نتایج جستجو برای عبارت :

ویسگون مهدی طارمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدي طارمي، مهاجم ملی پوش کشورمان روز گذشته در مصاحبه با سایت کانون ریوآوه پرتغال اعلام کرد که کارگاهی بخاطر تولید ماسک تو قریه زادگاهش تو بوشهر احداث کرده تا با ویروس کرونا مبارزه کند. این اقدام بشردوستانه مهاجم ایرانی در رسانه پرتغال بازتاب داشت. سایت desporto.sapo» به مدح از این اقدام هنرپیشه ایرانی پرداخت و نوشت: طارمي برای مبارزه با ویروس کووید ۱۹ مخبر عمل شده و کارگاه تولید ماسک درون ایران احداث کر
مهدي طارمي، مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریو آوه به همراه دیگر بازیکنان این تیم پرتغالی در تمرین این تیم تست کرونا داد که جواب تست همه بازیکنان ریوآوه از جمله طارمي منفی اعلام شد.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه ریوآوه پرتغال در نخستین جلسه تمرینی از تمام بازیکنانش، ازجمله مهدي طارمي تست‌های اولیه گرفت و تب‌سنجی انجام داده بود، اکنون به طور کامل سلامتی آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.
منبع :
http://varzmancom.avablog.ir/
بیوگرافی شهید هادی طارمي
سرگرد شهید هادی طارمي در آستانه ۴۰ سالگی و متولد سال ۱۳۵۸ فرزند محمدرضا طارمي ساکن تهران بوده و اصالتاً اهل روستای قمچ‌آباد شهرستان ابهر هستند که که با فرمانده محبوبش، قاسم سلیمانی آسمانی شد.
ادامه مطلب
امروز نشریه رکورد» پرتغال به تمجید از مهاجم ایرانی پرداخت و نوشت: مهدي طارمي این اسمی است که به تازگی وارد رقابت برای آقای گلی لیگ پرتغال و کسب امتیازهای بی نظیر شده است.
کسانی که به دنبال گنی ارزن قیمت هستند او می تواند بهترین گزینه باشد. مهاجم ایرانی در اولین بازی خانگی اش به همراه ریوآوه هواداران این تیم را به وجد آورد و در پیروزی 5 بر یک تیمش مقابل آوس مهمترین نقش را داشت.
طارمي در این بازی با کسب 24 امتیاز با فاصله زیاد به عنوان بهترین ب
درخشش مهدي طارمي در نبرد حساس اسپورتینگ و ریوآوه، موجب عصبانیت شدید هوادار تیم مغلوب این میدان شده است.
به گزارش وبسایت خبری روزنو، نمایش فوق العادۀ شب گذشتۀ مهدي طارمي در دیدار حساس برابر اسپورتینگ باعث شد تا تیم طارمي با درخشش او بار دیگر از شکست بگریزد و به لطف ۳ پنالتی که این بازیکن برای تیمش حاصل کرد، با نتیجۀ ۳_۲ پیروز میدان شوند که پنالتی‌های دریافت شدۀ طارمي موجب عصبانیت شدید هواداران تیم حریف شد.
یکی از هواداران اسپورتینگ در یک تو
مهدي طارمي در 3 سال که در پرسپولیس بود 54 گل زد.
مهدي طارمي در ریوه اوه بازی میکند و بهترین پنالتی گیر لیگ پرتغال شد.
روش پنالتی گرفتن خود را هم گفته است.وقتی ضد حمله می شود در سرعت مایستد و بازیکنان پشت سرش به او میخورند و پنالتی میشود.
در یک بازی 3 پنالتی گرفته است و اسپورتینگ که خیلی قوی بود را بردند و 3 بر 2 ریو اوه برنده  شد.
مربی اسپورتینگ اعتراض می کرد که پنالتی نشده است و ان قدر داد زد که مربی کارت قرمز گرفت و اخراج شد. 
چه کسی جایگزین مهدي طارمي در پرسپولیس می شود؟ شماره خرید جدید برانکو مشخص شد!

بودیمیر
نشان داده به شماره ۹ علاقه‌مند است، در پرسپولیس نمی‌تواند این شماره را
به تن کند چرا که مهدي ترابی با حضور در پرسپولیس پیراهن شماره ۹ را خواهد
پوشید. شاید به همین دلیل است که او شماره ۹۱ را انتخاب کرده است.
ادامه مطلب
به گزارش نشریه پرتغالی ابولا، باشگاه اسپورتینگ لیسبون که به دلیل مصدومیت شدید لوئیز فلیپه مهاجم خود به دنبال یک مهاجم می‌گردد به جذب مهدي طارمي، مهاجم ایرانی بسیار نزدیک شده است.
 
به گزارش "ورزش سه"، رومه پرتغالی ابولا اعلام کرد باشگاه اسپورتینگ لیسبون که روز دوشنبه در دیدار مقابل ماریتیمو، مهاجم خود لوئیز فلیپه را به دلیل مصدومیت از دست داده و حالا که مشخص شده مصدومیت او جدی است و مدتها از میادین دور خواهد بود، تصمیم جدی برای جذب مهد
برنامه ويسگون (Wisgoon) یک شبکه اجتماعی ایرانی است و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند تصاویر مورد علاقه خود را با استفاده از این برنامه به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه ويسگون (Wisgoon) بپردازیم.
ادامه مطلب
مهدي طارمي، میلیاردر جدید فوتبال ایران
 
در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات زمستانی، یک برنامه تلویزیونی در پرتغال، زوایای جدیدی از قرارداد مهدي طارمي با ریوآوه را فاش کرد.
 
به گزارش "ورزش سه" مهدي طارمي بعد از نمایش فوق العاده در ریوآوه، موردتوجه چند تیم از جمله پورتو، اسپورتینگ لیسبون و بوردو فرانسه قرار گرفته. طارمي که تا به حال 9 گل برای تیمش زده، هیچ بعید نیست در همین فرصت باقی مانده به یک تیم بزرگتر منتقل شود اما حتی اگر این اتفاق نیا
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فاکس
اسپورت، جام ملت های آسیا 2019 در حال برگزاری در امارات است. رومه فاکس
اسپورت از پنج بازیکنی سخن به میان آورد که بعد از درخشش در جام ملت های
آسیا 2019 مورد توجه تیم های اروپایی قرار گرفته‌اند.
 
در بین این پنج بازیکن نام مهدي طارمي، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که در الغرافه بازی می‌کند به چشم می‌آید.
 
المعز علی، مهاجم جوان قطری‌ها و مهندی
علی، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق هم در این فهرست جای دارند. ی
درحالیکه در روزهای اخیر در رسانه های مطرح انگلیسی ، فرانسوی و پرتغالی اخبار بسیاری درباره انتقال مهدي طارمي ، فوتبالیست ملی‌پوش کشورمان که در باشگاه ریو آوه پرتغال توپ می‌زند به اسپورتینگ لیسبون ، بوردو ، استون ویلا و … مطرح بود،
کارلوس کاروالیال سرمربی ریو آوه می‌گوید او مسئول فروش یا حفظ بازیکنان تیمش نیست ولی در مورد طارمي به این نکته اشاره کرد که ریو آوه برای حفظ او ۲۴ ساعت دشواری را پشت سر گذاشت.
درحالیکه در روزهای اخیر در رسانه های
یک استقلالی شانه به شانه طارمي و امیری
گلن تاریخ رقابت های فولاد و پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر از ابتدا تا کنون را بررسی کرده ایم.
 
به گزارش "ورزش سه"، تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران روز دوشنبه 13 آبان اولین بازی هفته دهم را در ورزشگاه فولادارنا شهر اهواز برابر هم برگزار می کنند، این دو تیم در تاریخ لیگ برتر 34 بار برابر هم قرار گرفته اند، 80مرتبه توپ از خط دروازه ها گذشته که سهم پرسپولیس، 45 و سهم فولاد 35 گل بوده است.
 
در این مطلب گ
چه بازی ای بود دیشب.
سر پنالتی پرتغال یه لحظه خودمو جای بیرانوند تصور کردم، تمام تنم لرزید. گرفتن پنالتی رونالدو چیز کمی نیست.
طارمي جان آخه چرا فرزندم؟چرااا؟(این فقط یه گله است وگرنه طارمي از وقتی که پرسپولیس بود، بازیکن محبوب منه)
همیشه رونالدو رو بیشتر از مسی دوست داشتم ولی دیشب تا تونستم فحشش دادم:||
کواریشما از کجا پیداش شد آخه؟ لامصب این دو بازی قبلی کجا بودی پس؟ گل طلاییت رو به مراکش میزدی خو:(
بعد از بازی سردرد وحشتناک داشتم و مثل ابر ب
مهدي طارمي مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان که در لیست برانکو برای پیوستن به این تیم قرار دارد برای حضور در این تیم ابراز تمایل کرده است.
مذاکرات جدی و نهایی مسئولان پرسپولیس با طارمي طی یکی دو روز آینده انجام خواهد شد و طبق پیگیری‌ها، مذاکرات مالی هم بین طرفین صورت گرفته است و رقمی که باشگاه برای این بازیکن در نظر گرفته مشخص شده است.
طارمي البته به دلیل برخی مسائل که در گذشته به وجود آمده بود برای حضور در پرسپولیس مردد بود اما به نظر می‌رسد با
نتیجه نهایی
ایران۵-۰سوریه
تیم ملی ایران با اولین تجربه ی مارک ویلموتس بر روی نیمکت خود توانست در اولین بازی تدارکاتی پس ازجام ملت های آسیا به نتیجه ی نسبتاً خوبی برسد و تیم ملی ایران توانست در نیمه ی اول با دو گل علیرضا جهانبخش و مهدي طارمي ملی پوشان با نتیجه ۲بر صفر  به رختکن بروند.
در نیمه ی دوم مانند نیمه نخست بازی، بازی مالکانه ای از خود به نمایش گذاشتند و مهدي طارمي با دو گل دیگر از خود توانست هتریک کند و اللهیار صیادمنش در اولین بازی خود
مهدي طارمي بعد از یک فصل و نیم حضور در الغرافه قطر باز هم در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد و حتی مذاکرات اولیه هم با او انجام شده است.
طارمي اولین بازیکنی بود که برانکو برای فصل آینده روی او دست گذاشت و اعلام کرد که باشگاه او را به خدمت بگیرد.
مذاکره با طارمي و اینکه او جزو گزینه های مدنظر برانکو برای جذب از سوی پرسپولیس است را حتی امروز صبح ( یک شنبه ) مهدي محمدنبی رییس هیات مدیره پرسپولیس در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما هم تایید ک
اقدامی مشکوک از بازیکنان تیم ملی در صفحه اینستاگرام بیرانوند باعث کنجکاوی هواداران پرسپولیس شده است.
نیوزمای:
شب گذشته در صفحه اینستاگرام علیرضا بیرانوند اتفاقی مشکوک رخ داد که باعث کنجکاوی و حتی نگرانی هواداران پرسپولیس شد .
چند بازیکن تیم ملی از جمله علیرضا جهانبخش، رامین رضاییان، مهدي طارمي و… که رابطه نزدیکی با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس دارند، زیر پست آخر این بازیکن بدون هیچ توضیحی کامنت ” تبریک” گذاشتند و
  مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان که با پیشنهاد پرسپولیس روبه‌رو شده به مدیران باشگاه اعلام کرده که تکلیف خود را به زودی مشخص خواهد کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدي طارمي بعد از سپری کردن یک فصل و نیم در الغرافه قطر حالا با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای حضور مجدد در پرسپولیس شده است.
 
طارمي که از سال گذشته با پیشنهاد مسئولان پرسپولیس و برانکو برای بازگشت به جمع سرخپوشان روبه‌رو شده بود به دنبا
، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار امروز مقابل عراق به شرح زیر اعلام شد:
 علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، امید ابراهیمی، مهدي طارمي، سردار آزمون و محمد محبی 
 
مهدي طارمي با پیشنهادی از لیگ انگلیس همراه شده که احتمالا مقدمات آن در تابستان پیش رو نهایی خواهد شد.


مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه دو عنوان آقای گلی را در لیگ برتر در کارنامه دارد، اولین تجربه خود در فوتبال خارج از ایران را با پوشیدن پیراهن الغرافه قطر به مدت یک فصل و نیم پشت سر گذاشت. هر چند او در نهایت از این انتقال رضایت لازم را نداشت و گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص آینده او مطرح شده، اما اکنون جدی‌ترین پیشنهاد برای این بازیکن حضور در لیگ
خبرگزاری ربیع ورزش: 
در شرایطی که خیلی ها احساس می کردند با جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیسوضعیت بازیکنان تیم هم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد، فعلا به جز علیرضا بیرانوند و علی علیپور که تکلیف شان به طور کامل مشخص نشده سایر بازیکنان به نظر ماندنی شدند.
اما در این بین خبرآنلاین خبر مهمی را منتشر کرده که در صورت تحقق می تواند بمب خبری پرسپولیسی ها باشد.
این پایگاه خبری نوشته است :
شنیده می شود کارهای حضور مهدي طارمي در پرسپولیس تمام
آفتاب شب یلدای منی مهدي جان/آشنای دل و رویای منی مهدي جان/گریه دارم زفراقت همه جاباغصه/مونس خلوت زیبای منی مهدي جان/اشک بازمزم چشمان بخروشد دائم/مرهمی ازبر فردای منی مهدي جان/مژده آل نبی صبح وصال مولاست/درجهان رحمت وآقای منی مهدي جان /نائبت زمزمه یاری تورا دارد/سیدو سرور ومولای منی مهدي جان /شب طولانی ظلمت برسد رو به تمام/هدف ومژده عقبای منی مهدي جان /دشمنانت همه جا ظلم وستمها دارند/صاحب کل دعاهای منی مهدي جان /میرسد روز فرج مژده دیدار ووصال/
کربلابااربعین درجستجوی مهدي است/زائراو باهدف درگفتگوی مهدي است/نام زیبای حسینی زینبش تسکین دهد/نینوا آمادگی اش بهرکوی مهدي است/دلسپاری بر ولایت شرط ایمان ووصال/قلبها بهر عنایت هم بسوی مهدي است/میرود پای پیاده شیعه باعشق حسین/بین راهش دائما درآرزوی مهدي است/گریه واشک وتوسل حاصل آن معرفت/زمزم چشمان مهیابهر روی مهدي است/میکند گنج بصیرت در دل شیعه خروش/نینوادائم معطر هم زبوی مهدي است/این شکوه عاشقانه زمزم عصرظهور/شیعه گریان ازبرای آن عموی م
هربسیجی عاشق دیدارروی مهدي است/دائمابروصل اودرآرزوی مهدي است/اجتماع ووحدتش بایاد ونام ایزدی/نیمه شبهاباخدادرگفتگوی مهدي است/یادمان اهل بیت و کربلا درقلب اوست/زائرهرلحظه ی عاشق به کوی مهدي است/جنگ وصلح هربسیجی پیروی ازمقتدا/دررکاب رهبری درجستجوی مهدي است/دردفاع ازولایت رهروپیر خمین/باشهیدان سیره اوخلق و خوی مهدي است/لشکراخلاص ایشان فتح هرسنگرکند/باشکست دشمن حق آبروی مهدي است/گفتمان هربسیجی درولایت محوری است/عطرزیبای وجودش عطروبوی مه
شورحضورایران آوای کوی مهدي/هرلحظه میکشاند مارابسوی مهدي/دنیانظاره گرشد برکار انتخابات/ما راکه میشناسد ازبهرروی مهدي/باید برای مولا آماده فرج شد/تااین جهان بگیردآن خُلق وخوی مهدي/درجمعه باولایت مارهسپارعشقیم/اندروطن بپیچدهرلحظه بوی مهدي/همراه با شهیدان راه امام رفتیم/اندررکاب رهبردرجستجوی مهدي/بایادحاج قاسم این شورمافراوان/گشته شهادت اویادعموی مهدي/آماده ملت ما بهرشکست دشمن/باشد شکوه ایران باگفتگوی مهدي/این رای تک تک ماتیری بسوی شی
درفراقش حال طوفانی برای مهدي است/دیده پراشک وبارانی برای مهدي است/حالت واحساس دل شدمتصل تاعرش رب/قلب پرایمان رحمانی برای مهدي است/اهل بیت مصطفی راوصل بردل میکند/شوق دیدارش ز ایمانی برای مهدي است/مژده داده برظهورش هم خدا و مصطفی/روزگارخوب قرآنی برای مهدي است/باولایت تاشهادت شدچراغ راه او/دررکابش یارایرانی برای مهدي است/رهبرماشدخمینی بعد او سیدعلی/لشکرش راچون سلیمانی برای مهدي است/وقت اصلاح درون وزمزم آمادگی است/اسوه های ناب وانسانی برای
صوت مهدي رسولی؛ دهه اول محرم ۹۷ 
مداحی های جدید حا مهدي رسولی در لینک زیر در دسترس و قابل دانلود است:
مداحی جدید مهدي رسولی
دانلود گلچین بهترین مداحی‌های حاج مهدي رسولی

 صوت مداحی های دهه اول محرم سال ۱۳۹۷ مهدي رسولی را در ادامه می توانید مشاهده و دانلود نمایید . آرشیو مداحی سال قبل حاج مهدي رسولی
مهدي رسولی محرم 97 شب 4 
مهدي رسولی - حاج مهدي رسولی - هیئت ثارالله زنجان - رهروان امام و شهدا - مداحی شب چهارم محرم 97 حاج مهدي رسولی. مهدي رسولی هیئت
طارمي سومین بازی پیاپی را از دست داد
ستاره ایرانی ریو آوه در فهرست این تیم برابر بلننسس حضور ندارد.
 
خرید ماسک اسکلت صورت جدید ایتالیا ترسناک
به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه در غیاب مهدي طارمي در لیست مسابقه، از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم ناسیونال دو جامور مهمان تیم رده دوازدهمی بلننسس است.
 
مهدي طارمي که در نخستین مسابقه فصل حضور تعویضی داشت و پس از آن در دو دیدار به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و
کربلاداردمجسم سوی مهدي میشود/نینواباجلوه هایش کوی مهدي میشود/حضرتش آتشفشان اشک برداغ حسین/پرزغمها و مصیبت روی مهدي میشود/باولایت تاشهادت گشته درس کربلا/اشک چشمان بهاری جوی مهدي میشود/سخت شدازبهرمولا جانفشانی درعطش/یادمان آن شهیدان خوی مهدي میشود/برعموعباس دارد گوهرتحسین خود/مشک آبش بازهم رهپوی مهدي میشود/روی تپه عمه زینب مبتلای برفراق/انقلابی در محرم توی مهدي میشود/زمزم آمادگیهابر ظهورش آمده/برمشام اهل عالم بوی مهدي میشود/
انقلاب ماطلوع آفتاب مهدي است/مژده ای بهرظهورش درکتاب مهدي است/سالهادرانتظار حضرت او بیقرار/قلب شیعه ازفراق اوخراب مهدي است/برشهیدان خدایی ده سلامی جاودان/زمزم عشق خمینی درثواب مهدي است/گشته ایران ولایی یاورصاحب زمان/روزگار رفع غیبت ازحجاب مهدي است/نائبش درکشورمامقتدای شیعیان/عطر خشبوی ولایت ازگلاب مهدي است/افتخارات زیادی کسب کرده انقلاب/دشمنانش هرکجایی در عذاب مهدي است/وقت هم عهدی رسیده باامام ورهبری/زمزم آمادگی بر انقلاب مهدي است/می
بعداز امام عسکری نوبت بنام مهدي است/آن حجت پاک خداآقا امام مهدي است/شدآخرین لطف خدا اندرامامت حضرتش/دنیای درآخر زمان بنگر بکام مهدي است/بردشمن اسلام ودین مولاشودیک انتقام/در جبهه حق محوری پیروز گام مهدي است/شیعه توسل میکندبرحضرت صاحب زمان/ازجانب ایزدبراو هردم سلام مهدي است/باید برای حضرتش هرلحظه ای آماده باش/درقلب کل شیعیان عشق تمام مهدي است/هردرد درمان میشود بایاد پاک مهدوی/شوق ولایت محوران زنگ کلام مهدي است/ناگه ظهورش میرسد تاعاشقی مع
طارمي سومین بازی پیاپی را از دست داد
ستاره ایرانی ریو آوه در فهرست این تیم برابر بلننسس حضور ندارد.
 
خرید ماسک اسکلت صورت جدید ایتالیا ترسناک
به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه در غیاب مهدي طارمي در لیست مسابقه، از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم ناسیونال دو جامور مهمان تیم رده دوازدهمی بلننسس است.
 
مهدي طارمي که در نخستین مسابقه فصل حضور تعویضی داشت و پس از آن در دو دیدار به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و
¤ مهدي طارمي و اینبار ؛  همسرش .!!!
بازیکن جنوبی و لژیونر تیم ملی ایران بالاخره پس از مدتها جنجال و درگیری رسانه ای ؛ روز گذشته در صفحه شخصی اش در اینستاگرام ؛ تصویری از خودش و همسرش را به اشتراک گذاشت .
بازیکن اسبق پرسپولیس و آقای گل دو دوره لیگ برتر فوتبال کشور با ذکر مطلبی مبنی بر اتفاقات و حواشی اخیری که مربوط به وی و سحر قریشی میشد ، گفت : متأسفانه عده ای با ورود به زندگی خصوصی ام اقدام به تخریب شخصیت ما نمودند و امیدوارم دیگر چنین مسائلی
#Mehdi_Nedaei
 مهدي ندایی هنرمند آهنگساز ؛
تنظیم کننده ؛ خواننده پاپ ؛ مجسمه ساز و معمار ایرانی است. مهدي در رشته های هنری رزمی نیز فعالیت برجسته ای داشت ؛ ویدیو موزیک و آهنگهای مهدي با همکاری و اشعار کوروش از کتاب مردافسانه ای 
 در سال 2013 میلادی از شبکه های ماهواره ای ؛ سایت های موزیک و دیگر رسانه ها منتشر شد.
آثار مهدي :
( معشوقه بی وفا ، قفس ، مادر_بزرگ ، دورنگی ، قسم ، عهد ، عشق مقدس ، نیرنگ )
{ برای اطلاع از فعالیتهای هنری مهدي به کانال
 @MEHDIMUSICOFFICIAL
قلب ماآتشفشانش مهدي صاحب زمان/جسم ماگشته امانش مهدي صاحب زمان/حضرتش مانند شمس وماه تابش میکند/حجت حق در جهانش مهدي صاحب زمان/کعبه هم درانتظار طلعت زیبای او/حق همیشه درفشانش مهدي صاحب زمان/جمعه هااین اشک چشمان مثل زمزم میشود/آن امام درنهانش مهدي صاحب زمان/گریه ها اندر فراقش حالتش یعقوبی است/ذکر ما فیض بیانش مهدي صاحب زمان/شد امید اهل بیت و حافظ قرآن حق/لطف حق درآسمانش مهدي صاحب زمان/دشمنان راحضرت اوخوار ورسوامیکند/تیرحق اندرکمانش مهدي صاحب
کفش طلا هر ساله به اقای گل فصل داده میشود که مسی در ان رکورد دار است . او با ۵ کفش طلا جلو تر از رونالدو و سوارز است.مسی امسال هم چون صدر نشین جدول گلن است شانس ویژه ای برای دریافت این جایزه برای سال پیشرو است. به گفته بعضی از خبرنگاران و داوران فیفا کفش طلا از توپ طلا بسیار ارزشمند تر است چرا که کیفیت بازی قابل اندازه گیری نیست و نمیتوان دو بازیکن را با هم مقایسه کرد ولی تعداد گلهای زده را میتوان حد اقل برای مهاجمان مقایسه کرد. مسی ۵ کفش طلا ر
کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ کودتایی نظامی بود که توسط رضاخان و هم‌دستی سیدضیاءالدین طباطبایی و با برنامه‌ریزی افسر انگلیسی آیرونساید اجرا شد. پژوهش‌های جدید نشان می‌دهد که انگلیسی‌ها نقشی در طراحی کودتا یا آنچه بعداً رهبران می‌بایست انجام می‌دادند، نداشتند. اما برخی منابع می‌گویند ۲۳ روز پیش از کودتا رضا شاه پهلوی (در آن زمان رضاخان سردار سپه) با ادموند آیرونساید ملاقات کرد که در این دیدار ژنرال آیرونساید به رضاخان سردارسپه گفته بود اگر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها