نیروی جذابیت درونی مون رو بالا ببریم تا با آدم های بهتری در زندگیمون رو به رو بشیم و هم خودمون از زندگی با اون افراد لذت بیشتری ببریم و هم دیگران از بودن با ما لذت ببرند.این خودش یک لذت بزرگ هست که فرد بدون
تو کوچه پس کوچه ها ی قدیمی دور حرم نمیدونی چی انتظارتو میکشه درست عین زندگی یهو میری تا ته یک کوچه بعد کلی پیچ میفهمی بن بست بوده یا یهو یه کوچه باغ پيدا میکنی یا یه جا یه کوچه پيدا میکنی و می پیچی و خب چند بلوک رو تو یه دقیقه دور میزنی . بر عکسِ خیابون کشی های منطقیِ محله ی های نوساز که 2 به علاوه 2 توش همیشه 4 میشه نه کمتر نه بیشتر
جسد دختر ۵ ساله بیدگلی در رودخانه علوی پيدا شد↙️ آخرین مفقودی سیل اردهال، ساعت ۳ بامداد در پشت سد کوچک خاکی رودخانه حدفاصل علوی تا علی‌آباد کشف شد.این دختر ۵ ساله که جنازه مادرش نیز چند ساعت زودتر در فاصله ۵۰۰ متر پایین‌تر پيدا شده بود، با تلاش نیروهای امدادی و مردم کشف شد.شایان ذکر است، سیل کم‌سابقه اردهال که به سیل دره قتلگاه مشهور است، حدود ساعات افطار روز هشتم رمضان جاری شد و علاوه بر خسارات مالی، جان یک زن جوان و یک دختر را گرفت.
دیر شده بود.
به خدا گفتم لطفا کمک کن سر وقت و قبل شروع سخنرانی به مراسم برسیم.
خداروشکر ترافیک نبود و در بین راه از امام رضا خواستم یه جاپارک خوب بی دردسر هم پيدا کنم و شروع کردم به فرستادن صلوات.
خداروشکر هم به موقع رسیدیم و هم جای پارک خوب پيدا شد.
خدایا ممنونم
امام رضا ممنونم
کسی توی خونه بهم نمیگه مهندس، بیرون هم کسی رو عادت ندادم که بگه.
خانواده هم حس میکنن روز مهندس رو نباید بهم تبریک بگن.
اولین جلسه‌ای بود که داشتیم.
گفت خواب دیده.
خواب دیده که شهید باکری یه مهندس رو میفرسته کمک‌شون.
میگفت بعد خوابش با من آشنا شدن.
گفتم چرت نگو! بچه‌ها داره الکی آسمون ریسمون میبافه بریزین سرش!
راستش اون روز تعریف مهندس برام عوض شد!
اسم مهندس که میاد یاد یک نفر میفتم.
شهید مهدی باکری
روزت مبارک جوانمرد!

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها