نتایج جستجو برای عبارت :

مینی سریال حقیقت زمان عشق

ميني سريال ها  با اهداف مختلف  و گوناگونی ساخته میشود. شمار بسیار زیادی از اونها جنبه تبلیغاتی داره ولی میشه ميني سريال هایی هم پیدا کرد که مثل یک سريال پر بار و مفهوم باشه . مبنی سريال عشق تابستان از سری ميني سريال های تبلیغاتی که در آن لی مین هو  و یونا حضور دارن . این ميني سريال دو قسمتی و هر قسمت ۵ دقیقه می باشد . 
عنوان: عشق تابستان / Summer Love
ژانر: عاشقانه، تبلیغاتی
تعداد قسمت ها: ۲
تاریخ پخش: ۲۰۱۵/۰۵/۰۶ تا ۲۰۱۵/۰۵/۱۳
خلاصه داستان : مین هو و یونا
زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زم
سريال modern love یه ميني سريال 8 قسمتی خوش ساخت شاد هست که هر قسمتش عشق رو توی یه داستان جداگانه و از یه نگاه جدید بررسی کرده. ببینید خوشتون میاد. مخصوصا وقتایی که دلتون یه چیز آروم و امیدوارکننده میخواد و نیاز دارین سی پی یو مغزتون کار نکنه خیلی :)
مينيسريال چرنوبیل را انقدر شنیدم و دیدم که مجاب شدم دانلود کنم و مروری نمایم. اما یک‌بار مرور سیرم نکرد! ترجیح دادم با دقت، بهترین سريال تاریخ از نگاه کاربرانِ IMBD را به همراه پدرم تماشا کنم.
اگر این سريال را نبینید و در آن تفکر نکنید، خیلی چیزها را از دست داده‌اید! پیشنهاد من را از دست ندهید و این سريال را هم‌اکنون دانلود نمایید.
 
تارانتینو قصد انتشار مينيسريال Once Upon a Time in Hollywood را دارد
کوئنتین تارانتینو تصمیم گرفته فیلم Once Upon a Time in Hollywood روزی روزگاری در هالیوود» را به مينيسريالی با محتوای بیشتر برای یک شبکه استریم تبدیل کند. این کارگردان صاحب سبک همین کار را با فیلم قبلی خودش یعنی The Hateful Eight هشت نفرت‌انگیز» انجام داد و آن را به صورت مينيسريال روی نتفلیکس پخش کرد. 
مينيسريال Chernobyl محصول مشترک دو شبکه HBO و Sky Atlantic است و تا به امروز توانسته با عبور از سريال‌های پرطرفدار و بزرگی چون بازی تاج‌و‌تخت» و Breaking Bad» رتبه نخست سريال‌های تلوزیونی در IMDb را از آنِ خود کند. چرنوبیل» روایت‌گر داستانی واقعی از یک فاجعه هسته‌ای در پریپیات، یکی از شهرهای اوکراین است. امّا سوال اینجاست که سريال مورد نظر تا چه حد به وقایع تاریخی پایند بوده است؟ آیا قسمت اعظم اتفاقات داستان حاصل تخیلات و یا بزرگنمایی نویسنده است؟
گیم اف ترونز فصل 1 قسمت 2 از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
سريال بازی تاج وتخت فصل 1 قسمت2 دوبله به فارسی HD
دانلود زمان دوم سريال گیم اف ترونز دانلود زمان دوم سريال گیم اف ترونز دانلود سريال گیم اف ترونز زمان 2 دانلود زمان دوم سريال بازی کلاه و تخت Game Of Thrones Season 2 دانلود سريال Roswell New Mexico زمان 1 بخش 12 همه . ▶ 48 32 Jul 29 2018 به همه کیفیت داستان هفت خانواده اشرافی به هدف حاکمیت بر کشور داستان ای وستروس سر کیفیت ستیز به داستان از جایی آغاز می شود که.
ادامه مط
دستگاه ميني فرز در اصل مقیاس کوچک شده دستگاه فرز است. استفاده از فرز و ميني فرز در موارد متعددی به برش کاری یا ساییدن ختم می شود.نکته‌ای که در مورد ميني فرز مهم است، قدرت موتور و ابعاد صفحه ی برش آنهاست
 
از موارد مورد استفاده فرز یا ميني فرز می توان به برش فات، چوب، سنگ و … و نیز سایش تمام موارد ذکر شده اشاره نمود.
در جواب اینکه ميني فرز چی بخرم باید گفت بهترین مارک های ميني فرز در بازار این ها هستند :
ادامه مطلب
دستگاه ميني فرز در اصل مقیاس کوچک شده دستگاه فرز است. استفاده از فرز و ميني فرز در موارد متعددی به برش کاری یا ساییدن ختم می شود.نکته‌ای که در مورد ميني فرز مهم است، قدرت موتور و ابعاد صفحه ی برش آنهاست
 
از موارد مورد استفاده فرز یا ميني فرز می توان به برش فات، چوب، سنگ و … و نیز سایش تمام موارد ذکر شده اشاره نمود.
در جواب اینکه ميني فرز چی بخرم باید گفت بهترین مارک های ميني فرز در بازار این ها هستند :
ادامه مطلب
شبکه نتفلیکس اعلام کرد که نسخه طولانی‌تر فیلم The Hateful Eight را در قالب یک ميني سريال منتشر کرده است.
مدتی پیش بود که اعلام شد نسخه طولانی‌تر فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت انگیز) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو قرار است از شبکه نت فلیکس منتشر شود که در حال حاضر نسخه اکران این فیلم در این سرویس استریم وجود دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم در قالب یک ميني سريال از این سرویس استریم محبوب منتشر شده است. در روز جمعه هفته گذشته، 
خب دوستان عزیز بلاخر بعد از گذشت چند ماه من موفق شدم گزارش فیلم و سريال ۴ بنویسم . بابت تاخیر این سری گزارش از همه دوستانی که بهشون قول داده بودم پوزش می طلبم حقيقتا واقعا یه مدت که اصلا حوصله فیلم و سريال ندارم برای همین یه وقفه بزرگ افتاد بین گزارش ها مون . امیدوارم این گزارش فیلم و سريال هم برای تون مفید باشد .‌ در گزارش فیلم و سريال امروز قصد دارم گزارش دو سريال که اخیرا پخش شون تموم شده به همراه یک ميني سريال و فیلم جذاب بهتون معرفی کنم . ام
سريال در برابر باد ، یا با نام Against The Wind سريال خاطره انگیز دهه شصتی ها است که در اوایل دهه ۶۰ از شبکه یک سیما پخش شد، این سريال درام محصول  ۱۹۷۸ استرالیاست. جان اینگلیش برای بازی در این مجموعه برندهٔ بهترین بازیگر تازه‌کار” جایزه لوگی در سال ۱۹۷۹ شد. حالا قرار است بعد از سالها دوباره این سريال بر روی آنتن رسانه ملی رود. در ادامه مطلب به معرفی این سريال و بازیگران آن و همچنین زمان پخش آن از صداوسیمای ملی را به اطلاع شما عزیزان می پردازیم. با م
عکس و اسامی بازیگران سريال ریکاوری 
دراین پست عکس و اسامی بازیگران سريال ریکاوری را مرور می‌کنیم. سريال ریکاوری از شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. ریکاوری یک سريال خانوادگی اسـت کـه رگه هایی از طنز هم در آن دیده می شود. شخصیت اصلی این سريال با بازی پوریا سرخ، مدیر یک نشریه پول ساز می‌باشد. او همسری شکاک دارد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. در ادامه بیشتر صحبت می‌کنیم. 
 
ادامه مطلب
دانلود ميني سريال کره ای I am 2017
نام ها: I am – من هستم…محصول: 2017 کره جنوبی از شبکه Naver TV Castژانر: کمدی | عاشقانه | علمی تخیلی | وب درامتاریخ پخش: 02مرداد1396 – 24Jul2017قسمت ها: 6 قسمت دوشنبه تا جمعهمدت زمان: 15 دقیقهوضعیت: پایان یافته استبازیگران:Joo Soo kyung – Jung Chae Yeon – Lee Joo Ah – Park Sun woo – Yeon Ji hae
قسمت آخر اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت آخر اضافه شد.
ادامه مطلب
خلاصه داستان
در آوریل 1986، انفجاری در تاسیسات هسته‌ای چرنوبیل در اوکراین رخ داد که باعث به وجود آمدن یکی از بدترین فجایع بشری در طول تاریخ شد و.
اندکی درباره سريال
قسمت اول این ميني سريال وقتی که حادثه اتفاق میفته، ترس و حس عجیبی به بیننده دست میده به حدی که میتونید شدت بحران رو حس کنه! این به‌خاطر صحنه سازی عالی سرياله. ما با یک سريال واقعی و تاریخی طرف هستیم و شخصیت پردازی تو این سبک خیلی مهمه، کارگردان و نویسنده‌ها به خوبی تونستن این کار
شبکه HBO یک سريال جدید تهیه کرده به نام چرنوبیل. البته به قول خودشون یک ميني سريال 5 قسمتیه. در مدت کوتاهی این سريال به جایگاه بهترین سريال جهان رسید و بالاتر از سريالهایی مثل گیم اف ترونز، بازی تاج و تخت و مستند سريالی کره زمین قرار گرفت.
این سريال به حادثه انفجار نیروگاه برق هسته ای چرنوبیل پرداخته و با یک سیر داستانی سعی شده کارهایی که انجام گرفته و افرادی که در اون اتفاقات حضور داشتند رو نشون بده.
میشه توی یک روز تمامی قسمتهای این سريال رو د
یکی از محصولات جالب که برای تولید قهوه اسپرسو مورد استفاده قرار می‌گیرد ميني‌پرسو ( minipresso ) است. ميني پرسو، دستگاه اسپرسوساز همراه (قابل حمل) جیبی با توانایی دم کردن اسپرسو با پمپ دستی است. شما می‌توانید بدون نیاز به برق، توسط این دستگاه کوچک قهوه اسپرسو دلخواه خود را هر زمان که اراده کنید، تهیه نمایید.
اگر قادر به استفاده از دستگاه های اسپرسو خانگی بزرگ نیستید و یا زیاد اهل سفر هستید استفاده از این دستگاه انتخاب درستی است. این محصول در مس
زمان پخش سريال ابری بالای کوه Clouds Over the Hill از تلویزیون
سريال ابری بالای کوه Clouds Over the Hill | خلاصه داستان، اسامی بازیگران و زمان پخش
سريال ابری بالای کوه ”، Clouds Over the Hill یا با نام اصلی Saka no Ue no Kumo، سريال پر هزینه ژاپنی به کارگردانی می کیو ساتو که برگرفته از زندگی نامه دو قهرمان ملی و یک شاعر ژاپنی است. این سريال پرهزینه تاریخی در سال ۲۰۰۹ در ژانر تاریخی-درام از شبکه NHK ژاپن منتشر شد. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که برای اولین بار این سريال را در م
ميني آلبوم قبل بکهیون به نام city lights رکورد پر فروش تربت ميني آلبوم رو زد!
 
و حالا بعد از یک سال دومین ميني آلبوم بکهیون درحال انتشاره و در حال حاضر توی تمام سایت هایی که پیش فروش میشه رتبه اول و دوم رو ماله خودش کرده!
برای جزییات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
ادامه مطلب
 

 
جراحی ميني بای پس معده نوعی جراحی لاغری است که ترکیبی از عمل اسلیو معده و بای پس معده به شمار می رود. کاهش وزن با ميني بای پس معده به دو صورت انجام می شود. این جراحی بر خلاف بای پس نرمال، روده کوچک و معده را تنها با یک آناستوموز (نقطه اتصال) به یکدیگر متصل می کند. به همین دلیل جراحی ميني بای پس معده با نام بای پس تک آناستوموزی نیز شناخته می شود.
تفاوت ميني بای پس معده با بای پس معده چیست؟
در جراحی ميني پس تنها یک آناستوموز (نقطه اتصال معده
سريال وایکینگ ها یکی از سريال های جالبی است که در حال دیدن آن هستم. دوستانی که علاقمند به دیدن سريال می باشند را به دیدن سريال های زیر توصیه می کنم:
- سريال وایکینگ ها
- سريال لیست سیاه
- سريال مرده های متحرک
 
واقعا این سريال ها جذاب هستند
سريال چرنوبیل@BDVTTچند روز قبل برای دانلود فیلم در یکی از همین سایت های دانلود فیلم سرک می کشیدم که سريالی با امتیاز بسیار بالا نظرم را به خودش جلب کرد. اسم سريال Chernobyl، به نظر می‌آورد که سريال باید درباره‌ی وقایع فاجعه هسته‌ای چرنوبیل باشد. تریلر سريال هم این فرضیه را تایید می کرد. یک ميني سريال ۵ قسمته در مورد وقایع چرنوبیل، ساخت کمپانی HBO.سريال را دیدم. تا دقیقه‌ی ۱۵ قسمت دوم سريال را بیشتر ندیده بودم، که به قدری تکان دهنده بود که می خواستم
من نمی دونم چه اصراری داریم هر سريالی را آنقدر ادامه بدهیم که کلا نابود بشه.
 
این سريال لیسانسه ها بد نبود ، آدم کمی می خندید و نسبتا جالب بود. فقط نمی فهمم که چرا باید بدون صرف زمان کافی ادامه آن را به اسم فوق لیسانسه ها بسازند.
 
کلا من که ناراضی ام از این سريال
در حالی که آی پد ميني اپل به قیمت ۳۹۹ عرضه می شد، قیمت این تبلت ۴۹ دلار کاهش یافته و هم اکنون به قیمت ۳۵۰ دلار برای خرید در دسترس است.
 
این قیمت مربوط به مدلی از آی پد ميني است که دارای ۶۴ گیگابایت حافظه بوده و با شبکه های وای – فای سازگاری دارد. اپل قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی آی پد را هم ۳۴ دلار کاهش داده است.
 
با وجود این کاهش قیمت ها آی پد ميني هنوز در مقایسه با آی پد اصلی اپل با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی قیمت بیشتری دارد. مهم ترین مزیت آی پد ميني استفاده
در حالی که آی پد ميني اپل به قیمت ۳۹۹ عرضه می شد، قیمت این تبلت ۴۹ دلار کاهش یافته و هم اکنون به قیمت ۳۵۰ دلار برای خرید در دسترس است.
 
این قیمت مربوط به مدلی از آی پد ميني است که دارای ۶۴ گیگابایت حافظه بوده و با شبکه های وای – فای سازگاری دارد. اپل قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی آی پد را هم ۳۴ دلار کاهش داده است.
 
با وجود این کاهش قیمت ها آی پد ميني هنوز در مقایسه با آی پد اصلی اپل با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی قیمت بیشتری دارد. مهم ترین مزیت آی پد ميني استفاده
خب می خوام یه چالش بذارم ۱۰۰ تا از کارایی که باعث میشه حتی فکر کردن بهشون خوش حال تون کنه به همراه ۱۰۰ تا کار که  باعث ناراحتی تون میشه بنویسید ! و پست کنید
⚠️ توجه : حتما لازم نیست لیست تون پر بشه
و اما ۱۰۰ تا چیزی که باعث خوش حالی من میشه 
۱_ تعطیلات نوروز 
۲_ مسافرت رفتن 
۳_ بودن کنار خانواده 
۴_ گذران وقت با فاطمه 
۵_ سريال دیدن 
۶_ نقد نویسی 
۷_چیپس و پفک 
۸_ خرید رفتم
۹_ مشهد 
۱۰_ استخر 
۱۱_ باغ بابا بزرگ 
۱۲_ تعطیلات تابستانی 
۱۳_ گوش دادن ب
ميني کولر رومیزی USB


ویژگی های پکیج ميني کولر رومیزی 3 کاره- دارای موتور قوی و خروجی باد بالا- کارکرد با 3 عدد باطری قلمی، و کابل یو اس بی- رومیزی و قابل حمل- امکان کارکرد به وسیله شارژر پاور بانک- دارای 2 دریچه باد خروجی قابل تنظیم- دارای دکمه خاموش و روشن- مجهز به سینی مخصوص در زیر دستگاه ، برای ریختن یخ یا آب ، برای ایجاد باد خنک تر- مجهز به ژل مخصوص نگهدارنده آب




خرید پیامکی: ارسال کد 08403740  به سامانه 10000309
قیمت : 79,000 تومان
بازیگران سريال دل: حامد بهداد، بیژن امکانیان، سعید راد، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا، ساره بیات، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، لیلا زارع، یکتا ناصر، بهرام افشاری و…
خلاصه داستان سريال دل : قصه سريال دل در زمان حال اتفاق می‌افتد و سريالی عاشقانه است. داستان سريال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و…
برای آگاهی از زمان انتشار و دانلود تمام قسمت های مانکن عضو کانال تلگرامی  ما شوید
کانال فیلم و سريال در تلگرام    simadl_ir@
 دانلود سر
آموزش زبان انگلیسی با کمک سريال
دیدن سريال کمک بسیار شایانی در به خاطر سپاری لغات دارد .
روش موثر هم این است که ابتدا لغات را مرور کنید و سريال را بدون زیر نویس ببینید. در ابتدا سعی کنید فقط به ضمیر نا خوداگاهتان اعتماد کنید چون داره کارش رو خوب انجام میده.
مرحله بعد با زیر نویس انگلیسی ببینید اینجا به تدریج درکتون بیشتر میشه . 
مجدد نگاهی به لغات بندازید.
هرچه بیشتر زمان میبرد بیشتر لذت می برید از دیدن سريال چون راحت تر می فهمید که چی می گن. حا
سريال هم گناه چند شنبه ها میاد + زمان پخش هم گناه
سريال هم گناه چند شنبه پخش میشه
 سريال هم گناه هر هفته روزهای دوشنبه از ساعت 8 صبح در اینترنت پخش میگردد . این سريال از تلویزیون پخش نمی گردد و می توانید از طریق اینترنت و سایت ما این مجموعه را دانلود نمایید

ادامه مطلب
فوق‌لیسانسه‌ها» از ۱۷ آبان روی آنتن می‌رود
با اتمام پخش فصل سوم سريال ستایش، شبکه سه اقدام به نمایش یک ميني سريال به نام گیله‌وا»خواهد کرد و پس از اتمام آن در هفته آینده، از روز ۱۷ آبان ماه فوق‌لیسانسه‌ها» به روی آنتن می‌رود.هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران و آتنه فقیه نصیری از بازیگران مشترک در دو فصل گذشته این
به گزارش ایسنا و به نقل از ایندیپندنت، با اعلام نامزدهای تلویزیونی جایزه مادری در سال ۲۰۱۹، کلکسیون هایی همچون بازی تاج و تخت»، مادام میزل شگفت انگیز» و وپ» مورد شانس داوران این پیرامون قرار گرفتند و داخل نهایت سهم قابل توجهی از نامزدی در شاخه های مهم جوایز تلویزیونی مادری ۲۰۱۹  را به خویشتن اختصاص دادند. این تو حالی است کلکسیون های دیگری که انتظار می رفت در این پیرامون از جوایز دیده شوند، عجیب خمود شدند. جولیا رابرتز» هنرمند سریا
سی و یک نما - مراسم جوایز هفتاد و هفتمین دوره گلدن گلوب 2020  لحظاتی پیش در حالی به پایان رسید که فیلم (ایرلندی) و ( داستان ازدواج) ناکام این دوره بودند.
در ادامه برگزیدگان را می شناسیم:
جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای سريال کمدی:
موزیکال برای رامی یوسف برای Rami”
جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مينيسريال‌ها یا فیلم‌های تلویزیونی:
راسل کرو برای The Loudest Voice”
جایزه بهترین بازیگر مرد مينيسريال یا تله‌ فیلم :
استلان اسکارسگارد برا
ساعت پخش و تکرار سريال تاریکی شب، روشنایی روز+ خلاصه داستان
این
سريال که به وقایع انقلاب می پردازد، در لوکیشن‌های خانه‌ای واقع در
خیابان ایتالیا و شهرک سینمایی دفاع مقدس مقابل دوربین رفت. همچنین مناطق
بازسازی‌شده در تهران که یادآور دهه ۵۰ است، از دیگر لوکیشن‌های این سريال
بود.


دوات آنلاین-سريال
تاریکی شب، روشنایی روز به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل و تهیه کنندگی
مجید رضابالا از سری
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
قطع: پالتویی
خرید با تخفیف ویژه کتاب ميني نخ 3
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب ميني نخ 3 یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب ميني نخ 3
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
طرز تهیه نان ميني پیتزا خانگی خوشمزه با بافت عالی
نان پیتزا برای وقتی خوبه که بخواهید در سریعترین زمان ممکن پیتزا بپزید. در ادامه روش تهیه نان ميني پیتزا
 
خانگی خوشمزه با بافت ابر مانند و عالی را خواهید دید که قابل نگهداری در فریزر هم هست.
 

ادامه مطلب
امروزه حمل و نقل اسباب و لوازم منزل یکی از دغدغه های اصلی هر خانواده است و همه افراد تلاش می کنند تا به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ آسیبی درمان اسباب کشی وسایل منزل را جا به جا کنند. باربری ميني سیتی یکی از شرکت های موفق در زمینه حمل و نقل و […] باربری ميني سیتی
منبع : سپند بار

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها