نتایج جستجو برای عبارت :

نوبت دهی درمانگاه نبی اکرم تربت جام سیگنال

سلام 
برای رزرو نوبت درمانگاه رسول اکرم تربت جام از طریق لینک زیر وارد شوید . 
پس از کلیک روی لینک زیر صفحه ی جدید باز میشود ، پس از چند ثانیه روی گزینه رد تبلیغ کلیک کنید تا وارد سایت نوبت دهي شوید . 
سیستم نوبت دهي اینترنتی درمانگاه رسول اکرم تربت جام 
نحوه نوبت دهي
برای رزرو نوبت ابتدا کلینیک مورد نظر را انتخاب مبکنبد . ( مثلا کلینیک اطفال یا داخلی یا چشم یا قلب و عروق و . ) 
سپس لیست پزشکان و تاریخ و روز های همین هفته نمایش داده میشود . در س
نخستین مرکز درمانی انار در سال 1312 شمسی به نام درمانگاه سعدی راه اندازی شد.این درمانگاه که در محله صدرآباد انار قرار دارد.در فهرست میراث ملی کشور به ثبت رسیده است.
دکتر رنجبر،دکترضیایی،دکترسام زاده،.و همچنین پزشکان هندی و پاکستانی از جمله نخستین کسانی بودند که در این درمانگاه طبابت می کرده اند.سید علی اکبر مهدوی از خیرین و خوانین انار زمین این درمانگاه را اهدا کرد.
روزگاری که هواش ابری باشه و تنهایی هاش بهانه گیر ،فاصله ها درد بیشتری دارند ،میگن دیوونه ام. اما من  یه حالی دارم مثل رؤیا از خاطره هایم خواهم گذشت ، نه اینکه زیر پا بگذارم   .
 
( شنیدستم که مجنون دل افکارچو شد از مردن لیلی خبر دار )
( گریبان چاک زد او تا به دامانبه سوی تربت لیلی شتابان )
( در آن ره کودکی دید ایستادهبه هر سو دیده حسرت گشاده )
( سراغ تربت لیلی از او جستپس آن کودک بخندید و به او گفت )
( که ای مجنون تو را گر عشق بودیز من کی این تمنا می
بنا به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان خراسان رضویز؛ مرحله نهایی نوجونان و جوانان پسر روستایی استان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان تربت جام با حضور تیم های فوتسال از شهرستان های درگز - نیشابور - سرخس - جغتای - بردسکن و تربت جام در تاریخ پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه 98 در سالن ورزشی وحدت شهرستان تربت جام برگزارمی شود .
نوبت دهي از بیمارستانها, 
نوبت دهي از بیمارستانها از تمام بیمارستانهای مورد نیاز شما در زمان دلخواهتان نوبت میگیریم 
کافیه تماس یا تلگرام پیغام گذارید 09148045964
نوبت دهي از بیمارستانها,
اگر وقت یا دسرسی به اینترنت ندارید نوبت گیری از بیمارستان ها رو به ما بسپارید
بنهنگ، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی ایران.
ریشه نام بنهنگ مربوط به زمان نادرشاه افشار می‌باشد.
نادرشاه سپاهی داشته که ابتدای آن در روستای سرهنگ واقع در ۴۵ کیلومتری تربت حیدریه بوده و انتهای آن در روستایی که بعدها بن- هنگ» (bon-hang) به معنای انتهای هنگ یا انتهای سپاه» نامیده شد، قرارداشت.
تلفظ نام این روستا به مرور زمان به شکل BENHANG  تغییر کرده‌است.
ادامه مطلب
     حالا باز من هر چی بگم شما باور نمیکنید، ولی مورد داشتیم طرف دو قلو داشته، قل سالم رو اورده درمانگاه و مریضه رو نه. چرا؟ چون مریضه بی قراری می کرد و اذیت می شدن به هر حال. اینام که دوقلو و وزن شون عین هم. مگه دیگه چی میخوام؟ همین سالمه رو ببینم واسه مریضه دارو بنویسم.
برگزاری مراسم بزرگداشت ۲۷ شهید امنیت در تربت جام
مراسم بزرگداشت ۲۷ شهید امنیت حادثه تروریستی سیستان و پلوچستان، با حضور امامان جمعه و جماعات، مسوولان و قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت در تربت جام برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شریعت نیوز مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر در این مراسم در مسجد مهدیه تربت جام گفت: دشمنان وقتی نمی توانند اقتدار و قدرت ایران را تحمل کنند، روباه صفتانه دست به جنایت می زنند تا به اهداف شوم خود برسند.
حجت ال
به تجربه دیده ام که اگر بخواهم راحت شوم باید به این دو کلمه کلیدی بچسبم. هرجا که احساس بکنند باسوادی، کاربلدی،  همه سعی میکنند سواستفاده کنند.هفته ای یک روز میروم درمانگاه نازلو (دانشگاه). آنجا را انتخاب کردم چون مریض نداره و میشه استراحت کرد و درس خوند. همکاران از نگهبان و راننده گرفته تا نرس، آن روزهایی که آنجا هستم فک و فامیل و خانواده شونو میارن که دکتر متخصص خوب هست. بریم بدون نوبت و مفت ویزیت بشیم . وسط ظهر که وقت چند دقیقه استراحته پیداش
در لغت
تربت در لغت به معنای خاک» است.[۱] برخی احتمال داده‌اند به خاکی که از اطراف هر قبر مقدسی، همچون قبر امامان، پیامبران، شهیدان و صالحان برداشته می‌شود تربت می‌گویند؛ ولی معنای شایع یا منحصر آن، خاک قبر امام حسین(ع) است و مراد از کلمه الطین» یا طین القبر» هم در روایات ائمه(ع)، همین معناست.[۲]
ابوریحان بیرونی[۳] از مزار امام حسین(ع) با تعبیر تربت مسعوده» یاد کرده است. تربت همواره نزد شیعیان محترم، مقدس و شعار» آنان بوده است.[۴]
در احادیث
    پسر بچه ی دو سال و هشت ماهه شان را آورده اند درمانگاه. بچه سوزش ادرار شدید و قرمزی ناحیه ی تناسلی دارد. قبل از معاینه میپرسم بچه ختنه شده؟ می گویند نه. میگویم خب چرا تا این سن ختنه اش نکرده اید؟ دارو را که خورد و خوب شد ببرید عمل اش کنید. پدرش جواب می دهد: مامانش یکی دیگه توی راه داره. به دنیا که اومد باهم میبریمشون.
به تجربه دیده ام که اگر بخواهم راحت شوم باید به این دو کلمه کلیدی بچسبم. هرجا که احساس بکنند باسوادی، کاربلدی،  همه سعی میکنند سواستفاده کنند.هفته ای یک روز میروم درمانگاه نازلو (دانشگاه). آنجا را انتخاب کردم چون مریض نداره و میشه استراحت کرد و درس خوند. همکاران از نگهبان و راننده گرفته تا نرس، آن روزهایی که آنجا هستم فک و فامیل و خانواده شونو میارن که دکتر متخصص خوب هست. بریم بدون نوبت و مفت ویزیت بشیم . وسط ظهر که وقت چند دقیقه استراحته پیداش
درمانگاه امام رضا شیراز
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع)  با بهرمندی از حضور اساتید نامدار و مطرح بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با خدمات ویزیت بیماران، خدمات تشخیصی متعدد و پیشرفته، با استفاده از تکنولوژی های جدید جهانی در خدمت همشهریان و هم وطنان عزیز قرار گرفته است.
 
 
منبع: سارجو
1⃣ مقصود از تربت سیّد الشهداء (ع)، آن خاک مقدّسی است که محل شهادت و ریخته شدن قطرات خون مطهّر امام حسین (ع) است.
مقدّس اردبیلی می گوید: تا چند فرسخ اطراف گودال قتلگاه، معرکهٔ نبرد سیّد الشهداء (ع) بوده و به خاطر جراحات حضرت (ع) احتمال ریخته شدن ولو یک قطره خون مطهّر هست.

ادامه مطلب
درمانگاه در شیراز
آیا به دنبال درمانگاه در شیراز هستید؟ در ادامه به معرفی کامل درمانگاه های شیراز می‌پردازیم. آدرس درمانگاه در شیراز و تلفن درمانگاه در شیراز در ادامه برای شما قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر با مقاله ی درمانگاه در شیراز همراه باشید.
 
درمانگاه های شیراز
درمانگاه یا کلینیک (به انگلیسی: clinic) ساختمان یا بخشی در بیمارستان یا مرکز بهداشتی – درمانی که به درمان بیماران یا مراقبت پزشکی از بیماران سرپایی اختصاص دارد. معمولاً در
قنوات روستای اهل سنت "باغک سفلی" از توابع بخش مرکزی تربت جام که در اثر خشکسالی خشک شده بود، با صرف هزینه بیش از ۲۰ میلیون تومان احیا شد
به گزارش خبرگزاری شریعت نیوز  ، مرکز خراسان رضوی، فرماندار تربت جام در مراسم بهره برداری از این قنوات، گفت: به دلیلخشکسالی های پی درپی بیش از ۱۵۰۰ قنات در این شهرستان خشک شده که در اجرای طرح توسعه روستایی، احیای این قنوات در دستور کار دولت قرار گرفته است .
مرتضی حمیدی افزود: قنوات روستای باغک سفلی با صرف هزین
#حدیث_مهدوی
#کلام_امام_زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف 
مِنْ فَضْلِهِ، أنَّ الرَّجُلَ ینْسَی التَّسْبیحَ وَ یدیرُا السَّبْحَةَ، فَیکْتَبُ لَهُ التَّسْبیحُ.
ای شیعه ما !
از فضائل تربت حضرت سیدالشّهداء آن است که چنانچه تسبیح تربت حضرت در دست گرفته شود ثواب تسبیح و ذکر را دارد، گرچه دعایی هم خوانده نشود.
بحار الانوار/ ج53/ ص165
پر تکرار ترین دیالوگ های تیستو در درمانگاه:
  + عزیزم دارو تلخه دیگه. اگر قرار بود خوشمزه باشه بهش نمیگفتن دارو، صداش میکردن فالوده ی زعفرونی.
  + برا مامان خودمم از همین قرص نوشتم، تا حالا که راضی بوده.
  + عفونت با خلط فرق داره. عفونت گلو شبیه کپک روی رب گوجه اس.
  + در نزن.
  + بیا پایین بچه!
  + سرما خوردی دیگه عزیزم! مگه اولین باره سرما میخوری؟
 
پاورپوینت تحلیل و طراحی درمانگاه عمومی طرح 4 معماری
مقصود از انجام طرح معماری ۴ طراحی یک فضای بهداشتی شهری با موضوع کلینیک و اورژانس در نظر گرفته شده است که دانشجویان با عنایت به ملموس بودن این عملکرد و این که همه اقشار جامعه تجربه حضور در چنین بناهایی را دارند به نوعی پیشینه ذهنی داشته و از طرفی پیچیدگی خاص و وم توجه به جنبه های عملکردی ، شفافیت فضا ، همجواری های فضایی ، دسترسی ها ونیز رعایت مسائل فرهنگی ، اجتماعی ، بهداشتی وروانی ، محد
 
 میلاد امام جعفر صادق و پیامبر (ص)
 
تو آمدی و جهان غرق در خِرَد می‌شد
دلیل‌ها همه با عشق مستند می‌شد
تو آمدی پر و بالی دهي به این دل‌ها
به پای درس تو هفت آسمان رصد می‌شد
میلاد رسول اکرم و ولادت امام جعفر صادق (ع) بر همگان مبارک باد
 
پیام تبریک میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق
 
درخلوت شب آمنه زیبا پسری زاد
 تنها نه پسر بربشریت پدری زاد
 در فتنه بیدادگران دادگری زاد
چشم همه روشن که چه قرص قمری زاد 
 میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) بر ه
بعد از شورش اتباع احمد بصری در تربت حیدریه و درگیری با مامورین نظم و‌امنیت
تعدادی از یاغیان این جماعت بازداشت شدند
جالب این جاست که امام فیسبوکی در این باره بیانیه داده است 
در بیانیه بازهم رسوایی به بار آورده و جهل خودش را نشان داده است
علاوه بر خطاهای موجود در گفتار و‌نوشتار، در سطر ششم بعد از موضوع
نوشته 
ادناه فیدیو فی تربة حیدریه فی مشهد!!
یعنی در زیر نوشته : فیلم درگیری در تربت حیدریه در مشهد است
این یعنی جهل و‌رسوایی و‌ بی سوادی 
چون
سامانه نوبت دهي علوم پزشکی کردستان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
نوبت دهي علوم پزشکی کردستان
راهنمای نوبت دهي اینترنتی بیمارستان های تخصصی شهرستان سامانه درج شکایات سامانه درج یشنهادها درج طرح پیگیری طرح فایل های. سایت نوبت دهي بیمارستان بیمارستان کوثر تا علم ثانوی دیگر فعال و نوبت دهي به روی حضوری می حساب ارتباط بین کلیه حقوق حفظ .
ادامه مطلب
دیروز یه شماره‌ی ثابت ناشناس بهم زنگ زد. برداشتم گفت "من خانم دکتر فلانی هستم" شناختمش. منظورش این بود که همسر دکتر فلانیه. دکتر فلانی، صاحب همون درمانگاهیه که اولین بار من اونجا مشغول به کار شدم. خیلی سخت‌کوش بود بنده خدا. با چنگ و دندون خودشو به اونجا رسونده بود. اول پرستاری خونده بود و یه مدت هم کار کرده بود، بعد رفته بود پزشکی رو ادامه داده بود. خانمش هم ماما بود و یه جورایی مدیر داخلی درمانگاه به حساب می‌اومد. راستش من به این دو نفر خیلی م
نام و آدرس مراکز درمانی ویژه حجاج ایرانی در مکه و مدینه
به گزارش ایران حج:در ایام حج چهار درمانگاه در مدینه منوره و پنج درمانگاه در مکه مکرمه به همراه دو بیمارستان در این دو شهر مقدس به حجاج ایرانی اختصاص دارد.
نشانی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های مرکز پزشکی حج و زیارت که به زوار ایرانی حج خدمات ارائه می‌دهند، به این شرح است:
**مدینه منوره
ستاد مدینه؛ شارع قربان ناظر، خلف وزاره التجاره القدیم.
درمانگاه شماره یک؛ هتل راما مدینه؛ منطقه مرکزی جن
- ارگونومی ، دانش تعامل انسان - سامانه
- اجزای اصلی ارگونومی : Hardware Ergonomics - Environmental Ergonomics - Software and Cognitive Ergonomics - Macro Ergonomics
- Anthropometry
- Work Physiology
- Environmental Physiology
- CTDs
- Shift Work
- عوامل موثر در بروز آسیب های تجمعی
- پیشینه نوبت کاری
- عوامل موثر در گسترش پدیده نوبت کاری
- تعاریف نوبت کاری
- انواع نوبت کاری
- آهنگ سیر کادین
- مشکلات ناشی از نوبت کاری
- راهکارهای بهبود نوبت کاری
- گزینش افراد برای نوبت کاری
سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه (دی 98 )
به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش و بکارگیری نیروی شرکت خدمات حفاظتی و مراقبتی جهان نظم توس نوین (نگهبان) که اطلاعات ثبت نامی آنها در سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تأیید گردیده است می رساند آزمون کتبی بشرح ذیل برگزار خواهد شد .نکته: داوطلبین محترم می توانند جهت آگاهی از وضعیت اطلاعات ثبت نامی خود، با ورود به سایت سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه ع
از قدیم مقیم سایه قامت قاءم هستیم تا قیامت
مهدیا هر قدم با تو ایم تا مقدمه ی اقدام قیامت
قامت رعنای توست حق تقدم همه قامتهای قم
قدم بگذار و قامت هامان جملگی تقدیم قیامت
 
می گوییم هر چه از دوست رسد نیت
همین که زندگی مان هرچه هست با اوست
پس چه دردی درمان ندارد در درمانگاه او
و شفای هر درد به خدا در درمانگاه دوست
 
این برای رفع فتنه نبوده که گفتیم اصل ولایت
همان فقه سید علی ایست در وصل ولایت
همچون خمینی ست  ای در مفهوم اصل دین
. گالری پوشاک بانو نانا
فروش انواع پوشاک نه و بچه گانه
مجلسی،نیمه مجلسی،راحتی و .
فروش حضوری و اینترنتی
. ارسال #رایگان
آدرس : ملارد ، بلوار رسول اکرم ، خیابان رسالت (جنب درمانگاه شهید فهمیده)
▪️ارتباط مستقیم
☎️ 021 65410979
@Banoo_nAnaa
▪️کانال رسمی اینستاگرام و تلگرام
@pooshak_nanaa
[عکس 1169×1280]
مشاهده مطلب در کانال
روزی امیرالمومنین علی (ع) همراه حضرت فاطمه (س) به صحرا رفتند و در آنجا در حال تناول خرما بودند که امیرالمومنین علی (ع) به شوخی فرمودند: یا فاطمه! به درستی که پیامبر اکرم (ص) مرا از تو بیشتر دوست دارد!
حضرت فاطمه(س) فرمودند: یا علی از تو تعجب می کنم! تو را از من بیشتر دوست دارد؟! و حال آنکه من میوه قلب رسول الله و عضوی از اعضای او و تکه ای از بدن آن حضرتم و من تنها فرزند پیامبر اکرم (ص) هستم.
امیرالمومنین علی(ع) به حضرت فاطمه (س) فرمودند: ای فاطمه اگر از من
اطلاعیه /بروز رسانی(شماره 2)با توجه به برودت هوا و احتمال یخبندان معابر و جاده ها ، فردا سه شنبه ۲۴ دی ماه وضعیت تعطیلی مدارس به این شرح می باشد.#نواحی یک و دو : مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#سلماس:مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#تکاب: مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#سردشت:مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#خوی: مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح #تعطیل#نقده:مدارس ابتدایی شهری و
    چند روز پیش میم با حالت خبری/گلایه ای میگفت که تا او به من پیامک ندهد، من پیامکی برایش نمی فرستم. که خب حدود ۹۰ درصدی واقعیت داشت، ولی دلیلی نداشت با صدای بلند اعلام شود. این بود که تصمیم گرفتم پیام فردا صبح را من زودتر بفرستم. مطمین هم بودم که فردا توی شلوغی درمانگاه فراموش میکنم. خب چیکار کردم؟ توی سرویس پیام را نوشتم و زمان ارسالش را تنظیم کردم روی ساعت ۷:۳۰ صبح و تخت گرفتم خوابیدم. وقتی رسیدم درمانگاه، خوشحال خوشحال موبایلم را چک کردم. ش
عصر امروز توی خیابان خیام شهرک بودیم که نزدیکی درمانگاه یه مرد شروع کرد به سرفه شدید و افتاد و از دکتر های درمانگاه اومدن از یه فاصله بهش ماسک دادن بعدش آمبولانس اومد و ایشون رو برد
گفتم اعلام کنید تو کانال همشهری ها مواظب باشن و از خونه بیرون نرن
این پیام ارسالی کاربر بوده و توسط خرو آنلاین تایید و یا رد نمی‌شود
منتظر پاسخ مسئولین هستیم
✅کانال خرو آنلاین @kharv_online
مشاهده مطلب در کانال
پاورپوینت ضوابط طراحی و ساخت درمانگاه عمومی
دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی و ساخت درمانگاه عمومی، در حجم 98 اسلاید. درمانگاه به موسسه ای اطلاق می شود که بطور شبانه روزی بیماران سرپایی را برای درمان می پذیرد و درآن محل می توان موارد فوری یا نیازمند کمکهای ویژه را حداکثر 24 ساعت تحت نظر قرار داد و در صورت .
2
مهرانگیز و دخترش خواستن براشون نوبت آرایشگاه بگیرم واسه عروسی ساراخداروشکر این تنبلی مفرطی که دارم به یه دردی خورد وگرنه پاک آبروم جلو آرایشگره میرفت
بعد صد روز تازه یادشون افتاده دوست دارن نزدیک خونه خودشون نوبت بگیرن و از اونجایی که من بهشون گفته بودم نوبت گرفتم تا دست از سرم بردارن
امروز با یه ژست عاقل اندر سفیهی مهرانگیز بدبخت رو سرزنش کردم که تو مگه نگفتی صد در صد برامون نوبت بگیر حالا زدین زیرش؟؟؟!
و خلاصه اینکه کلی شرمنده شد ولی از ر
دانلود پروژه کامل اتوکدی درمانگاه فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: dwgتعداد صفحات: 11حجم فایل: 4911قیمت: 30000 تومانبخشی از متن:
پروژه کامل اتوکدی درمانگاهفرمت فایل :dwgتعداد اسلاید :11این فایل قابلیت ویرایش داردآماده برای ارائه درسیشامل:پلان همکفپلان اولپلان دومنمای شمالینمای جنوبیبرش a و bپلان فونداسیونپلان آکس بندیپلان ستون گذاریسایت پلانپلان شیت بندیپلان تیر ریزیپلان خط اندازه و مبلمان.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نوبت به ما که رسید
سهم ها ، ترس معنی شدند
سهم ما شد ترس از آینده
ترس از روزگار
ترس از رفیق
ترس از همه چیز
نوبت به ما که رسید
معلم تا خودکارش را درآورد نمره بدهد
زنگ خورد و گفت برای جلسه بعد
زنگ خورد و همه تغذیه به دست
من حسرت به دست
من نگاه
من فکر و خیال
نوبت به ما که رسید
چیزی نداشت
جز معذرت خواهی ساده
جز یک باد ملایم
جز یک ردپا
از تمام چیزهایی که قبل من بود و
حالا نیست و
بعد من باز هم هست
آقای ربات.
دانلود کتاب صوتی به نوبت اثر لوئیجی پیراندلو
 
دانلود فایل
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی به نوبت اثر لوئیجی پیراندلو | testing | .testing.kentiaflowers.ir › testing › htmlدانلود کتاب صوتی به نوبت اثر لوئیجی پیراندلو | testing | 14336. سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما محقق بزرگوار و توانمند. شما با جستجوی فایل دانلود کتاب صوتی .
دانلود کتاب صوتی به نوبت اثر لوئیجی پیراندلو :: دانلود .book4360.blog.ir › دانلود-کتاب-صوتی-به-نوبت-اثر-لو.کتاب صوتی به نوبت اثر لوئیجی پیراندلو فرمت فایل ه
نوبت دهي بیمارستان های مشهد از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سایت نوبت دهي بیمارستان ها
1 answer
برای ثبت دوره دهي از طریق اینترنت برای بیمارستان قائم با لینک زیر بازگشت نمایید و در قسمت لطفا مرکز درمانی را انتخاب نمایید. از ساخت این وب سایت می توانید با پزشکان بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد سر مدت و تاریخچه زمینه مشاهده خود رزرو نوبت را پایان .
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
سرپرست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی  از پایان مرحله نهایی مسابقات فوتسال نوجوانان و جوانان روستایی استان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان تربت جام و والیبال روستایی استان به میزبانی شهرستان سبزوار خبر داد .

ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها