نتایج جستجو برای عبارت :

جشن تکلیف اروند نیوسات در تالار فج عپرند در انجا

تو خواستنی ترین و نگذشتنی ترینی همچنون اروند » برای بعث عراق .
 
+ زمانی که در عملیات بیت المقدس رزمندگان،عراقی ها را در خرمشهر محاصره کردند تا خرمشهر را آزاد کنند،عراقی ها نتوانستند از اروند(تنها راه کمک) بگذرند تا به نیروهایشان کمک کنند یا دست کم تلفاتشان را کم تر کنند یا قبلتر که خرمشهر را اشغال کردند و بر آبادان متمرکز شدند چندین بار خواستند از بهمن شیر بگذرند اما نشد.مدت ها معطل ماندند و نتوانستند وارد آبادان شوند،اما هیچ وقت از ارون
تالار عروسی در غرب تهران ، زیباترین تالار عروسی غرب تهران ،تالار ازدواج آسان در غرب تهران ، تالار عروسی غرب تهران با قیمت مناسب ، بهترین و زیباترین تالار مجلل غرب تهران با بهترین قیمت و با کیفیت ترین غذاها 
جهت اطلاع از قیمت و اطلاعات بیشتر برای روزهای خالی لطفا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید.
سمت ملارد نرسیده به میدان جعفریه تالار مجلل تچرا
تلفن :
02165413301 - 02165413302 - 02165413303 فکس
ایمیل
info@talartachra.com
تالار تچرا بزرگترین تالار غرب تهران
سالن های مبله و شیک  ، تالار تچرا مجهز به سالن های بزرگ با ظرفیت بالا می باشد . اتاق عقد تالار تچرا  مجزا با ظرفیت بالا و چیدمان مناسب ارائه می گردد .
جهت اطلاع از قیمت و اطلاعات بیشتر برای روزهای خالی لطفا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید.
سمت ملارد نرسیده به میدان جعفریه تالار مجلل تچرا
تلفن :
02165413301 - 02165413302 - 02165413303 فکس
ایمیل
info@talartachra.com
نمیبازم 
کم نمی آورم 
زانو نمیزنم
نفس عمیقی میکشم و دوباره شروع میکنم
صدای پای ارباب زمین را می شنوید؟ 
همه برای من می ایستاده اند 
زمین برای من ایستاده دنیا برای من ایستاده  
اراده ی من سنگ را ذوب می کند 
من دنیای روباهایم را زندگی میکنم 
خانه ی رویاهایم. 
فقط من انجا زندگی خواهم کرد 
انجا خانه ی من است
ان تخت گرم و نرم هم تخت من است 
انجا خانه ی من است 
انجا شهر من است 
من به شهر رویاهایم تعلق دارم
نمیگذارم هیچکس  رویاهایم را بد
تالار پذیرایی تچرا
تالار پذیرایی تچرا به حق یکی از بهترین تالارهای پذیرایی در غرب استان تهران است. شکوه و زیبایی در طراحی و ساخت این تالار مجلل موج میزند. سالن با ارتفاع سقف بلند و دکوراسیون کلاسیک و جایگاه داماد و همچنین سالن مبله ای که دارد در اولین برخورد شما باعث جذب شما میشود.
جهت اطلاع از قیمت و اطلاعات بیشتر برای روزهای خالی لطفا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید.
سمت ملارد نرسیده به میدان جعفریه تالار مجلل تچرا
تلفن :
02165413301 - 02165413302 -
صندلی تالار یکی از گزینه های بسیار مهم در زمینه مدیریت تالار پذیرایی است . 
گروه تجهیز تالار عسگری در زمینه تولید صندلی تالار و تجهیزات تالار به عنوان بزرگترین مجموعه در ایران شناخته میشود . با مراجعه به نمایشگاه دائمی تجهیز تالار عسگری و بازدید از نمونه های متعدد صندلی تالاری ، میز تالار ، جایگاه عروس و داماد و ده ها نمونه از انواع دیگر تجهیزات و مومات تالاری را مشاهده خواهید کرد . 
همچنین گروه تجهیزات تالاری عسگری در بخش دیگری از خدمات
تحقیق بررسی نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان منطقه آزاد اروند
تحقیق بررسی نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، در قالب فایل word و در حجم 180 صفحه، همراه با پرسشنامه مورد استفاده. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع پیمایشی است و جامعه آماری کارکنان و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند به تعداد 300 نفر کارکنان .
قیمت تالار عروسی بر اساس امکانات و نوع پذیرایی نوع غذا متفاوت می باشد . تالار بزرگ تچرا بسیار لوکس و در عین حال با قیمت مناسب می باشد .
محیط بیرون تالار بسیار زیبا شامل آب نما - درختان تزئینی و همچنین گل آرایی می باشد .
چرا تالار پذیرایی تچرا ؟
دارای آسانسور ویژه سالن بانوان گرامی
سالن مجزا و بسیار زیبا مخصوص بانوان و آقایان
محوطه پارکینگ
و امکانات بسیار دیگر
جهت رزرو و مشاوره رایگان لطفا تماس بگیرید .
یک شب بی نظیر را با ما در کنار ما در بهترین و مجلل ترین تالار ها بگذرانید .استفاده از بهترین و با امکانات ترین تالار ها در مراسمات عروسی شما .گذراندن یک شب بی نظیر در بهترین فضاها باغ تالار ها و تالار های اختصاصی با با کیفیت ترین امکانات .arosie.ir#
 
پردیس سینمایی اطلس مشهد مقدسپردیس سینمایی اطلس دارنده چهارده تالار است که از این تعداد تالار سه تالار او آی پی و دو تالار منحصر به فرد بچه و یک تالار هفت بعدی می‌باشد .این شرکت مجهز به امروزی ترین سیستم پخش دیجیتال است .پردیس سینمایی اطلس دارنده دو کمد , کافی شاپ , فود کورت , فضای سرگرمی , محافظت نوپا , شهر کتاب و عکاسخانه سنتی و پارکینگ با گنجایش 1000 اتومبیل است .سرویس ها VIP علاوه بر مبله بودن و حق گزینش فیلم مورد‌علا
امام باقر ع فرمود در رسول خدا ص سه چیز بود که در هیچ کس جز او نبود 1 سایه نداشت نور تحتاشعاع خورشید نمیگشت 2 ازراهی نمیگذشت جز انکه هر کس بعد از دو روز و سه روز از انجا میگذشت واسطه بوی خوشش میفهمید پیغمبر از انجا عبور کرده است 3 از هیچ سنگ ودرحتی عبور نمیکرد نمیکرد جز انکه برای او سجده میکرد واین بعنوان احترام بود نه عبادت و معنوی بود نه ظاهری نظیر نظیر تسبیح موجودات خدا را امام صادق ع فرمود چون رسولخدا ص را بمعراج بردند جبرییل او را بجایی رسانی
برگزاری جلسه توجیهی، آموزشی نیروهای جهادی با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی
جهت عملیات پاکسازی و ضدعفونی اماکن شهری و پارک هاتوسط نیروهای جهادی موسسه تفکر ناب آینده اروندآبادان - سازمان منطقه آزاد اروند
#کرونا را شکست میدهیم#حی علی الجهاد
محل برگزاری مراسم عروسی به انتخاب عروس دامادها بستگی دارد . محل برگزاری عروسی باید از چند ماه قبل توسط زوجین مشخص شود . اگر زمان لازم برای انجام این کار را ندارید بهتر است به تشریفات مجالس نوبهار مراجعه نمایید تا در کمترین زمان ممکن موارد مورد نظرتان را به شما معرفی کنند .
اگر مراسم شما در فصل زمستان است بهتر است که مراسم شما در تالار برگزار شود .
در انتخاب تالار حتما سقف تالار را در نظر بگیرید زیرا سقف های کوتاه به هیچ عنوان برای برگزاری مراس
بدون شک یکی از مهمترین نکات در برگزاری جشن عروسی انتخاب محل مناسب برای برگزاری آن است. گزینه های متنوع تالار ها و و باغ تالار ها در هر شهر پیش روی عروس داماد هاست.  امکانات هر تالار، نحوه ی خدمات دهی، زیبایی و چشم نواز بودنِ سالن، منوی متنوع غذایی، قیمت مناسب برای ورودی و غذا و . همگی فاکتورهایی هستند که در تالار ها و باغ تالار های مختلف  مورد مقایسه قرار میگیرند.قطعا این کار مستم صرف زمان و انرژی زیاد توسط عروس داماد هاست. سایت های تبلیغات
عروسی در باغ  تالار خیلی زیباتر و جذاب تر از تالار عروسی است چرا که ممکن است بسیاری از مردم به این فکر کنند که یک عروسی خوب در محیطی زیبا و محوطه باز میتواند بسیار خاطره انگیز تر و جذاب تر از برگزاری مراسم عروسی در یک تالار باشد از این جهت تحمل سختی و دوری مسافت را نموده و به اطراف تهران مراجعه می نمایند تا بتوانند مراسم عروسی خود را در باغ برگزار نمایند.
ادامه مطلب
به گزارش فرینا، کمال رضایی افزود: شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند برای راه‌اندازی مجدد این چهار واحد ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری کرد.
رضایی محصولات تولیدی این واحدهای صنعتی را کربورسیلیسیم، آلومینیم، محصولات سلوی، قیر و تولید سازه‌های فی اعلام کرد و افزود: شرایط تحریم‌، نوسان شدید ارز، کمبود منابع نقدینگی و منابع مالی از مهمترین عوامل رکود و جاماندن این واحدها از چرخه تولید بود.
وی احیای واحدهای صنعتی نی
تالار عروسی در غرب تهران لوکس و ارزان با شرایط ویژه و قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر تالار های پذیرایی مشابه - بهترین تالار عروسی با قیمت عالی در استان تهران (( قابل توجه ساکنین غرب تهران  {{ ستارخان – صادقیه – جنت آباد – شهر زیبا – شهران – طرشت – گیشا – چیتگر
– شهرک اکباتان – تهرانسر – حصارک – آزادی – فردوس – کن و سایر مناطق تهران }} تالار بزرگ تچرا دارای سالن ویژه بانوان و همچنین سالن ویژه آقایان می باشد .
 یکی از اصحاب  گوبد سالیکه هارون حج گزارد امام رضا ع از مدینه  بققصد حج  بیرون شد تا بکوهی رسید که دست چپ  راهست وقتی بجانب مکه. روی روی و بان کوه فارع قطعه قطعه شود ما معنی این سخن نفهمیدیم  چون از انجا پشت کردو هارون رسید در انجا بار انداخت جعفر بن یحیی برمکی که در در بار هارون. دولت و شوکت بزرگی داشت بالای ان کوه رفت  ودستور دادبرای او در انجا  مجلسی بسازند چون از مکه باز گشت بالای ان کوه رفت ودستور دادخرابش کنند و چون بعراق باز گشت امر هارو
این دو کلمه توضیحی لازم نداره انصافا 
دیدمش و دلم نلرزید 
همزمان یه آه کشیدم و دقت که کردم دیدم ته دلم یه چیزی غمگین شد 
تالار میلاد شبی که خوش نگذشت 
شب عروسی 
دروغ نشه رقصیدن با دوستام خوب بود اون وسط 
فقط رقصیدن با دوستام
حاج قاسم گفت: کنار آب های خشمگین و پرتلاطم اروند زهرا(س) را عاجزانه صدا کردیم و اروند را گرفتیم» دیروز هم خانطومان با یازهرا آزاد شد. و یمن با یازهرا آل سقوط را به زانو در آورد. وشاید موسی با یازهرا نیل را شکافت. وما با یازهراء درقدس نماز خواهیم خواند. دلتنگ_فرمانده.
 @zakhmiyan_eshgh
دو پسر در تالار مبارزات،روبه روی هم ایستاده بودند. البته که اسم انجا "تالار مبارزازت"نبود،اسمش "اتاق تفریح و تمرین برای دانش اموزان سال دومی" بود،ولی به مرور فراموش شد.
جو،پسر سال چهارمی و پایه همه چیز،دستانش را در هوا برد و گفت:
_با شماره یک شروع کنید! سه.دو.یک.
سالن،از جرقه ها و پرتو های نور طلسم ها روشن شد. هردو پسر همزمان جاخالی میدادند،طلسم میفرستادند و طلسم هارا دفع میکردند.
پسری که در چپ سالن استاده بود،شروع به کری خواندن کرد:
_فقط هم
وای چقد از عروسی رفتن بدم‌میاد ، وقتی فامیل دور باشه:/
اونم یه تالار مسخره:/
‌کاش تهران کلی نزدیک ولایتمون‌بود:/
دلم‌تنگ میشه :(
با اینکه قراره دو هفته دیگه برگردیم.ولی کلن اومدن های هر رفتن سخت جیگر رو میسوزونه:(((
۱۵ فروردین ۹۸ ، ۲۳:۱۷
تالار عروسی در تهران با بهترین قیمت و کیفیت غذایی و خدمات منحصر به فرد در منطقه غرب تهران آماده ارائه خدمات به همشریان تهرانی و دوستان عزیز شهرستانی با تخفیف ویژه در اردیبهشت ماه سال 1398 می باشد.
جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.
سمت ملارد نرسیده به میدان جعفریه تالار مجلل تچرا
تلفن :
02165413301 - 02165413302 - 02165413303 فکس
ایمیل
info@talartachra.com
تالار پذیرایی تچرا لوکس و مجلل در غرب استان تهران با امکانات ویژه دارای :
خدمات پذیرایی عالی و غذای های متنوع ویژه تالار
ظرفیت سالن تالار پذیرایی عروسی با توجه به مهمانان
موقعیت و دسترسی راحت به تالار بزرگ تچرا
سقف تالار بلند
نورپردازی
پارکینگ
دارای آسانسور برای سالن بانوان
روکش های بسیار تمیز و مناسب برای صندلی و رومیزی ها
میز شام عروس و داماد
سرویسهای بهداشتی
خدمات جانبی تالار (موسیقی، نورپردازی، گل‌آرایی و …)
امکان گل‌آرایی، بادکنک
ثبت شرکت در منطقه آزاد اروند رود : قبل از آنکه ثبت شرکت در اروند را توضیح دهیم ابتدا باید آشنایی کلی از این منطقه و نوع شرکت ها ثبتی داشته باشید .
آشنایی با منطقه آزاد اروند رود
اروند رود که به آن شط العرب نیز گفته می شود از تلاقی رودخانه های دجله و فرات در منطقه ایی به نام قرنه در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب شهر آبادان می گذرد.
اراضی منطقه آزاد اروند ، ۸۶۰۰ کیلومتر به فعالیت های صنعتی و همچنین ۴۸۰۰ کیلومتر به سایر بخش ها در زمینه بازرگانی و گر
وارد غرفه‌ی نمایشگاه اروند شدم و به سمت نمایشگاه کتاب‌ رفتم، بزرگ‌ نبود و همین نشان می‌داد که نمایشگاه بزرگ‌ کتاب، اروند نیست، بین کتاب‌ها یکی‌شان چشمم را گرفت، برداشتم و همزمان پرسیدم "امسال شلمچه نمایشگاه کتاب داره؟" و جواب گرفتم "نمیدونم خبر ندارم، ولی فکر کنم داشته باشه. آره هست" ، مقصد بعدی رسیدن به غروب شلمچه بود، وارد نمایشگاه که شدم فهمیدم که نمایشگاه بزرگ کتاب امسال در شلمچه هم نیست، این را می‌شد از غرفه‌های کوچک کتاب فهمید،
 
 
 
سینما هنر شهر آفتاب شیرازمجموعه فرهنگی‌سینمایی هنرشهرآفتاب در مجتمع بزرگ تجاری تفریحی خلیج عجم , با برخورداری از ۸ تالار مجهز به پروژکتورهای D - Cinema کیفیت عالی تصویر۲K و صدای Dolby ۷ , ۱ , بیش تر از ۱۶۰۰ صندلی را در خویش جای داده ‌است . تالار سینمای سه‌بعدی ( با تصویر۳D و صدای همه‌جانبه Auro ۱۱ . ۱ ) , تالار سینمای نوپا و نوجوان , تالار VIP , تالار چندمنظوره ( سینما , تاتر , آوا ) , تالار رای زنی و بلک جعبه نمایش زنده با گنجا
سینما اریکه ایرانیان
سینما اریکه ایرانیان اسم مجموعه‌ای از سالن‌های سینما و بازی زنده است که در مجتمع فرهنگی - تجاری اریکه ایرانیان بنا شده در شهرک غرب تهران قراردارد . این موسسه که در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده است دارنده یک تالار مهم به گنجایش ۸۰۶ نفر و سه تالار کوچک‌تر مجهز به سیستم دالبی است . سالن‌های سینما مجتمع اریکه ایرانیان به صورت طبقاتی در طبقات همکف , نخستین و دوم سازه شده است که به مراد نمایش فیلم و اجرای نمایش زنده 
 در این عالم چبزها ببند که عالم حسن و خیالوهم خارج است و در انجا جان اشیا ؟ وحقایق انهارابببندوبرای ان  عرض عریض و زمینه. پهناوری است که اغازش عالم انسان و سر انجامش عالم فرشتگان بلکه  برتر از ان است واو است معراج انسان چنانچه ان سه منزل پسترین منازل واسفل. سافلین است تا انجا که کوید و از اینجا دانسته شود که صدورکرامات از اولیا مور انکا نیست  در جمله  ولو لا انکم تذنبون فرماید این گفتار دلالت کند بر اینکه در این نوع از خلقت مصلحت بزرگی است زی
محل برگزاری مجالس باید از ماه ها قبل مشخص شود .بسیاری از افراد زمان لازم برای انجام این کار را ندارند بنابراین می توانند به تشریفات مجالس نوبهار مراجعه نمایند .
اگر مراسم در ماه های زمستان یا پاییز است بهتر است که تالار را برای مراسم انتخاب نمایید .
هنگامی که به تالار ها مراجعه می نمایید حتما به سقف تالار ها توجه نمایید زیرا سقف های کوتاه برای فیلم برداری عروسی مناسب نیستند و جلوه مناسبی در فیلم ندارند.
به ظرفیت تالار توجه نمایید زیرا تالار ه
مجموعه تشریفاتی قصر کوروش واقع در تهران دارای  2 سالن همکف در منطقه دنج و آرام با دکوراسیون شیک و مجلل به همراه صندلی های مبله با طراحی و رنگ بندی مجزا با توجه به سلیقه و مد روز امکان پذیرایی از 50 الی 400 نفر مهمان (همراه با پارکینگ اختصاصی) جهت برگزاری مراسم باشکوه عروسی، عقد، نامزدی، ولیمه حجاج، تولد فرزند و به صورت مجزا با پرسنل کارآزموده مجرب متعهد و لباس فرم یکدست می باشد.
مراسم هیئت فدائیان حسین علیه السلام
07 فروردین 1398
اردوی راهیان نور یادمان های اروند و شلمچه

با مداحی:
کربلایی سیدرضا نریمانی
یادمان اروند
 بخش اول روضه | فدای غصه خوردنت داداش
یادمان شلمچه
 بخش اول روضه | حالت بده شبیه زندگیم
 بخش دوم زمینه | حبیبم تو دنیایی که هستم آقا غریبم
 بخش سوم واحد | سوز همیشه جگرم باش یاحسین
لیست تالارهای عروسی
سپیده تالار پذیرایی سپیدهبهترین آرزوها و شبی به یاد ماندنی با تالار سپیدهتالار پذیرایی سپیده در خیابان شریعتی بالات.قصر عقیق تالار پذیرایی قصر عقیقتالار پذیرایی قصر عقیق دارای ظرفیت 750 نفر در خیابان نیاوران،ابتدای خیابان جما.بزرگ تشریفات (تهرانپارس) تالار پذیرایی بزرگ تشریفات (تهرانپارس)تالار پذیرایی بزرگ تشریفات تهرانپارس دارای ظرفیت 1200 نفر می باشد. تالار تش.ارغوان طلایی تالار پذیرایی ارغوان طلاییتالار
در طول جنگ یک نمونه از فعّالیّتهای ارتش [عملیّات] والفجر هشت است. خدا
رحمت کند شهید ستّاری را؛ شهید ستّاری آن وقت افسر فنّی بود، مسئول فنّی
بود در نیروی هوایی، هنوز فرمانده نیرو هم نبود؛ کاری کرد در والفجر هشت که
رزمندگان از اروند عبور کردند و رفتند آن طرف اروند و فاو را گرفتند و آن
قضایای مهم که واقعاً آن حرکت دنیا را تکان داد. آنجا شهید ستّاری و
همکارانش چند شبانه‌روز خواب به چشمشان نیامد؛ این دستگاه‌های پدافند را
دائماً از اینجا منتقل
بسته آموزشی ویژه ورود به بورس تالار بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دوره آموزش ویژه ورود به بورس - آموزشگاه تالار بورسtalarebourse.com › shop › startنحوه ورود به بورس و خرید و فروش سهام (ویژه افراد صفر); نحوه خرید و فروش آنلاین سهام . کدام سهام ها ریسک بیشتری دارند; نکات مهم ورود و خروج به موقع در سهم; بسته ویژه .
بسته طلایی تمام محصولات - تالار بورسtalarebourse.com › shop › goldpackageبسته آموزش ویژه ورود به بورس –
سینما ونوس قمسینما ممتاز ونوس قم با دو تالار نمایش به ترتیب ۲۲۰ و ۶۳ صندلی درسال ۱۳۸۹ تحت عنوان اولی سینمای مجهز به سیستم دالبی دراستان قم کار خویش را آغاز نموده . در مجتمع ونوس علاوه برپخش فیلم , مجهز به تالار کنفرانس , سالن پذیرایی , رستوران , هتل , کلاس های آموزشی , غرفه فرهنگی , کافی شاپ موجود استدارنده یک تالار VIPفعلا فیلم های در درحال حاضر پخش درین سینما فیلم عالم با اینجانب برقص در سانس های 17 : 30 20 و 21 : 30 میباشد که 
دانلود بسته آموزشی ویژه ورود به بورس تالار بورس    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دوره آموزش ویژه ورود به بورس - آموزشگاه تالار بورسtalarebourse.com › shop › startنحوه ورود به بورس و خرید و فروش سهام (ویژه افراد صفر); نحوه خرید و فروش آنلاین سهام . کدام سهام ها ریسک بیشتری دارند; نکات مهم ورود و خروج به موقع در سهم; بسته ویژه .
بسته طلایی تمام محصولات - تالار بورسtalarebourse.com › shop › goldpackageبسته آموزش ویژه و
دانلود رایگان بسته آموزشی ویژه ورود به بورس تالار بورس
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دوره آموزش ویژه ورود به بورس - آموزشگاه تالار بورسtalarebourse.com › shop › startنحوه ورود به بورس و خرید و فروش سهام (ویژه افراد صفر); نحوه خرید و فروش آنلاین سهام . کدام سهام ها ریسک بیشتری دارند; نکات مهم ورود و خروج به موقع در سهم; بسته ویژه .
بسته طلایی تمام محصولات - تالار بورسtalarebourse.com › shop › goldpackageبسته آموزش
  اسحاق جلاب گوید برای امام هادی  ع  گوسفندان بسیاری خریدم سپس مرا خواست و از اسطبل منزلش بجای وسیعی برد که من انجا را نمیشناختم  ودر انجا گو. سفندان را بهر که دستور داد تقسیم کردم  برای  پسرش ابو چعفر  مادر او و دیگران دستور داد و فرستاد انگاه روز ترویه بود که از حضرت اجازه گرفتم ببغداد نزد پدرم بر گردم بمن نوشت  فردا نزد ما باش و سپس برو من هم بما ندم وچون روز عرفه شد نزد حضرت بودم وشب عید قربان هم در ایوان خانه اش حوابیدم هنگام سحر نزد من ام

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها