نتایج جستجو برای عبارت :

هواپیمایی که بعد ۳۷ سال برنگشت

تقریبا یک ماه پیش یه پیرزنی تو استان ما غروب رفت سر باغ به باغ و محصولاتش سر بزنه اما هرگز به خونه برنگشت چون یه سگ اونو خورد !!!
شرح جزئیات خبر رو میتونین با سرچ عبارت خورده شدن پیرزن گیلانی توسط سگ در گوگل ببینید
 
حالا اینا رو گفتم که بگم امروز که درو باز کردم دیدم یه سگ صاف زل زده تو چشم من حالا من زل بزن اون زل بزن درو بستم رفتم تو 
والا بیرون چیکار دارم من :|
 
زورم می آید بخواهم برای لایک هایی که در اینستاگرام میکنم یا اکانت هایی که فالو میکنم جواب پس بدهم. .
خیلی محترمانه میگویم دلم میخواهد !
خیلی خیلی محترمانه تر قهر کرده. 
ناز نمیکشم ,خواست برمیگردد.
برنگشت هم بقول بابا پنجعلیِ پایتخت :به جهندم ,والا:)))))
هواپيمايي کاسپین یکی دیگر از هواپيمايي‌های شناخته‌شده داخلی، هواپيمايي کاسپین است. 5 فروند بوئینگ 400-737 و 5 فروند مک دانل داگلاس ام- دی 83 هواپیماهای این ایرلاین را تشکیل می‌دهند. هواپيمايي نفت هواپيمايي نفت یا هواپيمايي کارون نخستین شرکت هواپيمايي ایران است. این شرکت که فعالیت خود را در سال 1305 و با عنوان خدمات هوایی آغاز کرد در حال حاضر 1 فروند بوئینگ 737، 4 فروند فوکر 100 و 5 فروند فوکر 50 در اختیار دارد. هواپيمايي آتا هواپيمايي آتا در سال 1387 و د
رفت و برنگشت و این رسم روزگار ماند / چشم جاده ها هنوز، محو در غبار مانداین همه شب است و باز، این همه حضور تلخ / فصل‌های محکم خالی از بهار ماند . . . ای روشنای خانه امید، ای شهید / ای معنی حماسه جاوید، ای شهیدچشم ستارگان فلک از تو روشن است / ای برتر از سراچه خورشید ای شهیدیاد شهیدان دفاع مقدس گرامی بادپایگاه و مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان وبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
 
دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام جاده ای که ساخته بودم
آهنگ جدید جاده ای که ساخته بودم از احسان خواجه امیری
Download New Music Ehsan khajeh amiri - Jaddehi ke sakhteh bodam
واسه این که بشه به بی تو یکم آروم بگیرمبه جاهایی که ازت خاطره دارم نمرمعطر دل خواه تو هر جا به مشامم میخورههمه وجودم رو میگیره حس دلهورهاونی که دنیاش بودم رفت و دیگه برنگشتجاده ای که ساخته بودم از روی خودم گذشتشکل یه سایه میون غربت یه منظرسوقتی تنهایی دارم از تو خیابون میگذرماون روزامون
بی شک همه چیز از زنگ انشای مدرسه شروع شد و یادمه از وقتی که نوشتن و یاد گرفتم، مینوشتم. از تمام دغدغه هام، از تمام ترسام، از تمام مشغله هام و از تمام.مینوشتم، مینوشتم، مینوشتم و گاهی فقط میتونستم بنویسم. زیاد حرف میزدم ولی گاهی نمیشد، باید مینوشتم.
و تاسف بار ترین قسمت ماجرا اونجایی بود که من هیچ کدوم از نوشته های این سالا رو نگه نداشتم که بدونم دغدغه و ترس من 8سال پیش چی بود. چون ترجیح میدادم نوشته ها رو به جای نوشتن با قلم و کاغذ تایپ کنم و از
هواپيمايي کیش‌ایر هواپيمايي کیش‌ایر، نیز یکی دیگر از ایرلاین‌های داخلی است که نقش مهمی درجابه‌جایی مسافران به مقاصد مختلف دارد. این ایرلاین با استفاده از 2 فروند ایرباس A320، 3 فروند فوکر 100 و 7 فروند مک دانل داگلاس ام- دی 83 و 82 پروازهایش را به سرانجام می‌رساند.
بسیجی بی ترمز»از صبح امروز بی قرار و دلتنگم،بی قرار همچون روزهای  پر استرس جنگ.دلتنگ جوانهای همسایه و فامیل؛رستم شهدوستی و علی طاهری.غلامحسین که هیچ وقت برنگشت.دلتنگ لندکروزرهای خاکی رنگ بسیج با بلندگویش که هربار از جاده خاکی روستای ما می گذشت از نوای آهنگران و کویتی پورش،دست از بازی می کشیدیم ویکی می گفت:حتما می خوان شهید بیارن.»دلتنگ همان رو
ادامه مطلب
هواپيمايي قشم‌ایر هواپيمايي قشم‌ایر که از سال 1372 آغاز به کار کرده، مقاصد مختلفی در داخل و خارج از کشور را پوشش می‌دهد. 4 فروند فوکر 100، 2 فروند ایرباس A320، 3 فروند ایرباس A300-600 و 4 فروند آرجی 100 (یا همان بی‌اِی‌ئی 146) ناوگان هواپيمايي قشم‌ایر را تشکیل می‌دهند.
خیلی سال بود که دلم میخواست برم به مامان بزرگم ( پدری ) سر بزنم ولی نمیشد یکی از دلایلش هم شاید این بود که با فامیل پدریم در ارتباط نیستم، البته بجز پسر عمم.
دیروز بهم پیام داد که مامان بزرگ حالش بده و بیمارستان بوده، منم سریع زنگ زدم، عموم خونشون بود و خیلی خوشحال شد صدام رو شنید. با مامان بزرگم که حرف زدم خیلی خوشحال شد و کلی گله کرد که چرا نمیریم بهش سر بزنیم، صداش خیلی مریض بود، بهش گفتم مامانی صبر کن من هفته دیگه میام ببینمت.
امروز صبح پسر عم
هواپيمايي آسمان هواپيمايي آسمان، تنها هواپيمايي است که به تمام مراکز استان‌ها پرواز دارد. از این رو از ناوگان مجهز و پیشرفته‌ای برخوردار است. این ایرلاین با بهره‌مندی از 3 فروند ایرباس A320، 1 فروند A340- 300، 6 فروند ای‌تی‌آر 72، 6 فروند بوئینگ 200-727، 2 فروند بوئینگ 400-737 و 109 فروند فوکر 100، مسافران را به مقاصدشان می‌رساند.
با این که این شبا عجیب تو ذوقَ م خوردا ولی ناراحتش نیستم ! مثل چندسال پیش گریه ام نکردم  :)) به گمانـَم بزرگ شدم
اصلا باورم نمیشه چقدر داره همچی روی دور تنـد میره ! اصلا نمیشه فکرشـم کرد ! دارم به این فک میکنم همین دیروز بود که برای مدرسه رفتن ذوق داشتم و همین یسال پیش برای دانشگاه ! عجب عمر گران میگذرد.
خیلـی قبل ترها که هنوز درکی از شبای احیـا نداشتم یه روز یه نفر بهم گفت شب ۲۳ ام خدا نامه یسال زندگیت رو مینویسه و میذاره کنار و بخاطر همینه که می
ته تغاری نشسته بود کنارم. ویرم گرفته بود یه کم اذیتش کنم. دقیقا یادم نیست که چی بهش گفتم ( مساله چندان مهمی هم نبود و جنبه شوخی داشت). ته تغاری هم وانمود کرد که بهش برخورده و با لحن اعتراض آمیزی مامان رو صدا زد :
مامااان! ببین چی بهم میگه!!؟؟!!!
و مامان، در کمال خونسردی، درحالی که مستقیم به تلویزیون زل زده بود و حتی برنگشت که نیم نگاهی به ما بندازه گفت :
ولش کن! میدونی که بدون تو میمیره!
حرفش خیلیییی سنگین بود!! اونقدر سنگین که زبون من و ته تغاری بند
هواپيمايي تابان هواپيمايي تابان نیز، با ناوگان مجهز خود روزانه تعداد زیادی مقصد داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد. 5 فروند مک دانل داگلاس ام- دی 88، 1 فروند بوئینگ 757، 1 فروند آرجی 85 که از مدل‌های پیشرفته بی‌اِی‌ئی 146 است، 1 فروند بوئینگ 400-737 و 1 فروند ایرباسA310، در ناوگان این هواپيمايي وجود دارد.
از اونجایی که بعد از عمل سال 81، مامان هیچ وقت به حالت قبل برنگشت و همین طور هر سال تواناییاش کمتر می‌شه، معمولا مدیریت تمام کارهای خانواده با آقای پدره. چند ساله که به قول معروف ما هم به سنی رسیدیم که بشه رومون حساب شه و مثلا مسولیت خونه‌تی عید با اینجانبه ولی فقط در کلام. چون هر کاری می‌خوام بکنم آقای پدر می‌فرماین غریبه که نمیاد خونمون، حالا وقت بسیاره، تو نمی‌تونی، شب عید باید مغازه وایسم و از این دست چیزا. یا مثلا در طول سال بهش بگی ف
Içimdeki Hasretin Yine Rüzgarla
Döndü Dolaştı Sevdiğim
Yine Vurdu Gözlerime
Gözyaşlarımı Saklayamadım Gizleyemedim
Sensiz Geçen Her Akşamda
Yorgun Bu Bedenim
Geri Dönmeni Bekledim
Gidemem Yapamazdım Sensiz
Geceler Şahidim
Sonu Gelmez Biliyorum Ben Bu Hasretin
Istediklerim Önüme Hep Bi Engeldi Beklediklerim
Kalamazdı Gözlerim Senden Uzaga Gitmeliyim
Bilmelisin Güneşin Bana Hiç Doğmadığı Gibi Sende Beni Silmelisin
Gelmedi O Bekledim Bak
Günlerim Geçti O Dönmedi O
Gelmez Bekleme Görmez Gözleri
Sevmez O
Bana Kalan Gönlüydü Ezdi Geçti O
Sensin Sana Gerek Bırak Ellere Gitsin O
Gelmedi O Bekledim Bak
Günlerim Geçti O
Dönmedi O
Gelmez Bekleme Görmez Gözleri
Sevmez O
Bana Kalan Gönlüydü Ezdi Geçti O
Sensin Sana Gerek Bırak Ellere Gitsin O
♪♪♪
آخرین بار نگاه هاش عجیب بود مثل کسی که بهت نگاه میکنه تا بگه از تو انتظار نداشتم !آره انتظار نداشت .
آره آخرین بار رفت و هیچ وقت برنگشت ! آخرین بار صداش زدم گفت ررو من میام ! آخرین بار وقتی داشت کادو بسیار بسیار گرون تولدمو میداد بلند داد زد سرش و گفت این قشنگترین انتخابه چشم عسلی من بود! چشم عسلی .
آره آخرین های من با اون تلخ بود ! شاید هم تلخ ترین ! به گمان خودم خدا دیگه دلش نمیاد من اونجوری درد بکشم ! ولی فک کنم رفتنش حکمت های زیادی داشت ! فک کنم
هواپيمايي ماهان یکی دیگر از هواپيمايي‌های بزرگ و معتبر کشور، هواپيمايي ماهان است. ماهان نیز روزانه پروازهای خارجی و داخلی متعددی دارد. طبق اعلام سایت ماهان، این ایرلاین با 54 فروند هواپیما، پروازهایش را انجام می‌دهد. 2 فروند بوئینگ 747-300، 7 فروند ایرباس A340-600، 4 فروند ایرباس A340-300، 14 فروند ایرباس A300-600، 10 فروند ایرباس A310-300 و 17 فروند BAE146-300 ناوگان ماهان را تشکیل می‌دهند.
دانلود آهنگ جدید خزونم که از زور تنهاییام میخوام مثل پیچک بپیچی به پام از شهاب مظفری

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهاب مظفری بنام خزون از ترنج موزیک
می توان گفت آهنگ خزونم که از زور تنهاییام میخوام مثل پیچک بپیچی به پام یکی از بهترین آهنگ های شهاب مظفری در سال 1398 است . مدت زمان این آهنگ زیبا سه دقیقه و چهل و شش ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ زیبا را از سایت ترنج موزیک دانلود کنید .
Download New Music Shahab Mozaffari – Khazoon
برای دانلود آهن
حضور شرکت هواپيمايي کیش در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل تهران
شرکت هواپيمايي کیش به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل هوایی کشور، میزبان شما در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل تهران خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هواپيمايي کیش، این نمایشگاه که یکی از بزرگترین رخداد های حوزه حمل و نقل می‌باشد، کیش ایر آخرین امکانات خود را در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل تهران به نمایش خواهد گذاشت. 
پنجمین نمایشگاه بین
انتصاب مشاور مدیرعامل از سوی مدیرعامل  شرکت هواپيمايي آسمان
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپيمايي آسمان در حکمی  مهندس صمد امین زاده را به عنوان مشاور  مدیرعامل این شرکت هواپيمايي منصوب کرد.
‌به گزارش روابط عمومی  در حکمی صمد امین زاده را به عنوان مشاور مدیرعامل این شرکت هواپيمايي منصوب کرد.در این حکم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ویژه حضرتعالی در امور مختلف صنعت هواپيمايي، بدینوسیله بعنوان مشاور مدیرعامل منصوب میگردید. 
  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس همراه این تیم به تهران برنگشت.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته موفق شد با یک گل تیم فولاد را در اهواز شکست دهد و به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.
در حالی که اعضای تیم پرسپولیس شب گذشته از اهواز راهی تهران شدند اما حسین ماهینی همراه با سایر بازیکنان به تهران برنگشت.
ماهینی با کسب اجازه از مسئولان تیم در اهواز ماند تا با است
برادر شوهر خواهرم فوت شد. پنج شنبه. خیلی زیبا و رشید بود. خیلی کم می‌دیدمش. در واقع فقط یک بار دیده بودمش و مبهوتِ زیباییش هم شده بودم. می‌ره به چند تا درخت که خودش کاشته بود آب بده و دیگه هیچوقت برنگشت. غم انگیز مرد و غم انگیز زندگی کرد. کم مرگ ناگهانی ندیدم. از دایی بزرگم که تو ماموریت، وسطِ جاده، سرش رو گذاشت روی شونه‌ی خاله‌ام و تمام شد. از دایی وسطیم که عصر ۱۳ بدر وقتی آدما امیدوار برمی‌گردن خونه تا دوش بگیرن و خودشون رو آماده کنن برای یه
۲ سال پیش در چنین روزی ۲۹ اردیبهشت مشخص شد تا ۱۴۰۰ با ،الحمدلله همانطور که در کف جامعه لمس میکنید تحریم ها برنگشت،به عقب برنگشتیم،سفره ی مردم پهن تر و رنگین تر شد،عزت به پاس و پول ایرانی برگشت،پیاده روها دیوار نشد،تدبیر،امید را در کف جامعه جاری کرد،بازارها الحمدلله پررونق شد،تغییرات ملموس اتفاق افتاد،قلم ها نشکست،آزادی بیان تحقق یافت،از ی ها دور برجام بالاخره حاجت روا شدیم،آب خوزستان الحمدلله تامین شد،جوانان همه سر کار رف
اون زمانی که تلگرام تازه فیلتر شده بود خیلی از شخصیت ها و ارگان ها و البته رهبری برای حمایت از پیام رسان های ایرانی پایان فعالیتشون تو تلگرام رو اعلام کردند اما با گذشت زمان وقتی دیدند مردم از تلگرام نرفتند تصمیم به بازگشت گرفتند البته رهبری همچنان برنگشت
شاید اگه بقیه شخصیت ها هم پافشاری میکردن و برنمیگشتند الان استفاده از پیام رسان های ایرانی افزایش پیدا کرده بود
 
بیشتر آدما دوست ندارن توی تنهایی بمیرن. چی از این خودخواهانه تر؟ چی از این مضحک تر؟ کنارِ دیگران زندگی میکنی، اونا رو به خودت وابسته میکنی، آدما دوستت خواهند داشت و بعد، کنارِ اونا می میری. زنده ها؟ رنج می کشن، اشک میریزن، به خاطر نبودنت، به خاطر نداشتنت ناامید میشن از زندگی و تو کجایی؟ 
زنده ها مجبورن برات مراسم ختم و یادبود بگیرن و با چشمایی که اشکاش خشک شده ببینن که عده ای به بهانهء تسکین اونا دور همدیگه جمع میشن و حرف میزنن و میخندن. زند
وقتی که بار اول از سوریه اومد گفت:
به پوتین هام دست نزن و تمیزشون نکن میخوام بزارمشون کنار ،به این پوتین ها خاک سوریه و جهاد چسبیده. میخوام همینطور باشه تا دوباره خانم بطلبه و برم
همینطور هم شد اینبار با این پوتین ها رفت و دیگه برنگشت.
شهید مدافع حرم محمد ڪامران
 @zakhmiyan_eshgh
مهدی که به بهانۀ درس، ما را گذاشت و رفت لندن و دیگر هم برنگشت. هرچند غر می زند و بدی هوا را می گوید، شاکی است از این که آسمان لندن همیشۀ خدا ابری است و او روزهای ابری دلش می گیرد اما این ها همه اش حرف است. هر وقت حالش گرفته است، نذری می کند و سفره ای می اندازد. یک روضۀ خانگی برای خودش راه انداخته آن جا. ظهر عاشورا هم قورمه سبزی می دهد. تازه از رنگ سبزی هایش پیداست که بیشتر سرخ شان می کند تا مجلسی تر شوند. غذای امام حسین برای مهدی غذا نیست، دواست.
 
+ ر
بعضی اتفاقها که در زندگی می‌افتد حتی می‌تواند اعیاد را هم یادآور خاطره‌ای تلخ کند.قربان سال۹۴ یادتان هست؟ در آن سال توسط آل سعود منحوس هزاران نفر بی‌پدر،برادر،خواهر،مادر و همسر شدند. می‌دانم شنیدن این خبر برای همه‌ی انسانهای آزاده تکان‌دهنده بود اما برای آنهایی که عزیزشان در سفر حج بود جور دیگر بود. حتی بعد از گذشت سه سال یادآوریش برایم سخت است. پدرم مسافر حج بود و ما بی‌خبر از او و حادثه پشت حادثه. اسامی مشابه شهدا می‌آمد و من هربار
علت پذیرش توبه از سوی خداوند، رحمت وسیعه اوست.
. وَ رَحْمَتی وَسِعَتْ کلَّ شَی ءٍ.[1]
رحمت من همه چیز را در بر گرفته است.
او که خود را به صفت رحمانیت و رحیمیت معرفی نموده است، قطعاً به بندگانش نه به عدل بلکه به لطف و رحمت رفتار خواهد نمود.
شعوانه بصریه» در غالب مجالس فسق و فجور حاضر بود، روزی با کنیزان خود از جایی می گذشتند، صدای خروش و ناله از خانه ای برمی آمد، شعوانه کنیزی فرستاد تا خبری بیاورد او رفت و برنگشت. دومی نیز روان شد اما باز هم نیام
کسانی که با تهیه بلیط کیش از فرودگاه بین المللی این جزیره استفاده می نمایند. این فرودگاه در مرکز شهر کیش و در غرب استان هرمزگان قرار دارد که در سال 65 در زمینی به مساحت 13 هزار متر احداث شد. فرودگاه بین المللی کیش دارای 2 باند پرواز آسفالته استاندارد بوده که هریک به طول 3360 متر با قابلیت پذیرش انواع هواپیما بخصوص هواپیماهای غول پیکر  را دارد. در محوطه این فرودگاه ۵ ترمینال مجهز مسافری جهت سرویس ‌دهی  به ۱۰ پرواز داخلی و بین المللی  تعبیه شده است
بنا به درخواست شما عزیزان و جهت آشنایی مسافران شرکت های هواپيمايي با انواع مختلف پرواز ها خلاصه ای از انواع پرواز ها را در ذیل آورده ایم:

1. پرواز های مستقیمپروازی که از مبدا تا مقصد نهایی با یک شرکت هواپيمايي و یک شماره پرواز باشدو شامل دو نوع باتوقف و بدون توقف است2.پرواز های اتصالیالف: با یک شرکت هواپيمايياتصال از یک پرواز به پرواز دیگر یک شرکت هواپيمايي ولی با شماره پرواز متفاوت.ب:با چند شرکت هواپيمايي3.پرواز های شاتل سرویسرفت وبرگشتی که
از همان روزی که دست حضرت قابیلگشت آلوده به خون حضرت هابیلاز همان روزی که فرزندان آدمزهر تلخ دشمنی در خون شان جوشید"آدمیت مرد گرچه آدم زنده بود"
از همان روزی که یوسف را برادرها به چاه انداختنداز همان روزی که با شلاق و خون، دیوار چین را ساختند"آدمیت مرده بود"
بعد دنیا هی پر از آدم شد و این آسیابگشت و گشتقرنها از مرگ آدم هم گذشتای دریغآدمیت برنگشت
روزگار مرگ انسانیت استمن که از پژمردن یک شاخه گلاز نگاه ساکت یک کودک بیماراز فغان یک قناری در قفساز
کارت حافظه گوشی به عنوان یکی از زنجیره های بدبیاری دوره ای دهه اول آبان سوخت. صداهای ضبط شده خودم، مامانم، دوستانم به علاوه حدود ۵۶۰ تا عکس و فیلم که اکثرا همون یه دونه رو ازشون داشتم با حدود ۶۰۰ تا فایل شنیداری حاوی درسگفتار و آلبوم های موسیقی که در طول سه سال جمع شده بودن همه پرید. چاره ای نداشتم جز فرمت کردن و شروع دوباره. یک هفته ده روزی گذاشتم به حال خودش شاید برگرده ولی برنگشتنهایتا گفتم فدا سرم و فرمت کردم گفتم دوباره ضبط میکنم دوبار
رورویس به‌تازگی هواپيمايي رونمایی کرده که به‌ادعای این شرکت، سریع‌ترین هواپیمای تمام‌برقی جهان است. رورویس در فرودگاه گلوچسترشایر انگلستان، هواپيمايي تک‌سرنشین و با آلایندگی صفر به‌نام پروژه‌ی ACCEL به‌نمایش گذاشته است که پیش‌بینی می‌شود اوایل سال آینده به رکورد سرعت ۴۸۰ کیلومتر‌بر‌ساعت دست پیدا کند.
هیجان انگیز بودن امروز نه تنها انرژی ازم نگرفت بلکه بعد از به اتمام رسوندن چالش سرحال تر شدم
راستش اولش خیلی ریلکس بودم برا ارائه موضوعم اما وقتی روبروی حضار وایسادم و آماده ارائه شدم به شدت استرس گرفتم و هول شده بودم اصلا یادم نمیومد میخوام چی بگم چون فقط اول ارائمو تو ذهنم مرور کرده بودم
شب گذشته حدود ۲ ساعت یه پاور پوینت خیلی جامع اما خلاصه درست کردم صبح اشتباه دستم خورد رو گوشیم و ریمو شد
آماده ی آماده بودم و میخواستم از خونه بیام بیرون
دیشب مامانم واسه فشارخونش رفت دکتر قلب.بعد که اومد داشت از دکتره تعریف میکرد که چه قدرررر خوش اخلاق و مودب بود.گفت موهاش بلند بود دم اسبی بودو خوش هیکل و گفت که تهران بوده الان اومده شهر ما.
وقتی اینارو گفت من یه لحظه همه چیو زدم سر هم یادم اومد که من قبلا وبلاگ یه خانمیو میخوندم که تهرانی بودن و شوهرش متخصص قلب.بعد یادم اومد همون موقع ها یه سریالی داشت پخش میشد یه بار اومد نوشت که یکی از بازیگراش که درحد چند ثانیه فقط بازی کرده بود و اصلا معروف

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها