نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه ساخت چراغ اسکن‌گریپ

چراغ های دیتیلینگ حرفه ای اسکن گریپ، کمپانی Scangrip قوی ترین و جامع ترین طیف از چراغ های کار را که متناسب با نیاز شما طراحی شده است را ارائه می دهد.
SCANGRIP - اسکن گریپ به عنوان تولید کننده پیشرو در صنعت چراغ های LED نوآورانه در اروپا، همواره تلاش کرده تا به میزان روشنایی فوق العاده، مدت زمان کار بالا در محصولاتش دست یابد و این چراغ ها با کوچکترین لمسی بهترین نور را هنگام کار ایجاد می کنند که این موضوع می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.
چراغ های دیتیلینگ حرفه ای اسکن گریپ، کمپانی Scangrip قوی ترین و جامع ترین طیف از چراغ های کار را که متناسب با نیاز شما طراحی شده است را ارائه می دهد.
SCANGRIP - اسکن گریپ به عنوان تولید کننده پیشرو در صنعت چراغ های LED نوآورانه در اروپا، همواره تلاش کرده تا به میزان روشنایی فوق العاده، مدت زمان کار بالا در محصولاتش دست یابد و این چراغ ها با کوچکترین لمسی بهترین نور را هنگام کار ایجاد می کنند که این موضوع می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.
سه پایه چراغ اسکن گریپ
SCANGRIP TRIPOD به گونه ای طراحی شده است که شرایط کار در جایی که روشنایی انعطاف پذیر باشد ، مهیا باشد. قابل حمل از 1.35 متر تا 3 متر ، سه پایه انعطاف پذیری کاملی را برای قرار دادن نور کار در ارتفاع و زاویه مورد نیاز ارائه می دهد.
SCANGRIP TRIPOD به گونه ای طراحی شده است که شرایط کار در جایی که روشنایی انعطاف پذیر باشد ، مهیا باشد. قابل حمل از 1.35 متر تا 3 متر ، سه پایه انعطاف پذیری کاملی را برای قرار دادن نور کار در ارتفاع و زاویه مورد نیاز ا
چراغ سه پایه چرخدار اسکن گریپ
SCANGRIP WHEEL STAND برای موقعیت یابی موبایل از روشنایی در کارگاه ساخته شده است. حرکت نور را به جایی که نیاز دارید آسان می کند و در عین حال از بلند کردن ناراحت کننده و سنگین از یک محل کار به محل دیگر جلوگیری می کنید.
SCANGRIP WHEEL STAND برای موقعیت یابی  در کارگاه ساخته شده است. حرکت نور را به جایی که نیاز دارید آسان می کند و در عین حال از بلند کردن ناراحت کننده و سنگین از یک محل کار به محل دیگر جلوگیری می کنید.
قرار دادن چراغ کار روی
خیلی برام پیش آمده که نرسیده به چهارراه برای اینکه پشت چراغ قرمز گیر نکنم، پام رو روی گاز گذاشتم و سرعتم رو زیاد کردم، ولی به اول چهارراه که رسیدم چراغ قرمز شده و چاره ای نداشتم که از چراغ قرمز رد بشم، ولی بعد خدا رو شکر کردم که ماشین پشت چراغ اون وری همزمان با من به وسط چهارراه نرسیده!
اگر چه بین قرمز شدن چراغ یک طرف با سبز شدن چراغ طرف دیگه معمولا چند ثانیه فاصله هست، ولی هیچ وقت بلافاصله بعد از سبز شدن چراغ وسط چهارراه نپرید.
شما هم تجربیات ر
سومین خورشیدایران حضرت شاه چراغ/بارگاه اوگلستان حضرت شاه چراغ/ازتباراهل بیت ونسل پاک /چشمه ای براهل ایمان حضرت شاه چراغ/علم وتقوا و کمالش اسوه ای برشیعیان/شد حریمش نورباران حضرت شاه چراغ/داده برشیراز ومردم گوهر احسان خود/اوپناه بر غریبان حضرت شاه چراغ/گنبدنورانی او ملجاءاهل دل است/زمزم برلطف و عرفان حضرت شاه چراغ/اوبرادر بر رضا وحضرت معصومه بود/گشته است محبوب رحمان حضرت شاه چراغ/کشورماازوجودش غرق در آرامش است/زائرش مهدی دوران حضرت
سال ها قبل روشن شدن چراغ ها با استفاده از انرژی نور خورشید مانند
داستان های علمی تخیلی بود. چه طور شد که یکباره این رویا به واقعیت تبدیل
شد؟ این روزها شما حتی ممکن است انرژی خورشید را زیر انگشتتان به شکل یک
ماشین حساب در اختیار داشته باشید.آیا تا به حال از خود پرسیده اید که این چراغ خورشیدی مقرون به صرفه چه طور انرژی خورشید را به برقی تبدیل می کند که حتی ساعت ها بعد از غروب آفتاب روشنایی را تامین می کند.
 
چراغ خورشیدی و نحوه عملکرد آن
چراغ خو
چراغ اضطراری LED که در اینجا ارائه شده است یک چراغ اضطراری قابل شارژ ساده است که ساخت آن هزینه زیادی ندارد
یک مزیت قابل توجه این چراغ قابل حمل این است که می توان آن را با منبع تغذیه تنظیم شده 5-VDC نظیر شارژر مسافرتی / آداپتور دیواری و یا شارژر همراه/ آداپتور USB اتومبیل شارژ کرد.

ادامه مطلب
خدمات اسکن اسناد و مدارک سازمانی 
اسکن اسناد و اوراق یکی از بهترین روش ها برای کاهش هزینه ها، بهبود گردش کار و مدرنیزه سازی سازمان شما  به صورت همزمان است. فواید شناخته شده در مورد اسکن اسناد و مدارک  بی شمار است،  این کار باعث افزایش عملکرد و راندمان فعالیت کاری شما می شود.
ادامه مطلب
چراغ استخریچراغ استخر ال ای دی
چراغ استخر ال ای دی مناسب برای نورپدازی در داخل استخر فضاهای مرطوب می باشد. این چراغ ها ضد آب بوده و از این جهت برای روشنایی و نور پردازی در داخل استخر و محیط های مرطوب مناسب است.
چراغ استخری و چراغ های آب نما از آن دسته المان هایی هستند که مسئولیت مهمی را در نورپردازی محل بر عهده دارند. در حال حاضر در عصر کنونی، توجه کردن به زیبایی یک محیط و استفاده از امکانات و ابزاری که این زیبایی را بیشتر کند، اهمیت زیادی پید
اولین مطلب را با عنوان آشنای "اسکن کف پا" شروع می کنیم
شاید شما هم وقتی برای مشکلات کف پایی مانند "صافی کف پا" و. به پزشک متخصص ارتوپد مراجعه کنید از شما بخواهد که به "ارتوپدی فنی" یا "مرکز ارتوز و پروتز" مراجعه کرده تا اسکن کف پا انجام شود.
اسکن کف پا چیست ؟
ادامه مطلب
چراغ شارژی انواع مختلفی دارد که شامل چراغ شارژی خانگی یا همان چراغ قوه، چراغ پلیسی و چراغ پیکنیکی است. چراغ قوه یا چراغ شارژی خانگی بیشتر برای روشن کردن مکان‏های ‎تاریک و در زمان شب کاربرد دارد. چراغ پلیسی توسط نظامیان برای شبگردی و مکان‏های ‎تاریک استفاده می‎شوند. چراغ پیکنیکی از نظر کارکرد به چراغ قوه‏های ‎خانگی شبیه است. 
چراغ های شارژی از نظر روشن شدن، دو نوع اضطراری و معمولی دارند. نوع اضطراری به صورتی است که با قطع جریان برق به صور
 آباژور جدید
نور یک دستور بسیار ضروری برای انسان به مراد انجام کار های متفاوت میباشد. معاش بدون‌نور غیر قابل تصور و معاش در دنیای بدون‌نور نا ممکن میباشد. آدم با تولید چراغ روشنایی کافی برای معاش در شب آماده نمود و و روز آپدیت با تغییر‌و تحول و پیشرفت تکنولوژی چراغ های مختلفی به بازار عرضه کرد. در دنیای امروزی امروز به جهت کمبود منابع انرژی و هزینه بالای ایجاد آن، انگیزه اصلی گزینش چراغ علاوه بر تامین فروغ و روشنایی کافی، صرفه جویی در مصرف
پایه آهن ربا اسکن گریپ براکت مگنت :
براکت مغناطیسی جمع و جور و بسیار قدرتمند که برای نصب و قرارگیری انعطاف پذیر چراغهای کاری NOVA در هر سطح مغناطیسی طراحی شده است.
آهنربا با قدرت نگه داشتن بیش از 20 کیلوگرم معادل 210N بسیار قدرتمند است. آهنربا برای محافظت و جلوگیری از خراش سطح ، دارای روکش لاستیکی است. برای به دست آوردن حداکثر انعطاف پذیری ، آهنربا قابل تغییر است و می تواند به هر موقعیت مطلوب چرخانده شود. بنابراین ، حتی در صورت محدود بودن سطح م
I-MATCH 2 با جدیدترین فناوری باتری قابل شارژ با مدت زمان کار طولانی ارائه شده و استانداردهای جدیدی را برای نور کار حرفه ای تنظیم می کند. 2 گزینه خروجی لومن ، 50٪ یا 100٪.
استحکام و براق I-MATCH 2 هم ضد گرد و غبار و هم ضد آب است (IP65) و وزن بسیار کم آن فقط 130 گرم است.
//  راه حل های روشنایی برای صنعت نقاشیبا داشتن جامع ترین و پیشرفته ترین نوع در جهان ، چراغ های SCANGRIP نسل جدید برای صنعت نقاشی برای تطبیق رنگ ، جزئیات و کارهای رنگ کلی ساخته شده و قابل استفاده در همه
پایه چراغ روشنایی
شرکت صنایع سبز بوتیا تولید کننده انواع پایه چراغ، پایه چراغ روشنایی، پایه چراغ روشنایی معابر، چراغ شهری، روشنایی شهری، پایه های روشنایی باغ، حیاط و خیابان و پایه چراغ لوله ای در مدل های ساده و طرح دار می باشد
روشنایی پارک ها و تفرجگاه ها، خیابان ها ، اتوبان ها و بزرگراه ها امری ضروری و مهم است. امروزه زیبا سازی و تزئین محیط های شهری با استفاده از پایه چراغ بدلیل ایجاد نشاط و شادی و روشنایی جهت سهولت در رفت و آمد شهروندان از
اپلیکیشن QR Code & Barcode Scanner تنها برنامه اسکن بارکد و QR کدی هست که لازم دارید . برنامه های دیگه رو پاک کنید و یکبار برای همیشه پرونده اپلیکیشن اسکن بارکد و ببندید . ساده و سریع . دسترسی دوربین و اینترنت و بهش بدید و اسکن و شروع کنید . تمام .
ادامه مطلب
چراغ مطالعه با لامپ برای تامین روشنایی در زمان شب و یا مکان‏های ‎بدون نور طبیعی کاربرد دارند. در گذشته چراغ مطالعه با لامپ‏های ‎رشته ای کار می‎کرد. میزان روشنایی آنها زیاد و زننده بود. در عین حال میزان مصرف برق بیشتری داشتند. اکنون چراغ مطالعه SMD و چراغ مطالعه LED در بازار موجود است. لامپ‏های ‎جدیدی که برای این محصولات استفاده می‎شود، نور و روشنایی بیشتری دارند. طول عمر آنها بادوام و مصرف انرژی کمتری دارند. در ادامه به معرفی هر یک از این مح
افزودن به سبد خرید
کیت ULTIMATE کیت مورد نیاز شما برای جزئیات بیشتر و تطبیق رنگ است.
کیت Ultimate شامل موارد زیر است:
MATCHPEN R
I-MATCH 2
SUNMATCH 3
MULTIMATCH 3
کیف از نایلون محکم و دارای بند حمل عملی مناسب است. دارای یک اتاق بزرگ برای محافظت از محصولات و جیب های جانبی قابل اطمینان است. حمل آسان!
//  راه حل های روشنایی برای صنعت نقاشیبا داشتن جامع ترین و پیشرفته ترین نوع در جهان ، چراغ های SCANGRIP نسل جدید برای صنعت نقاشی برای تطبیق رنگ ، جزئیات و کارهای رنگ کلی ساخته شده
شاید شما باورتون نشه ولی من به وجود غول چراغ جادو باور دارم. حتا باور دارم که هر کدوم از ما یه غول چراغ جادو داریم که می تواند به ما کمک کند تا به آرزوهایمان برسیم. این غول می تواند به ما کمک کند که فردی موثر، موفق، ثروتمند، دانشمند یا هنرمند باشیم. منتها خیلی از ما هرگز متوجه وجود این غول چراغ جادو نمی شویم. خیلی ها هم غول چراغ جادو را افسانه یا خرافه می دانند. عده ای هم که به وجود غول چراغ جادو باور دارند نمی تونند بیدارش کنند، از چراغ بیرون ب
اسکنر فلت مسطح تخت پلاستک مدل 3800 ال
Plustek Opticslim 3800L Photo Scannerسرعت اسکن : 3 ثانیهکیفیت اسکن : 1200*1200قابلیت تشخیص متن OCR : داردسایز اسکن: A4قابلیت اسکن دو رو: ندارداسکن نگاتیو: نداردلطفا برای اطلاع از موجودی و قیمت نهایی Plustek 3800L تماس بگیرید:
مهام پرینت 02188863954
اسکنر Plustek Opticslim 3800L Photo Scanner یک راه حل مقرون بصرفه برای اسکن کردن کتاب ها برای خوانندگان ، دانش اموزان ، معلمان یا هر کس دیگری است که نیاز دارد تا مجموعه کتاب ها ، مجلات ، دانش اموزان ، معلمان یا هر ک
SUNMATCH 3 – چراغ کار قابل شارژ LED با عملکرد ALL DAYLIGHT و CRI + بالا
بسته به نوع شغل مورد نظر ، SUNMATCH 3 عملکرد ALL DAYLIGHT برجسته دارد و این امکان را برای شما فراهم می کند که بین 5 درجه حرارت مختلف رنگ را انتخاب کنید. یک مرکز توجه برای بازرسی نیز در قسمت بالا قرار دارد.
SUNMATCH 3 با یک گزینه عملیاتی دو مرحله ای ارائه می شود:
مرحله 1 = خروجی 100٪ نورمرحله 2 = 50٪ میزان نور
SUNMATCH 3 همیشه آماده استفاده است و پس از هر کار در پایه شارژ آن قرار می گیرد. لامپ را در هر نقطه ای که می خ
VueScan Pro نرم افزاری کامل و عالی به منظور اسکن کردن تصاویر مختلف می باشد ، این نرم افزار کیفیت اسکن تصاویر و عکس های شما را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش داده و نتیجه ی بهتری در خروجی ارائه می دهد.
 
 
همچنین دارای تنظیمات قدرتمند و پیشرفته ای است که استفاده از آن منجر به افزایش کیفیت تصاویر اسکن شده ی حاصل از اسناد می شود.
ادامه مطلب
چراغ چپ جلو فن‌آورانPLP512 مناسب پژوپارس ، ساخت شرکت فن‌آوران پرتو الوند است. این چراغ جلو سمت چپ، مناسب خودرو پژوپارس است.
 
شرکت سازنده چراغ چپ جلو فن‌آورانPLP512 مناسب پژوپارس
این شرکت در سال 1375 کار خود را در پاکدشت شروع کرد. این شرکت ابتدا در بخش تولید قطعات صنعتی کار خود را آغاز کرد. سپس در سال 1383 تولید چراغ خودروهای سواری را آغاز کرد.
شرکت فن آوران پرتو پژو الوند دارای تجهیزات مدرن و دانش به روز است و تولیدات این شرکت بر اساس نیاز بازار و با
MATCHPEN R حمل و نقل آسان و دارای خواص رندر رنگی عالی برای مطابقت با رنگ است که همیشه به راحتی در جیب پیراهن یا شلوار موجود است. برای بازرسی در کارگاه طراحی شده است و مخصوصاً برای تشخیص خراشها ، سوراخها و علائم چرخان مفید است.
MATCHPEN R دارای یک عملکرد 2 COLOR LIGHT است و این امکان را برای شما فراهم می کند که بین 2 درجه حرارت مختلف رنگ بسته به شغل مورد نظر خود انتخاب کنید.
تابش نور متمرکز و متمرکز از 10 تا 45 درجه یک عملکرد فو در دسترس است. چراغ قلم از آلومین
تکنولوژی اسکن اسناد و مدارک  اسکن داک دات بلاگ یکی از بزرگترین  و سریع ترین سیستم های پیشرفته  اسکن و تصویر برداری دیجیتال را  در کشور در اختیار دارد که هم اینک سازمان های بسیاری خدمات |اسکن سازمانی|بایگانی دیجیتال | اسکن اسناد و مدارک مالی|اسکن مدارک دانشگاهی | اسکن کتاب خانه های بزرگ| را در این  مرکز انجام می دهند .
ادامه مطلب
چراغ سوله ای 
یکی از محصولات روشن کننده انواع چراغ سوله ای هستند که قابل استفاده در سوله ها و کارگاه ها ،تولیدی ها ،باشگاه ها ورزشی و کارخانجات می باشند .
برای روشنایی بهتر در این جور فضاها باید از  چراغ کارگاهی یا سوله ای استفاده نمود.
ویژگی های منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بهترین گزینه برای روشنایی در این فضاها باشد.
انواع چراغ صنعتی و چراغ کارگاهی از نظر ظاهر تفاوتهایی دارند و
می توانند به صورت آویز یا سقفی مورد استفاده قرار گیرند ت
یکی از دلایل محبوبیت چاپگر سه بعدی فات این است که می توان قطعات را به صورت سریالی برای تولید انبوه چاپ کرد. در حقیقت ، برخی از قطعات تولید شده با چاپگر سه بعدی فات ، در حال حاضر به همان اندازه و حتی بهتر از قطعات ساخته شده با روش های قدیمی هستند.
اما چاپگر سه بعدی فات چگونه کار می کند؟
محفظه ساخت ابتدا با گاز بی اثر (به عنوان مثال آرگون) پر می شود تا اکسیداسیون پودر ف به حداقل برسد و سپس تا دمای مطلوب ساخت گرم شود.
یک لایه نازک از پودر ف
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا . - وبلاگ .blog.navaar.ir › ادبیات › معرفی۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا پیرزاد| کلاریس نام همه ی ن این سرزمین است. بوسیله فرشته خسروی به روز رسانی شده در اسفند .
دانلود کتاب صوتی چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم نوشته زویا .jcity.ir › فروشگاه › کتاب › کتاب صوتی۹ فروردین ۱۳۹۹ - چراغ‌ها را م
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا . - وبلاگ .blog.navaar.ir › ادبیات › معرفی۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا پیرزاد| کلاریس نام همه ی ن این سرزمین است. بوسیله فرشته خسروی به روز رسانی شده در اسفند .
دانلود کتاب صوتی چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم نوشته زویا .jcity.ir › فروشگاه › کتاب › کتاب صوتی۹ فروردین ۱۳۹۹ - چراغ‌ها
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا . - وبلاگ .blog.navaar.ir › ادبیات › معرفی۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا پیرزاد| کلاریس نام همه ی ن این سرزمین است. بوسیله فرشته خسروی به روز رسانی شده در اسفند .
دانلود کتاب صوتی چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم نوشته زویا .jcity.ir › فروشگاه › کتاب › کتاب صوتی۹ فروردین ۱۳۹۹ - چراغ‌ها
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا . - وبلاگ .blog.navaar.ir › ادبیات › معرفی۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا پیرزاد| کلاریس نام همه ی ن این سرزمین است. بوسیله فرشته خسروی به روز رسانی شده در اسفند .
دانلود کتاب صوتی چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم نوشته زویا .jcity.ir › فروشگاه › کتاب › کتاب صوتی۹ فروردین ۱۳۹۹ - چراغ‌ها
تکنولوژی جدید اسکن سه بعدی و قالب کنترلی
با استفاده از اسکن سه بعدی و قالب کنترلی می توان تضمین کرد که پزشک خواسته متقاضی را در حین جراحی در نظر می گیرد و به قول و قرارهای خود در جلسه مشاوره عمل می کند. به این منظور قبل از جلسه مشاوره با پزشک باید به مجموعه طراح طب مراجعه کنید و توسط اسکنر سه بعدی اسکن شوید. دستگاه اسکنر سه بعدی اشعه ای تولید نمی کند و از نور طبیعی برای عکس برداری استفاده می نماید.
ادامه مطلب
تکنولوژی جدید اسکن سه بعدی و قالب کنترلی
با استفاده از اسکن سه بعدی و قالب کنترلی می توان تضمین کرد که پزشک خواسته متقاضی را در حین جراحی در نظر می گیرد و به قول و قرارهای خود در جلسه مشاوره عمل می کند. به این منظور قبل از جلسه مشاوره با پزشک باید به مجموعه طراح طب مراجعه کنید و توسط اسکنر سه بعدی اسکن شوید. دستگاه اسکنر سه بعدی اشعه ای تولید نمی کند و از نور طبیعی برای عکس برداری استفاده می نماید.
ادامه مطلب
برای دکتر پیام دادم این پسره احمق دوباره راه افتاده بهم پیام بده و زنگ بزنه 
کل این پیام رو تو تلگرام واسش فرستادم 
بعد چون می دونستم تلگرامشو دیر چک می کنه و واتس آپم رو هم از رو گوشیم حذف کردم براش پیامک کردم 
چندین پیام شد و تهش هم گفتم که من با این چراغ موشی آشغال عوضی چیکار کنم 
بر مبنای همه رو تیر چراغ برق می گیره ما رو چراغ موشی 

دکتر هم نوشت فقط بی محل باش
دانلود کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا . - وبلاگ .blog.navaar.ir › ادبیات › معرفی۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - کتاب صوتی چراغ ها را من خاموش می کنم نوشته رویا پیرزاد| کلاریس نام همه ی ن این سرزمین است. بوسیله فرشته خسروی به روز رسانی شده در اسفند .
دانلود کتاب صوتی چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم نوشته زویا .jcity.ir › فروشگاه › کتاب › کتاب صوتی۹ فروردین ۱۳
استاد بزرگ اسپورت کیک بوکسینگ آقای ستار علیپور و آقای بهمن بخشی
ایستاده از راست استاد لیمو چی. استاد رحمییان. استاد شریف محمدی.  اسناد دیدار. استاد علیپور. دونفر آخرین (  اسامی؟). 
نشسته از راست. استاد برازنده استاد رضاییان.  بهمن بخشی 
اساتید اسپورت کیک بوکسینگ آقایان برازنده. فیروز رضاییان. استاد رزاق جعفری. استاد شریف محمدی
ایستاده از چپ استاد محمد مولودی( مرکزی) استاد عباس محمدپور(اصفهان) مستر علیپور، مستر فرهاد دردار، استاد شریف محمدی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها