نتایج جستجو برای عبارت :

مهارت های زندگی دانشجویی

به نظرم یادگیری این چهار مهارت، رابطه عمیقی با میزان پذیرفته شدن و موفقیت در جامعه دارد:۱- مهارتهاي زندگي (Life skills)۲- مهارت زبان‌هاي خارجی (language skills)۳- مهارتهاي تخصصی و حرفه‌ای (Professional skills)۴- مهارتهاي رایانه‌ای (Coding & Computing skills) که بتونم موفق باشم مخصوصا مهارت هاي زندگي و رسیدن به صلح درونی
منبع اصلی 
  مهارت هاي زندگي چیست و چرا آنها را یاد می گیرید؟


مهارتهاي زندگي برای توصیف مجموعه‌ای از مهارتهاي پایه‌ای که از طریق یادگیری و / یا تجربه زندگي به دست می‌آید،به کار برده می‌شود.، این مهارت‌ها سبب کنترل و حل و فصل مشکلات و مسائل روزمره در زندگي می‌شود.
ادامه مطلب
در هر ورزش مهارت هايی وجود دارد که آنرا زیباتر می کند و اگر بتوان آن مهارت ها را به نحو احسن در بازی پیاده کرد قطعا موفق خواهید بود . مهارت هاي لازم در ورزش تنیس به سه گروه زیر تقسیم می شود که به شرح هر یک می پردازیم: 
مهارت ضربه ای
مهارت هاي فیزیکی
مهارت هاي ذهنی


ادامه مطلب
سرفصل مطالب:
مهارت خود آگاهیمهارت همدلیمهارت حل مسئله
مهارت خود آگاهیمهارت تصمیم گیریمهارت کنترل خشممهارت تفکر خلاقمهارت تفکر نقادانهمهارت ارتباط موثرمهارتهاي بین فردیمهارت مدیریت هیجاناتیمهارت افزایش اعتماد به نفس
 
رول پلی تمامی بازیها و تکنیکهاي آموزشی

اهداف آموزش








آموزش کلیه مهارتهاي  ده گانه زندگي کودکان و نوجوانانآموزش تکنیکها و بازی هاي لازم  جهت آموزش مربیگری



    برای درخواست  کارگاه موردنظر  در روانشناسی لطفا اینجا
مهارت هاي زندگي مهارت هايی هستند که توانایی اجتماعی و روحی فرد را افزایش می دهند و موجب می شوند تا او بتواند به نحوی بهتر و موثرتر با مشکلات و دشواری هاي زندگي مواجه شود. هر قدر مهارت هاي زندگي فردی بالاتر باشد، او بهتر می تواند سلامت روان و رفتار خود را حفظ کند و به شیوه ای منطقی و کارآمد مشکلات پیش آمده را برطرف کند.
ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت مهارت خودآگاهی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خودآگاهیخود آگـاهی. جواد بهادرخان. کارشناس ارشد روانشناسی بالینی. کارگاه مهارت هاي اساسی زندگي ویژه کارشناسان بهداشت روان. یزد. آبان 94. علی علیه السلام: من عرف نفسه فقد .PPThttp://download.ghbook.ir/download.ghbook.ir › downloads › slidesمهارت هاي ده گانه زندگيخودآگاهی ، توانایی شناخت و آگاهی از خصوصیات ، نقاط ضعف و قدرت ، خواسته ها ، ترس و . مهارت تقاضای کمک و راهنمایی از دیگران ، در مواقع ضروری، از عوامل مهم یک رابط
مهارتهاي اجتماعی کودکان به آن‌ها اجازه می‌دهد ارتباط لذت‌بخش‌تری با هم‌سن‌وسالان خود داشته باشند. اما مزایای آموزش مهارتهاي اجتماعی به کودکان بیش از این است. بچه‌هايی که مهارت اجتماعی بیشتری دارند احتمال موفقیت بیشتری هم در جامعه دارند.
ادامه مطلب
کارگاه آموزشی مهارت هاي فرزند پروری
کارگاه آموزشی مهارت هاي فرزند پروری - تربیت کودک در کارگاه آموزشی بطور حرفه ای تربیت فرزند بیاموزید و مهارت فرزند پروری تان را بالا ببرید.
 
مهارت هاي فرزند پروری کارگاه آموزشی
فرزندپروری. مجموعة. دانش. و. مهارتهاي. تربیت. کودکان. به. روشی. سازنده. و. غیر. مخرب. است . ❑. راهی. برای. این. که. توانایی. ها. و. مهارتهاي. کودکان. را. رشد. دهیم.
هفتمین دوره کارگاه هاي آموزشی مهارت هاي فرزند پروری
در جامعۀ در حال
توضیحات فایل:
پاورپوینت آموزش مهارتهاي زندگي ویژه دانشجویان
دانش پژوهان گرامی ،محتوای این فایل پاورپوینت و خلاصه کتاب آموزش مهارت هاي زندگي ویژه دانشجویان می باشد که در ۲۳۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.
آموزش مهارتهاي زندگي ویژه دانشجویان
یافته‌هاي علمی گواه آن است که بهداشت روانی، از مهم‌ترین نیازهاي انسان امروزی است که برای تأمین آن لازم است فرد دقیقاً خود را بشناسد، تا بتواند دیگران را درک کرده و روابط مؤثری با آنها ب
امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه هاي زندگي، بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل زندگي فاقد توانایی هاي لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجه با مسائل و مشکلات زندگي روزمره و مقتضیات آن آسیب پذیر نموده است. مهارت هاي زندگي، مهارت هايی هستند که برای افزایش توانایی هاي روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش هاي زندگي رو به رو شود.
ادامه مطلب
امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه هاي زندگي، بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل زندگي فاقد توانایی هاي لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجه با مسائل و مشکلات زندگي روزمره و مقتضیات آن آسیب پذیر نموده است. مهارت هاي زندگي، مهارت هايی هستند که برای افزایش توانایی هاي روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش هاي زندگي رو به رو شود.
ادامه مطلب
در نوشته وکیل پایه یک آنلاین در 9 مهارت لازم برای ازدواج موفق قصد داریم تا به بیان مهارت هايی بپردازیم که نیاز است تا هر فردی در خود به جستجوی آن بپردازد و در صورتی که تمامی این مهارت ها را به طور کامل در خود یافت می تواند مطمعن باشد که امکان مدیریت یک زندگي شویی با مسئولیت هاي سنگین را دارد. در نظر داشته باشید که موارد بیان شده در این نوشته از زبان وکلای پایه یک و همچنین مشاورین باتجربه می باشد و نتیجه سال ها مطالعه و تحقیق در زمینه امور
شاید این روزا نام طرح ایران مهارت به گوشتان خورده باشد.
اگر هنوز درباره شرایط اجرای این طرح مفید در مدارس اطلاعی ندارید پیشنهاد می کنم مقالات زیر را مطالعه نمایید:
"طرح ایران مهارت چیست؟"
"آموزشگاه مجاز ایران مهارت"
"برگزاری طرح ایران مهارت در مدارس"
"مدارس مشمول طرح ایران مهارت"
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی هاي محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب مهارت هاي زندگي 3 اثر ماندانا سلحشور
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب مهارت هاي زندگي 3 اثر ماندانا سلحشور یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب مهارت هاي زندگي 3 اثر ماندانا سلحشور
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
مهارت هاي ارتباطی و فن بیان در هر کسب و کاری اهمیت بسزایی دارد. اما در برخی از مشاغل نیاز به این مهارت ها کمی بیشتر احساس می شود. مثلا در حرفه ای مانند بازاریابی نیاز به داشتن مهارت هاي ارتباطی افزایش می یابد. همچنین فن بیان در بازاریابی به خصوص بازاریابی هاي آنلاین و حضوری نقش زیادی دارد.
ادامه مطلب
مبانی نظری مهارت هاي زندگي
جهت مشاهده دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری مهارت هاي زندگي

مهارت هاي زندگي دانلود فایل وورد مبانی و چارچوب نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ، پیشینه تحقیق خارجی در مورد مهارت هاي زندگي.مبانی نظری روانشناسی درباره مهارت هاي زندگي مبانی نظری روانشناسی درباره مهارت هاي زندگي: در زمینه مهارتهاي زندگي تعاریف و طبقه بندی هاي مختلفی ارائه شده است وصاحب نظران درتحقیقات خود مهارتهاي مختلفی
کسب مهارت گفتگوی موثر زوجین به آموزش و آگاهی دارد. نداشتن مهارت گفتگو یکی از اصلی‌ترین علل اختلافات شویی است. حتی اگر یکی از زوجین دارای مهارت گفتگو مناسب باشد، می‌تواند از بسیاری از اختلافات جلوگیری کند و در حل آن‌ها مؤثر باشد. مهارتهاي گفتگو باعث ارتقای فرد در دیگر ابعاد زندگي نیز می‌شوند. برای مثال کسی که مهارت گفتگو را می‌شناسد در محیط کار نیز پیشرفت بیشتری خواهد داشت. نمی‌توان کسی را متصور شد که هیچ گفتگویی نکند. هر فردی در طو
این مطلب در واقع یه پیام فورواردی بود که در واتساپ دیدم، اون لینک سایتی که در انتها هست را رفتم و ظاهرا هدف جذب مخاطب برای کارگاههاي آموزشی اشان است، اما خب فارغ از اینکه تو این سایت و کارگاهها چی بگذرد و چقدر مثل خیلی کارهاي مملکتمون فقط شعار و ظاهرسازی باشد و چقدر مفید باشد، و اینکه اصلا چقدر این پیام و محتوایش در رابطه با نظام آموزشی فنلاند صحت داشته باشد، بماند.
این پیام را اینجا کپی کردم چون بنظرم کاملا قابل تأمل بود و اینکه ببینیم چطور
درود بر شما دوستان عزیز. در این مطلب قصد دارم مسئله ی بهتر شدن یادگیری زبان و راهکار هايش را بررسی کنم. بنده با زبان انگلیسی و آلمانی آشنایی دارم و میخواهم تجربیاتی را که در این راه کسب کرده ام با شما به اشتراک بگذارم. بنده به صورت مهارت به مهارت برای بهتر شدن در هر بخش نکاتی را ارائه خواهم داد.
مهارت هاي مختلف در یادگیری زبان
همانطور که میدانید یادگیری زبان مهارت هاي مختلفی دارد که زبان آموز باید به تمامی آنها مسلط شود تا بتوانیم بگوییم که فر
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی هاي محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب مهارت هاي ده گانه زندگي اثر نسرین گل محمدی
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب مهارت هاي ده گانه زندگي اثر نسرین گل محمدی یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب مهارت هاي ده گانه زندگي اثر نسرین گل محمدی
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
همانطور که در پست قبل با انواع مترجم آشنا شدیم، قصد دارم در این پست از وبلاگ مترجم شو 8 مهارت مهم مترجم حرفه ای را معرفی کنم.
آشنایی کامل با زبان مبدا و مقصد
مترجم باید
ترجمه در رشته تخصصی
مترجم باید 
بی طرفی مترجم
مترجم باید 
مهارت تایپ
مترجم باید به مهارت هاي کامپیوتری
مهارت نویسندگی
مترجم باید 
وقت شناسی و آن تایم بودن
مترجم باید 
بازخوانی متن ترجمه شده
مترجم باید 
رعایت قواعد نگارشی
مترجم باید 
نتیجه گیری
 
امیدوارم که این مطلب موردپسن
مهارت تصمیم گیری چیست؟
ما در بعضی مراحل زندگي با موقعیت هايی مواجه میشویم که ناچار به تصمیم گیری هستیم و از بین گزینه هاي موجود بهترین گزینه را انتخاب کنیم؛اما گاهی به علت گزینه هاي زیادی که پیش رو داریم دچار شک و تردید میشویم.به مهارتی که به وسیله آن می توانیم در موقعیت هايی که با چند گزینه متفاوت روبه رو هستیم به موقع دست به انتخاب مناسب ترین و بهترین گزینه بزنیم،مهارت تصمیم گیری گفته میشود.
مهارت تصمیم گیری روش هاي صحیح تصمیم گیری منطقی ر
مطالعه مستمر و تدریس عملی این کتاب کمک می کند تا
تفکر و تعقل خود را به سطوح بالاتری برسانیم و طرز فکر بهتری داشته باشیم.
غصه ها و عصبانیت هايمان را به حداقل برسانیم.
از اشتباه در برداشت ها و تصمیم گیری ها پیشگیری کنیم
در حل مسایل به مهارت برسیم.⏪⏪ با خواندن این کتاب به بدیهی ترین نکات و اطلاعات بر می خوریم. اغلب این موضوعات را همه می دانیم؛ امّا به علّت عدم توجّه و تفکّر، با انبوه مشکلات ذهنی و اجتماعی روبرو می شویم.
اگر به دنبال انتخاب روشی
به دلیل امتحان کنکور سراسری ابلاغیه ای از طرف دانشگاه جامع مبنی بر تغییر برنامه امتحانات معارف و دروس مهارت مشترک صادر گردیده است که این نغییرات به شرح زیر می باشند:
اندیشه اسلامی (1) 98/3/18 ساعت 16-14
اخلاق اسلامی 98/3/20 ساعت 16-14
دانش خانواده وجمعیت 98/3/21 ساعت 16-14
مهارت ها و قوانین کسب وکار 98/3/23 ساعت 16-14
اندیشه اسلامی(2) 98/3/18 ساعت 16-14
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 98/3/20 ساعت 16-14
انقلاب اسلامی 98/3/21 ساعت 16-14
تفسیر موضوعی قرآن کریم 98/3/23 ساعت 16-14
مهارت هاي مسئله یابی
همانطور که در پست قبل با انواع مترجم آشنا شدیم، قصد دارم در این پست از وبلاگ مترجم شو 8 مهارت مهم مترجم حرفه ای را معرفی کنم.
آشنایی کامل با زبان مبدا و مقصد
 
ترجمه در رشته تخصصی
 
بی طرفی مترجم
 
مهارت تایپ
 
مهارت نویسندگی
 
وقت شناسی و آن تایم بودن
 
بازخوانی متن ترجمه شده
 
رعایت قواعد نگارشی
 
نتیجه گیری
 
امیدوارم که این مطلب موردپسند شما باشد و بیشتر با فن ترجمه آشنا شده باشید. اگر فکر می کنید دوستانتان هم
 دانلود کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results مهارت معلمی - کتابخانه دیجیتال (بازار کتاب) قائمیهwww.ghbook.ir › book_id=14349 Translate this page مهارت معلمیمشخصات کتاب:سرشناسه : قرائتی، محسن، ۱۳۲۴ -Qeraati,Mohsinعنوان و نام پدیدآور : مهارت معلمی/ محسن قرائتی.مشخصات نشر : تهران: موسسه فرهنگی درسهايی از قرآن، . apk :دانلود کتاب به فرمت apk برای موبایل و تبلت اندروید نسخه 2 به
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو هاي آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش هاي تدریس مهارت هاي زندگي سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
هاي دولتی و غیر دولتی، در آزمون هاي ضمن خدمت مهارت هاي ز
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو هاي آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش هاي تدریس مهارت هاي زندگي سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
هاي دولتی و غیر دولتی، در آزمون هاي ضمن خدمت مهارت هاي ز
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو هاي آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش هاي تدریس مهارت هاي زندگي سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
هاي دولتی و غیر دولتی، در آزمون هاي ضمن خدمت مهارت هاي ز
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو هاي آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش هاي تدریس مهارت هاي زندگي سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
هاي دولتی و غیر دولتی، در آزمون هاي ضمن خدمت مهارت هاي ز
به دلیل امتحان کنکور سراسری ابلاغیه ای از طرف دانشگاه جامع مبنی بر تغییر برنامه امتحانات معارف و دروس مهارت مشترک صادر گردیده است که این تغییرات به شرح زیر می باشند:
اندیشه اسلامی (1) 98/3/18 ساعت 16-14
اخلاق اسلامی 98/3/20 ساعت 16-14
دانش خانواده وجمعیت 98/3/21 ساعت 16-14
مهارت ها و قوانین کسب وکار 98/3/23 ساعت 16-14
اندیشه اسلامی(2) 98/3/18 ساعت 16-14
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 98/3/20 ساعت 16-14
انقلاب اسلامی 98/3/21 ساعت 16-14
تفسیر موضوعی قرآن کریم 98/3/23 ساعت 16-14
مهارت هاي مسئله یابی
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو هاي آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش هاي تدریس مهارت هاي زندگي سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
هاي دولتی و غیر دولتی، در آزمون هاي ضمن خدمت مهارت هاي ز
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو هاي آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش هاي تدریس مهارت هاي زندگي سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
هاي دولتی و غیر دولتی، در آزمون هاي ضمن خدمت مهارت هاي ز
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو هاي آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش هاي تدریس مهارت هاي زندگي سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
هاي دولتی و غیر دولتی، در آزمون هاي ضمن خدمت مهارت هاي ز
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو هاي آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش هاي تدریس مهارت هاي زندگي سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
هاي دولتی و غیر دولتی، در آزمون هاي ضمن خدمت مهارت هاي ز
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو هاي آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش هاي تدریس مهارت هاي زندگي سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
هاي دولتی و غیر دولتی، در آزمون هاي ضمن خدمت مهارت هاي ز
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو هاي آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش هاي تدریس مهارت هاي زندگي سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت هاي زندگي بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
هاي دولتی و غیر دولتی، در آزمون هاي ضمن خدمت مهارت هاي ز

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها