نتایج جستجو برای عبارت :

پوست شیر قسمت ۸

 
 اسیدهای چرب لینولئیک ، پالمیت ، استئاریک و اولئیک ، ترکیباتی هستند که روغنها را بر روی پوست شما تعادل می دهد
ویتامین های A ، E و F ، ویتامین های آنتی اکسیدانی که باعث گردش خون و رشد سالم سلول های پوست می شوند
تری گلیسیرید ، قسمت چربی پوست شما را تغذیه کرده و شرایط آن را تغذیه می کند
استیل استر ، قسمت مومی شی باتر باعث رطوبت پوست و مرطوب شدن آن می شود
ادامه مطلب
پوست ترکیبی
در پوست‌های ترکیبی پیشانی و بینی چرب است در حالی که قسمت‌های دیگر پوست مانند گونه‌ها خشک و تمیز است. پوست ترکیبی هم بخش‌های چرب دارد و هم بخش‌های خشک، برای همین هر قسمت نیازمند روش مراقبت خاص خود است.
ادامه مطلب
بهترین درمان گیاهی غده های چربی زیر پوستغده های چربی زیر پوست در قسمت‌های مختلف پوست به شکل برآمدگی‌های دایره‌ای‌شکل، در اندازه‌های مختلف به چشم می‌خورند. این غده‌های نرم و گاهی هموار، معمولا روی پوست سر، گوش‌ها، صورت و بازو دیده می‌شوند، هرچند ممکن است آنها را در قسمت‌های دیگر بدن هم ببینید.
کیست‌های چربی از غدد چربی بدن ناشی می‌شوند و حاوی چربی هستند. کیست‌های چربی به دلایلی از جمله بسته شدن غدد چربی، متورم شدن فولیکول مو و تولی
پوست مختلط به طور همزمان دو یا چند نوع وضعیت پوستی مختلف در برمی‌گیرد.
افرادی که پوست مختلط دارند بعضی از قسمت‌‏های پوستشان خشک و پوسته‌پوسته
است و وسط صورتشان یعنی بینی، چانه و پیشانی که به آن ناحیه T می‌گویند،
چرب است. در پوست‏‌های مختلط به طور هم زمان چین و چروک، جوش، روزاسه و
خشکی پوست مشاهده می‌‏شود. پوست مختلط یکی از رایج‌ترین انواع پوست‏‌ها
است. مراقبت از این نوع پوست کمی سخت است

کلیک بقیه مطالب
                             
ماساژ و پوست
 
ماساژ پوست جریان خون زا تحریک می کند، در سلانتی و قابلیت ارتجاعی پوست نیز نقش مهمی دارد. 
استفاده از زوفن های مغذی و مالش پوست همچنین به حذف سلول های مرده سطح پوست و آب رسانی بهتر آن کمک می کنند.
 
روش های سفید کردن پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از نظر پزشکی ، نی
چه عواملی باعث ایجاد پوست خشک می شود ؟
 
خشکی پوست ، که بعضاً به عنوان پوست خاکی شناخته می شود ، می تواند قسمت های مختلف بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای برخی افراد ، خشکی پوست فقط یک اذیت جزئی است. برای دیگران ، می تواند منجر به خارش ناراحت کننده ، ترک خوردگی یا سوزش شود. دلایل زیادی برای پوست خاکی وجود دارد ، از آب و هوا تا شرایط اساسی پزشکی.
بیایید برخی از دلایل پوستی پوست ، نحوه درمان آن و راه های جلوگیری از آن را بررسی کنیم. همچنین عادات رو
پوسته پوسته شدن پوست و علت های آن :
پوسته پوسته شدن چیست؟
پوسته پوسته شدن پوست از بین رفتن لایه بیرونی اپیدرم در پوسته های بزرگ و در مقیاس است. پوست خشک و ترک خورده به نظر می رسد ، گرچه خشکی پوست همیشه مقصر نیست. پوسته پوسته شدن پوست نیز گفته می شود:
افت مقیاس
پوسته پوسته شدن
پوست لایه برداری
پوست پوسته پوسته شده
پوسته پوسته شدن پوست ممکن است فرد را به خود آگاهی دهد ، خصوصاً اگر روی دست ، پا ، صورت یا سایر نواحی قابل مشاهده باشد. مقیاس ها می توانن
جراحی بینی گوشتی در کرج
جراحی بینی گوشتی در کرج  یکی ازانواع جراحی بینی است.به طور کلی  تمام
بینی هایی که دارای پوست ضخیم، غدد سبابه فراوان به همراه غضروف های نازک
یا ضعیف می باشند بینی گوشتی نامیده می شود.
 
در اینگونه از بینی ها معمولا نوک بینی به سمت پایین تمایل دارد و
آلا(یا همان باله های بینی) باز و ضخیم هستند. این نوع بینی بیشتر در
آقایان دیده میشود و دلیل آن وجود هورمونهای مردانه و پوست چرب در آقایان
است.
 
بینی گوشتی به چه نوع بینی‌ گ
پوست خشک بیشتر یک نوع پوست است تا این که یک شرایط یا بیماری پوستی باشد و هر فردی با آن مواجه نیست.افراد بسیاری طی ماه های سرد زمستان از خشک شدن پوست خود شکایت می کنند. اما بین پوست خشک و پوست کم آب یا دهیدراته تفاوت های وجود دارد و آگاهی از این که چه چیزی آنها را از هم متمایز می کند می تواند به رسیدگی بهتر به شرایط پوست کمک کند.

ادامه مطلب
عوارض جانبی کرم های سفید کننده پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از
چگونه از چوب مسواک استفاده کنیم؟:
ابتدا چوب مسواک را که از بسته بیرون آورید
با دندانهای جلویی یا با چاقو به اندازه یک سانت پوست چوب مسواک را بکنید.
قسمت بدون پوست را با دندانهای آسیا فشار دهید و چوب را بچرخانید تا چوب به شکل برس درآید.
سپس دندانها را با آن مسواک بزنید.
دقت داشته باشید که پشت دندانها را نیز با چوب مسواک می توان مسواک زد.(البته با کمی تمرین)
پس
از استفاده قسمت های برس شده را با چاقو، قیچی یا کاتر … برش دهید و چوب
را در جای خشک و تم
 
شاید شما هم از خشکی پوست رنج می برید، همه ما به دنبال پوستی نرم و لطیف هستیم لوسیون بدن یکی از محصولات مراقبتی پوست می باشد که در نرمی و لطافت پوست و همچنین شادابی آن تاثیر بسیاری دارد. این محصول تمام بدن را آبرسانی می نماید. برای خرید این چنین محصولاتی ابتدا باید نوع پوست خود را تشخیص دهید و سپس اقدام به خرید محصول نمایید. برخی از لوسیون بدن که حاوی اسکراپ می باشند موجب پاکسازی پوست شما خواهند شد. این محصول برای تمامی پوست ها اعم از پوست خش
بآید پوست رو مرطوب نگهـدآرید می تونید صورتتون رو هر روز با آب سرد بشورید تآ منآفذ پوست بسته بشهچند تآ قرص آسپرین رآ با آب ترکیب و چند دقیقهـ روی صورت بذآرید تآ سلول هآی مرده صورت رو حذف و چربی یآ فرو رفتگی هآی پوست رو از بین ببره
پای مرغ دو قسمت دارد : قسمت ران مرغ و ساق مرغ. ساق مرغ قسمت پایینی پای مرغ است.یک ساق پای مرغ بدون پوست و استخوان ( 44 گرم )، حاوی 12.4 گرم پروتئین است. این مقدار برابر با 28.3 گرم پروتئین در هر 100 گرم است.همچنین هر ساق مرغ برابر است با 76 کالری. یعنی 100 گرم آن، 172 کالری می شود. 70 درصد این کالری از پروتئین و 30 درصد آن از چربی می آید.بیشتر مردم، ساق پای مرغ را با پوستش می خورند. یک ساق پای مرغ به همراه پوستش، حاوی 112 کالری است که 53 درصد آن از پروتئین و 47 درصدش از
در مصاحبه زیر ، متخصص پوست ، روچو ردونو گیل در مورد آخرین تکنیک های جوان سازی پوست و روالهای مراقبت از پوست صحبت می کند. پوست زیبا پوست سالم است. برای سالم ماندن پوست ، نیاز به مراقبت های ویژه و توصیه های خوبی دارد. در مصاحبه زیر ، متخصص پوست ، روچو گیل ردوندو در مورد این مباحث جالب با ما صحبت می کند.
ادامه مطلب
علت کدر شدن پوست چیست؟
رنگ طبیعی پوست به سه عامل ،هموگلبین ،کاروتنوئید و پیگمان ملانین بستگی دارد ،که عامل سوم عامل اصلی تعیین کننده رنگ پوست است و اختلافات نژادی و جغرافیایی در رنگ پوست مربوط به این رنگدانه است.
علل متفرقه که ملانیسم یا لک ارثی منتشر بدن و لک اطراف دهان یا لک پوست اطراف چشم و لکهای کوچک قهوه ای که در نقاط مختلف بدن ممکن است همراه یا بدون علایم دیگر باشند از علل دیگر لک تیره پوست هستند.
ادامه مطلب
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. هر 21  الی  28  روز یک بار سلول های مرده پوست از سطح آن خارج می شوند. ما با انواع روش های نگهداری از پوست می توانیم این عمر را به 28 روز افزایش داده و هر 10
از روش های مختلف برای حفاظت از پوست های ترکیبی دربرابر انواع مشکلات پوستی چه میزان اطلاع دارید این پوست ها نیاز به چه نوع مراقبت هایی دارند برخی لوسیون ها و روغن های طبیعی و ماسک های خانگی کمک زیادی به شما در این زمینه خواهند کرد به راهنمایی های متخصصین پوست در این باره دقت کنید .
 افرادی که دارای پوست ترکیبی هستند، با مشکلات مختلفی در انتخاب محصولات مراقبت از پوست و تعیین برنامه روزانه برای پوست مواجه می‌شوند. درواقع، آنان هم باید قسمت‌ها
چسب زدن بینی بعد از عمل به خصوص می تواند برای افرادی که ضخامت پوستشان زیاد یا متوسط است، مفید باشد. بیمارانی که پوست اینچنینی دارند، کمی بیش از حد معمول طول می کشد تا پوست بینی شان بعد از جراحی منقبض و جمع شود. بعلاوه، پوست آنها بیشتر از بقیه مستعد تشکیل بافت زخم بین ساختار غضروفی / استخوانی و پوست است. اگر قبل از جمع شدن کامل پوست، بافت زخم در زیر پوست تشکیل شود، از منقبض و کوچک شدن آن جلوگیری خواهد کرد.
تاثیر پوست بینی در جراحی
ادامه مطلب
پوست بینی سه نوع مختلف دارد
: ۱.نازک ۲.نرمال ۳.زخیم
در عمل جراحی نوع پوست بینی هیچ گونه تغییری نمیکند ولی نوع پوست بینی در نتیجه جراحی تاثیر زیادی دارد . افرادی که پوست بینی بسیار نازک یا بسیار زخیم دارند نتیجه دلخواه خود را از عمل به دست نمی آورند.
از معایت پوست نازک میتوان به این موضوع اشاره کرد که بعد از عمل عیب های ریزی که توسط جراح ممکن از به وجود بیاید فورا نمایان میشود ، این پوست بیشتر در معرض قرمز شدن و بروز مویرگ های روی پوست است و همچین
طبیع رازبانه گرم و خشک است که تمام قسمت های آن خواص درمانی دارد، در ایران در قسمت های شمالی کشور مانند گلستان، مازندران، گیلان، خراسان، آذربایجان و کردستان نیز یافت می شود
رازیانه به زبان ترکی دَلَ بنگ گفته می شود
خاصیت رازیانه برای پوست، لاغری و …
خاصیت رازیانه برای پوست، لاغری و ن
30 خاصیت رازیانه برای سلامتی


ادامه مطلب
برای ساخت چرم طبیعی روش ها و تکنیک ها ی خاصی را بر روی پوست حیوانات انجام می دهند که به این کار دباغی می گویند . در ابتدا که پوست حیوان را آماده کردند آن را شستشو می دهند و سپس نوبت به مراحل خشک کردن و رنگ کردن می رسد .
اگر بخواهیم دباغی را تعریف نماییم در واقع تبدیل پوست خام به چرم طبیعی را دباغی می گویند .
اگر در انتهای کار بخواهیم چرم مطلوبی داشته باشیم باید کارهای زیر را انجام دهیم :
- قسمت هایی از پوست را که بی ارزش است باید جدا کرد و دور انداخت
میخچه ضایعه‌ای پینه‌ای‌شکل از پوست مرده است که معمولاً در سطوح نازک و بدون موی پوست به خصوص در قسمت پشتی پنجه پا یا انگشتان یا در قسمت ضخیم‌تر پوست کف دست و پا ایجاد می‌شود.
میخچه زمانی به وجود می‌آید که فشار وارده بر پوست حالتی بیضوی یا شبیه بیضی در پوست ایجاد کند که مرکز آن کانون فشار است و به مرور زمان گسترده می‌شود. اگر تحریک به‌طور مستمر روی بافت‌های تولیدکننده میخچه ادامه یابد، حتی پس از حذف آن، پوست مجدداً تولید میخچه می‌کند.
زما
بهترین راه برای سفت شدن صورت و دیرتر پیر شدن آن








در این بخش روشهایی برای جلوگیری از شل
شدن پوست صورت بیان میکنیم، که هم پوست صورت سفت باشد و هم دیرتر دچار پیری
پوست شویم . دراینجا ۶ راهکار برای شما پیشنهاد میکنیم که بسیارساده
هستند.
ادامه مطلب
علاوه بر روش درست گریم گونه باید روی انتخاب رژ گونه هم حساسیت لازم را داشته باشید. برای پوست های رنگ پریده میتوانید از رژگونه صورتی و یا صورتی پر رنگ استفاده کنید. اشخاص با رنگ پوست تیره و سبزه بهتر است از رنگ های قرمز تیره و جگری برای زدن رژگونه استفاده کنند.
 
برای دوام بیشتر رژگونه روی پوست صورت خویش میتوانید از پودر مات کاری استفاده کنید توجه داشته باشید برای این که ظاهر طبیعی تری داشته باشید باید همه قسمت های صورت خویش را با کمک پودر بپو
نحوه‌ی استفاده از کرم زینک اکسیدکرم زینک اکسید تنها برای مصرف موضعی استفاده می‌شود. قبل از این که کرم را بر روی پوست خود استفاده کنید، دست و صورت خود را به طور کامل بشویید. برچسپ روی کرم را به منظور بررسی هر گونه دستورالعمل بخوانید. سپس کرم را به میزان زیادی بر روی پوست خود اعمال کنید. اشعه‌ ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می‌گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگ
بهترین ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورت 








در این مقاله به طرز تهیه و نحوه استفاده
یک ماسک عالی برای لیفتینگ پوست صورت خواهیم پرداخت. ترکیبات این ماسک شامل
تخم مرغ، لیمو و عسل می باشد. تخم مرغ می تواند باعث استحکام و کشیدگی
پوست گردد زیرا حاوی پروتئین و ویتامین B می باشد. در واقع، تخم مرغ باعث
لیفتینگ پوست می شود. لیمو نیز روشن کننده پوست و عسل عامل آبرسان و مرطوب
کننده عالی آن به شمار می آیند.
ادامه مطلب
میکروپیگمنتیشن تزریق رنگدانه های زیست سازگار با پوست در حد فاصل قسمت رویی پوست (اپیدرم) و زیرین پوست (درم) است. در این قسمت از آموزش تاتو ابرو شما با نحوه پاک سازی ابرو قبل از تاتو و نحوه بی حس کردن ابرو برای تاتو آشنا می شوید.
جهت مشاوره رایگان و داشتن هر گونه سوال با شماره های 28423118-021 – 09130919446,7,8 تماس بگیرید.
آدرس سایت: 118file.com
برای دیدن ویدیوهای بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#میکروپیگمنتیشن_ابرو
#بی_حس_کردن_ابرو
#اکستنشن_مو
#آموزش_تاتو_صورت
مرکز پوست و لیزر شانابا پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه لیزر ۲۰۱۹رفع موهای زائد بدن بدون هیچ گونه درد و سوختگی تضمینیپرتاب سه طول موج بطور همزمانجواب دهی عالی بر روی تمام تیپ های پوستیکمترین جلسات بیشترین ریزشدر محیطی آرام و زیباقیمت های استثناییلیزر هر قسمت از بدن کامل خط لاین رایگان⚡️پاکسازی حرفه ای وکلاسیک همراه باتخلیه کومدون(جوش سرسیاه)آبرسانی عمیق پوستشاداب ویکنواخت سازی رنگ پوستلایه برداری باموادودستگاه درماف (اتوی پوست)انواع
جراحی بینی گوشتی
جراحی بینی گوشتی چیست ؟
به بینی که حاوی غدد چربی زیادی باشد و پوست بینی ضخیم باشد بینی گوشتی گفته می شود ، پوست بینی به سه گروه بینی با پوست نرمال ، بینی با پوست ضخیم و بینی با پوست ضخیم تقسیم بندی می شود.
 
به شکل کلی بینی از سه بخش تشکیل شده است :پوست بینیبافت های زیر پوست بینینوع پوست پوشاننده روی بینیویژگی بینی های گوشتیپره های بینی برجسته و پهن می باشند.دارای ظاهری گرد هستندچربی پوست بینی های گوشتی زیاد می باشدغضروف بینی
پس از جراحی لاغری، اغلب بیماران وزن بسیار زیادی کم می کنند (اغلب بیش از۵۰ کیلوگرم) که در نهایت می تواند موجب افتادگی پوست و شل شدن عضلات شود. از آنجایی که این پوست اضافی پس از کاهش وزن، خود به خود از بین نخواهد رفت، بیشتر بیماران از آویزان شدن پوستشان گله مند هستند. این به این دلیل است که با افزایش وزن، پوست تا روی توده های چربی جدید گسترش می یابد و با کاهش وزن، پوست معمولا قابلیت ارتجاعی کافی برای جمع شدن و بازگشت به حالت اولیه را ندارد.
آیا پس
همیشه به تو بهترین ها را معرفی میکند. برای تشخیص این که چه پنکیکی به رنگ و گونه پوست تو می آید، درک کردن چندین نکته ضروری است. در آغاز این که بدون شکً رنگ دانه های پنکیک را بازبینی کن و ببین به رنگ پوست تو می آیند یا نه.
در ضمن، زمانی پنکیک را به پوست خود می مالی، در آغاز آن را روی ناحیه کوچکی از پوست امتحان کن و ببین بعداز یک‌سری دقیقه پوست تو نسبت به آن چه عکس العملی نشان میدهد. در پی، بهترین مارک پنکیک برای پوست چرب را به تو معرفی می‌کنیم.
همچن
زَخم بَستر به آسیب بافت بدن (شامل پوست٬ درم٬ اپیدرم و ماهیچه) در اثر ایجاد فشار درازمدت بر یک یا چند نقطه از بدن گفته می‌شود. خوابیدن طولانی‌مدت در یک وضعیت ثابت، سائیدگی در صندلی یا بستر، استفاده از لگن بیمار نامناسب یا کشیدگی با ملحفه می‌تواند به بخشی از پوست یا بافت بدن آسیب بزند.زخم بستر اغلب در بخش‌های استخوانی بدن ایجاد می‌شود زیرا در این قسمت‌ها فشار بیشتری بر پوست وارد می‌شود و چربی کمتری برای محافظت از این ناحیه وجود دارد. باید
انواع پوست کدامند؟
 
 
چهار گروه اصلی پوست عبارتند از:1-پوست طبیعی و معمولی 2-پوست چرب 3-پوست خشک 4-پوست ترکیبی.برای تعیین نوع پوست صبح که از خواب بیدار شدید دستمال خشکی را روی پوست صورتتان بکشید اگر دستمال چرب شد پوستتان چرب است اگر روغن و چربی فقط در قسمت وسط دستمال جمع شد پوستتان ترکیبی است.
 

 
اگر روی دستمال چربی دیده نشد پوستتان یا خشک است یا معمولی اگر بعد از کشیدن دستمال بر صورتتان احساس کردید پوستتان کشیده شد و خشک شد پوستتان خشک است و ا
این محصول بی نظیر دارای بالاترین قدرت برای حفاظت پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA می باشد. وقتی پوست شما طولانی مدت در معرض اشعه خورشید قرار گیرد، نه تنها موجب سوختگی پوست شده بلکه خشکی پوست و از دست دادن رطوبت آن را نیز به همراه دارد. این فرمول جدید حاوی هامکتانت های قدرتمند است که از دست دادن رطوبت پوست را کاهش می دهد. با دارا بودن ژل تثبیت شده آلوئه ورا و دیگر عوامل نرم کننده پوست، این محصول احیا کننده پوست شماست. با استفاده از این محصول، از
خواص آسپرین برای پوست و زیبایی
ماسک آسپرین و عسل فواید زیادی برای پوست‌های مختلف دارد، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و به شادابی و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند، همچنین این ماسک خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد آکنه نیز دارد، تهیه ماسک عسل و آسپرین بسیار ساده است و موجب درخشندگی و طراوت پوست می‌شود.
وقتی شما آسپرین و عسل را با یکدیگر ترکیب می‌کنید ماسکی حاصل می‌شود که موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، درخشش و طراوت بیشتر می‌شود.
خیلی اوقات مخاطب سخنان و جهانگیری اصلا مشخص نیست کیه!
نمی دونم اینا چشون شده!
مثلا یه سری خطراتی رو گوش زد می کنه که اصلا معلوم نیست از طرف کیه!
اینا هی میگن حزب اللهی ها توهم توطئه دارند!
بابا حزب اللهی ها حداقل طرفشون مشخصه، میگن آمریکا در حال توطئه است!
امّا این یارو  اصلا معلوم نیست که کی رو میگه!

یا مثلا گاهی اوقات میگن که فلان کار باید بشود!
یا معنای بشود عوض شده!
یا اینکه اینا در اون لحظه شخصیتشون عوض شده و کس دیگری هس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها