نتایج جستجو برای عبارت :

دو بونگ سو زن قوی

در جدیدترین اخبار بونگ جون-هو (Bong Joon-ho) کارگردان فیلم Parasite (انگل) گفته که علاقه ای به ساختن فیلم برای سینمای هالیوود ندارد. این کارگردان کره ای برای فیلم انگل امسال جایزه نخل طلای جشنواره کن را دریافت کرد و در مراسم اسکار 2020 نیز یکی از شانس های برنده شدن جایزه بهترین فیلم خارجی زبان است. به زودی قرار است فیلم انگل در آمریکا اکران شود و حال بونگ جون-هو با این فیلم در جشنواره تورنتو حضور دارد.

ادامه مطلب
بونگ جون هو کارگردان‌هایی را که در حال حاضر به کار آن‌ها علاقه دارد، انتخاب کرد و نام یک ایرانی هم در میان آن‌ها دیده می‌شود.
 
بونگ جون هو با تاریخ سازی که در نود و دومین دوره جوایز آکادمی اسکار انجام داد، اکنون جزو فیلمساز‌های مطرح جهان محسوب می‌شود.
فیلم اجتماعی و هیجانی بونگ جون هو اولین جایزه اسکار کشور کره جنوبی را دریافت کرد و به اولین فیلم خارجی زبانی تبدیل شد که جایزه بهترین فیلم آکادمی اسکار در بخش بهترین فیلم را به خود اختصاص
خببببب ! این سریال رو هم تموم کردم! یه سریال کره ای خیلی بامزه بود :))) هنوزم دارم میخندم :))))))) 
قضیه اینه که دو بونگ سونگ، یه دختر ریزه میزه ست که یه قدرت ماورایی اجدادی داره و زور و بازوش از هر آدمی بیشتره. مثلاٌ میتونه با یه انگشت ماشینو جابجا کنه، یا مثلاٌ اگه پاشو رو پای کسی اتفاقی بذاره طرف انگشتاش میشکنه. یا وقتی میپره کل خونه میلرزه D: و حالا ماجراهایی پیش میاد که خودتون باید ببینید.
به نظر من فیلم سعی داشت بگه به خانم ها توی جامعه ظلم میشه و
اگه به ژانر عاشقانه- کمدی و فانتزی علاقه دارید که برید لذتشو ببرید و کیف کنید و در کنارش یک داستان جنایی رو هم دنبال کنید :)
و اما داستانش: بونگ سون دختریه با یک قدرت ماورایی! مثلا یکی رو می زنه طرف پنجاه متر اون طرف تر میفته :دی  از این ور مین یانگ که رئیس یک شرکت بزرگ تولید بازیه با دیدنش اونو به عنوان بادیگاردش استخدام می کنه! از طرف دیگه تازگی ها تو محله بونگ سون چند تا دختر ربوده شدن و پلیس با مجرمی باهوش طرفه.
خیلی دوستش داشتم و از دیدنش بسی
سلام دوستان عزیزم و مخاطبان دوست داشتنی موسیقی احساس کره ^_^
حال تون چه طور؟ نیمه اول تعطیلات بهتون خوش گذشت ؟ درچه حالی هستید عزیزان ؟
خب با یک گزارش فیلم و سریال دیگه در خدمت تون هستیم . طبق معمول قرار ۲ تا سریال به همراه یک فیلم سینمایی بهتون معرفی کنم خیلی سعی کردم تو گزارشم اسموپل نکنم شرمنده اگر اسپویل زیر داشتم . امروز قرار نقد کوتاهی از سریال های جذاب آجوشی من و دو بونگ سون زن قدرتمند و فیلم پرنسس و دلال ازدواج براتون بیان کنم امیدوا
نامزد‌های انجمن کارگردان‌های آمریکا معرفی شدند و نام بونگ جون هو کارگردان کره‌ای در میان آنها دیده می‌شود.
انجمن کارگردان‌های آمریکا بونگ جون هو را برای فیلم سینمایی "انگل"، سم مندس را برای فیلم "۱۹۱۷" و مارتین اسکورسیزی را برای فیلم "مرد ایرلندی" در بین نامزد‌هایش قرار داد.
نامزد‌های جوایز امسال انجمن کارگردان های آمریکا نیز قدمی دیگر به سوی اسکار است؛ چرا که برنده‌های این جوایز در شش سال گذشته موفق به دریافت جایزه اسکار نیز شده‌اند.
دستگاه ان وی ار 68-3025
تعداد کانال تصویر: 32 کانال
تعداد کانال صدا: 2 کانال
کیفیت تصویر: 4 مگاپیکسل
ظرفیت هارد: 5 عدد

معرفی دستگاه ضبط فیلم دوربین مدار بسته گل بونگ 68-3025
دستگاه 68-3025 که محصول شرکت GOLBONG می باشد، رمزگذاری بر روی داده های دوربین نظارتی را یک سطح ارتقا می بخشد.
این دستگاه NVR به لطف انعطاف پذیری و مقیاس بالا قادر است با محدوده وسیعی از دوربین های نظارتی با فرمت های گوناگون کار کند.
دستگاه ان وی ار 32 کانال گل بونگ GOLBONG 3025-68 Pro NVR یک سیستم همه ج
دستگاه ان وی ار 68-3025
تعداد کانال تصویر: 32 کانال
تعداد کانال صدا: 2 کانال
کیفیت تصویر: 4 مگاپیکسل
ظرفیت هارد: 5 عدد

معرفی دستگاه ضبط فیلم دوربین مدار بسته گل بونگ 68-3025
دستگاه 68-3025 که محصول شرکت GOLBONG می باشد، رمزگذاری بر روی داده های دوربین نظارتی را یک سطح ارتقا می بخشد.
این دستگاه NVR به لطف انعطاف پذیری و مقیاس بالا قادر است با محدوده وسیعی از دوربین های نظارتی با فرمت های گوناگون کار کند.
دستگاه ان وی ار 32 کانال گل بونگ GOLBONG 3025-68 Pro NVR یک سیستم همه ج
 کاپولا کارگردان نامدار در جشنواره سینمایی لومیر فرانسه با دریافت جایزه این جشنواره تجلیل شد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فرانسیس فورد کاپولا دیشب در جشنواره لومیر فرانسه روی صحنه رفت و با دریافت جایزه یک عمر دستاورد هنری این جشنواره و دریافت جایزه لومیر تجلیل شد.
این مراسم در دهمین دوره برگزاری جشنواره لومیر جمعه شب در لیون فرانسه برگزار شد.
کاپولا که ۴ بار جایزه آکادمی اسکار را دریافت کرده پس از نمایش چندین فیلم در تجلیل از وی که با
 
فیلم محصول کره جنوبی در ژانر درام کمدی سیاه به نویسندگی و کارگردانی بونگ جون-هو است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این فیلم اولین فیلم غیر انگلیسی بوده که جایزه بهترین فیلم اسکار2020 شده است .از بازیگران آن می‌توان به سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، چوی وو-شیک و پارک سو-دام اشاره کرد. این فیلم در بخش اصلی جشنواره کن ۲۰۱۹ حضور داشت و برنده نخل طلای جشنواره شد. انگل برای نخستین‌بار، نامزد جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه، بهترین فی
فیلم محصول کره جنوبی در ژانر درام کمدی سیاه به نویسندگی و کارگردانی بونگ جون-هو است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این فیلم اولین فیلم غیر انگلیسی بوده که جایزه بهترین فیلم اسکار2020 شده است .از بازیگران آن می‌توان به سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، چوی وو-شیک و پارک سو-دام اشاره کرد. این فیلم در بخش اصلی جشنواره کن ۲۰۱۹ حضور داشت و برنده نخل طلای جشنواره شد. انگل برای نخستین‌بار، نامزد جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه، بهترین فیل
نام سریال: زن قوي دو بونگ سونژانر:فانتزی/اکشن/کمدی/رمانتیکنویسنده:Baek mi kyung (نویسنده سریال عشق من ایون دونگ)کارگردان: Lee hyung min (کارگردان سریال های‌ سانگ دو بیا بریم مدرسه،ملکه برفی، متاسفم دوست دارم،مربای پرتقال)بازیگران اصلی: پارک بو یونگ (بازیگر سریال اوه روح من)پارک هیونگ شیک ( عضو سابق گروه ZE:A، بازیگر سریال های جامعه مرفه، هوارانگ، وارثان)جیسو (بازیگر سریال های مامان عصبانی، تشویق کن، پزشکان، ورق برگردان، خارق العاده، عاشقان ماه)سال پخش:
سریال کره ای Manhole Feel So Good 2017با بازی کیم جه جونگ و یوئی
نام ها: Manhole: A Strange Land / Wonderland’s Feel – دریچه زمان / گودالمحصول:2017کره جنوبی از شبکه KBS2ژانر: #فانتزی | #کمدی | #عاشقانهتاریخ پخش: 18مرداد1396 – 09Aug2017قسمت ها: 16 قسمت مدت زمان: 60 دقیقه
بازیگران:Kim Jae Joong – Uee – Baro – Jung Hye Sung
خلاصه داستان:بونگ پیل(کیم جه جونگ) علاقه ای به درس و رشته ای که خونده نداره. و وقتی خبر ازدواج سو جین(یوئی) رو میشنوه از زندگیش ناامید و دلسرد میشه. تا اینکه تصادفی به داخل دریچه ای میافت
برندگان اسکار 2020 اعلام شدند و از این میان، جایزه بهترین فیلم به فیلم انگل ساخته بونگ جون هو رسید. واکین فینیکس جوکر بهترین بازیگر مرد شد و رنه زلوگر در فیلم جودی جایزه بهترین نقش اول زن را از آن خود کرد.
 
سرویس فرهنگ و هنر - مراسم اسکار سال 2020 بامداد امروز برگزار شد و فیلم انگل توانست در عین ناباوری، برنده جایزه بهترین فیلم اسکار شود. در این مطلب به معرفی این فیلم و دیگر برندگان اسکار 2020 می‌پردازیم. با ما همراه باشید.
 
فیلم انگل بهترین فیلم ا
هشدار: امکان لو رفتن بخش‌هایی از فیلم وجود دارد!
.تجزیه و تحلیل دقیقی از نابرابری اجتماعی و روانشناسی تاثیرات پول (دیوید الریچ، ایندی‌وایر)
یک فیلم به شدت تند و تیز و به طرز عجیبی خوش‌ساخت؛ فیلمی که یک لحظه‌ش آرام است و لحظه‌ی دیگر به شدت سریع و خشن و صدالبته همیشه سرگرم‌کننده که با لحنی مناسب باقی می‌ماند. (جاستین چنگ، لس‌انجلس تایمز)
فیلم انگل» از ابتدا تا انتها یک درخشندگی شیطانی خاصی دارد. این اثر دارای حس فریبی ماکیاولیایی، اشتیا
سی و یک نما -مراسم بفتای بریتانیا در سال 2020 در حالی با حضور خانواده ی سلطنتی برگزار شد که تقریبا هیچ جایزه ای غیر قابل پیش بینی نبود و در این میان جایزه ی مریم مهاجر هم با انیمیشن کوتاهش موجب خوشحالی هم وطنانش شد.
 
بهترین فیلم: ۱۹۱۷»
دیگر نامزدها: ایرلندی»، جوکر»، روزی روزگاری در هالیوود»، انگل»
*بهترین فیلم بریتانیایی: ۱۹۱۷»
دیگر نامزدها: طعمه»، برای سما»، راکت‌من»، ببخشید جا ماندی»، دو پاپ»
*بهترین کارگردان: سم مندس برای ۱۹
اگر از دوستداران فیلم های کره ای هستید این پست را از دست ندهید، امروز می خواهیم به معرفی فیلم Parasite 2019 بپردازیم و از طرفی دیگر نیز یک سایت خوب برای دانلود زیرنویس فارسی این فیلم معرفی کنیم.
معرفی فیلم Parasite 2019
فیلم های کره ای معمولا طرفداران خود را دارند و در کشور ما که چند سالی است شاهد پخش سریال های کره ای از شبکه های رسمی هستیم، ساخته های این کشور طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. البته باید گفت کشور کره جنوبی تا به الان فیلم های تحسین بر
یک جشن زیبا از جوانی و حس زنانگی
"وقتی جوان بودم و سینما می خواندم، با جمله ای مواجه شدم که در قلبم حکاکی اش کردم، {شخصی ترین کارها خلاق ترین است} این نقل قول از مارتین اسکورسیزی بزرگ ما است." - بونگ جون هو ، اسکار ۲۰۲۰
این دقیقاً همان نوع سینمایی است که من دوست دارم. این همان چیزی است که زنان کوچک گرتا گرویگ را بسیار عالی می کند. با وجود اقتباس از رمان کلاسیک لوئیزا می آلکات با همین نام ، زنان کوچک یک قطعه سینمایی بسیار شخصی است ، اما با این وجود م
فستیوال فیلم کنهفتاد و دو‌مین جشنوارهٔ کن ( به فرانسوی : Festival de Cannes 2019 ) از چهاردهم تا بیست و پنجم مه ۲۰۱۹ در شهر کن فرانسه برگزار شد . الخاندرو گونسالس اینیاریتو فیلمساز مکزیکی مدیریت هیئت داوران فستیوال بود . نخل طلا و جواهرات به فیلم کره‌ای پارازیت به کارگردانی بونگ جون - هو اهدا شد .
 
 
 
فیلم مرده‌ها نمی‌میرند اثر جیم جارموش , یک کمدی با روایت زامبی‌ها , فستیوال را بهره‌برداری کردهر سال در فستیوال کن دو نخل طلا و جواهرا
دانلود قسمت 7 فصل اول سریال Vigilante مامور خودسر با زیرنویس فارسی
پخش آنلاین قسمت 7 فصل اول سریال Vigilante مامور خودسر
 
 
ژانر: اکشن، جنایی، هیجان‌انگیز
سال تولید: 2023
رده سنی: TV-MA
زبان: کره‌ای
زمان: 45 دقیقه
محصول: کره جنوبی
وضعیت: در حال پخش
روز پخش: چهارشنبه
زیرنویس: دارد
کارگردان: جونگ-یول چوئی
ستارگان: آن سونگ-بونگ، کیم سو-جین، لی دو-گون
فصل 01 - قسمت 06 اضافه شد
خلاصه داستان: این درام داستان یک تیم تحقیقاتی متروپولیتن را روایت می‌کند که سازمانی به نا
سی و یک نما - بیست و پنجمین دوره جوایز سالانه انتخاب منتقدان شب گذشته در جالی در لس‌آنجلس کالیفرنیا برگزار شد که تا ساعاتی دیگر اسامی نامزدهای اسکار 2020 معرفی می شوند و به نظر می رسد با توجه به برگزیدگان سه مراسم مهم اخیر، پیش بینی برای این اسامی نامزدها چندان هم دشوار نیست اما اینکه برگزیدگان اصلی اسکار چه کسانی خواهند بود همچنان در گمانه زنی است.
 
اسامی برندگان به شرح زیر است:
بهترین فیلم: روزی روزگاری در هالیوود»
بهترین بازیگر مرد: وا
دانلود قسمت 13 سریال  آقای ملکه,دانلود قسمت سیزدهم آقای ملکه زیرنویس فارسی,دانلود سریال آقای ملکه دوبله فارسی,سریال آقای ملکه زیرنویس فارسی قسمت 13 سیزدهم,سریال Mr. Queen 2020 قسمت 13
دانلود قسمت 13 سریال آقای ملکه زیرنویس فارسی
قسمت سیزدهم سریال Mr. Queen 2020
نام سریال: سریال آقای ملکه - قسمت سیزدهم
نام سریال خارجی: Mr. Queen 2020 - قسمت 13
ژانر: کمدی - فانتزی
محصول: 2020 کره جنوبی
امتیاز: 10/8.4
بازیگران: Hye-Sun Shin, Kim Jung-Hyun, Chong-ok Bae
خلاصه داستان قسمت 13 سریال آقای ملکه :
 
سلااااممن میخوام درمورد سریالی که عاشقشششششم بهتون بگم.────♡────نام : خنده در وایکیکی یا قهقهه در وایکیکیژانر : کمدیتعداد قسمت ها : 20‍♀بازیگران:Kim_Jung_hyun Lee_Yi_Kyung ⚡️Son_Seung_Won ✨────♡────نظرم: کمدی و طنز موقعیت این سریال انقدر قويه که هر موقع دلم گرفته کافیه فقط یه قسمت از این سریالو ببینم!❤️خنده در وایکیکی در عین حال که فوق العاده خنده داره میشه گفت قصه فراز و نشیب آدم هایی که ما هر روز تو دور و برمون می بینیم یا دست کم خودمون یکی از
سی و یک نما – دقایقی پیش فهرست نهایی نامزدهای اسکار سال 2020 معرفی شدند. این مهمترین مراسم سالانه ی سینمایی ، نود و دومین دوره خود را پیش رو دارد. غایب این لیست همچنان رابرت دنیرو برای بازی در فیلم "ایرلندی" است
 فهرست کامل نامزدهای نود و دومین دوره جوایز اسکار به این شرح است:
 
*نامزدهای بهترین فیلم۱۹۱۷»مرد ایرلندی»جوجو خرگوشه»جوکر»زنان کوچک»داستان ازدواج»روزی روزگاری در هالیوود»انگل»فورد علیه فراری
*نامزدهای بهترین کارگردان
پیش بینی من از برندگان اسکار
بهترین فیلم:
فیلم 1917
بهترین کارگردان:
سم مندس برای فیلم 1917
بهترین بازیگر زن:
رنی زلوگر برای فیلم Judy
بهترین بازیگر مرد:
واکین فینیکس برای جوکر»
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:
برد پیت برای فیلم Once Upon a Time in Hollywood
بهترین بازیگر نقش مکمل زن:
لورا درن برای فیلم Marriage Story
بهترین طراحی لباس:
فیلم Little Women
بهترین تدوین صدا:
فیلم 1917
بهترین میکس صدا:
فیلم Ford v Ferrari
بهترین انیمیشن کوتاه:
Hair Love
بهترین تدوین:
The Irishman
بهترین موسیقی مت
با کسب ۷ جایزه؛
۱۹۱۷» برنده بزرگ شب بفتای ۲۰۲۰/ ایرلندی» دست خالی ماند
شب پیش در مراسم اهدای جوایز بفتا، ۱۹۱۷» ساخته سم مندس با کسب ۷ جایزه، برنده بزرگ شب شد.
 هفتاد و سومین دوره جوایز سالانه آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) دیشب برندگان خود را شناخت.
در این مراسم ۱۹۱۷» ساخته سم مندس که ۹ نامزدی به دست آورده بود، ۷ جایزه را با خود به خانه برد. جوایز بهتیرن فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم بریتانیایی از مهم‌ترین جوای
 
چینگو جونی های گل
اومدم واستون یک عدد فیلم سینمایی معرفی کنم کف کنید
و واس خاطر اینکه به شدت خطر اسپویل وجود داره در ادامه مطلب، همینجا اعلام میکنم که اگر دوستندارید از ماجرا های فیلم باخبر بشید اصلا ادامه مطلب نروید!!
 
هانا. تول. ست
جیجیجینگ
 انگل اولین فیلم غیر انگلیسی زبان برنده جایزه اسکار
ژانر: کمدی سیاه
نویسنده و کارگردان: بونگ جون هو
سال انشار: ۲۰۱۹
بازیگران: سونگ کانگ هو، لی سون کیون، چو یئو جئونگ، چوی وو شیک و پارک سو دام
 این
دانلود فیلم Parasite 2019 زیرنویس فارسی
دانلود زیرنویس فیلم Parasite 2019
» نام فیلم: Gisaengchung - پارازیت - Parasite 2019
» اکران: 11 اکتبر 2019 در آمریکا
» کارگردان: جون هو بونگ
» ستارگان: کانگ هو سونگ، سان کیون لی و یئو جئونگ جو
» ژانر: درام
» محصول: کره جنوبی 2018
» مدت زمان پخش: 2 ساعت و 12 دقیقه
 
نگاهی بر داستان فیلم :
این فیلم که در جشنواره کن 2019 نیز به نمایش همگان درآمد و موفق به دریافت جایزه نخل طلای بهترین فیلم شد روایت مردی جوان به اسم ک
هشدار: امکان لو رفتن بخش‌هایی از فیلم وجود دارد!.تجزیه و تحلیل دقیقی از نابرابری اجتماعی و روانشناسی تاثیرات پول (دیوید الریچ، ایندی‌وایر)یک فیلم به شدت تند و تیز و به طرز عجیبی خوش‌ساخت؛ فیلمی که یک لحظه‌ش آرام است و لحظه‌ی دیگر به شدت سریع و خشن و صدالبته همیشه سرگرم‌کننده که با لحنی مناسب باقی می‌ماند. (جاستین چنگ، لس‌انجلس تایمز)فیلم انگل» از ابتدا تا انتها یک درخشندگی شیطانی خاصی دارد. این اثر دارای حس فریبی ماکیاولیایی، اشتیاق
.      
هیلر یه پیام رسان شبه که کارش ی و تبادل اطلاعات در قبال پول های هنگفته اما تو این راه خط قرمزهایی هم داره و اهل قتل و آدم کشی نیست. یه روز کیم مین هو که یه خبرنگار معروفه باهاش تماس می گیره و ازش می خواد دختری رو براش پیدا بکنه و اینجوری ماجرا شروع می شه و گذشته و اتفاقاتش کم کم رو می شن.
مثل این همه چیز دون های خوب لعنتی تصمیم گرفته بودم ازش خوشم نیاد :دی ولی وقتی یه چیزی خوبه، خوبه دیگه؛ مقاومت در برابرش بی فایده است. در کل دوستش داشتم
.      
هیلر یه پیام رسان شبه که کارش ی و تبادل اطلاعات در قبال پول های هنگفته اما تو این راه خط قرمزهایی هم داره و اهل قتل و آدم کشی نیست. یه روز کیم مین هو که یه خبرنگار معروفه باهاش تماس می گیره و ازش می خواد دختری رو براش پیدا بکنه و اینجوری ماجرا شروع می شه و گذشته و اتفاقاتش کم کم رو می شن.
مثل این همه چیز دون های خوب لعنتی تصمیم گرفته بودم ازش خوشم نیاد :دی ولی وقتی یه چیزی خوبه، خوبه دیگه؛ مقاومت در برابرش بی فایده است. در کل دوستش داشتم
به قلم دامنه : به نام خدا. برداشت‌هایم از فیلم انگل». محصول ۲۰۱۹ ڪره‌جنوبی. برنده‌ جایزه‌ نخل ڪَن»، برنده‌ ۴ جایزه‌ اُسڪار و چند جایزه‌ی دیگر. وقتی ازین همه امتیاز فیلم سردرآوردم، رفتم سراغش ببینم ڪه انگل» مگه چه می‌خواهد بگوید. نشستم دیدم. فیلم ۲ساعت‌و۲دقیقه است اما بیننده را میخڪوب می‌ڪند تا ثانیه‌ای را از دست ندهد. به سراغ یڪ مسأله‌ی جهانی می‌رود؛ زندگی سرمایه‌داران و بیچارگان، داراها و ندارها، ڪه دنیای سرمایه‌داری به این نڪ
به قلم دامنه : به نام خدا. برداشت‌هایم از فیلم انگل». محصول ۲۰۱۹ ڪره‌جنوبی. برنده‌ جایزه‌ نخل ڪَن»، برنده‌ ۴ جایزه‌ اُسڪار و چند جایزه‌ی دیگر. وقتی ازین همه امتیاز فیلم سردرآوردم، رفتم سراغش ببینم ڪه انگل» مگه چه می‌خواهد بگوید. نشستم دیدم. فیلم ۲ساعت‌و۲دقیقه است اما بیننده را میخڪوب می‌ڪند تا ثانیه‌ای را از دست ندهد. به سراغ یڪ مسأله‌ی جهانی می‌رود؛ زندگی سرمایه‌داران و بیچارگان، داراها و ندارها، ڪه دنیای سرمایه‌داری به این نڪ
فهرست مطالب شمارۀ اول نشریۀ تُرکی - فارسی کاما (بدون ترتیب):
▪️ جمهوری در پرتگاه فاشیسم: بحران بازاندیشیعظیم حسن‌زاده
▪️شایو، شاهکاری کوچک!حمیدرضا خادم
▪️تأملی در افزایش تولید محصولات فرهنگی قوم‌محور در ایران بعد از دههٔ هفتاداحمد جعفری
▪️قالی پازیریک در گوشهٔ سن‌پترزبورگسمیرا حسام
▪️بونگ‌ جون-هویی که دوستش نخواهید داشت!ایمان رضایی
▪️ با آذری‌ها چه باید کرد؟محسن هادی
▪️ کاشغارلی محمودون لغات‌الترک دیوانیندا چاغداش شاعیرلر
 
نیویورک تایمز در فهرست سالانه خود از برترین آثار سینمایی جهان، مستند سرزمین عسل» را در رتبه نخست قرار داد.
سرزمین عسل» به کارگردانی لوبومیر استفانوف» و تامارا کوتفسکا» که آن را می‌توان مهم‌ترین مستند سال دانست، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس آمریکا آغاز کرد و توانست سه جایزه ویژه هیات داوران بخش مستند سینمای جهان، جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره و همچنین جایزه بهترین فیلمبرداری را از آن خود کند. 
این مستند که روا
ژانر : کمدی , رازآلود , مهیج
مدت زمان : ۱۲۶ دقیقه زبان : کره‌ای کیفیت : BluRay 720p فرمت : MKV انکودر : F2M حجم : ۱ گیگابایت محصول : کره جنوبی ستارگان : Song Kang-Ho, Lee Sun-Kyun, Cho Yeo-Jeong, Choi Woo-Shik کارگردان : Bong Joon-Ho لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر
توضیحات دوبله :
دوبله فارسی فیلم سینمایی انگل
خلاصه داستان :
انگل ، فیلمی کمدی و مهیج محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی بونگ جون هو می‌باشد. این فیلم در بخش اصلی جشنواره کن حضور داشت و برنده‌ی نخل طلای بهترین فیل
قابل توجه کارشناسان محترم مشاوره شهرستان ها و مناطق
با سلام 
     ضمن آرزوى توفیق و بهروزى، نظر به مستقر شدن دبیرخانه طرح نماد( نظام مراقبت از دانش آموزان) در اداره مشاوره تربیتى و تحصیلى استان و با توجه به اینکه مسوول اداره مشاوره با ابلاغ وزارت به عنوان مسئول اجرایی- فنى طرح و همچنین دبیر طرح نماد در اداره کل تعریف شده، ضرورت دارد متناظر با آن همه کارشناسان محترم مشاوره مناطق به عنوان دبیر طرح نماد در آموزش و پرورش شهرستان در سامانه همگام

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها