نتایج جستجو برای عبارت :

مهلت زمانی ماده ده

1⃣ دادگاه برای یکبار و به میزان یک هفته مهلت خواهد داد . 2⃣دادگاه می تواند برای یکبار و به میزان یک هفته مهلت بدهد .  3⃣دادگاه به اندازه ای که موجب ضرر طرف نشود به او یکبار مهلت خواهد داد .  4⃣دادگاه می تواند به اندازه ای که موجب ضرر طرف نشود به او یکبار مهلت بدهد .جواب گزینه ۴طبق ماده 287 اگر کسی که باید سوگند یادکند برای قبول یا رد سوگند مهلت بخواهد، دادگاه می‌تواند به‌اندازه‌ای که موجب ضرر طرف نشود به او یک‌بار مهلت بدهد.
به استناد سایت آیین دادرسی دینا در پاسخ به این سوال که ایراد رد دادرس تا چه زماني قابل طرح است ، در ماده 87 قانون آیین دادرسی مدنی بیان شده است که بر اساس آن ، " ایرادات و اعتراضات باید تا پایان اولین جلسه دادرسی به عمل آید ؛ مگر این که سبب ایراد متعاقبا حادث شود " . بنابراین ، در حالت کلی زماني که شخصی نسبت به دادرس اعتراض دارد ، تا پایان اولین جلسه ای که برای دادرسی تشکیل شده است فرصت و مهلت برای طرح ایراد رد دادرس را خواهد داشت . البته بر اساس ق
دانشجویان گرامی
مهلت تحویل و ارسال گزارش کار آزمایش اول (پمپ حرارتی) به پایان رسیده است.
آخرین مهلت ارسال و تحویل گزارش کار کمپرسور دومرحله ای: چهاشنبه 22 اسفند
مهلت ارسال و تحویل گزارش کارهای تهویه و دیگ مارست: چهارشنبه 21 فروردین
✅تمدید یک روزه تسلیم اظهارنامه عملکرد مشاغل تا اول تیرماه
⭕️ آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل 31 خرداد است اما به دلیل تقارن آخرین روز با تعطیلات جمعه، قانون مالیات‌های مستقیم یک روز پس از آن برای ارائه اظهارنامه مجاز دانسته است و در نتیجه، اول تیرماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه عملکرد مشاغل است.
⭕️ تبصره یک ماده 177 قانون مالیات های مستقیم:
هرگاه آخرین روز مهلت یا موعد مقرر برای تسلیم اظهارنامه یا سایر اوراقی که مودی مالی
بر اساس مواد ۴۱ و ۴۷ آیین نامه اجرایی و آموزشی مدارس آخرین مهلت ثبت نام در مدارس با در نظر گرفتن کلیه موارد پایان مهرماه می باشد و بر اساس ماده ۲۶ آیین نامه مصوبه ۹۳۲ شورای عالی آموزش و پرورش آخرین مهلت چاپ دفتر آمار اول آبان ماه است
ادامه مطلب
به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن ماه ۹۷ می‌رساند، ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه بهمن ۹۷ تا روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۹ تمدید گردیده است و داوطلبان می‌توانند تا پایان ساعت ۱۶ روز جمعه برای ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم بذکر است مهلت زماني تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود لذا به کلیه داوطلبان عزیز توصیه می‌گردد در مهلت زماني تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.
مهلت اعتراض به نظر کارشناس رسمی دادگستری
در مواردی که تصمیم دادگاه بر اساس نظر کارشناس خواهد بود و موضوع به کارشناس ارجاع شده باشد ، پس از ابلاغ اخطاریه به شخص جهت ملاحظه نظر کارشناس ، لازم است که فوراً در مهلت قانونی به شعبه مربوطه که اخطاریه را ارسال نموده مراجعه کند و نظر کارشناسی را ملاحظه و از آن کپی تهیه نماید و در صورتی که نسبت به نظر کارشناس اعتراضی داشته باشد در مهلت مقرر و به صورت مکتوب اعتراض خود را تقدیم شعبه نماید ، در زیر بر حس
 
 تمدید مهلت ارائه اظهارنامه ارزش افزوده دوره زمستان سال ۱۳۹۸ ، تا ۳۱/ اردیبهشت ۱۳۹۹
 تمدید مهلت ارائه اظهارنامه ارزش افزوده دوره بهار سال ۱۳۹۹، تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
 تمدید مهلت ارسال فهرست معاملات فصل زمستان سال ۱۳۹۸ ، تا ۱۵ تیر ۱۳۹۹
 تمدید مهلت ارسال فهرست معاملات فصل بهار سال ۱۳۹۹ ، تا ۱۵ مهر ۱۳۹۹
 تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی عملکرد ۱۳۹۸، تا ۳۱ مراد ۱۳۹۹
 تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
 
در تعریف مهلت باید گفت که اگر ظرف مدت‌های مشخصی که برای بعضی از مسایل در قانون ذکر شده است، اقدام قانونی انجام نشود، پس از گذشت آن مدت مشخص، حق مطالبه ساقط می‌شود. در حقیقت، می‌توان گفت هر زماني که در قانون آیین دادرسی مدنی ذکر شده، مهلت است.به عنوان مثال ماده ۱۱۶۲ قانون مدنی، شوهر دوم را مکلف می‌کند که چنانچه مایل به اقامه دعوای نفی ولد باشد، حداکثر ظرف دو ماه از تاریخ آگاهی از تولد طفل اقدام کند. در غیر این صورت دعوای مزبور مسموع نخواهد
اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100
 
آرای صادره از سوی کمیسیون ماه صد شهرداری پس از ابلاغ، قابل اعتراض در کمیسیون دیگری با اعضای جدید خواهد بود. و رأی این کمیسیون قطعی می‌باشد.
مرجع صالح برای اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100
بر اساس بند 2 ماده 10 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دیوان موظف به رسیدگی به اعتراضات و شکایت از آرای قطعی رأی کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها از جهت نقض (رد) قوانین و مقررات آنهاست و رأیی قطعی محسوب می‌شود که پس
در کوتاه ترین مهلت ممکن،رسیدگی و تصمیم مقتضی اتخاذ نمایند و از هر اقدامی که باعث ایجاد اختلال یا طولانی تر شدن فرایند دادرسی کیفری می شود،جلوگیری کنند.
نکته 1:بی طرفی(عدم وابستگی به طرف دعوا)استقلال(بی طرفی و استقلال قاضی دادگاه)و رسیدگی به اتهام در کوتاه ترین مهلت ممکن از ویژگی های یک دادرسی منصفانه است.
نکته 2:در نطام دادرسی کیفری ایران،هم در قانون جدید(قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392) و هم در قانون سابق(قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1378)،اص
ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ثبت نام آزمـــون های آزمایشی سنجش
شرکت تعاونی کارها آموزشی سنجش برگزار کننده آزمون های آزمایشی مرحله ای تمدید مهلت ثبت‌ عنوان آزمون آزمایشی تاریخ ۳۰ فروردین ۹۸ سنجش دهم. امتحان ‌های مهلت درج ‌نام تاریخ برگزاری دانا دوره مهلت درج نام با پایان روز جمعه تاریخ .
ادامه مطلب
به استناد سایت مشاوره حقوق کیفری دینا ، در ماده 482 قانون مجازات اسلامی ، مهلت پرداخت دیه مورد پیش بینی قرار گرفته است که بر اساس آن ، مهلت پرداخت دیه در جرائم عمد ظرف یک سال قمری است و در خصوص جرائم شبه عمد ، دو سال قمری و در ارتباط با جرایم خطای محض ، سه سال قمری می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهلت پرداخت دیه در جرایم شبه عمدی و خطای محض بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/243/مهلت-پرداخت-دیه.html
اامات و ویژگی های آدکماده ۲: دادرسی کیفری باید 1.مستند به قانون باشد، 2.حقوق طرفین دعوی را تضمین کند 3.قواعد آن نسبت به اشخاصی که در شرایط مساوی به سبب ارتکاب جرائم مشابه تحت تعقیب قرار می گیرند، به صورت یکسان اعمال شود.مراجع قضائی باید در رسیدگی چه مواردی را رعایت کنند؟ماده ۳: مراجع قضائی باید با 1. بی طرفی و استقلال کامل به اتهام انتسابی به اشخاص 2. در کوتاه ترین مهلت ممکن، رسیدگی و تصمیم مقتضی اتخاذ نمایند و 3. از هر اقدامی که باعث ایجاد اختل
چه بی جون همرو مرتب چید 
چه بی جون 
مرد 
چه جالبه اینجا برای حذف ۳ روز مهلت میخاد 
مهلت 
حتی یه وبلاگ مهلت میخاد 
باشه 
چه تعریف بدیه از روز جزا 
هیچ چیز دست گیر شما نیست و تنهاتان عریان.
چه عریان 
چه بی جان 
چقدر نحیف مردم 
همیشه فک میکردم 
نه اصن فک نمیکردم 
حتی کشتی جا کلیدی باهام قهر بود 
حتی.
سایه مرد 
سال ها پیش وقتی توو حیاط تاب سواری میکرد و سایشو میدید رو دیوار اسمشو گذاشت سایه 
ای کاش سما زودتر بزرگ بشه ازش خواهش کنم اسم دخترشو من ب
چه بی جون همرو مرتب چید 
چه بی جون 
مرد 
چه جالبه اینجا برای حذف ۳ روز مهلت میخاد 
مهلت 
حتی یه وبلاگ مهلت میخاد 
باشه 
چه تعریف بدیه از روز جزا 
هیچ چیز دست گیر شما نیست و تنهاتان عریان.
چه عریان 
چه بی جان 
چقدر نحیف مردم 
همیشه فک میکردم 
نه اصن فک نمیکردم 
حتی کشتی جا کلیدی باهام قهر بود 
حتی.
سایه مرد 
سال ها پیش وقتی توو حیاط تاب سواری میکرد و سایشو میدید رو دیوار اسمشو گذاشت سایه 
ای کاش سما زودتر بزرگ بشه ازش خواهش کنم اسم دخترشو من ب
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا در قانون مدنی سابق مهلتی ذکر شده بود که طرح دعاوی ناشی از به هم خوردن نامزدی صرفا در آن مهلت زماني امکان پذیر بود که پس از گذشت مهلت زماني مذکور دیگر اقامه دعوا برای مطالبه خسارات ناشی از بهم خوردن نامزدی امکان پذیر نبود . بر اساس این ماده " مدت مرور زمان دعاوی ناشی از بهم خوردن وصلت منظور دو سال است و از تاریخ به هم خوردن آن محسوب می شود " . با این حال با توجه به اینکه در فقه اسلامی مرور زمان شناخته نشده ب
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا دیوان عدالت اداری از ابطال مصوبه مهلت 6 ماهه آزادسازی مدارک تحصیلی خبر داد . به موجب رای هیات عمومی دیوان با توجه به اینکه آن قسمت از بند ۱ مقرره مورد اعتراض که ثبت نام بعد از مهلت شش ماهه را موجب عدم بهره مندی از امتیازات لغو تعهد از طریق عدم کاریابی دانسته و این ایجاد محدودیت زماني خارج از حدود اختیارات است ، بنابراین مستند به بند ۱ ماده ۱۲ و مواد ۸۸ و ۱۳ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال
تهران- ایرنا- بانک مرکزی براساس بخشنامه ای به همه بانک‌ها برای اخذ شناسه اختصاصی از این بانک ۶ ماه مهلت تعیین کرد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای به همه بانک‌ها و شعب تابعه  به استفاده از شناسه اختصاصی اخذ شده از بانک مرکزی در همه اسناد، مکاتبات، سامانه‌های خدماتی و پرداختی، صدور دسته چک، کارت، سربرگ و سردرب شعب و باجه‌ها مم کرد.
براساس این بخشنامه بانک مرکزی ۶ ماه برای اقدام در این مورد به بانک‌ها مهلت داده است و اعلام ک
معمولا سازمان استعداد های درخشان بعد از زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان اطلاعیه ای با عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان منتشر می کند . به گفته سایت هیوا تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بین 5 تا 7 روز بعد از آخرین زمان ثبت نام خواهد بود .
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4139/تمدید-مهلت-ثبت-نام-آزمون-مدارس-تیزهوشان.html
تا آخر تیرماه به خودم مهلت دادم. آخرین مهلت.
اگر کرم فرمودند، که هیچ
اگر باز لایق نبودم، جنازه ام روی دست های مبارکشان خواهد ماند. دفنم کنند.
+ فکر میکنم این اولین پستی باشد که صریح ننوشتم. این هم خیانت در امانت. یک جور تلخی کشنده ای زیر زبانم حس میکنم که میخواهم تمام وجودم را به بیرون تف کنم. تف، تف.
سازمان امور مالیاتی بخشنامه تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (فصل زمستان) سال‌ ۱۳۹۸ را منتشر کرد.
 
توضیح تازه های حسابداری:
بخشنامه مذکور در خصوص مهلت ارسال اظهارنامه می باشد ولی تعیین سررسید پرداخت برای ۳۱ اردیبهشت، برای گروه های اقتصادی مندرج دربخشنامه ۲۰۰/۹۹/۲ مورخ ۹۹/۱/۶ میباشد. ضمنا استفاده از مهلت ارسال ، منوط به درخواست کتبی شده است.
 
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، در حالت کلی ، پرداخت هزینه کارشناسی به عهده متقاضی آن است . اما در خصوص اینکه مهلت پرداخت هزینه کارشناس دادگستری چقدر است ، ماده 259 قانون آیین دادرسی مدنی تعیین تکلیف نموده است که بر اساس این ماده ، " هرگاه ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ ، آن را پرداخت نکند ، کارشناسی از عداد دلایل وی خارج می شود " . بنابراین ، مدت زمان پرداخت هزینه کارشناسی بر اساس قانون یک هفته می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و
پیرو اطلاعیه مورخه ۹۸/۱۰/۰۴ پیرامون ثبت نام آزمون های ورود به حرفه نوبت دوم سال جاری، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اسفند ماه ۹۸ می رساند:
با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون های موصوف، عدم موفقیت برخی از داوطلبان در تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست های بعضی از استان ها، مهلت ثبت نام این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ تمدید می‌شود.
 
دفتر مقرر
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که مهلت ثبت نام آزمون کتبی دفتریاری سال ۹۸ تمدید شد همچنین به جهت پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، تاریخ برگزاری آزمون به سال آینده موکول که متعاقبا تاریخ آن اعلام خواهد شد . برای مشاهده جزئیات خبر تمدید مهلت ثبت نام آزمون کتبی دفتریاری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/45/تمدید-مهلت-ثبت-نام-آزمون-کتبی-دفتریاری.html
ضمن آرزوی توفیق به اطلاع میرساند تا شروع ترم بهمن 98 هیچگونه اطلاعرسانی حضوری تلفنی و مجازی صورت نمیگیرد.لطفا تا پایان امتحانات و اعلام نمرات از کسب اطلاع از بنده به هر صورت خودداری کنید. از اکنون تا پایان ترم و بسته شدن سایت نمرات تنها راه ارتباطی بنده با شما از طریق سایت دانشگاه خواهد بود. در مهلت مقرر امتحان دهید. در مهلت مقرر نمره خود را ببینید. در مهلت مقرر اگر اعتراضی دارید ثبت کنید و در مهلت مقرر اگر جواب اعتراضتان را دریافت نکردید و یا
یک خاصیت ماده است که باعث می‌شود، هنگامی که ماده در مجاورت مادهٔ باردار دیگری قرار می‌گیرد به آن نیرو وارد شود. بار الکتریکی دو نوع است بار مثبت و بار منفی. بین دو ماده یا جسم با بارهای هم‌نام نیروی رانش ایجاد می‌شود و برعکس اگر ناهم‌نام باشند بین آن‌ها ربایش ایجاد می‌شود. در سامانهٔ استاندارد بین‌المللی یکاها واحد بار الکتریکی کولن (C) است. البته در مهندسی برق از یکای آمپر ساعت (Ah) نیز استفاده می‌کنند.
بار الکتریکی یک خاصیت پایسته
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا بر اساس  ماده 65 قانون دیوان عدالت اداری مهلت تجدید نظر خواهی در دیوان عدالت اداری برای اشخاص مقیم ایران بیست روز از تاریخ ابلاغ رای است و موعد تجدید نظر برای اشخاص مقیم خارج از ایران دو ماه از تاریخ ابلاغ خواهد بود . به این معنا که زماني که رای مرحله بدوی دیوان عدالت اداری ابلاغ گردید ، ظرف مهلت بیست روز کاری شخص مقیم ایران می تواند تقاضای تجدید نظر خواهی نماید و در صورتی که مقیم خارج از کشور باشد می تواند در
دانشجویانی که دروس معارف (تاریخ، تفسیر موضوعی قرآن، اندیشه اسلامی، اخلاق اسلامی) را با استاد داودی اخذ نموده اند، آخرین مهلت جهت تحویل تحقیق روز پنجشنبه 98/3/30 ساعت 11 می باشد.
ضمنا مهلت اعلام شده قابل تمدید نمی باشد و آموزش هیچ گونه مسئولیتی جهت تحویل آنها بعد از مهلت اعلام شده، ندارد.
ایجاد مراکز مشاوره خانواده بر اساس لایحه قانون حمایت از خانواده
در آسیب‌شناسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به اختلافات خانوادگی، این کمبود مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. این موارد به شرح زیر می‌باشد:
1- بر اساس ماده 7 لایحه قانون حمایت از خانواده، به منظور تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی به ویژه طلاق و سعی در ایجاد صلح و سازش، قوه قضاییه موظف است ظرف سه سال از تاریخ تصویب این قانون، در کنار دادگاه‌های خانوا
تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با اشاره به مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بر اساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خرداد ماه به عنوان پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود؛ اما بر اساس درخواست‌های مستند مکرر از سوی کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها، مدیران کل نهاد، مسئولان استانی و برخی دستگاه‌های شرکت کننده در جشنواره، دبیرخانه جشنواره کتاب
دانشجویان عزیز مهندسی کامپیوتر در خصوص دروس پروژه/کارآموزی به نکات زیر توجه داشته باشید:
 
- دانشجویان کارشناسی پیوسته پس از گذراندن (پاس کردن) حداقل ۱۰۰ واحد درسی مجاز به اخذ هستند.
- دانشجویان کارشناسی ناپیوسته پس از گذراندن (پاس کردن) حداقل ۵۰ واحد درسی مجاز به اخذ هستند.
- مهلت مراجعه به استاد پس از اخذ: حداکثر ۲ هفته
- مهلت ثبت نمره برای استاد: حداکثر تا قبل از شروع امتحانات ترم بعد از اخذ ( بصورت میانگین حدود ۶ماه فرصت است)
- مهلت تحویل به اس
دانش آموزانی که به هر دلیلی امکان ثبت نام در آزمون المپیاد علمی دانش آموزی در موعد مشخص شده را ندارند باید در زمان تمدید مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی اقدام به ثبت نام خود نمایند . به گفته سایت هیوا ممکن است دانش آموزان به دلایل زیادی نتوانند در موعد ثبت نام المپیاد دانش آموزی ثبت نام خود را تکمیل نمایند و به دلیل درخواست های پی در پی دانش آموزان برای تمدید مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ، سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ا
به استناد سایت آیین دادرسی دینا و بر اساس ماده 262 قانون آیین دادرسی مدنی در خصوص مهلت اعلام نظر کارشناس رسمی دادگستری ، قرار کارشناسی معمولا برای آن صادر می شود که پرونده آماده صدور رای قاطع شود . بنابراین ، مدت اظهارنظر کارشناس دادگستری باید در آن درج بشود تا پرونده برای مدت نامعلومی بلاتکلیف نماند . مهلت اعلام نظر کارشناس باید به گونه ای درج شود که هم متناسب با تحقیقات لازم باشد و هم ادامه رسیدگی دادگاه را برای طولانی مدت بدون جهت با تاخی
مرجع صالح به رسیدگی دادخواست اعاده دادرسی
بر اساس ماده102 قانون دیوان عدالت اداری، رسیدگی به دادخواست اعاده دادرسی (تجدید محامه) در صلاحیت شعبه صادرکننده حکم قطعی است.شعبه مذکور در ابتدا در مورد قبول یا رد این دادخواست قرار لازم را صادر می‌نماید و در صورت قبول دادخواست اقدام به رسیدگی ماهوی می‌نماید.همچنین بر اساس ماده 104 این قانون، هرگاه شعبه، دادخواست اعاده دادرسی را وارد تشخیص دهد، حکم مورد تقاضای اعاده دادرسی را نقض (شکستن رأی) و حکم م
۱۵ روز ➖مهلت برگشت زدن ۱۵ روز خواهد بود، چنانچه محل صدور چک مشخص نباشد.۴۵ روز➖مهلت برگشت زدن ۴۵ روز خواهد بود،  چنانچه محل صدور چک و محل پرداخت آن دو جای متفاوت( دو شهر ) باشد.۴ ماه➖مهلت برگشت زدن ۴ ماه خواهد بود، چنانچه محل صدور چک خارج از کشور و محل پرداخت داخل کشور باشد.۱۵ روز ➖تا ۱۵ روز می توان علیه افرادی که چک را پشت نویسی کرده اند، اقامه دعوی نمود و پس از آن دیگر مسئولیتی نخواهند داشت.۶ ماه➖مهلت شکایت کیفری ۶ ماه می باشد و پس از آن شکای
هرچک فقط12روز مهلت دارد ک پاس شود
ودر غیراین صورت این چک توسط همین سایت ب اجراگذاشته میشود 
پایین تراز50هزارتومان 12روز
بالاتراز50هزارتومان 25روز مهلت دارد
باتشکر . سایت ویدیوکلوپ13 دات بلاگ دات آی آر
حتما اگر میخواهید تخفبف 5 درصدی بگیرید در سایت ثبت نام کنید
 
 
این هفته یک نفر برنده جایزه یک فیلم 1000تومانی داریم-ب نام علیرضاایمانی
ک تا 04 05 1399 ساعت 16:14دقیقه مهلت استفاده ازاین بسته دارد 
شماهم میتوانید برنده جایزه های هفته های دیگر ما باشید
باتش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها