نتایج جستجو برای عبارت :

قبولی های سراری

نرم افزار تخمین رتبه قبولي بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به داوطلبا نشون میده که برای قبولي در رشته و دانشگاه دلخواهشون با چه رتبه هايی شانس قبولي تو کنکور 99 دارن .
برای اینکه ببینین برای قبولي تو رشته و دانشگاه مد نظرتون حدودا باید چه رتبه ای رو کسب کنین ، این نرم افزار می تونه راهنمای مناسبی برای شما باشه .
نرم افزار رتبه قبولي بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به راحتی این امکان رو فراهم کرده که بتونین خیلی راحت با وارد کردن گروه آزمایشتون
آزمون آیین نامه رانندگی قبولي ۱۰۰٪ رایگان
 
 
آزمون آیین نامه رانندگی قبولي ۱۰۰٪ رایگان / قبولي قطعی
 
 
 
دانلود 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آزمون آیین نامه رانندگی【قبولي ۱۰۰٪】رایگان 99 پایه سومtestdriving.ir › driving-test-100نمونه سوالات آیین نامه رانندگی(قبولي ۱۰۰٪). برای آمادگی هر چه بیشتر و قبولي در آیین نامه مقدماتی می توانید نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی را از وب سایت ما دانلود کرده و .‏فاکتور ه
بسته استثنایی قبولي صد در صد در آزمون راهنمایی و رانندگی
 
 قبولي صد در صد در آزمون راهنمایی و رانندگی
 
 
 
دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آزمون آیین نامه اصلی 98 - قبولي 100 درصد تضمینی در 15 دقیقهسوالات-آیین-نامه.com › آزمون-آیین-نامه-اصلی۱ خرداد ۱۳۹۸ - آزمون آیین نامه اصلی امتحان آیین نامه تئوری ای می باشد که افسر راهنمایی . برای قبولي صد در صد تضمینی در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی .
آزمون آیین نامه رانندگی (قبولي 100% ) سال
دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند باید از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت هیوا آگاهی از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم به برنامه ریزی بهتر و تخمین شانس قبولي دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان کمک می کند ، هم چنین تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم برای استان هاي مختلف در این سایت قرار داده شده است . 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنی
به نقل از یکی از دانش آموزان صدرا که در امتحانات شهریور نمره قبولي نگرفته بود مدرسه با گرفتن مبلغ یک میلیون تومان به عنوان کمک به مدرسه به او امکان قبولي را دادند
 
 
این یک پیشنویس است و این خبر تکمیل میشود
قبولي قطعی 100 درصد در آیین نامه رانندگی با نمونه سوالات آزمون
 
 
 
با پکیج سوالات آزمون قبولي خود را قطعی کنید
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
قبولي قطعی 100 درصد در آیین نامه رانندگی با نمونه سوالات .www.1pezeshk.com › archives › 2018/06 › parsdriver۳ تیر ۱۳۹۷ - در صورت قبولي در آزمون مقدماتی آییین نامه باید در آزمون اصلی آیین نامه که با حضور افسر راهنمایی و رانندگی گرفته خواهد شد حضور یابید. قبولي در .
قب
دانش آموزان دختر متقاضی آزمون تیزهوشان آذربایجان شرقی باید از تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم آذریایجان شرقی اطلاع داشته باشند . به گفته سایت مدارس هیوا ، اطلاع از تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم آذریایجان شرقی برای برنامه ریزی بهتر و سنجش شانس قبولي لازم است و در این سایت تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم آذریایجان شرقی ارائه شده است . 
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6586/تراز-قبولي-مدارس-تیزهوشان-دخترانه-شش
من اینو ^_‌‌‌‌^ خیلی دوس دارم
هر چقدرم دهنش کشیده تر باشه یعنی بیشتر خوشحال شدم
الان رفتم تو وبم و اتفاقی دیدم که
موقع قبولي گواهینامه م دهنش گشاد تر از پاس شدن نوروم بوده
این یعنی واسه قبولي گواهینامه م از پاس شدن نورو خوشحال تر بودم
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولي در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولي در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولي اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
قبولي تضمینی در آزمون راهنمایی و رانندگی
 
 
قبولي تضمینی در آزمون راهنمایی و رانندگی
 
 
 
دانلود پکیج سوالات
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
قبولي 100 درصد تضمینی در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و .www.asriran.com › صفحه نخست › عمومی۷ بهمن ۱۳۹۶ - آزمون آیین نامه اصلی امتحانی است کتبی و به صورت تستی که از متقاضیان گواهینامه رانندگی گرفته می شود . ما سعی داریم در ادامه این مقاله به شما .
آزمون آیین نامه اصلی 98 - قبولي 100 درصد تضمینی در 15 دقیقهسوالات-آیین-ن
داوطلبایی که خودشون رو برای قبولي تو رشته پرستاری آماده می کنن با بررسی کارنامه قبولي پرستاری دولتی می تونن یک برنامه ریزی جامع تری برای رسیدن به هدفشون داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبا با بررسی کارنامه قبولي رشته پرستاری دانشگاه دولتی از میانگین درصد لازم برای هر درس مطلع می شن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1075/کارنامه-قبولي-رشته-پرستاری-دولتی.html
 
نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولي با رتبه با توجه به رتبه داوطلب تو کنکور 99 ، رشته محلی قبولي رو بر اساس کارنامه داوطلبای سال قبل تخمین می زنه . تو نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولي با رتبه به سوال اکثر داوطلبای کنکور سراسری یعنی " با رتبه ام کجا قبول میشم ؟ " جواب دادیم و تو هر گروه آزمایشی و هر سهمیه ای میگیم که با چه رتبه ای چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولي دارن .
تو انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ به داوطلبا توصیه میشه که انتخابای خودشون رو
دانش آموزان دختر استان قم متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم دخترانه قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم دخترانه قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم دخترانه قم ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید
دانش آموزان پسر استان قم متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
دانش آموزان پسر استان قم متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولي مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولي مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولي مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyva
دانش آموزان پایه ششم به هفتم برای برنامه ریزی صحیح تر آزمون تیزهوشان ، لازم است از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان ششم به هفتم اطلاع یابند . به نقل از سایت هیوا یکی از سوالات داوطلبان آزمون تیزهوشان پایه هفتم ، درباره تراز لازم برای قبولي تیزهوشان ششم به هفتم در سال گذشته است به همین دلیل سایت هیوا نرم افزار محاسبه تخمین تراز لازم برای قبولي تیزهوشان ششم به هفتم را طراحی نموده و لینک آن را قرار داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر
دانش آموزان دختر استان قم متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
w
سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، هر سال بر اساس کارنامه واقعی داوطلبان کنکور سال گذشته آخرین رتبه و کارنامه قبولي سهمیه ایثارگران 25 درصدی را جمع آوری و در اختیار متقاضیان دارای این سهمیه قرار می دهد . اطلاع از کارنامه قبولي سهمیه ایثارگران 25 درصدی و آخرین رتبه قبولي سهمیه ایثارگران 25 درصدی سبب می شود داوطلبان مرحله برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور خود را دقیق تر انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/sh
سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، هر سال بر اساس کارنامه واقعی داوطلبان کنکور سال گذشته آخرین رتبه و کارنامه قبولي سهمیه ایثارگران 5 درصدی را جمع آوری و در اختیار متقاضیان دارای این سهمیه قرار می دهد . اطلاع از کارنامه قبولي سهمیه ایثارگران 5 درصدی و آخرین رتبه قبولي سهمیه ایثارگران 5 درصدی سبب می شود داوطلبان مرحله برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور خود را دقیق تر انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shown
دانش آموزان دختر استان اصفهان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم دخترانه اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم دخترانه اصفهان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم دخترانه اصفهان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی ل
مسلمونون مه ره انا ندومه چیه
قبولي مه دل آنا ندومه چیه
قبولي مه دل آنا مردم کیجا
کیجا مه ره خانه آنا شما ره چیه
شی دل درد قربون
شی دل تنگ قربون
 
مست بلبل بیمه آنا لال بیما لال
مه ره گول بزوئئ  آنا بکشی شه دنبال
سر پول چوبی آنا من دارمه قرار
نا راهی پیش دارمه آنا راهی فرار
 
متقاضیان تحصیل در رشته محل هاي کارشناسی ارشد زیست شناسی جانوری به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولي ارشد زیست شناسی جانوری 98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولي را هموار کنند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل هاي کارشناسی ارشد زیست شناسی جانوری به منظور چینش انتخاب هاي خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولي کارشناسی ارشد زیست شناسی جانوری 98 - 99 استفاده کرده و بر اس
داوطلبانی که با قصد پذیرفته شدن در رشته دندانپزشکی در کنکور سراسری 99 ثبت نام و شرکت کرده اند در برنامه ریزی خود می بایست کلیه فاکتور ها اعم برنامه ریزی دقیق ، منابع کنکور سراسری ، ضرایب دروس امتحانی و آخرین رتبه قبولي دندانپزشکی سراسری 98 ، آخرین رتبه لازم برای قبولي دندانپزشکی 99 را در نظر بگیرند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور مساعدت با متقاضیان رشته دندانپزشکی اقدام به جمع آوری آخرین رتبه قبولي دندانپزشکی دولتی ۹۸ نموده و در اختیار
داوطلبانی که با قصد پذیرفته شدن در رشته مهندسی برق در کنکور سراسری 99 ثبت نام و شرکت کرده اند در برنامه ریزی خود می بایست کلیه فاکتور ها اعم برنامه ریزی دقیق ، منابع کنکور سراسری ، ضرایب دروس امتحانی و آخرین رتبه قبولي مهندسی برق سراسری 98 ، آخرین رتبه لازم برای قبولي مهندسی برق 99 را در نظر بگیرند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور مساعدت با متقاضیان رشته مهندسی برق اقدام به جمع آوری آخرین رتبه قبولي مهندسی برق دولتی ۹۸ نموده و در اختیار دا
داوطلبانی که با قصد پذیرفته شدن در رشته مهندسی برق در کنکور شبانه  99 ثبت نام و شرکت کرده اند در برنامه ریزی خود می بایست کلیه فاکتور ها اعم برنامه ریزی دقیق ، منابع کنکور سراسری ، ضرایب دروس امتحانی و آخرین رتبه قبولي مهندسی برق شبانه 98 ، آخرین رتبه لازم برای قبولي مهندسی برق شبانه 99 را در نظر بگیرند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور مساعدت با متقاضیان رشته مهندسی برق اقدام به جمع آوری آخرین رتبه قبولي مهندسی برق نوبت دوم ۹۸ نموده و در ا
دانش آموزان دختر استان اردبیل متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زی
دانش آموزان دختر استان البرز متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم دخترانه البرز اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم دخترانه البرز برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم دخترانه البرز ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک
متقاضیان تحصیل در رشته محل هاي کارشناسی ارشد زبان فرانسه به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولي ارشد زبان فرانسه 98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولي را هموار کنند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل هاي کارشناسی ارشد زبان فرانسه به منظور چینش انتخاب هاي خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولي کارشناسی ارشد زبان فرانسه 98 - 99 استفاده کرده و بر اساس آن فرم اینترنتی انتخا
متقاضیان تحصیل در رشته محل هاي کارشناسی ارشد علوم زمین به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولي ارشد علوم زمین  98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولي را هموار کنند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل هاي کارشناسی ارشد علوم زمین به منظور چینش انتخاب هاي خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولي کارشناسی ارشد علوم زمین 98 - 99 استفاده کرده و بر اساس آن فرم اینترنتی انتخاب رشته ر
متقاضیان تحصیل در رشته محل هاي کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولي ارشد مهندسی کامپیوتر 98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولي را هموار کنند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل هاي کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر به منظور چینش انتخاب هاي خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولي کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر 98 - 99 استفاده کرده و بر اساس آن ف
دانش آموزان پسر استان البرز متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر ک
دانش آموزان پسر استان اصفهان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک
دانش آموزان پسر استان هرمزگان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی
دانش آموزان پسر استان مرکزی متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولي تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر
دانش آموزان دختر استان مرکزی متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
دانش آموزان دختر استان اصفهان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولي مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زی
تیغ سانسور بر جنایت داعش‌گونه» در مدینه منوره
رسانه‌هاي محلی و فعالان اینترنتی در عربستان سعودی، روز پنجشنبه با انتشار فایل ویدیویی، جزئیاتی از جنایت وحشیانه قتل یک کودک جلوی دیدگان مادرش را منتشر کرده‌اند. 
در حالی‌که حدود یک هفته از وقوع این جنایت می‌گذرد ولی پلیس سعودی، هنوز انگیزه و هویت قاتل را فاش نکرده است.

گفته می‌شود پسری ۶ ساله به نام زکریا بادر الجبیر، به همراه مادرش از جنوب عربستان به مدینه رفته اند. برای زیارت مقبره پیام

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها