نتایج جستجو برای عبارت :

همتا دختر ساده ای که با حسام ازدواج میکند که مشکل جنسی روانی دارد

تصویر حسام الدین دولت آبادی که در زمان شاه نماينده مردم در مجلس و زمانی شهردار تهران بوده را به همراه تعدادی فايل خاطرات ايشون براتون میگذارم.اينکار دلیلی بر تايید ویا عدم تايید ايشون از سوی اين وبلاگ نیست و فقط جهت ايجاد منبع می باشد.

۱نوشته هاي حسام الدین دولت آبادی1 
نوشته هاي حسام الدین دولت آبادی ۲
نوشته هاي حسام الدین دولت آبادی۳ 
نوشته هاي حسام الدین دولت آبادی ۴
نوشته هاي حسام الدین دولت آبادی ۵
نوشته هاي حسام الدین دولت آبادی ۶
نوش
سلام
نظرتون در مورد ازدواج با پسری که اهل دختر بازی بوده چیه؟، پسری رو در نظر بگیرید که تو جوونیش با کلی دختر مراوده داشته، براي سرگرمی و با چند نفری هم رابطه ی جنسي داشته و حتی همزمان با چند دختر بوده. 
چقدر احتمال داره اين پسر بعد از ازدواج تعهد بده؟، ممکنه مثلا بعد از ازدواج چون نیازش برطرف میشه اين کارها رو کنار بذاره؟، فرض کنید که پسر دختر رو دوست داره و ازش خواستگاری کرده ولی گذشته ی خوبی نداره از اين بابت، ولی به نظر میاد که مثل سابق دنب
اثرات جنسي به دختر و راهکار مقابله با آن
جنسي به دختر پیامدهاي سو رواني و اجتماعی زیادی دارد. از جمله اينکه قربانی دچار اختلالات رواني مانند اختلال استرس پس از حادثه می‌گردد.

جنسي یکی از جرايمی است که اثراث سو رواني و اجتماعی بسیاری براي فردی که مورد قرار گرفته و حتی براي خود مجرم دارد. همچنین افزايش اين جرم در جامعه احساس ناامنی در جامعه را بالا برده و مانع فعالیت سودآور قشری از مردم در جامعه می‌گردد. در اين مقاله
طبق آمار ها در صورت ازدواج مردهاي دهه پنجاه و شصت باز هم حدود یک میلیون! دختر دهه شصتی موفق به ازدواج نمیشوند و شايد مجبور باشن تا آخر عمر مجرد بمونن.
پسراي دهه شصتی در یک اقدام غافلگیرانه براي ازدواج سراغ دختراي جوانتر دهه هفتادی رفتن و دختراي دهه شصتی شانس ازدواج رو از دست دادن!
دخترايی که مسن شدن و با اومدن دختراي ترگل ورگل دیگه شايد چندان بختی براي ازدواج نداشته باشن.
 
پ.ن:شايد بگین از لحاظ مالی و جنسي خودشون رو میکنن؛اما هیچکدوم مثل
 
مشکلی که من الان چند ساله که پیدا کردم،
اينه که،
 
واقعا نمیفهمم ازدواج به چه دردی میخوره.
 
یعنی پوینت کاغذ امضا کردن چیه؟
 
چرا من بايد کاغذ امضا کنم و خودم و بقیه رو توی دردسر احتمالی بندازم و شايد علاقه م به شریک زندگیم بعد ازون ازدواج کم هم بشه و حس کنم محدود شدم یا حالا واي چه خبره؟! که چی بشه؟! وقتی که میشه بدون کاغذ هم عاشق بود و با علاقه بیشتری زندگی کرد؟
 
الان اين روزها کشورهاي بسیاری دوست دختر پسری یا نامزدی رو به اندازه ازدواج قبول
هتل آپارتمان حسام مشهد

یکی از هتل آپارتمان کیفیت خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم
مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله کمی که تا حرم
مطهر دارد , از اين رو هتل آپارتمان حسام مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد
نزدیک به حرم به شمار آورد.
اين هتل آپارتمان داراي واحد هاي دو تخته , سه تخته , آپارتمان یک خوابه
چهارتخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد مجموعا داری چهار طبقه
نوساز با ظرفیت 56 نفر
و
با امکانا
سه گانه قبل از غروب ،بعد از غروب و قبل از طلوع رو شايد ده سال قبل دیده بودم .
اين سه گانه ماجراي یه دختر و پسرین که بر حسب تصادف سر راه هم قرار میگیرن و یک شب رو کنار هم میگذرونن در مورد همه چیز صحبت میکنن (فیلم خیلی راکده) و در نهايت با هم رابطه برقرار میکنن. فردا صبح پسر به دختر میگه شماره تلفن و آدرست رو بده دختر میگه نه من نمیخوام رابطه امون به تلخی ختم بشه و هیچ شماره و آدرسی نمیده میگه اگر قرار باشه بازم همو ببینیم تقدیر اين کار رو میگنه!!! 
ت
 
دیشب خونه مادرشوهرم بودیم . براي اولین بار بود که با همتا می رفتیم اونجا. همتا بار اولش بود. خدا رو شکر همه چیز خوب و عالییه. مادرشوهر و خواهر شوهر مون خیلی عالیی برخورد کردند. مثل همیشه. بگو بخند کردیم و همتا یه چادر به مادرشوهر هدیه داد.
خدا رو شکر زندگی به خوبی و خوشی در جریانه
تصویر حسام منظور که در فیلم مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، تصویر حسام منظور که در فیلم مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد. منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، همنشین و شاگرد مولانا ايفاي نقش خواهد کرد.
 
شهاب حسینی، پارسا پیروز فر، ابراهیم چلیکول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم ساير بازیگران مست عشق» هستند.
تهیه کننده اين فیلم مهران برومند است
ازدواج در ترکیه نیز مراسم مخصوص به خود را دارد. و طبق رسم و رسومات مخصوص به خود انجام می شود. مراسم خاستگاری و صحبت با بزرگترها در ترکیه نیز مانند ايران وجود دارد.
خانواده پسر به خانه دختر رفته و به صورت رسمی دختر را از خانواده و بزرگترهايش خاستگاری می کند. ترک ها رسم دارند که دختر در مراسم خاستگاری براي مهمان ها قهوه درست کند.

ادامه مطلب
ازدواج سفید 
 اين روزها هشدارهايی در خصوص رواج مخفیانه ازدواج سفید در کشورمان می شنویم. اتفاقی که نه از نظر سنت و نه از نظر شرع براي خانواده هاي اصیل ايرانی پذیرفتنی 
نیست.
هم‌خانگی بدون ازدواج یا ازدواج سفید، پدیده‌اي است که دختر و پسر به عنوان هم‌خانه با یکدیگر زندگی می‌کنند، بی آنکه میان آن‌ها پیوند رسمی ازدواج و رابطه زن و شوهری 
باشد. رواج چنین پدیده اي در جامعه صداي هشدار کارشناسان را به دلیل مخاطرات گسترده حقوقی، رواني و اجتماعی
متن شبهه
" لیست کامل ن حضرت محمدص»:
1-خدیجه دختر خویلد 2-سوده دختر زمعه بن قیس 3-عايشه دختر ابوبکر 4-ام سلمه دختر امیه 5-حفصه دختر عمر بن الخطاب 6-زینب دختر جحش الاسدیه 7-جویریه دختر حارث 8-رمله دختر ابوسفیان بن الحرب 9-صفیه دختر حیی بن اخطب 10-میمونه دختر حارث الهلالیه 11-فاطمه دختر سریح 12-هند دختر یزید 13-عصما دختر سیاء 14-زینب دختر دیگر یزید 
تا ۴۶ همسر
شبهه 
پاسخ به شبهه
1️⃣ تعداد همسران حضرت محمد(ص) ۱۲ نفر بوده و برخی موارد ذکر شده در شبهه سندیت
رابطه جنسي در دوران نامزدی و آشنايی
-رابطه جنسي در دوران نامزدی چگونه بايد باشد ؛ پاسخ به سوالات -رابطه جنسي در دوران نامزدی چگونه باشد؟ -عاشقانه هاي جنسي دوران نامزدی! -در دوران نامزدی با باهم رابطه جنسي نداشتیم Archives -۳۰ مدل رابطه جنسي بدون دخول مناسب دوران عقد و نامزدی ! -ویژگی‌هاي رابطه جنسي در دوران نامزدی -در دوران نامزدی چگونه رابطه جنسي داشته باشیم؟ -رابطه در دوران نامزدی بايد چگونه باشد؟ حدود رابطه جنسي در عقد -حدود رابطه جنسي در دورا
اختلاف سنی در ازدواج چه تاثیری بر آینده زوجین دارد و آیا درست است؟
از بین تصمیم هايی که انسان در طول زندگی خود از کودکی تا پايان عمر می گیرد، هیچ کدام مانند ازدواج با اهمیت و سرنوشت ساز نیستند.
در حقیقت ازدواج می تواند بر تمام ابعاد زندگی فرد تاثیرگذار باشد. یک ازدواج خوب می تواند باعث افزايش رضايت و حتی سلامت روان فرد شود.
در حالت برعکس، ازدواج بد نیز می تواند منجر به نارضايتی، ناکامی و شکست و مشکلات روحی شود.
اختلاف سنی در ازدواجالبته نمی تو
حس می کنم خیلی بدم
حس می کنم بايد زودتر از اينها همتا و همسر بهم می رسیدند
حس می کنم اشتباه کردم
خودخواهی داشتم
کاش زودتر می فهمیدم
حس می کنم من یه وسیله بودم
وسیله اي براي ساختن زندگی همسر و رشد اخلاقی اون تا همسر براي همتا اماده بشه
حس می کنم همتا دختر خیلی خوبیه
همتا خیلی همسر رو قبول داره 
می گه بهترینه
می گه بهمن ماه تو مسجد جمکران بهترینها رو از خدا و امام زمان عج خواسته و خواسته دفعه بعد با اون بیاد جمکران
الان هم بهترین نصیبش شده و با هم

بلوغ جنسي چیست و بلوغ جنسي در دختر و پسر چگونه می باشد؟
 
دانستنیهاي بلوغ جنسي
 
بلوغ که تابعی از سن بلوغ است مرحله اي از رشد انسان میباشد که سبب گذر از بچگی و رسیدن به بزرگ سالی میشود . شخصی که زمان بلوغ را پشت سر گذاشته باشد بالغ نامیده میشود و از نظر جنسي، قابلیت تولیدمثل دارد.
بلوغ بیش تر اشاره به تغییرات جسمانی در بدن مرد و زن دارد. اين دگرگونی با نام بلوغ جسمانی شناخته میشود . همچنین بلوغ رواني هم اشاره به رشد رواني و شخصیتی فرد دارد.
ادا
 
وقتی مشهد بودیم ، با همسر آقاي منزلی که گرفته بودیم و جاریش هم صحبت شدم‌ . وقتی گفتم که همتا دارم  خیلی تعجب کردند. بعد که براشون توضیح  دادم، از نیاز جامعه امروز و  ساختار مرد و اينکه باهم خوبیم خیلی دیدشون تغییر کرد.
 
مادرشوهر و خواهر شوهر هم بعد از اينکه از مشهد برگشتیم، اومدند خونمون . براي اولین دیدار با همتا رفتارشون عالی  بود، بگو و بخند . و یه لباس بسیار زیبا کادو دادند بهش. مبارکش باشه الهی.  همتا خیلی استرس داشت ، باهاش صحبت کردم
واي 
چشمتون روز بد نبینه
وقتی عصری همتا و همسر تو اتاق بودند داشتم تحقیق و . می کردم که دیدم اي واي نوشته شده 
خواندن خطبه عقد موقت و دائم بايد به صورت حضوری  باشه و خواندن خطبه عقد به صورت تلفنی و درصورتی که طرف رو نشناسی باطله
منو می گی یخ کردم
از نوک انگشتان پام تا قبلم بی حس شد
گفتم همسر ، یدقیقه بیا

بعد هم تند تند نت رو نگاه کردم
دیدم 
واي خدا رو شکر
از قرار نظر همه مراجع اين هست که می شه تلفنی خوند و فقط آقاي مکارم هستند که می گن نمی شه.
بل
دختراي کانادايی که وايت هم هستن
یه سری دیوونگی ها دارن
یه سری اخلاقاي خوب
دیوونگی هاشون اينه که مثلا رواني هستن
رواني بازی دارن
یا مثلا خیلی سیگار میکشن
یا خیلی وید میکشن
یا کوک میزنن
خوبیاشون اينه که ساده ن
مهربونن
اهل کمکن
دوست داشتنی ان
حسودی نمیکن معمولا
یعنی تو با اينا ازدواج کنی با یه سری اخلاقاي خوب و بدشون سر و کار داری
دختراي ايرانی
اغلب:
موهامو قهوه اي روشن رنگ کنم بیکاز آم عم عه به لاند
خیلی بی خیالن
از یه طرف به شدت احساس حقارت دار
سه گانه قبل از غروب ،بعد از غروب و قبل از طلوع رو شايد ده سال قبل دیده بودم .
اين سه گانه ماجراي یه دختر و پسرین که بر حسب تصادف سر راه هم قرار میگیرن و یک شب رو کنار هم میگذرونن در مورد همه چیز صحبت میکنن (فیلم خیلی راکده) و در نهايت با هم رابطه برقرار میکنن. فردا صبح پسر به دختر میگه شماره تلفن و آدرست رو بده دختر میگه نه من نمیخوام رابطه امون به تلخی ختم بشه و هیچ شماره و آدرسی نمیده میگه اگر قرار باشه بازم همو ببینیم تقدیر اين کار رو میگنه!!! 
ت
هتل آپارتمان حسام مشهد یکی از هتل آپارتمان هاي نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. اين هتل آپارتمان درخیابان امام رضا 9 با فاصله حدود 9 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی کوتاهی به زیارت حضرت نايل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعیت مکانی ايده آل از جمله مهم ترین مزیت هاي انتخاب هتل آپارتمان حسام براي اقامت در مشهد مقدس
آموزش استعلام طرح رجیستری و نحوه ثبت گوشی موبايل در سامانه همتا به زبان ساده
1315

 
مشاهده آموزش کامل فعال‌سازی دستگاه در سامانه همتا
از اون جايی که موضوع رجیستری موبايل اين روزها حسابی داغ شده و ابهاماتی براي خریداران به وجود اومده، تصمیم گرفتیم تا در اين مقاله نحوه ثبت گوشی هاي شامل اين طرح رو در سامانه همتا رو آموزش بدیم؛ ذکر اين نکته ضروریه که اگه کاربران گوشی هاي هوشمند شامل طرح رجیستری، دستگاه خودشون رو در سامانه همتا سامانه هوشمند
برخلاف چند سال قبل که اکثر مراجعین دفترخانه براي تنظیم وکالت طلاق جوان ها بودند اين روزها غالب افراد میانسال هستند.به نظرم بلاخره جوانان با درايت , خودشان مشکل طلاق را حل کردند یعنی فهمیدند مشکل طلاق ازدواجه و براي حل کردن مشکل بايد ازدواج نکنند.
#صیغه_محرمیت_بدون_اذن_پدر پرسشسلام درقانون کشورمان آیا دختر خانمی که قصد ازدواج با پسری را دارد قبل ازدواج رسمی بدون اجازه پدرش میتواند خود صیغه محرمیت با پسر مورد نطر بخواند یا اجازه پدر لازم است ممنون پاسخ : باسلام مطابق ماده ۱۰۴۳ قانون مدنی نکاح دختر باکره اگر چه به سن بلوغ رسیده باشد موقوف به اجازه‌ی پدر یا جد پدری او است و هر گاه پدر یا جد پدری بدون علت موجه از دادن اجازه مضايقه کند اجازه‌ی او ساقط و در اين صورت دختر می‌تواند با معرفی ک
پسری با اخلاق و نیک سیرت اما فقیر به خواستگاری دختری میرود،
پدر دختر میگوید:
تو فقیری و دخترم طاقت رنج و سختی ندارد، پس من به تو دختر نمیدهم!
پسری پولدار اما بدکردار به خواستگاری همان دختر میرود،
پدر دختر با ازدواج موافقت ميکند و در مورد اخلاق پسر میگوید:
ان شاءالله خدا او را هدايت ميکند
دخترگفت:
پدرجان مگر خدايی که هدايت ميکند با خدايی که روزی میدهد فرق دارد ؟
حکايت اين روزهاست.
متن جالبی بود 
یک هفته پیش:ازدواج پسر دبیرستانی و دختر سوم راهنمايی(نهم)!
دو روز پیش:
ازدواج دختر سوم دبیرستانی و پسر دوم راهنمايی(هشتم)!
همش فکر می کنم اينا تا چند سال دیگه کل تفکر و دیدشون به زندگی و حتی خودشون تغییر می کنه.اينا حتی پول تغذیه مدرسشونم از باباشون میگیرن.به یکی از فامیلاشون میگم یعنی یه بزرگتری نبود که بگه بذارین چند سال بعد تا اين بچه ها بزرگ تر شن .میگه:همین بزرگتر پادرمیونی کرده زودتر وصلت سر بگیره.!
با سلام خدمت همه ی خانواده برتری هاي عزیز
من پسری ۲۲ ساله هستم که ترم ۶ مهندسی مواد و متالورژی هستم و دانشگاه سمنان درس میخونم. حدودا یکی دو هفته اي میشه که با دختری از طریق توییتر آشنا شدم و بعد از گذشت دو سه روز اکانت تلگرامش رو ازش گرفتم و توی تلگرام باهاش در ارتباطم.
اين دختر ۱۸ سالشه و با وقار هستش و بسیار گرم و شوخ طبع هست. من یه جورايی فکر میکنم که به اين دختر علاقه پیدا کردم و واقعا میخوام باهاش ازدواج کنم ولی هر چی فکرش رو میکنم میبینم کل
سلام
به شخصه به روز دختر هیچگونه اعتقادی ندارم، محدودیت، ممنوعیت، اينکارو بکن، اونکار رو نکن، موتور سوار نشو، دوچرخه سوار نشو، حق استادیوم رفتن نداری، حق بدون اجازه ازدواج کردن نداری، حق انتخاب پوشش نداری و تازه  اينا براي جامعه است، جامعه اي که پسری رو تربیت میکنه تا به دخترش به خواهرش بگه حق نداری از خونه بری بیرون، حق نداری با دوستات رفت و آمد داشته باشی، حق نداری دیر بیاي خونه . واقعا روز اين دختر مبارکه؟ البته که روز دختر براي اونايی
سلام  خدمت دوستان عزیز 
سوالم اينه که آیا مشکل نازايی میتونه مانع ازدواج کردن یه دختر بشه؟
اونی که نازايی داره نمی تونه ازدواج کنه و خوشبخت بشه؟ من واقعا خیلی ناراحتم به خاطر مشکل مالی نتونستم برم پیش یه دکتر ن تا کاملا حلش کنم. آیا همه مردان بچه دوست دارن. من هر چی مرد تو اطرافم دیدم بچه دوست دارن، کلا از زندگی نا امید شدم، خیلی دلم پره. بچه خیلی زیاد براي مردان مهمه، اگه نباشه بعضی هاشون به زن سرکوفت میزنن. 
الان زندگی دختر خاله من شده ع
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات  شخصی است- در اينترنت- یک مقالهاز مستند از یک فردانگلیسی بیان کرده است-که در داشگاه اول  عاشق یک دختر خردمند شدم وخواستم با ايشان  ازدواج کنم ولی بع بايک دختر خاصی دیگری که مثلا ی تر بودازدواج کردم وبعدا تاحدی پشیمان شدم وباان دختر خانم- گفتم تا زمانی که ازدواج نکردی معشوقه من باش- بعدنویسنده  مینویسد که ايشان میداند تاز مانی که ايشان بعقد درنیاورده است هرچه معشوقه به دادگستری شکايت- اعتنائی نمیشود- اخیراژ
الان مشاورین ازدواج میگن پدر و مادر پسر تو انتخاب همسر نبايد خیلی دخالت کنند، اما مثلاً پسر یک دختر را می پسنده اما خود پسر یک کار با حقوق سه میلیونی داره و یک ماشین طبق جیب خودش نمیتونه مهریه بیشتر از ۱۰ سکه قبول کنه و بخواد مهریه ۱۱۰ سکه اي بده، بايد پدر و مادرش بنویسند که اگه اون ها با ازدواج موافق نباشند، دیگه پسر نمیتونه با اون دختر ازدواج کنه چون خانواده دختر و کلا اکثر خانواره ها مهریه ۱۰ سکه اي قبول نمی‌کنند. تا حالا اين مشکل براي نزدی
آیا رابطه جنسي قبل از ازدواج درست است؟ شیفتگی و اشتیاق افراد نسبت به یکدیگر آن‌ها را به سمت برقراری رابطه جنسي در دوران دوستی و آشنايی و پیش از ازدواج می‌کشاند اما اين مسئله گاه پیامدهايی را براي آن‌ها به دنبال دارد. از آن جايی که تصمیم براي ازدواج امر بسیار مهمی در زندگی افراد است، آگاهی از تمام جوانب و عوامل تأثیر گذار بر آن، اهمیت دو چندان می‌یابد. یکی از همین عوامل تأثیر گذار رابطه جنسي قبل از ازدواج است؛ در صورتی که افراد عجولانه و بد
به استناد سايت مشاوره حقوق خانواده دینا ، یکی از شرايط لازم براي ثبت ازدواج دختران ، اجازه یا رضايت پدر می باشد ؛ لکن گاهی پدر یا جد پدری بدون دلیل موجه از دادن اجازه ازدواج به دختر مضايقه می کند که در اين شرايط ، دختر می تواند با ارائه دادخواست اجازه ازدواج به دادگاه خانواده و معرفی کامل مردی که قصد ازدواج با او را دارد ، براي ازدواج اجازه کسب کند . براي دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه دادخواست اجازه ازدواج دختر از دادگاه بر روی لینک زیر
 
دیدین چند سالی هست تو ايران پسره زانو میزنه و خواستگاری میکنه و دختره یهو از شدت خوشحالی اشک میریزه و بالا پايین میپره؟ من اينا رو اصلا درک نمیکنم.
بابا اين خوشحالی برا دختر غربی‌ه. اونجا روابط دختر پسر آزاده و بدون محدودیت تو انتخاب، با هرکس بخوان هستن و نیاز به ازدواج نیست. بعد پیشنهاد ازدواج یعنی تثببیت رابطه عاشقانه شون. نه تو ايران که توی دختر نمیتونی رابطه ازاد داشته باشی و فقط از راه ازدواج میتونی باهاش باشی. تو که خواستگاری تنها گز
سلام 
مشکل من اينه که خیلی به ازدواج فکر میکنم و اين قضیه داره آزارم میده و تا چند ماه دیگه شرايط ازدواج رو ندارم.
تمرکزم روی کارهام کم شده و انگیزه اي براي انجام دادن کاری ندارم. هر وقت یه زن و شوهر جوان میبینم یا بچه ی با نمکی میبینم یا حتی کسی در مورد ازدواج باهام حرف میزنه یا خانواده یکی رو براي خواستگاری پیشنهاد میدن فکر و ذهنم درگیر میشه.
هر وقت به ازدواج فکر میکنم یا مثلا دختر خانمی که میتونه یه مورد مناسب براي ازدواج باشه رو میبینم انگی
شرايط صیغه شدن دختر ها
صیغه میشم
صیغه شدن
نحوه ی صیغه شدن
شرايط صیغه
-چطور صیغه محرمیت بخوانم؟ -روش صیغه ساعتی عقد موقت -طریقه خواندن صیغه ازدواج موقت -چگونه بحث صیغه را با یکی از اقوام مدنظر مطرح کنم؟ [بايگانی -ازدواج موقت با مرد متاهل -میخوام صیغه بشم چون علاقش کم شده -صیغه 99 ساله چیست و چه احکامی در قانون جمهوری اسلامی دارد؟ -شرايط قانونی ازدواج موقت ( صیغه یا متعه) -احکام ازدواج موقت از نگاه آیت الله سیستانی -همسریابی ، یک ساعت صیغه و ازدواج
امروز همسر بعد از اتمام مکالمه اش با همتا ناراحت بود
بهم می گفت من چیکار کنم
یکساعت صحبت کردیم بعد که می گم خسته ام و خداحافظ. همتا ناراحت می شه. از من توقع داره مثل یک عاشق و نوجوانی که تازه به عشقش رسیده رفتار کنم. ولی من یه مرد جا افتاده ام ، عمری ازم گذشته ، مسولیت زندگی و سه تا بچه دارم . اينجوری نمی شه.اينجوری باشه و همتا بخواد با اين طرز تفکر بیاد داخل زندگی وقتی ببینه من اينجوری نیستم صدمه می بینه
همسر بهم گفت
تو خودت می بینی که من تو رو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها