نتایج جستجو برای عبارت :

شیاف دیکلوفناک 50کودکان مقدارمصرف

در این مطلب با کمک جدیدترین تحقیقات پزشکی دنیا شما را با عوارض جانبی، فواید، نکات مهم قرص ولتارن یا ديکلوفناک آشنا می کنیم. این دارو به صورت خوراکی و تجویزی می باشد.
۱-درباره ی ديکلوفناک
ديکلوفناک دارویی است که التهاب و درد را کاهش می دهد و برای درمان درد، مشکلات مفاصل، عضلات و استخوان نیز استفاده می شود. بیماری ها و ناراحتی هایی که ديکلوفناک برای رفع آنها تجویز می شود عبارتند از:
آرتروز روماتوئید، استئوآرتروز و نقرس
کشش و رگ به رگ شدن عضلات
در این مطلب با کمک چندین مجله معتبر پزشکی و متخصص، قرص/کپسول ایبوپروفن، مقدار مصرف، عوارض جانبی و نکات مهم دیگر برای همه گروه های مصرف کننده بخصوص کودکان و مادران را در اختیار شما قرار می دهیم و آن را با استامینوفن و ناپروکسن مقایسه می کنیم.
اطلاعات کلی
ایبوپروفن تحت نامهای تجاری Advil, Motrin و Ibuprin در دسترس است. این دارو برای تسکین درد، تورم و التهاب مورد استفاده قرار میگیرد.
Advil و Motrin را میتوان در دوز 200 میلی گرمی بدون نسخه تهیه کرد اما برای دوزها
ای خدا برای چی حواسم نبود یه ژلوفن بخرم آخه :| 
درررررررررررررد می کنه 
میگن از دو هفته بیشتر شه باید بری ام آر آی 
قرص ديکلوفناک ۵۰ خوردم انگار آب خالی خوردم یه ذره افاقه نکرد 
باورتون میشه سرکار یه پرده رو با دست راستم کشیدم و درد شونه ام شدید شد؟ به همین الکی ای!
سلام
برای مقاوم کردن ریه و رگ های خونی در برابر فشار بیماری های عروق و ریه شاید بهتر باشد بدنتان را آماده سازی نمائید و نوعی Antibody برای بدن خود بوجود آورید. 
توصیه اینجانب استفاده یک بار از انفیه در ماه است تا حداقل ده بار عطسه بوجود بیاید و تا یک ماه بعد استفاده نکنید بدین طریق اگر خدا بخواهد بدن شما مقاومتش بالا خواهد رفت. این نظریه به اثبات نرسیده ولی تجربه خوبی می باشد چرا که ماهی یک بار ضرری ندارد.
مقدارمصرف ماهی یک بارکمتر از یک عدس به نخا
اهنگ ديکلوفناک از دیشب تا الان یه هف هشت باری پلی شده 
ودلم اهنگای گنگ سپی خلص رو میخواد
شر با تو نداریم طبق معمول و . 
#سپی خلص
+من معمولا مدتی روی یه خواننده یا البوم خاصی قفل میزنم ! انگار گاوصندوقه :) (گاوصندوق رو جهت مزاح فرمودم :| )
این مطلب به طور خاص برای والدین و مراقبین درباره استفاده از این دارو در کودکان نوشته شده است. اطلاعات ممکن است از آنچه که توسط سازنده ارائه شده متفاوت باشد. لطفا این مطلب را با دقت بخوانید تا با طرز مصرف اصولی این شياف در کودکان آشنا شوید.
نکات مهم
ديکلوفناک به کودکتان کمک می کند تا درد کمتری احساس کند
زمانی این دارو عملکرد بهتری دارد که جهت التهاب و درد طولانی مدت چندین روز به طور منظم مصرف شود.
اگر کودک تان آسم دارد یا به داروهای دیگر جهت الت
در این مطلب با کمک جدیدترین تحقیقات پزشکی دنیا شما را با عوارض جانبی، فواید، نکات مهم قرص ولتارن یا ديکلوفناک آشنا می کنیم. این دارو به صورت خوراکی و تجویزی می باشد.
1-درباره ی ديکلوفناک
ديکلوفناک دارویی است که التهاب و درد را کاهش می دهد و برای درمان درد، مشکلات مفاصل، عضلات و استخوان نیز استفاده می شود. بیماری ها و ناراحتی هایی که ديکلوفناک برای رفع آنها تجویز می شود عبارتند از:
آرتروز روماتوئید، استئوآرتروز و نقرس
کشش و رگ به رگ شدن عضلات
در این مطلب با کمک جدیدترین تحقیقات پزشکی دنیا شما را با عوارض جانبی، فواید، نکات مهم قرص ولتارن یا ديکلوفناک آشنا می کنیم. این دارو به صورت خوراکی و تجویزی می باشد.
1-درباره ی ديکلوفناک
ديکلوفناک دارویی است که التهاب و درد را کاهش می دهد و برای درمان درد، مشکلات مفاصل، عضلات و استخوان نیز استفاده می شود. بیماری ها و ناراحتی هایی که ديکلوفناک برای رفع آنها تجویز می شود عبارتند از:
آرتروز روماتوئید، استئوآرتروز و نقرس
کشش و رگ به رگ شدن عضلات
شياف پروژسترون در بارداری را چگونه انجام دهیم








استفاده از شياف پروژسترون در بارداری باعث جلوگیری از سقط جنین میشود
 
پروژسترون
اصلی‌ترین پروژستین انسانی با کاربردهای متعدد است. این هورمون با
مهارکردن قاعدگی و کاهش انقباضات رحمی، نقش مهمی در حفظ حاملگی و پیشگیری
از سقط عادتی و سقط تهدیدکننده دارد. استفاده از شياف پروژسترون در بارداری
سبب افزایش و پایداری آندومتر و نگاهداشتن جنین در جدار آندومتر میشود.
شياف پروژسترون چیست ؟
ادام
مدیرعامل انبازی گازاستان کردستان گفت: مصرف گازسی ان جی در کردستان با افزایش ۲۵ درصدی روبه رو بوده است. حلقه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شریک شدن گاز استان کردستان گفت:با اجرای قانون مدیریت مصرف درحامل های کارمایه بخصوص تکثیر نرخ بنزین، مصرف گاز سی ان جی از مرز نصف میلیون مترمکعب داخل روزبیشترشد. احمدفعله گری گفت:روزانه ۴۴۰ هزارمترمکعب سی ان جی درجایگاه های عرضه سی ان جی استان توزیع می شد که این نما با اعلام طرح سهمیه بندی سوخت و بی قراری زمان
جهت خرید کلیک کنید
قرص ماریانا یا شياف ماریانا یک محصول فوق العاده ی بدست آمده از گیاه مفید و پرخاصیت ماریانا (بویژه برای بانوان) است. از مشهور ترین و معروف ترین ویژگی گیاهی ماریانا میتوان به خاصیت تنگ کنندگی واژن اشاره کرد.
تنگ بودن واژن در جنس مونث تاثیر بسزایی در افزایش لذت جنسی در هنگام در طرفین دارد و سبب لذت بیشتر زن و مرد خواهد شد.امروزه یکی از عوامل طلاق در جامعه لذت نبردن از روابط جنسی شویی است که یکی از دلایل آن را میتوان گشاد
موارد مصرفبیزاکودیل در یبوستهای مزمن، بواسیر و آماده‌سازی روده برای کولونوسکوپی یا جراحی استفاده می‌شود.
مکانیسم اثربیزاکودیل یک ملین تحریک‌کننده تماسی است که به صورت شياف مستقیماً بر روی مخاط روده بزرگ اثر گذاشته و حرکات دودی طبیعی در سر تا سر روده بزرگ ایجاد می‌کند. جذب این دارو بسیار ضعیف می‌باشد. بیزاکودیل در تماس با مخاط یا انشعابات تحت مخاطی روده بزرگ، انتهاهای عصبی حسی را تحریک نموده و ایجاد رفلکس‌های پاراسمپاتیک می‌نماید و
استوک
خرید موبایل استوک
خرید دستگاه چاپ رنگی استوک
خرید دستگاه چاپ سیاه و سفید استوک
خرید لپتاپ استوک
خرید لپ تاپ استوک
خرید لپ تاپ
خرید کیس استوک
خرید مینی کیس استوک
گوشی اپل استوک
گوشی آیفون استوک
خرید استوک
استوک چیست
خرید مانیتور استوک
خرید پرینتر استوک
خرید شياف ماریانا دکتر آز
قرص ماریانا دکتر آز شمعدانی
شياف مارانا تنگ کننده واژن
شياف تنگ کننده واژن
شياف افزایش لذت جنسی
شياف ماریانا دکتر آز شمعدانی
نمایندگی شياف ماریانا
رفع بوی بد
بعضی از خانما نمیدونن چطور بفهمن ڪه واژنشون خشکه یا نه 
 و بتونن راحت ماریانارو تهیه ڪنن 
در اینجا علائم واژن خشک رو بازگو میڪنیم تا راحت بتونین محصول مورد نیاز خودتون رو انتخاب ڪنید
☣️ احساس درد
☣️ خارش یا سوزش در واژن
☣️ مقاربت دردناک
☣️ خونریزی پس از نزدیکی
☣️ عفونت‌های مجاری ادراری
ڪسانی ڪه این علائم رو دارن حتما باید از شياف ماریانا استفاده ڪنن✅
سلامتی شما آرزوی ماست
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره
شياف پروژسترون
با نام سیکلوژست از هورمون‌های نه به شمار رفته و به منظور درمان
مشکلاتی نظیر ناباروری، سندروم پیش از قاعدگی، زایمان زودرس و افسردگی پس
از زایمان ناشی از کمبود پروژسترون مورد استفاده قرار می‌گیرد. هورمون
پروژسترون برای عملکرد عادی سیستم باروری ضروری است و شياف آن موجب حفظ
بارداری شده و از سقط جنین جلوگیری می‌نماید. در این مقاله به معرفی تمامی
اطلاعاتی که لازم است در زمینه شياف پروژسترون در بارداری بدانید، خواهیم پرد
 
فواید شياف ماریانا❤️
❤️فایده اول:
افزایش میل جنسی طرفین :باید بگوییم که این گیاه ن تنها برای مرد بلکه برای زن نیز لذت آفریند استاین عملکرد بواسطه وجود عناصر موجود در آن میباشد ک سبب بهبود حس ارتباط جنسی میگردد.
 
❤️فایده دوم :
از بین بردن عوامل بیماری زا:گیاه ماریانا همانند یک آنتی بیوتیک قوی عمل میکند .به همین سبب است که اکثر پزشکان هنگامی به مورد بوی بد واژن یا رفع میکروب ها و قارچ ها کمک شایانی مینماید.
 
❤️فایده سوم :
از بین بردن بوی ب
توضیحات‌ کلی در مورد شاف گیاهی ماریانا
کاملا گیاهی ♥️ بدون عوارضشياف واژینال هستش قرص خوردنی نیس ♥️هر دو روز یه بار استفاده‌میشه هر هفته سه بار . هر بار نصف شياف  حداقل ۵ ساعت باید داخل واژن بمونه و اگه از شب تا صبح استفاده کنید بهتره♥️بیشتر شياف جذب میشه خیلی کم‌میمونه که اونم با ترشحات یا دستشویی رفتن میریزه بیرون بسته کاملا محرمانه ارسال میشه♥️ در دوران ی استفاده نشود برای تنگی و عفونت و ترشحات کاربرد دارد ‍♀️‍♀️‍♀️‍
بیزاکودیل یک داروی ضد یبوست است که باعث تحریک حرکات روده می‌شود. از بیزاکودیل برای درمان یبوست یا خالی‌کردن روده قبل از استفاده از جراحی، اشعه X یا دیگر فرایندهای درمانی استفاده می‌شود.
قبل از استفاده از بیزاکودیل …
اگر به بیزاکودیل حساسیت دارید یا دارای شرایط زیر هستید، نباید از این دارو استفاده کنید:
معده درد، اسهال یا استفراغ
همچنین اگر دارای شرایط زیر هستید قبل از مصرف بیزاکودیل با دکتر م کنید:
بواسیر یا مشکلات مقعدی
بیماری الته
شياف ماریانا تنگ کننده واژن
قیمت: 99,000 تومان


چگونگی تنگ کردن واژن در خانه گاهی اوقات یک سوال شرمسار کننده برای بسیاری از ن است. اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که می‌خواهد با شل شدن واژن مبارزه کند می توانید از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ماریانا خواص دیگری همچون از بین بردن عفونت ها و باکتری های دهانه رحم، از بین بردن خارش و بوی بد واژن، ایجاد تعادل در ترشحات نه، تنگ کردن واژن، افزایش میل جنسی و رفع سردی دارد.ماریانا چیست و
تاثیر شياف آنتی هموروئید بر درمان بیماری های بواسیر، شقاق و فیستول
از داروهای رایج برای درمان که معمولاً توسط خود فرد و بدون مراجعه به پزشک مصرف می شود، می توانیم به پماد و شياف آنتی هموروئید اشاره کنیم. این دارو معمولاً در درمان هموروئید یا بواسیر نقش دارد اما در مواردی دیگر نیز کاربرد خواهد داشت. هموروئید به اتساع یا همان گشاد شدن عروق در ناحیه مقعد اطلاق می شود، که علائمی مانند درد، سوزش، خارش و خونریزی را به همراه دارد. مصرف این
بدن نوزادان و کودکان به دلایل مختلفی دچار تب می شود که از چند ساعت تا چند روز طول می کشد آثار تب از بین برود. یکی از روشهای کاهش تب در کودکان  استفاده از شياف برای کاهش تب در آنهاست. در این مطلب می خواهیم شما را با 6 نکته بسیار مهم قبل از دادن شياف برای تب کودکان که باید بدانید! آشنا نماییم.
بعضی از کودکان از خوردن دارو سرپیچی می کنند و تلاش والدین هم در این مورد بی فایده است. پس زمانی که یکی از این کودکان تب شدیدی داشته باشند والدین به ناچار از شی
از داروهای رایج برای درمان که معمولاً توسط خود فرد و بدون مراجعه به پزشک مصرف می شود، می توانیم به پماد و شياف آنتی هموروئید اشاره کنیم. این دارو معمولاً در درمان هموروئید یا بواسیر نقش دارد اما در مواردی دیگر نیز کاربرد خواهد داشت. هموروئید به اتساع یا همان گشاد شدن عروق در ناحیه مقعد اطلاق می شود، که علائمی مانند درد، سوزش، خارش و خونریزی را به همراه دارد. مصرف این چنین پماد ها معمولاً در مراحل ابتدایی و برای رفع علائم این بیماری ب
شياف ماریانا
 
 
 
چگونگی تنگ کردن واژن در خانه گاهی اوقات یک سوال شرمسار کننده برای بسیاری از ن است. اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که می‌خواهد با شل شدن واژن مبارزه کند می توانید از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ماریانا خواص دیگری همچون از بین بردن عفونت ها و باکتری های دهانه رحم، از بین بردن خارش و بوی بد واژن، ایجاد تعادل در ترشحات نه، تنگ کردن واژن، افزایش میل جنسی و رفع سردی دارد.
 
ماریانا چیست و چه کاربردی دارد ؟محبوبیت
شياف ماریانا
 
 
 
چگونگی تنگ کردن واژن در خانه گاهی اوقات یک سوال شرمسار کننده برای بسیاری از ن است. اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که می‌خواهد با شل شدن واژن مبارزه کند می توانید از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ماریانا خواص دیگری همچون از بین بردن عفونت ها و باکتری های دهانه رحم، از بین بردن خارش و بوی بد واژن، ایجاد تعادل در ترشحات نه، تنگ کردن واژن، افزایش میل جنسی و رفع سردی دارد.
 
ماریانا چیست و چه کاربردی دارد ؟محبوبیت
شياف ماریانا
 
 
 
چگونگی تنگ کردن واژن در خانه گاهی اوقات یک سوال شرمسار کننده برای بسیاری از ن است. اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که می‌خواهد با شل شدن واژن مبارزه کند می توانید از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ماریانا خواص دیگری همچون از بین بردن عفونت ها و باکتری های دهانه رحم، از بین بردن خارش و بوی بد واژن، ایجاد تعادل در ترشحات نه، تنگ کردن واژن، افزایش میل جنسی و رفع سردی دارد.
 
ماریانا چیست و چه کاربردی دارد ؟محبوبیت
شياف ماریانا
 
 
 
چگونگی تنگ کردن واژن در خانه گاهی اوقات یک سوال شرمسار کننده برای بسیاری از ن است. اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که می‌خواهد با شل شدن واژن مبارزه کند می توانید از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ماریانا خواص دیگری همچون از بین بردن عفونت ها و باکتری های دهانه رحم، از بین بردن خارش و بوی بد واژن، ایجاد تعادل در ترشحات نه، تنگ کردن واژن، افزایش میل جنسی و رفع سردی دارد.
 
ماریانا چیست و چه کاربردی دارد ؟محبوبیت
شياف ماریانا
 
 
 
چگونگی تنگ کردن واژن در خانه گاهی اوقات یک سوال شرمسار کننده برای بسیاری از ن است. اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که می‌خواهد با شل شدن واژن مبارزه کند می توانید از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ماریانا خواص دیگری همچون از بین بردن عفونت ها و باکتری های دهانه رحم، از بین بردن خارش و بوی بد واژن، ایجاد تعادل در ترشحات نه، تنگ کردن واژن، افزایش میل جنسی و رفع سردی دارد.
 
ماریانا چیست و چه کاربردی دارد ؟محبوبیت
شياف هایمن
در هر کجای کشور باشید با ارسال پستی براتون ارسال میشه
توجه :قیمت به هیچ وجه ثابت نیس این قیمت تقریبی هست حتا امکان ارزانتر شدن هم وجود دارد
تمام توضیحات اینجا داده میشود لطفا برای مشاوره در 3 سوال پیام بدید
طرز استفاده بطوری هست که برای شما 2 عدد ارسال میشه
شما میتوانید قبل از نزدیکی یکی از شياف هارو امتحان کنید تا استرستون بطور کامل از بین بره
توجه:شياف ها دوتا هستن نمیشه از هم جداشون کرد و یه دونه رو ارسال کرد
طرز استفاده
دست ها
شياف ماریانا تنگ کننده واژن
قیمت: 99,000 تومان

چگونگی تنگ کردن واژن در خانه گاهی اوقات یک سوال شرمسار کننده برای بسیاری از ن است. اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که می‌خواهد با شل شدن واژن مبارزه کند می توانید از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ماریانا خواص دیگری همچون از بین بردن عفونت ها و باکتری های دهانه رحم، از بین بردن خارش و بوی بد واژن، ایجاد تعادل در ترشحات نه، تنگ کردن واژن، افزایش میل جنسی و رفع سردی دارد.  
 
 
ماریانا چ
داروی سلکوکسیب یا Celecoxib در درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند استئوآرتریت ، آرتریت روماتوئید ، دیسمنوره ، نقرس ، سنگ صفرا ، آرتریتها ، دردهای مختلف اندامها ، تب و . کاربرد دارد.
سلکوکسیب به شکل کپسول در بازار و داروخانه ها موجود میباشد.
این دارو اگرچه نسبت به ديکلوفناک و آسپرین عوارض گوارشی کمتری دارد ، اما در عوض عوارض کلیوی و عوارض قلبی عروقی بیشتری دارد. در مواردی مشاهده شده که مصرف این دارو در برخی افراد باعث بالا رفتن تپش قلب میشود.
 
فواید شياف ماریانا❤️
❤️فایده اول:
افزایش میل جنسی طرفین :باید بگوییم که این گیاه ن تنها برای مرد بلکه برای زن نیز لذت آفریند استاین عملکرد بواسطه وجود عناصر موجود در آن میباشد ک سبب بهبود حس ارتباط جنسی میگردد.
 
❤️فایده دوم :
از بین بردن عوامل بیماری زا:گیاه ماریانا همانند یک آنتی بیوتیک قوی عمل میکند .به همین سبب است که اکثر پزشکان هنگامی به مورد بوی بد واژن یا رفع میکروب ها و قارچ ها کمک شایانی مینماید.
 
❤️فایده سوم :
از بین بردن بوی ب
توضیحاتی در مورد قرص آلفن ایکس
اگر
به دنبال قرصی ضد التهاب و مسکنی برای دردهایتان می گردید قرص آلفن ایکس
می تواند در این مورد به شما کمک زیادی کند پس متن زیر را به طور کامل
بخوانید. قرص آلفن ایکس ال 100 دارو مسکن ،ضد التهاب وضد تب ها موارد مصرفديکلوفناک به دسته داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی تعلق دارد. این دارو در جهت کاهش درد، تحریک، تورم و خشکی مفصل در آرتریت، نقرس و سایر بیماری های روماتیسمی استفاده می شود. از ديکلوفناک در درمان دیگر موار
اهمیت آب در صنعت مرغداری 
آب آشامیدنی از فاکتورهای مغذی و دارای اهمیت است که برای پرورش مطلوب و در دست تصاحب کردن حرارت بدن، ضرورت داشته و می بایست مدام در دسترس باشد . آب یکی از مواد متشکله تمام سلولها و بافت های حیوان می باشد و محیطی است برای انجام تمام فرآیندهای تن ، وجود آب برای فرآیندهای هضمی تأکیدا" حتمی می باشد . بعلاوه آب به عنوان یک عدد از اجزاء ترکیبات خون ، مواد غذایی را از یک نصیب تن به نصیب دیگر انتقال می دهد . آب در تهیه و تنظیم و ته
شياف آنتی هموروئید یا ایپروئید یکی از داروهای رایج برای درمان هموروئید و یا سایر اختلالات مجرای مقعد است. بواسیر بیماری بسیار رایج مقعدی است که از هر دو نفر یک نفر را درگیر می کند. این بیماری در اثر اعمال فشار به عروق ایجاد شده و تورم آنها را در پی خواهد داشت. استفاده از پماد های این چنینی تاثیری در درمان بیماری نخواهد داشت، زیرا عملکرد آن بدون توجه به علت اصلی است. این دست از شياف ها تنها در رفع علائم بواسیر نقش دارند و تاثیری در درمان ب
قرص ولتادک ۱۰۰ یا ديکلوفناک یکی از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی است که معمولاً جهت کنترل درد استفاده می‌شود. ولتادک به عنوان کاهنده درد، تحریک، تورم و خشکی مفصل در آرتریت، نقرس و سایر بیماری‌های روماتیسمی و نیز برای درمان دیگر موارد درد مثل سردرد، درد عضلانی، درد قاعدگی، درد پس از جراحی و زایمان نیز استفاده می‌شود.(سپند جام)
جهت مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه فرمایید:
موارد مصرف قرص ديکلوفناک یا ولتادک ۱۰۰ و عوارض جانبی این دارو
آیا میدانستید در عصر صفوی و قاجار، معتادان را قبل از سحر، با بانگ "چای است و تریاک"* هوشیار می کردند تا آخرین استعمال را داشته باشند!!!

آیا می دانستید معتادین، برای اینکه در طول روز، مشکلی نداشته باشند، در هنگام سحر، تریاک را به صورت شياف استعمال می کردند تا در طول روز مشکلی نداشته باشند؟!

منبع: کتاب دین زیسته و زندگی روزانه، ابراهیم موسی پور بشلی
* یا عبارت:  آب است و تریاک
خانم وآقایی که چند ساله ازدواج کردی و از رابطه با همسرت راضی نیستی
خانمی که میگی یه چیزی بگو شوهرم #عاشقم بشه 
آقایی که میخوای مرد خوبی باشی
زندگیتو متحول کنبا شياف ماریانا رابطه ای لذت بخش تر خواهید داشت
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره و سفارش ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ ۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴
سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها