نتایج جستجو برای عبارت :

جوجوتسو کایسن

تایتل پست دیالوگ گوجو سان توی سینمایی جوجوتسو کايسن عه، دیالوگی که عجیب حال و هوای این روزامونه.
گفتم این روزا که همه به یه نحوی ناراحتن و مشکل دارن یا یه جوری حال روحیشون خوب نیست بیام یکم حرف بزنم. یا بهتره بگم نصیحت از دوستی که شاید یکم ازتون بزرگ تر باشه.
هممون میدونیم که این خاک و این کشور بلا کم سرش نیومده. توی هر دوره ای ، هر پادشاهی ای ، هر قرنی و هر صده ای یه چندین اتفاق قلب این کشورو لرزونده.
قطعا اولین بار نیست و آخرین بارم نخواهد بود. 
جودو (به ژاپنی: 柔道) (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) یک ورزش و هنر اصیل ژاپنی است که ورزش آن به عنوان یکی از کارآمدترین، تکنیکی‌ترین و سخت‌ترین ورزش‌های رزمی در جهان شناخته شده (مجله جهانی Fighter news. 1977) و هنر جودو به معانی طریقت نرمی، شیوه ظریف یا راه ملایمت و مدارا است؛ منشأ جودو، هنر جنگی تن به تن سامورایی‌ها جوجوتسو و کُشتی پهلوانی باستانی ژاپن، یاوارا، با بیش از دو هزار سال تاریخ است و در سال ۱۸۸۲ توسط استاد جیگورو کانو پایه‌گذا
کیوکوشین یکی از سبک‌های کاراته آزاد است. این رشته توسط سوسایماسوتاتسو اویاما (۱۹۹۴–۱۹۲۳) استاد ژاپنی (کره‌ای تبار) هنرهای رزمی بنیان نهاده شد.[۱] این رشته یکی از مؤثرترین و قوی‌ترین هنرهای رزمی جهان محسوب می‌شود.
محتویات۱    نام۲    مبارزه۳    تمرینات روحی۴    تعادل و آرامش۵    قوانین۶    گسترش پس از مرگ اویاما۶.۱    سوگندنامهٔ کیوکوشین کاراته۶.۲    کمربندها۷    منابعناماین رشته از عناصر مختلفی نشأت گرفته که از تجربیات اویاما و تکن
کیوکوشین یکی از سبک‌های کاراته آزاد است. این رشته توسط سوسایماسوتاتسو اویاما (۱۹۹۴–۱۹۲۳) استاد ژاپنی (کره‌ای تبار) هنرهای رزمی بنیان نهاده شد. این رشته یکی از مؤثرترین و قوی‌ترین هنرهای رزمی جهان محسوب می‌شود.



نــام


این رشته از عناصر مختلفی نشأت گرفته که از تجربیات اویاما و تکنیک‌های
دیگر سبک‌های کاراته به وجود آمده است. کیوکوشین از دو لغت کیوکو
(بالاترین، نهایت) و شین (حقیقت، روح) ترکیب شده‌است. این رشته در ابتدا اویاما ریو و اویام
کیوکوشین یکی از سبک‌های کاراته آزاد است. این رشته توسط سوسایماسوتاتسو اویاما (۱۹۹۴–۱۹۲۳) استاد ژاپنی (کره‌ای تبار) هنرهای رزمی بنیان نهاده شد. این رشته یکی از مؤثرترین و قوی‌ترین هنرهای رزمی جهان محسوب می‌شود.
 
 
نــام
 
 
این رشته از عناصر مختلفی نشأت گرفته که از تجربیات اویاما و تکنیک‌های دیگر سبک‌های کاراته به وجود آمده است. کیوکوشین از دو لغت کیوکو (بالاترین، نهایت) و شین (حقیقت، روح) ترکیب شده‌است. این رشته در ابتدا اویاما ریو و او

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها