نتایج جستجو برای عبارت :

نتایج آزمون دبیرستان دانشگاه ایرانشهر

*اطلاعیه مجتمع آموزشی دبيرستان های دانشگاه ولایت ايرانشهر جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی پایه دهم ۹۹-۹۸*
داوطلبان آزمون  ورودی سال ۹۸ دبيرستان های پسرانه و دخترانه ی وابسته به دانشگاه ولایت ايرانشهر می توانند از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۲/۹  لغایت پایان روز پنجشنبه مورخ۹۸/۲/۱۲  با وارد کردن مشخصات فردی و رمز ورود خود از طریق سایت رسمی مجتمع آموزشی دبيرستان های دانشگاه به آدرسwww.dpdi.ir  نسبت به دریافت کارت ورد بجلسه خود اقدام نمایند 
لازم
*اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام قراردادی دانشگاه علوم پزشکی ايرانشهر
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبین استخدام قراردادی دانشگاه علوم پزشکی ايرانشهر می رساند پیرو آگهی استخدام و با توجه به ارتقاء سامانه ثبت نام آزمون و تغییر زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، داوطلبین می توانند در تاریخ های ۹۸/۱/۲۲ و  ۹۸/۱/۲۳جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی ايرانشهر اقدام نمایند .
لازم به ذکر است زمان و مکان ب
نمونه سوالات آزمون دبيرستان (هنرستان) بهیاری
نمونه سوالات آزمون دبيرستان (هنرستان) بهیاری(ورودی بهیاری )
نمونه سوالات آزمون بهیاری (پذیرش دبيرستان یا هنرستان) با پاسخ,
(نمونه سوالات آزمون بهیاری (پذیرش دبيرستان یا هنرستان) بینش دینی-500 سوال با جواب,
نمونه سوالات آزمون بهیاری (پذیرش دبيرستان یا هنرستان) ریاضیات 450 سوال با جواب,
نمونه سوالات آزمون بهیاری (پذیرش دبيرستان یا هنرستان) ادبیات 600  سوال با جواب-,
نمونه سوالات آزمون بهیاری (پذیرش دبیر
دانش آموزان شرکت کننده در آزمون مدرسه البرز باید از زمان اعلام نتايج آزمون دبيرستان ماندگار البرز اطلاع داشته باشند تا در صورت قبول نشدن در این مدرسه تصمیم درستی برای ثبت نام در سایر مدارس خوب بتوانند داشته باشند به گفته سایت هیوا زمان اعلام نتايج آزمون دبيرستان ماندگار البرز احتمالا یک ماه و نیم بعد از برگزاری این آزمون باشد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4522/زمان-اعلام-نتايج-آزمون-دبيرستان-
بدینوسیله به اطلاع داوطلبین آزمون استخدام قراردادی مورخ ۶/۲/۹۸ می رساند به استناد مصوبه کمیته استخدام این دانشگاه مبنی بر اام برگزاری مجدد آزمون  ، آزمون اخیر مورخ ۶/۲/۹۸ لغو و باطل اعلام می گردد.
لذا داوطلبین می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص نحوه برگزاری مجدد آزمون در روزهای آتی به سایت دانشگاه مراجعه نمائید .
ضمنا کلیه اطلاعات و هزینه ثبت نام  داوطلبین گرامی جهت برگزاری مجدد آزمون محفوظ می باشد
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
اعلام نتايج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
سایتی در مورد نتايج نهایی
سایتی در مورد دکتری بدون آزمون
اطلاعاتی در مورد اعلام نتايج بدون آزمون
سایتی در مورد بدون آزمون دانشگاه ازاد
نتايج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
اعلام نتايج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
سایتی در مورد اعلام نتای
با اعلام نتايج آزمون سراسری و انتشار دفترچه انتخاب رشته، دانش آموزانی که در آستانه دانشجو شدن قرار دارند به سراغ انتخاب رشته می شوند. در این میان، انتخاب رشته رایگان یکی از گزینه های جذاب برای داوطلبان آزمون سراسری است.
آنچه لازم است در این رابطه بدانید این است که این فرایند باید کاملاً به صورت اصولی و بر مبنای آخرین اطلاعات و آمار پذیرش دانشگاه ها صورت پذیرد.
انواع دانشگاه هایی که در آزمون سراسری پذیرش دارند شامل:
نوبت روزانه دانشگاه های د
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام دادن و کسایی که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ازاد رو انجام دادن ، بی صبرانه منتظرن تا نتايج انتخاب رشتشون اعلام بشه و ببینن تو کدوم یکی از رشته محلای دانشگاه آزاد پذیرفته شده . اعلام نتايج دانشگاه ازاد با آزمون و بدون آزمون تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هستش .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/746/اعلام-نتايج-دانشگاه-آزاد.ht
پس از برگزاری آزمون دکتری 99 شرکت کنندگان منتظر دریافت نتايج اولیه این آزمون خواهند بود تا از وضعیت مجاز به انتخاب رشته و وضعیت علمی خود مطلع شوند . زمان اعلام نتايج اولیه آزمون دکتری 99 احتمالا در تیر ماه خواهد بود .
سازمان سنجش بعد از برگزاری آزمون دکتری 99 ، به بررسی پاسخنامه های داوطلبان این آزمون می پردازد و نتايج اولیه را در قالب یک کارنامه برای همه داوطلبان دکتری سراسری و دانشگاه آزاد بر روی سایت خود به آدرس sanjesh.org منتشر می کند . از این رو
پیرو آخرین تصمیمات اتخاذ شده در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای بهبود سطح علمی دانشگاه های کشور ، ازین پس ورود متقاضیان پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت بدون آزمون یا بدون کنکور نخواهد بود لذا پذیرش کلیه داوطلبان ثبت نام ترم مهر و بهمن 97-98 با تاثیر سوابق تحصیلی دانشجو انجام خواهد پذیرفت.
ثبت نام متقاضیان همانند روال قبلی به صورت اینترنتی خواهد بود اما پذیرش نهایی وی منوط به درج اسامی متقاضیان از طریق سایت اعلام نتايج پذیرش
دانش آموزانی که قصد ثبت نام در دبيرستان البرز را دارند باید هزینه ثبت نام آزمون دبيرستان ماندگار البرز را پرداخت نمایند که این هزینه برای خرج های مربوط به برگزاری آزمون صرف می شود . به نقل از سایت هیوا احتمالا میزان هزینه ثبت نام آزمون دبيرستان ماندگار البرز کمی بیشتر از 25 هزار تومان اعلام شود . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4562/هزینه-ثبت-نام-آزمون-دبيرستان-ماندگار-البرز.html
 معرفی سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد
سایت دانشگاه آزاد azmoon.org بعد از اعلام نتايج ذخیره ها و انتخاب رشته مجدد بدون کنکور ذخیره های دانشگاه آزاد در حال بروز رسانی است و چند مدتی است که از سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بر روی سایت جدید دانشگاه آزاد به آدرس: azmoon.iau.ac.ir انتقال یافته است، سایت آزمون دانشگاه آزاد یکی از جامع ترین سایت های سنجش و پذیرش کشور می باشد که تمامی خدماتی که در ادامه توضیح خواهیم داد مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی ایران می باشد.
خد
 معرفی سایت آزمون azmoon.org دانشگاه آزاد
سایت دانشگاه آزاد azmoon.org بعد از اعلام نتايج ذخیره ها و انتخاب رشته مجدد بدون کنکور ذخیره های دانشگاه آزاد در حال بروز رسانی است و چند مدتی است که از سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بر روی سایت جدید دانشگاه آزاد به آدرس: azmoon.iau.ac.ir انتقال یافته است، سایت آزمون دانشگاه آزاد یکی از جامع ترین سایت های سنجش و پذیرش کشور می باشد که تمامی خدماتی که در ادامه توضیح خواهیم داد مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی ایران می باشد.
خد
نتايج آزمون دانشگاه افسری ارتش :
 ضمن آرزوی موفقیت برای شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتايج آزمون دانشگاه افسری ارتش نتايج اولیه آزمون کتبی از ساعت 18:00 سه شنبه 98/11/29 در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. داوطلبان با استفاده از کد ملی و شماره داوطلبی می توانند وضعیت قبولی خود در نیروهای 4 گانه اجا (زمینی – هوایی – دریایی – پدافند هوایی) را مشاهده و بر اساس ردیف نوبت و تاریخ درج شده در جلوی نامشان به همراه مدارک مورد نیاز به آدرس دفاتر و
به ‌اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ١٣٩٨ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مذکور از ام
دبيرستان های فرهنگ برای ورودی دانش آموزان پایه نهم به دهم رشته علوم انسانی هر ساله اقدام به برگزاری آزمون می نمایند . دانش آموزانی که در این آزمون ثبت نام می نمایند باید از زمان برگزاری آن مطلع باشند . به گفته سایت هیوا ، زمان برگزاری آزمون دبيرستان فرهنگ احتمالا در بازه زمانی اردیبهشت تا تیر ماه باشد .
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6973/زمان-برگزاری-آزمون-دبيرستان-فرهنگ.html
ثبت نام در دانشگاه پیام نور به دو صورت با کنکور و بدون کنکور صورت می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 در ترم مهر و ترم بهمن برای کلیه رشته‌های دانشگاه پیام نور امکان پذیر می‌باشد. دانشگاه پیام نور با ایجاد سه فرصت برای داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور پیام نور، فرصت‌های مختلفی را در اختیار داوطلبان جهت ورود به رشته‌های مورد علاقه خود قرار داده است. متقاضیان می‌توانند در رشته‌های با آزمون دانشگاه پیام نور، بدون آزمو
نتايج بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بهمن 98 برای رشته های غیر پزشکی و پزشکی اعلام شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://azmoon.net از نتايج آزمون خود اطلاع یابند .
برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews2/4353/اعلام-نتايج-بدون-آزمون-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-بهمن-98.html
 
 
جزوه آزمون های روان شناختی 1 پیام نور 
دانلود جزوه آزمون های روانشناختی 1 دانشگاه پیام نور بر اساس کتاب تقی زاده و رضایی مناسب برای دانشجویا دانشگاه پیام نور.
جزوه آزمون های روانشناختی 1 
دانلود جزوه آزمون های روانشناختی 1 دانشگاه پیام نور بر اساس کتاب تقی زاده و رضایی مناسب برای دانشجویا دانشگاه پیام نور. 801; هیچ; 12 · توضیحات بیشتر .
نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی ۱
مجموعه نمونه سوالات آزمونهای روانشناختی ۱ با کد درس 1217246 شامل تمامی آ
داوطلبای ممتاز و استعداد درخشان دانشگاه آزاد که ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد رو انجام دادن ، منتظر دریافت نتیجه دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 هستن . اعلام نتايج دکترا بدون آزمون آزاد 99 تو دو مرحله اعلام میشه ، که به نقل از مرکز مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو داوطلبا می تونن نتايج بدون ازمون دکتری ازاد ۹۹ رو به صورت اینترنتی تو سایت دانشگاه آزاد به ادرس azmoon.org ببینن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.t
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد زمان اعلام نتايج آزمون ept را از طریق سایت خود به اطلاع داوطلبان می رساند . به نقل از سایت مشاوره آزمون های زبان خارجی هیوا ، معمولا تاریخ انتشار نتايج آزمون ای پی تی دو هفته پس از روز برگزاری آزمون است . جواب آزمون زبان دانشگاه آزاد به صورت کارنامه منتشر شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6533/زمان-اعلام-نتايج-آزمون-EPT.html
 
شرایط شرکت در آزمون یوس
آزمون یوس فقط برای کسانی است که مقطع دبيرستان یا پیش ­دانشگاهی خود را خارج از خاک ترکیه گذرانده­ اند و مردم ترکیه اجازه­ شرکت در این آزمون را ندارند.
افرادی که می­توانند در این آزمون شرکت کنند، باید شرایط ذیل را داشته باشند تا موفق به گذراندن این مرحله گردند:
متغاضیانی می توانند در این آزمون شرکت داشته باشند که در حال گذراندن سال آخر دبيرستان بوده و یا فارغ ­التحصیل شده باشند.
تنها اتباع خارجی می­توانند در این آزمون
مشاهده نتايج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97-98 از درگاه ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی کشورazmoon.org امکان پذیر شد. به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور ( با سوابق تحصیلی ) دانشگاه آزاد اسلامی می رسانیم که جهت مشاهده و اعلام نتايج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به سایت آزمون مراجعه نموده و در صورت قبولی با در دست داشتن مدارک شناسایی و رسید ثبت نام به واحد مربوطه مراجعه نمایند. در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول بهمن 97-98 هر داوطلب با
اطلاعیه درباره برنامه های زمانبندی نیمسال دوم 98 (ترم بهار) دانشگاه های پیام نور :                                                                                                                                                                          مهمان دائم و یا موقت 
1398/10/02الی1398/11/21                                                                                                                                                 تغییر رشته
1398/10/02الی1398/11/21                                               
 
کتاب کاربرد آزمون‌های روانی (رشته روان‌شناسی) 
کتاب کاربرد آزمون‌های روانی (رشته روان‌شناسی)اثر حسن امین‌پور، حسین زارع، مرتضی ترخان بوده و چاپ 2 آن در سال 1394 توسط انتشارات دانشگاه پیام نور منتشر شده .
 
کاربرد آزمون های روانی 
کتاب کاربرد آزمون های روانی به نویسندگی حسن امین پور-حسین زارع منتشر شده توسط انتشارات پیام نور در سایت رایا موجود می باشد . نام (اامی). متن نقد و بررسی شما .
 
کاربرد آزمون های روانی - یکتامهر
کاربرد آزمون
مشاهده نتايج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97-98 از درگاه ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی کشورazmoon.org امکان پذیر شد. به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور ( با سوابق تحصیلی ) دانشگاه آزاد اسلامی می رسانیم که جهت مشاهده و اعلام نتايج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به سایت آزمون مراجعه نموده و در صورت قبولی با در دست داشتن مدارک شناسایی و رسید ثبت نام به واحد مربوطه مراجعه نمایند.
 
source: نتايج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد-ایران تحصیل
مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور ۹۹ از امروز۱۲ اسفندماه به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آغاز شد و داوطلبان تا روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش مهر، به منظور همراهی با آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ موفق به ثبت نام نشدند، مهلت مجدد برای ثبت نام در نظر گرفته شد.
ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برا
salahiatbalini.ir
medicalish.blog.ir
صلاحیت بالینی 
سایت اصلی صلاحیت بالینی
خرید کتاب جامع آزمون صلاحیت بالینی
دانلود پی دی اف چک لیستهای صلاحیت بالینی
تمام آنچه باید درباره آزمون صلاحیت بالینی بدانید
سوالات آزمون صلاحیت بالینی
ثبت نام آزمون صلاحیت بالینی
برنامه آزمون صلاحیت بالینی
دکترهای خوب اصلی 
جزوه صلاحیت بالینی
کتاب صلاحیت بالینی
صلاحیت بالینی پزشکان و پرستاران
هزینه آزمون صلاحیت بالینی اولین بار رایگان بار دوم هزینه را دانشگاه تعیین میکند
مد
 
پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد روزنه امیدی بود برای خیلی از داوطلبانی که با شنیدن کلمه کنکور» اضطراب می‌گرفتند و یا آن دسته از داوطلبانی که در طول تحصیل نمرات خوبی اخذ کرده بودند اما به هر دلیلی نتوانستند خود را برای آزمون کنکور آماده سازند. از طرفی افرادی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل بوده اما مدت زیادی از تحصیلاتشان فاصله گرفته‌اند و یا به دلیل اشتغال به کار یا مشکلات بزرگسالی فرصت و حوصله شرکت در آزمون سراسری را ندارند می‌توانند از ا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد شرایط ثبت نام دانشگاه امام حسین با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه بوده و در سال 1362 تاسیس شد. این دانشگاه جزو دانشگاه هایی است که پذیرش در آن با شرایط خاص امکان پذیر می باشد یعنی داوطلبان علاوه بر شرکت در آزمون می بایست در مصاحبه دانشگاه امام حسین نیز شرکت کرده و پذیرفته شوند. دانشگاه امام
دانش آموزان متقاضی مدارس البرز باید در سایت آزمون دبيرستان البرز Azmoon.tehranedu.ir اقدام به پر کردن فرم ثبت نام خود نمایند . به گفته سایت هیوا سایت آزمون دبيرستان البرز Azmoon.tehranedu.ir علاوه بر ثبت نام برای دریافت کارت ورود به جلسه این دبيرستان و همچنین مشاهده نتیجه نهایی آن کاربرد دارد . 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4535/سایت-آزمون-دبيرستان-البرز-Azmoon.tehranedu.ir.html
دانلود پکیج سوالات ورودی آزمون مصاحبه عملی استخدامی دانشگاه فرهنگیان
           
 
 
 
 
قابل توجه داوطلبان» و پذیرفته شدگان» ورود به دانشگاه فرهنگیان: پیشنهاد ما به شما این است که این بسته ویژه را به هیچ وجه از دست ندهید.
دانلود پکیج نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم سابق)   نحوه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چگونه است؟ مراحل مصاحبه آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان چگونه است؟ سوالات استخدامی دانشگاه فرهنگیان را می خواهید؟  به دنب
تفاوت کد انتخاب رشته دکتری آزاد با سراسری 98
عدم دقت دانشگاه آزاد در انتخاب کدرشته های دکتری 98 داوطلبان آزمون این دانشگاه را با مشکل روبرو کرده است.
به گزارش پی اچ دی تست، از روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه، زمان انتخاب رشته دکتری 98 دانشگاه آزاد آغاز شده است و داوطلبان تا روز 16 اردیبهشت ماه فرصت دارند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 آزاد، نسبت به انتخاب رشته در سایت مرکز آزمون اقدام کنند.
اما طی روزهای گذشته، برخی داوطلبان در هنگام انتخاب ر
سوالات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اسفند 1398
با توجه به بررسی مدارک اولیه پذیرفته شدکان آزمون پیمانی مورخ 1398/08/30، داوطلبان رشته شغلی کاردانی و کارشناسی فوریت های پزشکی جهت انجام مصاحبه در روز یکشنبه مورخ 1398/12/04 به آدرس زیر مراجعه نمایند:آدرس : یاسوج- جنب بیمارستان امام سجاد(ع)- سالن ورزشی دانشکده پزشکی
نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت (علوم پزشکی )بهترین پک موجود در نت ایران
سوالات مصاحبه پذ
پیرو اطلاعیه مورخ 98/11/06 بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1399 برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ برای‌
قابل توجه دانشجویان وفارغ التحصیل های کارشناسی .10 بهمن97؛ آخریم مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسیطبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 99-98 تا تاریخ دهم بهمن ماه 97 تمدید شده است. زمان آزمون چند مرحله‌ای پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از جانب دانشگاه مزبور اعلام خواهد شد. در زیر به اختصار به برخی از نکات مهم دربارۀ این آ
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتايج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021
کدستان
کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد طی سال های اخیر ادغام شده و دیگر همچون گذشته دانشگاه آزاد اقدام به برگزاری آزمون مستقل جهت جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نمی نماید. بنابراین اعلام نتايج کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دان
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از ۱۱۶ هزار نفر در آزمون سراسری سال ۹۹ ثبت‌نام کردند، گفت: این فرصت ۲۴ بهمن ماه پایان می‌پذیرد.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها