نتایج جستجو برای عبارت :

مل انحراف چشم

جراحی سیتوپلاستی یا انحراف بینی :
سیتوپلاستی چیست؟ در فرآیند جراحی سپتوم(تیغه میانی)رفع میشود.
علائم انحراف بینی:
۱.مشکلات تنفسی
۲.گرفتگی یکی از سوراخ های بینی
۳.خونه دماغ شدن
اصولا در انحراف بینی یکی از سوراخ های بینی شخص نسبت به سوراخ دیگر کوچکتر است.
انحراف بینی چیست؟انحراف تیغه بینی یا به تعبیر عام، انحراف بینی اختلالی است که بر اثر جابجایی دیواره ی نازک بین دو سوراخ بینی به وجود می آید. به این دیواره ی غضروفی، تیغه بینی یا سپتوم (septum) گفته می شود که حفره ی بینی را به دو قسمت چپ و راست تقسیم می کند.
ادامه مطلب
انحراف انگشت شست پا و نکات انتخاب کفش مناسب و درمان هالوکس والگوس
انحراف انگشت شست پا پدیده شایعی در انگشتان پا است و در 90 درصد موارد در ن اتفاق میفتد. کجی شست پا را هالوکس والگوس مینامند. هالوکس به معنای شست بوده و والگوس به معنای انحراف به سمت خارج است.
 
برای مشاهده متن کامل مقاله انحراف انگشت شست پا روی لینک انحراف انگشت شست پا کلیک کنید.
ادامه مطلب
تیغه ی بینی ، تیغه ی نازک و انعطاف پذیری است که وسط بینی واقع شده است و همانند یک ستون عمل می کند ، این تیغه در حالت عادی باید صاف و کاملا وسطِ دو سوراخ بینی قرار بگیرد اما معمولا در ۸۰ درصد افراد این تیغه کمی انحراف دارد .
انحراف بینی امکان دارد در ظاهر بینی مشخص نباشد  اگر نادیده گرفته شود مشکلات و عواقبی را در پی خواهد داشت .جراحی انحراف بینی
ادامه مطلب
انحراف بینی چیست؟
بینی از یک ساختمان هرمی شکل  تشکیل شده است  که توسط یک تیغه ی وسط به دو حفره نسبتا مساوی تقسیم می شود اگر این تیغه ی وسط کج شده باشد و یکی یا هر دو حفره را مسدود  کرده باشد اصطلاح انحراف بینی به کا ر برده می شود .
گاهی اوقات کجی تیغه بینی امکان دارد که تنها داخلی بوده و باعث مشکل تنفس شده باشد  و در ظاهر صاف به نظر برسد اما اگر انحراف در کل هرم بینی بوده و بینی کج رشد کرده باشد،  بینی در ظاهر نیز کج به نظر می رسد .
ادامه مطلب
یکی از چیزهایی که مارو تهدید میکنه این کهتا یه جا تو مسیر حق میریم و اونجا یکم به خودمون غره میشیم و میشه اول بدبختیمون.و با یه زاویه خیلی ‌کم شروع به انحراف میکنیم. بعد از چند سال این انحراف کم شده گمراهی محض.
خدایا خودت کمکمون کن.
انحراف تیغه بینی چیست؟
تیغه بینی دیواره ای است که قسمت داخل بینی را به دو قسمت تقسیم می نماید . معمولاً قسمت پایین غضروفی می باشد. این تیغه همانند سایر قسمت بدن رشد می نماید، در این رشد نیاز به هماهنگی غضروف سازی و استخوان سازی می باشد .
با بررسی های اخیر مشخص شد که اگر این رشد به صورت غیر معمول باشد احتمال انحراف تیغه بینی از خط وسط دیده می شود . انحراف تیغه بینی بر اثر ضربه و یا شکستگی بینی نیز ایجاد می شود. اما رینوپلاستی چه کمکی به آن می کند؟
انحراف اندامها در کودکان و دلیل بروز زانوی پرانتزی
انحراف اندامها در کودکان : بیماری های استخوان، دلیل بروز زانوی پرانتزی می باشند که موجب انحراف اندامها در کودکان می شوند.
 
برای مشاهده متن کامل مقاله انحراف اندامها در کودکان روی لینک انحراف اندامها در کودکان کلیک کنید.
ادامه مطلب
بینی پیچ خورده مدل (twisted nose)
تصحیح بینی با انحراف شدید در خارج یکی از مشکلات اساسی در جراحی بینی است.بررسی ضایعات تشریحی مرتبط با انحراف بینی و صورت و قرینگی صورت قبل از هر اقدام جراحی ضروری است .بینی پیچ خورده به عنوان یک مجموعه غضروفی ، استخوانی که همه قسمت ها درگیر انحراف موجود هستند مورد توجه میباشند .
ادامه مطلب
بینی پیچ خورده مدل (twisted nose)
تصحیح بینی با انحراف شدید در خارج یکی از مشکلات اساسی در جراحی بینی است.بررسی ضایعات تشریحی مرتبط با انحراف بینی و صورت و قرینگی صورت قبل از هر اقدام جراحی ضروری است .بینی پیچ خورده به عنوان یک مجموعه غضروفی ، استخوانی که همه قسمت ها درگیر انحراف موجود هستند مورد توجه میباشند .
ادامه مطلب
 
یکی از بارزترین جراحی های بینی، جراحی انحراف بینی ( جراحی بینی کج ) می باشد. در علم زیبایی شناسی مهم ترین ویژگی یک چهره ی زیبا هماهنگی و تقارن بین اعضای آن است و از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار گرفته و بیشتر جلب توجه می کند ، تآثیر بیشتری بر روی زیبایی چهره دارد.از مهم ترین ویژگیهای بینی زیبا، صاف بودن بینی است و زمانی که بینی انحراف داشته باشد ، نظر دیگران را به خود جلب کرده و هماهنگی اعضای صورت را از بین می برد.
 
علت کج بودن بینی چیست؟
مع
س. مى‌خواستم بدانم که در نماز انحراف از قبله تا چه حد مجاز است و به نماز لطمه‌اى نمى‌زند؟جواب / در نماز نباید عمداً انحراف از قبله داشته باشد، اما اگر طبق دلیل معتبرى به یک طرف به عنوان قبله نماز بخواند سپس روشن شود که آن طرف قبله نبوده است، چنانچه انحراف از قبله مابین طرف راست و چپ نمازگزار باشد نمازش صحیح است و اگر در اثناى نماز متوجه اشتباه و انحراف از قبله شود، آنچه که خوانده و گذشته صحیح است و در بقیه نمازها باید رو به قبله بایستد و فرقى
انحراف چشم اغلب می ‌تواند با لنزهای اصلاحی، بینایی یا جراحی اصلاح شود. انحراف چشم که معمولا چپ چشمی نامیده می‌ شود، وقتی رخ می ‌دهد که هر دو چشم به یک مکان نگاه نمی ‌کنند. این شرایط معمولا در سه ‌سالگی گسترش می ‌یابد.
علت انحراف چشم چیست؟
انحراف چشم می ‌تواند نتیجه مشکلات ماهیچه ‌های چشم باشد، اعصابی که سیگنال ها را به ماهیچه‌ ها منتقل می‌کنند و یا مرکز کنترل مغز که حرکات چشم را هدایت می‌کند.
همچنین می ‌تواند ناشی از آسیب ‌های چشمی و یا
این انحراف برای چه کسانی رخ می دهد؟ 
خطر انحراف بینی بعد از عمل عمدتا برای بیمارانی اتفاق می افتد که زاویه ی نوک بینی را تا حد زیادی تغییر می دهند. بیمارانی از جراحی بینی خرسند خواهند بود که تمام جوانب آن، شامل عوارض ظاهری احتمالی را طی جلسه ی مشاوره با جراح متخصص بینی بسنجند.
دیگر مشکلات جزئی ظاهری بینی شامل موارد زیر است:
بازگشت قوز بینیافتادگی جزئی نوک بینیعدم تقارن قابل رویت اما بسیار اندک
ادامه مطلب
مقاله مشترک با دانشجویان محترم خانم ها محمد زاده و رحمانی
تمدن انسان ساز اسلام بر اساس آموزه های اصیل الهی پایه گذاری شده است و همچون دیگر جوامع و تمدن ها از آفت انحراف مصون نمانده و با گذر زمان از اهداف اصلی و بنیادین، همچنین از روش‌ها و عملکرد حقیقی خود فاصله گرفته است. شناسایی عوامل دخیل در این مسئله از منظر قرآن از آن جهت که آخرین و جامع ترین ذخیره خداوند سبحان است، مورد اهمیت می باشد. این نوشتار با تحلیل آیات قرآن به بررسی عوامل انحراف ت
انحراف، چه انحرافی! انحراف از آگاهی انسانی. خروج، چه خروجی! خروج از مذهب آدم. و برخاستن، چه برخاستنی! برخاستن از همه چیز. و پذیرفته شدن در آغوش بی‌منّت و لامذهب خدا. مذهب عشق.
حلمی | کتاب لامکان
کتاب لامکان را می‌توانید در اینجا بخوانید.
آنها که راه می افتند تازه به خطرها می رسند و آنها که شتاب بر می‌دارند، باید حتی لرزش ها را کنترل کنند؛
چون در سرعت های زیاد یک دهم ثانیه انحراف، سی هزار کیلومتر انحراف است
و این است که یک کبر، یک حرص، یک بخل و یک حسد و یک شتاب، شیطان و آدم و پسر آدم و یونس را از عظمت های زیاد به تبعید ها و زندان ها گرفتار نمود.
اما ما با این که جامع الشرایط هستیم و تمام اینها را با هم داریم، هنوز زندانی شکم ماهی ها نگشته ایم.
تفاوت در همان سرعت و شتاب است.
در سرع
پراید در انحراف فرمان و آلایندگی هوا اول شد
‏مدیرعامل ستاد مرکزی #معاینه_فنی خودروهای تهران:
پراید رتبه نخست را در انحراففرمان و گازهای آلاینده دارد متاسفانه ۹ % از خودروهای پراید مراجعه‌کننده بیش از یک ایراد داشته‌اند ۲۷.۷ % مراجعات به مراکز  معاینه فنی شهر تهران مربوط به خودروی پراید است
تبار انحراف : پژوهشی در جریان شناسی انحرافات تاریخی
تبار انحراف : مهدی طائب، سوره مهر
معرفی:
امروز ما در دنیای اسلام مکلفیم که هوشیاری ، توجه، دشمن شناسی وتکلیف شناسی را به اعلا درجه ممکن برای امت اسلام، جهان اسلام وملت خودمان تدارک ببینیم.
امام ای:واین کتاب با کوشش های فراوان در راستای تبیین عرصه ی دشمن شناسی به شیوه ای روان و مدون و جامع تهیه و تدوین شده است.
بریده کتاب:
بنی اسراییل در سرزمین شیر و شهد به حکومت رسیدند. این سرزمین بهشت ر
همه چیز با چند تا انگشت شروع می شود، انگشتی که قرار است امضا کند، انگشتی که قرار است فرمان را دست بگیرد، انگشتی که قرار است نوازش کند و انگشتی که قرار است روی دکمه فیلترینگ نرود.(شاید هم به موقع برود!)
انحراف افکار و تمرکز روی کمرنگ کردن و تحریف حقیقت هم کار انگشت است، مثلا وقتی انگشتت خسته شد آن را از دکمه سانسور فیلم بردار و روی دکمه جلب توجه مردم بگذار!
اینکه صدا و سیمای مرکز کیش فیلمی را بدون سانسور به اشتباه هم پخش کند، آنقدر مهم است که بلا
انحراف چشم یا استرابیسم
انحراف چشم در کودکان موضوع بسیار جدی است و در صورتی که والدین، اطرافیان و یا بستگان به این موضوع مشکوک شدند باید حتما کودک را نزد متخصص چشم پزشک ببرند تا وی تشخیص دهد که کودک دچار انحراف چشم شده است یا خیر؟
بر خلاف تصور،  برخی از افراد گمان می کنند که تشخیص انحراف چشم کودک آسان است و از روی ظاهر کودک می توان انحراف چشم را تشخیص داد. اما واقعیت امر اینگونه نیست و در بسیاری موارد بسیار تخصصی و پیچیده است. چشم پزشکان و اپت
انحرافات جنسی به معنای انحراف و ی جنسی به شیوه اشتباه که می تواند تبعات خطرناکی را برای فرد و جامعه داشته باشد این انحرافات ممکن است در کودکی در محیط آلوده به این کار بر لوح وجود کودک نوشته شود و کودک به این انحراف مبتلا شود . می تواند بی اطلاعی فرد از اینکه این عمل یک انحراف است باشد.اکنون به انواع انحرافات جنسی اشاره و توضیح می دهیم:
اعتیاد جنسی اعتیاد به افکار جنسی شدید و درگیری ذهنی شدید به انواع رابطه جنسی و ایجا د درگیری فکری جنسی و ا
برخی از افراد تصور می کنند که عمل بینی فقط برای زیبایی انجام می شود اما نمی دانند که عمل بینی بیشتر برای کارهای درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اهداف جراحی بینی در مشهد، اصلاح میزان انحراف بینی است. شاید می پرسید که انحراف بینی چیست و چه معایبی دارد؟ عمل انحراف بینی چگونه انجام می شود؟ عمل بینی استخوانی با عمل انحراف بینی چه تفاوتی دارد؟ در ادامه بصورت کامل به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهیم داد، فقط کافی است که با ما همراه
کودکانی که انحراف چشم دارند توانایی تمرکز بین دو چشم را ندارند یا بهتر است بگوییم نمی توانند عضلات چشم را بصورت هماهنگ حرکت دهند. برخی از نوزادان این مشکل را از زمان تولد دارند اما زمانی که به سن 4 تا 6 ماهگی می رسند برطرف می شود اما در برخی دیگر از نوزادان برطرف نمی شود که باید با روشهایی که پزشکشان توصیه می کند درمان شود.
انحراف چشم چیست؟
انحراف چشم بیماری‌ای است که در نتیجه وجود اختلال در سیستم اعصاب یا عضلات چشم ایجاد می‌شود و می‌تواند
تحقیقی درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف تحقیقی بسیار کامل و جامع درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف و دیدگاه های آنها




دسته بندی
روانشناسی و علوم تربیتی

فرمت فایل
docx

حجم فایل
71 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
130

تحقیقی بسیار کامل و جامع درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف
 
فهرست مطالب
عنوان                                                                        صفحه
فصل اول: کلیات 1
مقدمه
تحقیقی درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف تحقیقی بسیار کامل و جامع درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف و دیدگاه های آنها




دسته بندی
روانشناسی و علوم تربیتی

فرمت فایل
docx

حجم فایل
71 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
130

تحقیقی بسیار کامل و جامع درباره انواع انحراف جنسی در کشورهای مختلف
 
فهرست مطالب
عنوان                                                                        صفحه
فصل اول: کلیات 1
مقدمه
یکی از آپشنهای سیستم ترمز ضد قفل (ABS ) میباشد,این سیستم، یک سیستم مستقل ترمز نیست، بلکه به صورت سیستم کمکی و مکمل ABS روی خودروها نصب می شود. EBD سیستمی است که از انحراف ماشین در سطوح مختلف جلوگیری می کند. اگر در مسیری که نصف آن برف باشد و نصف آن آسفالت، ترمزگیری کنید و اگر سیستم ترمز شما فقط ABS باشد، خودرو به سمت آسفالت منحرف می شود و از مسیر حرکت خارج می شود. اما سیستم EBD مانع از این انحراف می شود و با تقسیم نیروی ترمز بین چرخ ها و کنترل آنها با توجه
عمل جراحی تیغه بینی:سپتوپلاستی یا جراحی تیغه میانی بینی، روشی است برای اصلاح انحراف سپتوم یا دیواره بین دو سوراخ بینی. کج بودن یا انحراف سپتوم ممکن است مشکلات و نقص‌هایی را ایجاد کند از جمله عدم تقارن در سوراخ‌های بینی، کج شدن نوک بینی، مشکلات تنفسی و خر و پف، مشکلات سینوسی، خونریزی بینی و .
ادامه مطلب
ورزشهای هالوکس والگوس ، تمرینات کجی انگشت شست پا ، انحراف انگشت شست پا
ورزشهای هالوکس والگوس ، تمرینات کجی انگشت شست پا ، انحراف انگشت شست پا را در این مقاله بررسی می کنیم. ورزش برای کجی انگشت شست پا، تمریناتی برای رفع و کمک به درمان انحراف انگشت شست به سمت خارج است.
 
 برای مشاهده متن کامل مقاله ورزشهای هالوکس والگوس روی لینک ورزشهای هالوکس والگوس کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید. برای مشاوره آنلاین با دک
انحراف در ذات انقلاب است؛ زیرا وضعیت انقلابی همواره پایدار نخواهد ماند و به محض اینکه انقلاب به ثبات بیانجامد، زمینه برای انحراف از ایدئال‌ها و آرمان‌های آن فراهم می‌شود. اما انحراف از یک پدیده ذاتاً و اماً به معنای انحطاط و زوال نیست، بلکه تنها برگشتن و ناراستی در مسیری مشخص است که صرفاً در آن مسیر با عنوان انحطاط تعریف می‌شود و چه‌بسا در مسیر و زمینه‌ای دیگر چنین انحرافی تنها به معنای اصلاح و حتی بهبود و رشد تلقی شود. حال باید پرسید
ماه همواره یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های سازنده در ایجاد شرایط مناسب برای تکامل حیات در سیاره ما به شمار می‌رفته است، اما یافته‌های علمی اخیر نشان می‌دهد زمین آن قدرها هم که تصور می‌شده وابسته به وجود ماه نیست.
 
علت وجود ماه,سرعت چرخش زمین پیش از شکل گیری ماه
اگر ماه نبود فقط ده درجه به انحراف فعلی محور چرخشی زمین که ۲۳٫۵ درجه است، اضافه خواهد شد
ژاک لاسکار، ستاره شناس فرانسوی در سال ۱۹۹۳ با انجام محاسبات پیچیده ریاضی به این نتیجه رسید که و
انحراف زانو (ژنوواروس ، ژنووالگوم)
همه شما قطعا بارها این جمله پای ی و پای  پرانتزی را شنیده اید. انحراف زانو یا انحراف مفصل زانو (ژنوواروس ، ژنووالگوم) به همان گفته می شود.
انحراف زانو ( ژنوواروس ، ژنووالگوم ) شامل زیر می باشند:
والگوس(valgus): انحراف زانو به طرف داخل
واروس(varus): انحراف زانو به طرف خارج
رکورواتوم(recurvatum): انحراف زانو به سمت عقب که به این حالت هیپراکستنشن(Hyperextension) نیز گفته می شود
دو تغییر شکل(Deformity) شایع در مفصل زانو، والگوس یا وا
انحراف زانو (ژنوواروس ، ژنووالگوم)
همه شما قطعا بارها این جمله پای ی و پای  پرانتزی را شنیده اید. انحراف زانو یا انحراف مفصل زانو (ژنوواروس ، ژنووالگوم) به همان گفته می شود.
انحراف زانو ( ژنوواروس ، ژنووالگوم ) شامل زیر می باشند:
والگوس(valgus): انحراف زانو به طرف داخل
واروس(varus): انحراف زانو به طرف خارج
رکورواتوم(recurvatum): انحراف زانو به سمت عقب که به این حالت هیپراکستنشن(Hyperextension) نیز گفته می شود
دو تغییر شکل(Deformity) شایع در مفصل زانو، والگوس یا وا
سلام به همگی
عزیزان همه ما میدونیم که تربیت جنسی یکی از موارد مهم در تربیت فرزندانِ مونه . در این پست می‌خوام با یاری شما به تربیت جنسی پسران بپردازیم.
به لطف این وبلاگ خوب و مطالب مفید شما عزیزان، متوجه شدم که پوشش و رفتار مادر، خواهر، محارم و کلا خانم های اطراف پسر نقش موثری در انحراف یا جلوگیری از انحراف پسران مون داره، و همچنین در زمان بلوغ شون هم تاثیر داره.
حالا میخوام پسران عزیز لطف کنند و به مادرانی مثل من که نگران آینده پسرشون هستند ک
به زندگیت فکر میکنی و یه مشکل اساسی توش میبینی که میگی خیلی سخته که از این یکی سالم بیرون بیای . زجر میکشی بهت فشار میاد شب بیداری میکشی شاید چند تا تار مو سفید کنی .
حالا رفیق صمیمیت رو میبینی که از قضا خیلی حرافه نمیتونه جلوی خودشو بگیره و شروع میکنه از مشکلاتش حرف میزنه.
این مقدمه برای این بود که بگم از نظر اون مشکل من خیلی بزرگتر از مشکل خودشه و مشکل من خیلی بزرگتر از اونه . در حالیکه زمان از هر دوی اونها پارامتر قوی تریه و عملکرد های ما پارام
ریشه های انحراف از کجاست؟
یکی از دوستان فهیم و متدین اخیرا بسیار از ریزش های معرفتی و فکری گلایه داشت و با آزردگی و تأسف از انحراف اعتقادی یکی از دوستان مؤمن و مذهبی خود و پیوستن او به یک جریان مدعی ظهور امام زمان سخن می گفت. 
پاسخ دادم که از تنوع انحراف های فرهنگی و دینی مختلف آگاهم و اعتراف می کنم که این جریان انحرافی نه تنها جوانان ساده و خام، بلکه برخی از چهره های فعال مذهبی را نیز جذب کرده اند. 
اما به این نکته نیز باید توجه کرد و پذیرفت که
 
پاورپوینت فصل دهم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع رفتار انحراف آمیز
دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع رفتار انحراف آمیز، در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف انحراف، علل انحراف، تبیین‌های انحراف، چهار نوع رفتار انحراف آمیز مرتون.
مشخصات فایل

تعداد صفحات
25

حجم
769 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
علوم اجتماعی

توضیحات کام
اسم های مختلف به  زبان چینی
الف
ابراهیم / Ebrahim / 엡라힘ابوالفضل / Abolfazl / 애볼해즐اسرا / Osra / 오스라اسما / Asma / 애스마الشن / Elshan / 엘샌المیرا / Elmira / 엘미라الناز / Elnaz / 엘나즈الهام / Elham / 엘함الهه / Elahe / 에라헤الیا / Eliya / 에랴

الیانا / Eliyana / 에리야나امید / Omid / 오믿امیر / Amir / 애밀امیررضا / AmirReza / 애밀레자امین / Amin / 애민امین رضا / AminReza / 애민러자امینه / Amineh / 애미네انسیه / Ensieh / 엔셰انیس / Anis / 애니스ایمان / Iman / 이만ایوب / Ayoub / 애윱آتوسا / Atoosa / 아두사آراد / Araad / 아랃آرزو / Arezoo / 아레주آرمان / Armaan / 앋

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها