نتایج جستجو برای عبارت :

نبود سوابق در فاینال

فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
نحوه محاسبه سوابق تحصیلی برای رشته‌های بدون آزمون  ۹۸ چگونه خواهد بود؟ 
بر مبنای اصلاحیه قانون سنجش و پذیرش دانشجو در سال ۹۵ ،
 سوابق تحصیلی عبارت است از نمرات تعدادی دروس سه سال آخر دوره متوسطه.
اکنون امتحان نهایی برای پایه دوازدهم است و چون در دو پایه دهم و یازدهم امتحان نهایی نداریم؛
 بنابراین ملاک و مبنای سوابق تحصیلی، امتحانات پایه نهایی دوازدهم است
 که معدل آن به دانشگاه‌های مج
در دنیای بزرگتر ها دیگر خبری از هفت سنگ نبود
دیگر صدای سوک سوک قایم شدن زیر تخت نبود
دیگر خبری از دفتر نقاشی و مداد رنگی نبود
دیگر شوق تعطیلی در یک روز برفی نبود
دیگر داغ شدن پاها از بازی فوتبال نبود
دیگر شوق گرفتن عیدی بعد هر سال نبود
دیگر خبری از کتاب های تن تن و قهرمان بازی نبود
دیگر خبری از کل کل بچه ها سر قرمز و آبی نبود
دیگر خبری از سر زدن  و زنگ زدن و گل خشکیده داخل نامه نبود
دیگر پشت سرم رفیق و هم بازی که نه حتی سایه ام نبود
دیگر زندگی ام ب
سوابق بیمه تامین اجتماعی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سازمان تامین اجتماعی
برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی اند راه بود دارد که در موضوع تحت با صورت آسان شرح داده شده. از مرورگر های مطمئن و نمایش مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده رمز عبور وجود را سر فواصل زمانی خلاصه تبدیل به هدف سر بردن امنیت از صفحه.
ادامه مطلب
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید روانشناسی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اطاعاتی در مورد بیمه
سایتی در مورد سوابق بیمه
سایتی در مشاهده سوابق بیمه با موبایل
راهنمای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی
سایتی در مورد سوابق بیمه
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه سربازی
سایتی در مورد  آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه با موبایل
سوابق بیمه خدمت سربازی را شرح دهید
چگونگی مشاهده سوابق بیم
به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون سراسری می‌رساند، مصوبات چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/08/14 درخصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و نحوه پذیرش به شرح ذیل است:
1-در آزمون سراسری سال 1398، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، حداکثر 30 درصد و با تاثیر مثبت اعمال می‌شود به‌ طوریکه:
الف- آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را سال 1398 و در نظام آموزشی جدید (3-3-6) اخذ نموده­ و امتحانات درو
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مرحله پذیرش سراسری - مهرماه سال 1398) از سوی سازمان سنجش منتشر گردید:
دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته صرفا سوابق تحصیلی سال 98حجم: 3.51 مگابایت
کاش که این ساده دل عاشق و رسوا نبودکاش که چشمان تو این همه زیبا نبودکاش رها میشدم از غم دلدادگیصورت آن آشنا این همه بیتا نبودگرد جهان گشتم و غیر تو ام خواست نیستکاش که لبهای تو شککر و حلوا نبودگفتمش این راز و از خون جگر ها که رفتگفت که اسرار عشق حل معما نبود
موضوع: اقدامات لازم جهت درخواست انتقال سوابق تحصیلی دانش آموز به کدملی جدید :1-درخواست کتبی ولی دانش آموز2-دریافت مستندات (اصل شناسنامه،تاییدیه ی ثبت احوال،نامه ی دادگاه،سوابق هویتی قبلی و سوابق تحصیلی قبلی دانش آموز)3- ثبت نام اولیه(نه قطعی) در مدرسه و حذف کدقبلی دانش آموز از سناد مدرسه(درصورت ثبت نام)4- نامه کتبی مدرسه به اداره آموزش و پرورش منطقه یا ناحیه ، مرقوم به متن ذیل:به: اداره آموزش و پرورشموضوع: تطبیق و تایید دانش آموز جهت انتقال
هم جا برای اینکه بمانم نبود و نیستهم موقع سفر چمدانم نبود و نیست
پشت سرم شب سفر آبی نریخته اندیعنی که هیچ  کس نگرانم نبود و نیست
 رفتم و سخت معتقدم عشق لقمه ای استکه هیچ وقت قدر دهانم نبود و نیست
گفتند آفتاب تو در پشت ابرهاستابری درآسمان جهانم نبود و نیست
 انگار هیچ وقت به دنیا نبوده امدرهیچ جای شهر نشانم نبود و نیست
در دفتر همیشه نوِ خاطرات ِ منچیزی برای اینکه بخوانم نبود و نیست
 قصدم نوشتن غزل است و نوشته هامحتی شبیه آن به گمانم نبود و نیست
 
آمد اما در نگاهش آن نوازش ها نبودچشم خواب آلوده اش را مستی رویا نبودنقش عشق و آرزو از چهره ی دل شسته بودعکس شیدایی در آن آیینه ی سیما نبودلب همان لب بود، اما بوسه اش گرمی نداشتدل همان دل بود اما مست و بی پروا نبوددر دل بیزار خود جز بیم رسوایی نداشتگرچه روزی همنشین جز با من رسوا نبوددر نگاه سرد او غوغای دل خاموش بودبرق چشمش را نشان از آتش سودا نبوددیدم آن چشم درخشان را ولی در آن صدفگوهر اشکی که من میخواستم پیدا نبود
سال ها طی شد و دل، زائرِ محبوب نبوداین همه سال نشستن به دعا خوب نبودنه غم قحطی و نان داشت، نه داغ پیریجز غم دوری یوسف، غم یعقوب نبودهرچه گشتم عملی هدیه به آقام کنمبین بار عملم، توشه ی مرغوب نبودحاجت از چشم ترم خواند و دعایم فرمودگرچه حاجت به دلم مانده‌ و مکتوب نبوداز ازل سینه ی زهرایی ما انجز به آقای نجف، ملحق و منسوب نبودنکند راه حرم، راه نجف، بسته شودسال ها بود دلم این همه آشوب نبودچشم خشکیده ی از معصیتم، جز به غم و.روضه های پسر فاط
به اطلاع همکاران گرامی می رساند جهت انجام امور اصلاحیه اعم از مشخصات و سوابق تحصیلی حتما باید کپی برابر با اصل مستندات که توسط مدیر واحد آموزشی مهر شده باشد به آقای مریدی فرد تحویل داده شود تا از طریق سامانه دانا مجوز صادر گردد . در غیر این صورت از پاسخگویی معذوریم .
چندین ساله که دانشگاه سراسری بر اساس سوابق تحصیلی هم دانشجو میگیره . انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن تو دو مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه  پذیرش تو این مرحله فقط بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبا انجام میگیره .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1274/انتخاب-رشته-بر-اساس-سوابق-تحصیلی.html
 
بیقراری‌های قلبم از سرِ عادت نبود عاشقت بودم اگرچه پاسخت مثبت نبوددر نبردی نابرابر زخمها برداشتم سالها جنگِ میان عقل و دل راحت نبود با نگاهت شیشه‌ی صبرم به یکباره شکست ترسم از چشمانِ گیرای تو بی‌حکمت نبود سعیِ خود را کردم آخر عاشقت سازم نشد چون برای دلربایی بیش از این فرصت نبودحسرتِ آغوش گرمت را همیشه داشتمحسِّ هم آغوشیِ تو از سرِ شهوت نبود با همه حتّی خودم بی‌تو غریبه بوده‌ام دردِ جانسوز و گدازی بدتر از غربت نبود گر چه می‌دانستم از او
داوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی در کنکور هستند به منظور دریافت کد سوابق تحصیلی خود از سایت دیپ کد به کد منطقه تحصیلی نیاز دارند . سازمان سنجش امسال نیز مانند سال های گذشته امکان دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی کنکور 99 را در سایت خود فرهم خواهد کرد . به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبان به منظور دریافت سوابق خود از سایت دیپ کد علاوه بر کد منطقه ، کد دانش آموزی و سال تحصیلی خود را نیز باید وارد نمایند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر ر
داوطلبان کنکور سراسری در صورتی که با یکی از مشکلات زیر مواجه شدند به صورت حضوری و با در دست داشتن برگ خلاصه سوابق تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی خود به سنجش ناحیه یک مراجعه و جهت رفع مشکل اقدام نمایند .
1- در صورتی که با پاسخ ( اطلاعات شما یافت نشد ) مواجه شوید .
2- در صورتی که نمره ترمیمی شما ثبت نشده باشد .
حسابرسی چیست؟
حسابرسی مالی فرایند بررسی سوابق مالی شرکت (یا فرد) برای تعیین اینکه آیا آنها دقیق و مطابق با قوانین قابل اجرا (از جمله استانداردهای پذیرفته شده حسابداری)، مقررات و قوانین را رعایت کرده اند.
حسابرسان خارج از سازمان برای بررسی سوابق حسابداری و مالی و ارائه نظر مستقل در مورد این سوابق هستند. قانون مورد نیاز است، که همه شرکت های دولتی صورتهای مالی خود را خارج از حسابرسی مورد بررسی قرار دهند.
ادامه مطلب
دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی
سال ها طی شد و دل، زائرِ محبوب نبوداین همه سال نشستن به دعا خوب نبودنه غم قحطی و نان داشت، نه داغ پیریجز غم دوری یوسف، غم یعقوب نبودهرچه گشتم عملی هدیه به آقام کنمبین بار عملم، توشه ی مرغوب نبودحاجت از چشم ترم خواند و دعایم فرمودگرچه حاجت به دلم مانده‌ و مکتوب نبوداز ازل سینه ی زهرایی ما انجز به آقای نجف، ملحق و منسوب نبودنکند راه حرم، راه نجف، بسته شودسال ها بود دلم این همه آشوب نبودچشم خشکید
طبق اطلاعیه جدید سایت سازمان سنجش:
دین‌وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون سراسری می‌رساند، مصوبات چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/08/14 درخصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و نحوه پذیرش به شرح ذیل است:
ادامه مطلب
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید فناوری را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
 پوشه بندی عکس ها در آیفون چگونه انجام می شود ؟
سایتی در مورد گوشی آیفون
نحوه پوشه بندی عکس در آیفون
 چگونه با موبایل سوابق بیمه مان را مشاهده کنیم؟
آموزش فولدر بندی در آیفون
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه
فولدر بندی تصاویر در آیفون
چگونگی مشاهده سوابق بیمه با موبایل
نحوه مشاهده سوابق بیمه
سایتی در مورد  فولدر بندی عکس ها در آیفون
چگ
تا که سر به روی پیکرم گذاشت، جز قلم، سری به دستِ من نبود
هیچ درد سر نداشتم، اگر: این زبانِ سرخ در دهن نبود
دستِ بی‌اجازه‌ی پدر، بلند. وای از زبانِ تلخِ مادرم
کاش در زبان مادریِّ من، زن بُنِ مضارعِ زدن نبود
مادرم وطن! بگو کدام دیو، بچه‌هات را به مرزها فروخت 
مادرم وطن! بگو پدر نبود، آن که هرگز اهلِ این وطن نبود
پای حجله‌های خون، برادرم، پاش را فروخت، یک عصا خرید 
او بدونِ پا به جشنِ مرگ رفت، بس که هیچ پای‌بندِ تن نبود
توی واژه‌نامه جای جنگ،
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید فناوری در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات فناوری کمک کند .
سایتی در مورد بیمه
سایتی در مورد قیمت خرید بیمه سربازی
 آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل
 راهنمای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه
سایتی در مورد بیمه موبایل
 آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل
اطلاعاتی در مورد بیمه سربازی
سایتی در مورد بیمه خدمت سربازی
اطلاعات مفیدی در مورد مشاهد
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو کنکور سراسری رو دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن باید کد سوابق تحصیلیشون رو تو فرم ثبت نام وارد کنن که یکی از اطلاعات لازم برای دریافت کد سوابق تحصیلی کد منطقه هستش ، به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، کد منطقه تحصیلی دانش آموزا بالای کارنامه اونا ثبت شده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1026/کد-منطقه-برای-سوابق-تحصیلی.html
 
یکی از اقداماتی که داوطلبان کنکور سراسری قبل از ثبت نام باید انجام بدن دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری ۹۹ هستش . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو همه ی داوطلبایی که مشمول سوابق تحصیلی دیپلم ( نظام قدیم ، نظام جدید ) و پیش دانشگاهی هستن باید نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی 99 خودشون اقدام کنن .
 
 برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1021/دریافت-کد-سوابق-تحصیلی-کنکور-۹۹.html
 
 
سومین مرحله ثبت‌نام کنکور سراسری 99  دریافت کد سوابق تحصیلی از سامانه کد سوابق تحصیلی دانش آموزان  به نشانی dipcode.medu.ir می‌باشد. این کد به منظور تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 می‌باشد. وارد کردن آن اامی و در صورت اینکه در وارد کردن آن دچار مشکل شوید، قادر به انجام ثبت نام نمی‌شوید. متاسفانه در زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 98 بیشترین مشکل داوطلبان آگاه نبودن از نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی می‌باشد.
چه افرادی نیاز به دریافت کد سوابق تحصیلی ندار
آیا تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 تغییر می کند  
در طی چند سال گذشته یکی از مهمترین دغدغه ها و چالش های داوطلبین کنکور سراسری، تاثیر سوابق تحصیلی بر روی نتیجه کنکور می باشد. از این رو در این مقاله قصد داریم به بررسی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 و اینکه این تاثیر در سال 99 به چه صورت خواهد بود، بپردازیم تا دغدغه داوطلبین کنکور سال 99 تا حدی کاهش یابد و سبب افزایش آرامش آنها شویم. 
اطلاعاتی در رابطه با تاثیر معدل در کنکور 99
نظام آموزشی چند سال اخ
خواهر دار شدم. خواهرهایی که هنوز معلومم نبود که در پذیرفتن دست محبتشان کوتاهی کرده ام. هنوز معلومم نبود که کی چقدر دل بهشان سپرده ام و چقدر بار تنهایی عاطفی ام را روی دوش مهرشان گذاشته ام. اما همیشه یک چیز سخت این وسط هست. این جور وقتهااین جور دلگشودن ها و دل سپردن ها الان که توی انبساط است و خرم است و خوب است برای روزی که انقباضی پیش می آید مهیایمان می کند یا نه؟
آیا من روزی که کوچکترین ناراحتی و صدمه ای در راه این دوستی ها برایم پیش بیاید
 
همه بیمه گذاران عمر پاسارگاد می‌توانند اطلاعات بیمه نامه عمر به همراه سوابق بیمه عمر شان را از طریقرسامانه بیمه عمر پاسارگاد مشاهده نمایند. برای این منظور شما باید شماره بیمه‌نامه عمر پاسارگاد و کد ملی بیمه گذاری را وارد نمایید.
هم چنین با دانلود نرم افزار استعلام بیمه عمر پاسارگاد می‌توانید اطلاعات کلی درباره بیمه عمر پاسارگاد به دست آورده و جدول بیمه عمر پاسارگاد را بر اساس هر سن و هر توان پرداختی و بر اساس انتخاب پوشش‌های مختلف اس
کد دانش اموزی یکی از کد های مورد نیاز برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم هستش که به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور سراسری رو دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن یکی از اطلاعاتی که به اون برای دریافت کد سوابق تحصیلیشون احتیاج دارن کد دانش آموزی دیپلم و پیبش دانشگاهی هستش .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1027/کد-دانش-آموزی-سوابق-تحصیلی.html
 
امروز می خواهیم در خصوص چگونگی مشاهده سوابق بیمه با موبایل و از طریق روش های بیان شده صحبت کنیم ، به جرات می توان گفت راه افتادن این اپلیکشن های همراه تاثیر زیادی در صرفه جویی وقت و انجام سریع امور داشته است و غیر قابل چشم پوشی است ، برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل و از طریق اپلیکیشن در نظر داشته باشید که حتما باید به عضویت سامانه در آمده و از قبل عملیات ثبت نام در سامانه بیمه تامین اجتماعی را انجام داده باشید ، زیرا بعد از نصب برنامه ، اطلاع
ﻮﻧﻪ ﺩﺭ ﻣﺎﻩ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺗﺸﻨ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻃﺮﻑ ﻨﻢ؟

 
ﺍﻭﻝ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﻧﺎﻩ ﻦ
ﺑﻌﺪ ﻃﺮف چپ
ﺍﺮ ﺴ ﻧﺒﻮﺩ ﻪ ﻟﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺳﺮﺩ ﺳﺮ ﺑﺶ. ﺗﺸﻨ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﻣﺸﻮﺩ
ﺑﻌﺪ ﺍﺮ ﺴ ﺩﺪ ﺑﺎ ﻒ ﺩﺳﺖ ﺑﻮﺑﺪ
ﺸﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺪ:
ﺍﻫﻬﻬﻬﻬﻪ ﺎﺩﻡ ﻧﺒﻮﺩ ﺭﻭﺯﻩ ﺍﻡ 
ﺍﻭﻧﻢ ﻣﻪ: ﺎﺩﺕ ﻧﺒﻮﺩ ﻣﺸﻠ ﻧﺪﺍﺭﻩ 
ﺑﻪ ﻫﻤﻦ ﺳﺎﺩ
ﻭ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻮﻓﻖ
ﻣﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺩﻋﺎ ﻨﺪ 
با سلام  
مشکلات روستای بیامه سفلی: 1- نبود اینترنت مناسب که در حال 2g است و ما درخواست ارتقا به 3g را خواستا هستیم.
2- نبود آب کافی برای شرب 
3- ضعیف بودن برق روستا و قطع شدن به صورت پی در پی
4- نبود زمین فوتبال مناسب برای کودکان 
5- نبود گاز شهری برای این روستا
5- نبود آب برای شرب در مدرسه و سروس بهداشتی مناسب و از کار افتادن موتور خانه که در زمستان دانش آموزان باید در سرما درس بخوانند 
7- اجرایی نشدن طرح هادی
8- نبود پل مناسب برای عبور مردم از رودخانه ک
 نقل و انتقالات دانشجویی  اول تا 31 اردیبهشت
 انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری - سراسری»  اول تا 8 اردیبهشت
 ثبت نام کنکور با سوابق تحصیلی / ورودی مهر 98  تا 20مرداد 
 استخدام درجه داری نیروی انتظامی  اول تا 15 اردیبهشت
 مشاوره آزمون رغبت و توانایی اول  تا 15 اردیبهشت
 ثبت نام کنکور با سوابق تحصیلی کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد   اردیبهشت ماه
 ثبت نام کنکور با سوابق تحصیلی کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد »»»»  اردیبهشت ماه
 ثبت نام آزمون های آموزش
 
پرونده‌ای برای مسعود فراستی، منتقد سینما؛
مسعود فراستی منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد و منتقد ثابت برنامه هفت است. از او تالیفات و ترجمه‌های زیادی در حوزه سینما منتشر شده است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به کتاب‌های دیالکتیک نقد، هیچکاک، همیشه استاد و کوروساوا: سامورایی سینما اشاره کرد.
مسعود فراستی بیش از هر چیز دیگری نان سوادش را می‌خورد. نگاهی به رزومه و سوابق تحصیلی اکثر منتقدان امروز نشان می‌دهد سوابق علمی فراستی یک سر
از غم خبری نبود اگر عشق نبوددل بود ولی چه سود اگر عشق نبود
بی رنگ تر از نقطه ی موهومی بوداین دایره کبود اگر عشق نبود
از آینه ها غبار خاموشی راعکس چه کسی زدود اگر عشق نبود
در سینه ی هر سنگ، دلی در تپش استاز این همه دل چه سود اگر عشق نبود
بی عشق دلم جز گرهی کور چه بود؟دل چشم نمی گشود اگر عشق نبود
از دست تو در این همه سرگردانیتکلیف دلم چه بود اگر عشق نبود
از قیصر امین پور
 
به عشق نوجوانی اعتقاد دارید؟؟؟
لیست 66 رشته بدون آزمون و با آزمون ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98
رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 به تعداد 66 رشته می باشد که تعداد 16 رشته جز رشته های با آزمون و 50 رشته جز رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 98 می باشند که در این مقاله کامل توضیح خواهیمن داد.

رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی 98

ردیف
کد رشته
نام رشته امتحانی
نوع پذیرش

1
101
تکنولوژی اتاق عمل
با آزمون

2
103
بهداشت عمومی
با آزمون

3
107
تکنولوژی پرتوشناسی
با آزمون

4
110
علوم
دیروز ریویوی بافت بود. همه لام هایی که خونده بودیم این ترم رو مثل نخود و لوبیا ریخته بودم رو هم دیگه و تصادفی از بینشون لام برمیداشتم می‌دیدم و تشخیص میدادم البته اگه بگذریم از بعضی  اشتباهات فاحش ام که مثلاً کیسه صفرا رو گفتم استخوانی شدن غضروف ! خلاصه که دیروز آزمایشگاه بافت مثل م کبری بود و همه فکر خودشون بودن کل ۲ ساعت رو داشتم تند تند لام می‌دیدم و حتی ۱۵ دقیقه هم قاچاقی وایسادم و لام دیدم دیگه آقای س مسئول آزمایشگاه میخواست پرتم کنه
ﻮﻧﻪ ﺩﺭ ﻣﺎﻩ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺗﺸﻨ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺑﺮ
ﻃﺮﻑ ﻨﻢ !

 


ﺍﻭﻝ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﻧﺎﻩ ﻦ . . . . . ﺑﻌﺪ ﻃﺮﻑ
ﺐ . . . . .
ﺍﺮ ﺴ ﻧﺒﻮﺩ ﻪ ﻟﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺳﺮﺩ ﺳﺮ
ﺑﺶ. ﺗﺸﻨ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﻣﺸﻮﺩ
ﺑﻌﺪ ﺍﺮ ﺴ ﺩﺪ ﺑﺎ ﻒ ﺩﺳﺖ ﺑﻮﺑﺪ
ﺸﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺪ:
ﺍﻫﻬﻬﻬﻬﻪ ﺎﺩﻡ ﻧﺒﻮﺩ ﺭﻭﺯﻩ ﺍﻡ ،
ﺍﻭﻧﻢ ﻣﻪ : ﺎﺩﺕ ﻧﺒﻮﺩ ﻣﺸﻠ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﻫﻤﻦ
ﺳﺎﺩ
ﻭ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻮﻓﻖ
ﻣﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺩﻋﺎ ﻨﺪ
پیشاپیش رمضان مبارک 
ایا تا به حال فکر کرده اید که ردیابهای وسایل نقلیه چگونه کار می کنند و چه تکنولوژیهایی پشت آن وجود دارند؟

دستگاه های ردیابی خودرو یکی از بهترین روشهایی است که هنگام
به سرقت رفتن خودرو، در پیدا کردن آن به شما کمک می کنند که این دستگاههای ردیاب خودرو در صورت سرقت، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای مشخص کردن مکان وسیله نقلیه استفاده می کنند. اما ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟
تمام دستگاه های ردیابی وسیله نقلیه، از تکنولوژی نوآورانه GPS و GSM  ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها