نتایج جستجو برای عبارت :

من در نادان محبت جاگیر شده ام

_ بهم زیاد محبت نکن.!
+چرا اینو میگی؟ چی شده؟
_هیچی نشده فقط بهم زیاد محبت نکن 
من زود عادت میکنم و اگه یه روز حواست بهم نباشه و بهم محبت نکنی .اون وقته که من .!
+من نمیفهمم چی میگی
_اشکال نداره ولی بهم زیادی محبت نکن
+باش 
 
پ.ن:واسه نوشتن این متن دلیل دارم و واسم اتفاق افتاده 
بله محبت می کردم
ولی به چه کسانی؟
به کسانی که با من هم سلیقه باشند
در واقع اون هایی که من رو تایید کنند!
 
این محبت نیست
این کاسبی و خودستایی است
 
دلم می خواد روزی برسه که آدم ها رو بدون محاسبه بخوام
هنر اینه به کسی محبت کنی که اطمینان داری نمی تونه جبران کنه
 

حضرت استاد آیت الله سید حسین یعقوبی قائنی:
دوستى با مردم دانا نت
دشمن دانا به از نادان دوست
دشمن دانا بلندت مى کند
بر زمینت مى زند نادان دوست
کسى که ریاست دنیا را سعادت بداند ، آن هم ریاستى که توأم با هزاران معاصى باشد، و به طرف آخرت و خدا رفتن را بدبختى بداند مسلما رفیقى است نادان، مانند اکثر مردم این زمان که اگر کسى جیفه ى دنیا را به دست آورد از هر راهى که باشد مى گویند: 
فلانى وضعش خوب است و او را خوش بخت مى شمارند. 
و اگر کسى در اثر ایمان
فایل محبت به خداوند در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------محبت به خداوند
دانلود فایل محبت به خداوند
عنوان فایل : محبت به خداوند
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
محبت به خداوندنام فایل : محبت به خداوند
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 24
حجم : 73 کیلوبایت
محبت به خداوندمحبت یعنى دوست داشتن چیزى یا کسى دوستى با گرایش، کوشش و جذب شدن شناخته مىشود. حالت محبت هر گاه در انسانى پدید آید آن کس به محبوب خود مایل مىشود و براى رسیدن به محب
محبت در لغت، به معنای دوست داشتن و علاقه مندی آمده است و در اصطلاح عرفان عملی، به سرور و لذتی که ناشی از جذب شدن به کمال و جمال حقیقی باشد، تعبیر شده است. این کشش درونی، قابل شدت و ضعف است که در مرتبه ضعیف، همان ارادت است. در مرتبه بعد، شوق خوانده و در مرتبه قوی تر به آن محبت گفته اند. اگر محبّت و علاقه مندی، به شدت برسد به آن، عشق گویند.
ادامه مطلب
محبت ها و ارادت ها و تحویل گرفتنهایی که به خاطر امنیت شغلی و منافع شخصی هست حالم رو بهم میزنه.
چطور بعضی دخترها و پسرهایی که به خاطر زیبایی شون یا موقعیت اجتماعی شون یا موقعیت اقتصادیشون یا هر چیزی که باید توی این دنیا گذاشت و رفت بهشون محبت میکنن، اون محبت و توجه رو جدی میگیرن.
چطور بالا نمیارن؟!!!
حالم از بعضی از توجه ها بهم میخوره.
 
ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که وقتی به یک کسی خوبی کردیم و خوبی کردیم و خوبی کردیم ، روزی‌که خوبی نکنیم ما از نظر او آدم بدی هستیم .
شما نمی توانید بگویید ، من ده بار به یک کسی خوبی کردم ، بار یازدهم که نخواستم یا نتوانستم کاری برایش انجام دهم چرا از نظر او من آدم بدی شدم؟ و چرا یک کسی که هیچ‌کاری برای آن شخص انجام نداده است در نظر او از من بهتر است؟
باید پذیرفت که این ویژگی انسان است!  شما وقتی بچه همسایه ‌تان را بیست دفعه نگه دارید و روز بیست
انسان به خاطر محبوبش کارهای خاص انجام می‌دهد. کارهایی که او دوست دارد و می‌پسندد.
محبت یک حس تنها نیست. محبت از جنس #اعتقاد است.
قیمت هر کس به این محبت‌های اوست!
چه چیزی را دوست داریم؟ قیمت ما چه قدر است؟
@nasretooba
[عکس 1101×1279]
Add a commentمشاهده مطلب در کانال
اگر زن احساس کرد شوهرش به او دروغ می‌گوید یا مرد احساس کرد که زنش به او
دروغ می‌گوید و هر کدام احساس کردند دیگری در اظهار محبّت صادق نیست، این
دیگر پایه‌های محبّت را سست خواهد نمود. اگر می‌خواهید محبّت باقی بماند،
اعتماد را حفظ کنید و اگر می‌خواهید زندگی پایدار بماند باید محبّت را
نگه‌دارید.
+ به نظر شما اعتماد چگونه می‌تواند در محبت تاثیر بگذارد؟
بازنشر:ای که از دستت میرسد. (مردم سیل‌زده)
" از راه های پایداری و عمیق شدن محبت این است که محبت، خودخواهانه نباشد
شاید جنبۀ شعاری داشته باشد. اما
اگر دو نفر، هر دو عاشق و دلدادۀ یک ذات با عظمت باشند، به نحوی که آن عظمت دلِ این دو را برده باشد و خودخواهی را از این دو گرفته باشد، در این صورت آن دو به همدیگر علاقه ای پایدار و ماندگار و عمیق پیدا خواهند کرد."

پ.ن: به روزگار که هیچش وفا میسر نیست
- ترس از تنها شدن، ترس از این که کسی آن ها را دوست نداشته باشد، ترس از این که ارزشمند نباشند، نادیده گرفته بشن و فراموش شوند. 
ما عشقمان را ارزانی می کنیم به این امید که به انتهای این ترس برسیم. اما اگر محبت تولید محبت متقابل نکند، به هراسمان اضافه می شود. 
- ما وقتی با روشی که انتخاب کرده ایم به خواسته ی خود نمی رسیم، بیشتر محبت می کنیم و این موقع است که ماگرفتار "عشق بی تناسب" شده ایم 
که نشانه افکار، احساسات و رفتار بیمارگونه است.
نشانه عدم رعا
نیکی چو از حد بگذرد، نادان خیال بد کند. سعدی
یکی از سوالات مطرح شده و پرتکرار در سایت های مشاوره خانواده این است که بسیاری از خانم ها گلایه دارند، که در ابتدای زندگی مشترک، همسرم به من ابراز عشق و محبت می کرد، اما اکنون ابراز علاقه نمی کند و از این لحاظ دچار کمبود محبت شده ام!!
ادامه مطلب
 
نیکی چو از حد بگذرد، نادان خیال بد کند. سعدی
یکی از سوالات مطرح شده و پرتکرار در سایت های مشاوره خانواده این است که بسیاری از خانم ها گلایه دارند، که در ابتدای زندگی مشترک، همسرم به من ابراز عشق و محبت می کرد، اما اکنون ابراز علاقه نمی کند و از این لحاظ دچار کمبود محبت شده ام!!
ادامه مطلب
بیست وهشت سال در یک خانواده شلوغ ،بدون محبت پدر و مادر رشد کردم، جنگیدم و بزرگ شدم . بزرگ شدم ، مستقل شدم و ازدواج کردم.
و الان ده سال بدون عشق، بدون محبت و بدون دلبستگی دارم ادامه میدم. چون نمیخوام به گذشته برگردم. چون ، انگار ، هنوز ، باید به جنگیدن ادامه بدم .دوباره باید بجنگم .
شاید هم من قابلیت دریافت محبت و عشق را نداشته باشم.شاید اینقدر در دوران کودکی و نوجوانی و جوانی سنسورهای عاطفی من کم کار بوده اند که دیگر بلد نیستم محبت کنم و محبت دریا
محبت واقعی کجاست؟
چگونگی ایجاد محبت بین زوجین از بحث هایی است که از دیرباز بین خانواده ها بر سر زبان هاست و هرجا سخن از خانواده باشد، صحبت از محبت بین زوجین برای ایجاد خانوادۀمتعادل نیز مطرح است؛ اما محبت، تنها با آرام سخن گفتن و خوب صدازدن همسر، کامل نمی شود؛ بلکه اصول و روشی همه جانبه دارد که با رعایت هوش مندانۀاغلب موارد، محبت عمیق ایجاد می شود؛ بنابراین، در قدم اول لازم است برای ایجاد محبت واقعی، هر یک از زن و مرد، با عمل به وظایف شرعی و
حکم جلب مهناز افشار صادر شد

در پی شکایت سید غفار دریاباری ( مازندرانی) از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، حکم جلب این بازیگر صادر شد./ باشگاه خبرنگاران جوان
مهناز افشار سلبریتی نادان خود همه چیزدان چند روز پیش در جدیدترین شاهکار احمقانه خود با بازنشر دادن یک توئیت جعلی منتسب به یک اکانت فیک گروهک منافقین باعث تحریک یک لات بی سروپا شده و آن اوباش بی سروپا با اسلجه یک طلبه همدانی را به شکلی کاملا مظلومانه شهادت رساند.
بعد
بسم رب اهرا سلام الله علیها
محبت والد به ولد بیش از محبت ولد به والد است،
که آن اثر است نه این،
با این که اعداد است و علیت و معلولیت نیست،
پس محبت تو به ما که علت مطلق مایی تا چه اندازه است
(یحبهم) کجا (یحبونهم) کجا؟!
علامه حسن زاده
مردان بنده محبت هستند و نیروی محبت می تواند آن ها را به هر کاری ترغیب کند.
حال تصور کنید مردی خسته وارد خانه می شود وبا آغوش گرم همسر و یک استکان چای و چند جمله دلنشین مواجه شود . این حجم از محبت به راحتی خستگی چندین ساعته مردان را از تن آنها بیرون خواهد کرد.
خلق خوش ؛ ظاهر آراسته ؛ مهربانی در کلام ؛ درک خستگی ها ؛ سوال پیچ نکردن و از راس اموری ست که در هنگام ورود یک مرد خسته باید مورد توجه قرار گیرد.
عمل جایگزینی. یعنی کاری که به جای درمان اصلی انجام میدن و عملا هیچگونه روند مثبتی در حل مشکل نداره. یجور راحتی موقته. مثل مواد مخدر و هرگونه عمل لذت بخش اعتیاد آور. درمان آدم معتاد محبت نزدیکان و خانواده‌اش و دوستانشه ولی چون این محبت نیست شخص مجبور میشه برای رهایی از این حس رو بیاره به مواد مخدر. در واقع مقصر اصلی کسانی هستند که باعث جدایی این افراد از اجتماع و کانون گرم محبت شدن. اینهاهم بخاطر نکشیدن زجر مجبورن برای کمتر شدن دردهاشون مواد ب
عوارض محبت زیاد ؛ گاهی کمتر عشق به همسرتان بورزید
اهمیت رعایت نکات همسرداری در دوام زندگی مشترک توام با عشق همیشه قابل توجه بوده است.اگر شما هم می خواهید با عشق به همسرتان زندگی آرامی را تجربه کنید این راهکارها را در زندگی خود پیاده کنید.عوارض محبت زیاد
ادامه مطلب
عشق خودخواهانه ترین احساسه. هرگز برای معشوق نیست. جادوییه که عاشق هرچی ازش میبخشه از نیاز خودشه به بخشیدن و تمام اون محبت ها، فداکاری ها، صبوری ها، تمام عاشقی کردن ها نیاز خودشه به عاشقی کردن. فرق عشق و معامله همینجاست. در عشق هرچی محبت میبخشی، قلبت از محبت سرشارتر میشه، در معامله محبتی رو بخشیدی که تا زمانی که چند برابرش بهت برنگرده جای خالیش تو قلب و ذهنت درد میکنه.
این همه نق نزنید و ننالید از آدم ها و کم لطفی هاشون. اگر که به کسی محبت می کنید/ لطف می کنید/ کمک می کنید/ مهربانی می کنید  اما طرف یا طرف هاتون اهمیتی نمیدن/مغرور میشن و یا تغییر رفتار میدن، ایراد از شما نیست، ایراد از جمله ی محبت، محبت میاره نیست، ایراد از طرف مقابلتونه. طرف مقابلتون آدم حسابی نیست. 
+ آدم حسابی ها معنی مهربونی و عشق و محبت رو میفهمن. اگر نفهمیدن اگر بی توجه بودن اگر عوض شدن اگر فکر کردن خبریه بریزیدشون دور. بریزید دور این آدم ها
*علت غربت محبت پدر و شهرت محبت مادر*
#ارزش_پدر_بودن(۲)
یکی از تفاوتهای اساسی بین محبّت مادر و پدر اینست که چون محبّت مادر به سهولت ابراز می‌شود، به شهرت رسیده. اما محبّت پدر چون معمولاً به سهولت ابراز نمی‌شود، آن شهرت را ندارد.  اگر ما این محبّت پدر به فرزند را، قدرشناسی کردیم، تازه فرمایش پیامبر(ص) که فرمود: من و علی پدران این امّت هستیم» درک خواهد شد. شاید یکی از اسرار اینکه خداوند اینقدر حرمت پدران را در احکام و اخلاق سفارش کرده، این باشد ک
و من در بیس‌هف سالگی یاد گرفتم محبت بی حد و حصر فقط برای مامان بابای آدم خوبه و بچه آدم. و دنیا با محبت بی حد و حصر جای بهتری نمی‌شه و آدم‌ها خوشحال و امن نمی‌شن و تهش فقط دردسره.
الان می‌فهمم شازده کوچولو چرا از ما آدم‌بزرگا ناامید بود.
حضرت امام صادق علیه السلام: إذا تخلّی المؤمنُ من الّدنیا سما و وجد حلاوة حبّ الله و کان عند أهل الدّنیا کأنّه قد خولط و إنّما خالط القوم حلاوة حب الله فلم یشتغلوا بغیره.آنگاه که مؤمن از دنیا فاصله بگیرد، علوّ مقام پیدا کرده، شیرینی محبّت خدا را می یابد. در این حال در نزد اهل دنیا دیوانه» تلقّی می شود! در حالیکه آنچه این افراد را از خود بی خود کرده است، شیرینی محبّت خداست که نمی گذارد به چیز دیگری توجّه کنند.✍ کافی، ج ۲، ص ۱۳۰
محبّتِ همسرِ شما به
شما، وابسته به عمل شماست. اگر بخواهید محبّتش محفوظ
بماند، باید رفتار خودتان را محبّت برانگیز کنید. بایستی وفاداری کنید، امانت نشان
بدهید، صفا نشان بدهید. توقّعات خود را خیلی بالا نبرید، باید همکاری کنید،
باید اظهار محبّت کنید، اینها محبّت ایجاد می‌کند.

محبّت ورزیدن، سرمایه‌ای است که در اوّل ازدواج، خدا به دختر و پسر هدیه می‌کند.
به یکدیگر محبّت پیدا می‌کنند. این را باید نگه داشت. |link|
محبت به فرزندان یکی از روشهای مهم تربیتی است به طوری که سن خاص و جا و مکانی و زمانی ندارد.لذا آنها را بسیار ببوسید، در آغوش بگیرید و با تمام وجودتان به آنها محبت کنید.** بوسیدن و در آغوش کشیدن منحصر در کودکان نیست بلکه نوجوانان و جوانان نیز به این محبت ها نیاز دارند (مخصوصاً که در برهه حساسی از زندگی هستند که بسیار به محبت احساس نیاز میکنند.)- پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) می فرماید:فرزندان خود را ببوسید که برای هر بوسه درجه ای در بهشت به شما خ
بزرگی می گفت: قلب زن، پارچه ای است که زود پاره می شود و زود هم رفو می شود».
نشاط و سرزندگی زن، به محبت مرد وابسته است. زن، عشق و احساساتش را با کلمات بیان می کند و نیاز دارد که با شنیدن کلمات، عشق و احساسات را از دیگران دریافت کند. زن، به نرمش و کلمات محبت آمیز، نیاز دارد؛ ولی مردان با رفتار و عمل، عشق و احساسات خود را بیان 
می کنند.
نیاز عاطفی زن، این است که جمله دوستت دارم را چندین و چند بار از زبان همسرش بشنود و از این طریق، به آرامش روحی و اعت
✅نکته طلایی نهم: عشق و محبت به فرزند
⬅️وظیفه پدر و مادر تنها تأمین غذا و لباس و بهداشت فرزند نیست، بلکه فراتر از آن اظهار محبت و مهربانى نسبت به فرزند است.⬅️محبت را باید از دل به زبان و عمل آورد تا فرزند آن را واقعاً لمس کند.⬅️الف: پیامبر، شیدای امام حسن و امام حسین بود. آنان را می‌بوسید و به اصحاب خود می‌فرمود: من از شدت علاقه‌ام به این دو، دوست دارم زندگیم را میان آنها تقسیم کنم. (بحارالأنوار، ج43، ص315)⬅️ب: امام صادق علیه السلام مى‌فرمای
امام على علیه السلام
کسى که محبّت دنیا در دلش خانه کرده است، چگونه مدّعى محبّت خداست؟!
کیفَ یَدّعی حُبَّ اللّهِ مَن سَکنَ قلبَهُ حُبُّ الدُّنیا؟!
:(Imam Ali (as
?How does one claim the love of God in the heart of the world
The quality of my beloved Allah, my dwelling in the heart of my beloved Allah
امام على علیه السلام
کسى که محبّت دنیا در دلش خانه کرده است، چگونه مدّعى محبّت خداست؟!
کیفَ یَدّعی حُبَّ اللّهِ مَن سَکنَ قلبَهُ حُبُّ الدُّنیا؟!
:(Imam Ali (as
?How does one claim the love of God in the heart of the world
The quality of my beloved Allah, my dwelling in the heart of my beloved Allah
مهرآرا اسم دخترانه است، معنی مهرآرا: (مهر = مهربانی و محبت + آرا = مخفف آراینده، آراینده، آراستن، زینت و آرایش)، 1- ویژگی آن که به مهربانی و محبت آرایش شده، آراسته به مهربانی؛ 2- (به مجاز) مهربان و با محبت. معنی اسم مهرآرا
منبع : اسم دونی
 
افزایش عشق و محبت بین زن و مرد نکته بسیار مهمی است که برای رسیدن به آن باید دو طرف تلاش کنند.
مهر و محبت افزون بین زن و شوهر به عوامل بسیاری بستگی دارد که مهمترین آنها احترام متقابل می باشد. هرکدام از آنان وظایفی در قبال یکدیگر دارند که با انجام این وظایف محبت بیشتری از همسر خود دریافت می کنند. احترام و اهمیت دادن به همسر، مهیا کردن شرایط مناسب زندگی، همراهی همسر در امور مختلف، پرهیز از بحث و مجادله ‏های بی ‏نتیجه، توجه به خواسته ‏های جنس
والدین باید رفتار دوستانه و محبت آمیز با کودک خود داشته باشند و به طور غیر مستقیم به او توجه کنند.
هدف از رفتار غیر مستقیم این است که والدین به طور شرطی کودک خود را دوست نداشته باشند
مثلا به او بگویند اگر این کار را انجام بدی دوستت دارم اگر نه دوستت ندارم.محبت بی قید و شرط به کودک
والدین باید به طور غیر مستقیم به کودک توجه کنند زیرا در غیر این صورت کودک تصور می کند
که وقتی کار خوبی انجام می دهدوالدین او را تایید کرده و به او توجه می کنند.محبت به
یعنی اگه من به اندازه ی کافی عاشق خودم باشم، دیگه از محبت آسیب نمی بینم؟ بی خودی توی دام محبت نمی افتم؟
فک کنم راه حلش این باشه. باید عشق رو در وجود قوی تر کرد :عینک_آفتابی
از طرفی هم باید یادت باشه که هویت مستقلت اول از همه قراره همیشه مستقل باشه.
 
 
 
مجموعه امام زمان و من: دلایلی ساده و کودکانه برای غیبت آقا به همراه راهکارهایی برای پایان غیبت
 
معرفی:
بعضی حرف ها از سر خشم است، بعضی از دلخوری، بعضی از سر ترس و نگرانیبعضی حرف ها هم از سر محبت استیک محبت بی چشم داشت، یک محبت اصیل و ناب :محبت امام
خلاصه:
مجموعه امام زمان و من حرف هایی به حجه ابن الحسن است از جنس محبتبرای غیبتش دلایل کودکانه می آورد و برای آوردنش راهکار هایی ساده به کودکانبه غیر از دومین جلد که کمی ایراد محتوایی دارد، بقیه جل
از زمین بلند شدن آدم 
دستا رو به زانوی اراده زدن و بلند شدن
وقتیه که محبت آدم و دلش سمت درستی رو هدف گرفته باشه  
یه قدرت رَد کردن و عبور کردن داشته باشه
و اینم فقط کار دل آدمه
دنیا داره خیییلی زود می گذره 
کاش بیدار بشم
صدا می زنن ما رو
کاش همه چیزم، همه هستی ام رو بفهمم از اونه
 
به نظر من حکایت آبان 98 حکایت پاس‌کاری دوست نادان و دشمن نادانه. دوست نادان طرح به این اهمیت رو این‌قدر بد طراحی و اجرا می‌کنه و دشمن نادان هم تصور می‌کنه با چارتا ترقه و کشته خیزش گرسنگان نظام رو ساقط می‌کنه
به نظر من مسبب اصلی تضعیف دموکراسی تو کشور ما اون طرف آبی‌ها هستند. چه کسانی که برای نونشون این آتیش رو گرم می‌کنند و چه کسانی که برای رای دوره بعدشون برنامه دارند. دموکراسی باید از درون یه جامعه زاده بشه و رشد کنه و چکش بخوره تا متن

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها