نتایج جستجو برای عبارت :

ویکی صدا کلینت منسلgo

کلينتون دریل کلينت» منسِل (انگلیسی: Clinton Darryl "Clint" Mansell)، موسیقیدان و تنظیم‌کنندهٔ اهل انگلستان، گیتاریست و خوانندهٔ اصلی گروه پاپ ویل ایت ایتسلف[۱] است. بعد از جدا شدن از گروه پاپ ویل ایت ایتسلف، دوست او دارن آرونوفسکی او را برای ساختن موسیقی متن فیلم پی[۲] استخدام کرد و منسل، با ساختِ موسیقی متن آشنا شد. بعد از آن، منسل برای فیلم بعدیِ دارن آرنوفسکی، مرثیه‌ای برای یک رؤیا، موسیقی متن دیگری ساخت که قطعهٔ اصلی آن "Lux Aeterna" یا نور ابدی»، خیلی م
ويکي یک شرکت سنگاپوری است که پخش جریانی ویدئو در پلتفرم وب را انجام می‌دهد. مقر ويکي در سان فرانسیسکو قرار دارد. این شرکت همچنین در توکیو و سئول دفاتری دارد.
نام ويکي برگرفته از بازی با کلمات ویدئو و ويکي است٫ علت این نامگذاری شباهت ويکي به شرکت‌هایی که از داوطلبان برای مدیریت محتوا استفاده می‌کنند است. ويکي جایزه تک کرانچ را برای بهترین آغاز به کار شرکت در رده بین‌المللی در ژانویه سال ۲۰۱۱ کسب کرده است.
برای ورود به سایت ويکي می توانید رو
Vicky the Viking TV Series Complete Episodes,دانلود Vicky the Viking 1974,دانلود انیمیشن Vicky the Viking,دانلود دوبله فارسی کارتون ويکي وایکنیگ ها,دانلود کارتون کامل ويکي وایکینگ ها,دوبله فارسی سریال کارتونی ويکي وایکینگ,زیرنویس فارسی سریال کارتونی Vicky the Viking,کارتون سریالی ويکي وایکینگ Vicky the Viking,ويکي وایکینگ,ويکي وایکینگ ها Vicky the Viking دوبله فارسی,
ادامه مطلب
واقعا خوشحالم ک اینجا هستم تا تکنولوژی ويکي رو به شما معرفی کنم،تکنولوژی بی نظیری که توانایی انجام خدمات برای صاحبان تمامی مشاغل در هر دسته و همچنین کلی خدمات و بی نظیر دارد که به دلیل کپی برداری بعضی دوستان و فعالیت آنان در عرصه کپی برداری نمیتوانم بیشتر توضیح بدم فقط میتونم بگم مه منتظر باشید زیراطوفانی در راه است.پروزه ويکي،تکنولوژی بزرگ،انقلابی در تکنولوژیامضاء عرفان اوجاقلو
برای آن دسته از عزیزانی که برای کارهای تحقیقاتی و پژوهشی نیازمند به ويکي‌پدیا هستند سروری راه‌اندازی کردم تا بتوانید به محتوای فارسی ويکي‌پدیا دسترسی داشته باشید.
برای باز کردن ويکي‌پدیای فارسی از این آدرس استفاده کنید:
Wiki.Dejavoo.ir
دولت ترکمنستان سایت دانشنامه الکترونیکی ويکي پدیا» را به دلیل تکمیل اطلاعات درباره رئیس جمهور این کشور فیلتر کرد.
دولت ترکمنستان سایت دانشنامه الکترونیکی ويکي پدیا» را فیلتر کرد.
این اقدام پس از تکمیل شدن گزارشی درباره قربان قلی بردی محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان صورت گرفت.
این مقاله به نقل از نامه‌های کارکنان سفارت آمریکا در ترکمنستان نوشته شده که چندی پیش در سایت WikiLeaks» منتشر شده بود.
در دانشنامه ويکي پدیا پیش از این هم اطلاعات انت
دیروز توی ويکي‌پدیای سردار قاسم سلیمانی یه چیزی دیدم که می‌خواستم راجع بهش بنویسم، امروز هر چه دیدم نبود. ویرایشش کرده بودن. در هر صورت، توی منبعی دیگه‌ای هم نیافتمش، گرچه زیاد نگشتم و راستش به‌نظرم بعید هم نمی‌اومد. در هر صورت، منصرف شدم از نوشتن.
المیرا دهقانی ويکي پدیا | المیرا دهقانی متولد چه سالی است
المیرا دهقانی ويکي پدیا
المیرا دهقانی ويکي پدیا
نام اصلی : المیرا دهقانی دولت آبادی
متولد : 5 شهریور 1370 شیراز
محل زندگی : تهران
زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
پیشه : بازیگر
مدرک : فوق لیسانس صنایع غذایی
شروع فعالیت : 1388 تاکنون
ادامه مطلب
المیرا دهقانی ويکي پدیا | المیرا دهقانی متولد چه سالی است
المیرا دهقانی ويکي پدیا
المیرا دهقانی ويکي پدیا
نام اصلی : المیرا دهقانی دولت آبادی
متولد : 5 شهریور 1370 شیراز
محل زندگی : تهران
زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
پیشه : بازیگر
مدرک : فوق لیسانس صنایع غذایی
شروع فعالیت : 1388 تاکنون
ادامه مطلب
امشب  یک صفحه در ويکي‌پدیا ساختم و ویرایشش کردم.
اینجا
محیا در پست قبلی به بیهوده بودن این کار اشاره کرده بود وقتی که قراره اینترنت قطع بشه. من با محیا همدلم که اگر اینترنت قطع بشه این کار بیهودگیه. اما من ذره‌ای امید ته دلم دارم که اینجوری نشه. که روزهای پیش رو بهتر باشند. و این کار خوشحالم می‌کنه. فعلا خوشحال میشم یعنی. پس انجامش میدم.
سخن آغازین
 
ضمن تبریک سال نو و نوروز باستانی، تیم ويکي اپلای پس از بررسی زیرساخت ها و توانایی اعضایش، با  تیمی پرانرژی با اراده ای قوی و ایده های جدید در زمینه اپلای و مهاجرت تحصیلی فعالیت خود را برای کمک به دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور آغاز می کند. با بررسی گروه های موجود در زمینه اپلای، پرسش از دوستان و افرادی که مسیر مهاجرت را دنبال می کنند می توان به سردرگمی ها و اشتباهات محتمل در بین آنان، که باعث اتلاف هزینه، زمان و ت
آشنایی کوتاه با بازیگر آمریکایی: کلينت ایستوود
 
کلينت ایستوود Clint Eastwoodنام بنیادین: کلينتون ایستوود جونیور .Clinton Eastwood Jrزادروز: 31 مه 1930درگذشت: -زادگاه: شهر سان فرانسیسکو، آمریکاشهروندی: آمریکاییسال‌های کار: 1955 تاکنونفیلم‌های بنام:به خاطر یک مشت دلار (1964) (8 :IMDB)به خاطر چند دلار بیشتر (1965) (8/3)خوب، بد، زشت (1966) (8/8)محکم دارشان بزن (1968) (7)فریب کوگان (1968) (6/5)جایی که عقاب‌ها جرئت پیدا می‌کنند (1968) (7/7)واگنت را رنگ کن (1969) (6/6)دو قاطر برای خواهر سارا (1970) (7)قه
سلام دوستان عزیز ممنون که مجدد با وبلاگ رسمی سایت روانشناسی ويکي روان همراه ما هستین.
بخش معرفی کلینیک و مراکز مشاوره روانشناسی

یکی از بخش هایی که با جدیت به دنبال شروع اون هستیم بخش معرفی کلینیک روانشناسی و مراکز مشاوره در سایت ويکي روان هست.
در این بخش میتوانید کلینیک های مشاوره در شهرتون و بر اساس موضوع فعالیت جستجو کنید و حتی وقت مراجعه رزرو کنید.
این یکی از خدمات مفید مختص افرادی هست که به مشاوره روانشناسی حضوری علاقه دارند.
به هر حال ا
خیلی ها در ويکي روان درباره درمان افسردگی با گیاهان دارویی سوال می کنند. آیا درمان افسردگی با داروهای گیاهی ممکن است؟ خب قویترین داروی گیاهی ضد افسردگی چیست؟ در کل موضوع داروهای گیاهی ضد افسردگی نامفهوم و ناقص است! اما در این مطلب سایت روانشناسی ويکي روان به بررسی دقیق این روش درمان افسردگی می پردازیم.
منبع مقاله : ويکي روان
ادامه مطلب
درود دوستان در پست قبلی متاسفانه به دلیل اشتباه در ويکي پدیا من عکس کس دیگه ای رو جای صابر گذاشته بودم اما بعد از دیدن اعلامیه اصلی هم ويکي پدیا عکس رو درست کرد و خودم هم دیگه عکس رو اصلاح کردم .اما در رابطه با صابر :
ادامه مطلب
                                                                     
ويکي‌پدیا دانشنامه‌ای است همگانی و آزاد؛ بدین معنی که همه می‌توانند به نوشتن و ویرایش نوشتارهای موجود در آن بپردازند. البته این نوشتارها و ویرایش‌ها باید مطابق با اساس‌نامه ويکي‌پدیا باشند؛ یعنی مطالب بی‌طرفانه و بدون پایمال کردن حق نشر دیگران نوشته شده باشند. مدیریت بررسی نوشتارها توسط خودِ کاربران انجام می‌شود. کسانی که در امر تکمیل این پروژه بی‌پایان مشارکت می‌کنند، به
تعریف مشاوره روانشناسی چیست و به چه دردی می خورد؟ چرا باید از مشاوره روان شناسی استفاده کنم؟ آیا مشاوره به کار من می آید؟ این دست سوالات زیاد از ما در سایت ويکي روان پرسیده می شود اما چون تعدادی از بازدیدکنندگان ويکي روان درباره اینکه معنی مشاوره روانشناسی چیست اصلا اطلاع ندارند و در این مطلب سایت مشاوره روانشناسی ويکي روان قصد داریم این موضوع را کاملا باز کنیم تا به سوالات احتمال ذهنتان پاسخ داده شود.
منبع:
https://www.wiavan.com/consultation/blog/what-is-p
فراگیر شدن اینترنت مبنی بر این شده که اغلب مردم در همه سنین برای هر کار و مشغله ای مانند خرید ، تحقیق و جستجو ، کسب اطلاعات و بسیاری از مسائل به اینترنت روی آورند. بسیاری از سایت های معتبری در اینترنت وجود دارد که با یک جستجوی ساده میتوان به آن دست یافت که میتوانید در باب هر موضوعی به آنان مراجعه کنید. 

ادامه مطلب
‌سازش‌ناپذیر»
 در ستایشِ‌ کلينت ایستوود که در آستانۀ ورود به دهۀ نهمِ زندگیِ پربارش است.
 
 
انسان ممکن است نابود شود، ولی هرگز شکست نخواهد خورد.
اکنون زمان آن نیست که بیندیشی چه نداری، فکر کن با آنچه هست چه می‌توانی بکنی.
__ارنست همینگوی، پیرمرد و دریا__
 
 
کلينت ایستوود در آستانۀ ورود به نود سالگی است و هم‌چنان فیلم‌هایش از مهم‌ترین و بهترین‌ فیلم‌های سال هستند. در واقع، کاری که او اکنون در حال انجام آن است بی‌شباهت به کار ستُرگ سانت
بهترین بازیگران دهه اخیر سینما
لیستی از بیست بازیگر که در دهه اخیر نقش‌آفرینی‌های برجسته و به‌یادماندنی داشته‌اند توسط سایت ایندی‌وایر منتشر شده است که نشان می‌دهد در 10 سال اخیر کدام نقش‌آفرینی‌ها با اقبال بیشتری از سوی تماشاگران هنر سینما روبه‌رو شده‌اند.
رامی مالک، فیلم راپسودی
رامی مالک بازیگر آمریکایی، مصری‌تبار با بازی در سریال دختران گیلمور در سال 2004 وارد عرصه تصویر شد، بعد از آن در فیلم‌هایی چون شب در موزه، گرگ‌و‌میش، Oldb
[در حال تکمیل]
مدتی بود که به این فکر می کردم که مگه میشه سایت یا اپلیکیشنی وجود نداشته باشه که کوهنوردا مسیرهایی رو که رفتن رو توش به اشتراک بذارن! تا این که بعد یه مدت جستجو به سایت ويکي لک برخوردم.
ادامه مطلب
رضا حمزه لو ويکي پدیا | رضا حمزه لو پتروشمی کیست | رضا حمزه لو بیوگرافی بیوگرافی رضا حمزه لو اختلاس گر پتروشیمی، ويکي پدیا رضا حمزه لو، رضا حمزه لو کیست
رضا حمزه لو رییس سازمان سخا از زیر مجموعه‌های مجمع تقریب مذاهب با ریاست حجت الاسلام محسن اراکی است. 
حمزه لو سال 88 به ریاست شرکت بازرگانی پتروشیمی انتخاب شد. او البته همان سال بعد به عضویت هیات مدیره شرکت پر سر و صدای سمگا نیز بود. سمگا همان شرکتی است که مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهو
تفاوت‌های کپشن و زیرنویس
شما ممکن است فکر کنید که کپشن‌ها و زیرنویس‌ها دوچیز کاملا یکسان هستند. اما درواقع این‌طور نیست.کپشن و زیرنویس دو چیز متفاوت‌، اما با اشتراکات بسیار هستند. این درسته که هر دو، متنی را در ویدیو نمایش می‌دهند، اما هر کدام برای اهداف مختلفی به کار گرفته می‌شوند.
ادامه ی آن را در ويکي لوپ بخوانید.
ويکي لوپ
ويکي پدیاهای خارجی هم نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند.
مثلا میوه درمانی یکی از زمینه هایی هست که نقش مهمی در سلامت مردان دارند .
در واقع سلامت میوه ها تضمین کننده ی سلامت افراد هست.
می توانید نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
https://ms.wikipedia.org/wiki/Pengguna:Sertbvrt12
ويکي پدیا یک سایت فوق العاده معتبر است و لینک گرفتن از آن، حتی با علم به این موضوع که لینک های آن نوفالو هستند، فوق العاده موثر است.
 
برای دریافت بک لینک از ويکي پدیا باید یک محتوای مرجع، ارزشمند و باکیفیت تولید کنید. سپس باید به دنبال مقالات مرتبط در ويکي پدیا بگردید و با هدف بهبود محتوای ويکي پدیا، لینک سایت خود را در بخش منابع ثبت کنید.
 
ادامه مطلب
تعریف غیرت خیلی واضح نیست چون معمولا برداشت های شخصی و متفاوتی از انواع غیرت وجود دارد. به همین خاطر باید با دیدی متفاوت به آن نگاه کرد و دوباره غیر را معنی کرد. در این مطلب سایت ويکي روان به بررسی تعریف غیرت در روانشناسی می پردازیم و آن را تحلیلی می کنیم.
مرجع مقاله : غیرت چیست ويکي روان
ادامه مطلب
Artist: Weki Meki | Music Name: Picky Picky | Genre: Pop-Dance | Released: 2019 | Album: LOCK END LOL | Weki Meki - Picky Picky (Music Video)

هنرمند: ويکي میکی | نام موزیک: پیکی | سبک: پاپ دنس | تاریخ انتشار: 2019 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (ويکي میکی) Weki Meki با نام (پیکی) Picky Picky
ادامه مطلب
Artist: Weki Meki | Music Name: Crush | Genre: Pop-Dance | Released: 2018 | Album: KISS, KICKS | Weki Meki – Crush (Music Video)
هنرمند: ويکي میکی | نام موزیک: کرش | سبک: پاپ دنس | تاریخ انتشار: 2018 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (ويکي میکی Weki Meki با نام (کرش) Crush
ادامه مطلب
ويکي پدیا، دانش نامه آنلاین و آزادِ چند زبانه‌ ای که با همکاری افراد داوطلب نوشته شده است، از تاریخ 15 ژانویه 2001 فعالیتش را آغاز کرد. هر کسی در دنیای اینترنت، می‌ تواند به این دانش نامه دسترسی داشته باشد و حتی مقالات مختلف آن را ویرایش کند.
حالا این دانش نامه آزاد، چند روزی است که دچار حمله DDoS شده است، حمله‌ای که به واسطه آن، دسترسی کاربران کشورهای انگلیس، لهستان، آلمان، فرانسه و ایتالیا به ويکي پدیا قطع شده است. این وب سایت در بیانیه‌ای رس
خیلی وقت بود که قصد راه اندازی بخش مشاوره روانشناسی آنلاین و داشتیم.
بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ويکي روان
شما عزیزان و بازدید کنندگان ويکي روان این پیشنهاد را دادید که به صورت آنلاین با مشاور در تماس باشید.
خب روش های مشاوره تلفنی خیلی جواب گوی نیازهای مردم نیست و البته از کیفیت خوبی هم برخوردار نیستند.
به همین خاطر باید از روشی استفاده کنیم که بتوانیم مانند مشاور حضوری خدمت رسانی کنیم.
بخش مشاوره روانشناسی آنلاین سایت ويکي روان که ب
بیوگرافی اوره رنار | اوره رنار ويکي پدیا | اوره رنار سرمربی ایران اوره رنار کیست بیوگرافی و کارنامه اوره رنار سرمربی ایران ایا اوره رنار مربی تیم ملی ایران شد ويکي پدیا اوره رنار
بیوگرافی اوره رنار
اروه رنار  بازیکن سابق و مربی فوتبال فوتبال اهل فرانسه است.از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال کن اشاره کرد. وی به عنوان سرمربی سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۲ به همراه تیم ملی فوتبال زامبیا و جام ملت‌های
Artist: Weki Meki | Music Name: La La La | Genre: Pop | Released: 2018 | Album: Lucky | Weki Meki – La La La Music Video

هنرمند: ويکي میکی | نام موزیک: لا لا لا | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2018 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (ويکي میکی) Weki Meki با نام (لا لا لا) La La La
ادامه مطلب
دمنوش عفونت ریه باعث می شود تا مشکلات مربوط به ریه تا حد بسیار زیادی رفع شود. عفونت ریه باعث متورم شدن کیسه‌ های کوچک هوایی در ریه‌ ها می‌ شود، در این وضعیت کیسه‌ های هوایی انباشته از مایعات و عفونت شده و نخستین چیزی که رخ می‌ دهد سرفه‌های همراه با خلط و چرک است، اما تب، لرز و تنگی نفس نیز در پی این علائم بوجود می‌ آید. حالا این پرسش مطرح است که چه دمنوشی برای عفونت ریه خوب است و از کدام دمنوش برای عفونت ریه استفاده کنیم که در این مطلب سا
1.رومن رینز
                                       

زندگینامه در ويکي پدیا
2.آندرتیکر

زندگینامه در ويکي پدیا
3.رندی اورتن

زندگینامه در ويکي پدیا
4.جان سینا

زندگینامه در ويکي پدیا
5. باتیستا

زندگینامه در ويکي پدیا
6.براک نر

زندگینامه در ويکي پدیا
7.تریپل اچ

زندگینامه در ويکي پدیا
8.شان مایک

زندگینامه در ويکي پدیا
9.استون کلد

زندگینامه در ويکي پدیا
10.راک

زندگینامه در ويکي پدیا
روانشناسی شناختی (Cognitive psychology) دانشی در رابطه با نحوه تفکر ماست و مربوط به فرآیندهای ذهنی درونی مانند توجه، ادراک، حافظه، برنامه‌ ریزی برای عمل و زبان است. هر یک از این مولفه‌ها محور شکل‌ گیری این موضوع است که چه کسی هستیم و چگونه رفتار می‌کنیم. در این مطلب سایت روانشناسی ويکي روان به تعریف روانشناسی شناختی می پردازیم.
منبع : تعریف رشته روانشناسی شناختی ويکي روان
ادامه مطلب
Artist: Weki Meki | Music Name: Tiki Taka | Genre: Pop-Dance | Released: 2019 | Weki Meki – Tiki Taka (Music Video)
هنرمند: ويکي میکی | نام موزیک: تیکا تاکا | سبک: پاپ دنس | تاریخ انتشار: 2019 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (ويکي میکی Weki Meki با نام (تیکا تاکا) Tiki Taka
ادامه مطلب
انواع ازدواج در طول تاریخ بسیار زیاد بوده اند که البته همه آنها مورد پسند نیستند. به طور کلی ازدواج یکی از نهادهای اجتماعی جهانی است که توسط جامعه بشری تأسیس و تقویت شده است و با نهاد خانواده ارتباط نزدیکی دارد. در ادامه این مطلب سایت روانشناسی ويکي روان قصد بررسی انواع ازدواج در دنیا را از دید شاخه های علم روانشناسی داریم.
برگرفته از مقاله انواع ازدواج چیست ويکي روان
ادامه مطلب
آیا پزشک قانونی رابطه از پشت را می فهمد یا نه؟ این سوال مشترک بسیاری از بازدیدکنندگان ويکي روان است چون رابطه جنسی مقعدی یکی از انواع نزدیکی میان زن و مرد می باشد. قبلا به طور مفصل در مورد این رابطه مقعدی صحبت کردیم اما حالا قصد داریم به پرسش یکی از بازدیدکنندگان ويکي روان در مورد تشخیص رابطه از پشت توسط پزشک قانونی و مدت زمان تشخیص دخول از عقب بپردازیم.
منبع : پزشک قانونی و تشخیص رابطه مقعدی
ادامه مطلب
افزایش کیفیت رابطه جنسی از بایدهایی است که هر زوجی باید با آن دقت کنند چون رابطه جنسی بدون لذت و کیفیت هیچ معنایی ندارد. هدف از برقراری رابطه جنسی تنها انجام یک وظیفه نیست بلکه باید با بهبود رابطه جنسی از آن لذت هم ببرید. در ادامه این پست سایت روانشناسی ويکي روان قصد داریم بهترین راههای شویی بهتر از دید علمی و روانشناسی را مورد بررسی قرار دهیم.
منبع : ويکي روان
ادامه مطلب
شوگر ددی یعنی چی و به چه فردی گفته میشود؟ خب، شوگر ددی (که به انگلیسی نوشته می شود sugar daddy) مرد میانسالی است که در ازای رابطه جنسی و البته با رضایت، به زن ها و مردان جوان، هدایا و کمک هزینه می دهد و با آنها سفر و گردش میرود. در ادامه این مطلب ويکي روان بیشتر به معنی کلمه شوگر ددی می پردازیم.
منبع مقاله : شوگر ددی یعنی چی ويکي روان
ادامه مطلب
دادگاه عالی ترکیه اخبار کرده جلوگیری از دسترسی به وب سایت ويکي پدیا نقض حقوق انسانی و آزادی مردم است. ۲۶ دسامبر ۲۰۱۹، مجمعی مخصوص ويکي پدیا داخل دادگاه برجسته ترکیه این غرض را اتخاذ کرده است. ويکي پدیا ارشد ترین دانشنامه ی اینترنتی دنیا است.ويکي پدیا در آوریل ۲۰۱۷ براساس تصمیم یکی از نهاد های مرتبط در ترکیه از دسترس خارج شد. اینک با تصمیم محکمه عالی این کشور، صدای زیر مردانه می رود این دانشنامه ی بزرگ دوباره دردسترس شهروندان ترکیه راحتی گیر
عشق به زندگی چیست و چطور عشق و امید به زندگی ایجاد می شود؟ آیا به تازگی از کسی جدا شده اید؟ یا مهارت ندارید تا کسی را جذب کنید و کارهای زیادی را به دوش می کشید؟ خیلی از زندگی خود لذت نمیبرید و در واقع عشقی به زندگی ندارید؟ این مقاله سایت ويکي روان بهترین راه های ایجاد عشق به زندگی را برای شما شرح خواهد داد و می گوید بازگرداندن عشق به زندگی چطور انجام می شود؟
منبع مطلب : ۲۰ راه طلایی ایجاد عشق به زندگی در روانشناسی سایت ويکي روان
ادامه مطلب
من بعنوان یکی از بازدیدکننده های ويکي پدیا،نقدهای زیادی به ويکي پدیا دارم.مقالات خوب زیاد داره ولی
اول اینکه هرکسی میتونه مقالاتشو خراب کنه و دستکاری بشه
دوم اینکه ناظراش خیلی وقتا از مقالات جدیدتوسط افراد عادی  اشکال های بی مورد میگیرن و مقالشو حذف میکنن.نمونش خودم که در مورد موشکی مقاله ای قرار دادم که زود حذف شد.
سومین مورد که مهمتره اینه که جو غربگرا و ضدایرانی داره و نگاه دشمنانه علیه برخی بزرگان کشور داره.
و دهها اشکال دیگه.مواظب با
دانلود فیلم Dolphin Kick 2019 با کیفیت 720p
 
 
 
ژانر فیلم : ماجرایی , خانوادگی , اجتماعی
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان : Philip Marlatt
نویسنده :
بازیگران : Tyler Jade Nixon, Axle McCoy, Travis McCoy, Tim Ogletree
محصول کشور :
تاریخ اکران :
زمان فیلم : 
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : در خلاصه داستان این فیلم ماجرایی و خانوادگی آمده است ، کلينت بعد از فوت همسرش تصمیم می‌گیرد که سفر رفتن بهترین گزینه برای خانواده مخصوصا لوک که زمانی شناگر ماهری بوده است اما اکنون از آب وحشت دارد می‌باشد
سرچ میکنم differences between drug and poison. اولین سایت فیلتر ، دومی غیر قابل دسترس چون مقاله اس و رایگان نیست و من PayPal ندارم و نمیتونم داشته باشم. سومی مجددا فیلتر !
میگم گور بابای اطلاعات اضافه، اسلاید استاد رو رونویسی کن! 
ادامه میدم.
سرچ میکنم fennel side effects 
داستان بالا مجددا تکرار میشه! 
اکتفا میکنم به ويکي پدیای مزخرف
دور باطل برای هر title استاد !
.
.
.
سرچ میکنم agonists and antagonists . خسته ام ترجیح میدم به جای خوندن اطلاعات یه قل دو قلی ويکي پدیا ،فیلمش رو ببینم
سلام دوست عزیز،
یکی از امکاناتی که در سایت ويکي روان در نظر گرفتیم اینه که میتونید در انجمن گفتگوی روانشناسی با دیگر اعضا به بحث و گفتگو بنشینید و اطلاعات جدیدی به دست بیاورید.
این بخش باعث میشه بتونید به خوبی در کنار اینکه مطالب و در سایت اصلی مطالعه میکنید اینجا خودتون موضوع ایجاد کنید و درباره اون موضوعات صحبت کنید و ببینید بقیه چه نظری دارد.
پیشنهاد میکنم حتما از این بخش دیدن کنید تا از امکانات جالبش شگفت زده شین.
یکی از امکانات جالب این
خانه هوشمند چیست؟ويکي پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نویسد که:
خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»
چیزی متوجه شدید؟!بله، قرارمان سرجای خودش باقی ست. قرار است به زبان ساده با شما درباره هوشمند سازی صحبت کنیم و بگوییم که خانه هوشمند چیست ؟
پس بی خیال وی
همیشه در سایت ويکي روان سوال م یشود که یائسگی مردانه چیست و چطور باید آن را درمان کرد؟ یائسگی مردان یا یائسگی مردانه یکی از انواع رایج یائسگی است. این نوع یائسگی تغییرات مربوط به سن را در سطح هورمون مردانه نشان می دهد. پس این تنها خانم ها نیستند که گاهی از تغییرات هورمونی رنج می برند. بلکه مردان هم بعد از سنی دچار تغییرات هورمون می شوند که به آن یائسگی مردانه می گویند.
منبع : یائسگی مردانه چیست؟ علائم یائسگی در مردان چیست؟ ويکي روان
ادام
 Artist: Weki Meki | Music Name: I dont like your Girlfriend | Genre: Pop | Released: 2017 | Album: Weme | Weki Meki – I dont like your   Girlfriend Music Video
هنرمند: ويکي میکی | نام موزیک: دوست دختر شما را دوست ندارم | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2017 | ملیت: کره جنوبی
موزیک ویدیو کره ای گروه  (ويکي میکی) Weki Meki با نام (دوست دختر شما را دوست ندارم) I dont like your Girlfriend
ادامه مطلب
تعریف انگیزه در روانشناسی به شناخت دقیق معنی انگیزه کمک زیادی می کند. قبلا در سایت ويکي روان گفتیم که پاسخ به سوال انگیزه چیست خود جواب سوال چطور انگیزه پیدا کنیم است چون ماهیت انگیزه را آشکار می کند.
خب برخی نظریه های انگیزشی کاملا بی فایده هستند. اما برخی از این نظریه ها کاربردی و راه گشا هستند و به ما نشان می دهند که چگونه می توانیم رفتار های انگیزشی را ایجاد کنیم.
اما پیش از همه اینها باید بدانیم که انگیزه چیست و به چه کاری میآید؟
منبع : 
ماجرای جولیان آسانژ سفارت اکوادور :  تصاویر لحظه بازداشت و خارج کردن آسانژ از سفارت اکوادور در لندن. پلیس بریتانیا اعلام کرده است که جولیان آسانژ، بنیان‌گذار سایت افشاگر ويکي
 اخاذی یک جرم جدی است اما نگرانی بزرگتر من، جاسوسی و گردآوری اطلاعات به وسیله سفارت اکوادور از جولیان آسانژ و علیه فردی است که پناهندگی
به دنبال لغو پناهندگی جولیان آسانژ، بنیان‌گذار وب‌سایت افشاگر ويکي‌لیکس، از سوی اکوادور، پلیس بریتانیا با حضور در سفارت این ک
شاید راه اندازی کسب و کار با ۵۰ میلیون تومان در ایران کمی خوشبینانه به نظر برسد اما شدنی است. خیلی از مردم هستند که فکر میکنند کلا راه اندازی کسب و کار تو ایران جواب نمیده و باید کلاهتو محکم بچسبی و همینی که داری و باد نبره. خب این افراد برای این حرفشون دلایل مختلفی دارند اما به عقیده دسته دیگه از مردم میشه تو هر شرایط اقتصادی و تو هر مملکتی کسب و کاری راه اندازی کرد که سودآور باشه. میخوام تو این مطلب از سایت ويکي روان در مورد راه اندازی کس
همیشه سوال می شود معنی هوس چیست یا منظور از هوا هوس چیست و راهی برای کنترل آن وجود دارد؟ شاید دیدگاه های متفاوتی درباره معنی هوس وجود داشته باشد اما از نظر علم روانشناسی در واقع هوس شروع کننده هر نوع رابطه عاشقانه بین دو جنس مخالف است. در این مقاله سایت روانشناسی ويکي روان به بررسی این می پردازیم که معنی هوس چیست
جذابیت های جنسی و گرایش نسبت به جنس مخالف شروع کننده هر رابطه عاشقانه می باشد، این یک قانون است که خیلی ها آن را نادیده می گیر
Artist: Weki Meki | Music Name: Picky Picky | Genre: Pop | Released: 2019 | Album: LOCK END LOL | Weki Meki – Picky Picky (Music Video)
هنرمند: ويکي میکی | نام موزیک: پیکی پیکی | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2019 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (ويکي میکی) Weki Meki با نام (پیکی پیکی) Picky Picky 

ادامه مطلب
اختلال سلوک (اختلال سلوک به انگلیسی = Conduct Disorder) مجموعه‌ ای از مشکلات رفتاری و عاطفی است که معمولا در دوران کودکی یا بزرگسالی شروع می شود. کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلال سلوک رعایت قوانین و رفتار به شیوه اجتماعی قابل قبول، برایشان مشکل است. آنها ممکن است رفتارهای پرخاشگرانه، مخرب و فریبنده نشان دهند که می تواند حقوق دیگران را نقض کند. سایر بزرگسالان و کودکان آنها را بد” یا متخلف تلقی می کنند در حالی که آنها یک بیماری روانی دارند. در ا
کلينت ایستوود نام خود را به عنوان بازیگر محبوب تلویزیون و فیلم برگزید و به عنوان کارگردان برنده جوایز آکادمی از ویژگی های "Unforgiven" و "میلیون دلار کودک" درآمد.کلينت ایستوود کیست؟کلينت ایستوود متولد 31 مه 1930 در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، با بازی در برنامه تلویزیونی Rawhide استراحت بزرگ خود را تجربه کرد. او سپس با به تصویر کشیدن شخصیت های سخت در مجموعه ای از فیلم Sergio Leone Westerns و حق رای دادن کثیف هری بسیار محبوب شد. ایستوود از آن زمان ستایش گسترده ای را
(Artist: Weki Meki | Music Name: Dazzle Dazzle | Genre: Pop | Released: 2020 | Album: Dazzle Dazzle | Weki Meki – Dazzle Dazzle (Music Video

هنرمند: ويکي میکی | نام موزیک: خیره کننده | سبک: پاپ | تاریخ انتشار: 2020 | ملیت: کره جنوبی
دانلود موزیک ویدیو کره ای گروه (ويکي میکی) Weki Meki با نام (خیره کننده) Dazzle Dazzle
ادامه مطلب
خواسته مردها در روابط جنسی شاید بسیار واضح و آشکار باشد اما اینطور نیست. در یک دنیای ایده آل هم زن و هم مرد باید انتظارات جنسی که از یکدیگر دارند را به همسرانشان بگویند. اما اگر سوالاتی نیز پیش بیاید، نرمال است. خواسته های جنسی مردان چیزی است که در نهایت به رضایت جنسی آنها منجر می شود. خب در این مطلب سایت ويکي روان به بررسی علایق مردان در  و اینکه مردان از چه نی و با چه ویژگی لذت می برند از دید روانشناسی می پردازیم.
پیش از شروع بد نیس
دانلود فیلم Unforgiven 1992 نابخشوده با دوبله فارسی
ژانر: درام، وسترن
مخاطب: بالای 13 سال
محصول: آمریکا
زمان فیلم: 1 ساعت و 58 دقیقه
امتیاز IMDb: امتیاز 8.2/10 از 358316 رای
بازیگران : Clint Eastwood، Gene Hackman، Morgan Freemanکارگردان : Clint Eastwood
 
داستان فیلم نابخشوده
نابخشوده (نام اصلی : Unforgiven) داستان فیلم در سال ۱۹۸۸ در ایالت وایومینگ می گذرد، زنی پیش خدمتی است که توسط دو گاوچران مجروح و از ریخت می افتد. کلانتر شهر (جین هکمن) تنها به جریمه کردنشان اکتفا می کند. اما دوستان زن برا
در بیان اینکه منظور از رابطه جنسی چیست باید گفت این رابطه و تعریف آن به مسائل متعددی بستگی دارد. اغلب اوقات منظور ما از انواع رابطه جنسی اعمالی است که صرفه نظر از دختر یا پسر بودن مان انجام می دهیم. معنی رابطه جنسی می تواند شامل هر عمل جنسی که انجام می دهید باشد، چه خودتان با خود انجام دهید (تعریف خودیی) چه با فردی دیگر. همانطور که قبلا در سایت ويکي روان گفتیم احساسات جنسی احساساتی هیجانی هستند و به دلیل وجود آن هاست که می توانیم اعمال
کتاب باورهای زیبای یک مرد ثروتمند یک اثر فوق العاده کاربردی وموثر در راه رسیدن به خواسته هاست. شاید برای شما هم پیش آمده باشد از خواندن کتاب های موفقیت که در مورد راه های کسب موفقیت در کسب و کار، زندگی و هر موضوع دیگری صحبت میکنند خسته شده باشید. مطالب تکراری و زیاده گویی یکی از بزرگترین مشکلات نشر در این موضوع میباشد که طاقت همه را سر آورده است. وجود کتابی که بتواند فوت کوزه گری را در به زبانی ساده و حجمی قابل قبول به مخاطب منتقل کند بسیار اح
یکی از دوره های مناسب برای یادگیری نقاشی بدون شک دوران کودکی است، کودکان معمولا اشتیاق فراوانی برای یادگیری هنر نقاشی داشته و کلاس نقاشی برای پرورش استعدادشان بسیار مناسب می باشد.
اگر کودکتان علاقه زیادی به نقاشی دارد حتما به یک کلاس نقاشی مراجعه کرده و او را ثبت نام کنید. پرورش استعدادهای فرزندانتان در مسیر زندگی آنها بسیار تاثیر گذار بوده و به نوعی آینده آنها را تضمین می کنید.
 
کلاس های نقاشی برای کودکان مزیت هایی دارد مانند:
سلامت روح و
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد
وبسایت ويکي پیپر تمامی تمرکز خود را بر روی راحتی دانشجویان عزیز کشورمان قرار داده، در ويکي پیپر شما می توانید به خرید پایان نامه انجام شده ارزان قیمت بپردازید و برای پروژه های خود از سایت دانلود پایان نامه استفاده کنید.در ويکي پیپر علاوه بر خرید پایان نامه می توانید آموزش ببینید و خودتان مقاله یا پایان نامه بنویسید!!
قیمت پایان نامه
برای انجام پایان نامه کار شناسی ارشد افراد و موسسه های وجود دارند که این کار ر
خدمات ويکي درم
ارائه پنل کاربری در سایت ويکي درم
ارائه فضای آگهی برای کالا و خدمات پوست و زیبایی
ساخت فایل مدیا برای تبلیغات درون کلینیکی
همکاری در تولید محتوای علمی صفحات اختصاصی شما
مشاوره راه اندازی کلیه مراکز و کلینیک های پوست، مو و زیبایی
همکاری در تالیف انتشار کتاب، مجله و متون علمی برای مجموعه شما
www.wikiderm.ir
خدمات ويکي درم
ارائه پنل کاربری در سایت ويکي درم
ارائه فضای آگهی برای کالا و خدمات پوست و زیبایی
ساخت فایل مدیا برای تبلیغات درون کلینیکی
همکاری در تولید محتوای علمی صفحات اختصاصی شما
مشاوره راه اندازی کلیه مراکز و کلینیک های پوست، مو و زیبایی
همکاری در تالیف انتشار کتاب، مجله و متون علمی برای مجموعه شما
www.wikiderm.ir
خدمات ويکي درم
ارائه پنل کاربری در سایت ويکي درم
ارائه فضای آگهی برای کالا و خدمات پوست و زیبایی
ساخت فایل مدیا برای تبلیغات درون کلینیکی
همکاری در تولید محتوای علمی صفحات اختصاصی شما
مشاوره راه اندازی کلیه مراکز و کلینیک های پوست، مو و زیبایی
همکاری در تالیف انتشار کتاب، مجله و متون علمی برای مجموعه شما
www.wikiderm.ir
خدمات ويکي درم
ارائه پنل کاربری در سایت ويکي درم
ارائه فضای آگهی برای کالا و خدمات پوست و زیبایی
ساخت فایل مدیا برای تبلیغات درون کلینیکی
همکاری در تولید محتوای علمی صفحات اختصاصی شما
مشاوره راه اندازی کلیه مراکز و کلینیک های پوست، مو و زیبایی
همکاری در تالیف انتشار کتاب، مجله و متون علمی برای مجموعه شما
www.wikiderm.ir
به این عکس های قدیمی بالا نگاه کنید، به نظر شما چیزی کم نیست؟ اگه جواب شما خنده است پس درست حدس زدید.اما دلیل این بی‌حالی‌ها چیست؟ چرا این افراد انقدر جدی به نظر می‌رسند؟ چرا مردم در عکس های قدیمی نمی‌خندیدند؟خب برای فهمیدن پاسخ این سوال به سایت ويکي لوپ مراجعه کنید:
ويکي لوپ
در گذشته نه چندان دور، مردم برای ذخیره‌سازی فایل‌های شخصی، موسیقی، تصاویر دیجیتالی از دیسک‌های ذخیره‌سازی نوری استفاده می‌کردند. تا سه دهه گذشته، بازار فلاپی‌ دیسک‌ ها، CDها و نوارهای کاست بسیار داغ بود؛ امروزه اما یک گوشی‌ هوشمندبه‌راحتی می‌تواند هزاران برابر یک CD و حتی DVD در خود موسیقی جای دهد. عملکرد هارد درایوها در اختیار گذاشتن قابلیت خواندن و نوشتن (Write & Read) برای کاربران بی‌نظیر بود، حدود ۵۰ سال پیش اختراع شدند. این اختراع ج
سایت The North Face به دلیل دستکاری در نتایج عکس های گوگل توسط جامعه سئو تحقیر شد .
Leo Burnett Tailor Made ، یکی از کارمندان این سایت ، به صورت مخفیانه بعضی از عکس های ويکي پدیا را عوض کرد تا این برند به عنوان یکی از برترین نتایج سئو نمایش داده شود .
هفته گذشته ، برند The North Face که لباس بیرون تولید می کند و کارمند آن ، تحت خشم بسیاری از افراد جامعه سئو قرار گرفتند .
دلیل آن هم تعویض عکس های ويکي پدیا در صفحه مقصد های مسافرتی است .
تمامی این تلاش ها جزئی از کمپینی
محل جمع بندی همه وب سایت های ایران!هدفی بزرگ اما دست یافتنی. ما گروهی از شهرستانیهای مقیم مرکز هستیم که می خواهیم دائره المعارف یا همان ويکي تمامی وب سایت های ایران را در یک جا جمع آوری کنیم. درسته که هدفمون بسیار بزرگه ولی بالاخره هر پروژه بزرگی از یک جایی باید شروع بشه. در این بلاگ که بعدا به وب سایتی با همین منظور تبدیل خواهد شد، می خواهیم کل وب سایتهای معروف و برتر ایرانی رو معرفی کنیم. با استفاده فرم کامنت می تونید نظرات خودتون رو راجه به
 
سوالات فصل اول،چهارم ، پنجم ، ششم و هفتم کتاب مقدمه ای بر روانشناسی بالینی کرامر بصورت تشریحی
تصویری از فایل
روانشناسی بالینی کرامر ويکي پرز ترجمه مهرداد فیروزبخت
کتاب روانشناسی بالینی کرامر- ويکي پرز ترجمه مهرداد فیروزبخت نشر ارسباران تالیف جفری پی کرامر – داگلاس برنستاین – ويکي پرز ترجمه مهرداد فیروز بخت شامل ۱۶ فصل با عناوین زیر میباشد
کتاب شامل ۵ بخش با عناوین زیر می باشد:
مفاهیم اساسیسنجشمداخلات بالینیتخصص های روان شناسی بالین
لوگان به خاطر نمایش خشونت افسار گسیخته خود مورد توجه و تمجید قرار نگرفت، حتی اگر درجه بندی R باعث بیشتر جدی گرفته شدن فیلم شده باشد، اما بازهم آن تنها نکته مهم فیلم نیست. این اثر با انتخاب لحنی تاریک و سیاه از زندگی شخصیتی خاص خود را منحصر به فرد کرد. لوگان ساخته جیمز مانگولد با تجزیه شخصیت ولورین احساسات، حس اساطیری یک ابرقهرمان و قصه گویی درست پیرامون یک شخصیت کامیک را با هم بر انگیخت تا بتواند یک کلیت چشمگیر شکل دهد. جیمز مانگولد برای ساخت
در قیمت های پایه محصولات پتروشیمی اعلامی امروز (یکشنبه 28 مهر 1398)، به دلیل عدم محاسبه قیمت های جهانی و استفاده از میانگین هفتگی دلار نیمایی که 473 ریال کاهش داشت، همه قیمت ها با کاهش یکسان همراه بود به جز پلی استایرن مقاوم و منومر استایرن.
به گزارش ويکي پلاست، در حالی که قیمت 7240، طبق کاهش 0.44 درصدی باید 522 ریال کاهش می یافت، اما کاهش اعمال شده 1.111 ریال (معادل 0.94 درصد) است.
قیمت منومر استایرن هم که باید 393 ریال کاهش پیدا می کرد، در قیمت های جدید با 3.112
کلينت ایستوود کیست؟کلينت ایستوود متولد 31 مه 1930 در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، با بازی در برنامه تلویزیونی Rawhide استراحت بزرگ خود را تجربه کرد. او سپس با به تصویر کشیدن شخصیت های سخت در مجموعه ای از فیلم Sergio Leone Westerns و حق رای دادن کثیف هری بسیار محبوب شد. ایستوود از آن زمان ستایش گسترده ای را برای کارگردانی فیلم های برنده جوایز اسکار مانند Unforgiven ، رودخانه Mystic و میلیون دلار کودک داشته است.
اوایل زندگی و شغلبازیگر ، کارگردان و تهیه کننده کلينت ایس
 
نمونه سوالات کتاب مقدمه ای بر روانشناسی بالینی کرامر
سوالات فصل اول،چهارم ، پنجم ، ششم و هفتم کتاب مقدمه ای بر روانشناسی بالینی کرامر بصورت تشریحی آماده دانلود شده است.
تصویری از فایل
روانشناسی بالینی کرامر ويکي پرز ترجمه مهرداد فیروزبخت
کتاب روانشناسی بالینی کرامر- ويکي پرز ترجمه مهرداد فیروزبخت نشر ارسباران تالیف جفری پی کرامر - داگلاس برنستاین - ويکي پرز ترجمه مهرداد فیروز بخت شامل ۱۶ فصل با عناوین زیر میباشد
کتاب شامل ۵ بخش با عنا
1-4-1. پرسش اصلی
روند مشارکت و همکاری علمی در ويکي پدیای فارسی به چه صورت است؟
1-4-2. پرسش های فرعی
پرسش یک. وضعیت رتبه نویسندگان فعال جامعه پژوهش از نظر تولید مقالات جدید چگونه است؟
پرسش دو. وضعیت رتبه نویسندگان فعال جامعه پژوهش از لحاظ ویرایش مقالات چگونه است؟
پرسش سه. متوسط فاصله زمانی ویرایش برای نویسندگان فعال جامعه پژوهش چقدر است؟پرسش چهار. میانگین تعداد نویسندگان در ویرایش مقالات جامعه پژوهش چقدر است؟پرسش پنج. نیمه عمر ویرایش مقالات مشا
لیفتینگ یا کشیدن پوست به مجموعه عمل هایی گفته می شود که باعث جوانسازی پوست می شود. لیفتینگ، هایفوگرافی و کشیدن پوست بدون نیاز به عمل جراحی جزو جدیدترین و بهترین روش های جوانسازی پوست به حساب می آید.
مزایای لیفتینگ:
لیفتینگ پوست برای افرادی که واجد شرایط می باشند بسیار مناسب بوده و مزایای زیر شامل حالشان خواهد شد:
بهبود فرم صورت
بهبود زیبایی چهره
سفت شدن ماهیچه های صورت
تقویت اعتماد بنفس
تغییر نحوه برخورد با دیگران
رسیدن به چهره ای جوان تر
ا
فیلم مرد ایرلندی (به انگلیسی: The Irishman) فیلم سینمایی زندگینامه‌ای و جنایی آمریکایی، به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است. نگارش فیلمنامه این اثر به عهده استیون زیلیان بر اساس یک کتاب به نام من شنیدم که تو خونه‌ها رو رنگ می‌کنی” نوشته چار برنت است. در لیست بلندبالا و پر از ستاره‌های کلاسیک سینمای هالیوود نام رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پِشی به چشم می‌خورد.
ادامه‌ی آن را در ويکي لوپ بخوانید.
ويکي لوپ
مدتی است متوجه یک ویژگی مشترک بین عده‌ای از نوابغ شده‌ام؛ از مولوی و سعدی گرفته تا تالستوی و داستایفسکی. و اخیراً که دو فیلم از وودی آلن دیده‌ام، باید بگویم که او هم این ویژگی را دارد. این مشخصۀ جذاب رسیدن به فهمی دقیق، از زندگی، مرگ، انسان و روابط انسانی است. و هنر این بزرگان هم این بوده است که توانسته‌اند این شناخت دقیقشان را با زبان و بیانی جذاب ماندگار کنند. یکی در گلستان و یکی در جنایت و مکافات و دیگری هم در فیلم سینمایی.
 مدخل ويکي پدیا
تبلیغات اینترنتی
به نقل از وبسایت ويکي پدیا، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ (به انگلیسی: Digital marketing) نوعی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و عمدتاً در اینترنت از جمله تلفن‌های همراه و دیگر صفحات نمایش مثل کامپیوتر و هر رسانه دیجیتال دیگر انجام می‌شود.
ویژگی های مهم این روش تبلیغات به شرح زیر است:
ارزانی
ماندگاری زیاد
فراگیر بودن
با توجه به ویژگی های بالا و رشد فناوری و استفاده از اینترنت میتوا
دانستن نوع خون امری است ضروری. دلایل پزشکی
به اندازه کافی ضرورت مسئله را اشکار میکند، بعلاوه شما برای اخذ پاسپورت
یا ویزا نیازمند نوع خون هستید. نوع خون را می توان از نوع خون والدین حدس
زد اما برای تعیین دقیق ان باید به پزشک مراجعه نمود. در این مقاله توضیح
داده  می شود چگونه در منزل نیز می توان نوع خون را تشخیص دهیم. به عنوان
مثال چگونگی عملکرد تستر های نوع خون را شرح خواهیم داد مانند :
گروه خونی A: آنتی ژن نوع A را سطح گلبول قرمز خود دارند و د
این فیلم داستانی واقعی بر اساس مجری محبوب تلویزیون آمریکا فرد راجرز است.در اولین تریلر فیلم A Beautiful Day In The Neighborhood تمرکز بیشتر بر روی زندگی شخصی فرد راجرز است. حال او در صدد مصاحبه با گزارشکری است که آیا او خود را قهرمان می‌داند یا نه؟
شباهت‌های تام هنکس با فرد راجر به خوبی نشان داده شده است و باری دیگر تام هنکس ثابت کرده که بازیگری فوق‌العاده است.
ادامه ی آن را در ويکي لوپ بخوانید.
ويکي لوپ
غافر به چه معناست ؟ علت نامگذاری سوره غافر
این سوره را غافر نامیده‌اند ؛ زیرا این واژه در آیه سوم آن آمده است . غافر از نام‌های خداوند و به معنای آمرزنده است. سوره غافر را سوره مؤمن هم گفته‌اند ؛ زیرا به داستان مؤمن آل فرعون می‌پردازد. دو نام دیگر نیز برای این سوره ذکر شده است : حم اولی» ( خوانده می‌شود حا میم اُولیٰ ) و طَول» .
( کلمه عفو به معنای محو اثر است ، و کلمه مغفرت به معنای پوشاندن است )
شما میتوانید از لینک فضیلت و خواص سوره غافـ
سرم درد میکنه و فکر کنم سرما خوردم. اینترنت تقریبا قطعه و هیچ کاری نمیتونیم بکنیم، همه عصبی بودن امروز؛ یه صفحه ويکي‌پدیا بالا نمیاد!
داشتم فکر میکردم که منم فسلفه اتوبوس آتیش زدن رو نمیفهمم. بی خبرم. فقط میدونم یه اتفاقی داره میفته؛ نمیدونم کی و کجا و چجوری. 
سرم درد میکنه.
فردا هم امتحان دارم و نمیخونم.
کاف هم اومده اینجا، کاف مثبت دوست داشتنی :)
همیشه فکر می کردمکه قات زدن با "ط" است یعنی قاط زدن و لفظ لاتی است و به معنای قاطی کردن. یعنی فلانی قاطی کرده میزنه همه چیزو درب و داغون میکنه. حالا فهمیدم که نخیر، معنیش این نیست بلکه.
خودتون بخونین:
قاتاز ويکي‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد 

ادامه مطلب
شرکت انگلستانی رو-رویس تاثیر به‌سزایی بر روی پیشرفت‌دادن به صنعت هوا و فضا داشت. این کمپانی گام‌های بزرگی در راستای تکامل موتور جت برداشت و نام خود را برای همیشه در تاریخ این صنعتِ جدید ثبت نمود. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که موتور جت چگونه کار می‌کند؟ با ويکي‌لوپ همراه باشید.
یوگا ورزشی جسمی و همچنین فکری و ذهنی هست که حدود 5000 سال پیش در هندوستان بوجود آمده است. یوگا فعالیت ورزشی به حساب می آید که باعث انعطاف پذیری بیشتر بدن می شود و ماهیچه ها را تقویت می کند. قدرت فکری انسان را بالاتر می برد و باعث آرامش می شود.
آیا یوگا باعث کاهش وزن میشود؟
یوگا ورزشی نیست که صرفا برای کاهش وزن انتخاب کنید، در واقع یوگا یک ورزش ذهنی و روانی میباشد ولی اگر بصورت مداوم انجام شود کاهش وزن را نیز به همراه خواهد داشت ولی نه به اندازه یک
همونطور که میدونین،کوه ها یخ،تنها یه بخش کوچک بیرون از اب دارن و بخش بزرگی ازشون زیر ابه.
در واقع باید بگم که اینترنت هم همینجوریه،فضای بالای اون به فیسبوک و ويکي پدیا و سایتایی مثل این تعلق داره،ولی بقیه ی اون کوه یخ که زیر ابه،مال فضای ترسناک و غیرقابل درک دیپ وبه!
برای خوندن بخش های مختلف دیپ وب برین به ادامه مطلب
ادامه مطلب
تبلیغات اینترنتی
به نقل از وبسایت ويکي پدیا، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ (به انگلیسی: Digital marketing) نوعی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و عمدتاً در اینترنت از جمله تلفن‌های همراه و دیگر صفحات نمایش مثل کامپیوتر و هر رسانه دیجیتال دیگر انجام می‌شود.
ویژگی های مهم این روش تبلیغات به شرح زیر است:
ارزانی
ماندگاری زیاد
فراگیر بودن
با توجه به ویژگی های بالا و رشد فناوری و استفاده از اینترنت میتوا
 
از قدیم در سرتاسر این کره خاکی ورزش های رزمی رواج داشته است. که اولین آن 5400 سال پیش در مصر بوده است. یکی از سرگرم کننده ترین و مفیدترین ورزش های دنیا بدون شک هنرهای رزمی است. هنرهای رزمی با وجود پیشرفت تکنولوژی تغییر اساسی نکرده است و ماهیت خود را حفظ کرده است.
ورزش تکواندو از محبوب ترین هنر های رزمی میباشد.هرکس که تکواندو را تازه شروع میکند به عنوان کمربند سفید شناخته میشود و پس از مدتی با دادن یک امتحان در مقابل استاد خود (اگر استاد تشخیص ده
ما همه ۲۴ ساعت در روز فرصت داریم. با این حال، بعضی از مردم چگونه می‌توانند از تک تک دقایق روزشان بهترین استفاده ممکن را ببرند؟ اگر باور کنید یا نه، آنها قابلیت‌های فرازمینی مثل آهسته کردن گذر زمان را ندارند. آنها فقط به خوبی می‌توانند زمانشان را مدیریت کنند.
آیا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان تبدیل به یک استاد در زمینه مدیریت زمان شد؟ در زیر ۱۰ راهکار کلیدی برای مدیریت زمان آورده شده‌است. پس با ويکي‌لوپ همراه باشید.
پس با ويکي‌لو
ادامه ماجراجویی‌ پیتر پارکر
به‌دنبال اکران سراسری انتقام‌جویان: پایان بازی” (Avengers: Endgame)، اکنون نوبت داستان‌گویی از زبان مرد عنکبوتی جوان این روزهای هالیوود هستیم تا با دور از خانه” دریچه‌ای به روی فاز جدید دنیای سینمایی مارول برای ما باز کند.
در کنار فیلم‌هایی که از نظر داستانی بار سنگینی را به دوش می‌کشند و این روزها در سینماها در حال اکران هستند، تماشای یک فیلم که قصه‌ی نوجوانی شانزده ساله نیویورکی که به نام مرد عنکبوتی” شنا
ويکي پدیا بدون شک یکی از بزرگترین دانشنامه های آزاد است که هر کسی می تواند به راحتی اطلاعات و مقاله های آن را ویرایش کند و با توجه به اینکه تعداد سایت هایی که به ويکي پدیا لینک می دهند خیلی زیاد هستند و این سایت هم به راحتی به هر کسی لینک نمی دهد باعث شده تا دامین اتوریتی بسیار بالایی داشته باشد.
همین دلیل کافیست تا درصد خیلی زیادی از سایت ها برای اینکه از ويکي پدیا این غول دنیای اینترنت بک لینک بگیرند شب و روز تلاش کنند چرا که با این کار ارزش ل
ا ستانبول  به نقل از  ويکي پدیا
استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) (نام پیشین: قسطنطنیه عربی‌شدهٔ کُنستانتینوپول، به‌معنای شهر کنستانتین) بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن کشور است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قارهٔ جهان گسترده شده‌است. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در ای
لینک های مفید

طراحی سایت
خرید بک لینک
پانت
مجله سرگرمی تفریحی
پانداچت
ويکي دی
مجله سلامت
اسپرت90
گالری عکس
مجله مد وفشن
مجله سفر
آموزش ورد پرس
مجله پزشکی
فانی بوک
اس ام اس دونی
پارسین موزیک
مجله تلگرامی
مجله فان
بشین بخون
گیم پارسی
کلبه متن
ابزرا وب
نیازمندیهای استان مرکزی
botters یک جامعه قدیمی و نسبتا کوچک از توسعه‌دهندگان بات‌های آی‌آر‌سی هست. آنها یک ويکي که شامل مطالب فنی و غیر فنی راجب بات‌ها و همچنین چند کانال IRC(کانال #botters روی فری‌نود کانال اصلی آنهاست)  در این مورد دارند. اگر به ساخت بات آی‌آر‌سی علاقه دارید، این جامعه میتواند به شما کمک کند.
 
امروز که در حال خواندن فصل 36 کتابی با عنوان کتاب بازها اثر جنیفر چمبلیس برتمن، ترجمه آقای امین توکلی از انتشارات پرتقال بودم، بهانه اولین پست وبلاگ خود را یافتم.
شاید این کتاب بهانه باشد و بصورت کلی خود را اینگونه وصف خواهم کرد! 
چگونه؟؟؟؟ 
به شما خواهم گفت.
ابتدا بخشی از این کتاب که توجه من را به خود جلب کرد را برایتان می خوانم:
" امیلی با نگاهی به ساختمان شماره ی 717 دچار شک شد. انتظار داشت ساختمانی قدیمی و قهوه ای رنگ ببیند شبیه کیف دستی آقا
در دنیای مدرن امروز برای هر کاری تخصص لازم است و دیگر تخصص ربطی به مکان ، مدرک و … ندارد.
یک متخصص میتواند یک جوشکار نمونه و یا یک نجار نمونه باشد. در مقاله ای
که امروز برای شما منتشر می کنیم قصد داریم که شما را به سوال هایتان در
مورد یک طراح سایت خوب کیست ؟ ” پاسخ دهیم ….
پس با ادامه مقاله میزبان ما باشید .
طراحی سایت اصفهان
اصفهان دیزاینر
 یک طراح سایت خوب را چگونه بشناسیم ؟جواب واضح استنکته مهم : از نمونه کارهای واقعی !!!!بله
نمونه کارهای و
شکل وی نمونه ای از موتور جستجوگر کمتر از صفحه محتوا را نشان می دهد که عبارت "Super Mario World" را نشان می دهد. در حالی که موضوع صفحه در برخی از عناصر مهم صفحه وب (برچسب عنوان و تصاویر) موجود است ، محتوا نسبت به نمونه ويکي پدیا استحکام کمتری دارد و نسخه مربوط به آن در صفحه برای خواننده کمتر می باشد.
توجه کنید که توضیحات بازی مشکوک با کپی شده
 
سئو سایت
توسط یک بخش بازاریابی است. "ماریو از بزرگترین ماجراجویی خود تا کنون خسته شده است ، و این بار او یک دوست ر
هر پوند چند کیلو است از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ويکي‌پدیا دانشنامهٔ آزاد
چگونه تبدیل واحدهای اندازه پایان میشود و مثلا هر اونس اند داغ است؟ Ton تن از واحدهای جرم درسیستم SI نابود و هر تن 1000 کیلوگرم و مقابل با پوند. همه پوند مقابل داغ است 1pound همه بدن مقابل 1000 کیلوگرم است 1tonne 1000Kilograms چند مثال وقتی گفته می شود همه اونس زر .
ادامه مطلب
به دعوت صاحب وبلاگ سکوت این مطلب را می نویسم و از نای دل، میرزا مهدی، اسفندگی، ويکي رضوی و آرمان دعوت می کنم در این چالش شرکت کنند:
۱. پدر خوبی بشوم.
۲. کتابهایم را به چاپ برسانم.
۳. تمام ایده هایی را که در ذهن دارم، به مقاله تبدیل کنم‌.
۴ و ۵ و ۶. . (حضرت علی-ع- فرمودند: افشا کردن کاری پیش از تحکیم آن، باعث در هم شکسته شدن آن می شود).
۷. از تمام کسانی که حقّی به گردن من دارند، حلالیّت بگیرم.
۸. نماز و روزه های قضا شده ام را ادا کنم.
۹. با همسرم سف
 
ازنظر دین اسلام نوشیدن مشروبات الکلی، مضر ويکي ازگناهان بزرگ محسوب می شود که در این جا به برخی ازمضرات مشروبات الکلی که با طب جدید به اثبات رسیده است اشاره می شود :
 
مضرات فراوان  و جبران ناپذیر مشروبات الکلی بر انسان 
ادامه مطلب
آموزش آشپزی، آموزش مهارت های زندگی می باشد. آموزش آشپزی تنها به ترکیب مواد غذایی خلاصه نمی شود، بلکه آموزش هنر و مهارت های مختلف با ذکر تمام نکات ظریف است.
بسیاری از بیماری ها بدلیل عدم رعایت اصول طبخ غذا است، تغذیه نقش مهمی در سلامت انسان ها دارد.
سرآشپز باید توجه داشته باشد که یک غذای خوب باید تمام نیاز های جسمی و روحی فرد را تامین کند. بنابراین آشپزی هنر برقراری تعادل و تناسب بین مواد غذایی می باشد.
 
 
در آموزشگاه های آشپزی شیراز دوره های ز
بسیجی بی ترمز»از صبح امروز بی قرار و دلتنگم،بی قرار همچون روزهای  پر استرس جنگ.دلتنگ جوانهای همسایه و فامیل؛رستم شهدوستی و علی طاهری.غلامحسین که هیچ وقت برنگشت.دلتنگ لندکروزرهای خاکی رنگ بسیج با بلندگویش که هربار از جاده خاکی روستای ما می گذشت از نوای آهنگران و کویتی پورش،دست از بازی می کشیدیم ويکي می گفت:حتما می خوان شهید بیارن.»دلتنگ همان رو
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها