نتایج جستجو برای عبارت :

ممنون خواهر

 
معمای هفت خواهر در کلبه:
 
 
هفت خواهر به یک کلبه رفتند و تصمیم گرفتند که هر کدام کاری را شروع کنند.
اولین خواهر خواندن یک رمان را شروع کرد، دومین خواهر تصمیم گرفت پنکیک درست کند، خواهر سوم تصمیم گرفت شطرنج بازی کند، خواهر چهارم جدول حل کرد، خواهر پنجم لباس ها را شست و خواهر ششم تصمیم گرفت گل و گیاهان را آبیاری کند.
خواهر هفتم چه کاری انجام می داد؟
 
 
 
در ایامی نه چندان پیش از این تر        سه خواهر بودی اندر شهر دختر
دو خواهر از یکی دیگر بزرگتر            یکی کوچکتر از آن هر دو خواهر
پدر بر هر سه عاشق تر ز مجنون         به عشق دختر کوچک که برتر
ز عشق بیش او بر دخت کوچک          دو خواهر دوست تر میداشت مادر
پدر چون رخت از این دنیا بدر کرد      حکومت گشت اندر دست مادر
ز ثروت آن دو خواهر را فزون داد       نصیب دختر کوچک که کمتر
چو آن دختر برفت از پیش مادر          به شوهر خار شد زآن کار مادر
تمام عمر با ای
اگر در مورد رمان هایی که از این وبلاگ دانلود کرده و می خونیدشون،نظر بذارید و همچنین لایک و دیسلایک کنید،خیلی ممنون میشیم.این کار باعث میشه تا افراد بیشتر دیگه ای ، این رمان ها رو بخونن.پس اگر می تونید این کار رو بکنید،لطفا این کمک رو به ما بکنید.
ممنون.
میدونید؟ وقتی مهربونیای دخترک کله تهیونگی رو می بینم به خودم میگم پس بهترین دوست این شکلیه :) من معنی خواهر داشتن رو نمیدونم واقعیتش، اما اگر خواهر داشتن، یعنی داشتن کسی عین اون، خب من یه خواهر دارم و این بهم دلگرمی بزرگی میده :) 
خیلی ممنون انقد آسون منو داغون کردیواسه احساسی که داشتم دلمو خون کردیتو که هیچ حسی به این قصه نداشتی واسه چیمنو به محبت دو روزه مهمون کردیهمه عالم می دونستن که بری میمیرماما رفتی و همه عالمو حیرون کردیخیلی ممنون واسه هرچی که آوردی به سرمخیلی ممنون ولی من هیچ وقت ازت نمی گذرممن حواسم به تو بود و تو دلت سر به هوابا همین سر به هواییت منو ویرون کردیمن که با نگاه شیرین تو فرهاد شدممگه این کافی نبود که منو مجنون کردی؟همه عالم می دونستن که بری میمی
خواهر بزرگه زنگ زده برا حال و احوال خواهر کوچیکه دآره باهاش حرف میزنه.گویا خواهر بزرگه پرسید چخبر ک خواهر کوچیکه گفت:اووووو نمیدونی چی شده ک.(ی جوری گف منم کنجکاو شدم:/)
بعد هم با تهدید ب من نگاه کرد گفت همه چیو بگم؟گفتم:چی شده من خبر ندآرم؟خو بگو منو از چی میترسونی اصن(بعد هم راه خود را عوض  کردم و داشتم از اتآق خارج میشدم ک بشنیدم بگفت:گوشی مامآن همش دست مآجده اس نمیده من بازی کنم که.خندم گرفت از عمق ناراحتیش(:واس من شآخ و شونه میکشه نیم وجب
از وقتی مادر شدم، فکر میکنم تولد هر کسی رو باید به مادرش تبریک گفت و سال‌روز مادر شدنش رو جشن گرفت.
مامان گلم ممنون که ۲۵ سال پیش، منو به دنیا آوردی، ممنون بابت همه‌ی زحمات بی منتت و ممنون بابت عشق بی حد و اندازه ات. امروز بیشتر از قبل میفهممت، بیشتر از قبل، دوستت دارم :)
 
+ امیدوارم ۲۶ سالگی به اندازه ۲۵ سالگی، شیرین و هیجان انگیز باشه :)
بعد از دیدن آخرین قسمت از فصل 4 شرلوک هلمز،وقتی که یوروس هلمز خواهر شرلوک هلمز رو دیدم،تعجب کردم.شرلوک هلمز خواهر داره؟؟؟؟؟؟؟مگه داریم؟مگه می شه؟ولی غافل از این که به خواهر هلمز در کتاب های آرتور کانن دویل هم اشاره شده بود.خب،برید ادامه ی مطلب. :)
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
مشهد-نیشابور-سبزوار-شاهرود-تهران-قم
السلام علیک یا بنت موسی ابن جعفر
مسیر بین برادر و خواهر رئوف برادر و خواهر مهربان برادر و خواهر کریم برادر و خواهر جان
جاده ای که هردوطرفش وصل میشود به نور
خیلی سنگیت میخواهد نامهربان بودن و بدخلق بودن در این مسیر سراسر مهر
ومن سراسر سنگ وسط این جاده چه میکنم؟
دارم از اون پاستیل‌هایی می‌خورم که اون روز جلو زیرج‌ نخوردم:) نیوشا و دوستش از دم دکه پشتی اومدن پیشم و نیوشا بهم سلام کرد. دوستش پاستیل رو بهم تعارف کرد و گفتم ممنون نمی‌خورم. یهو نیوشا پاستیل‌ها رو از دست دوستش گرفت و گفت  از دست پسرا قبول نمی‌کنی نه؟ بیا بردار.» منم این‌جوری بودم که :  گفتم که نه ممنون:|»
ولی واقعا الان که فکر می‌کنم اگه خود نیوشا می‌داد بر می‌داشتم چون سه ساعت بعدش که رفتم خونه تو راه برا خودم پاستیل خریدم:دی
امروز خداروبخاطر همه چی شکر کردم،بخاطر خانواده ام رشته ام و سلامتیم و همه چی، از فاز غرغر و گله مندی از همه چی در اومده بودم،دلیلشم شاید همین شکر کردنه بودن:) پارک ارم خیلی خوش میگذره چ با خانواده بری چ با دوستان البته من خانواده امو همیشه به دوستام ترجیح میدم بیشتر دوسشون دارم و بیشتر بین خاهربرادرم راحتم:)خوشحالم ک پزشکی میخونم همه بهم امیددارن و منو به عنوان کسی میبینن که میتونم بهشون کمک کمک کنم^^خوشحالم ک مریضی که ناتوانم کنه ندارم درست
دانلود کتاب صوتی خواهر گمشده اثر ویوین آلکوک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی خواهر گمشده اثر ویوین آلکوک :: دانلود کتابketab9.blog.ir › post › دانلود-کتاب-صوتی-خواهر-گمشد.دانلود کتاب صوتی خواهر گمشده اثر ویوین آلکوک دانلود کتاب صوتی خواهر گمشده اثر ویوین آلکوک مشخصات کتاب: فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 6 کیفیت فایل ها: .
دانلود کتاب صوتی خواهر گمشده اثر ویوین آلکوک - گو تو فایلgotofile.ir › سایر محصولات۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - دانلود کتاب صوتی خواهر
بسم الله الرحمن الرحیم
از نعمت بزرگی به نام خواهر محرومم.
به نظر من کسایی که خواهر ندارن نباید برن جهنم:)
هرجاهم هم که یکی رو خدا سر راهمون قرار داد که مثل خواهرمون باشه روزگار ازهم جدامون کرد.
نیاز مبرمی به وجود نازنینی به نام خواهر دارم.قدر بدونید خواهر دارها
پی نوشت1:احتمالا ازنوع پیام هامون حالتون بد بشه من خودم قبلا این نوع حرف زدن دخترا رو لوس بازی میدونستم اما الان دست خودم نیست و لوسِ لوسان میباشم
پی نوشت۲:دلم برا یه خواهر بیانی به
یک دیوار مهربانی کاش راه اندازی میشد که هرکسی احوالش  بهتره بزاره روی دیوار .
اونوقت اگه دل گرفته ای از کنار دیوار مهربانی رد میشد میتونست یکم از اون حال خوب رو برداره .
اینجوری اسراف هم نمیشد .
حال دل همه به یک اندازه خوب بود.
- من حالم خوبه 
اضافه ی خوبی حالمو گذاشتم رو دیوار مهربانی 
هرکی پیداش کرد برداره :))
- این مدت نبودم ولی به یادتون بودم ممنون از پیام هایی که برام گذاشته بودین 
ممنون اشنا خانوم ممنون گلشید خانوم.
خواهر و برادر‌ها ممکن است بیش از پدر و مادر در زندگی ما تاثیرگذار باشند
 
نقشی که خواهر و برادر‌ها در زندگی ما دارند، کمتر موضوع پژوهش قرار گرفته است. آن‌ها نه مثل پدر و مادرند نه شبیه دوست یا همسر. خواهر و برادر‌ها در تمام طول عمرمان، جایی آن دور و بر‌ها در حال پرسه‌زدن‌اند، ممکن است آنقدر برایمان خوبی کنند که هیچ‌وقت نتوانیم جبران کنیم و ممکن است چنان آسیب‌هایی به ما بزنند که هیچگاه درمان نشود.
ادامه مطلب
ممنون که اگرچه همیشه مایه عذابم هستی ولی باعث میشوی بزرگ شوم ؛ روحم ، فکرم ، منطقم ، عقلم.انسان در رنج رشد میکند! اینطور نیست؟
 
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
 
+آیلار!ممنون که این لعنتی رو معرفی کردی.بهش احتیاج داشتم.خیلی!
تراموایی به نام هوس» اثر تنسی ویلیامز.
نمایشنامه ای که مردسالاری در جامعه رو به تصویر میکشه. تصویری از زندگی دو خواهر. خواهر بزرگتر که مجرده و همه ی عمر قربانی خودخواهی مردان شده و خواهر کوچکتری که متاهله و درمقابل تمام بدرفتاری های همسرش صبر و سکوت میکنه و همه چیز در نظرش کاملا عادی  و معمولیه. خواهر بزرگتری که مدام نگرانه چطور به نظر میرسه و دیگران درمورد ظاهر و سنش چه تصوری دارن. ارکان متفاوت جامعه ی مردسالار و نی که قربانیان اون هستن
خواهرم چندین سال است که عروس همدانی هاست. برای کاری بدون همسر آمده بود تهران و قرار بود تا آخر هفته مهمان خانه ی پدری باشد. کار اداری اش که زودتر از موعد تمام شد تصمیم به برگشت گرفت و به همسرش خبر نداد تا سورپرایزش کند. همان روز هم شوهر خواهر تصمیم میگیرد بی آنکه به خواهر بگوید تهران بیاید و آخر هفته در کنار هم باشند به صفا و خوشی
خواهر رفت رسید همدان و  شوهر خواهر وقتی رسید تهران فهمید که چه شده است. بنده خدا  عرق تنش خشک نشده دوباره برگشت همد
سلام دوستان عزیز
صحبتی که دارم یه درخواست هستش از کسانی که تو موقعیت شبیه خانواده من هستن ممنون میشم بهش توجه کنید .
یه خانواده 6 نفره هستیم، 3 تا خواهر دارم و پدرم بشدت تعصبی ،من دختر دوم خانواده هستم و شاغلم، 23 سال دارم، همه خواهرها 3 سال با هم اختلاف سنی داریم، خواهر بزرگترم هم شاغل هستش، برای ازدواجش خواستگار داره اما خیلی مشکل پسنده و اگه خواستگاری برای ما بیاد علنا مخالفت میکنه، یعنی کسی جرات نمیکنه بگه خواستگار دارم. 
یه دختر جوون باید
سال گذشته شب یلدا ، همه‌ی خاله ها و بچه ها و نوه ها خونه‌ی مادربزرگم دعوت بودیم و مراسم شب چله اونجا برگزار شد. از اونجایی که امسال خیلی ها باید طرف همسرهاشون رو هم راضی نگه میداشتن، پنجشنبه شب رو یک ویلا خارج از شهر رزرو کردیم و همگی دور هم جمع شدیم و تا عصر جمعه در کنار هم بودیم و خیلی خوش گذروندیم.
و اما دیشب که شب یلدای اصلی بود با خواهر شوهرها و پسر خواهر شوهر منزل مادر شوهر جمع شدیم به صرف کوفته که خواهر شوهرم پخته بود و میوه و دسر که ما آم
هوالرئوف الرحیم
مامان چون خواهر نداشت، وقتی دید بچه اولش دختره، خیلی دلش می خواست دخترش خواهر داشته باشه که خدا لطف کرد و من رو بهش داد. 
اما هدفی که از خواهر داشتن قرار بود به من و اون برسه، هر روز داره کمرنگ و کمرنگ تر میشه و اول من و بعد اون جایگاه حمایتگری و خواهری رو برای هم داریم از دست می دیم. بخاطر رفتارهای جدیدش و ادعا های جدیدش و انتخابهای جدیدش من که به کل ازش کناره گیری کردم و اون هم یواش یواش.
سر رضوان اصلا اخلاقش اینطوری نبود. ولی
دعوای خواهر و برادر یک برادر با خواهر یک امر طبیعی است.
خوب است که احساسات، کلمات و اعمال قوی بین خواهر و برادر وجود داشته باشد.
مبارزه و استدلال بین خواهر و برادر طبیعی است و نیاز به مدیریت دارد.
چگونگی یادگیری کودکان برای حل مشکلات و توسعه استراتژی هایی که می توانند در دیگر شرایط درگیری استفاده کنند.
دعوا با خواهر و برادر نیز بخشی از این است که چگونه فرزندان خود را در خانواده کار می کنند.
تمایل و شخصیت تأثیر زیادی بر توانایی کودک برای مدیریت
دعوای خواهر و برادر یک برادر با خواهر یک امر طبیعی است.
خوب است که احساسات، کلمات و اعمال قوی بین خواهر و برادر وجود داشته باشد.
مبارزه و استدلال بین خواهر و برادر طبیعی است و نیاز به مدیریت دارد.
چگونگی یادگیری کودکان برای حل مشکلات و توسعه استراتژی هایی که می توانند در دیگر شرایط درگیری استفاده کنند.
دعوا با خواهر و برادر نیز بخشی از این است که چگونه فرزندان خود را در خانواده کار می کنند.
تمایل و شخصیت تأثیر زیادی بر توانایی کودک برای مدیریت
از وقتی مادر شدم، فکر می‌کنم تولد هر کسی رو باید به مادرش تبریک گفت و سال‌روز مادر شدنش رو جشن گرفت: مامان گلم ممنون که ۲۵ سال پیش، منو به دنیا آوردی، ممنون بابت همه‌ی زحمات بی منتت و ممنون بابت عشق بی حد و اندازه ات. امروز بیشتر از قبل میفهممت، بیشتر از قبل، دوستت دارم :) بازنشر از roozayerangi
پ.ن: با توجه به اینکه آقایون همیشه درمورد انتخاب هدیه ذهنشون قفل میکنه، هدیه روز زن پیشنهاد بدهید(از 100 تومن تا 3 م تومن به قدر وسع دوستان)
پ.ن: روز مادر مبارک
به نام خدا
در این روز خاص. تمام مطالب قبل را در بخش پیش نویس ذخیره کردم. حدود دو سال از عضو شدن در خانواده بیان می گذرد. ممنون برای افرادی که مرا خواندند، برایم کامنت گذاشتند و مرا لایک کردند. باید از نویسنده برتر بیان تشکر کنم. ممنون بخاطر بودنت. ممنون برای خواندنت. امیدوارم ارزشِ ارزش دادنت داشته باشم.
من یه نویسنده اتفاقی بودم.
ممنون بخاطر اینکه من را در جمع خودتون جای دادید.
برای مدتی متن هایم منتشر نخواهند شد.
تا دیداری دیگر بدرود. . 
*آدرس
بهم میگه بیا واسه نشریه جامعه اسلامی درباره سبک زندگی ن و دختران بنویس ‌.
آخه من اگه سبک زندگی حالیم بود که در به در این روانشناس و اون مشاور نبودم!
من سبک زندگی حالیم نیس اما دهنم بی موقع وا میشه میگم باشه !!!
مسخره اس !
.
اون ستونی که قراره من بنویسم!میشه مث این وبلاگ !نه نظری نه پیشنهادی نه انتقادی .هیچی!
ممنون از همه!
ممنون!
 
الان بیشتر از دوماهه که بیکاریم هرجا میریم یا پارتی میخوان یا خانومارو استخدام میکنن یا حقوق اش کمه.
خیلی ممنون از آقایونی که از کار کردن خانوما استقبال کردن و .
چند وقت دیگه مردا باید بشینن کنج خونه زن ها بهشون پول تو جیبی بدن
خیلی ممنون آقای رئیس جمهور
.
بچه ها ممنون که حالمو می پرسین.
من حالم خوبه
فقط نمی خوام این حجم از ناامیدی و خستیگمو با شما در میون بذارم برای همینه که پست نمی ذارم.
میگن ذکر مصیبت اون رو زیاد میکنه، به خاطر همین میخوام از زیاد شدن نکات منفی تو ذهنم جلوگیری کنم.
اوضاع مالی، اوضاع کشور، خوب پیش نرفتن کارام،
همه و همه منو خسته و کلافه کرده.
ممنون که مثل همیشه بهم لطف دارین و بهم مهربونی می کنین.
امیدوارم به زودی شاد و سرحال بشم.
 
"سه‌ خواهر" درباره ی پوسیدگی و نابودی اشرافیت اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن بیست روسیه است. نمایش نامه داستان زندگی و دل‌مشغولی خانواده ی پروزروف است که از سه خواهر به نام های اولگا، ماشا و ایرینا و برادرشان آندره‌ئی تشکیل شده است._________________این نمایش نامه، نه ترین نمایش نامه ی چخوف است و شاید همین تبحّر او در نگارش "نزیسته ها" بود که باعث شد چخوف در بین انگلیسی زبانانِ دنیا، بعد از شکسپیر بیشترین طرفدار را داشته باشد._________________نام کتاب: #سه_خواه
رومه خراسان - مهین ساعدی: همه پدر و مادر‌ها دوست دارند که فرزندان صمیمی و مهربانی داشته باشند، از جنس خواهر و برادر‌های همیشه در صحنه که هوای خواهر یا برادر کوچک‌تر از خودشان را دارند یا دست کم از آن‌ها انتظار دارند که همبازی خوبی برای یکدیگر باشند و رفاقت و سازگاری داشته باشند، اما روابط خواهر و برادری واقعا آن قدر پیچیده است که به‌راحتی نمی‌توان درباره آن صحبت کرد.
ادامه مطلب
خیلی خوشحالم، اونقدر که که توصیفش برام سخته امروز تولد بهترین آدم زندگیمه کسی که میتونه هر روز هر هفتههر ماه با صداشچهرشمهربونیهاشو عصبانیتشمنو روز به روز بیشتر وابسته خودش بکنه جونگ کوکممنونم.ممنون که هستی تا با خنده هات دنیای رنگی آرمیا رو رنگی تر و شادتر از قبل بکنیممنون که هستیچون تونستم حتی با فکر کردن به تو از پس خیلی از مشکلات و سختیها کنار بیامممنون که هستی تو با بودنت باعث شدی من تو سخت ترین روزهای زندگیمشبها
این چند روز خوشحال بودم. یعنی اولش داشتم ناراحت میشدم و هورمون‌ها داشتند فوران میکردند که تو گفتی پاشو بیا برویم دور دور. رفتیم، با خوانواده تو. فی‌الواقع آنجا که ما بودیم، ما خانواده محسوب می‌شدیم برای دیگران! آن شب خیلی خوش گذشت، علی رغم تمام گرما و گرفتگی های هوا و غریبه‌گیِ من. 
فردا و پس فردایش هم خوب بود. کلا خوب بود، غیر از این هوای کثافت، این تهرانِ کثیف. منی که مجبورم فردا بروم، هم امتحان دارم هم آزمایشگاه. حالت جامد کتاب نخواندم، ه
در مهمانی شام یا ناهار یا افطار یا.
اگر دستپخت میزبان را دوست داشتی در آخر بگو خیلی ممنون خیلی خوب و خوشمزه بود
اگر دستپخت میزبان را دوست نداشتی در آخر بگو خیلی ممنون خیلی زحمت کشیده بودید
در حینش چیزی نگو اولش چیزی نگو
در مورد دستور پخت لطفا سوال نپرس برو از نت سرچ کن
 
هر چقدر میزبان غریبه تر بود این اصول را بیشتر رعایت کن
اومده‌بودم اتفاقات صبح رو بنویسم که دیدم کامنتی به دستم رسیده از طرف شخصی ناشناس. 
خانم یا آقای ناشناس عزیز، ممنون میشم خودتون رو معرفی کنید تا من بتونم جوابتون رو بدم. کامنتای ناشناس فقط درصورتی که خودم پست مخصوصی بهش اختصاص داده باشم جواب داده میشه و از همه مهم‌تر، حرف سربالا، تو هیچ وبلاگی که من نویسنده‌ش باشم جواب داده نمیشه!
ممنون.
کاش لغت ژاپنی خواهر» را می‌دانستم. آن‌گاه می‌توانستم او را با یک کلام خوب همراهی کنم. بودا، خدای او، می‌گفت: بخشیدن مال به یک انسان می‌تواند او را هفت سال سیر کند، اما یک کلام خوب می‌تواند او را هفتادوهفت سال سرشار نگه دارد.»چین و ژاپن ص ۶۹ و ۷۰
بسم الله الرحمن الرحیمخدایا ببخشید اگر هعی پشت هم گند میزنم و مثل آدم های دست و پا چلفتی خراب کاری می کنم. خداییش یک جاهایی می مانم که دعا کنم خراب کاری ام، خراب کاری حساب نشود. :| می دانی که از چه چیز حرف می زنم. از آن وقت هایی که کار خیط شده و من مرددم بین دعا کردن و از تو خجالت کشیدن و دعا نکردن و از استرس تا مرز جان دادن رفتن.خدایا ممنون که بدون این که به رویم بیاوری به حرف هایم گوش می دهی. ممنون که حتی وقتی خیلی اوضاع خراب است و رویم نمی شود مستق
در دل من چه می‌گذرد؟
یادمه یه روزی برام یه متن طولانی رو ایمیل کرده بود و اولش نوشته بود نه اینکه فکر کنید دلم اینا براتون تنگ شده فقط میفرستم چون وقتی میخونم متنی رو همیشه میخوام برای یه نفر بفرستم.
منم جوابش و فقط با یه ممنون داده بودم آخه به آدمی که همیچین جمله ای رو اول پیامش نوشت دیگه چی باید میگفتم؟
ولی بعدا اون بمن گفت من اینهمه نوشتم و تو فقط گفتی ممنون؟
گفتم ایمیل یادم اومد پیاماشو که ندارم  حداقل برم ببینم ایمیلاش هست؟
خواهرشوهر بزرگوارم
پرواز در آسمان آرزوها و فرود در فرودگاه موفقیت را برای تان آرزومندم
تولدتان مبارک
 
-•-•-•-•-•-
مجموعه زیباترین متن های تبریک تولد خواهر شوهر
 
تو شبیه کسی هستی که عاشقانه کنارم مانده و هست. تو و محبت خواهرانه ات همیشه دلگرمم کرده، عمرت جاوید و پایدار عزیز من
تولدت مبارک خواهر شوهر عزیزم
 
-•-•-•-•-•-
 
امروز روز توست خواهر شوهر مهربانم و دلیل شادی همسرم امشب خداوند از آسمان هدیه ای فرستاده که گلچینی از همه خوبی هاست . ت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها