نتایج جستجو برای عبارت :

من در عشق سنجیده می شوم

وقتی داری صحبت مي کنی در حالی که طرفت را زیاد نميشناسی سعی کن سنجيده سخن بگی
وقتی با یه نفر جدید آشنا شدی که حس کردی قبلا آدم های شبیه به اون تو زندگیت بودن  ترمز را بکش! ذهنیتت را بذار کنار و کلا پاکش کن و ذهنی پاک باهاش معاشرت کن
چشم انداز و راهبرد: چشم انداز و راهبرد یکی از فرآیندهای الگوی مدیریت ارتباط با مشتری است که در این پژوهش با مجموعه امتیازی که خبرگان بانک سینا به زیرفرآیندهای یک تا ۲۳ مي دهند، سنجيده مي شود.
 
 
معماری داده، اطلاعات و دانش: یکی از فرآیندهای الگوی مدیریت ارتباط با مشتری است که در این پژوهش با مجموعه امتیازی که خبرگان بانک سینا به زیرفرآیندهای ۲۴ تا ۳۴ مي دهند، سنجيده مي شود و توسعه مي یابد.
 
 
معماری فرآیند: یکی از فرآیندهای الگوی مدیریت ار
انسان وقتی توی مسیر رشد، که همون خارج شدن از ظلمات به سمت نور هست، قرار گرفت رزق های متفاوتی مي گیره از خدا  
دیگه اهل نشستن و منتظر بقیه موندن نیست خودش دست به عمل ميشه
همه چی رو توی یه نظم محکم و سنجيده مي بینه و تردیدها و دودلی هاش کم کم، که بگذره مي بینه که چقدر عوض شدن چقدر کمتر و کم رنگ شدن
 
 
کتاب کفش‌باز» شامل خاطرات فیل نایت»، بنیان‌گذار نایکی و ترجمه‌ی شورش بشیری» است. کتاب حاضر بهترین کتاب مدیریتی سال ۲۰۱۶ به انتخاب آمازون و بهترین کتاب ۲۰۱۶ به انتخاب بیل گیتس و وارن بافت است. در توضیحات پشت جلد آمده است: فارغ از اینکه چه کسب‌وکاری داشته باشید یا اینکه در چه رشته‌ای درس خوانده باشید، این کتاب داستان رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهاست، راهنمای از هیچ به همه چیز رسیدن، راهنمای گوش‌دادن به صدای قلب و دویدن دنبال آرزوهاست
بهترین عطر نهفیض گیرینکات دانستنی برای صدق و تندرست رایحه:تأیید: از سوی منشاء قابل اعتماد.پباده سازی بطری: باز‌بینی کلی کیفیت بطری، نگاه کردن و لمس کردن بطری، وضوح نوشته ها.سلفون و بسته بندی: پلمپ، ممانعت از استعمال چسب بیش تر از حد و به خصوص استعمال از نوار های چسبناک.باکس بیرونی: کیفیت کلی مواد آیتم به کارگیری را باز‌نگری نمایید، ضخامت، نشانه ها و حاشیه های رنگی.درستی داده ها چاپ گردیده: اندازه، مرزوبوم مبدا، غلط نوشتاری، علامت، علائ
جریان الکتریکی
حرکت بارهای الکتریکی را جریان الکتریکی گویند که شدت آن با واحد آمپر سنجيده مي‌شود. جریان مي‌تواند شامل حرکت هر ذره بارداری باشد؛ که اکثراً الکترون‌ها هستند ولی هر بار در حال حرکتی، یک جریان به حساب مي‌آید.
افعال و اذکار نماز فرصتیست برای همه تا لحظاتی آنگونه که حکیمان خدارا مي‌پرستند رفتار کنند. سیر ظاهری نماز تنها یک قاعده فرض شده نیست بلکه بروز فطرت ناب انسان است. انسان هرچه ناب تر شود تک تک افعال نماز را بجاتر و سنجيده تر مي یابد گویی که اگر خودش بود و خودش، فعل یا ذکری شایسته تر از همان که فرض است نمي یافت. 
انسی زیر لب زمزمه مي کند :
    زندگی را فرصتی آنقدر نیست
که در آیینه به قدمت خویش بنگرد
یا از لبخنده و اشک
یکی را سنجيده گزین کند . »
شاملو گفته اینا رو .
یکی گفته که مي دونسته خیلی چیزا رو.
یادم باشه که باید بجنبم هر کاری باید بکنم، بکنم.
گورپدر اونایی که نمي فهمند. گور پدر اونایی که حسودند . گور پدر اونایی که هیچی نمي دونند ولی ادعاشون گوش فلک رو کر کرده.
 
1-7-1-3)وظیفه‌گرایی یا آغازگرایی : بر اساس این دیدگاه هر عمل به نیت شخص تصميم گیرنده بستگی دارد . با معیار هایی چون عرفی بودن ، منصفانه بودن ، انجام وظایف و پایبندی به قوانین اخلاقی تعریف مي شود که مي توان آنرا با مقیاس فاصله ای و طیف پنج نقطه ای لیکرت مورد سنجش قرار داد.
1-7-1-4)عدالت توزیعی: در این تئوری یک عمل را در صورتی که منجر بـه افزایش همکاری بین اعضای جامعه شود، مي‌توان درست و عادلانه و مناسب (و بنابر‌این اخلاقی) ناميد . و بر اساس معیار ها
در عملکردهای مختلف بدن، سلول ها انرژی مصرف مي کنند. عملکرد سلول ها مواد زائدی تولید مي کند که باید از بدن بیرون روند. وقتی این مواد زائد به اندازه کافی از بدن دفع نشوند، در بدن جمع مي شوند. بالا رفتن ميزان این مواد زائد در بدن، آزوتميا نام دارد که با آزمایش خون سنجيده مي شود. وقتی مواد زائد در بدن جمع مي شوند، حال بدی در بدن ایجاد مي شود که اورمي یا اوره خونی ناميده مي شود.
 
1- آمار: کار آماری پرتو : بررسی فرض هر چه تمایز در نمرات ارزیابی عملکرد بیشتر باشد رضایت از مدیریت عملکرد هم بیشتر مي شود. از روی محاسبه کوواریانس که حدود 0.4 شده بود. ميانگین انحراف معیار هر بخش (ميانگین ميانگین نمرات 12 ماهه پرسنل) محاسبه شده و با رضایت از آیتم مدیریت عملکرد، همبستگی آن سنجيده شده است.
قدرت یا گشتاور؟ مسئله این است؟
معمولا اینطور به نظر مي‌رسد که هر چه اعداد بزرگ تر باشند بهتر است. قدرتی که موتور تولید مي‌کند اسب‌بخار ناميده مي‌شود و در علم ریاضی یک اسب‌بخار معادل قدرتی است که بتواند جسمي با وزن 250 کیلوگرم را در عرض یک ثانیه به اندازه سی سانتی‌متربالا بکشد. در علم فیزیک تعریف قدرت یا توان در واقع به سرعت انجام‌شدن یک کار اشاره دارد. یک اسب بخار یعنی 746 وات یا به عبارت دیگر، توانایی تولید 746 ژول انرژی در یک ثانیه.
قدرت موت
مي‌کنند” (سص ۳۳-۳۴).
وظایف مدیریت منابع انسانی: منظور از وظایف مدیریت منابع انسانی، کارها و فعالیت‌هایی است که باید در سازمان‌ها برای جذب، بالندگی و حفظ منابع انسانی انجام شود” (دعائی، ۱۳۸۴، ص ۲۲). این وظایف شامل سازماندهی، جذب، توسعه، ارزشیابی و پاداش دهی منابع انسانی، امور رفاهی و امور اداری، پرسنلی منابع انسانی مي‌باشد.
سازماندهی منابع انسانی : سازماندهی عبارت است از فرایند تقسیم کار ميان افراد و گروه‌های کاری و هماهنگی ميان آنه
 
#متن_روضه_حضرت_زینب_سلام_الله_طاهری
زمزمه امام زمان»
آرامش حقیقی چشم انتظارهاصبری بده به سینه ما بی قرار ها
این جمعه هم نیامدی آقا سر قرارپایان نمي‌دهی به قرار و مدار ها
این امتحان ماست که با سختی فراقسنجيده مي‌شود تمام عیار ها
ما دل شکسته ایم و. (این که خوبه دل شکستگی در خونه خدا خیلی خوبه ولی بعدش خوب نیست.)
ما دل شکسته ایم و دلت را شکسته ایمشرمنده ایم.شرمنده ایم از غم این انکسار ها
ادامه مطلب
رک بگویم. از همه رنجیده‌ام از غریب و آشنا ترسیده‌ام
با مَرام و مَعرفت بیگانه‌اند من به هَر سازی که شُد رقصیده‌ام
در زمستانِ سکوتم بارها با نگاهِ سردِتان لرزیده‌ام.
رد پای مهربانی نیست. نیست.من تمام کوچه‌ها را دیده‌ام 
سال‌ها از بس که خوشبین بوده‌ام هر کلاغی را کبوتر دیده‌ام 
وزنِ احساس شما را بارها با ترازوی خودم سنجيده‌ام.
بی‌خیالِ سردیِ آغوش‌ها .من به آغوش خودم چسبیده‌ام 
من شما را بارها و بارها .لا به لای هر دُعا بخشیده
بسم الله الرحمن الرحیم . آغاز به کار کلاس‌های مجازی #پیش_دبستانی_مشکات امروز اولین جلسه بخش مقدماتی کلاس‌های پیش دبستانی مشکات بود. در این بخش بنا داریم سنجش‌هایی از توانایی های مختلف بچه ها داشته باشیم. در کلاسهای حضوری هم اول سطح سنجی ميکنیم از بچه‌ها بعد آموزشها رو انجام ميدیم و این سطح سنجی‌ها به فهميدن چگونگی ارائه بهتر آموزشها به بچه‌ها کمک ميکنه. امروز در اولین گام نحوه مداد دست گرفتن بچه‌ها سنجيده شد.
در عملکردهای مختلف بدن، سلول ها انرژی مصرف مي کنند. عملکرد سلول ها مواد زائدی تولید مي کند که باید از بدن بیرون روند. وقتی این مواد زائد به اندازه کافی از بدن دفع نشوند، در بدن جمع مي شوند. بالا رفتن ميزان این مواد زائد در بدن، آزوتميا نام دارد که با آزمایش خون سنجيده مي شود. وقتی مواد زائد در بدن جمع مي شوند، حال بدی در بدن ایجاد مي شود که اورمي یا اوره خونی ناميده مي شود.
 
دیشب، چراغ و خاموش کرده بودم و در حال پیام دادن به نازنینی بودم، توی خواب و بیداری. یه جایی دیگه خوابم برد. اما انتظار رسیدن پیامش یدفعه از خواب پروندم. به محض بیدار شدن این فکر اومد توی ذهنم که همينطور که الان بیدار شدم، بعد از مرگ هم بیدار ميشم. اما باید انتظاری باشه.
شعر شاملو توی ذهنم مي چرخید که: 
هان سنجيده باش 
که نوميدان را معادی مقدر نیست
معشوق در ذره ذره جان توست
که باور داشته ای
و رستاخیز در چشم انداز هميشه تو به کار است
 
خیلی ناخودآگ
باید یه تغییری توی وضعم ایجاد ميکردم. یه تغییری که باعث بشه راحت‌تر بخندم. شایدم منظورم اینه که یه تغییری که باعث بشه راحت‌تر نادیده بگیرم و رد شم.من نیاز داشتم که فکر کنم، نیاز داشتم که خوب و کامل راجع به خودم فکر کنم و نقاط قوت و ضعفمو بشناسم. اونطوری شاید راحت‌تر ميتونستم راهم رو انتخاب کنم.من نیاز داشتم یه راه داشته باشم که برنامه‌ریزی شده باشه. یه راه کامل که تمام جوانبش سنجيده شده. من نیاز به انرژی اکتیواسیون داشتم.اینا رو نوشتم و دفتر
هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی رو که از درونشون خبر نداری نخور!حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است. هر قلبی دردی داردفقط نحوه ابراز آن فرق دارد. بعضی ها آن را در چشمانشان پنهان مي‌کنندبعضی ها در لبخندشان!
خنده را معنی به سر مستی مکن
آنکه ميخندد غمش بی انتهاست
نه سفیدی بیانگر زیبایی ستو نه سیاهی نشانه زشتی.کفن سفید اما ترساننده است و کعبه سیاه اما محبوب و دوست داشتنی است. انسان به اخلاقش سنجيده مي شود نه به مظهرش.قبل از اینکه سرت را بالا ببر
عیار واحد اندازه‌گیری خلوص آلیاژهای طلا و دیگر فات گرانبها است. برای نقره عیار آن از 1000 واحد سنجيده ميشود. عیار 925 در نقره یعنی 92/5 درصد از ق به کار رفته در ساخت یک جواهر نقره خالص است. 7/5 درصد بقیه از سایر فات تشکیل شده که عموما از مس استفاده ميشود. برای آشنایی کامل با عیار نقره و تشخیص اصل بودن نقره به مقاله نقره ساحل مراجعه کنید.
❣هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی رو که از درونشون خبر نداری نخور!! حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است. هر قلبی دردی دارد ؛ فقط نحوه ابراز آن فرق دارد. بعضی ها آن را در چشمانشان پنهان مي‌کنند ٬ بعضی ها در لبخندشان! خنده را معنی به سر مستی مکن آنکه ميخندد غمش بی انتهاست نه سفیدی بیانگر زیبایی ست. و نه سیاهی نشانه زشتی. کفن سفید ٬ اما ترساننده است و کعبه سیاه اما محبوب و دوست داشتنی است. انسان به اخلاقش سنجيده مي شود نه به مظهرش. قبل از اینکه سرت را ب
1- آمار: کار آماری پرتو : بررسی فرض هر چه تمایز در نمرات ارزیابی عملکرد بیشتر باشد رضایت از مدیریت عملکرد هم بیشتر مي شود. از روی محاسبه کوواریانس که حدود 0.4 شده بود. ميانگین انحراف معیار هر بخش (ميانگین ميانگین نمرات 12 ماهه پرسنل) محاسبه شده و با رضایت از آیتم مدیریت عملکرد، همبستگی آن سنجيده شده است.
2- تسلطی روی حوزه های مالی نداری، هم برای ارزیابی شرکت ها مثل جایزه تعالی این خیلی مهم و بدردبخور است و هم برای حوزه بررسی های بنیادین بورس
سلام
خالق مهربانم
نه سردار و هیچ کدام مجاهدان درگاهت هیچی احتیاجی  به نوشته های کپی یا گاها اشارات خودم ندارند.
خودم خیلی احتیاج دارم.
خدایا تو خالق و بسیار بسیار مهربان
لطفا کمک کن تا درست و اون طور مورد رضایت هستگام بردارم و عمل کنم
سخنی کوچک با سردار دلها
از موقع برام مهم شدی و فهميدم یه گهور ناب هستی،دیدم و فهميدم حواست به خیلی موارد هست.
به قول نه  از این ور بوم افتاده بودی و نه اون ور بوم.موقعیت سنجيده و آرام عمل ميکردی.لطفا کمک

ازش پرسیدم: این زخما کی خوب ميشن؟
گفت: نخواه که خوب بشن، بخواه که همراهت بشن.
گفتم: یعنی تا ابد باید به تن بکشم این زخمارو؟
گفت: این زخما یه مرزن مرز بین چیزی که بودی و چیزی که شدی.
این مرزو باید هميشه حفظ کنی توو از این به بعد زندگیت، توو انتخاب‌هایی که خواهی داشت،
توو رابطه ات با آدم‌ها.
به مرور مي‌بینی این زخم‌ها برات قابل درک ميشن انقدر که دیگه دردت نمياد؛
اینجاست که دیگه ميشن برات یه جای زخم، نه خود زخم ميشن یادگاری ميشن تجربه
توو پی
این نکته را بخاطر داشته باشید که هوش بودجه بندی پول خود، مانند هوش محافظت از پول خود به درصد سنجيده مي شود. یعنی اگر درصد بیشتری از درآمدتان به دارائی تبدیل شود شما دارای هوش مالی بودجه بندی بالاتری هستید. همانطور که در قسمتهای قبلی هم گفته شد
 نحوه بودجه بندی صحیح پول ، اختصاص درصدی از درآمد قبل از پرداخت هزینه ها به پس انداز و سرمایه گذاری ها است. و هر چه این درصد بیشتر باشد هوش مالی بالاتر است، و فشاری که با این کار در پرداخت هزینه ها وارد م
کاربران گرامي ،در این پست تست و سوالات هوش ریون کودکان همراه با کلید در قالب فایل pdf در 68 صفحه اسلایدوار آماده دانلود شده است.تست هوش ریون که به صورت تصویری ارائه مي شود یکی از معتبرترین تست های ارزیابی هوش افراد است که پایه و اساس آن ارائه تصاویر انتزاعی است و در طی آن قدرت هوشی فرد سنجيده مي شود.

تست و سوالات هوش ریون کودکان
تست هوش ریون بزرگسالان pdf
پاسخنامه تست هوش ریون
تست ریون با جواب pdf
دانلود تست هوش ریون pdf
تست هوش iq
سوالات تست هوش
دانل
۱-۳-۲- اهداف ویژه۱-تعیین ميزان استفاده اساتید از سبک مدیریت غیرمداخله‌ای
۲-تعیین ميزان استفاده اساتید از سبک مدیریت مداخله‌ای
۳-تعیین ميزان استفاده اساتید از سبک مدیریت تعاملی
۴-تعیین رابطه سبک مدیریت غیرمداخله‌ای با خودارزشیابی دانشجویان
۵-تعیین رابطه سبک مدیریت مداخله‌ای با خودارزشیابی دانشجویان
۶-تعیین رابطه سبک مدیریت تعاملی با خودارزشیابی دانشجویان
۷- پیش‌بینی خودارزشیابی دانشجویان بر اساس سبک‌های مختلف مدیریت کلاس
 
۱-۴- سوا
مخلوط های مختلف سیمان مورد استفاده در ساخت و ساز با خصوصیات فیزیکی آنها مشخص مي شود. برخی از پارامترهای کلیدی، کیفیت سیمان را کنترل مي کنند. خصوصیات فیزیکی سیمان خوب بر اساس موارد زیر سنجيده مي شود:
خصوصیات فیزیکی سیمان:
ظرافت سیمانثباتاستحکام - قدرتزمان تنظیمحرارت هیدراتاسیوناز دست دادن احتراقتراکم فلهوزن مخصوص (تراکم نسبی)این خصوصیات فیزیکی در بخش زیر به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است. همچنین، شما مي توانید نام تست های مرتبط با این خصوصی
هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی رو که از درونشون خبر نداریم نخوریم!!
حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است. هر قلبی دردی دارد ؛ فقط نحوه ابراز آن فرق دارد. 
بعضی ها آن را در چشمانشان پنهان مي‌کنند ٬ بعضی ها در لبخندشان!
خنده را معنی به سر مستی مکن
آنکه ميخندد غمش بی انتهاست
نه سفیدی بیانگر زیبایی ست. و نه سیاهی نشانه زشتی. کفن سفید ٬ اما ترساننده است و کعبه سیاه اما محبوب و دوست داشتنی است.
انسان به اخلاقش سنجيده مي شود نه به مظهرش.
قبل از اینکه سرما
قسم به این باران و طوفان! من هم آدمم و دلم‌گرفته است. وقتی دل کسی خون شود، زندگی چه کار ميتواند بکند یا چه چیز ميتواند بدهد که این دلخونی استحاله به جام سرمستی شود؟! شاید هیچ دلم گرفته است و بهار نیز برای من سودی ندارد. هیچ فایده‌ای ندارد! من همه راهها را سنجيده‌ام‌مرا با هیچکس کاری نیست و مرا به هیچکس راهی نیست و کسی را با من همراهی نیست من عزادار صداقت خودم هستم، عزادار آرزوهایم و ميبینم چه بسا من مستحق این ناله و مویه بوده‌ام که آه و
باسمه تعالی
زندگی نامه منظوم
دکتر علی رجالی
فعالیت های فرهنگی
قسمت(۸)
مي رسد حرف خدا بر مردمان،نور مبین
از طریق انبیا و اولیا ، از راه دین
ظاهر دین حاوی فرمان و احکام خداست
باطنش اخلاق نیکو همره ذکر و دعاست
سعی کردم ابتدا بادین، شناسم خویش را
وانگهی اشعار گویم ،در خصوص کیش را
خواندن و فهميدن قرآن، نیاز هر کس است
رهنما باشد کلام حق، پیامي خالص است
چند سالی با تلمذ، گوش دادم، حرف دین
تا سخن سنجيده گویم، از کلام عارفین
گر ببیند مردمان، از ما تن
من نوشتم عشق، او وابستگے تفسیر ڪردحسرت و بغضِ عجیبے در گلویم گیر ڪردخواب‌ دیدم روحِ من دارد به دوزخ مے‌رودخوابگر ڪابوس من را خستگے تعبیر ڪرددر نگاه آینه انگار مے‌سوزد ڪسیلعنتے این هم فقط درد مرا تکثیر ڪردڪافرم یا اهل دین، دیگر چه فرقے مي‌ڪندمادرم حتے مرا در ذهن خود تڪفیر ڪرددر نگاهم ردِ پاے آتشے جا مانده استمولوے امثال من را مثل نے تصویر ڪردمنطق دیوانگان را دوست دارم، این جنونآخرش برد و مرا در گوشه‌ای زنجیر ڪردهر چه شد آن پیچک گیسو به ه
هروقت یک کالابین المللی شوددردسرهایی بزرگ هم بوجودمياید.بعنوان نمونه وقتی زبان انگلیسی بین الملی ميشودجهت سهولت قاچاق انسان وموادمخدرازروش هایی بی شرمانه به دخترهای انگلیس بیشترتوجه ميشد.چون زبان بین الملی درسطح دنیاانگلیسی تعریف شده است.
سرکرده های داعش بهترین مکان راجهت اعمال نامشروع لندن ميدانستند.
فقط این اتفاق یک علت داشت وآن بین المللی بودن زبان انگلیسی دراقتصادوت واستخدام بود.
روندجنگ درجهان ابتداازانگلیس بدست صاحبان کاب
این شبا یجورین مثل همون شبان که خونه مادربزرگم جمع مي شدیم اصلا شبای پاییز یه چیز دیگس اصلا یه جور خاصین اصلا هم ربطی به این نداره که فصل تولدمه اصلا .دیروز خواهرم گفت از آبان بدم مياد نحسه عصبانی شدم قشنگ ترین ماه سال آبانه فقط باید اهل معرفت باشی تا بفهمي.
امسال شباش از جمله شبایی که با ترس اضطراب نمي خوابم امسال سال خوبیه.
دلتنگم دلتنگ گوشه ای از قلبم که جا گذاشته ام بین چهاردیواری یک خانه و آمده ام دیروز حس مسافری را داشتم گه خانه اش اینجا
باسمه تعالی
امور اجتماعی
نقش دین در زندگی
غزل(۲)
مي رسد حرف خدا بر مردمان،نور مبین
از طریق انبیا و اولیا ، از سوی دین
ظاهر دین حاوی فرمان و احکام خداست
باطنش اخلاق نیکو همره علم و یقین
یک مبلغ هر دو را باید کند سر مشق خود
ظاهر و باطن مهم است در عروج سالکین
حفظ انسان در اطاعت از خدا و اولیاست
آدمي محفوظ گردد، با عمل کردن به دین
خواندن و فهميدن قرآن، نیاز هر کس است
رهنما باشد کلام حق، چراغ عابدین
لازم است هر کس شناسد دین و دستورات آن
چند سالی با ت
چند سال پیش بدلیل حجم بالای تردد و عرض کم  خیابان ميثم دولت آباد ، شورای اسلامي شهر در اقدامي سنجيده این خیابان را یک طرفه کرد .با این حال بعد از چند سال هنوز بعضی ها این قانون را رعایت نکرده و در جهت خلاف تردد مي کنند ، اسمشو هم زرنگی ميگذارند . نمي دونند این علامت بی فرهنگی شخص است . راهنمایی و رانندگی هم باید یه کم به این خیابان هم توجه کنه.
 
به راستی که ما در آسمان برجهایی قرار دادیم (به شکل صورت های فلکی) آراستیم و او را از هر شیطان رانده شده حفظ کردیم 
مگر آنکه بخواهد انه خبرهای عالم بالا را بشنود که شهابی روشن آن را دنبال مي کند و زمين را گستراندیم و در آن کوه هایی استوار کردیم و از هر گیاه سنجيده ای در ان رویاندیم  و در ان برای شما و کسانی که روزی دهنده آنان نیستید انواع وسایل و ابزار معیشت قرار دادیم و هیچ چیزی نیست مگر آنکه خزانه هایش نزد ماست و آن را جز به اندازه معین ناز

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها