نتایج جستجو برای عبارت :

وبسایت تاینی موویزgo

تعطیلی تايني موویز یکی از اتفاقات مهمی است که در یکی دو ماه اخیر برای طرفداران سریال و فیلم های خارجی رخ داده است. این وبگاه که آرشیو بزرگی از فیلم های خارجی داشت مرجع خوبی برای دانلود فیلم و سریال محسوب میشد.
شایعات متعددی در مورد علت تعطیلی تايني موویز بر سر زبانهاست. به همین خاطر دیجیاتو در این باره گزارشی تهیه کرده که در اینجا می توانید بخوانید.
حالا سوال این است که کدام سایت ها می توانند جایگزین خوبی برای تايني موویز باشند. سایت هایی که
سلام دوستان وقت بخیر پوریا هستم طراح سایت بصورت حرفه ای و تخصصی
 وبسايت با کیفیت بالا و همراه سئوی سایت که بعداز ساخت وبسايت انجام میدهیم
 بنده چندساله به این کار میپردازم و خوشحال میشم درخدمت شما دوستان عزیز
 باشیم وبسايت قیمت پایین انجام میشه قالب حرفه ای وبسايت های دندانپزشکی
 رزومه نمونه کار شرکتی و. انجام میشود بعدازطراحی ۳ماه قطعات وبسايت بصورت
 رایگان در اختیار شما دوستان قرار میدهیم.
٦ منبع برای دانلود تصاویر ماهواره ای  :
1-  وبسايت NASA EO   
http://neo.sci.gsfc.nasa.gov
2- وبسايت USGS  
  http://earthexplorer.usgs.gov/
3- وبسايت ESA’s Sentinel Satellite 
  https://scihub.copernicus.eu/dhus  
4- وبسايت NOAA  
  http://www.class.noaa.gov/
5- وبسايت 
NASA Reverb    http://reverb.echo.nasa.gov/reverb
6- وبسايت EOLi https://earth.esa.int/web/guest/eoli
شرکت طراحی وبسايت فرامین دیجی در سال1395 این افتخار را کسب کرد که لوح تقدیر رضایت مندی مشتری را کسب کند.اگر شما هم میخواهید وب سایت فروشگاهی یا شرکتی داشته باشید میتوانید به وبسايت فرامین دیجی مراجعه کنید تا با داشتن یک طراحی وبسايت زیبا به دنمیای دیجیتال سامی تازه کنید.
طراحی وبسايت از این نظر مهم است کهع شما به صورت 24 ساعته میتوانید محصولات خود را به فروش برسانید و بدون هیچ وقفه ای به کسب درامد بپردازی.پس همین حالا به وبسايت فرامین دیجی مرا
از شما کاربران عزیز عذر خواهی می کنیم
به دلیل طراحی وبسايت شرکت مهندسی کلاسیک ایرانیان مدت هاست که نتوانسته ایم وبسايت را بروز کنیم.
ولی از امروز مورخ11اسفندماه1397به شما قول می دهیم که وبسايتمان را بروز کنیم و برایتان مطالب برنامه نویسی بگذاریم
آیا تاکنون مشکل کندی سرعت وبسايت را تجربه کرده اید؟ این مشکل بسیار شایع است و بیشتر صاحبان وب سایت ، طراحان یا توسعه دهندگان در هر نقطه از جهان با آن روبرو می شوند. در این مقاله ما به بررسی دلایل کند بودن سرعت می پردازیم. با ما همراه باشید!
 
 
ادامه مطلب
وبسايت 500px که در زمینه اشتراک‌گذاری
تصاویر فعالیت می‌کند، به تازگی اعلام کرد در جریان نفوذ امنیتی جولای 2018
به این وبسايت توسط هکرها، اطلاعات بیش از 14.8 میلیون نفر از کاربران به
سرقت رفته است.
این وبسايت اعلام کرده در حال حاضر به دنبال باخبرسازی کاربران برای تغییر اطلاعات ورود به اکانت‌هایشان است.
در متن این نوتیفیکیشن که توسط وبسايت برای کاربران ارسال می‌شود آمده
که تیم مهندسی وبسايت 500px در تاریخ 8 فوریه یک ایراد امنیتی احتمالی را
کشف
وبلاگ و وبسايت چه تفاوت هایی دارند؟
امروزه طراحی وبسايت و ایجاد وبلاگ هر دو در دنیای وب رایج هستند. وبلاگ ها و وبسايت ها شباهت های ظاهری زیادی به هم دارند؛ به همین دلیل تشخیص و تمایز آن ها از یکدیگر نسبتا دشوار است. با این وجود هر کدام از این دو، ویژگی ها و قابلیت های مخصوص به خود را دارند.

ادامه مطلب
دانلود فیلم The Art of Self-Defense 2019 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم The Art of Self-Defense 2019
پخش آنلاین فیلم The Art of Self Defense 2019
فیلم سینمایی و آمریکایی هنر دفاع از خود به عبارت اصلی The Art of Self-Defense 2019 ، یک فیلم در سبک کمدی تاریک به کارگردانی و همچنین ویراستاری رالی استرنس می باشد که در تاریخ 12 جولای 2019 به اکران در آمد. مدت تایم نمایش فیلم 104 دقیقه ثبت شده و زبان فیلم انگلیسی می باشد که رسانه تايني ویدئو نسخه زیرنویس فارسی آن را برایتان به ارمغان آورده است.
داس
دانلود رایگان مقاله در وبسايت scipaper.ir
وبسايت ساینس پیپر یکی از بهترین وبسايت های ارائه دهنده مقاله های علمی می باشد که در این وبسايت قادر خواهید بود فقط با یک کلیک و با کمترین زمان مقاله خود را دانلود کنید.
برای ورود به سامانه دانلود مقاله برروی لینک زیر کلیک کنید.
http://www.scipaper.ir/
ممکن است زبان انگلیسی اولین زبانی باشد که شرکت ها برای جهانی سازی وبسايت خود استفاده می کنند. اما این زبان تنها یکی از چند زبانی است که برای ترجمه وبسايت استفاده می شود چرا که تعداد کاربران وب طی دهه گذشته به طرز قابل توجهی افزایش یافته است و در نتیجه، دیگر زبان انگلیسی زبان غالب کاربران وبسايت ها محسوب نمی شود. چراکه در حال حاضر اکثر کاربران اینترنتی در ایالات متحده زندگی نمی کنند و زبان انگلیسی زبان بومی آنها نیست برای همین بسیاری از شرکت
اگر شما هم مثل من مدت زیادی در جستجوی پیدا کردن قیمت تور تایلند بوده اید و هنوز هم نتوانسته اید که وبسايت یا آژانس مسافرتی خوبی پیدا کنید که تور تایلند را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار بدهد، من به شما وبسايت فاینداتور را معرفی می کنم، فاینداتور موتور جستجوی تورهای مسافرتی و آژانسهاست و چون اهل تبلیغات و ی نیست، زیاد شناخته نشده اما من همیشه از این وبسايت راضی بودم و قیمت تور تایلند را از این وبسايت پیگیری می کنم.
با سلام و احترام، وبسايت آموزشی کنکور و تحصیلی کلاسند با مشخصات زیر تبلیغات میپذیرد.
این هزینه ها با توجه به رنک بالای وبسايت کلاسند به تازگی آغاز شده و یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات موسسات آموزشی شما می باشد.
وبسايت کلاسند دارای سرویس Amp می باشد و به این دلیل ممکن است تعداد نمایش ها در رتبه الکسا کمتر خواهد بود.
 
هزینه های تبلیغات را در این لینک ببینید.
 
برای اطلاع بیشتر میتوانید به تلگرام مدیریت کلاسند نیز پیام دهید.
سریال the 100 فصل 3 آنلاین
سریال 100 نفر به عبارت دیگر the 100 ، فصل سوم این سریال به کارگردانی جیسون رودنبرگ می باشد که در سال 2016 به انتشار و پخش خانگی رسید. تعداد قسمت های این فصل از the 100 ، شانزده قسمت به ثبت رسیده که رسانه تايني ویدئو مفتخر به انتشار آن با دوبله فارسی است.
انتشار سریال بصورت هفتگی از 21 ژانویه 2016 آغاز شد و تا 19 می 2016 نیز به طول انجامید.
سریال فوق در سبک موضوعی درام و علمی تخیلی به ثبت رسیده که در حال حاضر در فصل 6 آن منتشر شده است. فصل 6 د
برای خرید یک وبسايت حرفه ای باید توجه داشته باشیم که چه ویژگی طراحی وبسايت را برای چه کاری و با چه هدفی نیاز داریم.توجه نکردن به نوع کاربرد و هدف وب سایت باعث می شود که ما نتوانیم یک سایت با محتوای خوب داشته باشیم.
 
ظاهر وبسايت
اولین چیزی که در ورود به یک وبسايت توجه کاربر را به خودش جلب می‌کند، طراحی و ظاهر وبسايت (UI Design) است. کاربران ترجیح می‌دهند مطالب مورد نیاز خود را از وبسايت‌هایی استخراج کنند که ظاهر آن وبسايت‌ها حس خوبی به آنان الق
به دلیل مشغله کااری مدیر وبسايت کانون هواداران این کانون  درصدد است تا بر اساس نیاز یک یا دو نویسنده حرفه ای مطالب استخدام نماید.
شرایط: 1- ااما دورتموندی بودن فرد متاقضی و نیز آشنایی کامل به اصول وبلاگ نویسی.
2- متعهد بودن درقبال خط مشئ کلی کانون هواداران. 
3- رعایت تمامی موازین اخلاقی و ورزشی در هنگام ارسال تمامی پست ها و مطالب وبسايت.
4- رعایت تمامی دستورات کلی مدیر وبسايت.
5- (مدیریت وبسايت کانون هواداران درقبال انجام کارهای ذکر شده هیچ پول
تاریخچه طراحی وبسايت : تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.
 
جالب که است که بدانید هنوز هم وبسايت تیم برنرز لی وجود دارد و شما در این آدرس میتونید وبسايت را ببینید. در آغاز، وب سایت‌ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وبگاه‌ها م
دانلود فیلم penguins 2019
فیلم penguins 2019 به زبان فارسی پنگوئن ها ، فیلمی مستند به کارگردانی آلاستایر فودرگیل و جف ویلسون است که در مورخ 17 آوریل 2019 به نمایش در آمد. این فیلم 1 ساعت و 16 دقیقه ای صدای اد هلمز شنیدنی شده و داستان پنگوئنی را به نام استیو را نمایان می سازد که در میان تعداد بسیاری از پنگوئن ها قصد دارد از همین بهار سرد قطب جنوب خانه ای برای خودش مهیا کند. در حالی که دلش به یک همدم نیز نیاز دارد و پی جفتش است.
امیدواریم این فیلم محصول 2019 کشور ای
 
 در چند روز اخیر الگوریتم های وبسايت Moz بروزرسانی شدند و همین تغییرات اخیر باعث افزایش ناگهانی درصد Spam Score اکثر وبسايت ها شده است.
 باید گفت که جای هیچ نگرانی نیست و اصلا درصد اسپم اسکور ماز ربطی به الگوریتم های گوگل ندارد و تاثیری روی وبسايت شما نخواهد داشت.
#Seo_News #Seo_Tips #seogoal
در هفته گذشته به بیش از 200هزار وبسايت وردپرس اطلاع داده شد که به دلیل وجود یک اشکال در افزونه ای هکرها را قادر می سازد به سرعت وبسايت هایی که افزونه را نصب کردند مورد حمله قرار گیرند.
 
هاست وردپرس , هاست , خرید هاست
ادامه مطلب
در سرتاسر جهان ، کشور ها شهروندان را برای کاهش شیوع به ماندن در خانه مم کردند و بسیاری از مردم وقت آزاد بیشتری پیدا کردند. پیشنهاد ما به شما این است که در این اوقات آزاد پیش آمده در این اوضاع قرنطینه به بهبود عملکرد وبسايت خود بپردازید. در این پست با ما همراه باشید با 10 روش بهبود عملکرد وبسايت!
 
خرید هاست , خرید سرور , سرور ایران
ادامه مطلب
سلامیه سایت خوب میخوام معرفی کنم که خیلی عالیه سایت renderforestیا پردازش جنگل یه وبسايت فوق العاده عالی برای ساخت انیمیشن های تبلیغاتی هست این وبسايت چند کاربرد دیگه هم داره:میتونید باهاش لوگو بسازید
میتونید باهاش موکاپ بسازید
و همچنین میتونید یه وبسايت هم طراحی کنیدواقعا عالیه حتما یه بار امتحان کنیداین هم لینکش تقدیم به شما:Renderforest.com
آیا شرکت شما در بازارهای بین المللی حضور دارد؟ آیا به گسترش بازارهای
جدید فکر می کنید؟ در این صورت حتما به ترجمه وبسايتتان هم فکر می کنید. بسیاری از افراد با وبسايت هایی که به زبان مادری یا زبان اولشان ترجمه
شده باشد احساس  راحتی بیشتری می کنند و این در واقع نوعی نشانه احترام به
کاربران کشور مقصد است که استفاده از سرویس های ترجمه رایگان ماشینی می
تواند اعتبار شما را از این جهت خدشه دار کند و کاربر واقعا نتواند مفهوم
درستی از محتوایی که ار
برای اینکه وارد دنیای طراحی وب شوید اولین چیزی که باید با آن آشنا شوید HTML است، HTML یک زبانه نشانگذاری برای ایجاد وبسايت ها است که به ما این اجازه را میدهد، استکلت وبسايت خود را به وجود آوریم . در این دوره من قصد دارم بدونه نیاز به هیچ پیش شرط به شما HTML را آموزش دهم تا به شما کمک کنم اولین قدم برای ایجاد یک وبسايت را بر دارید . 
 
لینک ادامه آموزش
کازینوگیم های تايني بت(tiny bet)
بسیاری از علاقه مندان این روز ها به احتمال بسیار زیاد اسم بازی هایی نظیر بازی انفجار و یا بازی های کارتی پوکر و 21 را بسیار شنیده اند. تمامی بازی هایی از این قبیل که شامل : اسلات، پوکر، بلک جک، پاسور، 4 برگ، تخته نرد، سنگ کاغذ قیچی و بسیار بازی های متنوع دیگر در سایت وجود دارد.
بازی اولی که قصد معرفی اش را به شما داریم و در سایت تايني بت نیز آمده است. بازی جنجالی انفجار است بازی که این روز ها سر و صدای بسیاری کرده است و
برای آنکه بتوانید سایتی متناسب با نوع فعالیت خود داشته باشید لازم است که ابتدا باید با انواع وبسايت ها و دسته بندی های وب سایت ها آشنا شوید.دسته بندی وبسايت در واقع با کارایی آن مجموعه در ارتباط است.
 
انواع وبسايت ها به طور کلی از نظر کاربری و عملکرد به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند:
– وب سایت های کاتالوگی استاتیک که مانند یک کاتالوگ  آنلاین برای معرفی یک کسب و کار است و قابل مدیریت نمی باشند.
– وب سایت‌های کاتالوگی داینامیک یا پویا که
امنیت وبسايت به مجموعه اعمالی گفته می شود که با انجام آنها درجه امنیت وبسايت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به کمترین مقدار خود برسد توجه داشته باشید که امنیت سایت تابع موارد دیگری نیز می باشد که تمامی آنها نقش بسیار اساسی در تامین امنیت وبسايت دارند.
 
امنیت سرور ، امنیت شبکه ، امنیت اینترنت ، امنیت سیستم عامل ، امنیت نرم افزار و بسیاری از موارد دیگر نقش مهمی در تامین ساختار امنیت سایت دارند. بحث فعلا در مراحل پایه است و هنوز در مورد اقد
آموزش زبان انگلیسی :اگر شما جز اون دسته از دانش آموزایی که دوست داری زبان انگلیسی مثل آب خوردن یاد بگیری کافیه به وبسايت خود آموز زبان سر بزنی و مقالات و فیلم های رایگان وبسايت خود آموز زبان رو ببتی برای اینکار تنها یه راه ساده هست و اون اینه به وبسايت خود آموز زبان سر بزنی یکی از مقالات مهم و و پر بازدید ما آموزش زبان انگلیسی همراه با رقصه یادت نره این مقاله ارزشمند رو از دست ندی و حتما حتما دنبالش کنی 
در سرتاسر جهان ، کشور ها شهروندان را برای کاهش شیوع به ماندن در خانه مم کردند و بسیاری از مردم وقت آزاد بیشتری پیدا کردند. پیشنهاد ما به شما این است که در این اوقات آزاد پیش آمده در این اوضاع قرنطینه به بهبود عملکرد وبسايت خود بپردازید. در این پست با ما همراه باشید با 10 روش بهبود عملکرد وبسايت!
 
 
 سرور مجازی , سرور مجازی ترکیه , سرور مجازی ایران
ادامه مطلب
دانلود فیلم مستند Last Breath 2019
دانلود فیلم Last Breath 2019 زیرنویس فارسی
فیلم مستند Last Breath 2019 به عبارت فارسی آخرین نفس ، فیلمی محصول 2019 کشور انگلستان به کارگردانی ریچارد دا کاستا و الکس پارکینسون می باشد که در مورخ 5 آپریل 2019 به سینماهای کشور میزبان در آمد.
مدت زمان پخش فیلم یک ساعت و نیم عنوان شده و رسانه تايني ویدئو مفتخر به انتشار فیلم است.
لینک های دانلود افزوده شدند.
 
• درباره اتفاقات رویداده در این فیلم آمده است :
داستان فیلم درباره یک غو
سلام دوستان
امروز قصد داریم بهترین وبسايت های مرجع برای دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم و سریال را به شما معرفی کنیم
 
1. زیرنویس های فارسی worldsubtitle
دنیای زیرنویس یکی از پرطرفدار ترین سایت های دانلود زیرنویس فارسی میباشد.یکی از مزایای خوب این وبسايت،یکجا بودن تمام زیرنویسا فارسی میباشد.
اما میتوان یکجا بودن را هم یک مشکل دانست،زیر به راحتی نمیتوان مشخص کرد که زیرنویس مربوط به کدام کیفیت از فیلم میباشد
 
2. وبسايت دانلود زیرنویس esubtitle
وب سا
تبلیغات اینترنتی
به نقل از وبسايت ویکی پدیا، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ (به انگلیسی: Digital marketing) نوعی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و عمدتاً در اینترنت از جمله تلفن‌های همراه و دیگر صفحات نمایش مثل کامپیوتر و هر رسانه دیجیتال دیگر انجام می‌شود.
ویژگی های مهم این روش تبلیغات به شرح زیر است:
ارزانی
ماندگاری زیاد
فراگیر بودن
با توجه به ویژگی های بالا و رشد فناوری و استفاده از اینترنت میتوا
برای ایجاد حساب کاربری جدید و ورود به وبسايت شبکه اجتماعی وبلاگینگ تینیگرام فارسی
بر روی لینک ذیل کلیک نمائید
tinygram.ir/login.php
پس از ایجاد حساب کاربری و ورود به وبسايت
میتوانید مدیریت کامل ایجاد و انتشار انواع پست و مطلب متنی و صوتی و ویدئوئی داشته باشید
احتمالا به خاطر تعدد و البته شباهت زیاد بین فونت‌های مختلف است که تشخیص آن‌ها از همدیگر به کار سختی تبدیل شده و برای شناسایی انواع مختلف فونت‌ها به ابزاری بسیار بیشتر از تجربه نیازمند هستیم. شناختن فونت مورد استفاده در وبسايت‌های مختلف و یا ایمیل‌ها، به خصوص برای افرادی که در کارهای روزانه‌شان ایمیل‌های زیادی می‌نویسند، طراحان سایت و یا نویسندگان وبسايت‌ها و مجلات مختلف می‌تواند اهمیت بیشتری داشته باشد.
ادامه مطلب
طراحی سایت یکی از نیازهای جدیدی است که در یکی دو سال اخیر بیشتر خودش را نشان داده و حالا شکی وجود ندارد که هر کسب و کاری نیاز به یک وبسايت قوی برای معرفی خود و کسب اعتبار بیشتر در میان مشتری هایش دارد.
فروشگاه های اینترنتی امروزه بسیار پرطرفدار شده اند و طراحی فروشگاه اینترنتی نیز فقط از مهندسان خبره بر می آید تا بعدها صاحبان کسب و کارها با مشکلی روبه رو نشوند. یکی از شرکت های به نامی که سالهاست در زمینه طراحی سایت فعالیت می کند و از خوش نام تر
دانلود فیلم In Darkness 2018
دانلود فیلم In Darkness 2018 با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم In Darkness 2018 از تايني موویز, دانلود فیلم 2018
لینک دانلود دوبله فیلم قرار گرفت
دانلود فیلم In Darkness 2018
نام فارسی فیلم : در تاریکی 2018
نام لاتین فیلم : In Darkness 2018
ژانر فیلم : هیجان انگیز
محصول کشور : انگلستان، آمریکا زبان فیلم : انگلیسی
کارگردان: Anthony Byrne
امتیاز IMDb از 10: 7.8
مدت زمان : 110 دقیقه
سال انتشار : 2018
کیفیت : همه کیفیت ها
ستارگان : Natalie Dormer, Emily Ratajkowski, Ed Skrein
منتشر کننده : تايني
دانلود فیلم In Darkness 2018
دانلود فیلم In Darkness 2018 با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم In Darkness 2018 از تايني موویز, دانلود فیلم 2018
لینک دانلود دوبله فیلم قرار گرفت
دانلود فیلم In Darkness 2018
نام فارسی فیلم : در تاریکی 2018
نام لاتین فیلم : In Darkness 2018
ژانر فیلم : هیجان انگیز
محصول کشور : انگلستان، آمریکا زبان فیلم : انگلیسی
کارگردان: Anthony Byrne
امتیاز IMDb از 10: 7.8
مدت زمان : 110 دقیقه
سال انتشار : 2018
کیفیت : همه کیفیت ها
ستارگان : Natalie Dormer, Emily Ratajkowski, Ed Skrein
منتشر کننده : تايني
اپلیکیشن های موبایل همیشه برگ برنده ای در دنیال اینترنت برای کسب و کار ها بوده اند . شاید اولویت اول بعد از داشتن وبسايت برای کسب و کار ها اپلیکیشن های موبایل باشد .

برای شروع کار دوراه بیشتر ندارید :

بیاموزید و خودتان دست به کار شوید
هزینه کنید و متخصصی را برای این کار استخدام کنید
آموزش برنامه نویسی موبایل
برای آموزش برنامه نویسی اندروید وبسايت های مختلفی فعالیت میکنند که اکثر آنها آموزش هارا با دریافت هزینه در اختیار شما قرار میدهند . ام
شرکت سرور پارسه تیم فنی و اجرایی شامل 25 نفر از طراحان وبسايت است که توجه خاصی بر زمینه های توسعه UX دارند. خوشبختانه در این وقت اندک سایت های طراحی و توسعه شده توسط سایت سرور پارسه توانسته در جوامع طراحی وبسايت جهانی عبارتند از سایت های مطرح در زمینه اعطای جوایز طراحی همچون csswinner.com و cssreel.com هدایایی را دریافت کند.
ادامه مطلب
دانلود فیلم Jo Pil Ho The Dawning Rage 2019 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم Jo Pil Ho The Dawning Rage 2019
فیلم کره ای Jo Pil Ho The Dawning Rage 2019 به عبارت فارسی جو پیل هو خروش سپیده دم ، فیلمی در سبک جنائی، اکشن و هیجان انگیز به کارگردانی لی جئونگ بوم می باشد که در سال 2019 اکران شد. کارگردان فیلم مورد نظر از ستارگان مطرحی همانند "لی سون کیون" ، "کیم مین جاعه" و "پارک هاعه جون" برای فیلمش بهره برده است.
مدت تایم نمایش آن 2 ساعت و 7 دقیقه عنوان شده و رسانه تايني ویدئو نسخه زیرنویس ف
سلام به همه
ببخشید که یه مدت طولانی نبودم .
یه سری مشکلات . مسائل و . دست به دست هم دادن که یه مدت نتونم خدمتتون برسم .
بابت سر زدن به وبسايت هاتون هم شرمنده ام . قول میدم بهتون سر میزنم .
غرض از مزاحمت این بود که میخواستم یه وبسايت آموزشی رایگان خیلی خوب رو بهتون معرفی کنم.
یه سری آموزش های رایگان . ویدیویی و هم چنین کیفیت آموزشی خوب
 
حتما یه سری به وبسايت آموزش 365 بزنید .
 
پ.ن: راستی بابت لطفتون ممنون تقریبا از مهندس شدنم ( فارغ التحصیلی) ح
دانلود فیلم Sadie 2018 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم Sadie 2018
فیلم درام سیدی به عبارت اصلی Sadie 2018 ، فیلمی محصول 2019 کشور آمریکا به کارگردانی مگان گریفیدس می باشد و اکران آن به تاریخ 12 اکتبر 2018 بازمیگردد.
از برترین هنرمندان ایفای نقش نموده در این فیلم دیدنی می توان به سوفیا میتری اسچلوس، ملانی لینسکی و جان گالاگر جونیور اشاره نمود.
مدت زمان پخش فیلم 96 دقیقه عنوان شده و پیش از اکران در دو جشنواره بزرگ Seattle و Southwest Film به نمایش در آمد.
رسانه تايني و
پس از اعلام راه اندازی وبسايت شخصی استاد محمود مهرمحمدی» همزمان با مراسم نکوداشت ایشان در 13 بهمن 1397، اکنون با تکمیل بارگذاری محتوا، این سایت به طور کامل فعال شده است. علاقمندان می توانند از طریق لینک زیر به وبسايت استاد دسترسی داشته باشند.
استاد محمود مهرمحمدی
با سلام و احترام، به عنوان یک کارشناس سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)، موضوعی که شما مطرح کرده‌اید، مربوط به بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) است که با استفاده از بک لینک‌های معتبر و کیفی، می‌توان بهبود قابل توجهی در رتبه‌بندی وبسايت‌ها در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو داشت.
در این مقاله، به بررسی تاثیر خرید بک لینک معتبر در سئو با برند وبسايت خرید بک لینک خواهیم پرداخت. ابتدا، به تعریف بک لینک و اهمیت آن در سئو می‌پردازیم.
تاثیر خر
تبلیغات اینترنتی
به نقل از وبسايت ویکی پدیا، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ (به انگلیسی: Digital marketing) نوعی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و عمدتاً در اینترنت از جمله تلفن‌های همراه و دیگر صفحات نمایش مثل کامپیوتر و هر رسانه دیجیتال دیگر انجام می‌شود.
ویژگی های مهم این روش تبلیغات به شرح زیر است:
ارزانی
ماندگاری زیاد
فراگیر بودن
با توجه به ویژگی های بالا و رشد فناوری و استفاده از اینترنت میتوا
دانلود فیلم The Last Summer 2019 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم The Last Summer 2019
فیلم آخرین تابستان به زبان لاتین The Last Summer 2019 ، فیلمی در موضوع کمدی و در عین حال عاشقانه به مدیریت ویلیام بیندلی می باشد که طبق تاریخ تعیین شده در 3 می 2019 توسط کشور ایالات متحده اکران شد.
از جمله ستاره های فیلم را می توان جی کی آپا، مایا میچل و نورمن جانسون جی آر عنوان کرد. منتشرکننده فیلم کمپانی نت فلیکس است.
این فیلم 1 ساعت و 49 دقیقه ای با کمک سه نویسنده داستانش تعیین شده و
آموزش زبان انگلیسی در وبسايت خود آموز زبان اگر شما هم دنبال آموزش های رایگان آموزش زبان انگلیسی  هستید میتونید به وبسايت خود آموز زبان مراجعه کنید آموزش زبان انگلیسی در وبسايت خود آموز زبان دارای ویژگی های منحصر به فردیست که در ادامه قصد داریم این ویژگی های را برای شما بیان کنیم :
آموزش زبان انگلیسی رایگان 
فیلم های آموزشی زبان انگلیسی کاملا رایگان 
آموزش زبان بصورت کاملا رایگان 
 
 در مورد مکانی که شرکت میزبان شما برای سرور وبسايت شما از آن استفاده می‌کند یک عامل بسیار اهمیت بیشتری دارد.
 سرعت سایت: جنبه اول تأثیر آن بر سرعت سایت شما است. هرچه بازدید کننده  وبسايت شما نسبت به مرکز داده میزبان وبسايت شما نزدیکتر باشد، سریعتر درخواست به سمت سرور پردازش می‌شود.
 اطمینان از بارگذاری سریع وبسايت شما برای بازدید کنندگان و مشتریان سایت شما، تجربه کلی بسیار بهتر کاربری را فراهم می‌کند و این باعث می‌شود که برای همه مفید با
 در مورد مکانی که شرکت میزبان شما برای سرور وبسايت شما از آن استفاده می‌کند یک عامل بسیار اهمیت بیشتری دارد.
 سرعت سایت: جنبه اول تأثیر آن بر سرعت سایت شما است. هرچه بازدید کننده  وبسايت شما نسبت به مرکز داده میزبان وبسايت شما نزدیکتر باشد، سریعتر درخواست به سمت سرور پردازش می‌شود.
 اطمینان از بارگذاری سریع وبسايت شما برای بازدید کنندگان و مشتریان سایت شما، تجربه کلی بسیار بهتر کاربری را فراهم می‌کند و این باعث می‌شود که برای همه مفید با
چرا اپلیکیشن یا وبسايت؟
اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که گوشی همراه دارید حتما تجربه ی کار کردن با اپلیکیشن ها را دارید و احتمالا بیشتر زمان کارکرد خود با موبایل را در اپلیکیشن های متنوع آن می گذرانید.
وبسايت یا اپلیکیشن فرصتی را در اختیار شما می گذارد که به کمک آن قادرید که ارتباطی موثر و پویا با مخاطبان یا مشتریان خود داشته باشید، محصولات خود را در معرض دید آن ها بگذارید، اطلاعات لازم درباره برندتان را با آن ها به اشتراک بگذارید و ا
1. نوع وبسايتاولین عامل تاثیرگذار در قیمت طراحی وبسايت نوع وبسايت هست. یعنی اینکه وبسايت ما چه نوع وب سایتی هست. وبسايت شرکتی،فروشگاهی، خبری و .
2 . امکانات و پنل مدیریتی وبسايتدومین و مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت، پنل مدیریتی و امکانات وبسايت هست. که بیشترین اختلاف در قیمت طراحی سایتمربوط به این قسمت هست. بسته به اون خواستهها و امکاناتی که از وب سایت دارید. هزینه های طراحی آن نیز متغییر خواهد بود .
مثلا فرض کنید که دو کارفرما خو
روز به روز روندهای طراحی وب تغییر می کنند ، فن آوری های جدیدی توسعه می یابند ، موتورهای جستجو معیارهای رتبه بندی خود را اصلاح می کنند و مشتریان انتظارات روز افزون دارند. وب سایتی که از چند سال پیش وقتی آن را راه اندازی کرده اید و هنوز تغییری ایجاد نکردید ، اکنون می تواند وقت خوبی برای بروزرسانی باشد. در این پست ، ما برخی از نشانه هایی که در صورت مشاهده آنها باید وبسايت را بروز کنید بررسی می کنیم. با ما همراه باشید!
 
سرور ایران , هاست ایران , هاس
ثبت وبسايت در گوگل
ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل با اتصال به سرچ کنسول واجب نیست و برای آنکه بدانید سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شده و یا این که خیر کافی است نشانی سایت خویش را در گوگل کاوش نمائید . در حالتی که که جدیدا وبسايت را ثبت کرده اید ممکن است سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد و برای ایندکس سریعتر به وسیله گوگل خوب تر است وبسايت خویش را در گوگل ثبت فرمایید .
 
 
ادامه مطلب
دانلود انیمیشن Up And Away 2018 دوبله فارسی
پخش آنلاین انیمیشن Up And Away 2018 با دوبله فارسی
انیمیشن خانوادگی و دانمارکی Up And Away 2018 به نوشتار فارسی بالا و دوردست ، انیمیشنی 1 ساعت و 21 دقیقه ای از کارستن کیلریچ می باشد که در تاریخ 8 فوریه 2018، برای نخستین بار توسط کشور سازنده اش به نمایش در آمد. نام اصلی انیمیشن در دانمارک Hodja fra Pjort به ثبت رسیده ولی پس از انتشار سراسری نام دیگری بر آن تعیین گردید که در عنوان مطلب قابل مشاهده است.
رسانه تايني ویدئو مفتخر به ا
طراحی وبسايت چیست؟ انواع مختلف وبسايت را چگونه می شود طراحی کرد؟
 
شاید شما فردی هستید که اکنون به این نتیجه رسیده اید که لازم است کسب و کارتان را رونق داده و می دانید که در جامعه ی کنونی ما پیشرفت علم و فناوری باعث شده است تا افراد به دنبال تبلیغ کار خود در دنیای نت و فضای مجازی باشند.طراحی وبسايت امروزه اهمیت ویژه ای دارد و باید به دست کاردان سپرده شود تا به نتیجه ی دلخواه برسید. اینکه هر فردی ادعا کند طراح سایت است دلیل نمی شود به او اعتماد
وبسايت نمناک رو همه تون خوب میشناسید ، اصلا علاوه بر شما سئو کاران و بمستران عزیز حتما کاربران وب نیز این سایت برند رو خوب میشناسید.
نمناک 
از سایت نمناک اینجوری براتون بگیم از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو توش به حراج کردن و از نظر دانشنامه بودن واقعا میشه گفت کامل هست ( البته طبق بررسی های من)
حالا بهتره بریم سراغ یک سری بررسی های سئویی این وبسايت:
ادامه مطلب
دانلود فیلم Rim Of The World 2019 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم Rim Of The World 2019
فیلم سینمایی و آمریکایی Rim Of The World 2019 معادل فارسی دیواره جهان ، فیلمی در سبک اکشن، ماجراجویی و کمدی از ام سی جی می باشد که در تاریخ 24 می 2019 توسط کشور ایالات متحده امریکا اکران شد.
نویسنده فیلم زاک استنتز می باشد و بازیگران خوبی مثل "لین کولینز" ، "آنابد گیش" و "مایکل بچ" ایفای نقش نموده اند.
برای ساخت این فیلم از بودجه ای بالغ بر $15.7 million در نظر گردید.
مدت تایم پخش فیلم 1 ساعت
به قسمت دوم این سری با عنوان " علت کندی وبسايت چیست؟ " خوش آمدید. در قسمت اول ، 3 نکته مهم را شرح دادیم و اگر مطالعه نکردید بهتر است اول به آن بخش مراجعه کنید. ادامه ی نکات تصحیح وب سایت کند را در ادامه مطلب دنبال کنید!
 
سرور مجازی , خرید سرور , هاست دانلود , سرور مجازی ایران
ادامه مطلب
این وبلاگ به جهت پشتیبانی از وبسايت اصلی شرکت پکاج به نشانی PekajCo.IR ایجاد شده تا در مواقع اضطراری و در راستای پروتکل های پشتیبانی و نظارتی شرکت پکاج ، مشترکین شرکت پکاج از دسترسی به وبسايت محروم نباشند.
 
 
شرکت پکاج همگام با شعار جهش تولید »
 
دانلود فیلم Airaa 2019 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم Airaa 2019
فیلم هندی Airaa 2019 به عبارت پارسی آیرا ، فیلمی از گونه فیلم های درام و ترسناک، اثر سارجان می باشد که در مورخ 27 مارس 2019 روانه سینماهای آمریکا شد. از برترین ستارگان حاضر در فیلم می توان به "نایاندارا" ، "کالاییاراسان" و "یوجی بابو" اشاره کرد که خوش درخشیدند.
ابتدا قرار بود این فیلم در شروع کریسمس 2018 اکران شود ولی تولید آن به طول انجامید و اکران آن به سال 2019 محول شد.
تایم نمایش هم 2 ساعت و 22 د
دلیل اهمیت داشتن وبسايت و طراحی سایت را می توانید از پست ما دنبال کنید.
 
امروزه با توجه به گسترش کاربران اینترنت شما میتوانید وب سایت را به عنوان کارت پستالی برای خود در نظر بگیرید زیرا از ر نقطه و از هر جایی جایی میتوانید به آن دسترسی داشته باشید و طبیعتا مخاطبان و مشتریان شما نیز برای معرفی شما به دیگران می توانند از وبسايت شما استفاده کنند.
وب سایت ها در واقع به منزله ی مکان مشخص شرکت یا ملک خصوصی شما در دنیای اینترنت می باشد . اینترنت را م
چگونه یک وبسايت داشته باشیم؟
برای داشتن یک وبسايت نیاز به دانش و مهارت برنامه‌نویسی و تسلط به گرافیک برای طراحی قالبی زیبا و ایجاد محتوایی غنی و ارزشمند داریم. همچنین یک دامنه و هاست نیز باید برای وبسايت خود تهیه کنیم. این همه مهارت برای داشتن وبسايت گاهی افراد را از داشتن وبسايت مایوس می‌کند. افرادی که به حوزه وب علاقه دارند و می‌خواهند بصورت مستقل وبسايت خود را طراحی کنند گاهی درگیر یادگیری مهارت‌های زیادی می‌شوند که تسلط بر همه‌ی آن
چگونه یک وبسايت داشته باشیم؟
برای داشتن یک وبسايت نیاز به دانش و مهارت برنامه‌نویسی و تسلط به گرافیک برای طراحی قالبی زیبا و ایجاد محتوایی غنی و ارزشمند داریم. همچنین یک دامنه و هاست نیز باید برای وبسايت خود تهیه کنیم. این همه مهارت برای داشتن وبسايت گاهی افراد را از داشتن وبسايت مایوس می‌کند. افرادی که به حوزه وب علاقه دارند و می‌خواهند بصورت مستقل وبسايت خود را طراحی کنند گاهی درگیر یادگیری مهارت‌های زیادی می‌شوند که تسلط بر همه‌ی آن
دانلود فیلم Rupert Rupert And Rupert 2019 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم Rupert Rupert And Rupert 2019
فیلم سینمایی Rupert Rupert And Rupert 2019 به عبارت فارسی روپرت روپرت و روپرت ، فیلمی با موضوع کمدی و درام به کارگردانی تام ساندس می باشد که در مورخه 26 آوریل 2019 وسط کشور آمریکا اکران شد. فیلم فوق محصول کشور انگلیس می باشد و به زبان رسمی این کشور نیز ساخته شده است که رسانه تايني ویدئو ورژن زیرنویس فارسی آن را برایتان به ارمغان آورده است.
از برجسته ترین هنرمندان این فیلم دیدنی
وبسايت ها ابزار ارزشمندی برای کسب و کار هستند و به شرکت ها کمک می کنند تا تصویر تجاری خود را بهبود بخشند و به مشتریان و احتمالا شرکای بیشتری دست یابند و درباره محصولات، کارکنان و عملکرد خود تصمیم گیری کنند و فروش محصولات و خدمات خود را ارتقا دهند.
ادامه مطلب
انیمیشن سریالی ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2017 دوبله فارسی
پخش آنلاین انیمیشن سریالی Cloudy with a Chance of Meatballs 2017
انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی به زبان اصلی Cloudy with a Chance of Meatballs 2017 ، انیمیشنی سریالی به مدیریت Mark Evestaff و Alex Galatis می باشد که در سال 2017، از شبکه های کارتون آمریکا، بومرنگ و ytv کانادا در 25 قسمت پخش شد.
داستان انیمیشن برگرفته از کتاب های کوچک و نوجوان با همین عنوان است. از برترین صداگذاران انیمیشن می توان به Mark Robert Edwards ، Katie Griffin
                                                                      
                                                             اطلاعیه
 
به اطلاع علاقمندان به حوزه حفاظت شخصی میرساند وبسايت جدید انجمن بادیگارد ایران راه اندازی شد. علاقمندان می توانند از این پس جهت پیگیری از فعالیتهای این انجمن به وبسايت مربوطه مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است 
از آنجاییکه قالب وبسايت فوق خارجی است احتمالا وارد شدن به آن با قابل مشاهده است.
 
آدرس وبسايت:
https://korbodyguar
طراحی سایت b2b
RSS سبب ساز می‌شود که یوزرها شل خیس مشترک محتوای وب سایت شما بشوند. استعمال از یک غذا RSS سبب می گردد تا یوزرها مشترک RSS وب سایت، بتوانند مطالب تازه وبسايت را در RSS خوان ها و بقیه اپلیکیشن های اختصاصی، مشاهده نمایند و از آخری محتوای وب سایت نیز با خبر شوند.مشترکین RSS برای اطلاع از پایانی مطالب وبسايت های آیتم عشق و علاقه خویش نیاز ندارند که نشانی وب سایت ها را نگهداری بکنند و همیشه آنها‌را در مرورگر های خویش وارد نمایند. خیلی ریلکس م
دانلود فیلم Sunrise In Heaven 2019 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم Sunrise In Heaven 2019
فیلم سینمایی طلوع آفتاب در بهشت به زبان اصلی Sunrise In Heaven 2019 ، فیلمی محصول 2019 کشور آمریکا به مدیریت وایمون بون می باشد که در تاریخ 9 آپریل 2019 اکران شد. سبک فیلم درام و رمانتیک به ثبت رسیده و ستارگان مشهوری همچون Corbin Bernsen ، Caylee Cowan و Dee Wallace ایفای نقش نموده اند.
نویسنده فیلمنامه دن بنامور است ولی رمان آن را یان هورست ارائه نموده است. مدت زمان پخش فیلم هم 1 ساعت و 25 دقیقه می باشد
دانلود فیلم Anna 2019
دانلود زیرنویس فیلم Anna 2019
دانلود فیلم Anna 2019 با زیرنویس فارسی
فیلم Anna 2019 به زبان فارسی آنا ، فیلمی در ژانر اکشن و مهیج به کارگردانی و فیلمنامه نویسی Luc Besson می باشد که در تاریخ 21 ژوئن 2019 توسط کشور آمریکا به اکران رسید. از جمله بازیگران مطرحی که در این فیلم ایفای نقش نموده اند می توان به Sasha Luss ، Helen Mirren و Luke Evans ایفای نقش نموده اند.
این فیلم دیدنی محصول 2019 کشور فرانسه است که به زبان همین کشور نیز منتشر شده و رسانه تايني ویدئو نسخه
دانلود فیلم Long Lost 2018 با زیرنویس فارسی کامل
دانلود زیرنویس فیلم Long Lost 2018
فیلم سینمایی Long Lost 2018 به عبارت فارسی طولانی از دست رفته ، فیلمی به کارگردانی اریک بلومکویست می باشد که در تاریخ 29 مارس 2019 برای نخستین بار به اکران رسید. ژانر فیلم درام، رازآلود و مهیج در نظر گرفته شده و از بازیگران ستاره ای همچون آدام وپر، کادرین کورکوران و نیکولاس تاسی بهره گرفته شده است.
مدت زمان پخش آن 1 ساعت و 34 دقیقه است و رسانه تايني ویدئو مفتخر به ارائه این فیلم هی
پخش آنلاین سریال سرگذشت ندیمه فصل 1 دوبله فارسی
پخش آنلاین سریال The Handmaids Tale فصل اول دوبله فارسی
سریال اینتنرتی سرگذشت ندیمه The Handmaids Tale 2017 ، سریالی آمریکایی از بروس میلر می باشد که فصل اول آن 10 قسمت بوده و رسانه تايني ویدئو نسخه پخش آنلاین آن را برایتان به ارمغان آورده است.
داستان فیلم برگرفته از رمانی با همین عنوان توسط مارگارت اتوود کاناداییست. بطور میانگین مدت تایم نمایش هر پارت 50 دقیقه براورد شده میشود.
از برترین شخصیت های ایفای نقش نمو
ثبت وبسايت در گوگل
ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل با اتصال به سرچ کنسول واجب نیست و برای آنکه بدانید سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شده و یا این که خیر کافی است نشانی سایت خویش را در گوگل کاوش نمائید . در حالتی که که جدیدا وبسايت را ثبت کرده اید ممکن است سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد و برای ایندکس سریعتر به وسیله گوگل خوب تر است وبسايت خویش را در گوگل ثبت فرمایید .
 
ادامه مطلب
دانلود فیلم Soorma 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم  هندی مبارز 2018 با زیرنویس فارسی
فیلم سینمای والیوود مبارز به زبان اصلی Soorma 2018 ، فیلمی در سبک موضوعی بیوگرافی، درام و ورزشی به کارگردانی شاد علی می باشد که در تاریخ 13 جولای 2018 موفق شد در سینماهای ایالات متحده امریکا نیز بدرخشد.
داستان فیلم برگرفته از یک رویداد واقعی است و بازیگران شاخصی همچون دیلجیت دوسانجه، تاپسی پانو و آنگاد بدی ایفای نقش نموده اند.
مدت زمان پخش آن 2 ساعت و 11 دقیقه می باشد
سایت های خوب و زیادی تو زمینه پرسش پاسخ فارسی فعالیت میکنند مثلا جواب ۲۴ ولی یکی از سایت هایی که خیلی به نظرم خوب میاد و ظاهر خوبی داره وبسايت تک توک هستش برای پرسش پاسخ فارسی لینکش رو قرار میدم هرکی خواست میتونه ازش استفاده کنه
ادامه مطلب
وبسايت نمناک رو همه تون خوب میشناسید ، اصلا علاوه بر شما سئو کاران و بمستران عزیز حتما کاربران وب نیز این سایت برند رو خوب میشناسید.
نمناک 
از سایت نمناک اینجوری براتون بگیم از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو توش به حراج کردن و از نظر دانشنامه بودن واقعا میشه گفت کامل هست ( البته طبق بررسی های من)
حالا بهتره بریم سراغ یک سری بررسی های سئویی این وبسايت:
ادامه مطلب
واکنش گرا بودن یک امتیازی هست که قدیما وبسايت ها نداشتن و این خیلی بد بود یعنی شما نمی تونستی به یه وبسايت با گوشی بری (می تونستی بری فقط این قضیه اسکرول کردن آدم رو ذیوونه میکرد)
خب اصلا اصلا نگران نباشین این دوره آموزشی مون خیلی سخت هستش و باید با تمام دقت گوش دهید 
( ههه نوستالژی )
خیلی هم آسونه یه مواردی هست اونارو میگم شما راحت هرجا خواستی سایتی رو واکنشگرا کن تموم شد رفت
اطلاعات بازدیدکنندگان در لینک
tinygram.ir/history
قابل مشاهده است
کلیه ی اطلاعات مرورگر ، زمان و مسیر ثبت شده و قابل پیگیری میباشد
مشاهده صفحات وبسايت برای کلیه ی ربات ها و خزنده های تحت وب نیز آزاد است
سلام، دوستان قالب هایی که تا این تاریخ خدمت همه شما عرضه شد قالب هایی بود که ترجمه شده بود، از این تاریخ به بعد با قالب هایی که خدمتتون هستیم که کل کدنویسی اون توسط این وبسايت انجام میشه و طرح هیچ شخص دیگری نیست.قالب های آینده فروشی و با پراخت الکترونیکی خواهد بود و با پشتیبانی کامل هست.
قالب وبسايت به زودی تغییر خواهد کرد(صرفا جهت سهولت دسترسی شما به قالب ها). منتظر خبر های خوب از طرف ما باشید:) !
ممنون که این پست رو خوندید:)
با یک وبسايت سایت تماس بگیرید
برای حذف محتوا از یک وبسايت، معمولا باید با مدیر وبسايت تماس بگیرید، فردی که وبسايت دارد. حتی اگر محتوای را با استفاده از Google پیدا کردید، Google محتوا را در سایت کنترل نمی کند.
چرا با وب مستر تماس بگیرید؟
حتی اگر گوگل سایت یا تصویر را از نتایج جستجوی ما حذف کند، صفحه هنوز در سایت وجود دارد. این بدان 
ادامه مطلب
طراحی سایت b2b
- استاندارد سازی کدهای HTML ، CSS و در تارنما شما- ساخت ساختار مطلوب در تارنما برای سهولت دسترسی موتورهای کاوش به سایت شما- بازنگری رقبای شما- باز نگری لغات کلیدی مربوط به محتوای وبسايت شما- سئو متن‌ها وبسايت شما- ساخت لینکهای مطلوب و مربوط به تارنما شما برای ارتقا PageRank و درجه در موتورهای کاوش- تبلیغات هدفمند
 
ارتقا سکو و محل ورود وبسايتسکو و ظواهر وبسايت در گوگل اضافه از هر چیز دیگه ای روی برد وبسايت (یا این که شکستش) اثر میذاره. ب
دانلود فیلم The Pagan King 2018 دوبله فارسی
دانلود فیلم پادشاه پاگان با دوبله فارسی
فیلم پادشاه پاگان به زبان اصلی The Pagan King 2018 ، فیلمی با موضوع اکشن، درام و تاریخی به کارگردانی آیگاس گرابا می باشد که در تاریخ 17 ژانویه 2018 برای اولین بار در کشور لتونی منتشر و اکران شد. از جمله برترین بازیگران فیلم "ادوین اندره" ، "جیمز بلور" و "داینیس گراب" هستند که هنرنمائی نمودند.
نام اصلی فیلم Nameja gredzens است و مدت زمان پخش آن 1 ساعت و 54 دقیقه می باشد که رسانه تايني ویدئو
تصویر : گواهی پذیرش مقاله طرح شکلی نوین از نقطه در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی دانشگاه کاسم باندیت بانکوک ، تایلند
 
مقاله " طرح شکلی نوین از نقطه " توسط وبسايت سیویلیکا بصورت رسمی منتشر شد .
این مقاله که گذشته علم هندسه را زیر سوال برده ، حال بصورت رسمی از وبسايت بین المللی Civilica به نام محمد عزیزی در مهرماه ۱۳۹۸ منتشر شد .
لینک مقاله منتشر شده در وبسايت CIVILICA : طرح_شکلی_نوین_از_نقطه_وبسايت_CIVILICA
دانلود فیلم The Extraordinary Journey Of Fa 2018 دوبله فارسی
دانلود فیلم سفر فوق العاده مرتاض 2018 دوبله فارسی
فیلم سینمایی سفر فوق العاده مرتاض به زبان اصلی The Extraordinary Journey Of Fa 2018 ، فیلمی محصول مشترک از 4 کشور فرانسه، روسیه، ایتالیا و هلند است که در تاریخ 30 می 2018 توسط کشور فرانسه، به مدت زمان 92 دقیقه منتشر شد.
داستان فیلم برگرفته از یک رمان می باشد و بازیگران مطرحی همانند "دهانوش" ، "برنیک بجو" و "ارین موریارتی" حضور دارند.
این فیلم در ژانر کمدی و درام است که
یه بسته پستی برام پست کردن امروز
میخواستم توی وبسايت پست قسمت رهگیری بسته پستی
پیگیریش کنم
خب یکم ذوق داشتم
و بعد ازساعت اداری بود
رفتم توی سایتشون قسمت رهگیری
صفحه سفید اومد
کد 404
یعنی تا چند ساعت بعد هروقت رفرش کردم سفید بود
میگم: توی کدوم یکی از کشورهای دنیا وبسايت پستشون چند ساعت منهدم میشه!
میگه: باید صبر کنی تا فردا صبح که مسول آی تی از خواب بیدار بشه!!!!
گل و بلبلیم واقعا
همراهان عزیز آکادمی وب مسیر، خیلی خیلی بهتون خوشامد میگم و از اینکه دارین اولین مقاله منتشر شده از وبمسیر رو میخونین متشکریم؛ موضوع اولین مقاله ما هم در رابطه با این هست که چرا به یک وبسايت نیاز داریم؟ پس با وب مسیر همراه باشین که قراره مسیر طولانی و جذابی رو از این به بعد با هم طی کنیم. 
ادامه مطلب
سئو سایت - www.datacss.ir
شرکت طراحی سایت تبریز با نام تجاری طراحان وب تبریز فعالیت خود در تبریز از سال ۱۳۹۰ به طور رسمی آغاز کرد . این شرکت با داشتن بهترین تیم مهندسی و فنی و بومی توانسته با برترین برندهای تجاری در استان و کشور همکاری داشته باشد .
همچنین این شرکت علاوه بر طراحی سایت و برنامه نویسی و شبکه و بازاریابی اینترنتی در حوزه های دیگری همچون سئو و بهینه سازی وبسايت فعالیت دارد و مرکز تخصصی انجام و آموزش آموزش تضمینی بهینه سازی وب سایت، سئو و
شاید سوال برا همه کاربران پیش بیاید که طراحی وبسايت ارزان قیمت با وردپرس یعنی چه و چرا اینطوری میگن ما این کار رو در گلوب وب انجام میدیم که دلیل ها و شرایط خودمون رو داریم.شاید الان سوال پیش بیاد که حتما کیفیت ندارد و برای همین است که وبسايت ارزان قیمت رو طراحی میکنن
در صورتی که اصلا اینطوری نیست  چند مورد از دلایل خودمان رو در زیر برایتان نوشتیم تا مطالعه ان بیشتر با طراحی وبسايت ارزان قیمت با وردپرس اشنا بشید.
چرا در گلوب وب طراحی وب سایت ار
دانلود فیلم کره ای Champion 2018 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم Champion 2018
فیلم سینمایی Champion 2018 به عبارت فارسی قهرمان ، فیلمی محصول 2018 کشور کره جنوبی به کارگردانی و فیلمنامه نویسی "یانگ وان کیم " می باشد که در تاریخ 18 می 2018 اکران شد. از برترین شخصیت های حاضر در این فیلم درام و ورزشی می توان به "دانگ سئوک ما" ، "کوون یول" و "یی ری هان" اشاره نمود.
نام اصلی فیلم در کشور میزبان کره، Chaem-pi-eon به ثبت رسیده و مدت تایم نمایش آن 1 ساعت و 48 دقیقه تعیین شده است.
رسا
قالب اصل وبسايت تفریحی سرگرمی لافزن با سئوی عالی
دانلود قالب اصل وبسايت تفریحی سرگرمی لافزن با سئوی عالی، حق امتیاز این قالب به طور کامل خریداری شده و به هیچ وجه ریپ و کپی شده نمی باشد! این قالب توسط گروه دووب سئو و بازنویسی شده است، قیمت تمام شده آن بالغ بر ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

بوکمارک کردن وبسايت در iPad
 
  
بوکمارک کردن وبسايت در iPad
 
اپل آیپد مرورگر Safari را در تمامی نسخه های iOS دانلود می کند تا بتوانید دقیقاً همانند آنچه در رایانه یا لپ تاپ خود انجام می دهید ، در وب سایت ها گشت و گذار کنید. بوکمارک سایتها در iPad کمی با نحوه انجام این کار در رایانه متفاوت است.
ادامه مطلب
این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
زکات علم، نشر آن است. هر سایت می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبسايت ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.
همچنین وبسايت نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبسايت هایی که با رسان
دانلود انیمیشن Ruben Brandt Collector 2018 با زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس انیمیشن Ruben Brandt Collector 2018
انیمیشن روبن براند گردآورنده به زبان اصلی Ruben Brandt Collector 2018 ، انیمیشنی محصول 2018 کشور مجارستان با مدیریت Milorad Krstic می باشد که در تاریخ 15 فوریه 2019 توانست دل مردمان آمریکا را بدست آورد و به سینماهای این کشور مطرح راه یابد تا راه انتشار سراسری انیمیشن مهیا شود.
از جمله صداگذاران این انیمیشن دیدنی در ژانر اکشن و جنائی را می توان Iván Kamarás ، Gabriella Hámori و Zal
دانلود فیلم I Am Mother 2019 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم I Am Mother 2019
فیلم من مادر هستم به نوشتار اصلی I Am Mother 2019 ، فیلمی در سبک علمی تخیلی و هیجان انگیز به کارگردانی گرانت اسپاتور می باشد که با همراهی نویسنده ی موفقی به نام مایکل لوید گرین، فیلمنامه آن را تنظیم نموده اند.
فیلم فوق محصولی است مشترک از دو کشور آمریکا و استرالیا، که در سال 2017 شروع به فیلمبرداری در کشور استرالیا نمودند.
سه بازیگر در این بین هستند که شخصیت های اصلی را بازی می کنند،
در این پارت از وبلاگ سعی دارم شما رو با یکی از ابر برنامه ساز های قرن 21 اشنا کنم . غول برنامه سازی که بیشتر برنامه های موجود در گوگل پلی با ان ساخته شده اند ، طبق آمار رسمی سایت بنین المللی اکوپ 19 هزار تا از شبکه های اجتماعی موجود در گوگل پلی با این غول برنامه ساز ساخته شده اند.
گفته می شود که موسس این وبسايت فردی به نام ساتوشی ناکاموتو می باشد (موسس بیت کوین) ، همان طور که بیت کوین در ناشناسی کامل به سر می برد ، مدیر این وبسايت هم در حال حاضر ناشن
ساخت کامل یک وبسايت خبری با کمک افزونه‌های وردپرسدسته‌بندی‌ها: آموزش وردپرس، افزونه وردپرس۲۲ مهر ۱۳۹۷7,643 بار داغ شده        1 رایساخت وبسايت خبری با وردپرسوردپرس را در جهان به عنوان یک پلتفرم دوست داشتنی برای ساخت انواع وبسايت‌ها می‌شناسند و به راستی هم همین‌طور است. با کمک آن به راحتی می‌توانید وبسايت خبری، فروشگاهی، شرکتی، شخصی و… بسازید و در ساخت آن با هیچ محدودیتی روبرو نمی‌شوید. به راستی وردپرس بخشی از کامیابی خود را مدیون افزون
در این پارت از وبلاگ سعی دارم شما رو با یکی از ابر برنامه ساز های قرن 21 اشنا کنم . غول برنامه سازی که بیشتر برنامه های موجود در گوگل پلی با ان ساخته شده اند ، طبق آمار رسمی سایت بنین المللی اکوپ 19 هزار تا از شبکه های اجتماعی موجود در گوگل پلی با این غول برنامه ساز ساخته شده اند.
گفته می شود که موسس این وبسايت فردی به نام ساتوشی ناکاموتو می باشد (موسس بیت کوین) ، همان طور که بیت کوین در ناشناسی کامل به سر می برد ، مدیر این وبسايت هم در حال حاضر ناشن
در این پارت از وبلاگ سعی دارم شما رو با یکی از ابر برنامه ساز های قرن 21 اشنا کنم . غول برنامه سازی که بیشتر برنامه های موجود در گوگل پلی با ان ساخته شده اند ، طبق آمار رسمی سایت بنین المللی اکوپ 19 هزار تا از شبکه های اجتماعی موجود در گوگل پلی با این غول برنامه ساز ساخته شده اند.
گفته می شود که موسس این وبسايت فردی به نام ساتوشی ناکاموتو می باشد (موسس بیت کوین) ، همان طور که بیت کوین در ناشناسی کامل به سر می برد ، مدیر این وبسايت هم در حال حاضر ناشن
برای دانلود سریال هیولا شما میتوانید
به وبسايت شب دی ال سری بزنید
این وبسايت بسیار عالیست و فیلم های زیادی را پوشش می دهد
پوشش این وبسايت به این صورت است که سریال هیولا سرشار از لحظه های نفس گیر است
و نفس گیری آن می تواند همه را به سمت خود بکشاند
و عالی جلوه دهد
سریال ایرانی هیولا با بازی زیبای مهران مدیری
از همان الگوی شبهای ببره استفاده می نماید
منتها با رویکردی جدید 
رویکرد متفاوت آن شامل 5 پارامتر است
که 4 پارامتر آن
بسیار عالی و دوتای آن
استراتژی سئو، برنامه‌ای بلند مدت در جهت اهداف سئو است که در نهایت منجر به تولید و افزایش ترافیک ارگانیک و باکیفیت به سمت وبسايت شما میشود. از اهداف سئو می‌توان بالا بردن رتبه در گوگل، گرفتن ورودی‌های بیشتر از موتورهای جستجو، جذب مخاطبین هدف و… را نام برد. با درک بهتر بازار هدف و ایجاد یک استراتژی سئو مبتنی بر داده، قادر به بازاریابی موثرتر وبسايت خود هستید. در سایت‌های متفاوت استراتژی‌های سئو متفاوتی باید اجرا شوند.
ادامه مطلب
دانلود فیلم River Runs Red 2018 دوبله فارسی
پخش آنلاین فیلم River Runs Red 2018
فیلم سینمایی River Runs Red 2018 به عبارت پارسی رودخانه قرمز می شود ، فیلمی به کارگردانی وس میلر می باشد که در تاریخ 9 نوامبر 2018، در کشور سازنده اش آمریکا اکران شد. از جمله برترین هنروران حاضر در این فیلم مهیج می توان به "تای دیگز" ، "جان کاساک" و "جورج لوپز" اشاره نمود.
مدت زمان پخش فیلم 1 ساعت و 34 دقیقه عنوان شده و رسانه تايني ویدئو نسخه دوبله فارسی و دوزبانه آن را برایتان مهیا نموده است.
فی
آموزش طراحی قالب سایت در فتوشاپ
آموزش رایگان طراحی قالب وبسايت در نرم افزار فتوشاپ
 
در این دوره من، یعنی نیما قاسمی از تیم تاپ لرن به طور رایگان و پروژه محور به شما یاد میدم که چطور یک قالب وبسايت رو در نرم افزار فتوشاپ، طراحی و پیاده سازی کنید.
 
لینک دانلود
در سراسر دنیا میلیون ها وب سایت در حال استفاده از وردپرس بعنوان هسته اصلی سایت هستند.
وردپرس یک نرم افزار تحت وب رایگان است که در ابتدا با هدف ایجاد وبلاگ شخصی ساخته شد، اما این روزها برای راه اندازی وبسايت های مختلف کاری و گاهی حتی تجاری هم استفاده می شود.
چون راه اندازی وبسايت با وردپرس نسبتا آسان بوده، ومی به داشتن مهارت طراحی و برنامه نویسی ندارد، هر روز افراد بیشتری با هدف داشتن وبسايت خودشان، با هزینه کم و بدون کمک گرفتن از دیگران، ج
خرید با PayPal از وبسايت ها
ممکن است شما جز دسته کسانی باشید که به ندرت نیاز به
پرداخت با پی پال
داشته باشید و افتتاح حساب PayPal از نظر شما انتخابی
ضروری نباشد. اگر به صورت اتفاقی موقعیتی پیش آمده که قصد دارید از یک
وبسايت خارجی داشته باشید، Pay98 می تواند این کار را برای شما در سریع
ترین زمان ممکن و البته به روشی مطمئن انجام دهد.


این گزینه برای وبمسترها که قصد تست محصولی را دارند و
یا ا
مداجاب در رسانه ها
این روزها بازار استارتاپ ها بازار داغی ست . سایتهای تخصصی بسیاری برای کاربردهای متفاوت به وجود آمده اند تا نیاز کاربران را هر چه سریع تر و راحتتر برآورده کنند . اما در این میان جای یک پلتفرم در زمینه استخدام تخصصی مد و پوشاک خالی بود تا اینکه ایده طراحی و راه اندازی  مداجاب شکل گرفت ! مداجاب یک وبسايت جامع در زمینه تخصصی استخدام مد، پوشاک و نساجی است که کاربران میتوانند هم به عنوان کارجو در زمینه ی مورد نظر، به دنبال کار بگر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها